×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://cdn3.vox-cdn.com/assets/4740828/mayweather-maidana-2-art-mp.jpg A szeptember 13-i, Las Vegasban megrendezésre kerülő Floyd Mayweather Jr. vs. 2014-07-30 15:35:13 https://www.profiboksz.hu/2014/07/30/valto--es-nagyvaltosulyu-vilagbajnoki-cimet-is-kockara-teszi-mayweather/

Váltó-, és nagyváltósúlyú világbajnoki címét is kockára teszi Mayweather

A szeptember 13-i, Las Vegasban megrendezésre kerülő Floyd Mayweather Jr. vs. Marcos Rene Maidana visszavágó amellett, hogy a meglepően szorosan alakuló „odavágó” miatt vélhetően sokak figyelmét felkelti, még egy extra érdekességgel is bővül, ugyanis a WBC szervezet rábólintott Mayweather kérésére, így az összecsapáson az amerikai bunyós váltó-, valamint nagyváltósúlyú világbajnoki öve is terítékre kerül. Az ilyen jellegű dupla súlycsoportos világbajnoki mérkőzés nem az első a boksztörténelemben, ugyanis az 1988-as, Sugar Ray Leonard vs. Donny Lalonde találkozón utóbbi öklöző félnehézsúlyú WBC címe mellett a betöltetlen nagyközépsúlyú öv is terítékre, majd a győzelmet a 9. menetben bezsebelő Leonard birtokába került.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Én azt nem értem, hogy lehet elfogadni egy ekkora szándékosan szabálytalankodó favágót két súlycsoport vb címvédésére. Főleg az első meccsüket látva, még csak szoros sem volt, de annál nézhetetlenebb és az is Maidanának köszönhető. May már nagyon meg van kopva önmagához képest utoléri a kor őt is. Én arra is látok esélyt, hogy Maidana utoléri, de az mi lesz már, ha ő lesz két súlyban bajnok 3vagy 4 övvel. Vicc. Gatti óta mindig élőben néztem,de ez az a Mayweather meccs amiért nem kelek fel. Alig van pár meccse aztán ilyen Maidana ellen kell nézni. Nagy kár.

    2014-08-01 23:12:54

@balutnepper: Sajnos arra nem emlékszem, de több mint valószínű, hogy itt, mert külföldi oldalakat ritkán nézek, de az is lehet, hogy valaki kommentben linkelte be.

» kovban   válasz erre
    2014-08-01 09:17:52

@balutnepper: Igazad van!

» deontaywilder   válasz erre
    2014-07-31 23:59:09

@kovban: "Nem is tudod, mennyire beletrafáltál! Maga Pac mondta a második Morales meccs után, hogy meccs közben érezte, hogy Morales a seggén is veszi a levegőt, és hogy úgy érezte, nem feltétlenül csak neki köszönhető volt az a ko! "

A 2. Pac-Morales meccs előtt volt Moralesnek egy meccse könnyűsúlyban Zahir Raheemmel,amit el is vesztett...onnan fogyasztott vissza ismét nagypehelybe a Pac meccs miatt,ami már a mérlegelésen is látszott,hogy erősen megviselte Moralest.
Kb. ugyanaz volt a helyzet,mint mikor RJJ visszafogyasztott a Ruiz meccs után...

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-07-31 22:51:51

"valakinél" helyesen: "valaki"

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 21:56:02

@deontaywilder: Én is tisztelem az élsportolók munkáját. De ettől függetlenül nem lehet elsiklani a doppingjelenség felett, és ha valakinél feltűnő fizikai teljesítményt produkál, akkor természetes, hogy az ember összefüggéseket keres. Szó nincs vádolásról (az én esetemben legalábbis), de struccpolitika és naivitás nem tudomást venni arról, ami az élsportban világszerte általános jelenség.

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 21:53:41

@Horváth Gábor: Ha ez így van, akkor idealista vagy. Nem baj ez, csak a realitás sajnos egész más az élsportban.

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 21:46:28

Én addig ameddig be nem bizonyosodik, hogy cuccol valaki nem vádolom meg, mert nagyon tiszteletre méltó a munka amit elvégeznek, legyen szimpatikus vagy unszimpatikus az illető.

» deontaywilder   válasz erre
    2014-07-31 21:46:13

@balutnepper: Nemtudom,de valamiért sosem gondoltam arra,hogy Pac doppingolt e vagy sem,ahogy más sportolok esetében sem.én hiszek abban,hogy van az az edzésmunka,táplálkozás és életmód,ami megfelelő genetikával ötvözve lehetővé teszi a Pac féle teljesitmény kivitelezését.

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-07-31 21:37:30

@kovban: "Maga Pac mondta a második Morales meccs után, hogy meccs közben érezte, hogy Morales a seggén is veszi a levegőt, és hogy úgy érezte, nem feltétlenül csak neki köszönhető volt az a ko!"

