×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://www.monokli.com/images/pacquiao-algieri_72620140825102418828.jpg Ezelőtt csaknem 90 esztendővel a korszakhoz képest nagyon képzett Gene Tunney 2014-08-26 07:31:04 https://www.profiboksz.hu/2014/08/26/arum-a-legendas-dempsey-vs-tunney-meccsekhez-hasonlitotta-pacquiao-es-algieri-parosat/

Arum a legendás Dempsey vs. Tunney meccsekhez hasonlította Pacquiao és Algieri párosát

Ezelőtt csaknem 90 esztendővel a korszakhoz képest nagyon képzett Gene Tunney kihívta a legendás Jack Dempsey-t, a nehézsúlyú világbajnoki címért. Az előzetesen esélytelennek tartott Tunney 1926-ban legyőzte, majd egy visszavágón szintén kipontozta a kemény verekedőt. Bob Arum promóter gondolt egy merészet és a novemberben sorra kerülő Manny Pacquiao vs. Chris Algieri párosítást a legendás kettőshöz hasonlította: "Provodnikovot tekintettük a nagy esélyesnek, de Chris legyőzte őt és megérdemelte ezt a lehetőséget Manny ellen. Még azelőtt, hogy én megszülettem a nehézsúlyú világbajnok Jack Dempsey a félnehézsúly világelsőjével, Gene Tunney-val szemben tette kockára a címét. Dempsey egy igazi verekedő volt, Tunney viszont ökölvívó. És Tunney is magasan iskolázott személy volt civilként, akárcsak Chris, akinek Master's fokozata van. Tunney-nak senki nem adott sok esélyt, mégis megverte Dempsey-t és világbajnok lett. Néhány hónappal később, a visszavágón szintén Tunney nyert. A Pacquiao vs. Algieri mérkőzés sokban emlékeztethet tehát mindenkit arra a két meccsre, amit a '20-as évekből felidéztem. A mesteri ökölvívó Tunney képes volt megverni a kőkemény ütő Dempsey-t. Manny a maga részéről mindent meg fog tenni persze, hogy a történelem ilyen formán ne ismétlődjön meg, de mégis történelmi emlékeket idéz ez a találkozó."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Horváth Gábor: Ne ezen lovagolj az csak egy egyértelmű példa volt a sok közül.. Amúgy én nem írtam sehol,hogy May tiszta lenne,de azt többször írtam,hogy Pacék pofátlanul nyomták és ez bosszantott.

    2014-08-30 21:37:39

@Horváth Gábor: Én nem arra alapozom, de ha már rákérdeztél megemlítettem. Pacquiao nem vállalt egy olyan feltételt, amit egy tisztán versenyző sportembernek kutyakötelessége lenne, helyette előállt mindenféle gagyi kifogással lásd tűfóbia. Ezek után mi másra gondolhat az ember? Félreértés ne essék, szerintem Mayweather is doppingol, legfeljebb kevésbé gusztustalanul.
És itt be is fejezném, mert eszemben sincs egy Mayweather vs Pacquiao vitába belefolyni, nem győztem eddig is ignorálni az ezzel foglalkozó cikkeket.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-27 22:21:13

@Balogh Ádám: Annyit még hozzátennék,az is lehet,hogy kokszolt,de ezt nem a tekintetéből fogjuk kideriteni mint azt Chico tette...

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-27 21:31:04

@Balogh Ádám: Mayweatherék észrevették?ezt nem mondod komolyan,hogy arra alapozol amit Pac legnagyobb(akkori) riválisa állit? :) az meg csak mese,hogy Cotto, Margarito vagy épp Hatton az életével játszana csak azért,hogy el ne essen a nagy lóvétól.a tekintettel és fejjel kapcsolatos megjegyzésemet Chiconak szántam,nem neked :)

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-27 21:26:29

@Horváth Gábor: Hát Mayweatherék észrevették, a többiek meg gondolom nem nem akartak elesni a zsíros bevételtől, meg bizonyítékuk sincs nyilván (mint ahogy nekem sincs). Amúgy meg hol írtam én olyat, hogy a tekintetéből látni a kokszot? A teljesítményéből viszont annál inkább, de ezt már kifejtettem lentebb, nem írom le még egyszer. Még a fejmérete az ami gyanús, állítom hogy régebben nem volt ekkora burája.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-27 20:58:23

@Max: Nem vitázni akarok, lehet hogy úgy van ahogy abban a pletykából következtethető, de időben mondjuk ez a 2012 tavasza kb. egybeesik azzal, hogy kb. azóta nem téma az elfogadom-mégse játék.
Sztem ha May sarokba lenne szorítva, akkor nem szívatná magát Pacquiao tesztekkel.

