×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/images/edzok/FreddieRoach4.jpg Miguel Cotto számára verhetőnek, ugyanakkor egyelőre piacképtelennek 2014-09-02 11:52:26 https://www.profiboksz.hu/2014/09/02/roach-golovkinert-egy-fillert-nem-fizetnek/

Roach: Golovkinért egy fillért nem fizetnek

Miguel Cotto számára verhetőnek, ugyanakkor egyelőre piacképtelennek tartja a WBA középsúlyú világbajnokát, Gennady Golovkint az edző Freddie Roach. A tréner azt szeretné, ha védence inkább Saul Alvarez ellen bokszolna egy igazi szupermeccset, hiszen a kazah bunyósban egyelőre nem lát fantáziát: "A Canelo Alvarez elleni mérkőzést akarom Miguelnek. Ha ez összejön, utána lehet szó Golovkinról. Nem tartunk tőle egyáltalán. A védelme gyengécske, persze, ütni azért tud egy kicsit. Rendes srác, jó bunyós, udvarias és nagyon barátságos. Találkoztam vele néhányszor, igazi úriember a srác. De ha az ökölvívást nézzük, nagyon is üthető, és akinek rossz a védelme, az komoly bajban van Miguel ellen. Szerintem nem jól menedzselték a srácot, alig ismerik. Egy fillért sem fizetnének érte pay-per-view-ban. És miért is bokszoljunk egy olyan ember ellen, aki nem hoz pénzt? Ha nincs benne üzlet, nem fogunk kiállni ellene."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Morgo: szerintem Abrahamnak alapból egy kevésbé kiszámítható, változatosabb bunyója volt,amivel meg tudta lepni az ellenfeleit, de a német iskola (majd később a vereségek negatív mentális) hatására nagyon elszürkült,egysíkú és kiszámítható lett a stílusa. A mai Abrahamnál szerintem csak az lenne a kérdés,hogy Golovkin képes e esetleg őt is kiütni (azért az igen komoly tett volna),vagy csak pontozással verné.

» superman   válasz erre
    2014-09-04 10:13:43

Szerintem meg Abraham mindig erősen túlértékelt bunyós volt. Az "A" liga környékén játszott, de messze volt a klasszistól. A super six előtt gyakorlatilag nem is volt első vonalas ellenfele, a tornán pedig az igazi klasszisok ellen csúnyán leszerepelt. Jól bírja az ütést, Õ maga nagyot tud ütni és masszív a kettős fedezéke. Ezeken kívül semmi komoly erényt nem tudok felhozni mellette. Hozzá képest Golovkin egy technikai virtuóz, jobban mozog lábon, sokkal változatosabban üt, jól zárja a menekülési útvonalakat stb. Emellett ütőerőben bárkivel versenyképes és eddig úgy láttam, hogy szintén jól állja a pofonokat is.

Cotto szerintem is menjen Alvarezzel, de utána a győztes vállalja be Golovkint!

    2014-09-03 18:04:07

@Arcos Harcos: a Super Six előtti Abraham nekem is nagy kedvencem volt, de a mainak aki harmadvonalas kihívók ellen szenved, semmi esélye Golo ellen. KO-t sem nagyon produkál már. Láthatóan elkényelmesedett és hobboból még megvédi párszor a nála lévő övet, aztán ennyi.

» George   válasz erre
    2014-09-03 13:49:19

jó felvetés,mert bár én Golovkint érezném esélyesebbnek Abraham ellen,a jóval nagyobb technikai tudása miatt,egyáltalán nem biztos,hogy ő a keményebb kettejük közül,mivel sosem volt ilyen kemény ellenfele sem - és még lehetne sorolni,hogy milyen nem volt.

» superman   válasz erre
    2014-09-03 10:30:31

abrahammal az az egy bajom, hogy a fedezéke ugyan nagyon jó, de nagyon nehézkesen üt ki belőle, sokszor luftot. ha egy kicsit dinamikusabban tudna váltani védekezés és támadás közt, sokkal eredményesebb lenne.

