×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Bár nem Lucas Browne (21-0, 18KO) az egyetlen, akit nem nyűgözött le az amerikai 2014-08-20 07:02:07 https://www.profiboksz.hu/2014/08/20/browne-nagyobbat-utok-mint-wilder/

Browne: Nagyobbat ütök, mint Wilder

Bár nem Lucas Browne (21-0, 18KO) az egyetlen, akit nem nyűgözött le az amerikai KO-király Deontay Wilder (32-0, 32KO) hétvégi teljesítménye, a népszerű ausztrál nehézsúlyú mindenképpen kiemelkedik a kritikusok közül azzal, hogy szívesen kötelek közé lépne Wilder ellen. A 35 éves ausztrál, aki augusztus elején egy nehéz, küzdelmes meccsen győzte le pontozással a korábban veretlen Andriy Rudenko-t (24-1, 16KO), így nyilatkozott: „Azt hiszem, a Gavern elleni meccs megmutatta, hogy Wilder nem pont az, aminek az emberek mondják őt. Gavern nem volt valami jó formában, Wilder mégis 4 meneten át bajlódott vele. Amikor én bokszoltam Gavern ellen, fiatalabb és fittebb volt, mégis hamarabb és meggyőzőbben végeztem vele (Browne 2012 decemberében bokszolt Gavern-el, és a harmadik menetben ütötte ki). Tudom, hogy az eredmények összehasonlítása nem ad teljes képet a történetről, de őszintén hiszek abban, hogy nagyobbat ütök, mint Wilder, és kiütném őt. Nemrég megkérdezték tőlem, hogy mi lenne számonra az állommeccs, és egyből rávágtam, hogy a Wilder elleni. Nem ismerem személyesen, így nem mondhatom, hogy nem bírom őt, de nem vagyok nagy rajongója a személyiségének, és ez egy remek párosítás lenne. Az az igazság, hogy neki még soha nem kellett egy igazi csatát végigküzdenie, és az álla nincs letesztelve. Úgy gondolom, ha velem küzdene, és egyszer állon találnám, vége is lenne mindennek. Úgy került a WBC ranglista élére, hogy egyetlen számottevő ellenfelet sem győzőtt le, szóval le a kalappal előtte és a csapata előtt. Amennyiben hamarabb bokszol Stiverne ellen, mint ellenem, remélem, hogy győz, hiszen én a 8. helyezett vagyok a ranglistán, így akár ellenem is megvédhetné a címét. Még ha veszít is, én várok rá. Boldogan kiállok ellene, bárhol, bármikor, amikor csak ő akarja.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Lehet hogy nagyobbat ütsz mint Wilder, de ő hármat üt míg te egyet...

» Takács Attila   válasz erre
    2014-08-22 15:40:47

@iceman: hát igen jó amiket felsoroltál, én is megnézném Brownet ezen bunyósok ellen. Végül is lehet, hogy Wilder fog győzni az is benne van a pakliban, de én nagyon meglepődnék, és egyben csalódnék is Stivernében. Jenningsel kapcsolatban egyetértek, szerintem is legyőznék őt mindketten, bár nem lenne egy sétagalopp szerintem, de Jenningset is nagyon bírom, szerintem ő többet bizonyított eddig mint Wilder, és jobban megérdemelné a vb meccset. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-21 12:39:34

@horváth gergely: Azért, ha Stiverne-t mégis lerendezi Wilder, kíváncsi leszek mint fogsz írni. A Wilder-Stiverne meccset én is kétesélyesnek látom, de azt nem tudom megérteni, miért kell leírni előre ennyire Wilder-t. Browne-nak annyiban igaza van, hogy pusztán az ütőereje alapján ki tudná ütni Wilder-t, sőt akár Klicsko-t is. Azonban a boksz ennél jóval komplexebb sportág és a keménységén kívül Browne nem sok mindent tud felmutatni. Hogy ez mire elég, a jövő eldönti. Nyilván Browne is szeretne a WBC címért bokszolni és Jennings után bejelentkezne szabadon választott kihívónak. Az, hogy Wilder-nek üzenget, azt sejteti, hogy ő és a menedzsmentje inkább Wilder-t várja győztesnek. Szerintem egyébként Jennings-et mind Wilder, mind Stiverne megoldaná, így aki nyeri a meccsüket, az valszeg eljut egy szabadon választott védésig is. Addig is Browne-t megnézném Takam, Chisora,Perez, Ruiz Jr. vagy Povetkin ellen. Sőt ezek bármelyikét bármelyikük ellen.