Ez látható volt a meccsen, de azt nem gondoltam volna, hogy Pacquiao is elismeri. Hol olvastál amúgy erről?

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 21:29:02

@zappa: "Ez abban az értelemben igaz, hogy a második meccsen is Morales vezetett az első pár menet után, csak kondiban (a fogyasztás miatt valszeg) kipukkadt, és elfogyott.
Akkoriban és abban a súlyban már nem volt topon Morales, valószínűleg nagyon szenvedősen tudott ő bemérni oda ahova kellett, és ez a kondi és ütésállóság rovására ment."

Nem is tudod, mennyire beletrafáltál! Maga Pac mondta a második Morales meccs után, hogy meccs közben érezte, hogy Morales a seggén is veszi a levegőt, és hogy úgy érezte, nem feltétlenül csak neki köszönhető volt az a ko!

» kovban   válasz erre
    2014-07-31 21:24:20

@Kacife Pál: Tévedés Darius nem volt kifejezetten nagy ütő, Õ felőrölte az ellenfeleit, volt ugyan együtéses ko-ja, de nem ez volt a jellemző. Amúgy Jones simán oktatta volna, valszeg ki is ütötte volna.

» kovban   válasz erre
    2014-07-31 21:17:21

@Horváth Gábor: "Akkor tehát ha Pac valami folytán mégis doppingolt,elönye nem származhatott belöle,mert az aktuális ellenfele is doppingolt,hisz élsportoló,egy élsportoló pedig tiltott szerekhrz folyamodik ugye...:D"
"Na ez az,csak felreppent,nem pedig bebizonyosodott,hogy doppingolt.ég és föld a kettő szerintem. "

Ahogy írtam, különböző módon és eltérő mértékben teszik, ami számos körülménytől is függ. Talán te is hallottál róla, hogy egy részüket nagyon nehéz, vagy egyáltalán nem lehet bizonyítani. A hatása viszont általában látszik, vagy lemérhető a kirívó fizikai teljesítmény alapján. Biztosan hallottál Florence Griffith Joyner esetéről, vagy láttad Ben Johnsont futni (akár archív felvételeken is) a Szöuli Olimpián. Nos ugyanígy feltűnő volt Pacquiao fizikai teljesítménye, és elfogult, aki ezt nem hajlandó észrevenni. Ugyanakkor nem állítom biztosan, mert nincs semmiféle bizonyítékom, és nem is célom bebizonyítani, hogy Pacquiao kokszolt, úgyhogy ha lehet, engem ne állíts be így, de nem én vagyok az egyetlen (és akkor finoman fogalmaztam), akinek mindez feltűnt, és valószínűsíti, hogy nem rizsből meríti az energiáját.

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 21:13:10

@balutnepper: A tehénes idézet jópofa, csak éppen hülyeség. Nem csak azért, mert egy tehén nem a kondíciójáról híres, és jobb lett volna inkább egy buta de kitartó állattal példálóznia Beckenbauernek, hanem mert nincs megfelelő bokszos példa, amivel párhuzamba lehetne állítani egy tehén viszonyulását a kondihoz és az eredményességhez."

Ha a lényeg felett elsiklasz,valóban hülyeségnek tünhet...

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-07-31 20:50:24

@balutnepper: "Nyugodj meg, az élsportolók úgy általában doppingolnak, különböző módon és eltérő mértékben, ami számos körülménytől függ. Több leleplező cikket is lehetett olvasni itt a pksz-en is."

Akkor tehát ha Pac valami folytán mégis doppingolt,elönye nem származhatott belöle,mert az aktuális ellenfele is doppingolt,hisz élsportoló,egy élsportoló pedig tiltott szerekhrz folyamodik ugye...:D

"Nem láttam,de azért Pacman doppingügye nem véletlen reppent fel világszerte..."

Na ez az,csak felreppent,nem pedig bebizonyosodott,hogy doppingolt.ég és föld a kettő szerintem. 

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-07-31 20:43:20

@Horváth Gábor: "Nemtudom ki miatt maradt el,de nem is érdekel,a lényeg,hogy el.aradt ,ez pedig elszomorító..."

Mindenki sajnálja, hogy nem jött létre az a meccs, szóval ezzel nem vagy egyedül.

"ha olyan egyszerű lenne,hogy dopping aztán mehetünk is bokszolni,akkor mindenki csak szúrná az adagokat"

Nyugodj meg, az élsportolók úgy általában doppingolnak, különböző módon és eltérő mértékben, ami számos körülménytől függ. Több leleplező cikket is lehetett olvasni itt a pksz-en is.

"te nyilván láttad a vérvételi eredményeit."

Nem láttam, de azért Pacman doppingügye nem véletlenül reppent fel világszerte...

