×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://bilder.bild.de/fotos-skaliert/klitschko-pulev-39430346-qf-36546070/2,c=0,w=650.bild.jpg Mint az bizonyára minden bokszrajongó számára ismert, a tervek 2014-08-27 15:04:24 https://www.profiboksz.hu/2014/08/27/november-15-en-potoljak-a-klitschko-vs-pulev-merkozest/

November 15-én pótolják a Klitschko vs. Pulev mérkőzést

Mint az bizonyára minden bokszrajongó számára ismert, a tervek szerint szeptember 6-án csapott volna össze egymással Wladimir Klitschko és Kubrat Pulev, azonban az IBF, WBO, WBA, IBO nehézsúlyú világelső ukrán bunyós sérülése miatt el kellett halasztani az érdekesnek ígérkező találkozót. Az új időpontra nem kellett sokat várni, ugyanis az érintettek szerdán hivatalosan is bejelentették, hogy november 15-én, az eredeti helyszínen, azaz Hamburgban kerülhet sor az összecsapásra.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

csak tényleg pótolják is be, hátha jó meccs kerekedik belőle a szalmaszálát neki!

» horváth gergely   válasz erre
    2014-10-05 22:34:25

@Shaham: egyébként nem igaz amit mondasz, hogy én mindenkinek adok esélyt Wlad ellen, Pianetára mondtam ez igaz, de neki azért mert szurkoltam, bár tudtam, hogy arra se sok esély van, hogy végigállja. Most Pulevre mondtam, hogy neki tényleg van azért esélye, de azért neki is hiányzik az igazi ütőerő, de azért mégis Wowát tartom a meccs esélyesének egy hajszállal, szerintem is behúzza, de nem lesz sétagalopp. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-09-05 15:50:22

egyébként szerintem Pulev tényleg inkább Vitalival tudott volna egy nagyon jó kis, remek, olyan igazi adok-kapok, izgalmas meccset csinálni. Wlad nem fog belemenni ilyen ütésváltásokba, inkább vívni fog meg, fogni majd sokat tördeli a meccset. Térj vissza Vitya!!!

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-31 00:22:18

@southpaw: "Az ukrán uralkodása utáni ellenfelek közül én Hayet és Thompsont(1.meccs idején) ismerem el, mint hiteles kihívót(a hiteles kihívót nem papíron értem hanem "teljesítmény- kik ellen" szemszög alapján. Lábjegyzet: említett 2 név ellen meg is izzadt."
Szerintem kifelejtetted Chambers-et meg Povetkin-t. A legyozott ellenfelek alapjan szerintem oket abszolut hitelesnek lehet tekinteni ( Chambi ket olyan bunyost is levert, akit azelott csak Klicskoek tudtak megoldani + egyet, akit rajta kivul senki ). Kar, hogy az adottsagai miatt ugyszolvan eselytelen volt - kb mintha Madar anno Haye ellen ment volna Fragomeni helyett, akkora volt a kulonbseg.
Ami Pulev-et kiemeli a tobbi kihivo kozul, az az, hogy o nem csak hiteles, hanem meretben es meg par dologban partiban van Wlad-al, es ez nagyon keves ellenfelerol mondhato el.
"Pulev eddigi ellenfelei közül mondjuk 3 simán van azon a szinten, mint Klicsko vb kihívói!!"
Ezzel egyetertek. Mormeck-et, Pianeta-t es Leapai-t jo esellyel mgoldotta volna Dimitrenko, Usztinov es Thompson is, utobbi ketto szerintem Wach-ot is.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-30 15:26:42

Tényekről vitatkoztok.

Aki követi a bokszot és a nehézsúlyt , nézze végig Wova ellenfeleinek rekordlistáit és az azok mögötti teljesítményeket és abból elvileg észre kell hogy vegye hogy Pulev valóban egy más szint, mint Klicsko eddigi ellenfelei az elmúlt 7-8 évben. Nem lehet őt hurkának tartani akkor sem, ha esetleg novemberben kikapna.

Az ukrán uralkodása utáni ellenfelek közül én Hayet és Thompsont(1.meccs idején) ismerem el, mint hiteles kihívót(a hiteles kihívót nem papíron értem hanem "teljesítmény- kik ellen" szemszög alapján. Lábjegyzet: említett 2 név ellen meg is izzadt.
Természetesen ez nem Wova hibája, mert "abból kell főzni ami van".

