×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az idei év Floyd Mayweather Jr.-ról szólt az argentin Marcos Maidana 2014-10-29 09:34:28 https://www.profiboksz.hu/2014/10/29/maidana-szivesen-kezdene-a-jov-evet-pacquiao-ellen/

Maidana szívesen kezdené a jövõ évet Pacquiao ellen

Az idei év Floyd Mayweather Jr.-ról szólt az argentin Marcos Maidana számára, hiszen májusban, majd szeptemberben is kiállhatott a világ legjobb bunyósával, és bár vereséget szenvedett, mégsem vallott szégyent az amerikai sztár ellen. Maidana elmondása szerint jelenleg nagy döntés elõtt áll, hiszen családja azt szeretné, ha abbahagyná a bunyót: "Mayweather nagyon gyors volt és remekül mozgott a szorítóban, de még mindig úgy gondolom, hogy képes vagyok semlegesíteni ezt a stílust. A legfõbb célt, a gyõzelmet nem sikerült elérnünk. Viszont büszke vagyok a teljesítményemre, hiszen nagyon keményen készültem. Remekül éreztem magam a ringben, szerintem bárkit képes vagyok megverni, ugyanakkor a családom azt szeretné, ha befejezném az ökölvívást, nem tudom tehát, hogy mit tartogat számomra a holnap. Mayweather után persze Pacquiao lenne a legnagyobb kihívás, és pénzügyi oldalról is jó bevételt hozna. Nagy célom egy igazán nagy mérkõzést tetõ alá hozni odahaza, de persze ezt nem olyan egyszerû megvalósítani."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Arcos Harcos: "te most sem bírod ki trollkodás nélkül. Szánalom."

A tiedtől eltérő vélemény nem "trollkodás". Csupán azt jelenti, hogy tévedsz...:) A lenti eszmefuttatásod is hemzseg az anomáliáktól és a fals következtetésektől. Egyébként is, a hozzászólásaim (válaszok) a hírrel kapcsolatban úgy alakultak, ahogy azt a beszélgetés megkívánta.

"Maidana nagyon jól gondolkodik. Ha el tudná hagyni Haymont, nagyot kaszálna."

Mit gondolkodik Maidana ami olyan jó? Haymon-t egy szóval nem említette! Mivel valamit félreérthettél, összefoglalom és leegyszerűsítem neked.
Maidana: "May nyert, de jó voltam. Család azt akarja hogy visszavonuljak, de még lehet 1-2 zsíros meccs. Jó lenne Pac."

"Pac ellen lehet keresne annyit, mint a 2 egymást követő May meccsen összesen. Azért gondolom így, mert ha jól tudom"

Nem tudod jól.

"millió körüli ppv-t, és talán megcsíphetne 20-30 százaléknyi részt"

Nem. És nem. Haha de majd persze...

"Továbbá Haymon emberei közül már megütközött a legjobbakkal: May, Broner, Khan, Alexander"

És még jöhet Broner, Khan, Alexander, mivel lezáratlan "ügyek" különböző okok miatt...:) Amúgy Maidana az elmondottak szerint nem soká visszavonul és azért vannak mások is, nem csak Haymon és TopRank-ból áll az egész...

"Kérdés, h el tudna e szabadulni Haymontól?"

Tudna, ha lejár a szerződése. Ugyanúgy mint Pac Arum-tól és jöhetne May, Broner, Khan, Alexander stb...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-10-30 20:34:06

@Shaham: Megint egy hir, amelyikben meg van említve Pac, és te most sem bírod ki trollkodás nélkül. Szánalom.

Maidana nagyon jól gondolkodik. Ha el tudná hagyni Haymont, nagyot kaszálna. Pac ellen lehet keresne annyit, mint a 2 egymást követő May meccsen összesen. Azért gondolom így, mert ha jól tudom (egyáltalán nem követem a pénzügyeket boxban, mert nem érdekel ki mennyit keres, csak a bunyójuk) May fix összeget fizet az ellenfeleinek, míg ha Pac ellen menne az argentin, talán ki tudná harcolni, h bizonyos százalékot kapjon az egészből, mivel a May elleni meccsek által ismert lett annyira a neve, h Pacman-el is tudna generálni millió körüli ppv-t, és talán megcsíphetne 20-30 százaléknyi részt az egészből. Továbbá Haymon emberei közül már megütközött a legjobbakkal: May, Broner, Khan, Alexander stb, Arumnál pedig ott van Pac, Bradley, Provodnikov, Marquez, Cotto. Kérdés, h el tudna e szabadulni Haymontól?

