×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A 2008-as Sultan Ibragimov elleni mérkőzése óta először húzhat 2014-10-27 10:25:02 https://www.profiboksz.hu/2014/10/27/wladimir-klitschko-visszaterhet-a-new-yorkba/

Wladimir Klitschko visszatérhet New Yorkba

A 2008-as Sultan Ibragimov elleni mérkőzése óta először húzhat kesztyűt az Egyesült Államokban Wladimir Klitschko. Amennyiben Wova november 15-én sikerrel túljut Kubrat Puleven, a tervek szerint az azt követő mérkőzését New Yorkban fogja megvívni. Egyes pletykák szerint elképzelhető, hogy az a brooklyni illetőségű Shannon Briggs várja majd, aki az áprilisi visszatérése óta lépten-nyomon kihívást intéz Klitschko felé és véletlenül mindig pont arra akad dolga, ahol Wladimir edz, reggelizik, vagy éppen kedvenc vízi sportjának hódol.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

"eleg egyertelmunek tunik, hogy komedia az egesz, es le van zsirozva mar Wlad-al elore minden"

Könnyen lehet. Engem is zavar, mert Briggs kb. semmit nem tett egy ilyen lehetőségért, de viszont tény hogy Wlad számára nincs túl sok lehetőség. Egy ilyen pankráció módra felépített meccsnek, csak a pénz miatt van értelme Wlad számára. Igaz hogy a WBC öv kivételével más célja nem is nagyon lehet. De valahogy nem tudom elítélni, mert annak ellenére hogy becsúsznak ilyen értelmetlen meccsek, Wlad eddig kiállt mindenkivel aki számít és bokszolni is akart vele...

» Shaham   válasz erre
    2014-10-29 20:48:20

@Shaham: Engem az is zavar, hogy eleg egyertelmunek tunik, hogy komedia az egesz, es le van zsirozva mar Wlad-al elore minden. Maskeppen miert nem huzza le Wlad a labdat Briggs-nek, es jelenti ki nyilvanossag elott: "Verjel meg barkit az elozo 10 ellenfelembol, papa, ha szerinted olyan hurkakkal bokszolok, s utana szivesen kiallok ellened. Ha nem tetszik, akkor meg fogd be a szadat s menj a p...ba" Szerintem ebbol a kovetkezoket nyerne:
1. jot tenne a nepszerusegenek egy ilyen odamondas
2. ha Briggs kiallna vegre egy normalis bunyossal, es le is gyozne, megiscsak hitelesebb kihivo lenne; kozben meg Wladnak van mit csinaljon, ott van Pulev es Fury- Chisora gyoztese ( meg jo meccs is lehetne pl egy Briggs - Leapai, mondjuk Pov kicsontozna szerintem az oreget )
3. ha Briggs nem vallalna vagy pedig kikapna, egyszeruen nem foglalkozna tobbet vele, es ugyis megszabadulna tole

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-29 17:48:04

Wlad-nak azért nincs túl sok opciója. Mindenki jön a "Mormeck" félékkel, de az kimarad, hogy anno Mormi is kb. 10. volt a listán anno. Pont helyette is jöhetett volna Arreola vagy Pulev, de nem vállalták. Fiatalokat hagyjuk is, de anno Valuev sem vállalta. Tele van ilyenekkel a padlás és mégis egyesek erőltetik a "Wlad fél" vonalat. Pedig ezek nem titkos infók...:)
Ha lemegy Pulev, Wlad a WBC-re fog hajtani amíg össze nem jön, gyakorlatilag "hurkákkal" kell neki bunyózni. Briggs rohadtul nem érdemel címmeccset, de ez van...

» Shaham   válasz erre
    2014-10-29 14:40:33

@zappa: Agyilag tuti! :)

» ogreface   válasz erre
    2014-10-29 10:55:54

@ogreface: Na ez az. Briggsről legalább láthattuk a provokáló videókon, hogy teljesen kész van...:)

    2014-10-29 10:22:26

@zappa: "Sorold azokat akik sorban állnak, akik tényleg arra várnak hogy bokszoljon velük Wladimir, és amelyik meccs téged igazán érdekelne ezek közül!"

Akik állításuk szerint még "nincsenek készen"... :)

» ogreface   válasz erre
    2014-10-29 10:18:00

@bpjotruska: Egyetértek!