Pulev eddigi ellenfelei közül mondjuk 3 simán van azon a szinten, mint Klicsko vb kihívói!! Úgy, hogy neki még nem is volt vb-meccse, hanem máig összesen 20!! Na ez a bátrabb, bevállalósabb menedzselés része a dolognak! Ezért is hitelesebb kihívó, mint eddig bárki!!

» southpaw   válasz erre
    2014-08-30 14:32:14

@horváth gergely: "Pulev már egy olyan ellenfél, és nem csak szerintem akinek van esélye a győzelemre. ;-)"

Erről beszélek...:) Szerinted Pianeta, Wach és ki tudja még kinek is volt esélye. pl Wach-ra ezt írtad anno: "szerintem Mariusz Wach jó ellenfél lenne Wladimirnak ,szerintem meg tudná nehezíteni a dolgát ,érdekelne egy ilyen összecsapás ő jobb lett volna mint Thompson".
Szal meccs előtt arról magyarázol hogy Wlad most már lehet kikap, mert xy ezért meg azért jó, meccs után meg hirtelen hurka lesz az ellenfél. De majd ez meg az és mindig van következő...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-29 23:28:59

@Shaham: épp ezaz, hogy nem izgulok, mert olyanok az ellenfelek, hogy nem igazán lehet izgulni, pont azért mondtam egy-két olyan bunyóst akik ellen érdekes lehetne, jobb, mint az ilyen Pianeta félék, akiknek tényleg szinte semmi esélyük sincsen. A legutolsó ellenfél aki ellen azért lehetett izgulni az Haye volt annak ellenére, hogy nem ment neki Wowának, de azért mégis ott volt, hogy betalálhat egy bombával. Az utolsó menetben igaz, hogy elkapta Wladot, de megoldotta a dolgot jól Wowa, lefogta Hayet, és átvészelte. Szóval a Haye meccs óta tényleg olyan ellenfelek voltak akiknek nem volt sok esélyük, bár Wach azért elkapta egyszer, és Povetkin ellen meg hát nem bokszolt túl szépen Wowa, finoman szólva. De viszont Pulev már egy olyan ellenfél, és nem csak szerintem akinek van esélye a győzelemre. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-29 21:37:53

@horváth gergely: "szeretném, ha a bajnok kemény kihívók ellen védené meg"

Én is szeretném, de ki is mondom amikor egy totál esélytelen jön, veled ellentétben aki még Pianeta-nál is meglepit szimatoltál stb stb. Hát állandóan izgulsz, uh nem értem mi a bajod...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-29 14:54:09

@bpjotruska: "Haaaat, azert volt egy fiatal csavo a 80as evekben, aki jol hajolgatott, es azert lenne eselye Wlad ellen, mondjuk en olyan 70%-ot adnek neki"

Azért amellett a hajolgatáshoz mellett kellene az a két Mjölnir is, amit ez a bizonyos fiatalember a két keze helyén lóbált... ;)

» ogreface   válasz erre
    2014-08-29 12:32:55

@Takács Attila: Te most komolyan Lennox Lewis-ra hivatkozol? :):):):):):):):)

» kovban   válasz erre
    2014-08-29 08:32:15

@Shaham: nem mindegy egyáltalán, mert azért megnézem a vb meccseket, és én szeretném, ha a bajnok kemény kihívók ellen védené meg a címét magabiztos, és látványos bunyóval. Miért Te nem szeretnéd, hogy a kedvenced erős bunyósokkal bokszoljon, mert szerintem igen. béke. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-29 00:04:35

@Takács Attila: „Leapait is rengetegen túlértékelték itt.”

Én semmi ilyet nem olvastam. 99 % szerintem Wlad győzelmet tippelt.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-08-28 22:55:53

@Takács Attila: Lennox kire nem mondta, hogy meglepheti Klicskot? Hala az egnek, hogy nem kerdeztek meg mennyi eselyt ad Pulevnek, mert ha azt mondana, tronfosztas lesz, akkor raernenk masnap megezni az osszefoglalot a meccsrol :-)))

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-28 22:46:46

@southpaw: "Logikusnak tűnik, de jó hajolgatásokkal esély nincs Klicsko ellen!"
Haaaat, azert volt egy fiatal csavo a 80as evekben, aki jol hajolgatott, es azert lenne eselye Wlad ellen, mondjuk en olyan 70%-ot adnek neki ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-28 22:41:03

@horváth gergely: Azt hittem neked mindegy kivel bunyózik Wlad, mert mindig izgulsz és meglepetést szimatolsz...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-28 22:36:29

Igen sokan túlértékelték vissza lehet keresni. Még Lennox Lewis is azt állította hogy Leapai meglepheti Klitschkot és mi lett belőle!