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-10-30 11:53:10

@Roy Jones Jr.: May 40 milliót ajánlott Pacnak egy meccsért. Pac alku nélkül visszadobta. Arumtól mennyi volt a legtöbb amit kapott egy meccsért?

    2014-10-29 21:19:39

@Roy Jones Jr.: "Miért hagyta volna el, amikor Arum bunyósaként lett az, aki?!"

Miért ne? Nem ritka dolog ez. Arumnak kevés a váltósúlyú bunyósa, egymással meccselteti őket, pl. már ez is egy ok.
Pacquiao a világ egyik legjobb bunyósa, nem hiszem hogy ha nincs Arum, akkor rögtön ment volna a levesbe.

"Egy Mayweather-Pacquiao meccs anyagi részének letárgyalásakor, Arum lenne a garancia arra, hogy Pacquiao tisztességes meccspénzt kapjon... "

És garantáltan jó sokat lehúzna tőle. Másrészt eleve kicsit ő lett a garancia arra, hogy létre se jöjjön a meccs.
Sztem nem Arum az egyetlen a földkerekségen aki egy tárgyalásnál Pacquiao érdekeit képviselhette volna.

"Senki nem tudja, mi lett volna Pacquiaóval, illetve elérte volna-e ezt a magasságot vagy státuszt, ha nem Arumhoz szerződik anno. Ahogy írtam, a Top Ranknél értenek egy karrier felépítéséhez, megvannak a megfelelő ellenfelek, a tv, a felhajtás és az a tudás, hogy mikor, kivel érdemes bokszoltatni valakit. "

Nyilván nem tudhatjuk, mi lett volna ha. Sztem is szépen építgették Pacquiao karrierjét, ezt nem is vitattam. Bár azért másnak nem sikerült ilyen karriert építenie, vagyis csak kellett hozzá Pacquiao zsenialitása is...
De egyébként nem biztos, hogy nekünk bokszrajongóknak az a jó, ha valakit csak építgetnek, vigyázva hogy el ne bukjon. (most elsősorban nem Pacra gondolok, csak a felvetésedre)
Sztem pont ez a karrier építés volt az, ami okot adott May elkerülésére.

"Milyen érdekes, hogy korábban nem akarta megtisztítani a bokszot, csak mikor Pacquiaóval kellett volna kiállnia. Hirtelen akkor jött rá, hogy a bokszban komolyabb tesztek kellenek... :)"

Ennél sokkal érdekesebb, hogy egyszer csak Pac is hirtelen rájött hogy a bokszban komolyabb tesztek kellenek.
Mayweathernek talán Pac volt az az első olyan ellenfele, aki gyanús volt neki, és akinél úgy gondolta, az neki kedvez ha csökken a mozgástér koksz téren.

Sztem Pacquiao ha szakított volna Arummal, még ha a May elleni meccs nem is jött volna létre, sokkal több potenciális ellenféllel meccselhetne, vagy meccselhetett volna.
Már Marquezt se erőltettem volna a helyükben, Bradleyt meg főleg nem. Elenne nehéz látványosan győzni.

(egyébként én úgy gondolom, abban hogy Bradley ellen elcsalták az első meccset Arum vastagon benne volt. Sztem Pac ment volna a kukába, és Bradley vette volna át a helyét, csak ahhoz nagyon egyértelmű Pac győzelem volt, hogy ez végigvihető legyen. Azért az sokszor kiderült, hogy Arum nem az igazmondásáról híres.)

    2014-10-29 21:16:00

@Roy Jones Jr.: "Aki nem szokványos feltételeket szab egy meccs létrejöttéhez, az máris akadályozza a meccset."

