×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://rocklivewests3-a.akamaihd.net/2721589/t/14696206_2fqnqqwn81t0osi1ca12y60qssrmd3klz4fsz742-320.jpg A Marcos Rene Maidana elleni mérkőzése előtt 2 héttel egy érdekes 2014-09-21 11:52:59 https://www.profiboksz.hu/2014/09/21/mayweather-2-eves-szerzodest-kotott-arizaval/

Mayweather 2 éves szerződést kötött Arizával

A Marcos Rene Maidana elleni mérkőzése előtt 2 héttel egy érdekes képpel, illetve Twitter bejegyzéssel generált komoly vitákat Floyd Mayweather Jr. Az ominózus fotón a P4P éllovas Mayweathernek az az Alex Ariza segített nyújtani, aki korábban erőnléti trénerként segítette például Manny Pacquiao és Maidana felkészüléseit is. Akkor még csak találgatni lehetett, hogy Ariza hivatalosan is a Mayweather Team tagja lett, vagy csak egy reklámfogásról van szó, most azonban úgy tűnik, előbbi eset áll fenn, ugyanis a balhés előéletű Ariza bejelentése szerint 2 éves szerződést írt alá az amerikai bunyóssal. A hírhedten nagyszájú Ariza természetesen azonnal megpróbálta ráhúzni a vizes lepedőt korábbi munkaadójára, Manny Pacquiaora, illetve annak promóterére, valamint tanácsadójára is. Ariza nyilatkozata szerint nem is lehet kérdéses, hogy a sokak által várt Pacquiao vs. Mayweather találkozó előbbi öklöző hibájából nem jött létre, mivel Mayweather részéről nem csak a szándék volt meg, de 40 millió dolláros ajánlatával fel is hívta a filippínó szupersztárt, aki viszont tárgyalás nélkül letette a telefont. Ariza szerint jelenleg annak sincsen realitása, hogy a jövőben összejöjjön az említett mérkőzés, hacsak Pacquiao nem szakít a Top Rankkel és Bob Arummal, mert Mayweather kijelentette, nem hajlandó üzletet kötni a promóterrel. Ami Ariza két éves szerződését illeti, a kontraktus időtartam mindenképpen érdekes, ugyanis Mayweather még pár hete is azt nyilatkozta, hogy már csak két összecsapást tervez, és egy év múlva - a Showtime csatornával kötött szerződése lejártakor - visszavonul, így viszont felmerül a kérdés, hogy tényleg szögre akarja-e akasztani a kesztyűket a jelenleg 37 éves bokszoló.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Akkor nem szeptemberben bunyózik utoljára Floyd :)

» deontaywilder   válasz erre
    2014-09-23 18:45:04

@kritikus: :DD

» Streky   válasz erre
    2014-09-23 15:59:58

Akkor van még remény. A közös munka eredménye után 160 font lesz és megmérkőzhet GGG-vel aki végre a helyére teszi Floydot.

» kritikus   válasz erre
    2014-09-22 22:50:12

Szerintem az olyanok mint May, Pac, Wlad stb. akik a legmagasabb szinten űzik a sportot régóta és az anyagi háttér is megvan, nem feltétlenül kockáztatnák a doppingot. Igaz hogy a szűrések általában gagyik és kijátszhatóak, de egy lebukás és törlődik az egész eddigi munkájuk, eredményeik. Az tuti hogy használnak csúcs táplálék kiegészítőket amikben nincsenek tiltott anyagok de attól még lehetnek ugyanolyan hatásosak, valamint az étrendüket is szabályozzák. Tudatos táplálkozással, folyamatos színvonalas edzéssel, jó adag elvetemültséggel és visszafogott életmóddal (no pia, cigi, drog stb.), szerintem nagyjából ki lehet váltani a doppingot. A dopping inkább a fiatalok játéka, mert ők kockázhatnak és csak akkor lesz pénz ha eredmény is van. Veszítenivaló meg nem sok. Talán a nagyok is használtak fiatalon, most meg már legális dolgokkal turbózzák a testüket...

