×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Eddigi 25 ellenfelébõl 23 a padlón végezte a WBO félnehézsúlyú 2014-10-29 09:26:20 https://www.profiboksz.hu/2014/10/29/hopkins-edzje-meg-nem-tudjuk-kovalev-valojaban-mekkorat-ut/

Hopkins edzõje: még nem tudjuk, Kovalev valójában mekkorát üt

Eddigi 25 ellenfelébõl 23 a padlón végezte a WBO félnehézsúlyú világelsõ Sergey Kovalev ellenében, beleértve olyan bokszolókat is, mint Gabriel Campillo, Nathan Cleverly, vagy Ismayl Sillakh. A legendás Bernard Hopkins november 8-án készül megmérkõzni az orosz ökölvívóval, méghozzá az IBF/WBA bajnokaként, egy címegyesítés keretében. A 49 éves veterán edzõje, Naazim Richardson szerint egyelõre nem tudják, Kovalev valójában mire képes: "Egy igazi szörnyeteggel fogunk megmérkõzni, aki még az is lehet, hogy minden idõk legnagyobb ütõje. Meglátjuk, mindenesetre nagyon komolyan kell õt vennünk. Bernard természetesen megnézegetheti a felvételeket Kovalevrõl, de amíg meg nem érzi, hogy valójában mekkorákat üt, addig nem lehet 100%-osan tisztában a helyzetével. Nem tudjuk tehát igazából, hogy milyen erõs, viszont több olyan bunyóssal volt már dolgunk, akik igazán kemények voltak. Láthattuk Bernardot Trinidad, Pavlik, vagy Tarver ellen, akik szintén keményöklûek voltak. Már csak egy dolog van, amit Bernard nem tett meg ebben a sportágban, nem veszített el csúnya módon egy meccset sem. Én mondtam már neki, hogy inkább vonuljon vissza, mielõtt ez megtörténne vele. De aztán bebizonyította, hogy nincs igazam, hiszen elintézte Pascal, Pavlikot, és a többieket is."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Dorian: úgy értettem,hogy keményebben üt,fizikálisan naturálisan erősebb a korábbi ellenfeleknél,mentálisan pedig azért erős,mert eddig bárkit raktak elé,az aktuális veretlen világbajnokot is beleértve,azt elsöpörte,ez nyilván megfelelő önbizalmat ad neki és az eddigi meccsein egyszer sem láttam elbizonytalanodni. Természetesen ezen a meccsen kiderülhet (sőt talán leginkább ezen a meccsen derülhet ki),hogy őt is el lehet bizonytalanítani,de valószínűnek tartom,hogy egyelőre úgy gondolja,hogy egy, hozzá képest öreg és gyenge ellenfele lesz,akivel szemben őt tartják az esélyesnek és aki majd mindenféle trükkel próbálkozik (gondolom annyi eszük van,hogy ezekre a trükkökre is készülnek,taktikailag és mentálisan is,korábbi nyilatkozatával ellentétben).

» superman   válasz erre
    2014-10-31 13:04:19

@Dorian: Hacsak nem csesznek el valamit a felkeszulesben akkor nem hiszem, hogy Kovalevnek kondi gondjai lesznek egy 12 menetes merkozes soran. Hopkinsal valoszinuleg nem lesz tul nagy tempoju meccs mivel az oreg nem fog leallni, hogy gyere Szergej ussuk egymast.