A tehénes idézet jópofa, csak éppen hülyeség. Nem csak azért, mert egy tehén nem a kondíciójáról híres, és jobb lett volna inkább egy buta de kitartó állattal példálóznia Beckenbauernek, hanem mert nincs megfelelő bokszos példa, amivel párhuzamba lehetne állítani egy tehén viszonyulását a kondihoz és az eredményességhez.

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 20:19:25

@Sarközi Róbert: "A kovetkezo meccs ott folytatodott ahol az elso abbamaradt es Pac fokozatosan orolte fel Morales-t."

Ez abban az értelemben igaz, hogy a második meccsen is Morales vezetett az első pár menet után, csak kondiban (a fogyasztás miatt valszeg) kipukkadt, és elfogyott.
Akkoriban és abban a súlyban már nem volt topon Morales, valószínűleg nagyon szenvedősen tudott ő bemérni oda ahova kellett, és ez a kondi és ütésállóság rovására ment.

    2014-07-31 18:03:40

@balutnepper: Nemtudom ki miatt maradt el,de nem is érdekel,a lényeg,hogy el.aradt ,ez pedig elszomorító...ahogy a Paccal szembeni "koksz" vád is az.ha olyan egyszerű lenne,hogy dopping aztán mehetünk is bokszolni,akkor mindenki csak szúrná az adagokat és világbajnok lenne a súlycsoportjában,rengeteg ringben,edzőteremben töltött idő nem is kellene... a mindegy,te nyilván láttad a vérvételi eredményeit. " Kondiciója egy tehénnek is lehet.De a kondició önmagában kevés a győzelemhez" -Francz Beckenbauer- ha bármit is sportoltál versenyszerűen életedben,akkor ezt tudod te is..

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-07-31 17:44:10

@Horváth Gábor: "Pac akárhányszor is kapott ki,Mayweathernek vele kellett volna bokszolnia,talán még most is vele kéne."
"pont ezért bokszolniuk kellene egymással.ez igy nem jó ahogy van,nem Riosok meg Maidanak ellen kéne menniük,hanem egymás ellen "

Ezt most úgy mondod, mintha May miatt maradt volna el a meccs. Évekkel ezelőtt kellett volna meccselniük, nem most, de Pacquiao akkoriban félt a tűtől (annak ellenére, hogy tele volt tetkókkal). :D Na mindegy, nem akarok új topikot nyitni, már ezerszer átrágott téma. Ahogyan az is, hogy Pac kit mi miatt tudott "ledarálni".

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 17:24:03

@balutnepper: Pac akárhányszor is kapott ki,Mayweathernek vele kellett volna bokszolnia,talán még most is vele kéne.a Morales elleni vereség után Pac jó pár évig darálta ellenfeleit,nem is éppen felhozóembereket vert agyon.Akkoriban ő a legmagasabb szinten volt,ahogy Mayweather is,de nem lett bunyó egymás ellen.mostanában Pacot mindenki leirja,mert belefutott egy kiütésbe,de a jelenlegi mezőnyből nem látok mást,aki jobban megszoríthatná,esetleg le is győzhetné Mayt.pont ezért bokszolniuk kellene egymással.ez igy nem jó ahogy van,nem Riosok meg Maidanak ellen kéne menniük,hanem egymás ellen

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-07-31 17:14:17

@Sarközi Róbert: "Persze mivel az elcsalt meccs nem elvesztett. Ennel meg a keresztlanyom is komolyabb erveket tud felhozni. Hadd kerdezzem mar meg toled hogy te hogy pontoztad azt a meccset? Erre valaszolhatsz holnap is egyebkent..."

Szerintem ne szabd meg, hogy mikor válaszoljak. :)
Igazán reális kérés a részedről, hogy a kedvedért külön esti programot csinálok magamnak, és újból megnézem a meccset. :D
Vagy szerinted fejben kéne tartanom minden menetet? A pontozást megtették helyettem pontozóbírók, neked pedig nem kell se velük egyetértened, se pedig azokkal, akik nem a te szájízed szerint látták Castillot egyértelműen győztesnek.
A meccset meg kb. annyira csalták el Maynek, amennyire Marquez-meccseket Pacmannek. Nehezen pontozható szoros meccsek voltak, ennyi. Remélem nem lesz rossz napod ettől. :)

"Ennel meg a keresztlanyom is komolyabb erveket tud felhozni."
Akkor vitatkozz vele. :)

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 17:10:29

@Sarközi Róbert: volt, mert anno csak erről dumáltunk a teremben de nem csak mi hanem mindenki aki konyított a boxhoz.

lehet hogy nem verte meg darius az ellenfeleit meggyőzően, de Te is tudod hogy elég egy ütés egy rossz napot kifogni, egy pillantás félre stb.. és meg van a győztes. amúgy pedig irtózatos feje volt dariusnak és nagyon nagyot ütött, persze jonest se kellett félteni. most hogy mi lett volna ha? ha a Nagyanyámnak 6 kereke van akkor most én villamos vagyok, ez olyan dolog. ezt igazándiból akkor tudnánk, ha összejött volna a meccs.