    2014-08-27 20:52:50

@Max: " miután Pac ügyvédjeinek fülébe jutott, a rágalmazási per során kérték az USADA-t a dokumentációk kiadására. Ezek után Mayweather garnitúra pofája lapos lett és megtömve Pac zsebét megegyeztek hogy többet szóba se hozzák a doppingszereket Paccal kapcsolatban. "

Sztem azóta nem hozták szóba a teszteket, hogy Pac elfogadta őket, sőt maga is azt kérte ellenfeleitől.

    2014-08-27 20:50:58

@Max: Még ez se kizárt...

    2014-08-27 20:34:38

@Balogh Ádám: Nem bukott meg,mert nagy a korrupció?mindent meg tudtok magyarázni,akkor azt is magyarázzátok meg,hogy ha ti felvételekből,tekintetből megállapítjátok Pac doppingolását,akkor az ellenfeleinek a nálatok sokkal képzettebb,profibb stábjai miért nem vették észre a helyszinen amit ti??szerintem egy edző nem hagyná agyonveretni a versenyzőjét,ha látná az ellenfél koksztól való "hihetetlen erejét...

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-27 20:19:56

@zappa: Igen, az is maradt , nem kevés pénzébe kerülve ez Maynek :)

    2014-08-27 18:25:50

... pletyka szinten ment ...

    2014-08-27 18:12:59

Én úgy emlékszem azt olvastam itt az oldalon, hogy pletyka szinten ment hogy May adott le pozitív mintát, és miután Pac ügyvédjeinek fülébe jutott, a rágalmazási per során kérték az USADA-t a dokumentációk kiadására. Ezek után Mayweather garnitúra pofája lapos lett és megtömve Pac zsebét megegyeztek hogy többet szóba se hozzák a doppingszereket Paccal kapcsolatban. Pac hater Mayweather fanok ezen elgondolkozva írogassanak amikor a nagy "tisztának" tartott kedvenc elhasalt a saját maga által elrendelt (messze nem olimpiai szintű) teszten. A fagyi visszanyalt. Addig sem maradt más mint a "kokszos tekintete" Pacmannek.

    2014-08-27 17:59:03

@Chico: Amikor a csapattársait keményen megzsarolták, és szép lassan bevallottak mindent (de így bárkit ki lehet csinálni)...

    2014-08-27 15:14:14

Már csak ez hiányzott a PKSZ oldaláról, egy újabb végeláthatatlan és minden eredmény nélküli Zappa vs sztrego vita!!! :P

» ogreface   válasz erre
    2014-08-27 13:17:48

Amstrong mikor bukott meg? Gondolkodjatok már kicsit.

    2014-08-27 11:27:43

@Krisztián: Elég naiv feltételezés, hogy a dopping laborok környékén nem virágzik a korrupció. Nem bukott meg, mert egyelőre senkinek sem érdeke, hogy megbukjon. Majd ha már nem jön belőle több pénz. Időről időre 1-1 nagy névnek buknia kell, hogy igazolják a saját létjogosultságukat. Csak az a baj, hogy a bukásnak sincs semmi következménye, mint láthattuk azt Mosleynál is.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-27 11:16:55

@Chico: az élsport már rég erről szól ,hogy az élvonal szed különböző teljesítménynövelő szereket ,de ha Pacqiuao sokkal több "koxot" nyomna ,mint a többi boxoló valószínüleg már megbukott volna egy dopping vizsgálaton .

» Krisztián   válasz erre
    2014-08-27 11:05:43

@Chico: Mindössze annyit furcsállok,hogy te a tv vagy a számitógép elől megállapítod a kokszolást.