» Shaham   válasz erre
    2014-09-22 21:51:45

@Streky: Ja igen, értem.
Én meg ilyen durvább dolgokra.
Mikor valaki tök formán kívül kerül két meccs között, majd hirtelen iszonyat kiszálkásodik meccsre, stb.
Ezek a dolgok, sztem elemésztik a testet.

Aki alkatilag olyan mint Hopkins, sztem tartósabbak, és úgy gondolom, ha durván koxolt volna, már rég gajra vágta volna a testét.

    2014-09-22 19:35:22

@zappa: Az általad kiemelt részben olyasfajta szerekre gondoltam, amelyek ízület erősítők, vitaminok. A doppingszer nem feltétlenül rossz dolog. Nem lesz kisebb sem a kukid, és nem fogsz meghalni sem.:D

» Streky   válasz erre
    2014-09-22 17:43:08

@Streky: Én is úgy gondolom, hogy ki ennyire ki annyira (esetleg valaki semennyire) de próbálnak a határokig elmenni.
Van akinek többet lök a cucc a bokszán, van akinek kevesebbet.
De valahol pont a szigorúbb ellenőrzések talán lejjebb szorítják a mozgásteret.
Én ezért is fogalmaztam úgy régebben, hogy valószínűleg Maywetaher úgy gondolta a szigorúbb tesztekkel nőnek az esélyei Paccal szemben.

Viszont írtál valamit, amivel nem nagyon értek egyet.

"Ahhoz, hogy az ember hosszú évtizedekig ilyen formában legyen mint mondjuk Wladimir, vagy Floyd, nem elég a naturális izomzat, és váz."

Sztem pont fordítva működik a dolog. Sztem aki tol valamit, az intenzívebben használja a szervezetét. Sztem pont az egyik jele ha valaki szteroidokat szed , hogy felemészti a szervezetet, és viszonylag hirtelen jön el a kiégés.
Sztem az ilyen Hopkins jellegű bunyósok, akiknek pl soha nem volt extrém izomtömegük, és nagyjából hasonlóan jó formában bokszolgattak pályafutásuk alatt kisebb az esélye, hogy egy egy időszakban durvább szereket tolhattak. Az sztem régen megmutatkozott volna a túlterhelések miatt.

Sztem azért ezen a szinten az orvosok nem feltétlenül az illegális vonalon erősítik esetleg védik a sportoló szervezetét.

    2014-09-22 16:37:38

Erdei nem hiszem mert még egy rendes felkészülésre is sajnálta a pénzt, pont ő költött volna kokszra... 4menetes kondi. Magaslati edzőtábor helyett Balzsay Károly légzőgyakorlatai stb. :) Szerintem egyedül Gonzalez és a kiégett Micsel ellennézett ki úgy mint egy profi sportoló aki komolyan veszi amit csinál.

Amúgy ezt a "koktélozást" meg gyorsan felejtsétekmár el mert kb. annyira komoly mint "kisvilágbajnok" kifejezés. Egy blikkbe meg borsba elmegy de ide nem való szerintem és aki kicsit is képben van nem csak tudatlanul okoskodik az nem használja.

    2014-09-22 14:03:16

Nyilván sokan élnek doppinggal az élsportolók közül, de még ha adott sportoló nem is lenne teljesen tiszta és csak doppingon élne, akkor az még önmagában édeskevés lenne. Floyd esetében szerintem sokak szemét szúrja, hogy nem éjszakázik, nem iszik, nem lesz 120kg két meccs között, hanem folyamatosan formában van. Az életvitel sokat számít és nagyon kevesen viseltetnek olyan alázattal a boksz iránt mint Floyd. Nyilván jobb karban lesz 40 fölött is, mint Solis. Ott van pl Kokó. Milyen formában van már? Csepi... Hopkins. Archie Moore. Jack Johnson... Aztán ott van pl Erik Morales. Solis. Vargas. Tito. stb stb. Hatton. Rengeteg múlik az életvitelen. Nem mindenki használódik olyan gyorsan mint a többiek, akkor sem, ha nincs dopping az egyenletben. És igen, van, hogy 5-6 év után itt fáj meg ott fáj, de nem mindenkinek. Meg lehet úgy is edzeni, hogy annyira ne használódjanak el az ízületek. Sokan eszetlenül kezdik és az elején teszik tönkre magukat. Akit végig profik edzenek, sokkal később kezd elhasználódni.