» ogreface   válasz erre
    2014-10-29 10:16:42

@zappa: Valoban nem sok bunyos van, aki ki is allna Wlad-al, es erdekes is lenne. Ezert kar, hogy pl olyan kevesbbe nagy reklamerteku es kevesebbet pofazo bunyosok, mint pl Carlos Takam, harom meccset kell vivjanak a tagabb elvonal ellen, amig el nem buknak, Briggs meg lever nehany joskapistat, oszt hadd szoljon.
Egyebkent ha Pulev le lesz tudva, majd a Fury - Chisora gyoztese, tenyleg nem sok opcio marad, legalabbis amig Joshua meg esetleg Parker odaerik, de az legalabb masfel ev. Talan Haye, ha sikeresen ter vissza, no meg szerintem Browne is sorra kerulhet talan, de o szinte eselytelen, hiaba nagyuto.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-28 18:56:22

@bpjotruska: Ezzel is egyetértek. De főleg akkor zavar ez jobban, ha amúgy van aki odaért jobb ellenfelek ellen meccselgetve, és ő is AKARNA meccselni.
De nehézsúlyban egy ideje mintha az menne amit Shaham is írt, a fiatalok pont addigra lesznek kész, mikor Wladimir visszavonul.

    2014-10-28 18:04:22

@zappa: Ami az eselyeket illeti, igazad van. Nekem visoznt nem veszi be a gyomrom, hogy valaki kizarolag a nagy pofajaval es az iszonyat antipatikus meg rohejes dumajaval VB-meccset harcoljon ki, mikozben a top-50et is keruli

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-28 18:01:11

Nyilván az eljárás vicc...

    2014-10-28 18:00:58

@zappa: Eszmeletlen mekkora gottegylet ez a WBA a sulycsoportonkenti 38 vilagbajnokaval s ezzel a csudalatos ranglistaval:
http://www.wbanews.com/wba-ran...
Travis Kauffman es Briggs megelozi Glazkovot, Chisorat es Cunninghamet.... beszaras, komolyan :-)))

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-28 17:58:01

@Shaham: Sajna Briggs-et mar az egyik szervezet ( asszem WBA ) felvette a top-15be, uh ez nem lesz akadaly.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-28 17:55:02

Bosszús lennék, ha Pulev vagy esetleg Wilder helyett bokszolna Briggsel, de így...most nem mindegy?
Akkor már legyen az ellenfél nagydarab és tudjon nagyot ütni.

    2014-10-28 17:53:00

@bpjotruska: "Briggs egyszeruen nem tett semmit nemhogy egy cimmeccsert"

Persze ezt értem. Én ezt nem vitatom, ettől függetlenül nem volt érdekesebb sztem egyik említett összecsapás sem előzőleg.
Illetve nem látom, hogy kik tolonganak azért hogy bokszoljanak Wladimirrel.

Wladimirt nem nagyon pontozza ki ebből a mezőnyből senki, maradt a KO lehetősége.
Innentől Briggs legalább tud nagyot ütni, és bírja is az ütést.

Persze ettől még nincs sok esélye, meg értem hogy nem vert meg x ideje senki értelmeset, stb.
De sztem annyi esélye van mint Leapainak volt (Mormecket hagyjuk...)

De most pl. hiába van ott Thomas Adamaek pl. a 7. helyen, se jobban nem érdekelne egy Wladimir-Adamek, se több esélyt nem adnék Adameknek.

    2014-10-28 17:50:48

@bpjotruska: Briggs-et szerintem el sem fogadnak cimmecsre a szervezetek. Kell neki komolyabb meccs is...

» Shaham   válasz erre
    2014-10-28 17:47:22

@zappa: Azert Pianeta es Leapai Wlad elott legyozott ellenfeleibol a legjobbat nem a 75. helyen rangsorolta a boxrec... nem a vilag legmervadobb listaja, de Briggs egyszeruen nem tett semmit nemhogy egy cimmeccsert, hanem meg azert sem, hogy rola beszeljenek az emberek, a sok pofazason kivul. Mondjuk ha Wlad-al ne lenne lezsirozva a dolog, siman odavaghatna, hogy verjel csak le legalabb egy hurkat azok kozul, akiket en levertem az elmult 1-2 evben, s akkor beszelunk...
erdekes, Briggs mind az ismetelegeti, hogy "where you go, I go, what you eat, I eat, stb"... meg egyszer sem hallottam tole, hogy "who you fight, I fight". Miert? :-)
Mormeck-meccs egy szegyen volt, es inkabb arra lenne jo, hogy tobbet ne tortenjen olyasmi, nem arra, hogy igazoljon mas ertelmetlen meccseket.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-28 17:37:49

Az elmúlt hónapok felvezetéséből sejteni lehetett, hogy lesz Briggs meccs. Ezt maximum Pulev akadályozhatja meg egy súlyos KO győzelemmel, amivel visszavonultatja Wladot. A meccs sportértéke nulla, viszont nézni senkinek sem kötelező, ahogy a pankrációt sem.