» Takács Attila   válasz erre
    2014-08-28 22:22:09

@Takács Attila: Lepait aligha értékelte itt bárki is túl :)

» kovban   válasz erre
    2014-08-28 22:02:57

Nem tudom mitől lenne jobb Pulev mint Povetkin vagy Haye volt?? Leapait is rengetegen túlértékelték itt. Előre borítékolni lehet a végeredményt. Olyan erejű ütéseket fog kapni amilyenekkel eddig nem találkozott, kérdés mennyit tud majd belőle védeni

» Takács Attila   válasz erre
    2014-08-28 21:58:41

Logikusnak tűnik, de jó hajolgatásokkal esély nincs Klicsko ellen! Egyszerűen nem lehet bírni szuflával5-6 menetnél tovább. Ezzel a taktikával eddig mindenki befürdött Wladimirnél! Csak azért hoztam fel mert rengeteg ellenfél ezzel próbálkozott.

» southpaw   válasz erre
    2014-08-28 20:57:32

@horváth gergely: Szerintem meg gyenge labmunka mellett jo ketmeteres magassag kellene, hogy valaki barmifele kuzdelemre is kesztesse barmelyik Klicskot :-)
Stiverne es Browne ezzel nalam ki is esnek, kb akkora verest kapnanak, mint Arreola... Wlad ellen lenne par % esely a lucky-punchra, Vitalij ellen meg az sem.
Chisora sem egy Tyson, de Stiverne-nel joval mozgekonyabb, es torzsbol is sokkal tobbet mozog + beugrasokbol is dobigalja a horgait ; a kanadaitol semmi hasonlot nem lattam eddig.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-28 19:54:58

én Pulev mellett egyébként még Stivernet, Brownet, és Luis Ortizt tartom arra képesnek, hogy kemény küzdelemre késztette volna Vityát, és nem lett volna lefutott a meccs!

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-28 19:41:22

@southpaw: lehet, hogy nem egy Mike Tyson szintű bunyós Chiso, de azért nem is rossz bunyós, nagyon jól hajolgat , és nagy szíve van, strapabíró, erős fizikumu, szerintem jó kihívó lenne, bizonyította Vitali, és Helenius ellen szerintem! ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-28 19:38:54

tényleg jó lenne, ha Wlad mindig olyan bunyós ellen védené a címeit amit várunk, amik érdeklődéssel várt meccsek. Engem nem izgat, hogy Wowa a bajnok, csak legyen már egy kis változatosság, érdekes ellenfelek, és ne mindig Németországban bunyózzon, menjen el mondjuk Angliába, ott sok jó meccset lehetne amit szerintem érdeklődéssel várnánk mi is, és a bokszvilág is, ott van pl egy Chiso, vagy Fury elleni meccs, vagy Angliában sokat bokszol Lucas Browne ő is egy jó ellenfél lenne, aztán, ha Joshua is odaér majd egy címmeccsig az is egy nagyon jó meccs lehetne!! És ha Haye esetleg sikeresen visszatér akkor ellene is jó lenne egy visszavágó!! Aztán mehetne Amerikába is Wilder, Stiverne, Arreola, vagy Luis Ortiz ellen!! De szerintem Takam is szívós ellenfél lenne!!

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-28 19:35:42

@George: Áh!!! Sokkal keményebb mint Chisora! Chisora egy középszint.Haye ellen ez kiderült.

» southpaw   válasz erre
    2014-08-28 19:30:45

@George: annál azért jobban, szerintem egy igazi nagy csata is kialakulhatott volna! ;-) De azért én is inkább Vitya győzelemt vártam volna, de azért meg kellett volna küzdenie a győzelemért keményen, és a meccs után neki is lett volna pár mokkája bizony !! ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-28 19:26:57

@horváth gergely: Ettől függetlenül szerintem sima Vitya WP lett volna.Olyan Chisora szinten helytállt volna talán.