Ezeket hagyjuk is, mert Pac "nem szokványos feltételeivel" is tele van a padlás. Van köztük ugyanolyan doppingszűrés, köztes súlyok stb. Ez nem azt jelenti, hogy Pac félt mondjuk Marquez-től, Cotto-tól stb. hanem csupán azt, hogy minden alku tárgya és megegyezés kérdése... Nem gondolom, hogy Pac ezeket a meccseket akadályozni szertette volna, hanem csak bebiztosítani magát, mint May. Szal ha ott ok a dolog, itt is az kéne hogy legyen.

"Milyen érdekes, hogy korábban nem akarta megtisztítani a bokszot,"

Nem gyakori, hogy valaki 7.-8. súlycsoportjában átgázol első osztályú bunyósokat péppé verve. Pac egy genetikai különlegesség, azt azért meg kell hagyni. Nem sokan lesznek erősebbek, gyorsabbak a többlet súlytól, max nagyfejüebbek...:)


"csak mikor Pacquiaóval kellett volna kiállnia."

Nem kellett volna kiállni. Semmi és senki nem kényszerítette May-t, hogy visszajöjjön és Pac-al tárgyaljon... A pénz ami miatt visszatért, másokkal is meglett volna, ahogy meg is lett.

"az is, hogy a Mayweather Promtions bunyósai közül vagy ketten is lebuktak doppinggal"

Látod, van alapja az aggodalomnak...:) Egyébként May a reklámszövegeivel, ha belátod ha nem, sokat tett a tisztulásért. Mert egyebek mellett pr is az egész. Ugye a lényeg, hogy mindenki a saját érdekeit nézi és May-nek az volt, hogy inkább legyen tiszta (amennyire lehet) mindenki. Mert az Õ stílusát valószínűleg kevésbé támogatja a cucc, mint Pac erőbunyóját.

"Persze Arumék is belementek a játékba és a következetlen nyilatkozatokkal saját magukat tették gyanússá."

Ez így van, csak a "játék" részét kihagynám, mert a baromságaikat komolyan gondolták...:)

"De régen minden nézeteltérés meg hasonlók ellenére létrejöttek a nagy meccsek is, akár Arum meg Don King között is és szégyen, hogy a Mayweathwer-Pacquiao nem jött létre 2009-2010-ben."

Szerintem a "nagy" meccsek most is. May-Pac kivétel. Bár szerintem elsősorban mert Marquez beleköpött a levesbe. Arum-nak biztos megvolt a maga terve és biztos meg is tudtak volna egyezni. Most meg jóval nehezebb, mert Pac "lecsúszott" de Arum szerintem nem fogja lejjebb adni, May viszont jogosan diktálhat...

"Szerintem nem kell Maidanának semmilyen erős háttér, mert mindenki tudja, hogy mit hoz Maidana, neki csak adnia kell önmagát."

Szerintem meg kell. Soha a büdös életbe nem kapott volna lehetőséget May ellen, a háttér nélkül.

"Ha ott hagyná Haymont: Pacquiao, Bradley, Provodnikov, Diego Chaves elleni meccsek biztos"

Lehet. De szerintem Haymon-al sem járt olyan rosszul. 2 May meccs, valószínűleg többet kapott mint ezzel a 4 meccsel keresne összesen és még nincs vége...:) Szal Maidana szempontjából nem olyan tuti üzlet otthagyni Haymon-t.

"Én nem látom, hol van itt a kockázat..."

Pac-nál láttad? De Õ ugye marha tisztességes.

» Shaham   válasz erre
    2014-10-29 21:12:33

@bees: "Már biztos vagyok benne, hogy Oscar és Arum megegyezett egy Pacman-Alvarez meccsben jövő szeptemberben."

Szerintem nem lesz ilyen meccs a méretkülönbség miatt, hiába lenne most már összehozható...

"Gondolom ez jócskán közrejátszott abban, hogy Pacman megújította a szerződését."

Szerintem Pac szerződéshosszabbítása előbb volt, mint hogy Schäfer lelépett volna a Golden Boy-tól, mert kizárólag onnantól van realitása egy Pacquiao-Alvarez meccsnek, de ahogy írtam, túl nagy a méretbeli különbség és nem hiszem, hogy lenne valaha ilyen meccs...