Viszont szerintem Kovaleven nagyobb pszihikai teher van-lesz mint Bernardon. A hoher mar sok nagy meccsen van tul, rutinos es a kora miatt mar a nepnek sincsenek olyan elvarasai, hogy mindenaron gyoznod kell alien. De Szergejnel ez egy vizvalaszto meccs, tole sok rajongoja nem csak azt varja, hogy gyozzon hanem hogy elsoporje Hopkinst. Kerdes, hogy ezt mennyire tudja kezelni. Mert ha esetleg feszelyezi akkor az visszavetheti a teljesitmenyet vagy mentalisan instabilabba teheti.
Viszont vannak olyan tipusok akikbol pont az ilyen nyomas hozza ki a maximumot. Meglatjuk, hogy Kovalev melyik csoportba tartozik.
Ku.vara varom mar a meccset :D

» Slajos   válasz erre
    2014-10-30 21:22:25

@superman: Keményebb mentálisan és fizikailag?
Egyrészt, ahhoz van szokva, hogy hamar vége van a meccseinek, egyáltalán nem tudhatjuk biztosra, hogy mennyire bírja szuflával a késői meneteket.
Mentálisan pedig nekem egyáltalán nem tűnt keménynek, mikor egy felhozóember Agnew véletlenül lefejelte és a felszakadt szemöldökét szemmel láthatóan idegesen, dühösen reagálta le és idegből ment előre. Ha ezt egy Agnew véletlenül ki tudta hozni belőle, Hopkins az őrületbe fogja kergetni.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-30 20:06:10

@deniro2: Az oké, hogy leírod, hogy középsúlyban volt KO király és, valaki előtted, hogy Trinidad meg váltóban, csak ezekkel az érvekkel az a gond, hogy egy-két kivételtől eltekintve szinte mindig az után kerültek elő, hogy Hopkins látványosan megverte őket. Kit izgatott Pavlik alkoholizmusa vagy az, hogy köztes súlyon bunyóztak, a meccs előtt? Kb senkit az ég világon. A legtöbben sima Pavlik győzelmet tippeltek (múltkor visszanéztem), többnyire kiütéssel, aki meg Hopkinst mondta, az se nagyon hivatkozott olyanokra, hogy, mert Pavlik alkoholista, vagy, hogy köztes súlyon lesz a meccs. Ezek az indokok jellemzően utána kerültek elő. És, bár ezt nem tudom biztosra, de gyanítom, hogy hasonló volt a Trinidad meccsnél is. Szerintem a kutyát sem érdekelte ott sem, hogy váltóban volt KO király, ez is csak utána került elő.
Ha Hopkins megveri Kovalevet, akkor is egyből jönni fognak utána az indokok. Kiderül, hogy Kovalev csak túlságosan tisztelte, vagy,hogy valójában végig egy egysíkú bunyós volt, nem úgy mint: "tetszőleges új KO szörny", aki nyilván sokkal képzettebb és nagyobb ütő még Kovalevnél is és ő biztos nem fog megijedni a feladattól, hanem jól kiüti Hopkinst. :)
Na mindegy, meglátjuk nyolcadikán. Eléggé meglepne, ha Kovalev kiütné az öreget, pontozással meg nincs sok esélye, mert mondhat nekem bárki-bármit Kovalev skilljeiről, Hopkins és az ő tudása ég és föld, ami amúgy nem szégyen, mert Hopkins nagyon sokat tud erről a sportról.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-30 19:58:59

@deniro2: "Nagy kedvencem az öreg, de már jópár éve lassul folyamatosan, öli a bokszot, nyoma nincs nála a régi briliáns megoldásoknak."
Szerintem Hopkins 10 éve is ezt csinálta. :)
Igazából számomra nézhetetlen amit a komolyabb ellenfelek ellen csinál. Lehet mindent tud a bokszról, de félek, hogy Kovalev ellen inkább abban villogni, ami nem része a szabálykönyvnek. Szerintem lesz itt minden, amit Ogre felsorolt.

» Dr Evil   válasz erre
    2014-10-30 14:51:45

@Dorian: Pavlik középsúlyban volt nagyütő (meglehet nézni, hogy nagyközépben mire ment az ütőerejével), ráadásul Hopkins 6 éve bokszolt vele, Kovalev meg félnehézben csapkod ki mindenkit most...
Nagy kedvencem az öreg, de már jópár éve lassul folyamatosan, öli a bokszot, nyoma nincs nála a régi briliáns megoldásoknak. Pavlik óta Pascal ellen villant nagyot, de alázásról ott sem beszélhetünk és Kovalev 10x megfontoltabb, mint a kanadai.