Persze, igen, van dopping a legtöbb élsportolónál. Aki mondjuk ma tisztán visszavonul úgy, hogy mindig átment a teszten... Mondjuk elteszik a vérét... Lehet egy 5 évvel későbbi teszten simán megbukik.


leibi: most olvasom közben, mit írtál, teljesen egyetértek.

» bandi78   válasz erre
    2014-09-22 13:52:00

@Streky: Értem én mit mondasz :)

"Minden olyan kaliberű sportolónak mint May, Pac vagy más, saját orvosa van, akit körülbelül csak ezért "tartanak"."

De egy Erdei, Bryant Jennings, Sakio Bika, Ola Afolabi kaliberüek sztem nem tartanak kimondottan orvost. De ezért is kérdeztem, mert ők is pl. nálam élsportolók kategória. A másik pedig, hogy egy sima orvos vajon mennyire magfelelő szakember a doppingszerek ismeretében hatásmechanizmusaiban. Mert ok, hogy egy Pac, Mayweather vagy Kitschko bevételű bunyós fenn tudna tartani egy ilyen szakembert, azonban ezt nem teheti meg az összes "élsportoló".

"Ahhoz, hogy az ember hosszú évtizedekig ilyen formában legyen mint mondjuk Wladimir, vagy Floyd, nem elég a naturális izomzat, és váz. Elhasználódik."

Ha azt mondjuk, hogy minden egyes embernek más és más a potenciálja, életvitele...stb. akkor az átlagembereknél is igen nagy különbségeket tapasztalhatunk, így ezek a különbségek valószínűleg a legmagasabb szinteken (vagyis az élsportolók között is jelen lehet) Tehát, hogy ki mikorra használódik el, az ennek is a függvénye a doppingszerek nélkül (is). A bokszolóknál elhasználódás szempontjából pláne nem mindegy, hogy milyen stílusú, mekkora "büntetést" szed be a meccsein, mennyire él sportszerű életmódot a pihenő időszakban. Régebben is voltak hosszú ideig eltartó pályafutású bunyósok sok sok meccsel, akiknél feltételezhető, hogy vagy nem doppingoltak, vagy olyan szereket kaphattak akkor, ami ma legfeljebb vitamin. Azokkal például mi a helyzet?

"Az, hogy vizsgálat alatt nem bukik meg valaki, az nem jelenti, hogy nem is doppingol."

De az sem következik belőle, hogy biztosan doppingol.

» leibigab   válasz erre
    2014-09-22 13:02:51

@leibigab: Minden olyan kaliberű sportolónak mint May, Pac vagy más, saját orvosa van, akit körülbelül csak ezért "tartanak". Az, hogy vizsgálat alatt nem bukik meg valaki, az nem jelenti, hogy nem is doppingol. Vannak olyan anabolikus szerek, olyan doppingszerek, melyek felszívódnak, azonban a hatásuk - minimális arányban - évek múlva is érződik, hatása nem múlik el teljes mértékben. Ezek erősítik a vázizmokat, a csontokat, ízületeket. Az orvosnak a fenti táborokban az a dolga, hogy matekozzanak. Tesztre ne legyen kivehető a teljesítménynövelő, szívódjon fel ekkorra, majd ekkorra. Ahhoz, hogy az ember hosszú évtizedekig ilyen formában legyen mint mondjuk Wladimir, vagy Floyd, nem elég a naturális izomzat, és váz. Elhasználódik. Ezért van az, hogyha egy átlag ember minden nap edz, fut, kardiózik, 5-6 év múlva érzi az ízületeken, bizonyos részeken, hogy fáj. Ezért különböző vitaminokat szed, melyek kis mértékben védenek. Na most képzeld el ezt a legmagasabb szinten, 20 évig. A test nem bírja ezt elviselni.

» Streky   válasz erre
    2014-09-22 11:53:11

@Chico: Pont ezzel a hasonlattal szerettem volna én is előrukkolni! Csak ugye az az ügy is érdekes, sok bringás rajongó elfeledkezik arról, h ott is mindenki "koktélozik" mégis csak Lance-t szidják... Elolvastam az erről szóló könyvet, tanulságos! Csatlakozom azon hozzászólókhoz, akik szerint él sportban mindenki cuccol.