» George   válasz erre
    2014-08-28 19:16:30

egyébként Pulevet én még Vitali ellen sem írtam volna le szerintem ő képes lett volna egy nagyon jó kis meccset bunyózni Vityával, helytállt volna elég szépen, a képességei, és a mentalitása miatt Pulev jó lett volna ott is.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-28 18:44:15

@horváth gergely: Pontosan ezért lettem kíváncsi erre én is! :)

» southpaw   válasz erre
    2014-08-28 14:52:09

@southpaw: azt nem tudom, hogy edzette-e Sdunek, Pulevet is, de arra emlékszem, hogy mutatták a Thompson elleni meccsen, hogy szurkolt Pulevnek. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-28 14:31:17

@Flex: Fene a jo dolgat a kis daginak, mit kepzel magarol, hogy Wlad ellen mer menni :-)) ( Pulev 194 cm magas, es 202 cm a karfesztavja ; Wlad eddigi ellenfeleinek kb 90%-anal nagyobb, beleertve a harom legyozojet is )

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-28 14:24:45

Sdunek edzette valamikor Pulevet, vagy csak haverok?? Ki tud valamit erről a kapcsolatról?

» southpaw   válasz erre
    2014-08-28 13:21:32

Hajrá Pulev!

» Bruneor   válasz erre
    2014-08-28 12:36:12

@Flex: esetleg attól, hogy nem alacsony, nem zsíros, kitartó, nem adja fel, bír 12 menetet (ami azt illet a vége felé még növeli is a tempót)?
persze klicskó az esélyes, de várós a meccs.

    2014-08-28 12:24:21

Ez a párosítás ugyan olyan gyenge lesz mint a Klicsko-Povetkin kb.
Pulev mitől lenne más?Õ is alacsony és zsíros,és semmi extra nincs a boxában.

    2014-08-28 08:54:02

@Shaham: Asszed én nem tudom? :)

Azonos a vezetéknevük.

» southpaw   válasz erre
    2014-08-27 23:55:09

@southpaw: "Pulev. ő mindenképp. Már most sokkal többet tett le az asztalra, mint Haye."

Eléggé következő "messiás" szindrómának tűnik ez nekem...:)

"Alig várom hogy ki legyen ütve az ukrán és újra megkaphassa a Quitschko becenevet. :)))"

Vitali volt a "Quitschko" tesó, mert feladta a meccset Byrd ellen. Most Wlad-ról beszélünk...

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 23:04:43

@penge: Sanders totál esélytelennek volt tekintve Wova ellen.
Pulev ha legyőzi Klicskót, az a meccs akkor sem lesz upset of the year!
..hacsak nem ennyire buta a szakma, mert ez itt vastagon benne van hogy őrségváltás lesz.

» southpaw   válasz erre
    2014-08-27 23:02:17

@Shaham: Én biztos nem értékeltem túl! :)

Hát pl.igen, Pulev. ő mindenképp. Már most sokkal többet tett le az asztalra, mint Haye.
Alig várom hogy ki legyen ütve az ukrán és újra megkaphassa a Quitschko becenevet. :)))

» southpaw   válasz erre
    2014-08-27 22:56:50

...talán azért nem Pulev az esélyes,mert nem olyan jó mint Sanders...

    2014-08-27 22:51:08

Egy kicsit zavarna, ha Wlad vitathatatlan bajnok lenne, mert ez a bátyjának "járt volna". Szerintem jobb volt Wlad-nál, csak hát két testvér nem bunyózhatott egymás ellen, amit meg is értek.

Pulev visszaad valamit Vitali mentalitásából, igazi kőkemény harcos, aki mentálisan is nagyon stabil, szóval örülnék a győzelmének. Nem mellesleg jóval több esélye van, mint az utóbbi időben bárkinek. Így sem ő az esélyes, de ha meglepetés eredmény születik, azért olyan rettenetesen még sem fogok meglepődni.

    2014-08-27 22:26:21

@southpaw: "Sosem fog meggyőzni senki arról, hogy Haye nem volt túlértékelt!"

