×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A hírek szerint jó esély van rá, hogy január 17-én 2014-11-19 11:25:53 https://www.profiboksz.hu/2014/11/19/stiverne-vs-wilder-januar-17-en/

Stiverne vs. Wilder január 17-én?

A hírek szerint jó esély van rá, hogy január 17-én végre véget érjen a Bermane Stiverne vs. Deontay Wilder szappanopera és végre találkozzon a szorítóban a két ökölvívó. Mint ismert, Stiverne májusban Chris Arreola ismételt legyőzésével szerezte meg a WBC nehézsúlyú világbajnoki címét, amelyet a visszavonult Vitali Klitschko hagyott hátra. A kanadai bunyós promótere, Don King már ekkor kijelentette, hogy Stiverne első ízben biztos nem kötelező kihívójával, Deontay Wilderrel fog bokszolni, ám a szervezet utasítása, illetve a Wilder mögött álló erők ezt a gondolatmenetet más mederbe terelték. A tárgyalásokba Kingen kívül Wilder menedzsereként Al Haymon is bekapcsolódott, várható volt tehát, hogy a megegyezés nem lesz zökkenőmentes. Most azonban úgy fest, a keményfejű nagyágyúk zöldágra vergődtek egymással, és január 17-én végre eljöhet az igazság órája, méghozzá a las vegasi MGM Grand Kaszinóban.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: igaz, az itt felhozottak legalabb alacsonyabb es lassubb ellenfeltol szedtek be azokat a balhorgokat, nem mint Pulev :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-20 21:37:15

@Sarkozi Robert: "Meg kell tapsolni ha egy olyan ellenfelet mint Pulev kicsap az elejen. a Pali azt sem ismeri mi az a vedekezes. igy bekajalni elokeszitetlen balhorgokat mint o Tyson idejeben felhozo emberek csinaltak."
http://www.youtube.com/watch?v...
A regi szep idokben a felhozoemberek is masok voltak :-))
A szinten legendas 90es evekben meg szebben eloadta ezt John Ruiz - o fel sem kelt belole - hogy aztan vagy 10 evig utana vegig elvonal es VB-cim kozelben legyen... mert olyan szar volt a mezony :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-20 21:35:17

@ogreface: Szerintem ez az egy, ami miatt nem kell aggódni. :) Annyiszor hosszabbította már meg a WBC a tárgyalási határidőt, hogy ez a párosítás létrejöhessen, hogy mindenképpen meglesz...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-11-20 20:02:11

@bees: Én értem amit írsz, és azzal egyetértek, hogy szép dolog hogy ennyi meccsen ilyen jól helytállt, de könyörgöm, nem az álla miatt!
Értékeljük a védekezését, hogy milyen jól tartja a távolságot, hogy ha be is megy ütés, jellemzően már ellenkező irányba mozdul.

De te azt mondtad, jóval az átlag feletti az álla, de marhára nem azért veretlen, vagy maradt talpon hosszú ideje, mert jól bírta az ütést!
Én erről beszélek! Most Pulev ellen kibírt olyan ütéseket amivel azt bizonyította hogy jóval az átlag feletti az ütőereje? Nem. Korábbi meccsein kibírt olyan kemény ütéseket amit egy átlag nehézsúlyú nem bírt ki? Nem.

Akkor ne ragadtassuk már el magunkat, nem kell Wladimirből szuperhőst csinálni. Nagyon jó álla valszeg nincs. Mert Sandersen kívül is járt a padlón, pl. Peter ellen is, vagy Williamson ellen is, vagy más korai meccsén is.
Azóta nem az álla lett jobb, hanem a bunyója vált olyanná, hogy minimális kockázatot vállal, és eleve be se szed olyan ütéseket.

Olvasd el Beast_Pete hozzászólását! Sokkal inkább a felsorolt dolgok miatt nem ütik ki Wladimirt mint az álla keménysége miatt.

Ha valakinek jóval átlag feletti álla van, azt olyan esetekből lehet kikövetkeztetni, hogy adott meccsein, igen komoly tiszta ütéseket kihord gond nélkül. Foreman, McCall, Mercer....
Wladimir inkább iszonyat fegyelmezetten, és nagyon okosan él azzal amije van, és vigyáz arra, amiben érzésem szerint gyengébb.