» Kacife Pál   válasz erre
    2014-07-31 16:51:18

@balutnepper: "vitatott meccs és az elvesztett meccs között óriási a különbség."

Persze mivel az elcsalt meccs nem elvesztett. Ennel meg a keresztlanyom is komolyabb erveket tud felhozni. Hadd kerdezzem mar meg toled hogy te hogy pontoztad azt a meccset? Erre valaszolhatsz holnap is egyebkent...

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-07-31 16:32:56

@Kacife Pál: Szerintem a Jones-Michalczewski nem lett volna akkora kerdes mint a Pac-May. Michalczewski sosem verte meggyozobben pl Jones ellenfeleit. Es akkor meg finoman fogalmaztam...

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-07-31 16:22:49

@kovban: "szerintem te Pac rajongó vagy és nem komálod May-t"

nagyon tévedsz, én imádom min2-őt, csak az a szomorú hogy megfosztanak bennünket nézőket attól az élménytől amit ez a meccs adhatna (remélhetőleg).

azóta is esz a fene az elmaradt jones-michalcevski meccs miatt, hogy mi lett volna ha...., de sajna erre már soha nem kerül sor (a fene egye meg a rohadt pézt).

» Kacife Pál   válasz erre
    2014-07-31 16:01:56

A Judah, De La Hoya, Cotto, Maidana, meccseket szorosan, de vitathatatlanul megnyerte May, a Castillo 1-et én Castillonak adtam szorosan, de a 2-at nem lehet vitatni. Pacquiao szerintem fénykorában a p4p no.1 volt, ma már ez Mayweather, de szerintem egy Money elleni meccsre még mindig fel tudná magát úgy szivni Pacman hogy legyőzze Mayt.

» deontaywilder   válasz erre
    2014-07-31 13:54:13

@edge: ez a legenda része, de a statisztika azt mondja, hogy 0 vereség, a többi csak sallang. és ez a lényeg. mint madárnál, mindenki tudja, hogy madár veretlenül vonult vissza, de a mérlegében ott csúfoskodik az 1 vereség.

» Kacife Pál   válasz erre
    2014-07-31 13:29:11

@Sarközi Róbert: "Nezd mar meg legyszives ki nyerte mert ebben meg a legelvakultabb May rajongok is eggyetertenek"

Abban, hogy Castillo nyert May ellen? Ne ciccelj már. :) Majd biztos pont a "legelvakultabb May rajongók" vélik így. A vitatott meccs és az elvesztett meccs között óriási a különbség.

"Most te a szakemberek velemenyere alapozol vagy nezed is az adott meccseket?" "Nezd meg a meccseket ne a hirekbol taplalkozz."

A szakemberekre akkor hivatkoztam, amikor feltételezhető volt, hogy a véleményemet szubjektívnek fogod tartani. Mayweather összes meccsét láttam az utóbbi 10-15 évből (a legtöbbet élőben), némelyiket többször is, szóval ne állíts ilyeneket megalapozatlanul.

"Ahogy elore sejteni lehetett nem fogott meg a lenyeg...mindegy."

Mi volt a lényeg abban, hogy a pamutgyárat felhoztad? Az, hogy kidomborítsd, Pacquiao milyen mélyről küzdötte fel magát? Ez nem esélyegyenlőségi kérdés, a vita se erről szólt.

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 12:55:07

@balutnepper: "Pacquiaonak nem fogyott el az energiája a végére, és 2 pontra lefaragta a különbséget. De attól még Morales oktatta a bokszra, nem kicsit."

Hat ez azt jelent hogy nem oktatta. Akarilyen jelenetek is voltak azert Pacquiao csak feljott es szorossa tette a meccset.

"Kétségtelen, nem akarom elvenni Pac érdemeit, hogy a semmiből tornázta fel magát. De nem erről volt szó!"

Ahogy elore sejteni lehetett nem fogott meg a lenyeg...mindegy.

"Ez egyszerűen nem igaz. Morales a legtöbb szakember szerint egyértelműen verte azon a meccsen Pacquiaot, a Castillo-May meccset meg legfeljebb vitatják, de abban a kételkedők is egyetértenek, hogy szoros volt, és szó se volt olyan jelenetekről, amilyen a Morales meccsen."

Most te a szakemberek velemenyere alapozol vagy nezed is az adott meccseket? Nezd mar meg legyszives ki nyerte mert ebben meg a legelvakultabb May rajongok is eggyetertenek. Maas kerdes hogy a masodikat valoban megnyerte de pl olyan egyertelmu folenyt nem lattunk mint a Morales elleni masodik es harmadik meccsen....

"Összefoglalva, Mayweathernek vagy fél tucat vitatható győzelme volt. Vicces vagy. :)"

Nezd meg a meccseket ne a hirekbol taplalkozz.