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-27 11:04:55

@SURMAN: Ezt én sosem vitattam. De amit Pacquiaoék műveltek az már annyira pofátlan volt, hogy arra nehéz szavakat találni. Aki követte az eseményeket az tudja mire gondolok.

    2014-08-27 10:35:42

@zappa: "Egyébként sztem a dopping nem annyi hogy valaki pörög vagy nem. Sztem hatással lehet fizikai erőre, dehidratáló képességre, lelki hozzáállásra, ütésálló képességre, a felkészülésre, mentális hatása is lehet agresszió, stb...
Most nem Pacnál mondom, csak úgy általánosságban."

Jól gondolod.

    2014-08-27 10:32:28

@Chico: Bocs ...hogy bele írok.....de szerintem azokat nehezebb lenne megtalàlni akik nem kokszolnak......

» SURMAN   válasz erre
    2014-08-27 10:32:09

@Horváth Gábor: Semmilyen bizonyítékom nincs. Leírtam már sokszor itt az oldalon, a miértjeit. Ennél a hírnél írta pl. más is, de te csak ezen lovagolsz pedig olyan feje vlt Cotto ellen mintha bevert volna 3 ekit meccs előtt. :) Mindegy mit írok te úgyse fogod látni. Majd az idő engem igazol úgy gondolom. Majd akkor kiváncsi leszek a sok "PAcpedigtiszta" véleményére.

    2014-08-27 10:27:36

@Chico: Van más bizonyitékod a tekintetén kivül?mert azért ez nem annyira bizonyitja be

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-27 10:19:44

@Horváth Ákos: Neee :)

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-27 10:14:39

@Horváth Gábor: Akkor te csak nézel,de nem látsz, sajnos sokan vannak így.Pont a pofátlan kokszolásai és hazugságai miatt utáltam meg Pacquiaot.

    2014-08-27 09:55:04

@Horváth Gábor: Nézz mélyen a szemébe..Lehet látni rajt hogy elrágcsált valamit meccs előtt és ha belép a ringbe Hulk lesz belőle..

» Horváth Ákos   válasz erre
    2014-08-27 09:24:20

@Chico: Ha százszor megnézem akkor sem fogom tudni megmondani a tekintetéből,hogy kokszolt e vagy sem.valószinűtlennek tartom,hogy ha kokszolna akkor azt csak ugy meg lehetne állapitani ránézésre.ezt nem gondolhatod komolyan...szerintem te nagyon nem kedveled Pacot,ennyi a történet.

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-27 08:01:23

@Balogh Ádám: "És mégis mi volt a terv? Többet ütni?"
Azért Roach sem akkora gyökér edző (szerintem), mint azt sokan gondolják, de itt egyébként igazad lehet, nem nagyon volt új terv... Morales nyilatkozta a 3. meccs előtt, hogy Pac semmi újat nem mutatott a 2. meccsen, ergo ő lett gyengébb (ezt már nem tette hozzá :) ), ennyi döntött, viszont az első meccs is brutális volt...

    2014-08-27 06:58:48

@Horváth Gábor: Nézd már vissza azt a mérkőzést mielőtt ítélkezel...

    2014-08-26 23:18:58

@Chico: "Ha a Cotto meccsen nem bukott meg azzal a fejjel és tekintettel akkor azt gondolom sosem fog."
Ez igen! Egy fejből vagy tekintetböl megmondani,hogy valaki kokszol...nem semmi..

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-08-26 23:06:25

@Rebellion: " A második meccsen nem a kondi döntött..."

Pontosan hogy a kondi döntött, mert kb. hasonlóan vezetett Morales a második meccs első felében, de elfáradt. Kondi probléma!
De abban egyet értek, hogy Morales volt itt inkább az ok, nem annyira Pac. Leszállóágban volt, nehezen hozta a súlyt, feljebb is lépett Pac előtt, vereséggel jött.
Szenvedős fogyasztás, gyenge kondi...

És ami még időközben változott, hogy míg az első meccsen kb. azonos volt a ringsúly, később Pac beelőzte Moralest vagy 5 fonttal.

Egyébként sztem a dopping nem annyi hogy valaki pörög vagy nem. Sztem hatással lehet fizikai erőre, dehidratáló képességre, lelki hozzáállásra, ütésálló képességre, a felkészülésre, mentális hatása is lehet agresszió, stb...
Most nem Pacnál mondom, csak úgy általánosságban.