Max te értékelted túl. Mégis milyen elvárásaid voltak vele kapcsoltban, hogy túl lett értékelve? Klicsko-ék után a 3. nehézsúlyú volt. Mi ezzel a gond? Ki lett volna jobb nála? Pulev? :)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 22:25:09

@bpjotruska: hát igen, nem Leapai, meg Wach ellen kéne brillírozni Wladnak, hanem pl Povetkin ellen lehetett volna megmutatni, de inkább bírkózott, fogott, lökött helyette, nem volt túl szép.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-27 22:19:24

@Shaham: Az elso szep volt, egy nagyon ugyesen utott balhorogtol, ha jol emlkeszem. A tobbi az nagyon feledheto :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 22:13:47

Egyebkent szerintem wlad tud jo dolgokat csinalni. Haye-t ugyesen megoldotta, ha nem is tul latvanyosan. Wach es Thompson ellen jo volt, Csagajev ellen ugyszinten.
Ha Povetkin ellen is bokszolni probal, akkor az orosz jo esellyel nem jut el a meccs utolso harmadaig. Csak akkor lehet, hogy o sem egy komolyabb pofont kapott volna, mint Wach ellen, hanem mondjuk 5ot. Viszont akkor nem lenne a vilag legexkluzivabb klubja a "Wlad - Povetkin merkozest tobb mint egyszer vegignezo bokszrajongok csoportja". Teljesen mindegy, hanyszor szamoltak Povetkinre, az a meccs kozel allt a nezhetetlenhez, es nem az oroszon mulott.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 22:10:39

@Shaham: Sosem fog meggyőzni senki arról, hogy Haye nem volt túlértékelt! Semmi komolyat nem tett le az asztalra nehézsúlyban! Persze a gyenge mezőnyhöz képest egy üde színfolt volt. A nagy szája, a látványos boxstílusa és egy kb.5 másodperces szituáció, amikor Valuev picit megbiggyent a 12.menetben. Ez a 3 dolog tette nagyon várttá a Klicsko elleni meccset, úristen!!
Aki meg végigkövette Povetkin pályafutását, már a Klicsko meccs előtt leírta joggal, pl.a Firtha vagy a Huck elleni teljesítményeiért.

» southpaw   válasz erre
    2014-08-27 22:09:18

@bpjotruska: Volt azok között klasszikus is...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 22:05:26

@Shaham: "De most csak egy WBA csókos, aki egy nem meghatározott sportágban kapott ki 4szer padlózva...:)"
Te lattad is azokat a padlozasokat, de most komolyan? :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 22:04:01

@horváth gergely: 1x 2x Ustinov is telibe kapta Pulevet.
Természetesen pozitív előjel, hogy Pulev jól bírja, de ezt az adottságot csak a meccsen előforduló 1-1 holtpontnál "vegye elő", mert rossz vége lehet:) ..de persze ugyanez igaz fordítva is.

» southpaw   válasz erre
    2014-08-27 21:56:32

Mivel Wlad megítélését hoztad fel, "amekkora "neve" van Pulev-nek" a lényeg és nem az, hogy "jokor voltak jo helyen" és kit vert volna ki elméletileg.

"A bolgar azert eleg sokak szerint az elmult evek egyik legjobb kihivoja"

Sokak szerint pedig nem. Sokak szerint Haye volt az igazi próba. De elgyávult...:) Sokak szerint Povetkin komoly kihívó volt. De most csak egy WBA csókos, aki egy nem meghatározott sportágban kapott ki 4szer padlózva...:) A mondandóm lényege, hogy Wlad nem tud jót csinálni "sokak szerint", mert egyszerűen nem olyan. Pulev ehhez aztán semmit nem tud hozzáadni. Mint lejjebb írtam, ha simán megy Pulev hurka, ha nehezen akkor Wlad még bénább, mint azt valaha tudni is lehetett...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 21:54:29

Pulevnek nincs meg a dinamikája, és a lábmunkája ahoz hogy megverje Klitschkot, Törzsből se mozog úgy, Klitschko nyerni fog, mégha pontozással is :)

» Kovács Krisztián   válasz erre
    2014-08-27 21:52:59

Jól tudom én is mennyire összetett kérdés az ütőerő, de úgy gondoltam a kérdést, kb. ahogy bpjotruska is válaszolta tehát hogyha tisztán tud találni mondjuk álló célpontra...mondjuk ha egy boxgépnél versenyeznének, melyik ütne nagyobbat? :)