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-07-31 12:39:26

@Sarközi Róbert: "Ez igy ebben a formaban azert ferdites. Morales nem iskolazta kb 2 ponttal verte a Pacet."

Nem volt ebben semmi ferdítés, Morales technikailag felülkerekedett azon a meccsen Pacquiaoval szemben. Sorozatban voltak mosolygásra késztető jelenetek, ahol Pac luftot ütött, nem találja Moralest a ringben, egy fél ütemmel később már kapja is tőle a kontramaflást, váratlan szögből (gondolom láttad a meccset). :) Mi ez, ha nem oktatás?
Az más kérdés, hogy valamilyen rejtélyes oknál fogva Pacquiaonak nem fogyott el az energiája a végére, és 2 pontra lefaragta a különbséget. De attól még Morales oktatta a bokszra, nem kicsit.

"A regi meccseit azert butasag felemlegetni mert konretan Pac a sajat erejen a pamutgyarbol bokszolta fel magat oda ahol most van es nem allt mogotte egy egesz profibokszcsaladmint May mogott."

Kétségtelen, nem akarom elvenni Pac érdemeit, hogy a semmiből tornázta fel magát. De nem erről volt szó!

"Ha mar Marqezt felhoztad azert 4 meccs alatt 5 szor csak padlora kulte a mehikat"

Kissé szelektíven kezeled ezeket a meccseket. Valami oka csak van annak, hogy a padlózások ellenére teljesen kiegyensúlyozottnak találta a szakma a mérkőzéseiket, nem? Marquez szerinted nem tett olyat a ringben, amivel kompenzálta a leütéseket?

"Konkretan Castillo ugyanazzal a kulombseggel verte meg mint Pac-et Morales."

Ez egyszerűen nem igaz. Morales a legtöbb szakember szerint egyértelműen verte azon a meccsen Pacquiaot, a Castillo-May meccset meg legfeljebb vitatják, de abban a kételkedők is egyetértenek, hogy szoros volt, és szó se volt olyan jelenetekről, amilyen a Morales meccsen.

"A visszavago sem hozott nagy kulombseget de azt mar oda lehetett May-nek adni."

Ez se igaz, egyértelmű May győzelem volt. Ha a második meccsükről így vélekedsz, akkor nem kicsit elfogult vagy.


"Ezen kivul neccesek voltak a Judah, De La Hoya meccsek is de a Cotto ellenit is ide sorolnam bar ezt paran tulzasnak velik."

Összefoglalva, Mayweathernek vagy fél tucat vitatható győzelme volt. Vicces vagy. :)

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 12:23:36

@balutnepper: "ha Pacnek később nem lett volna több vesztes meccse. De volt, méghozzá különböző időszakokban! És ebből a szempontból tök mindegy, hogy Moralesnek később visszavágott, akkor is bukta az első meccset, méghozzá iskolázással"

Ez igy ebben a formaban azert ferdites. Morales nem iskolazta kb 2 ponttal verte a Pacet. Inkabb az elejen huzott el nagyon es utana Pac kezdett feljonni. A kovetkezo meccs ott folytatodott ahol az elso abbamaradt es Pac fokozatosan orolte fel Morales-t. A regi meccseit azert butasag felemlegetni mert konretan Pac a sajat erejen a pamutgyarbol bokszolta fel magat oda ahol most van es nem allt mogotte egy egesz profibokszcsaladmint May mogott. Remelem nem kell tulmagyaraznom a lenyeget. Ha mar Marqezt felhoztad azert 4 meccs alatt 5 szor csak padlora kulte a mehikat es csak az utolsot bukta el egyertelmuen de mar abban az idoben latszottak a kieges nyomai. May palyafutasa sem makulatlan azert csak papiron. Konkretan Castillo ugyanazzal a kulombseggel verte meg mint Pac-et Morales. A visszavago sem hozott nagy kulombseget de azt mar oda lehetett May-nek adni. Ezen kivul neccesek voltak a Judah, De La Hoya meccsek is de a Cotto ellenit is ide sorolnam bar ezt paran tulzasnak velik.

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-07-31 11:54:44

@Horváth Gábor: "Singsurat és Torrecampo száz éve volt ezt a két vereséget felesleges is emlegetni"

Ennek a mondatnak akkor lenne súlya, ha Pacnek később nem lett volna több vesztes meccse. De volt, méghozzá különböző időszakokban! És ebből a szempontból tök mindegy, hogy Moralesnek később visszavágott, akkor is bukta az első meccset, méghozzá iskolázással, és a pályafutása közepén, nem 100 éve (ahogy te mondod). Másrészt, ha egy bokszoló későbbi megítéléséről beszélünk, az egész pályafutását vesszük figyelembe, nem csak a jó szériáit. Pac kikapott kétszer száz éve, majd kikapott 10 éve is, kikapott nem rég is, és közben egy évtizeden keresztül necces meccseket nyomott Marquezzel. Ezzel szemben May egész pályafutása makulátlan, és nem csak ez emeli Pacquioao fölé, hanem azok a képességei is, aminek következménye ez a máig tartó veretlenség.