    2014-08-26 22:15:20

@Rebellion: És mégis mi volt a terv? Többet ütni?

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 22:15:05

Pacquiaonak simán hozni kellene ezt a meccset, igaz hogy Pac már nem a régi, de Algierit simán vernie kell. Szerintem pontozással hozni fogja Pacman!

» Kovács Krisztián   válasz erre
    2014-08-26 21:54:09

@Lemmy: Oké, tényleg nem érdemes nagyon feszegetni, mert én sem látok bele a dolgaiba, de ha már Moralest említetted: pont az első meccsük előtt volt vérvizsgálat, a visszavágók előtt nem, és ismerjük a végeredményeket. Bár Morales fokozatos kiégése miatt is lehetett, de nekem egy kicsit ez is gyanús volt mindig is. Na mindegy, idővel ha változnak az érdekek úgyis kiderül minden :)

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 18:18:55

@Balogh Ádám: Morales 30 éves korára gyakorlatilag "felélte" erejének nagy részét, amit jó eséllyel a sok nagy csata okozott, Pacnek ez kicsit tovább tartott (ezt a formahanyatlás non-dopping indokaként jegyzem csak meg). Margeszt rommá verte azon a meccsen, de már ott sem volt olyan, mint Cotto ellen, kapott találatokat, egyértelmű, de ez megítélés kérdése, hogy azok mekkorák is voltak, és milyen pontosak (emlékszem mit nyilatkozott, gondolom azért írtad a példát is). Mindegy, nem akarom ezt tovább feszegetni, én nem akarom mosdatni a filippínót, mert nem látok bele a dolgaiba, a váltósúlyú "god-mód" (ez tetszett) azért nem tartott túl sokáig, korábban pedig nem voltak kiemelkedőbb lehetőségei, mint mondjuk a többi menőnek, szóval én nem a dopping fényében fogom megítélni a karrierjét, az biztos, de ez nyilván a tények egyéni megítélésén múlik, szóval mindenki másképp látja...

    2014-08-26 18:07:14

hinnye de gyenge 1 reklám, megnézem mert megnézem, de nem igazán hoz lázba ez a meccs és szerintem az eladás is nagyon gyenge lesz.:S

» czirjak88   válasz erre
    2014-08-26 17:11:04

@sziporka: "Amúgy meg melyik bunyós nem nyom valamit..."

Igen, csak nem mindegy hogy mit. Vajon ugyanaz lett volna a Pacquiao-Cotto meccs képe, ha Cotto is ugyanazt a cuccot használja? Azt is láthattuk mi történt a JMM elleni 4. meccsen mikor JMM volt szétkokszolva.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 16:46:32

@Lemmy: Pont ez az, hogy addig kemény meccseket vívott, aztán váltósúlyban meg átment god mode-ba. Azelőtt is klasszis volt, de jól körülhatárolhatónak tűnt, hogy mire lehet képes, és a váltósúlyú pusztítás egyáltalán nem volt a pakliban. A Marquez elleni 2. meccset szerintem is bukta 113-114-re, hogy akkor kezdte-e Arizával a közös munkát azt nem tudom, de ha igen az sem jelent semmit. Talán még nem volt meg a tuti recept. De ezt követően beindult a gépezet. Margarito ellen is olyan testütések után szaladgált, amiktől középsúlyig bárki megszült volna. És ez volt az utolsó igazán jó teljesítménye. Ha jól emlékszem ezután szakítottak Arizával.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 16:40:27

@sziporka: Persze, cuccolhatott, ahogy bárki, de azért a TR-hez csak 2006-ban írt alá, addig Muhammad egyengette az útját, nem nagyon voltak kiemelkedő lehetőségei, és szerintem akkor is baromira jó volt. Én csak a Pac=dopping képleten vagyok kiakadva, és ezt May hintette el, addig senkit nem érdekelt, és igen, ez kicsit olyan, mint Armstrongtól elvenni a 7 Tour győzelmet, és odaadni a másodiknak. ...mert ő biztos szódavízzel ment...

