×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://3morerounds.com/wp-content/uploads/2014/01/brandon-rios-vs-Ruslan-Provodnikov-boxeo-boxing-titulo-superligero-omb.jpg Minden jel arra utal, hogy nem lesz visszavágója az augusztus elején furcsa 2014-08-22 14:12:55 https://www.profiboksz.hu/2014/08/22/brandon-rios-vs-ruslan-provodnikov-novemberben/

Brandon Rios vs. Ruslan Provodnikov novemberben?

Minden jel arra utal, hogy nem lesz visszavágója az augusztus elején furcsa körülmények között véget ért Brandon Rios – Diego Gabriel Chaves mérkőzésnek és más irányba indul el Rios managementje. A külföldi lapok szerint már folynak a tárgyalások egy novemberre – feltehetően a makaói Top Rank gála felvezető programjába - tervezett Ruslan Provodnikov elleni találkozóról. Provodnikov júniusban szenvedett meglepetésszerű vereséget a szinte ismeretlen Chris Algieri ellen és veszítette el a tavaly októberben megszerzett kisváltósúlyú világbajnoki övét.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@menyus: Egyetértek azzal, amit írsz. De ettől még egy 12 menetes meccsen Provi szerintem több veszélyt jelentene Golora, mint Rios Provira.

» balutnepper   válasz erre
    2014-08-24 12:55:04

@balutnepper: A Bradley meccsen az is kiderült ám hogy ha vki ésszel bunyózik ellene akkor hintába lehet tenni simán, csak ott Tim nagyon bizonyítani akart, majdnem ráfaragott ugyan de amikor visszafolyt a normális medrèbe akkor Prov oktatva volt. Golovkin minden csak nem ész nélküli verekedő, ha Bradley ütése relatív akkorát sülne mint Goloé, Prov ki lett volna csapva, emlékezz még azokból a lepkefing ütésekből is annyit beszedett hogy össze volt gyűrve a feje rendesen..

» menyus   válasz erre
    2014-08-24 12:21:23

@menyus: "..sztem az azonos súlyban is egyoldalúbb lenne mint a Prov vs Rios"

Nem hiszem. Provodnikov Bradley ellen is partiban volt annak ellenére, hogy Bradley sokkal képzettebb. Az orosz végig veszélyes lehet bárkire, Riosban viszont ezt valahogy nem érzem, hiába darál, nem elég hangsúlyosak az ütései ahhoz, hogy izgalmassá tegyen egy meccset egy minőségi bokszoló ellen. Az utóbbi meccsein ezt láthattuk is.

» balutnepper   válasz erre
    2014-08-24 09:55:11

@balutnepper: "pl. egy Golovkin vs. Provi meccsre szívesen befizetnék, ha egy súlycsoportban lennének. ;)"

..sztem az azonos súlyban is egyoldalúbb lenne mint a Prov vs Rios

» menyus   válasz erre
    2014-08-24 07:57:31

@tollanik: "de azért megnéznéd nem?"

Nem valószínű. Rios eddig nem sok mindenről győzött meg, leszámítva, hogy vakmerő és iszonyatosan ütésálló. Megint bizonyítani akarja majd, hogy mennyire kemény gyerek, vigyorogva fogja odatolni a fejét Provinak, aki betegre fogja verni. Én ezt az egyoldalú vérengzést valahogy nem tudom élvezni. Azoknak ajánlom a meccset, akik egy véres kutyaviadalra is a nyálukat csorgatják.
(Bocs a kemény fogalmazásért.)
De pl. egy Golovkin vs. Provi meccsre szívesen befizetnék, ha egy súlycsoportban lennének. ;)

» balutnepper   válasz erre
    2014-08-24 07:42:39

@balutnepper: de azért megnéznéd nem? ;)

» tollanik   válasz erre
    2014-08-24 00:39:45

@menyus: Igazad van, tényleg amerikai. Sosem néztem hol született és a meccsei alapján azt gondoltam tuti mexikoi :)

» Amador   válasz erre
    2014-08-23 15:28:23

Egy biztos, legalább is az én véleményem szerint, ez mindennek lesz nevezhető, csak jó meccsnek nem. Azt, hogy két ember fejjel fogja fel az ütések nagy részét, az minden, csak nem az ökölvívás lényege...Sajnos ez lesz a közönségszóraköztató méeközés...Ellentétben Ward féle stílussal, ami ugyebár nézhetetlen...Mi a fene érdekekesség van abban, ha valakit megütni is alig lehet...