    2014-11-20 17:43:08

@Tigga: "Wladimirnek akármilyen szar álla is van, sosem ütötték úgy le, hogy ne tudott volna felkelni, ami pl. Pulevről vagy Chambersről immár nem mondható el. "

Igazából lényegtelen, hogy valaki lent marad-e, vagy feláll, de képtelen folytatni. De amúgy azzal egyetértek, hogy az eleve szép dolog, hogy Wladimir azért milyen kevés beszedett ütéssel elboldogul még ha nem is feltétlenül a legnehezebb ellenfelek ellen, de mindenképpen dicséretes dolog.

    2014-11-20 17:34:15

Én egyelőre inkább azon aggódnék, hogy lesz e egyáltalán ilyen meccs...

» ogreface   válasz erre
    2014-11-20 17:25:30

a kinek milyen álla van téma, kb olyan, mint azon vitatkozni, hogy ki kit verne el/kapna ki a 30 évvel ezelőtt regnáló bajnoktól. Wladnak messze nincs olyan álla, mint a bátyjának, de a porcelánáll túlzó ledegradálás. Ráadásul az áll önmagában nem elég ahhoz, hogy állva maradjon valaki, a fej kimozgatása, törzsből való mozgás, lábbal való elmozgás... sok tényező van, amitől valaki ki lesz ütve, meginog, vagy meg se érzi ugyanazt az ütést.

» Beast_Pete   válasz erre
    2014-11-20 11:14:12

@zappa: A bunyósok nagy részénél nehézsúlyban nehéz megállapítani, hogy milyen az álla, addig míg csak hurkákat töltenek. Amíg valaki nem üt vissza addig ez nem derül ki. Wlad pedig már tizenpár éve folyamatosan az elit ellen bokszol, ezt figyelembe véve az a pár padlózás egyáltalán nem sok. A mostani meccsen is nagyon-nagyon messze volt a padlózástól, az hogy átszalad rajta egy ütés az semmi.

    2014-11-20 11:11:20

@Sarkozi Robert: Ez a "meg volt fogva egy balegyenestől" erőteljes túlzás. Közelében nem volt a padlózásnak. Aki "meg van fogva" az utána nem padlóztatja az ellenfelét egy teljesen tudatos ütéssel. Pulevet a vereség miatt szerintem nem kell lehúzni, nem lett ő ettől rosszabb bunyós. Mindössze Klicsko ellen ez ennyire elég.

    2014-11-20 11:05:43

Egy dologban pontosítanék, Wladimirnek akármilyen szar álla is van, sosem ütötték úgy le, hogy ne tudott volna felkelni, ami pl. Pulevről vagy Chambersről immár nem mondható el.

(egyébként Wladimirnek minél rosszabb az álla, annál nagyobb dicséret ez rá nézve :) - mert fantasztikusabb amit elért ezidáig a gyenge állával)

    2014-11-20 10:16:46

ehhez az ütésállóság vitához, magát az ütésállóságot gondolom tapasztalati úton lehet megtippelni, viszont abban nagyon sok a szubjektív elem, pontosan hol is kapta el az ütés, mennyire koncentrált pillanatban, stb...
ezért szerintem nagyobb biztonsággal ilyen témában csak a szélsőséges esetekről lehet nyilatkozni (ha valakit többször agyonvernek de meg se rezdül, vagy nem megrendítőnek látszó ütésektől is állandóan lemegy)
klicskó szerintem ebben nem tűnik szélsőséges esetnek, ezen túl meg, hogy átlag alatti vagy átlagos vagy feletti, hát mindkét félnek lehet igaza, szubjektív alapon :)