    2014-08-26 16:25:35

Szeretem a Pac híreket, szeretem mert ismét megtudom, hogy Pac doppingolt, a "turbó" hatására keményebb lett a feje, jobb lett az egyensúly érzéke, bizonyára a Barerra elleni meccsel csak készült a doppingra, továbbá mindig megtudom, hogy ha most kikap akkor lehúzhatja a rolót, végül és nem utolsó sorban arról is mindig felvilágosodom, hogy vannak igazi megmondók, megmásíthatatlan, karakteres véleménnyel, igaz ez a vélemény forrása egy bizonyos Mélyvödör, na de ki foglakozik ezzel, hiszen a tény az tény és Pacmann két balutpogácsa rágcsálása közben most is szívja a vízipipát, közben meg odabólint jó haverjának... Buddhának.

    2014-08-26 16:17:48

@Lemmy: Ariza előtt is cuccolhatott.

Persze, vannak koksz gyanús bunyósok. Vannak, akiken nagyon látszik, vannak, akiknél egyértelmű (szerintem Pac-nál az), de én pl. akárhogy cuccolhatnék, akkor sem jutnék el Pac szintjére. Csak nála azért látszik a visszaesés.

Amúgy meg melyik bunyós nem nyom valamit...

» sziporka   válasz erre
    2014-08-26 16:12:00

@Balogh Ádám: "Az azért talán több mint gyanús ha valaki hirtelen 2 szinttel jobb bunyós lesz, és magasabb súlycsoportban gyorsabbá, erősebbé és ütésállóbbá válik, aztán hirtelen elkezd hanyatlani mikor az erőnléti edző távozik a csapatból." Te láttad Pacet bunyózni az Ariza előtti időkben? Szerintem a legjobb meccseit azokban az időkben tolta, persze ez szubjektív, de én így látom. Ha jól emlékszem, a JMM 2 előtt szerződött Roachoz Ariza, addig pedig számos kemény meccset tolt Pac, igazi klasszikusokat, JMM2 ellen pedig nem lett hirtelen rohadt jó, sőt szerintem azt el is bukta az első meccsel ellentétben. ODLH és Hatton ellen nem sok jelentősége volt Arizának, Cotto ellen igen, de azóta szintén nincs megtáltosodva. Szóval a koksszal egyenlővé tenni Pac karrierjét eléggé gáznak tartom ezek alapján.

    2014-08-26 15:47:37

@Rebellion: Szóval akkor Pacquiao úriember lévén évekig szívatta magát a fogyasztással, csak hogy az ellenfeleinek egy kis előnyt adjon, vagy épp pisztolyt tartottak a fejéhez? Elárulom, hogy a nehézsúlyú kocákat leszámítva minden bokszoló aki komolyabban műveli ezt a sportot a természetes súlya alatt bokszol. Biztos azért mert csupa hátrányuk származik belőle.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 14:19:54

@Balogh Ádám: Évekig a természetes súlya alatt bokszolt, már miért is volna gyanús?

» Rebellion   válasz erre
    2014-08-26 13:47:54

@fixpont: Felállt, de kitisztulni nem nagyon tudott. Ha kizárólag elementáris erejű ütések után történik mindez, akkor igaz amit írtok. Khan nem olyan, mint Marquez vagy Calzaghe, hogy könnyű leütni de rögtön kitisztul. Khant könnyű leütni, amiből elég jó eséllyel nem fog kitisztulni. Az én szótáramban ez üvegállat jelent.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 13:15:20

@Balogh Ádám: Egyik KOja sem egyuteses volt, mindegyikbol felallt, a szive vitte elore, es bar szetesett a mozgasa az utana bekapott utesektol lett KO, esha megfigyelted, Maidana azt hiszem a 10. menetben talalt be neki, elotte koze sem volt a meccshez, es bizony utana bajban is volt Khan, ugyanaz a szeteso mozgas, csak Maidana faradt volt mar, es nem tudta kihasznalni, mig amikor kiutottek, akkor az a meccsek elejen volt ahol az ellenfel meg oda tud fokuszalni.