"Moralestő l valóben kikapott,de detronizálta is a mexikóit,magyarán nemtudom mennyire rontja le Pac érdemeit."

Csak annyira, amennyire a szemedben May esetleges szeptemberi veresége lerontaná May érdemeit. Most őszintén, miután már a Pacquiao elleni meccs meghiúsulását is Mayweather érdemeinek rovására írod, May esetében is azt mondanád (ahogy Pac esetében), hogy semmit nem rontana az érdemeiből egy vereség?

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 11:23:22

Amíg Floyd nem vonul vissza addig van remény hgy összejön Pac vs Floyd.Hiába repülnek az évek akkor is szerintem a legnézetteb összecsapás lenne.És hát Floyd érti a dolgát és nem csak a ringben.És ha rekordokat akar döntögetni(anyagilag,nézettség) akkor berakja Pac-et utolsó meccsének.Rizikós mert bukhatja a veretlenségét.Számtalan példa van arra hgy az egyik boxoló egyértelműen legyőzi a másikat,DE mégsem őt hozzák ki győztesnek...szerintem Pac az egyetlen ilyen esélyes FLoyd ellen:)Bár az is lehet hgy nemsokára Maidana megelőzi :S:))

    2014-07-31 10:22:57

Zappa: mégis ugyérzem,hogy ezzzel egy űr marad Mayweather pályafutásában.én nagyon szerettem volna mindig is a kettejük közti összecsapást ahogy most is.hozzátenném,May akkor is legenda marad ha soha sem csap ak össze.de azért kár...
Fixpont: Pac vereségei senkit sem érdekelnek majd,hisz mikor a kettejük mérkőzésének aktualitása volt,nem épp rossz szériában volt Pac
Balutnapper: Singsurat és Torrecampo száz éve volt ezt a két vereséget felesleges is emlegetni,csak annyi szerepük van,hogy ott "diszelegnek" Pac mérlegében.Moralestől valóben kikapott,de detronizálta is a mexikóit,magyarán nemtudom mennyire rontja le Pac érdemeit.Hát igen,Marquez...ő már más tészta mint az elöbbiek,mert valóban érdekes meccseket produkáltak..

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-07-31 09:40:38

zappa: "Pacquiao viszont mind megítélésben mind anyagilag egy May elleni meccsel kaphatná vissza azt ami mostanra megkopott."

Persze csak ha nyerne, aminek kisebb a valószínűsége.

Horváth Gábor: "vajon valóban ö volt korának legjobbja,hisz volt ott valami kis ázsiai,akit mások szintén a legjobbnak tartottak,de meg nem mérkőztek egymással..."

Ahogy fixpont is írja, a kis ázsiainak volt 5 (azaz öt) db veresége, ebből három brutális kiütés volt (Marquez, Singsurat, Torrecampo), egy meccs, ahol oktatták a bokszra (Morales), és több vitatott meccse azzal a mexikóival, akin sose tudott simán felülkerekedni (Marquez). Mayweather még ki se kapott, talán még padlón se volt, és nem volt még olyan, hogy valamelyik meccse után azt mondták volna, hogy az ellenfele egyértelműen jobb bokszoló. Pacquiao a legnagyobbak egyike az utóbbi években, persze hiányzik mindenkinek az a meccs (ami nem mellesleg elsősorban Pacmanék hibájából nem jött össze), de Mayweather nagyságát - és azt a tényt, hogy a legjobb volt a saját korában - ettől még nem fogják megkérdőjelezni 30 év múlva.

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-31 08:50:26

@Horváth Gábor: Ha belegondolsz, ma is Mayt tartják a p4p lista vezetőjének.
Nyilván akik mélyebben beleássák magukat a bokszba majd 20-30 év múlva elkezdhetik kutatni majd mi mikor miért nem történt meg.
De sztem akkor már inkább azt nézik ki kiket vert meg, ki kitől kapott ki, megnézik meccseiket, magyarul nem nagyon hiszem hogy túl sok ember képbe lesz majd ideiglenes stadionépítési tervekkel, meg egyéb May-Pac vagy Arum nyilatkozatokkal kapcsolatban.

Persze az biztos, hogy fényesebb lenne a rekord ha ott lenne Pac neve. Ez nem kérdés.
De ma ha May behúz pár igen jó ellenfelet de Pac nem lesz köztük, akkor is valószínűleg a legjobban kereső p4p top bunyósként mehet nyugdíjba.
Pacquiao viszont mind megítélésben mind anyagilag egy May elleni meccsel kaphatná vissza azt ami mostanra megkopott.

    2014-07-31 08:10:21

@Roy Jones Jr.: Persze tudom. Úgy értettem, volt egy feltétel, és nem ment róla a vita két évig, hanem az előre kitűzött időpontban a feltétel elfogadva, majd jött a meccs...

