×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/05/12/article-2626490-1DBC8F8300000578-915_634x448.jpg Továbbra is húzzák-halasztják a felek a WBC nehézsúlyú 2014-10-17 10:00:09 https://www.profiboksz.hu/2014/10/17/2015-januar-februarjaban-kerulhet-sor-a-stiverne-vs-wilder-osszecsapasra/

2015. január-februárjában kerülhet sor a Stiverne vs. Wilder összecsapásra

Továbbra is húzzák-halasztják a felek a WBC nehézsúlyú világbajnoki mérkõzést Bermane Stiverne és kötelezõ kihívója, Deontay Wilder között. A két bombázó menedzsmentje olykor kiad biztató nyilatkozatokat, de a valóság egyelõre azt mutatja, hogy a kanadai bunyóst promótáló híres-hírhedt Don Kinggel továbbra sem könnyû dûlõre jutni, még a Golden Boy Promotionsnek sem. Egy Stiverne csapatához közel álló illetõ szerint idén már biztosan nem, sokkal inkább 2015. januárjában, vagy februárjában kerülhet sor a találkozóra. A hamarosan 36 éves világbajnok aktivitása - évente egyetlen mérkõzés - tehát továbbra sem mutat sok változást és Wilder karrierének legnagyobb tesztje is várat magára egyelõre.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: Valóban hibázott Scott, erre nincs mit mondani (lehet, hogy más is motiválta, hogy ne kelljen fel, nem tudom). De az biztos, hogy egyenrangú ellenfele volt Chisorának, abból a meccséből, leszűrhettünk valamit, ellentétben az azután következővel...

    2014-10-18 15:20:59

@pirospaprika: Liakovich kiutese szerintem is brutalis volt, ezzel egyetertek.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-18 14:24:11

@GGG: "az akkori ellenfele néhány hónapja csak bírói segítséggel kapott ki Chisorától, ő meg néhány másodperc után kivégzi.."
Valamelyest vitathato volt a Chisora - Scott vege, de azert egy 30+ meccses valamirevalo profi bunyosnak illik tudnia, hogy egy leutes utan nem 9-nel kell megkezdeni a feltapaszkodast... ezert kisse erosnek erzem a "biroi segitseggel" kifejezest. Scott talan akkor is azt akarta, hogy a kecske is jollakjon es a kaposzta is megmaradjon. Mindenesetre Wilder megitelesenek jobbat tett volna, ha a merkozes gyoztesevel all ki, nem a vesztessel, aki hiaba jo bunyos, de korabban is tudhato volt, hogy papiroklu, a Chisora-meccs pedig a kuzdoszelelmevel kapcsolatban is kerdojeleket vetett fel.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-18 14:13:03

@GGG: Liakovich elleni az tényleg egy kemény Ko volt. A Scott meccs viszont erősen gyanúra ad okot. Kiváncsi lennék, mennyi nagyobb összegű fogadás volt első menetes kiütésre. Úgy tudom civilbe nem ismeretlenek egymásnak. Ez is a bundát erősíti.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-10-18 14:05:01

@pirospaprika: Nyilván én is gondolkoztam ilyeneken... Ha így volt, korábban kellett volna fogadnunk :) Mondjuk, ha még a Liakovich elleni meccse is az volt, akkor élethűen alakított a belorusz :D :D A WBC öve viszont még nekik is drága lenne...

    2014-10-18 12:47:36

@GGG: Fogadási csalás volt szerintem. Az ütés alig érintette. Nem volt megszédülve. Tudott volna bokszolni tovább. Ha akart volna.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-10-18 12:08:44

@zolimt: Igen, ez így van. Én csak a rövid amatőrmúltra gondoltam most, a menedzselési stratégiában - ahogy írod is - ég és föld a különbség. Nem akarok nagy szavakat használni Joshuára, de nem minden évben születik meg egy ilyen adottságú ökölvívó. Azt még nem tudom, mennyire ütésálló. Ha már itt tartunk, kíváncsi lettem volna, hogy olimpiai "legyőzöttje", Roberto Cammarelle mire ment volna a profik világában (tény, hogy Joshuának sokkal jobbnak tűnnek az adottságai, de érdekelt volna). Nem tudom, Wilderről mit gondoljak, pl. kamu volt-e a kettővel ezelőtti győzelme, az akkori ellenfele néhány hónapja csak bírói segítséggel kapott ki Chisorától, ő meg néhány másodperc után kivégzi... tényleg nem tudom, mit gondoljak).