» Layman   válasz erre
    2014-10-28 15:23:38

@ogreface: De most mit csináljon Klicsko? Valakivel csak bokszolnia kell. Sorold azokat akik sorban állnak, akik tényleg arra várnak hogy bokszoljon velük Wladimir, és amelyik meccs téged igazán érdekelne ezek közül!

Szóval itt nem annyira háborodott amcsikról van szó. Szted egy Leapai, Pianetta, Mormeck meccs várósabb volt?
Vagy az meg csak a háborodott európaiakat érdekelte? :)

    2014-10-28 15:09:57

@ogreface: Pillanatig en is azt hittem, hogy veletlenul a gumicsizma.hu sportviccek rovatat nyitottam meg, de latom hogy ez megis a pksz ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-28 14:59:05

@Golo: "Stiverne 2 meccs alatt 2 nagyütőt vállal be, Wlad 6 meccs alatt egyet sem vállalt, ezek a száraz tények"
Nem, ezek nem szaraz tenyek, hanem jo szaftos marhasagok :-))
Az elmult evek egyik legjobb nehezsulyu vicce az pont az, hogy Wlagyimir Klicsko fel attol az Areolla-tol, aki nemhogy legyozni, hanem meg csak leutni sem tudta a nehezsulyban Klicskoeknal klasszisokkal gyengebb Adameket. Vegulis Wlad ellen csak egy Adameknel sokkal nagyobb, sokkal erosebb, sokkal nagyobbat uto, jobban vedekezo, nehezben sokkal rutinosabb es valamelyest kepzettebb bunyost kene megoldania, biztos menne neki. A miheztartas vegett volt mar egy Vitalij - Adamek meccs, es Vitalij - Arreola is volt.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-28 14:57:42

Klicskó New Yorkban Briggs ellen? Ez is csak a háborodott amcsikat érdekelheti igazán, ami meg is magyarázza ezt a gyerekes pankrációs bevezetést, amit ezek műveltek egymással...

» ogreface   válasz erre
    2014-10-28 14:22:57

@Shaham: "Chisora miota nagyuto? Es mitol olyan komoly kihivo?"

Addig, amíg ki nem áll az ukránnal, onnantól hurka, akinek soha sem volt semmi esélye. ;)

» ogreface   válasz erre
    2014-10-28 14:20:42

@Welbeck: "Akkor valahogy a nála kicsit nagyobb Dimitrenko - Ustinov párosból se kért, még a végén elveszítené a kis drágaszágait..."

Az acélos Dimitrenko, akit még a nála kisebb, gyengébb fizikumú és ütőerejű Chambers is megtudott pépesíteni? Buhoha!
http://youtu.be/EU2m-ji7T1c

» ogreface   válasz erre
    2014-10-28 14:19:14

@Welbeck: Chisora miota nagyuto? Es mitol olyan komoly kihivo? 24 meccsebol 4szer ki is kapott, az osszes elvonalbeli meccset elbukta... Igaz szivesen kiallna, nem ugy mint a tobbiek de volt mar par lehetosege nemde?
Pulev visszautasitott Klicsko meccset mert, nem volt kesz. A szoveg az volt, hogy hova siessen par meccsesen! Ez teljesen rendben is van, de nehogy mar amikor "elkeszul" elkezditek belekiabalni, hogy milyen regota kerulve van... Igazsag az, hogy Pulev most akar bokszolni...
Dimitrenko elbukott, Chambi jott helyette. Ustinov pedig K2, de kapott volna lehetoseget ha tenyleg elore lepett volna, ugyanis mint emlitettem, 3 ov 3 kotelezo kihivo, sunyizasra nincs lehetoseg...

» Shaham   válasz erre
    2014-10-28 13:50:38

@Welbeck: Chisora éppenséggel nem számít nagy ütőnek (szerintem túl nagy kihívásnak sem). A Dimitrenko-t és Ustinov-ot is simán lenullázó Pulevvel most fog kiállni Klitschko.
"csak Haye és Povetkin volt az aki tényleg VB címmeccsre volt méltó" - nem annyira "csak", mivel ők Pulev-en kívül az utóbbi évek legjobb nehézsúlyú bunyósai,tehát a legjobbakkal kiáll/kiállt Klitschko. Shaham leírta a lényeget, Klitschko-nak már csak a WBC öv tulajdonosa van hátra, az ő személyében egyben az utolsó hiteles kihívóval is kiáll (persze csak ha le tudja győzni Pulev-et), aki még nagyütő is lesz,onnantól már csak a viszonylag kipróbálatlan feltörekvők maradnak,akiket Klitschko helyében már nem vállalnék be,hanem visszavonulnék. Ha ő mégis bevállalja,annál jobb.