    2014-11-20 09:58:49

@bees: Atlag feletti annak az alla aki megvan fogva egy balegyenestol? ne mar. Wlad-nak nem veletlenul olyan borzaszto nezni a bokszat pontosan azt a stilust hozza amivel a termetet kihasznalva egy atlagos vagy az alatti allal vilagbajnok tud maradni ebbena mezonyben. Meg kell tapsolni ha egy olyan ellenfelet mint Pulev kicsap az elejen. a Pali azt sem ismeri mi az a vedekezes. igy bekajalni elokeszitetlen balhorgokat mint o Tyson idejeben felhozo emberek csinaltak. A meccs elott megneztem a stilusat es lehetett latni hogy ezzel a szetesett lassu bokszal es gyenge vedekezessel nem sokra fog menni. Pedig mar azt hittem valami uj csillagrol van szo mert nehanyan ugy allitottak be. Es ez szamit manapsag egy hiteles kihivonak.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2014-11-20 00:00:42

"A tárgyalásokba Kingen kívül Wilder menedzsereként Al Haymon is bekapcsolódott"

Vagyis akkor nem fog osszejonni a meccs. Most mar amikor Al Haymon nevet meglatom oda automatikusan azt a szoveget illetszi az agyam olvasas kozben, hogy "tehat a meccs amit latni szeretnel nem fog osszejonni". Gyakorlatilag egy szitokszoval ekvivalens a nevenek a felbukkanasa. :)

» fixpont   válasz erre
    2014-11-19 22:48:24

@All_in: Korai még...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-11-19 22:00:42

Szerintem butaság, hogy Wladnak átlagosnál jobb álla lenne, Brewster is leütötte, még akkor is amikor megverte Brewstert, most Corrie Sandersről ne beszéljünk, az biztos, míg Fritz Sdunek volt az edzője többször meg volt ütve és átszaladtak rajta ütések, nem volt megfelelő taktikájuk ez ellen! Miután edzőt váltott és Emanuel Steward lett az edzője gyakorlatilag megüthetetlen és a 10 éves veretlenségével már akkora önbizalomra tett szert, hogyha véletlenül valaki eltalálja akkor sem esik kétségbe, már nem lehet olyan könnyen zavarba hozni, egyszerűen lefogja az ellenfelét pár másodpercre, míg újra észhez tér, és ezt a taktikát tökéletesre fejlesztették, de ettől nem lett átlagosnál jobb az álla, a betonfejű bátyjáét meg sem közelíti!

    2014-11-19 21:59:27

@bees: Na most elkezdtél mellébeszélni.

Arról beszélsz, hogy a Sanders meccsből ne vonjunk le messzemenő következtetést, holott valamiből éppen te vontál le egy messzemenő következtetést.

Te írtad hogy Wladimirnek jóval az átlag feletti álla van.

Most meg úgy akarod beállítani, mintha én írtam volna olyat hogy üvegálla van. De nem, csak gondolom most rájöttél hogy ez az átlag felett jóval dolog enyhén szólva túlzás.
Azért az üvegáll, meg az átlag felett jóval között van egy kis átmenet.
:)

"egysíkú bokszolónak, aki csak azért van csúcson, mert mindenki más túl gyenge."

Ilyenről meg itt sztem szó se volt.


Szóval ha Wladimirnek átlag feletti jóval az álla, akkor kik az átlagosak, és kik az átlag alatti állal rendelkezők a mai mezőnyben? Nyilván van egy csomó név, hiszen az átlag felett jóval, csak kevesen lehetnek....:)

    2014-11-19 21:57:50

@Ohioboksz: De ma Wladimir melyik meccsén, milyen szituációkban mutatta meg, hogy az átlagosnál sokkal jobb álla van?

A Vitali-Lewis meccs dolgot nem értetted.
Ott amiket Vitalitól kibírt Lewis talpon, na olyami ütéseket az életben nem láttam még Wladimirt kihordani. (Pulev Jab...:))

Nyilván a bunyós igyekszik kevés ütést kapni, mégis jellemzően akiknek jobb álluk van, több kockázatot vállalnak, akiknek gyengébb, jobban igyekeznek vigyázni.
de ettől még lehetne jó álla Wladimirnek, mondjuk azt nem hiszem hogy fizikálisan ha Peter ellen gyenge volt az álla, azóta sokat javult.