» fixpont   válasz erre
    2014-08-26 13:07:46

@sziporka: Hát ezen tényleg nincs értelme vitázni. Khan az üvegállúság iskolapéldája. Leküldte őt a nagypehelysúlyú Michael Gomez, de még a kimondottan papíröklű Willie Limond is. Ez utóbbi KO vereség lett volna, ha a bíró kevésbé lassan számol. Prescott meg egyetlen jabbel megfogta. És a későbbi padlózásai (és hogy többségében mennyire nem tudott regenerálódni belőlük) is abban a hitben erősítenek, hogy bizony üvegállú.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 12:54:56

@Balogh Ádám: Khan nem üvegállú. 2 K.O. meg néhány padlózás nem a világ. A cikkben szereplő úriember pl. többször járt a földön. De ez jelenleg elég OFF téma, szerintem ne is nagyon menjünk bele.

Lényeg a lényeg, ha Pac most a nevenincs Algieri ellen kikap, akkor vége a karrierjének.

» sziporka   válasz erre
    2014-08-26 12:31:02

@fixpont: szerintem neki a vég kezdete a Marquez elleni 3. meccs volt, onnan már nem nagyon tudott javulni, váltóban a csúcs meg szerintem a Cotto elleni.
nagyon bírtam őt, emlékszem, ahogy berobbant Barrera elverésével (akkor még nem Top Rankes volt, simán mehetett bárki, akár a GBP-s menők ellen), hatalmas meccseket csinált, de ez már a múlt, szerintem ő már sosem lesz képes még csak hasonló teljesítményre sem.

    2014-08-26 12:19:46

@sziporka: Igaz, az időszakosan megjelenő tűfóbiát el is felejtettem :)

Khan Maidana ellen magához képest terminátor volt. Egy bizonyítottan üvegállú bunyós, aki hirtelen kihordja Maidana bombáit...ugyan már...

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 11:45:00

@fixpont: Ugyanez jutott eszembe amikor először hallottam a meccsről. jelenleg ez visszalépés aztán majd kiderül mi lesz.

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-08-26 11:41:05

Kicsit parkolopalyanak tunik ez nekem Pac szamara, lehet ez mar a veg kezdete?

» fixpont   válasz erre
    2014-08-26 11:39:17

@Balogh Ádám: Mondjuk én Khanra nem emlékszem, mint terminátorra :D A Prescott meccs után tényleg jobb lett, de azért megválogatták az ellenfeleit. Pac azért jóval keményebb csávók ellen állt ki, és volt kvázi hihetetlen. Azt se felejtsük el, hogy amikor már láthatóan romlott a teljesítménye, hirtelen bevállalt mindenfajta doppingtesztet...

» sziporka   válasz erre
    2014-08-26 11:36:35

@Attila: Marquez majd minden meccsén padlózik. Nem ez a legkomolyabb érvem, ez tévhit csak most épp ezt írtam le, de nem foglak győzködni azt gondolom az idő majd engem igazol.

    2014-08-26 11:29:48

@Attila: Az azért talán több mint gyanús ha valaki hirtelen 2 szinttel jobb bunyós lesz, és magasabb súlycsoportban gyorsabbá, erősebbé és ütésállóbbá válik, aztán hirtelen elkezd hanyatlani mikor az erőnléti edző távozik a csapatból. Közben többször kórházba került gyomorproblémákkal, volt hogy kb egy időben Khannal, akit szintén Ariza edzett, és abban az időben ő is terminátor módban nyomta majdhogynem. De lehet csak véletlen...

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 11:28:08

@Balogh Ádám: Én is ezt mondtam. Engem érdekelni fog mert én évek óta mondom. Amúgy elég szánalmas,hogy Tysonnak pl marihuanna miatt lett Nocontest mérkőzése Mosleytól pedig bevallottan Epo után sem törölték az eredményét. Vicc...

    2014-08-26 11:25:14

@Chico: Az a pudingöklű Bradley Marquezt is megcsípte 2X is. Azt meg nem értem, hogy miért kell mindig hangoztatni ezt a "Pacman tuti doppingol" témát. Értem én, hogy nem kedveled, de ezért még nem kellene szajkózni ezt a dolgot. Különösképpen azért, mert a legkomolyabb érved erre, hogy milyen a tekintete és a feje!!??