    2014-10-18 12:01:32

@GGG: ha jol tudom Wilder 20 evesen kezdett bokszolni, rekordja az amatoroknel 24-5 .
csak osszehasonlitas keppen Anthony Joshua 18 evesen kezdte a bunyot es 34 (31-3) meccsel allt profinak, megis mennyivel maskepp vannak felepitve...

» zolimt   válasz erre
    2014-10-18 11:50:01

@sziporka: " egy kb. teljesen képernyőképtelen Stiverne-nel szemben."

Stiverne utolsó meccse a legjobb nehézsúlyú meccs volt hosszú-hosszú évek óta. De gondolom Wilder hurkatöltése neked mindennél többet ér.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-10-18 11:48:59

@sziporka: "Szerintem a háttérérdekek nem hagynák Wildert eltűnni, egy kb. teljesen képernyőképtelen Stiverne-nel szemben."
Azert Stiverne az evek ota HBO-n eloben bokszolo es nepszeru Arreola-t eleg kepernyokepesen kiutotte ;-) unalmasnak nem neveznem az o bokszat sem.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-18 11:36:20

@GGG: Tudom, hogy keves meccsel ment az olimpiara Wilder, de ez nem igazan fog segiteni rajta Stiverne ellen. Az ovatos menedzseleset is csak reszben magyarazza, eleg sokan vannak, akik meg kesobb kezdtek bokszolni, nem is jartak olimpian, megis rendes bokszolok ellen bunyoztak mar 20-25 profi meccs utan ( pl Thompson, McCline, Chambers, Browne ). Na de ez lejart lemez, lassuk mihez kezd majd Stiverne ellen.
Az, hogy miert jo uzlet evente egyszer bokszolni, nekem se fer a fejembe.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-18 11:35:10

@bpjotruska: Azért azt is tegyük hozzá, hogy Wilder az "utolsó pillanatban" nyergelt át a bokszra, az olimpiai érmét töredéknyi szakági múlttal szerezte a többiekhez képest. Ha az előző hozzászólásomra valaki tudna válaszolni (miért éri meg ritkán bokszoltatni egy 35 év körüli bokszolót), annak nagyon örülnék, egyszerűen tényleg nem értem a dolgot. Köszi

    2014-10-18 11:23:52

@sziporka: Hát ez még ok, ha pontozásra kerül a sor, viszont valószínűleg így is-úgy is KO lesz a meccs vége szóval nem rájuk marad a döntés. Stivernet megkenni meg szerintem túl rizikós volna nekik. Szóval lehet, hogy a GBP/SHO/Haymon triónak egyértelműen Wilder győzelme lenne az ideális és eladható, de szerintem ez pont az a helyzet, amiben ők sokat nem csinálhatnak, Wildernek kell bizonyítani, hogy le tudja győzni Stivernet, máshonnan nem hiszem, hogy várhat segítséget. Nehezen tudom elképzelni, hogy végig megy majd a meccs.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-18 11:21:32

Nagyon kétesélyes a meccs. Engem a gonosz fogadóirodák és háttérmegállapodások is érdekelnek, mert ne feldjük el, hogy ha Wilder nyer, akkor az USA-nak lesz egy karakteres, a mai trendeknek teljesen megfelelő, piacképes, KO-király nehézsúlyú világbajnoka. Lehet, hogy mi, akik követjük a bunyót nap mint nap, tudjuk, hogy azért Wilder karrierjét tekintve erősen kilóg a disznóláb, de most az egyszeri amcsi, hétvégi sportnéző szemével nézve, nos Wilder sokkal piacképesebb, mint jelenleg bárki a nehézsúlyban. A GBP/Showtime/Haymon-nak pedig nagyon jól jönne egy nehézsúlyú PPV bajnok, főleg úgy, hogy Floyd lassan lelép, Alvarez meg áthúzott az HBO-hoz. Szerintem a háttérérdekek nem hagynák Wildert eltűnni, egy kb. teljesen képernyőképtelen Stiverne-nel szemben.