"Arra kíváncsi lennék, hogy Mikey Garcia és kis Chavez hosszabbítási ügye hogy áll a Top Rankkal. Mert ha ők hosszabbítanak, akkor egyértelműen erősebb a Top Rank Haymon brigádjánál.

Én sem tudom, hogy állnak most a dolgok e téren, mert kevés időm volt olvasgatni mostanság, de ha Arummal maradnak is, akkor is jóval erősebb Haymon tábora...
Más szempontból nézve Haymonnak egyetlen PPV-képes bunyósa van Floyd személyében. A többiek a Top Ranknél vagy más promóternél vannak...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-10-29 18:40:11

@Shaham: "Vannak arra utaló "jelek" (csapaton belüli nyilatkozatok, Arum nyilatkozatok stb.), hogy Arum akadályozta a meccset."

Aki nem szokványos feltételeket szab egy meccs létrejöttéhez, az máris akadályozza a meccset. Ez pedig Floyd volt. Milyen érdekes, hogy korábban nem akarta megtisztítani a bokszot, csak mikor Pacquiaóval kellett volna kiállnia. Hirtelen akkor jött rá, hogy a bokszban komolyabb tesztek kellenek... :) Kész röhej, meg az is, hogy a Mayweather Promtions bunyósai közül vagy ketten is lebuktak doppinggal... Ennyire vette komolyan Mickey Bey meg tán J'Leon Love a saját "gazdáját". Szánalmas...

Persze Arumék is belementek a játékba és a következetlen nyilatkozatokkal saját magukat tették gyanússá. Szóval nekik is megvan a maguk része a meccs elmaradásában.

De régen minden nézeteltérés meg hasonlók ellenére létrejöttek a nagy meccsek is, akár Arum meg Don King között is és szégyen, hogy a Mayweathwer-Pacquiao nem jött létre 2009-2010-ben.

Nem lehet összehasonlítani Maidana helyzetét Dirrellével. Dirrell súlycsoportjában nagyon kevés jó (pláne ismert, eladható) amerikai bunyós volt/van és itt nagyon sok európai bunyós tartozott/tartozik az elitbe, a kisváltó/váltósúly - ahol Maidana bokszolt az elmúlt években - meg full telített már hosszú ideje és a TV-k is nagyon rajta vannak.

Szerintem nem kell Maidanának semmilyen erős háttér, mert mindenki tudja, hogy mit hoz Maidana, neki csak adnia kell önmagát. Senkinek nem fog csalódást okozni. Belőle nem kell P4P-sztárt faragni...

Ha ott hagyná Haymont: Pacquiao, Bradley, Provodnikov, Diego Chaves elleni meccsek biztos, hogy jönnének az HBO-n. Talán még Marquez is. Én nem látom, hol van itt a kockázat...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-10-29 18:25:30

@zappa: Miért hagyta volna el, amikor Arum bunyósaként lett az, aki?! A Top Rank az egyetlen a mostani promóciók közül, aki fel tud építeni normálisan egy bokszolói karriert, természetes dolog, hogy lesz olyan, aki hálás lesz ezért, mint Pacquiao vagy Cotto.

Egy Mayweather-Pacquiao meccs anyagi részének letárgyalásakor, Arum lenne a garancia arra, hogy Pacquiao tisztességes meccspénzt kapjon...

"Sztem meg Pac is simán otthagyhatta volna Arumot, akár korábbi időkben is, és nem dőlt volna össze a karriere."

Senki nem tudja, mi lett volna Pacquiaóval, illetve elérte volna-e ezt a magasságot vagy státuszt, ha nem Arumhoz szerződik anno. Ahogy írtam, a Top Ranknél értenek egy karrier felépítéséhez, megvannak a megfelelő ellenfelek, a tv, a felhajtás és az a tudás, hogy mikor, kivel érdemes bokszoltatni valakit.