» iceman   válasz erre
    2014-08-21 00:23:48

@pirospaprika: Na jo, de olyan ritkasag, hogy az aussziknak ket ilyen jo bunyosa legyen nehezben, szerintem kar lenne, ha egymast vernek le. Mondjuk lenne nezettsege "down under", es egesz jo kis csata lenne szerintem. Viszont Browne egy kis turelemmel lassan odaerhet egy VB-meccshez is a WBC-nel, annak tobb hasnzat venne :-) Ha novemberben lesz a Wilder - Stiverne, akkor gondolom valamikor tavasszal kap lehetoseget a kotelezo kihivo Jennings, utana meg mehet majd egy szabadon valasztott. Browne 8. a WBC-nel, nepszeru, jol eladhato figura. Ha Stiverne-t leverne Wilder, akkor gondolom lenne onbizalma ( a csapatanak is ), ha meg Stiverne gyoz, o nem egy ijedos gyerek. Persze ott lehet meg Fury is, meg nepszerubb, meg tobb nezot vonzana, es talan nem is veszelyesebb, mint Browne... kivancsi vagyok, hogy alakul majd a WBC-ov sorsa a jovoben,

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-20 20:23:19

Browne csinálhat jó meccseket, támadó szelleműekkel és verekedőkkel. Parker meg pont a szomszédban van.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-08-20 20:04:05

miért nem megy Ustinov ellen Browne, szerintem ő kiállna szívesen, érdekesnek ígérkezne egy ilyen meccs. Wilder ellen, hát szerintem Wilder úgy járna Browne ellen, mint Towers, csak lehet, hogy gyorsabban! :-D

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-20 19:04:24

Video a Browne - Gavern-rol:
http://www.youtube.com/watch?v...
Nem egy okolvivo-csemege, de azert Big Daddy utoereje tenyleg nem elhanyagolhato :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-20 18:11:40

@Shaham: Nekem sokkal szimptatikusabb ficko Browne, de szerintem is Wilder lenne az eselyesebb. Ugyanakkor annyi minden szol mellette, hogy egy esetleges vereseg sokkal kinosabb lenne neki, mint Browne-nak. Wilder fiatalabb, magasabb, atletiukusabb, gyorsabb, kepzettebb - megiscsak olimpiai bronzermes... hozza kepest Browne szinte csak egy kover ex-ketrecharcos, aki 30 felett tanult meg bokszolni. Ha igy vesszuk, neki nincs sok veszitenivaloja, erdekes meccs is lenne, sokan megneznek, penz is lenne benne es azert nem is eselytelen az ausztral egyaltalan. Hiaba sokkal jobb okolvivo pl Malik Scott, mint Browne, Wilder-re egyertelmuen sokkal veszelyesebb lenne Browne. Annyi a baj, hogy ha Wilder megveri Stiverne-et, akkor meg var ra elobb Jennings, ha meg kikap, akkor nyilvan nem egy adottsagaiban picit Stiverne-re emlekezteto, szinten kemeny, nagyuto bunyos ellen bokszoltatnak kovetkezo meccsen, hisz eddig is ovtak az ilyenfelektol.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-20 17:56:56

@southpaw: Az Universumos Klicsko nem jo pelda, ellen nem csak Browne, hanem pl Mormeck Pianeta es meg paran masok is hamarabb fekudnenek. Sokkal batrabban, agresszivabban es nezhetobben bokszolt akkoriban. Aztan parszor visszanyalt a fagyi, jott Steward, es kialakult ez a "mindent a gyozelemert, semmit a nezokert" tipusu harcmodor. A mai Klicsko ellen ugyszolvan eselytelen lenne Browne ( mondjuk 5% lucky-punch ), de a regi ellen adnek neki egy 20%-ot, abban a bunyoban sokal inkabb benne volt, hogy Wlad is benez egy nagy pofont.
Gavern-ra meg szerintem rosszul emlkezett nyilvan, es bevagta, hogy jobb formaban volt, de pechjere tevedett. Amugy korrekt nyilatkozat szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-20 17:46:11

Browne túl darabos és lassú. Ütéseit inkább tolja és jóval alacsonyabb. Wilder lerendezné.

» Shaham   válasz erre
    2014-08-20 14:38:25

Szimpatikus ez az ember, és amit mond szinte mindennel egyetértek. Õ már találkozott igazi bokszolókkal is.

    2014-08-20 10:11:18

A boxrecből pedig fél perc alatt kiderül, hogy Gavern, Browne ellen még kövérebb volt, mint Wilder ellen.

» southpaw   válasz erre
    2014-08-20 10:07:53

Browne az a kategória, aki olyan 3-4 menet után fekszik még az Universumos Klicsko ellen is.
Wilder pedig hát annyira kipróbálatlan, hogy nemcsak ő, de rajta kívül még 10 másik középszintű nehézsúlyú ugyanúgy meglepheti.
De ez nem az ő hibája, hanem a menedzselésé.

» southpaw   válasz erre
    2014-08-20 10:05:21

Szépen összefoglalta a lényeget, és ami azt illeti meg is nézném kettejük mérkőzését.

    2014-08-20 09:40:01
Ugrás az oldal tetejére