» Antal Tamás   válasz erre
    2014-09-22 11:10:35

Erdei doppingolt?

» lunatic2   válasz erre
    2014-09-22 10:37:15

@leibigab: "mert szerintem sem minden élsportoló tiszta és naturál"

végre egyszer leírtad :)

    2014-09-22 10:06:15

@Chico: "tudjuk szerinted mindenki tiszta és naturál... ,de elmondom neked, nagyon nem."

Akkor rosszul tudod, mert szerintem sem minden élsportoló tiszta és naturál :)

» leibigab   válasz erre
    2014-09-22 10:00:39

@leibigab: tudjuk szerinted mindenki tiszta és naturál... ,de elmondom neked, nagyon nem.

    2014-09-22 09:21:36

@Lemmy: Kit érdekel kinek mit adtak oda... Látom megragadtad a mondandóm lényegét...

    2014-09-22 09:20:09

@Streky: Élsportoló pedig az, aki profi szinten űzi a sportját, és előkelő helyen áll abban.

Ok,de ez elég tág, hiszen valakinek előkelő hely a magyar bajnoki cím is, míg valakinek a világranglista első 20, míg másnak "csak" az első 5.

Teljesítménynö velő szerekről beszélek, melyek használata illegális.

Ha azt mondjuk, hogy per pillanat a doppinglistán szereplő cuccokkal megbukott sportolókat nevezzük doppingolóknak, akkor mi a helyzet azokkal az élsportolókkal, akiket teszteltek és nem buktak meg a doppingvizsgálaton?

(Kicsit olyan ez, mint, hogy azt hiszem, hogy minden "rossz arcú" ember bűnöző, de az igazságszolgáltatás ezt nem tudja bizonyítani, de akkor is a börtönbe küldöm, mert hiszem, hogy minden "rossz arcú" ember bűnöző És talán lesz közte olyan, aki valóban bűnöző, míg néhánynál talán tévednék :) )

» leibigab   válasz erre
    2014-09-22 08:33:42

@Chico: Szerintem az a naivitás, hogy odaadták a 2. helyezetteknek a 7 Tour győzelmet, mert ők "tuningolás nélkül" lettek másodikok... Szerinem kár farkast kiáltani akárkire, aki nem akadt fenn a szűrésen, mert mi alapján?! Ariza jó szakember, Maidana-n is meglátszott a munkája, a többi meg az ő titka. Egyetértek zappával, a szigorúbb szűrés lejjebb vinné a határokat, de a problémát nem oldaná meg, csak a keret lenne más, amibe a "teljesítménynövelést" illeszteni kellene...

    2014-09-22 06:41:09

@moRtiZ: May nyújtani fog!

    2014-09-22 05:05:22

Ariza jo szakember, latszott ez Pacmanon, JMM-en, es meg fog latszani fog Floydon is. Pacman balutot evett, JMM pisit ivott, kivancsi vagyok mi lesz May csodaszere :

» moRtiZ   válasz erre
    2014-09-21 23:21:28

Aki azt mondja,hogy az élsportban nincs tuningolás az valami álomvilágban éldegél. Amstrong is tök tisztán nyerte az akárhány Tourját a laikusok szemében, pár évvel ezelőttig... :)

    2014-09-21 23:05:54

ja évek óta mindenhol átvitt értelemben használják, biztos.

    2014-09-21 22:14:27

@Romsy: A többiek itt a koktélt átvitt értelemben használják, és azt hiszem, akinek ez nem jön le, az inkább idióta. :D

» Streky   válasz erre
    2014-09-21 22:05:42

@Subi: Sőt, a nyuszi sem!:P

» Streky   válasz erre
    2014-09-21 22:05:20

vicces, hogy dopping témában próbálnak egyesek okoskodni, de valami "koktélok"-ról beszélnek közben, idióták.

    2014-09-21 21:41:22

@Streky: Ez nem volt szép húzás! Legközelebb majd azt írod, hogy a télapó nem is létezik! :)

    2014-09-21 21:34:23

@leibigab: Teljesítménynövelő szerekről beszélek, melyek használata illegális.
Élsportoló pedig az, aki profi szinten űzi a sportját, és előkelő helyen áll abban.