A Golden Boy vagy Haymon senkit nem építettetek fel vagy szinte már mind elbuktak (Leo Santa Cruz tán, aki tartja magát, de neki még nem is volt igazi ellenfele se.) legalább egyszer. Egy már felépített karrierű bunyóssal meg könnyű sztárkodni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-10-29 17:50:01

@Roy Jones Jr.: Már biztos vagyok benne, hogy Oscar és Arum megegyezett egy Pacman-Alvarez meccsben jövő szeptemberben. Gondolom ez jócskán közrejátszott abban, hogy Pacman megújította a szerződését. Arra kíváncsi lennék, hogy Mikey Garcia és kis Chavez hosszabbítási ügye hogy áll a Top Rankkal. Mert ha ők hosszabbítanak, akkor egyértelműen erősebb a Top Rank Haymon brigádjánál.

    2014-10-29 16:09:47

"Pacquiao meg miért hagyná ott Arumot? Hogy ki legyen semmizve?"

Ezt úgy írod, mintha egyrészt Arum azért élne, hogy Pacquiaonak jó legyen a sora, másrészt mintha rajta kívül mindenki kisemmizné rögtön.
Sztem meg Pac is simán otthagyhatta volna Arumot, akár korábbi időkben is, és nem dőlt volna össze a karriere.

    2014-10-29 15:58:53

@Roy Jones Jr.: Szerintem olyat nem tudnék írni, ami ne lett volna már megvitatva többszáz hozzászólásban. Vannak arra utaló "jelek" (csapaton belüli nyilatkozatok, Arum nyilatkozatok stb.), hogy Arum akadályozta a meccset. Vagy minimum nem állt érdekében elsietni a dolgokat...:) Természetesen bonyolultabb a képlet, de szerintem ha csak May és Pac-on múlt volna, rég meglenne.

Haymon üzletember. Ha nem éri meg neki, hogy Maidana-ból nagyobb lóvét szedjen ki egy Pac meccsel, a háttérben komoly problémák állnak Arum-mal. Valószínűleg semmivel sem jobb mint Arum, de rosszabb sem...:)

Maidana miért kockáztasson? Dirrell sem éppen egy nullás kezdő volt. Maidana nem egy Floyd vagy Pac, akiknek a neve jóval többet ér, mint azoknak akik mögötte vannak. Õk túlélnének egy ilyen mutatványt. Pac-nak így sincs May meccs, szal garancia nuku, sokat nem veszítene (valószínűleg többet keresne), értéke viszont van és a SHO-Haymon-MayProm tárt karokkal várná, ha ezzel még Arum-nak is be lehet húzni egyet...:) Szal azért Pac-nak is érdemes lett volna elgondolkodni a lehetőségen anno. Természetesen most már ez szinte lehetetlen.

Szal na, Maidana egy kisiskolás Pac-hoz képest és neki valóban nagy szüksége van az erős háttérre, mert sokat nem tett le üzleti szempontból, hogy kapkodjanak érte, ahogy Dirrell sem...

» Shaham   válasz erre
    2014-10-29 15:56:15

@Shaham: Valamikor a Maidana és a Haymon közti szerződést is meg kell újítani vagy nem és ő nincs olyan helyzetben, mint anno Andre Dirrell volt, hogy beszarna a karrierje, ha Haymon nélkül lenne. Maidana annyit bokszolhatna Arum bunyósaival, amennyit akarna...

Pacquiao meg miért hagyná ott Arumot? Hogy ki legyen semmizve? Vagy te tudsz bármiféle garanciáról Floyd részéről, hogyha otthagyná Arumot, akkor nyomban aláírná a Pacquiao elleni meccset, mert én nem tudok ilyenről...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-10-29 15:20:37

"Ott kell hagyni Haymont és rögtön lesz Pacquiao elleni meccs, ilyen egyszerű..."

Olyan egyszerű, mint Bob bácsit ott hagyni, hogy Pac-nak is lehessen mindenféle meccse akárkivel...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-10-29 14:44:37

Áhh, nem tudom ezt megérteni...

Valaki, aki aláírt Al Haymonhoz, az mit akar Arum bunyósaitól?! Mindenki tudja, hogy nem lesz ilyen meccs semmikor. Haymon dönti el egyedül, hogy kivel bokszolhat és kivel nem, mert amikor leszerződött vele, akkor ezt vállalta...

Ott kell hagyni Haymont és rögtön lesz Pacquiao elleni meccs, ilyen egyszerű...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-10-29 12:40:14
Ugrás az oldal tetejére