    2014-09-03 09:36:51

Sztem Abraham lenyomná a kazahot! A stílusuk miatt gondolom így! Kettejük közül Arthur a nagyobb kaliber, Golo-nak pedig eléggé idegen az a fajta pötyögős, sok mozgásos stílus, amivel az örmény verhető. Ha pedig valaki felválalja a nyíltsisakos csetepatét Abraham ellen, annak reszeltek! Lehet pocskondiázni Abrahamot, h favágó, lassú meg egysíkú, de ő egy hatalmas ütőerejű, strapabíró, ütésálló, türhető védekezésű, kondicionális téren is kimagasló, mára sok tapasztalattal rendelkező(nagy nevek ellen) bunyós, akit ha önmagához híven le akarna dózerolni GGG, sztem beletörne a bicskája!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2014-09-02 23:02:31

@vadifukk: cotto felkeszitesekor lehet, h a 11 menet tapasztalatait is megbeszeltek => Sergio elleni 11 menete, lemaradt.

» vadifukk   válasz erre
    2014-09-02 22:53:39

freddie mester hivja fel regi tanitvanyat, macklint. cotto felkeszitesekor lehet, h a 11 menet tapasztalatait is megbeszeltek, ki tudja. golo ellen viszont csak harom menete (se) volt, de sebaj: golo utheto, erre meg emlekezett matthew. igaz, az pont az utolso emleke a meccsrol.

» vadifukk   válasz erre
    2014-09-02 22:47:48

Vannak részigazságok Roach mester meglátásaiban, ezért/de nem csodálom ha vöröskét választják. Mind pénzügyileg, mind győzelmi esélyeket illetően a jobb választás Miguel-nek. Persze mindegy mit hadovál Golovkinról (aki ellen nem jön be egy KO ára...), ha kerülik :P

» grabanc   válasz erre
    2014-09-02 20:11:30

@superman: Nyilván méltó ellenfele bőven lett volna az elmúlt 15 évből, de csak Hopkins és Wright esetében láttam volna őt kevésbé esélyesnek.

» George   válasz erre
    2014-09-02 19:30:05

Szerintem egyelőre erős túlzás Golovkin-t csak all time bunyósokhoz hasonlítani,meg hogy az elmúlt 15 évből ne lett volna méltó ellenfele :), miközben valójában még egyetlen klasszis bunyóst sem győzött le és egy jelenleg erősen gyengélkedő súlycsoportban világbajnok,ahonnan nem látom,hogy annyira igyekezne távozni a kihívások irányába. Nehogy már Hopkinsnak,aki több súlycsoportban világsztárok sorával küzdött meg,csak jóindulattal adjunk 50 %-ot a kipróbálatlan Golovkinnal szemben,akinek valószínűleg a stílusa is feküdt volna Hopkinsnak. (persze ez még mindig jobb,mint amikor - pl. ha Golovkin-t kipontozná valaki,mondjuk Ward - egy vereség után jönnek a tömeges "kipukkant a lufi" és "sosem tartottam sokra" kommentek)

» superman   válasz erre
    2014-09-02 19:25:06

@Dani: Nagy kedvencem Golo, de minek vállalja be Cotto, ha bunyózhat Alvarez ellen is sokkal több pénzért, valós győzelmi esélyekkel. Ez a része teljesen érthető. Golo-nak vagy több öv kell, vagy egy nagy név, aki kiáll vele és hajlandó vereséget szenvedni, hogy aztán Golo anyagilag is felkerüljön a térképre. :)

» George   válasz erre
    2014-09-02 18:42:24

Ez egy nagy kamu szöveg. Rakja oda a védencét, ha meri, de inkább csak sületlenségeket magyaráz. Be vannak tojva rendesen. Roachnak is csak a pénz a lényeg és nem maga a boksz.

    2014-09-02 18:39:20

@Golyo: "Az a baj, hogy a "gyengécske védekezés" kihasználáshoz fel kell vállalni, hogy közben beakad egy-két Golovkin ütés, ami általában nem szokott tetszeni az ellenfeleknek. Szerintem Golovkin "mumusa" egy alapvetően defenzív, sokat mozgó, nagyon technikás, ütésálló bunyós lehet, aki képes 12 meneten át zakatolni és mindezt magas szinten adja elő. Ilyet jelenleg nem tudok középsúlyban. "

Egyetértek!Sőt...szerintem a Hopkins vs Kovalev meccsre is valamelyest helytálló lenne az a hsz.
Golovkinnak egy középsúlyú JMM állhatná az útját.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-09-02 18:15:08

@bandi78: Amennyire emlékszem Wright-nak atom jab-je volt és minden idők egyik legjobb kettősfedezéke. Szerintem pontozással kellemetlen helyzetbe hozhatta volna Golo-t, ahogy kb. Mosley-val vagy Trinidad-dal csinálta.