» superman   válasz erre
    2014-10-28 13:50:17

@Untouchable: Chisora például már elég régóta pályázik Wladimirre, ő még hiteles kihívó is lenne. Csak ugye a Vitalij elleni meccs után valahogy nem nagyon akaródzik az ukránnak kiállni vele...
De miután kicsapta Furyt kötelező kihívó lesz, úgyhogy őt nem fogja tudni sokáig elkerülni.
Pulev is mióta pályázik rá, erre csak most áll ki vele.
Akkor valahogy a nála kicsit nagyobb Dimitrenko - Ustinov párosból se kért, még a végén elveszítené a kis drágaszágait...
Azt be kell látni, hogy az elmúlt években csak Haye és Povetkin volt az aki tényleg VB címmeccsre volt méltó.

» Welbeck   válasz erre
    2014-10-28 10:46:28

Nehezen áll ki Vlagyimir olyan nagyütők ellen, akik (vagy a promótereik) nem kívánnak mérkőzni vele. De várom a példákat - Briggsen kívül -, akik ajánlatokkal döngetik a telefonját, csak ő nem kér belőlük.

» Untouchable   válasz erre
    2014-10-28 08:59:06

WBC vonalon is mehetne Wlad. Ha jól tudom, akkor a szervezetek már megegyeztek. Jöhetne akár egy teljes címegyesítés. Megvárná míg Wilder győz, és utána bejelentkezhetne az övért.

    2014-10-28 00:12:11

@Golo: Jóvan tibcsi!

» Shaham   válasz erre
    2014-10-27 23:17:36

@Shaham: Stiverne kiütötte Arreolát, most jön Wilder. Stiverne 2 meccs alatt 2 nagyütőt vállal be, Wlad 6 meccs alatt egyet sem vállalt, ezek a száraz tények, bár láthatólag ez nagyon nem ízlik neked de öblítsd le hátha úgy könnyebben beveszi a gyomrod. Ez a két meccs sokkal többet ér mint Wlad 4 világbajnoki meccse futottak még erősségű bokszolók ellen.Ebből az egyik egy cirkálósúlyú aki nehézsúlyban csak elcsalt meccseket csinált, a másikat meg még a papíröklű K.Jonhson is kiütötte. Na de majd Briggs ellen javíthat a megitélésén...! XD

    2014-10-27 22:57:19

@Golo: "Stiverne 2 világbajnoki címmérkőzés alatt két kemény nagyütőt vállal be."

Egyenlőre csak 1 vb meccse volt neki és nem "önként" vállalta. Az 1. Arreola meccs az önként volt. Azzal az Arreola-val aki visszautasított egy Wlad meccset, mert nem áll készen rá. Szal Stiverne egyenlőre csak Arreola-t verte meg, ezért nem biztos hogy túl kéne misztifikálni a teljesítményét. Az hogy egyáltalán párhuzamot vonsz közte és Wlad között nevetséges.

"6 utolsó meccséből legalább 4 kamu ellenfél."

Miért pont 6? És mi van Stiverne 6 uccsó meccsével? Vagy legyen az utolsó 20, amiből 2 Arreola a normális? :D

"A lestrapált nyugdíjas Briggs nagyratörő terv?"

Nincsenek nagy tervek. 1 terv van a WBC öv. Azért bevállalta volna Stiverne-t, de Pulev-el kell bokszolnia. Mást neki nem kell tennie. Az összes többi öv nála van, aki akar vele bokszolni azt kikerülni nem tudja, ameddig tart pénzt keres meccsekkel. Neki már nem kell minden meccsel bizonyítani.

"ki az aki dugdossa a címeit a normális ellenfelek elől?"

Magyarázd már el nekem, hogy a viharba lehet eldugni 3 övet, 3 kötelező kihívót? Úgy hogy akire gondolsz, annak nem kell Klicsko meccs. Kivel kellett volna kiállni? példa: Arreola aki Stiverne csoda skalpja nem vállalta, akkor miről beszélsz?