» southpaw   válasz erre
    2014-08-27 21:52:13

@southpaw: Nem valoszinu. Nincs meg az a dinamikaja es pontossaga. Talan egy fix celpontra, ha bele tud allni rendesen az utesbe, akkor esetleg. Nekem ugy tunt, hogy a mozgekony bunyosokkal gondjai vannak ,de ha valaki megall elotte, annak oda tud sozni rendesen.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 21:41:02

@southpaw: hát jó kérdés, szerintem nem, de nem üthet sokkal kisebbet sem, de pl szerintem Dimitrenko is egész jó ütő, meg Walker is, épp tegnap néztem meg a Pulev vs Walkert, meg is fogta egyszer Pulevet. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-27 21:40:43

Szerintetek Ustinov vajon üthet akkorát, mint Wova??

» southpaw   válasz erre
    2014-08-27 21:38:01

@Shaham: Pulev es Wach kozott meg van kb annyi kulonbseg, hogy Wach nem vert meg senkit aki szamit, mielott Wlad ellen ment, Pulev pedig levert ket kb Wach-kategoriaju ellenfelet, es egy nala jobbat.
Wach-ot a mereten kivul semmi erdekeset nem hozott, nyilvanvalo volt, hogy lassu, kiprobalatlan es technikailag nagyon nincs Wlad szintjen.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 21:19:48

@Shaham: "Amekkora "neve" van Pulev-nek, sokkal jobbak Byrd, Peter, Ibragimov, Chagaev, Povetkin, ráadásul bajnokok voltak. Puli amolyan Wach kategória, mármint a "súlyát" illeti."
Pulev is bajnok, IBF International :-) vagy a WBA kulonbejaratu ove Povetkinnek tobbet er ennel, hogy o "bajnok" volt, s a bolgar nem? A felsoroltak talan Byrd kivetelevel "jokor voltak jo helyen" bajnokok, Maszkajevet, Valujevet es a felig mozgaskeptelen mammutta kokszolt Briggszet Pulev es meg joparan masok is megoldottak volna, csak nem voltak olyan szerencses helyzetben, hogy pont ellenuk mehettek VB-meccsen.
Szerintem ha Wlad megveri Pulevet, es ugy teszi, ahogy arra en szamitok - egy szokasosnal kemenyebb, nehezebb meccsen - akkor az jot tesz az o imidzsenek, megitelesenek is. A bolgar azert eleg sokak szerint az elmult evek egyik legjobb kihivoja, ha sikerul ot okolvivasban legyozni, nem abban a meghatarozhatatlan kuzdosportban, mint Povetkint, az mindkenkeppen jo lesz Wladnak. Nyilvan ehhez kell az is, hogy Pulev is tudjon mutatni ezt-azt majd a meccsen, es ne jatszodjon vegig alarendelt szerepet.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 21:12:26

@Perkins: Nyilvan elismerem, hogy a Wlad elleni elso meccsen Thompson meg jobb, fiatalabb, erosebb volt, vagyis Wlad akkor egy jobb Thompsont gyozott le. Viszont a masodik meccsre Thompson ugy erkezett - ertelmes ficko szerintem - hogy tudta, Wlad jobb, erosebb, gyorsabb es meg csak nem is borul, ha egyszer telibe talalja ; magyaran: tudta, semmi eselye nincs. Pulev ellen meg ugy erkezett, hogy elozoleg ketszer utott ki egy tapasztalatban kb Pulev szintjen allo veretlen remenyseget... szal oda gyozni ment. Velemenyem szerint a Pulev elleni Thompson valahol az elso es masodik Wlad meccseken latottak kozott volt minosegben.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 21:04:26

@bpjotruska: "palyafutasabol ket fontos dolog hianyzik: a vitathatatlan VB-cim, es a karrier-meghatarozo meccsek"

Ha megveri Pulev-et, szokás szerint hurkává redukálódik. Miért lenne "meghatározó"? Haye is egy gyáva p*cs lett utólag. Amekkora "neve" van Pulev-nek, sokkal jobbak Byrd, Peter, Ibragimov, Chagaev, Povetkin, ráadásul bajnokok voltak. Puli amolyan Wach kategória, mármint a "súlyát" illeti.
Lényeg, ha Wlad simán nyer = Pulev hurka, ha nehezen = Wlad béna és Tyson megöli, ha esetleg kikap = ezt mindenki tudta mert Pulev "igazi nembeszarós" ellenfél...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 20:45:54

Nem írsz butaságot, csak éppen "elbeszélsz" mellettem. :)

Az sem mindegy, hogy melyik Thompson-ról beszélünk.