» Streky   válasz erre
    2014-09-21 21:32:20

@zappa: Értem már,csak mobilról vagyok,ezért "fáziskésésem" van kicsit

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-09-21 20:40:46

@zappa: Ha vicceltél vagy nem komolyan irtad akkor elnézést kérek

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-09-21 20:37:41

@Horváth Gábor: "Olvasd vissza az irásodat.Megint May a tiszta,Pac meg gyanús..."

Dehogy, ezt nem írtam. De már nem írom le mégegyszer, mert leírtam lentebb...

    2014-09-21 20:36:27

@Horváth Gábor: Dehogy sértődök, csak mondom ne vedd túl komolyan, mert amire írtam, sztem az se vér komoly.
Pusztán annyi a lényeg, hogy ha May most koxot vásárolt be Arizával, akkor ezzel óvatosan, mert erősen visszanyal a fagyi.
Strekyvel sokszor egyetértek, nagyjából most is. Mindenki igyekszik elmenni sztem a határokig.
Ezért gondolom, hogy talán a szigorúbb szűrés lejjebb viszi a határokat.

    2014-09-21 20:34:55

@zappa: Olvasd vissza az irásodat.Megint May a tiszta,Pac meg gyanús...

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-09-21 20:33:03

@Horváth Gábor: Elolvastam amit idéztél tőlem, az tényleg hülyén hangzik, ha komoly szándékkal írná valaki.
De sztem aki most koktélokat emlegetett az is hülyéskedik félig meg én is! :)
Roy is fricskát próbált állítani, én is picit továbbpörgettem a logikát, de nem komoly.:)

    2014-09-21 20:30:59

@tizedes: Remélem nem sértödik meg,de ez már sok...

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-09-21 20:29:19

@Horváth Gábor: Nem érted akkor amit írtam miért írtam.
Viccesnek találtam a kettősmércét, mert hirtelen mintha többen egyszerre Arizát most kötnék össze a doppinggal.

Erre írtam, hogy nem Mayweather volt az aki legjobb korszakában Ariza segítségével dolgozott.
Ez a lényeg, ezt fejtettem ki.
Ezzel mi a baj?

    2014-09-21 20:25:54

@Streky: "May is doppingol, eddig is tette. Mindenki az élsportban használ doppingszereket."

Ez mindig attól függ, hogy, mi számít doppingszernek? Ki számít élsportolónak? Illetve a doppingszer használatot mi alapján ítéljük doppingszer használatnak? :)

» leibigab   válasz erre
    2014-09-21 20:19:43

@Horváth Gábor: Örülök, hogy más is így látja.

» tizedes   válasz erre
    2014-09-21 20:19:28

@zappa: Hát úgy lett drogbáró hogy miután kirúgták Pac táborból akkor Roach nyilatkozta hogy nem tudja mit adott be Ariza Pacnek az edzéseken , ez inkább sárdobálás akart volna lenni de Roach nem gondolt bele hogy ezzel azt mondta hogy Pacquiao anno nem volt tiszta és hát amióta ellenőrzés van azóta már nincs szükség Arizára :)) De ha megnézzük a Pac Marquez 4 meccset ott Pac olyan aktív volt mint fénykorában , oké kiütötte Marquez de addig elég komoly tempó volt úgy hogy volt ellenőrzés , a nagy Pacquiao kopást csak Bradley ellen láttam de az is lehet hogy Bradley nem feküdt neki . Úgyhogy ezzel a kopással várjunk még szerintem ...

» gigaboly   válasz erre
    2014-09-21 20:16:16

@zappa: May is doppingol, eddig is tette. Mindenki az élsportban használ doppingszereket.

» Streky   válasz erre
    2014-09-21 20:09:31

"Hát ha Ariza a garantált koktélkeverő, akkor ezek szerint leszögezhetjük, hogy Pacquaio tényleg kokszolt, és most már Floyd is fog az utolsó két meccsére. Viszont akkor ezek szerint eddig May nem itta a koktélokat. Ha viszont ezek szerint azt vitatjuk meg, hogy ki is nyert volna ha fénykorukban találkoznak, bele kell kalkulálni, hogy Pac fénykorában dolgozott a koktélossal, May viszont csak leszállóágban szerződtette, és ő ariza-koktélok nélkül tudta amit tudott. Ezeket fontolóra kell venni."