Sztem is hülyeség ez a kesztyűtéma, nem erre volt kihegyezve a mondandóm.

    2014-07-31 08:02:01

@Horváth Gábor: Csakhat az a kis azsiai kikapott nehanyszor, es ez eleg sokat fog nyomni a latba, ha May viszont nem.

» fixpont   válasz erre
    2014-07-31 01:25:29

@zappa: Szerintem a May vs Pac inkább Maynek kellene jobban.nem a pénz miatt nyilván,hanem egy sokkal fontosabb dolog miatt:ha 20-30 év múlva felhozzák May nevét(márpedig felhozzák amig csak boksz lesz a világon)akkor felmerül az is majd,hogy vajon valóban ö volt korának legjobbja,hisz volt ott valami kis ázsiai,akit mások szintén a legjobbnak tartottak,de meg nem mérkőztek egymással...

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-07-31 00:02:33

@zappa: "de mivel Maidana simán belement"

Simán?!

Te miről beszélsz, Zappa? Floyd egyszerűen kikényszerítette, hogy Maidanának egy másik fajta Everlast kesztyűben kellett bokszolnia, vagy nincs meccs. Maidana még egy olyan kesztyűben sem bokszolhatott, amit a Nevadai Bizottság jóváhagyott. "Kárpótlás gyanánt" Haymon Maidana 1,5 milliós meccspénzét is megduplázta, hogy minél kisebb utózöngékkel menjen le a meccs...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-07-30 23:39:29

@Kacife Pál: Pont akkoriban, amikor igazán jó lett volna ez a May-Pac nem nagyon kapartak Pacék a meccsért.
Persze lehet azt mondani, hogy butaság szigorúbb teszteket kérni, de ha ez csak kifogás lett volna, ezt rövid úton ki lehetett volna zárni, ha akkor elfogadják a teszteket.

(Pl. Maynek volt egy feltétele (kesztyű téma), ha Maidana nem ment volna bele, akkor ma mondhatnánk hogy May el akarta kerülni Maidanát , de mivel Maidana simán belement, így meg is rendezték a meccset. Sztem annak idején simán lett volna meccs, ha rábólintanak a tesztekre.)

No meg később már a tesztekkel se volt gond, volt konkrét hely idő, meg kifogás a másik oldalon....

Ma már én is azt mondom, Pacéknak biztos sokkal jobban kéne ez a meccs, és nem úgy tűnik, hogy May nagyon rajta lenne, de pont mikor még több értelme lett volna, ez inkább fordítva volt.

    2014-07-30 21:50:52

Röhögnék,ha Maidana kiütné. Bár nem mégse...

    2014-07-30 19:55:17

@edge: Tényleg bakker! Teljesen másra gondoltam, azt hittem valamit benéztem, de erre emlékszem! Viszont ugye ez nem lett hivatalosan döntetlen, ahogy írtad is!

» kovban   válasz erre
    2014-07-30 19:39:12

@edge: Jo azert azt tudni kell a meccs korulmenyeirol hogy Rocky pont elotte verte majdnem halalra egy masik ellenfelet es ez elegge visszevetette a gyilkos osztonet pont La Starza ellen azon a meccsen.

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-07-30 19:31:32

@kovban: Roland La Starza ellen, az elso meccsukon. Az egyik pontozo neki adta a meccset(5-4), a masik La Starzanak (4-5), a vezetobiro volt a harmadik pontozo, aki meg dontetlennek látta (5-5). Szoval az megosztott dontetlen volt, de vegul meg valami spéci newyorki kiegészito pontozásra hivatkozva Marcinaonak adták a meccset. A visszavágon Marciano kiutott La Starzát.

    2014-07-30 19:24:48

@edge: Én nem láttam Rocky-nál döntetlent, mikor és ki ellen volt?

» kovban   válasz erre
    2014-07-30 18:56:33

@Kacife Pál: Ha te May-t kedveled, akkor honnan vagy olyan biztos, hogy 4éve May miatt maradt el? Ne haragudj, de szerintem te Pac rajongó vagy és nem komálod May-t. Szerintem.... Azért May elég sok nagyágyúval megütközött, szerintem többel, mint sok más HOF tag.

» kovban   válasz erre
    2014-07-30 18:52:16

@Kacife Pál: Volt döntetlenje Marcianonak is :)

    2014-07-30 18:03:38

@Kacife Pál: Akármilyen Mayweatherrel kapcsolatos poszt van neked mindíg muszáj elmondanod ezt a gondolat menetedet? Nem értelek, may mindenkit megvert akit csak meg lehetett, a packos sztorit meg te biztos tudod hogy volt mert ugye tudsz mindent nem csak azt amit a sajtó közölt! Packon kívül kit nem vert meg, és miért is ne sorolhatnánk a legnagyobbak közé?