» Perkins   válasz erre
    2014-08-27 20:41:44

@pirospaprika: Vova 8 éve bajnok náluk és így szerintem lényegtelen mi a szabály. :)

» George   válasz erre
    2014-08-27 19:36:10

Ilyen esetre mi az IBF szabályzata? Pulev 2013 augusztusa óta kötelező kihívó.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-08-27 19:32:13

@Perkins: "Ahhoz hogy Vova jab-jeit semlegesítse, sokkal jobb lábmunkára lenne szüksége. A Thompson elleni forma itt nagyon kevés lesz, mind kondícionálisan, mind pedig technikailag."
Hat ha ugy vesszuk, Wlad Povetkin ellen mutatott kaprazatos labmunkajat siman van eselye tulszarnyalni akar Pulev-nek is :-), a jab-juk meg az utotavjuk pedig nagyon kozel all egymashoz.
Thompson-tol azert Wlad is eleg sok utest beszedett az elso meccsen, pedig sparring-partnerkent eleg jol ismerte, es 50+ profi meccse volt mar akkor is. Pulev-nek talan az elso balkezes ellenfele volt, tizenpar meccsel a hata mogott, s total ismeretlen szamara, amugy is lassu kezdo, igy tartott kb 3-4 menetet, amig kiismerte.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 19:22:40

@Perkins: Ahhoz Pulev-nek nem elég az ütőereje és nem is olyan robbanékony. Ki kell hordania lábon Klicsek bombáit és vissza kell ütögetni. Ütőtávon belülre kerülni, nyomni a belharcot és bízni a csodában.

» George   válasz erre
    2014-08-27 18:39:19

@sziporka: Pedig az a meccs bizony sima Garcia győzelem volt.

» George   válasz erre
    2014-08-27 18:31:16

Szerintem Pulev-nek egy olyan "Sanders-féle", lerohanós taktikával lehet esélye, vagy egy lucky punch-csal. Ahhoz hogy Vova jab-jeit semlegesítse, sokkal jobb lábmunkára lenne szüksége. A Thompson elleni forma itt nagyon kevés lesz, mind kondícionálisan, mind pedig technikailag.

» Perkins   válasz erre
    2014-08-27 18:18:11

@bpjotruska: egyetértek, szerintem is összecsomagolná Wladot, Vitya, de szerintem a meccs első felében inkább, nem hinném, hogy a meccs második feléig el tudná kerülni Vitya bombáit, és ha Vitya betalál akkor Wowanak annyi! ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-27 18:04:48

@Tigga: Szerintem a bratyo osszetorne ot, es valoszinuleg ponthatranybol, de kiutne ugy valamikor a meccs masodik feleben. Egyertelmuen az utesallosagot es a mentalis erot latnam donto tenyezonek azon a meccsen, abban van a legnagyobb kulonbseg kozottuk. Ket ilyen kepessegu, es orias termetu, eros es nagyuto bunyos meccse rendkivul megterhelo lenne mind fizikailag, mind mentalisan, es az oreg sokkal jobban birja a strapat.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 17:54:06

@bpjotruska: "Megsem fogadnanak tul oskan ra, mondjuk az Arreola vagy Adamek elleni Vitalij ellen. "

Én átlag Vitali vs átlag Wladimir vonatkozásában mindenképpen Wladimirre fogadnék 1:1 odds-szal, ebben tudom hogy nem értek egyet a többséggel.

(az egy-egy rendkívül jó és rendkívül szar teljesítményeket próbálom nem figyelembe venni, mert sok oka lehet az ilyennek)

Pulev vs Wladimir: én is nehéz meccset látok, és ennek az az oka, hogy az ellenfél kemény, rendkívül nagydarab, gyors, meglehetősen ütésálló, és emellett meglepő módon van kondija illetve technikás is. Ez bármely korszakban bárki ellen nehéz meccs lenne.

Én azt gondolom, Wladimir kb 2-3x-os esélyelőnyben van vele szemben, tehát rég volt ilyen kiegyenlített mérkőzés, talán csak utoljára Haye ellen, de más meccset nem nagyon tudnék ide sorolni. (Samuel Peter 1?)