De mégegyszer kérdem, melyik meccsén milyen szituációkból szűrted le, hogy az átlagnál sokkal jobb álla van? Mi az amit ő kibírt de egy átlagos nehézsúlyú szted nem bírna ki?
Mert ez a lényeg, a többi csak mellébeszélés.

    2014-11-19 21:48:14

@zappa: Nehézsúlyban ha valaki kemény, tiszta ütést kap az megérzi, függetlenül attól, hogy milyen álla van. A Sanders meccsből messzemenő következtetést levonni nem lehet. Ez ugyanolyan értelmetlen dolog, mint most Pulevről azt állítani, hogy nem is olyan jó az álla. Mindezt amiatt, hogy kifeküdt Klicsko brutális balhorgaitól. Wach ellen is próbálták páran belemagyarázni, hogy meg volt fogva, meg stb. Mindegy is nyugodtan tartsd Klicskót üvegállú, egysíkú bokszolónak, aki csak azért van csúcson, mert mindenki más túl gyenge. Ha ettől jobban alszol...

    2014-11-19 21:38:34

@zappa: Az elfogult laikusok varakozasa nem oszt vagy szoroz. Masik szempont az, epeszu bunyos allatol fuggetlenul torekszik az utesek elkerulesere, ez is evidencia kellene legyen. A Steward altal tokeletesre csiszolt wladnal foleg, akit csunyan megtrefaltak korabban. Ostobak lennenek ha erre nem ugyelnenrk, fuggetlenul attol hogy 3-5-7 vagy akarhanyad alla van; hiszen ha nem (alig) utik meg, a pontozasos gyozelem mar a zsebeben van. Ehhez nem kell Steward evtizedes tapaszralataval rendelkezni hogy tok logikus legyen ...

» Ohioboksz   válasz erre
    2014-11-19 21:37:39

@zappa: Nem a 2005/06-os Wladrol megy a vita, nekem ez elegge egyertelmunek tunt...
Vitalij utoereje koszonoviszonyban nincs az ocsikejevel, ha ott wladnyi utesekkel kinalja meg Vitalij, akkor ott kb. addig tart a meccs mint McCall ellen.

» Ohioboksz   válasz erre
    2014-11-19 21:27:23

Azért lesz pofára esés egyeseknél, ha mondjuk Wilder kicsapja Stiverne-t is. Nem mondom, hogy ez lesz, de kb. ugyanakkora esélyt látok rá, mint a fordítottjára.

» iceman   válasz erre
    2014-11-19 21:27:22

@VMVKWA: Ez sztem pszichológia. Sokáig sztem félő volt, hogy ha valaki eltalálja kicsit is Wladimirt, már padlózik is. (úgy értem volt az emberekben egy ilyen várakozás, hogy sikerül-e betalálni neki, leütni).
Na most ha egy egy ütést bekapott, hirtelen van aki átesett a ló másik oldalára, hogy ha nem ment le, nyilván az átlagnál sokkal jobb álla van.

Holott valójában marhára nem volt sok olyan szitu amiből ez kiderülhetett volna.
Ráadásul azért itt ott nem is olyan letaglózó ütések átszaladtak rajta.
Azt hiszem Peter ellen pl egyik menet végén, egy abszolút nem nagy ütéstől ment le. Ehhez képest mondjuk Lewis mit bírt ki lábon Vitali ellen?

    2014-11-19 21:10:39

@zappa: Ha Wlad atlag feletti,akkor Gyilkobal Audley mininum atlagos:)

» VMVKWA   válasz erre
    2014-11-19 20:46:12

@Ohioboksz: Persze, nyilván az hogy Wladimir álla jóval az átlag fölött van az egy objektív megközelítés.
Meg hogy kinek hány KO-ja van hány meccsből, az is. :D

Pulev nem egy nagyütő, 21 ellenfeléből 10-et nem tudott kiütni. de egy jabjétől az átlagnál sokkal jobb állal rendelkező Wladimir táncolt egyet.
Akkor Milyen az a nehézsúlyú akinek az álla csak átlagos (jóval gyengébb Wladimirétől), az rögtön padlózik egy jabtől?
Az átlag alatti állal rendelkező nehézsúlyúak meg már az ütés szelétől lemennek?