» Aliakirály   válasz erre
    2014-08-23 15:07:10

@Amador: Rios amerikai, angol az anyanyelve, nekem úgy rémlik hogy a spanyol nála inkább számít tanult nyelvnek mint az angol

» menyus   válasz erre
    2014-08-23 15:05:51

@edge: Lecserélted Salma Hayeket? :)

    2014-08-23 14:56:12

Semmi értelme ennek a meccsnek, Rios az egészségét kockáztatja Provodnikov ellen.

» balutnepper   válasz erre
    2014-08-23 14:50:50

@Golyo: Én ezt mindig annak tudtam be hogy nem tűnik egy okos fickónak, és nem az angol az anyanyelve, ezért nyilatkozik ilyen furán. De lehet hogy igazad van és vmi más is lehet a háttérben, visszanézem pár nyilatkozatát..

» Amador   válasz erre
    2014-08-23 13:35:56

@edge: És ki lenne a harmadik...? :D

    2014-08-23 13:25:35

@edge: Igen, de az utóbbi időben már nagyon gáz volt, ahogy nyilatkozott. Lehet, csak én éreztem így, de romlott az állapota. Persze nem tudjuk, hogy a korai felvételek előtt mennyi ütést kapott, de gyanítom, hogy akkor sem volt egy Pernell Whitaker.

    2014-08-23 13:25:08

@edge: Sajnos egy létező és vizsgált jelenségről van szó, amit krónikus traumatikus encephalopatia -nak (CTE) neveznek, és nem csupán bokszolókban, hanem pl. jéghokisokban és amerikai focistákban is jelentkezik, mozgás- és memórizavarokkal, dementia-val jár együtt.

» Dr. Vass Szabolcs   válasz erre
    2014-08-23 08:23:43

@edge: :D :D :D

» menyus   válasz erre
    2014-08-22 23:49:35

Ja es a meccs nagyon "várós" :) ennél jobban talán csak egy Matthysse vs Maidana izgatna fel :) (leszámítva persze egy Penelope Cruz, Cameron Diaz threesome-ot :) )

    2014-08-22 23:42:59

@Golyo: Rios-tól láttam már jopár korábbi interjut, es feltunt, hogy vmi nem stimmel nála.. sztem neki eleve van vmi beszédhibája.. ezt nem feltétlenul a sok bekapott utésnek tudnam be. A "punch drunk" kifejezést meg anno Fuzesy Zolibá "ütésrészegség"-nek" fordította a könyveiben, és ez az elmélet arra vonatkozott, hogy a bokszolok sok utest kapnak fejre, ami miatt "az agykéregben pontszerű vérzések keletkezhetnek". Bár nyilván nem haszos a sok pofon, de ezt az elméletet már évtizedekkel korábban meg is _CÁFOLTÁK_. Ugy gondolom, hogy akinek van vmi genetikai hajlandosága vagy egyéb korábbi serulése, annál okozhat végzetes problémát a folyamatos bunyó, de pl. Max Schmeling (aki elszenvedett pár brutális kiütést) is 99 évig élt gond nélkul...

    2014-08-22 23:26:07

@...: Nem is a leütés volt azon a meccsen meglepő, hanem az, hogy Bradley szinte minden menetben gumitérdekkel egyensúlyozott, mert akkorákat vert rá Provodnikov, hogy még az operatőr is majdnem padlózott. Nem az a csoda, hogy lement, hanem az, hogy kibírta. Erődeomstrációra (keménység) jó volt, de nagyon rezgett a léc.

    2014-08-22 23:02:12

@edge: Valóban félreérthetően fogalmaztam, de nem egészen úgy értettem. Nem úgy gondoltam, hogy "még Kendall Holt is lecsapta", hanem inkább úgy, hogy azért nem akkora fegyvertény, hogy Provodnikov padlóztatta Bradleyt, mint azt beállítják (nem ezekben a hsz-ekben) páran, mert előtte ezt már más is megcsinálta, nem volt leüthetetlen embernek tartva.

    2014-08-22 22:18:36

@...: "Kendall Holt is padlóztatta"

Kendall Holt pont arrol (volt) ismert, hogyha betalál, akkor általában fekszik az ellenfél. Pár éve a sulycsoport talán legnagyobb utojének számitott, ugyhogy ez elég rossz példa volt :)

    2014-08-22 22:12:31

@...: Sztem meg Rios 147 fonton már nem akkora tényező mint 135-ön volt, ott jobban érvényesült a keménysége meg az ütőereje, meg nekem úgy tűnik hogy a sok háború kivett belőle rendesen...
Provi Wi sztem is

» menyus   válasz erre
    2014-08-22 21:56:49

@...: Rios már most is nagyon ramaty állapotban van, beszélni sem tud már összefüggően. Erre mondják, hogy "punch drunk" (bocs, nem tudom normálisan lefordítani). Provodnikov sokkal dinamikusabb ütő, gyorsabb, erősebb is valószínűleg. Rios -sajnos- túl kemény, ez most ellene dolgozik. Akárki is nyer, szerintem Rios nyugdíjas évei eléggé megsínylik majd a meccset.