» Gurdián   válasz erre
    2014-07-30 18:01:25

@Lemmy: nem azt mondom hogy kütyaütőket vert meg, de sztem mindenkinek hiányzik egy pac-may mérkőzés.

zolimt, akkor másképpen fogalmazok, marcianonak makulátlan volt a mérlege és úgy vonult vissza, még egy fránya döntetlene sem volt. és ez igazából akkor lesz történelem ha 0-0-al zárja a pályafutását.

szval nagyon jó bunyós may kétségtelen, de nincs elég nagy töke hogy paccal bunyózzon ez az igazság.
lehet hogy egyszer majd tán lesz mersze a meccsre, de akkor az már nem olyan lesz mint 4-5 évvel ezelőtt amikor mind a ketten a csúcson voltak (lásd leonard-hagler).

» Kacife Pál   válasz erre
    2014-07-30 18:00:52

@VMVKWA: Nekem nem, ez olyan meccs, amiert fel nem kelek, de megnezem az ismetlest vayg netrol leszedem. Az ovek lenyegtelenek. Es nem tartom az ellenfelvalasztast nagyon bevallalosnak de lehet anyagilag jo lesz neki.

» fixpont   válasz erre
    2014-07-30 17:26:34

@Lemmy: "az elmaradt Pac meccset persze sajnálom, de együtt tudok élni vele"
Szerintem azért minden bokszrajongó számára teljesebb lenne az élet egy May vs Pac ütközettel.ha sosem jön létre,akkor örök kérdés marad,hogy vajon ki nyert volna.ebben a helyzetben max csak tippelgetni lehet melyikük a jobb,hisz mindkét sportoló mellett szólnak érvek.

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-07-30 17:07:26

Ket ovvel a teriteken erdekesebb a tortenet?Nem

» VMVKWA   válasz erre
    2014-07-30 16:46:10

@Kacife Pál: "látszik hogy történelmet akar csinálni (megdönteni maeciao rekordját: 49-0)"

igazabol ha May rekordot akar donteni, akkor kicsit tovabb kell maradnia, ugyanis Marciano rekordja mar 2001-ben megdolt : Ricardo Lopez 2002 novembereben veretlen vilagbajnokkent vonult vissza (51-0-1, 38ko)...

» zolimt   válasz erre
    2014-07-30 16:43:50

@Kacife Pál: ha megnézed Floyd ellenféllistáját, szerintem rájössz, hogy nincs különösebb oka a szégyenkezésre, még Marciano-val szemben sem, ha megdönti a rekordját, megérdemli. az elmaradt Pac meccset persze sajnálom, de együtt tudok élni vele...

    2014-07-30 16:36:42

@kovban: tévedsz, semmi bajom vel, sőt az egyik legnagyobbaknak tartom (komolyan mondom), de aki történelmet akar csinálni annak kutya kötelessége a legjobbakkal bunyózni.

gondolj bele: ha megcsinálja (és meg fogja csinálni ez tuti) és megkérdezik, hogy az akkori legjobbakkal (pacre is gondolván) játszottál-e mit fog mondani: azt hogy azért nem bunyóztunk mert a menedzserét nem komáltam. ez nevetséges.

van 1 tonna (lehet hogy 2) pénze de vmi hiányzik a tarsolyból, ez pedig a pac meccs. ez olyan mint anno michalcevski és jones, ez volt az a meccs amit mindenki várt és sajna nem jött össze. ez van most pac és may között is.

addig nem lehet ő a legnagyobb amíg nem játszik a kor nagyjaival, és (egyetértesz remélem) pac oda sorolható. nézd meg ali aki ott volt a csúcson azzal mind bunyózott, lehet hogy kikapott de volt töke és ki mert állni azokkal akik a legjobbak voltak és ezt tisztelem benne, ami sajna nincs meg pacben.

» Kacife Pál   válasz erre
    2014-07-30 16:34:03

@Kacife Pál: Látom nem kedveled May-t. Azért ott van ő a legnagyobbak között...

» kovban   válasz erre
    2014-07-30 16:24:40

nem értem én ezt s meccset, az első se volt olyan jó hogy kiabálna a másodikért, és nem is volt necces mayweather gyúzelme, akkor meg mi a rossebnek kellet ez?

ott van pac ha tökös gyerek (ezek szerint nem az, mert amikor a csúcson voltak akkor kerülte mint ördög a szenteltvizet) hívja ki őt, csak hát az elég rizikós lenne, így hát marad a maidana.

látszik hogy történelmet akar csinálni (megdönteni maeciao rekordját: 49-0) és ahogy látom az ellenfelekből ez sikerülni is fog neki. sajnos, hogy nem az a szint ahol valóban a legnagyobbak vannak.

» Kacife Pál   válasz erre
    2014-07-30 16:11:34

Megnézném miképp mutat Maidana ezekkel az övekkel a vállán..:)

» Horváth Gábor   válasz erre
    2014-07-30 16:00:39
Ugrás az oldal tetejére