De tényleg kíváncsi vagyok, írj már példákat a következő kategóriákra:

Átlagnál sokkal jobb áll: ugye Wladimir Klicskó
Átlagos állú bunyósok:????
Átlag alatti állal rendelkezők:????

Tessék itt van a fightnews nehézsúlyú rangsora. a legjobb 15 bunyóst hova sorolod?

http://www.fightnews.com/ranki...

    2014-11-19 20:39:49

Profi mentalitasban Jennings aki feler hozza.Nala latok meg ekkora taktikai fegyelmet.De o persze a negyedet se fogja elerni,mint az ukran.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-11-19 20:27:16

Klicsko alla eleg szar.Viszont vilagklasszis,hogy oly modon alakitotta a vedekezeset (ebbe minden undorito es epp megengedett dolgot beleertve),hogy tiz eve nem talal legyozore.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-11-19 20:24:02

Ha Klitschko álla kiemelkedő, akkor ennyi erővel Amir Khannak is kiváló álla van :D

» deontayboxing   válasz erre
    2014-11-19 20:19:15

@zappa: A legendas topikban 10000-12000 karakterben irtal arrol, Micsoda marhasag hogy jo lenne a labmunkaja, vagy a jab es jobbegyenesen kivul mast is tud jol utni, mert akkor miert nem alkalmazza. Nos kiderult hogy tud, nem is akarhogy, az a balhorog tan jobb mint a steelhammer jobbegyenes, ezeket olyan gyors beugrasokbol inditotta, hogy ha nem a "robot" ukranrol lenne szo, akkor mindenki a paratlan voltat dicserne:)
Az allat is ugyanugy alabecsulod, meg csusztatsz is, mert eleve csak Sanders utotte ki, a kondi miatti elfogyas nem ko, hisz nem az allat, az eronletet jellemzi. Az alla 10-es skalan szerintem is legalabb 6-os. Meg ha mar dbszam, Lewis 1/3-al kevesebb meccsen 2x annyi IGAZI ko-t szenvedett el;). Szoval Wlad temaban nem igazan az objektivitasra torekszel.

» Ohioboksz   válasz erre
    2014-11-19 20:16:01

@bees: Jóval az átlag feletti áll Wladimirnél, komolyan:D, Nyilván akkor az átlag nehézsúlyú, az Pulev jabjétől padlózna is..:)

Csak gondold el, miket kibírnak ellene az ellenfelei. Átlagolj! Aztán ebből neked az következik, hogy Wladimir ennél sokkal jobb állal rendelkezik?

    2014-11-19 19:50:06

@bees: "Az igaz, hogy nem olyan, mint a bratyóé, de jóval átlag feletti a mostani mezőnyben."


Ezt honnan a fenéből lehet tudni?
Bírom ezt mikor átesünk a ló másik oldalára.

Amit tudunk, hogy bár nagyon jó bunyós, nagyon kevés ütést kap de több KO veresége van és egy csomószor padlózott már. Az utóbbi időben baromi kevés ütést kapott, de így is volt pár szitu amikor bizony átszaladt rajta egy egy ütés, nem is feltétlenül a nagyütők ellen.

Sok nagyon jó tulajdonsága van Wladimirnek, tényleg alig kap ütést, komoly amolyan áll letesztelő ütést sztem évek óta nem kapott, de ne ragadtassuk már el magunkat!

Valszeg Pulev álla se a legjobb, de amiből ő felállt, vagy amiktől megingott, attól valszeg Wladimir simán megborult volna.
Wach kb. 20 olyan ütést kihordott amitől Wladimir megingott ellene.

Az egész boksza arról szól évek óta, hogy minimális kockázat, még ha így nem is közönségbarát. Nyilván nem azért mert olyan jó álla van.

    2014-11-19 19:47:43

@deontayboxing: Klicsko állával semmi probléma nincs. Az igaz, hogy nem olyan, mint a bratyóé, de jóval átlag feletti a mostani mezőnyben.

    2014-11-19 19:23:33

@VITAMINKIRÁLY: Igen a lábai valóban nagyon vékonyak, talán az edzői is észre veszik, és tréningezni fogják a Stiverne meccs előtt !