» deniro2   válasz erre
    2014-10-30 13:58:56

@Dorian: A konklúziót leszámítva szerintem igazad van,de az 50 évet nem gondolom olyan gyenge érvnek, szerintem látszik is Hopkins bunyóján, egyre takarékosabban,alacsonyabb fordulatszámon,lassabban dolgozik. Mindezt jó taktikával kompenzálja, úgy,hogy az első menetekben még jobban pörög,aztán miután az ellenfél már elbizonytalanodott, rá tudja kényszeríteni ezt a tempót. Azért én korántsem vagyok benne biztos, hogy Kovalev-et is sikerül majd így irányítania, mert ő keményebb - mentálisan és fizikálisan is - az utóbbi ellenfeleinél, Hopkins pedig csak még öregebb lett közben...

» superman   válasz erre
    2014-10-30 13:12:14

@Dorian: De ha novemberig megtanul Kovalev csak fele annyira, fogni, könyökölni, fejelni, színészkedni és reklamálni, akkor kiegészítve a hatalmas ütőerejével, simán hozza Hokinst! :)

» ogreface   válasz erre
    2014-10-30 12:54:38

@Sarkozi Robert: Ne haragudj, ne vedd magadra, ha rád nem vonatkozik, de általánosságban véve ez kb mindig így van, hogy, ha az előző KO király leszerepelt, akkor arról hirtelen kiderül, hogy igazából nem is volt sok esélye meg, hogy nem is volt annyira jó, az új meg, aki még nem szerepelt le, mindenben jobbnak tűnik. Pavlik kipróbáltabb és magasabban jegyzett bunyós volt, mint Kovalev, amikor kiállt Hopkinsal, Trinidad detto. Kovalev nagyobbat üt náluk is (ugye nagyobb súlyban is van), de kb ennyi. Nem hiszem, hogy azon kívül másban lényegesen jobb lenne náluk. Hopkins meg majd meglátjuk mennyire romlott az évek során. Ha Hopkins elintézi őt, akkor nemsokára jönnek majd a kommentek (nem feltétlenül tőled), hogy Kovalev valójában egy egysíkú boxzsák és, hogy Beterbiev, Mekhontsev vagy valamelyik újabb KO király mennyire sokkal menőbb már, mint Kovalev és mennyivel képzettebb, stb...
Visszatérve a meccshez. Kovalev erősebbet üt, mint Hopkins és fiatalabb nála. Ezeken kívül igazából nem tudom, hogy a box melyik elemében jobb Kovalev Hopkinsnál. Ezért is tippelek Hopkins UD-t, nem oktatást, de egyértelmű győzelmet.
Meg, ha Hopkins eddigi karrierje során már bohócot csinált nem egy KO művészből és egyértelműnek tűnik, hogy őt inkább a gyors, technikás, atletikus bunyósok fogják meg, akkor nem tűnik logikusabbnak, hogy, ha megint egy KO művésszel kerül össze, akkor megint legyőzi azt? Nem hiszem, hogy Hopkins ellen egy neki fekvő stílus fokozása ("ő majd kiüti, mert még nagyobbat üt") lenne a mód a győzelemhez, inkább egy teljesen másik stílus, csak azzal Kovalev egyáltalán nem rendelkezik, mert neki az az egy van, amit csinál, más nem és az az egy történetesen épp fekszik Hopkinsnak.
Ezekkel az érvekkel szemben, szimplán azt, hogy Hopkins már 50 éves, gyengének érzem és ezért is tippelek B-Hop győzelemre.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-30 12:04:12

Egyszer csak jött Kovaljev a semmiből. Meg kell említeni az ellenfelei közül Campillo-t, Cleverly-t, Sillakh-ot. Különben még a súlyát sem éreznénk. De Hopkins? Kis túlzással kit nem vert meg? :)
Bezzeg most kisebb az esélye egy olyan bunyóssal szemben, aki pont rajta keresztül szerezheti meg a bokszvilág megbecsülését...
Nagyon szurkolok Hop-nak. Mekkora lenne?