» Attila   válasz erre
    2014-08-26 11:20:05

@Chico: "Ha a Cotto meccsen nem bukott meg azzal a fejjel és tekintettel akkor azt gondolom sosem fog."

Esetleg úgy bukik majd, mint Mosley. 10 év múlva, mikor már senkit nem érdekel.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-08-26 11:06:54

Greg. Igazán nincs mit, először nekem is fura volt le is kellett görgetnem.


"Nicolino Locche" ;-) Igazad van,rosszul emlékeztem.

    2014-08-26 10:42:36

@Chico: Off

Kösz, igazad volt a Loma hírt illetően, csak akkor nem volt és nem néztem vissza teljesen, mik voltak. Kösz, h szóltál!

    2014-08-26 10:36:05

@Chico: Itt nem ez a főirány, de a "long count" a visszavágón volt.

» Untouchable   válasz erre
    2014-08-26 10:28:39

@sziporka: Szerintem teljesen mindegy milyen teszt lesz mert Pac mindegyiken át fog menni. Ha a Cotto meccsen nem bukott meg azzal a fejjel és tekintettel akkor azt gondolom sosem fog. De én évek óta mondom, szerintem van annyira egyszerű, hogy később visszavonulása után be fogja vallani azokat a dolgait amiket balutra meg fehér rizsre fogtak. A meccsre térve én is azt gondolom,hogy okozhat meglepetést Algieri. Már a Bradley elleni második meccsen is veszített volna azt gondolom, ha az amcsi nem sántul meg és azzal együtt nem kezd el nagyon gagyin mutatványozni a teljes koncentráció helyett. De így Pac vissza tudott jönni a meccsbe. Viszont,hogy a pudingöklű Bradley meg tudta csípni az intő jel lehet, mikor korábban Cotto legkeményebb bombáit kimosolyogta a köteleknél.

    2014-08-26 10:16:20

@Chico: Kíváncsi leszek, hogy milyen doppingvizsgálatok lesznek. Algieri jó bunyós. Jó szeme van, technikás, de nem "A liga". Amúgy van benne potenciál, egy napon még el is juthat oda, de még nagyon nem ott tart.

Az utóbbi összes Pac meccsen ezt mondtam, most is ezt fogom: Minden Pac formáján múlik. A Roach féle, menj előre és üss sokat nem fog bejönni. Ahogy nem jött be JMM ellen és a második Bradley meccs első felében sem. Aligeri nem egy olyan kirobbanóan nagy tehetség, de számos jó tulajdonsága van. Fegyelmezett, nem fárad el, pontos, figyel a taktikára. Ha Pac a szokásos szellős védekezéssel fog kiállni, akkor a sokkal magasabb, lábon is jól mozgó Algieri okozhat meglepetést. Én nem hinném, hogy ez történne, de a pakliban benne van. Akármennyire is egy noname, alig kipróbált valakivel állnak ki, ennek a meccsnek óriási a tétje Pac számára. Ha kikap, akkor lehúzhatja a rolót.

És egy valamiban biztos vagyok, ami akár döntő is lehet: Algieri 100%, hogy motiváltabb.

» sziporka   válasz erre
    2014-08-26 09:43:54

Dempsey akkoriban már csak celebkedett, de az elsőn így is kiütötte Tunneyt, csak az új szabályokat felejtette el amire a meccs előtt persze azt válaszolta,hogy megértette. Könnyen lehet,hogy Algieri ki fogja pontozni a kiégett Pacquiaot. Tuning nélkül szerintem nem akkora mutatvány ő váltó körül, mint tuningal volt.

    2014-08-26 09:07:38

PR dumát nyomat az öreg.szegény Szegény paki, leáldozott a csillaga. Alig kipontozza balul erő ide vagy oda, egy vagon balul se fogja legyőzni a megkent pontozókat.

» ruesauveur   válasz erre
    2014-08-26 08:42:46

Ha nagyon akarjuk, tényleg lehet hasonlóságokat találni. Azokat a meccseket is kötélnégyszögben vívták, bokszkesztyűben.

» Untouchable   válasz erre
    2014-08-26 08:03:54

Algieri hogy jön ide ? mit tett ? Az öreg nem normalis !!

» matador   válasz erre
    2014-08-26 08:00:02
Ugrás az oldal tetejére