» deontayboxing   válasz erre
    2014-11-19 18:48:22

Shannon Briggset kiütötte Darroll Wilson aki nem volt egy K.O. Király ellenben az acélöklű Vitali Klitschko nem tudta, ezt csak arra írom hogy nem feltétlenül kell nagy ütőnek, vagy üvegállúnak lenni ahhoz hogy kiüssenek valakit. Wilder álláról nem tudunk szinte semmit, de ha kiderül hogy nem túl acélos az álla, akkor még egy jó edzővel megtanulhatja kompenzálni mint Wladimir Klitschko.

» deontayboxing   válasz erre
    2014-11-19 18:44:58

@deontayboxing: Van benne igazság, amiket írsz, de akkor a másik oldalt is nézd, hogy egy 80 kilós fickó is leküldte amatőrben! Amúgy az segítene neki e téren, hogyha lábra is edzene, mert azáltal tényleg fejlődne a stabilitás, egyensúlyérzék. A mostani vékony lábai hamar kifutnak alóla, az az érzésem van.

» VITAMINKIRÁLY   válasz erre
    2014-11-19 18:44:33

@deontayboxing: Furyt kifejezetten gyenge ütők is padlóztatják az lenne a gázos ha nem tudna ezekből felállni, de Wildert is gyenge ütő csapta le és Firtha is majdnem padlóztatta őt. Wilder pukkanni fog mint Price!

» antonio   válasz erre
    2014-11-19 18:31:30

@VITAMINKIRÁLY: Amatőr korában vagy 20 kilóval könnyebb volt, és azt láthattuk már több bunyósnál, hogy a plusz súly jó hatással volt az ütésállóságára (pl Ali, Briggs) és sok bunyós van aki padlózik de aztán hamar regenerálódik ( pl Marquez, Fury)

» deontayboxing   válasz erre
    2014-11-19 17:57:29

Szerintem Haymonnak izzad a bőre majd januárban hogy elbukik a nagy messiás, mert eddig csak bohócokkal bokszolt viszont most egy elég jó erős bokszolót kapott, a címért persze muszáj vállalniuk de ha nyer is utána szerintem jön majd a hurkatöltés el lehet képzelni milyen ellenfelek ellen, szóval aki Wildertől várja a nehézsúly fellendülését az rossz lóra tesz! XD

» antonio   válasz erre
    2014-11-19 17:27:02

@Streky: Átolvastam még egyszer és igazad lehet, Kingre és Haymonra illik ez a jelző tényleg! :-)

» VITAMINKIRÁLY   válasz erre
    2014-11-19 17:15:32

@deontayboxing: Nem volt letesztelve komolyabb ellenfél ellen, de:
1) Amatőrben, fejvédőben többször is padlózott egy nála 2 fejjel alacsonyabb versenyző ellen
2) Egy felhozó ellenfél ellen is padlózott
3) Egy épkézláb nagyütő és/vagy offenzív ellenfele sem volt! A menedzsement tudatosan nem választott ilyen ellenfelet, mikor kissé minőségibb ellenfeleket kapott (Harrison, Scott) akkor sem

» VITAMINKIRÁLY   válasz erre
    2014-11-19 17:13:57

Szerintem a keményfejűk nem a bunyósokra vonatkoznak.

» Streky   válasz erre
    2014-11-19 17:13:30

@VITAMINKIRALY: Nem azért de honnan tudod milyen Wilder álla? Eddig nem az volt a gond, hogy nem volt tesztelve az álla?

» deontayboxing   válasz erre
    2014-11-19 17:07:54

Gondolom a Cikkíró keményöklű nagyágyúkat akart írni, mert a keményfejű kifejezés egyikükre nem igen illik :-D
Örülök, hogy végre összejön, jó meccsre számítok Stiverne kiütéses győzelmével!

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2014-11-19 17:02:37

Roy Jones Jr. van infód az oddsokról?

» All_in   válasz erre
    2014-11-19 15:35:00

Stiverne szerintem kiüti Wildert.

» Moorer   válasz erre
    2014-11-19 14:27:44
Ugrás az oldal tetejére