» Shaham   válasz erre
    2014-10-27 22:05:55

@Shaham: Stiverne 2 világbajnoki címmérkőzés alatt két kemény nagyütőt vállal be. Wladimir mit is csinál évek óta mert pont az ilyen emberekkel nem bokszol.6 utolsó meccséből legalább 4 kamu ellenfél. A lestrapált nyugdíjas Briggs nagyratörő terv? Jennings aki szerinted jó sem Wladimir ellenfele, hanem Stiverne harmadik vagy Wilder ellenfele lesz, akkor ki az aki dugdossa a címeit a normális ellenfelek elől?

    2014-10-27 20:59:29

@bpjotruska: Sztem fölösleges Briggsnek bárkit bevallania előtte. Minek? Még kikap, meg közben öregszik kicsit.
Nyilván ha van más érdekesebb ember aki Briggs miatt nem jut szerephez a baj, de mondom, engem tényleg jobban érdekelne, mint sok más korábbi kihívó.
Sőt arra is jó esély van, hogy jobb meccs lenne, mint a Povetkin - Wladimir.

    2014-10-27 20:51:52

@bpjotruska: Az új generációhoz tartozom, de nem igazán sikerül meglepni a Briggs elleni meccsel :-)
Pedig valószínű Briggs lesz ebből, mert Wilder és Jennings WBC vonalon van, Thompsont, Arreolát meg Chamberst pedig már lezúzták a Klicsko-tesók, más épkézláb és/vagy piacképes bunyósok meg nincs az amcsiknak nehézben (Cunninghamet tisztelem, de nem kívánnám neki a Klicsko-meccset). Lehet annak is szól ez a terv, hogy a majdani WBC-bajnokkal összehozzák, és előtte azért megmutatják Amerikában, másra nem tudok gondolni!

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2014-10-27 20:36:59

Azé Wlad kikapkodja a legjobbakat is. Nem lehet azt mondani hogy kerülne akárkit és csak hurkákkal bunyózik. Ezek vannak.
Mivel Wilder vagy Stiverne úgyis eldugja a WBC övet amire Wlad hajt, szerintem belefér Pulev után egy Briggs. Persze ha addig legalább 1 normális ellenfelet legyalul Briggs is. Szerintem kellene is neki, mert nem hiszem hogy csodásan állna a szervezetek listáin. Aki érdekes lenne (ha amcsi és nem Briggs), az Jennings.

» Shaham   válasz erre
    2014-10-27 19:52:25

@zappa: Azert legalabb egy Fres Oquendot bevallalhatna Briggs is a nagy meccs elott. Hatha elcsalnak neki is, mint Morminak anno :-)) a hatszele megvan hozza.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-27 19:38:25

Összességében engem sztem ez jobban érdekel, mint pl. Leapai, Mormeck, Pianetta elleni meccsek.
Szóval ilyen értelemben nem érzem a visszaesést.:)

    2014-10-27 19:24:38

Nahat... felnott egy generacio, aki anno amikor volt a Wlad - Ibragimov, meg nem nehzetett bokszmeccset, s oket akarjak meglepni egy szinvonalas merkozessel?
( nagyon reg nem volt olyan Klicsko-meccs, amit nem lattam elo kozvetitesben, de ha tenyleg Briggs ellen bokszol majd, akkor vegre lesz egy ).

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-27 19:20:57

Micsoda meglepetés. Ki gondolta volna?

    2014-10-27 17:44:37

@Lemmy: Corrie Sanders-el, igaz azóta eltelt már bő 10 év.
:-)

» All_in   válasz erre
    2014-10-27 14:59:04

@Beast_Pete: A pankráció őshazájában nem is csodálom...nevetséges lenne, amennyiben ez megrendezésre kerülne

    2014-10-27 12:59:53

@Welbeck: pedig meg fog történni. Bár sportértéke nem sok lesz, de ez kell a népnek.

» Beast_Pete   válasz erre
    2014-10-27 11:48:51

szánalmas

» tony26   válasz erre
    2014-10-27 11:21:40

@foreman99: kivel csinált jó meccset az elmúlt években?

    2014-10-27 11:15:15

Remélem azért Pulve-el jó meccset csinál

» foreman99   válasz erre
    2014-10-27 11:08:16

Regota le lehet ez fixalva, nevetseges.

» Bruneor   válasz erre
    2014-10-27 10:51:42

Szégyen lenne, ha ez megtörténne...

» Welbeck   válasz erre
    2014-10-27 10:40:26
Ugrás az oldal tetejére