    2014-08-22 21:53:20

Amúgy nem értem, hogy Provodnikov miért lett kikiáltva hatalmas ütőnek. 26 meccséből 23-at nyert meg, ebből 16-ot KO-val, nem rossz, de annyira nem veszélyes. Azért, mert nyomulós stílusa van és, mert rideg körülmények közül jött, valahonnan a szibériai sztyeppékről, még nem lesz rögtön KO király. A Bradley meccsről meg annyit, hogy Bradley választotta azt a harcmodort és magának tette nehézzé a meccset és Kendall Holt is padlóztatta kétszer vagyis nem is arról volt szó, hogy Provodnikov volt az egyetlen, aki valaha is le tudta küldeni. Riosnak éppenséggel valamivel jobb is a KO statja. 35 meccsből 32 győzelem, 23 KO. Tudom, hogy nem csak a KO százalék árulkodhat az ütőerőről, de legfőképp mégiscsak az árulkodhat róla és igazából csak arra szeretnék rávilágítani, hogy a két ember ütőereje közt nincs nagy különbség. Szimpatikus figura Provodnikov, szimpatikusabb Riosnál és valamivel több esélyt is adok neki, de őszintén szólva ugyanolyan vagy maximum kicsivel képzettebb, mint Rios. Szerintem abszolút kétesélyes meccs.

    2014-08-22 21:29:22

Ez a meccs igazi ringháború lesz, egyébként a tippem nekem is Provodnikov :)

» Kovács Krisztián   válasz erre
    2014-08-22 21:23:10

na ezek agyonverik egymást.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-22 19:43:02

Érdekes párosítás....jó meccsnek ígérkezik.
Én is Prov győzelmére tippelek...

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-08-22 18:11:43

Szerintem is be fog csúszni Rios első KO veresége, amit én annyira nem bánok mert nem igazán csípem. Csak ne legyen komoly baja egyiknek se.

    2014-08-22 18:01:58

Nagy tuzijatek lesz az biztos. De nem jo egy ilyen haboru utan egy meg razosabb feladat ele allitani Riost. Mert o sem serthetetlen.

» Tóth Lajos   válasz erre
    2014-08-22 17:50:28

Borúra háború... mindketten vereség után szeretnék visszaszerezni a renoméjukat, ami az egyiküknek sikerülni is fog. Kérdés mi lesz a forgatókönyv vége? Intenzív bunyó után intenzív osztály?

» grabanc   válasz erre
    2014-08-22 17:31:58

Szerintem itt csak verés lesz.Sima Prov győzelem.

    2014-08-22 17:12:57

Szerinte kb egyforma erős, egyforma képességű figurákról van szó, kíváncsi vagyok, hogy ki győz kettejük közül, viszont abban egyetértek fixpontal, hogy Provodnikovnak sem, de Riosnak meg aztán végképp nem kellene egy ilyen meccs. Függetlenül a végeredménytől mindketten kurva sok tiszta ütést fognak kapni, lehet, hogy rossz vége lesz.

    2014-08-22 16:17:14

Óriási meccs lehet ha összejön. Személy szerint nagyon örülök neki és egyáltalán nem látom olyan sötéten a dolgot, hogy itt feltétlenül nagy sérülések lesznek...

» James Toney   válasz erre
    2014-08-22 16:05:05

Azert en az ilyen meccsek ele mindig rossz szajizzel tekintek, mert tenyleg realisnak latom, hogy itt valamelyiknek komoly baja lesz. Se nevetni se viccelni nincs kedvem ezzel, Rios mar legutobb is korhazba kerult pedig nem is kapott olyan vegletesen sokat. De most fog.

» fixpont   válasz erre
    2014-08-22 15:45:50

Végre összehozták ezt a meccset is, nagy mészárszék lesz, az már egyszer biztos! :)

» Carlsson   válasz erre
    2014-08-22 15:02:39

Szerintem meglesz Rios első KO-s veresége...biztos nagy tüzijáték lesz, és Riosnak baromi kemény álla van, de ha jól emléxem Alvarado is megfogta...és azért Provnál van dinamit rendesen...de hát hozzák össze! Nagy meccs lenne!

» BöZö_1st   válasz erre
    2014-08-22 14:36:10

Remélem egyik sem végzi az intenzíven.

» bandi78   válasz erre
    2014-08-22 14:23:26

Jéééézusom mi lesz ott???!! :) Ha lesz.

» Szabó Gábor   válasz erre
    2014-08-22 14:22:54
Ugrás az oldal tetejére