» sziporka   válasz erre
    2014-10-18 10:56:19

@iceman: Ezt eleg jol leirtad. Szerintem azert Haye es Stiverne kezsebessege kozott nincs oriasi kulonbseg, inkabb azert latvanyosan gyors az angol, mert sokkal robbanekonyabb, es ha egyszerre robbant labon es indit utest, az elsoporo tud lenni.
Wilder sem egy kepzetlen favago nyilvan, de az olimpiai bronzzal legyunk ovatosak, David Price is szinte ellenallhatatlannak tunt, amig nem lepett egy komoly szintet felfele, oszt lattuk mi lett. Wilder itt talan meg nagyobb szintet lep, es egy sokkal nagyobb utovel talalkozik, mint Tony Thompson. Nagyon helyen kell legyen az esze, hogy gyozni tudjon.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-18 10:29:20

Szerintem azért itt vannak aránytévesztések egyeseknél. Lehet, hogy Haye keresztbe tudta verni Wildert edzésen, de Stiverne egy csiga Haye-hez képest, lábon is, kézzel is (bár a kézsebessége azért egész jó). Én nem látom túl képzettnek sem Stiverne-t (bár Arreolához képest valóban az), mivel a védekezése gyenge, továbbá nincs lábmunkája. Igazából egy masszív kontrabunyós, aki sok ütést benyel, de ki is hordja azokat és bármikor képes veszélyes és végzetes kontrát indítani. Wilder meg ne gondoljuk egy képzetlen bunyósnak, lábon gyors, keze gyors, hosszú ütőtávval, nyilván az olimpiai bronz sem véletlenül akadt a nyakába. Inkább felelőtlen és meggondolatlan, ha fölényben érzi magát és akkor pedig valóban hajlamos fejetlenül támadni. Pont ezért van Stiverne-nek is igen jó esélye a győzelemre. A kanadai ugyanis nem az a kategória, akit csak úgy le lehet rohanni, hátrányból is képes meccset eldöntő kontrára. Ha Wilder ésszel bokszol a saját ütőtávjában, akkor nem sok esélyt látok arra, hogy Stiverne közel tud kerülni hozzá (nem csak lábon lassú, hanem törzsből sem mozog).

» iceman   válasz erre
    2014-10-18 02:22:58

@Moorer: Valóban,Stiverne technikásabb,csak épp a lábmunkája nem a legjobb.álló helyből vagy cammogva pedig nem lesz egyszerű neki rendesen eltalálni Wildert.

    2014-10-18 01:49:07

Miért nagy üzlet Don Kingnek, ha a védence 1/évben bokszol? Ha nem kap ki, akár 3-4-szer is védhetné a címét, annyival több zsé. Vagy a versenytárgyaláson annyival jobb feltételeket tud kiharcolni? Nem hinném. Szóval nem értem, segítsetek...

    2014-10-18 00:47:35

Ha ez megint a promóterek "háborúja", akkor mindegy mit akar a két bunyós. A legpatinásabb övért más hiába jelentkezik be, meg kell várni ezek meddig töketlenkednek? A szervezet kicsit odatoszhatna nekik...

» grabanc   válasz erre
    2014-10-17 21:41:40

@ogreface: Nem tudom na, nekem a tapadasrol inkabb Arreola meg Chisora jut eszembe, ok nagyon jellegzetes pressure-fighterek. Stiverne bunyoja idonkent kicsit olyan "esetleges" vagy nem tudom, hogy mondjam... hagyja az ellenfelet kibontakozni, s aztan majd lesz valahogy ( es az o utoerejevel altalaban ugy lesz, ahogy neki jo, vagyis elobb-utobb hibazik az ellenfel, akkor meg kicsapja ). Persze, a komolyabb kihivasok ot is maskeppen motivaljak, vegulis tet nelkuli meccsen van veresege es dontetlenje is felhozoemberek ellen, de Arreola-t azert szepen megoldotta ketszer is.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-17 21:28:10