Ez a May iránti elfogultság már beteges nálad,Pac állandó szapulása pedig szánalmas...

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-09-21 20:03:13

@gigaboly: Nyilván. Csak fura, hogy mikor egy csomó gyanús dolog volt Pac körül, és ezek közül csapán max egy volt Ariza, akkor az nem volt említésre se méltó, most meg hirtelen Ariza a garantált koxot jelenti.:)

Én ezen mosolygok.
És ebből a logikából tényleg az jön ki, hogy Pac ariza koktélokkal nyomta élete top időszakában, míg May nem.

Az egész minden irányból csak feltételezés és gyanú, nyilván. Én se komolyan írogatom ezeket, csak érdekes hogy hirtelen hogyan lett sokaknál Arizából drogbáró, míg annak idején Pac egyáltalán nem volt gyanús. (nem Ariza miatt, hanem úgy minden miatt akkoriban.)

    2014-09-21 19:20:53

@zappa: Amit írsz az csak találgatás , mindig Pacet szídod holott pont Floyd az akinek állítólag volt pozitív tesztje míg Pacnek állítólag se volt pozitív tesztje , úgyhogy miről beszélsz ?

» gigaboly   válasz erre
    2014-09-21 19:03:40

@Roy Jones Jr.: Ez nem értelmetlen. Ha Arizát azért szerződtette, mert ő olyat tud koktélok terén amit más nem, akkor nyilván eddig nem volt olyan embere mint Ariza, mert ha lett volna nem szerződtetné.

    2014-09-21 18:37:29

@Roy Jones Jr.: Eddig is itta.:D Minden élsportoló, és ebbe beletartozik mind Pac mind Floyd, vagy akár Klitschko szed teljesítménynövelő szereket. Aki ezt máshogy gondolja, az hazudik magának. :D

» Streky   válasz erre
    2014-09-21 18:27:18

@Roy Jones Jr.: Lehet Roger bácsit is be kellett volna vonni az interjúba, az lett volna csak az igazi nyelvészeti tanulmány :)

» menyus   válasz erre
    2014-09-21 18:06:26

@menyus: A Predator, amikor beszél, olyan mintha bömbölne, nem tudom ez a szerencsétlen Villegas gyerek megértette-e a felét is annak, amit mondott... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-09-21 17:51:37

@zappa: " May viszont csak leszállóágban szerződtette, és ő ariza-koktélok nélkül tudta amit tudott."

Mi ez az értelmetlen logika, Zappa? :) Talán Arizán kívül más nem tudta ellátni Floydot doppinggal, ha használt valamit?! Ariza az egyetlen doppingbeszerző a világon vagy mi, ha egyáltalán az?! :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-09-21 17:49:59

@Streky: Mondjuk a lényeget ki lehet venni:

"What the fck you doin' in the camp??!" :) :)

» menyus   válasz erre
    2014-09-21 17:42:38

Most hogy Pac is követel doppingvizsgálatokat, Floyd fog félni a tűktől? :)

» Shaham   válasz erre
    2014-09-21 17:40:49

@zappa: Most mé kell minden hír alatt feldobni a labdát az ellentábornak?? :)
..sztem te kifejezetten élvezed hogy ölre mész velük és regény-terjedelemben oktatod a népet :)

» menyus   válasz erre
    2014-09-21 17:37:45

Nagy lenne egy kép Mayweatherről és Pacquaioról ahogy közösen koktéloznak egy bárban a mixer pedig természetesen Ariza lenne a pultban XD

» margarito   válasz erre
    2014-09-21 17:34:26

Hát ha Ariza a garantált koktélkeverő, akkor ezek szerint leszögezhetjük, hogy Pacquaio tényleg kokszolt, és most már Floyd is fog az utolsó két meccsére.
Viszont akkor ezek szerint eddig May nem itta a koktélokat.