» George   válasz erre
    2014-09-02 17:43:56

szerintem is az Alvarez meccset kéne összehozni inkább Cottonak, és ha nyer Cotto akkor meg miért is ne lehetne megpróbálni Golovkin ellen. hajrá Cotto!!!!!!!

» horváth gergely   válasz erre
    2014-09-02 17:38:35

tudom, de mivel onnan nem tudtam olyat hozni, aki szerintem eséllyel léphetett volna GGG ellen a ringbe, ezért mondtam régieket, illetve Wardot eggyel feljebbről. (Szerintem amúhy Winky túl defenzív volt és ha nem is ütötte volna ki GGG, pontozással kikapott volna. A top Martineznek azért 40%-ot adtam volna az elmúlt időszakból). B-Hop-ot meg nem lehet leírni. Soha, senki ellen, ezt számtalanszor bizonyította, ezért bármennyire is azt gondolom, hogy Golo merevre ütné, Hopkinsnak bárki ellen (reális határok között persze) minimum 50%-ot adnék :)

» bandi78   válasz erre
    2014-09-02 17:38:06

uramatyám, miért hagyják nyilatkozni Freddie-t??Akkora baromságokat beszél h az valami félelmetes, de nem csak most, az elmúlt időszakban szinte mindig....Golovkin védekezése semmivel nem rosszabb mint Cotto-é,(pedig Cotto kedvenc nálam) de ezt látni kell....egyébként meg Roach egyik tanítványánál se tudnám kiemelni a védekezést...Pacman? Chavez? Khan? Cotto?....:D tiszta vicc

» Rumble in the Jungle   válasz erre
    2014-09-02 17:35:54

@bandi78: Tökéletesen egyetértek, de én direkt az elmúlt 15 évet vettem most és kizárólag a középsúlyt. :)

» George   válasz erre
    2014-09-02 17:27:40

@George: Harry Grebb vagy Mickey Walker, esetleg Carlos Monzon ellen nagyon megnézném, jó kis tűzijátékok lettek volna ezek :D . Vannak még páran a listán :D
De egyik sem a maiak közül.
Persze Sugar Ray Robinson ellen is megnéztem volna, bár Sugar Raynek nem ez volt az igazi súlycsoportja.
A közelben szerintem Ward az, aki igen jó eséllyel indulna GGG ellen. Más is okozhatna meglepetést, persze, de mások esélyeit jelenleg mind 50% alá tenném.

» bandi78   válasz erre
    2014-09-02 17:24:03

Már megint CockRoach és az ő nyilatkozatai...

» ogreface   válasz erre
    2014-09-02 17:02:08

@Golyo: Szerintem ilyen az elmúlt években sem volt. Talán utoljára Hopkins esetleg Wright. Abraham nem tudott volna mit kezdeni az erejével és talán a technikájával sem, Pavlik ellen jó kis tüzijáték lett volna, de megállította volna őt is, a csúcs Jermain Taylor az, aki szerintem sokáig vezetett volna pontozással Golo ellen, de a végén ő is ki lett volna ütve.

» George   válasz erre
    2014-09-02 17:01:30

Az a baj, hogy a "gyengécske védekezés" kihasználáshoz fel kell vállalni, hogy közben beakad egy-két Golovkin ütés, ami általában nem szokott tetszeni az ellenfeleknek. Szerintem Golovkin "mumusa" egy alapvetően defenzív, sokat mozgó, nagyon technikás, ütésálló bunyós lehet, aki képes 12 meneten át zakatolni és mindezt magas szinten adja elő. Ilyet jelenleg nem tudok középsúlyban.

    2014-09-02 16:55:06

"ütni azért tud egy kicsit"

Winky Wright-nak meg egész tűrhető védelme volt. :D :D :D

» George   válasz erre
    2014-09-02 16:14:30

"A védelme gyengécske, persze, ütni azért tud egy kicsit."