    2014-08-27 17:46:13

Egyebkent szerintem Wlad-nak is szuksege van erre a meccsre, es neki is szar lehet, hogy leserult. Az o palyafutasabol ket fontos dolog hianyzik: a vitathatatlan VB-cim, es a karrier-meghatarozo meccsek. Vitalij sokkal kevesebb meccsel vonult vissza, de a Lewis elleni helytallasa es a Sanders elleni emlkezezetes csataja miatt megis inkabb nagy bajnoknak tartjak-tartjuk ot. Wlad soha nem talalkozott Lewis-kaliberu klasszissal ( nem is fog mar ), Sanders-tol pedig kikapott. Hiaba a hosszu uralkodas, es a rengeteg cimvedes, nehez igazan emlkezetes meccseket talalni a karrierjeben. Ezert lenne jo neki is, ha Pulev, es mondjuk utana meg 2-3 bunyos legalabb kicsit megizzasztana, es jo, kemeny meccseken gyozne le oket. Akkor talan nem ugy emlekeznenek ra sokan, mint egy gyenge mezonyben, gyenge kihivok ellen unalmas meccseket produkalo bajnokra.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 17:43:22

@Shaham: A bunyo nem matek. Ha egyenkent vesszuk a tulajdonsagokat, Wlad a sajat batyjanal is szinte mindenben jobb ( na jo, nem magasabb ): kepzettebb, gyorsabb, nagyobbat ut, jobb a jab-je, jobb a mozgaskulturaja stb... Megsem fogadnanak tul oskan ra, mondjuk az Arreola vagy Adamek elleni Vitalij ellen.
Pulev szerintem is keves dologban jobb mint Wlad - szerintem az utesallosag es a nehezen kifejezheto kemenyseg-harci szellem azok - de en jab-ben es labmunkaban nem latok egyertelmu kulonbseget az ukran javara, s talan kezsebessegben sem. Most mar sajna nem 10 nap mulva, hanem csak novemberben derul ki, melyik tabor teved, a Pulevet leirok, vagy a tole sokat varok.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-27 17:37:11

@Dani1: OFF: Azt, hogy simán elverte Matthysse-t is csak te tudod leírni :)

» sziporka   válasz erre
    2014-08-27 17:23:58

@Shaham: A strapabíró, jó iparosok, akik bíztak magukban, sokszor tréfálták már meg az aktuális bajnokot. :) (az igaz, hogy sokkal többször véreztek el, de leírni nem lehet őket).

» bandi78   válasz erre
    2014-08-27 17:16:21

@Shaham: Danny Garcia sem kiemelkedő semmiben, viszont mindenben erős és ez elég is volt, hogy símán elverje Khant és Mathysset akik 1-2 dologban kiemelkedőek.

    2014-08-27 17:09:08

Nem értem sokan mit látnak Pulev-ban. Igaz nincsenek neki hiányosságai, de kiemelkedő erősségei sem. Wlad mindenben jobb, valamiben pedig sokkal jobb...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 17:03:38

Pulev olyan a képen, mint egy fehér George Foreman :)
Kíváncsi leszek, hogy Pulev tudja-e semlegesíteni Wladimir jabjeit (nagyon remélem, hogy igen), és akkor az ukrán is rá lesz kényszerítve, hogy a jab-jab, tehénkedés, tangó, jab-jab koreográfiát hanyagolja.
Engem valahogy Vitali-ra emlékeztet a bolgár, ugyanúgy felőrli az ellenfeleket, nem hátrál meg, nem lehet fejben megtörni. Nagy teszt lesz ez neki, de szerintem Klitschkonak is erősen rezegni fog a léc. Ha egy kicsit nagyobb tűzereje lenne Pulevnek, akkor gondolkodás nélkül megtenném, így egy kicsit tartok tőle, hogy ha nem tudja kivívni a tiszteletet az elején, akkor az visszaüt a későbbiekben.

» bandi78   válasz erre
    2014-08-27 16:50:15

hát nagyon remélem, hogy tényleg lesz meccs novemberben, aztán győzzön a jobb bunyós, a keményebb, amelyik jobban akarja, és nagyobb a szíve!!

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-27 15:16:07
Ugrás az oldal tetejére