Ha viszont ezek szerint azt vitatjuk meg, hogy ki is nyert volna ha fénykorukban találkoznak, bele kell kalkulálni, hogy Pac fénykorában dolgozott a koktélossal, May viszont csak leszállóágban szerződtette, és ő ariza-koktélok nélkül tudta amit tudott.

Ezeket fontolóra kell venni.

    2014-09-21 17:30:50

@Streky: Nem tudom, de ha voltak spéci koktéljai, most már Floyd is issza... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-09-21 17:20:17

@menyus: Ezt a beszédet. :D:D:DD Alig értek belőle valamit. :DDD

» Streky   válasz erre
    2014-09-21 16:27:50

@Roy Jones Jr.: Tehát akkor Pac-nak is folyton keverte a koktélokat?:)

» Streky   válasz erre
    2014-09-21 16:27:09

@menyus: Ha Ariza a Predatort is jól megnyújtja vagy kever majd neki is valami különleges koktélt, rögtön jobb véleménnyel lesz majd róla... :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-09-21 14:51:50

Valami azt súgja hogy az öreg predator ne bont pezsgőt az alkalomra :) :)

http://m.youtube.com/watch?v=1...

» menyus   válasz erre
    2014-09-21 14:27:07

@zappa: Mondjuk ha Khant kicsapja majd az nem lesz annyira releváns :)

» menyus   válasz erre
    2014-09-21 14:18:59

@pirospaprika: Ez egy jó kérdés, ha nem, akkor az elég érdekes lenne. Vagy ha mondjuk Floyd hirtelen jól megerősödne, és kicsapkodná az ellenfeleket, akkor szintén elgondolkodtató lenne, a múltra való tekintettel is.

    2014-09-21 14:00:16

@pirospaprika: Lehet hogy nem. Roach mindenesetre azt mondta, hogy Ariza fura koktélokkal dolgozik...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-09-21 13:44:38

Ariza egy nagyon jó szakember. Viszont ez rendesen a fejébe is szállt, túl is értékeli magát és eddig mindenkivel sikerült balhézni. Ha nem fogja vissza magát és a munkájára koncentrál innen is kivágják, főleg mert öreg Floyd nem olyan galamblelkű mint Roach...
Amit a May-Pac meccsről mondott, azt gyakorlatilag évekkel ezelőtt is elmondta, amikor Pac csapatában dolgozott.

» Shaham   válasz erre
    2014-09-21 13:41:56

Mostantól is erőltetni fogja az olimpiai szintű teszteket?

» pirospaprika   válasz erre
    2014-09-21 13:38:05

Nehéz elképzelni, hogy Ariza meg az öreg Mayweater kibírja a közös munkát két évig verekedés nélkül..::D

    2014-09-21 13:18:08

@...: Ebben a szakmában is ugyanúgy megvannak a szintek, mint bármilyen más területen! És úgy néz ki, Ariza egy lépéssel előrébb jár.

» VITAMINKIRÁLY   válasz erre
    2014-09-21 13:12:24

Cuba Libre, Blue Hawaii stb. Ja hogy Arizának vannak saját különleges koktélai is…? XD

» margarito   válasz erre
    2014-09-21 13:05:28

Miért fogadják fel ezt az embert még mindig különböző csapatok az összeférhetetlen természete ellenére? Más erőnléti edzők nem ismerik ezeket cuccokat, amiket ad a bunyósoknak, vagy miért?... Meglepő lenne. Én ezt valahogy úgy képzelem, hogy a szakmájukon belül ezeket mindenki vágja.

    2014-09-21 13:05:21

Ariza csak nyújtani jött, muhhahaha... :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-09-21 12:47:07

Azért várjuk meg a hír megerősítését ...

» belizar   válasz erre
    2014-09-21 12:32:54

Lehet, hogy baluttal még 2 évig bírja a ringben. Aztán majd figyeljünk, nehogy Maynek is megnőjön a feje! :)

» Layman   válasz erre
    2014-09-21 12:32:07

Képmutatás magas iskolája...

» Balboa Róbert   válasz erre
    2014-09-21 12:26:39

Ariza tökéletesen bele illik a May csapatba.....

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-09-21 12:23:31

Na, a nyújtóbajnok :-D

» VITAMINKIRÁLY   válasz erre
    2014-09-21 12:16:36
Ugrás az oldal tetejére