Golovkin minimum egy számmal nagyobb. Cotto ütései valószínűleg csak arra jók, hogy beállítsa a frizuráját, nem mellesleg Cotto nagyon is szereti fejjel védeni az ütéseket és Golovkin ellen nem a legjobb taktika... Szal Alvarez is lazán szétkapja, de ott legalább keres egy kis pénzt...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-09-02 15:54:23

Szerintem ebbe a nyilatkozatba csak annyi hiba van, hogy Roach nem ismerte el hogy Golo nagyon tud ütni. De a pénz felől igazat adok neki, és szerintem se olyan jó a védekezése, üthető, csak hát ahhoz oda is kéne férni, és nem hiszem hogy a kisváltó/váltósúlyú Cottonak az sikerülne.

    2014-09-02 15:37:15

Pénz nincs benne, de szerintem kiütné Cottot pár menet alatt, pedig Miguel az egyik legnagyobb harcos manapság, de egy rokkant Martinez lenullázásától még egyáltalán nem lesz az ő terepe a középsúly. Roachnak szerintem is lassan nyugdíjba kellene vonulnia. Vagy legalább ne beszéljen annyit.

    2014-09-02 15:36:35

@Slajos: "...Mivel ha forditva lenne akkor lehet, hogy veszelybe kerulne Miguelek argentin elleni meccse..."

Helyesen, mexikoi (Alvarez) elleni meccse.

» Slajos   válasz erre
    2014-09-02 15:29:54

Penzugyi szempontbol (persze csak Cottoek szempontjabol) egyetertek Roach-al, eloszor jojjon Canelo es utana Golo. Mivel ha forditva lenne akkor lehet, hogy veszelybe kerulne Miguelek argentin elleni meccse miutan a kazah leamortizalta ot. Golo olyan eroszintet kepvisel amivel Cotto meg nem talalkozott a karrierje soran. Miguel a gyorsasagaval biztosan okozna kellemetlen meneteket Gennadynak de szerintem a kazah eleg kepzett ahhoz, hogy ezt kezelni tudja es az irgalmatlan testuteseivel lebontsa Cottot.

» Slajos   válasz erre
    2014-09-02 15:26:04

Alvarezhez képest tényleg senki nem ismeri, de azért most már rendre főmérkőzéseket vív HBO gálákon, és ha már a bokszról van szó, akkor az a kicsi ütés kicsit nagy lenne Cotto számára.

» Beast_Pete   válasz erre
    2014-09-02 14:52:21

@bandi78: egyetértek,magam is jobban szeretem,ha egy bunyós a saját súlycsoportjában mérettetik meg,nem lehet mindenki Pacquiao. Cotto-nak szerencséje volt,hogy egy leamortizált Martinez-t kapott ellenfélnek és mindenképpen egy nagy győzelem volt ez,de nem szabadna ebből hibás következtetéseket levonniuk.

» superman   válasz erre
    2014-09-02 14:35:40

Szerintem tényleg nem kellene Roachnak össze-vissza nyilatkozgatnia... A pénz dolgában ok, amit mond, de a többiben enyhén csúsztat.
Én egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy Cotto megverné Canalót, de abban egészen biztos vagyok, hogy Golovkin ellen csúnya véget érne. (megjegyzem, mind Cotto, mind Canelo és GGG is nagy kedvenceim). Egy Canelo GGG nagy meccs lenne, az tetszene, Cottonak szerintem le kéne mondania az övről és visszamenni a saját súlycsoportjába. Egyszerűen fizikailag a saját határai fölött harcol és az ő stílusával ez több, mint veszélyes -szerintem.

» bandi78   válasz erre
    2014-09-02 13:53:43

...ütni azért tud egy kicsit....
Ezen jót mosolyogtam. :)

    2014-09-02 13:48:24

"Nem tartunk tőle egyáltalán."

Kicsit se.

» balutnepper   válasz erre
    2014-09-02 12:54:47

Pénz dolgában viszont igaza van az öregnek.

» kasimir   válasz erre
    2014-09-02 12:35:10

"ha az ökölvívást nézzük, nagyon is üthető, és akinek rossz a védelme, az komoly bajban van Miguel ellen."

Csak azt felejted el, hogy Miguel egy számmal kisebb nála, és ő sem épp a legparádésabb védekező.

» sziporka   válasz erre
    2014-09-02 11:56:37
Ugrás az oldal tetejére