@Moorer: Egyetértek. Stiverne hiába alacsonyabb, de erős testalkatú és sokkal iskolázottabb bokszot csinál. Wildernek bokszának pedig sok hibája van. Haye a kesztyűzésük során sokszor keresztbe verte, szerintem Stiverne így fogja kiütni.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-10-17 21:11:01

@bpjotruska: Pedig "tapad" ő, nem nagyon enged teret a másiknak, ha megnézed legtöbbször nem lép hátra, körben forog, hajolgat. Wilder ellen még jobban kellene tapadnia, mert a hosszú kezeivel igencsak megviccelheti.
Austin ellen meg majdnem megszívta, ha jól emlékszem, akkor két pontozónál is vesztésre állt, aztán sikerült a sarok felé terelnie ellenfelét és ott elkapta, de az sem egy kontratámadás volt.

» ogreface   válasz erre
    2014-10-17 21:09:16

@sigma: Egy technikailag jól képzett bokszolónak ha jóval kisebb is, nem annyira akadály a méret. Sok példa van rá a boksztörténelemben.

» Moorer   válasz erre
    2014-10-17 17:37:47

@sigma: Ray Austin, Helenius es Price ellen megoldotta, mind ket meter koruliek, igaz, utobbi kettot amatorben verte. Kicsit mas vilag a profi bunyo, viszont van egy olyan erzesem, hogy itt neki egyszer kell tisztan talalnia, az meg remelem osszejon neki.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-17 17:17:45

Stiverne igy nyugodtan Karácsonyozhat,aztán januárban az óévvel eggyütt a cimétől is elbúcsúzhat.kivéve ha nem halasztják Húsvétig vagy épp 2015 novemberéig az összecsapást...szerintem a méretbeli hátrányát nem tudja megoldani Stiverne.

    2014-10-17 16:53:33

@ogreface: Nekem nem tunt fel, hogy Stiverne ugy menne elore es tapadna... inkabb egy ravasz, nagyuto kontrabunyos. A nyomulashoz es tapadashoz nincs meg se a mozgekonysaga, se a munkatempoja. Ettol fuggetlenul szerintem ki fogja utni Wilder-t, ha egyaltalan lesz valaha ilyen meccs.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-17 16:42:11

Nem értem miért ez az ellenséges hangnem Stiverne-vel szemben az inaktívitása miatt. Don King a promótere, ez sokat elárul.

» THE LION   válasz erre
    2014-10-17 16:17:40

@Titok: Viszont Stiverne feje betonból van, visszaüt a mocsok, jön előre és tapad, mint a pióca, ráadásul az öklei sincsenek vattából. Na, ilyennel se találkozott még Wilder, ez vízválasztó lesz a karrierjében, ha most győzni fog / bőven van rá esélye /, akkor nagyban megfog változni róla alkotott / és nem teljesen alaptalan / vélemény bokszrajongói körökben, az biztos!

» ogreface   válasz erre
    2014-10-17 15:44:23

Hát lehet Wildert hurkázni, de szerintem nem miatta nem jön létre a meccs. És amúgy én Wilderre tennék, mert elég erős, magas, hosszú karú fiú, és ha kicsit elmozog akkor könnyen nyerhet, főleg h Stivern védekezése azért nem a legjobb.

    2014-10-17 15:10:58

Nekem Stiverne aktivitása nem igazán tetszik. Nyer egy eliminátorit Arreola ellen. Aztán vár, vár, vár, vár. Vitalij visszavonul, aztán megint várunk egy jó darabot. Megint megveri Arreola-t, aztán meg ráül az övre.

» sziporka   válasz erre
    2014-10-17 15:01:32

Most meg minek kapkodnak ugy... jo lesz ez 2016 Karacsonykor is, hadd pihenjenek kicsit a fiuk. Komolytalan banda.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-10-17 14:49:59
Ugrás az oldal tetejére