» grabanc   válasz erre
    2014-10-29 23:36:51

@All_in: Szerintem van eselye Kovalevnek pontozassal is. Nem annyira rossz o azer technikailag sem. Mindenesetre szoros meccsre szamitok.

» Slajos   válasz erre
    2014-10-29 13:13:27

@ogreface: Hat eppen ez az. Ennyi evesen Bernard mar igy is regen a csoda kategoria de szerintem a Shumenov elleni teljesitmeny mar keves lesz ide. Mondjuk az oregnel sose lehet tudni. Lehet, hogy mindig csak annyit nyujt amennyit az aktualis ellenfel legyozese megkivan.

Elnezve a fogadoirodak oddsait viszont nagyon alulertekelik a hohert. Kovalevet tartom eselyesebnek de az oddsok alapjan szerintem fogadast inkabb Hopkins-ra erdemes tenni mert nem lesz ez azer olyan konnyu meccs az orosznak sem.

» Slajos   válasz erre
    2014-10-29 13:04:58

Szerintem Kovalev a Valtosulyu K.O. kiraly Trinidaddal es kozepsulyu alkoholizmuss kuzdo Pavlikkal nem egy kategoria. Tarver sem tartozott a felnehezsulyuak kozott nagy utonek. Jones-on kivul szinte semelyik nagyobb ellenfelet nem utotte ki. Itt most Hopkinsnak sokkal jobban esznel kell lennie mint az elozo ellenfeleinel mert erosebb gyorsabb es sokkal agresszivebb az ellenfel. Arrol nem is beszelve h a Pavlik meccs is 6 eve volt....

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2014-10-29 11:53:07

@ogreface: A csucson meg Trinidad ellen volt. :)

» fixpont   válasz erre
    2014-10-29 11:24:10

@Slajos: Szerintem Pavlik ellen volt a csúcson Hopkins, olyan formát igazából azóta se tudott mutatni.

» ogreface   válasz erre
    2014-10-29 10:55:08

@Slajos: Pontozással nem fogja megverni az "Öreget"!
Vagy KO-val nyer vagy az öreg kipontozza.

» All_in   válasz erre
    2014-10-29 10:49:18

Hát igen. Ha Hopkins kihúzza úgy,h nem talál neki Kovalev rendesen be, amit kétlek, akkor nyerhet, ellenkező esetben villan leó lesz az öregnek,az fix... Kovalev ugyanis nagyot üt :)

» fcs2000   válasz erre
    2014-10-29 10:47:40

Nem kell, hogy minden idok legnagyobb utoje legyen Kovalev viszont az biztos, hogy eleg nagyot ut ahhoz, hogy ha rendesen eltalalja Bernardot akkor az padlot fogjon.
Szerintem Hopkinson all vagy bukik a meccs kimenetele. Ha olyan format tudna hozni mint amilyet Pavlik ellen akkor pontozassal jo eselye lenne megnyerni a merkozest. Elkepesztoen jol oklozott azon a meccsen, gyors volt, agressziv es teljesen osszezavarta a szellemet.

Kovalev ellen ugyanez a Hopkins fog kelleni de nagy kerdes, hogy igy majdnem 50 evesen meg megvan-e az a gyorsasag es reflex. Ha nincs akkor meg lesz verve akar pontozassal akar kiutessel.
A meccs alcime lehetne az Alien vs Predator :D

» Slajos   válasz erre
    2014-10-29 10:43:19
Ugrás az oldal tetejére