×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://cdn.fansided.com/wp-content/blogs.dir/229/files/2014/07/gennady-golovkin-boxing-gennady-golovkin-vs-daniel-geale-850x560.jpg Szombaton este, a new yorki Madison Square Gardenben immáron 11. alkalommal tette kockára 2014-07-27 10:36:40 https://www.profiboksz.hu/2014/07/27/golovkin-kiutotte-gealet/

Golovkin kiütötte Gealet

Szombaton este, a new yorki Madison Square Gardenben immáron 11. alkalommal tette kockára a középsúlyú világbajnoki övét Gennady Golovkin. Ellenfele a korábbi világbajnok, Daniel Geale volt. A mérkőzés hamar eldőlt, hiszen Golovkin már az első menetben bejelentkezett néhány komoly jobbkezessel, majd a második menetben növelni tudta előnyét, és az etap elején földre is küldte Gealet. A harmadik kőrben Geale is többet próbálkozott, majd egy kemény jobbkezest megkontrázva ismét padlóra küldte Golovkin. Geale ugyan felállt, de instabil lépteit látva a vezetőbíró beszüntette a találkozót. Golovkin karrierje 30. győzelmét (ebből 27 idő előtt) aratta és a mérkőzés végén kihívta a kategória bajnokait.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

"Egyelőre 3G még csak közel olyan szintű bunyóssal sem találkozott, mint Hopkins!!
De pl. a mai Hopkinst (hiába félnehézsúlyú!) szerintem is verné"

Ennyi :)

Az meg hogy Hop a 2 évtizeddel hosszabb pályafutása alatt többet tett le az asztalra, hát persze. Amúgy szerintem nem lenne ez annyira lefutott meccs, de jó eséllyel nem fogunk ilyet látni

    2014-07-30 00:04:06

@bandi78: Egyelőre 3G még csak közel olyan szintű bunyóssal sem találkozott, mint Hopkins!!
De pl. a mai Hopkinst (hiába félnehézsúlyú!) szerintem is verné, de mondjuk egy 8 évvel ezelőttit sztem sehogyse!
Természetesen ez mind csak HA, de az öreg egyelőre még sokkal többet tett le az asztalra.

» southpaw   válasz erre
    2014-07-28 17:48:49

Jelenleg Cotto és Canelo ellen inkább nagyváltóban vagy köztes súlyon nézném meg Golovkint, mert szerintem akkor lennének igazán kétesélyesek ezek a mérkőzések (azért írom ezt, mivel Golovkinék nyilatkozták,hogy pénzes meccsért a nagyváltót is hozni tudná). Talán ezen az úton volna jó elindulniuk, ha minél több nagynevű ellenfelet szeretnének legyőzni és aztán menni majd fel nagyközépbe, már csak azért is, mert úgy tűnik a nagy többség egyetért abban, hogy az ottani kihívásba beletörhet Golovkin bicskája.

» superman   válasz erre
    2014-07-28 12:43:57

Esélylatolgatás nélkül, én pl. nagyon megnézném Canelo, Cotto, Ward vagy Froch ellen. Nagyon eltérő stílust képviselnek és baromi izgalmas meccseket nyomhatnának. Egy biztos, GGG nagyon kemény feladat lenne mindenkinek. Amúgy nekem is Tszyu jutott eszembe. Ugyanakkor valamit hiányolok GGG-ből, ami pl. Wardban vagy Mayweatherben megvan. És azért Cottoék nem Geale szintű bokszolók.

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-28 06:10:42

@bandi78: Tito is technikás volt, persze, de Golovkin -szerintem- sokkal jobb, sokkal jobban egyben van fejben (Trinidad ellen már a zászlós esettel elkezdte a meccset B-Hop) mint Trinidad volt a Hopkins meccs idején. Mondom ezt úgy, hogy Tito egyik all time kedvencem.

» bandi78   válasz erre
    2014-07-27 22:41:12

@fixpont: Emlékszem rá, a zászlós esetre is. Trinidad nagy kedvencem volt mindig is, fájt az a vereség :). De szerintem GGG simán jobb, mint Tito volt. Értem a hasonlatot, de szerintem GGG inkább Tszyura hasonlít mint Trinidadra. Golovkin a ko aránya mellett igen technikás bokszoló is.

» bandi78   válasz erre
    2014-07-27 22:38:45

@bandi78: Trinidad szerintem hasonlo KO aranyu volt amikor talalkoztak. Es Hopkins siman kezelte, pedig ott Trinidad top favorit volt.

» fixpont   válasz erre
    2014-07-27 22:27:30

Én is Golora tennék ebben az esetben, de lehet nagy pofára esés lenne...:) Az érveid amúgy akár az enyémek lettek volna.

» cecefly   válasz erre
    2014-07-27 21:46:43

@southpaw: Hopkins nagy varázsló volt minidig is, de a meccs tördelése, a kis piszkos trükkök mindig is a taktika részét képezték nála. Ezekhez Gena túl erős, ahhoz meg technikailag túl képzett, hogy B-Hop bohócot csinálna belőle. Szerintem. Nem volt GGG-hez hasonló arányú ko-gép még a súlycsoportban, Hopkinsnak sem volt hasonló ellenfele hozzá. Gondolkodás nélkül GGG-re tenném a pénzem egy ilyen meccs esetében (B-Hop fénykorában vs GGG tegnap). Persze ez a mi lett volna, ha nevű végtelen történet. :)
Nálam GGG olyan, mint Tszyu volt, csak 2 számmal nagyobb és egy kicsit felturbózott verzióban.

» bandi78   válasz erre
    2014-07-27 21:44:12

Sztem sincs értelme összehasonlítani sokkal nehezebb bunyósokkal, és amúgy se fognak találkozni soha, és ráadásul túl sok a ha. Ami biztos hogy Hopkins a szememben egy nagy becsben tartott boxoló, hatalmas karriert futott be. Golovkin profiban nem találkozott igazi nagyon komoly kihívással, de sajnos ebből sokan azt szűrik le, hogy akkor mivel nem bizonyított profiban nagy eséllyel alulmaradna. Jó példa erre Martinez, fénykorában léőv Martinez és a mostani golovkin érdekes lenne számomra, és egyáltalán nem annyira biztos hogy Martinez nyerne, mint ahogy azt oly sokan állították, ki tudja mi lett volna amúgy...

Azzal meg végképp nem értek egyet hogy menjen feljebb, lejjebb, ugyan kik vagyunk mi hogy megmondjuk hogy mit kellene tennie hogy elismerjük őt? Egy aszalt szilva vagy egy guruló Golovkint nem oly nagy fegyvertény legyőzni mint egy olyat aki 100%-os. Pláne hogy ezen a szinten minden tizedszázalék számíthat. Én itt kívánok neki sok kihívást, ha legyőzik akkor gratula az ellenfélnek, ha nem akkor meg GGG a súlycsoport egyik vagy egyedüli királya. aki akar vele boxolni keresse meg őt azt vagy lesz valami vagy nem.

» cecefly   válasz erre
    2014-07-27 21:37:22

Golovkin amatőrben 75kg-ban versenyzett! És ez a nagyközépsúly.

» gulogulo   válasz erre
    2014-07-27 21:36:56

@bandi78: "Már két súllyal feljebbről kell egy legendás bajnokot ellenfélnek neki?"

Nem a mostani Hopkinsra gondoltam...de ő egyébként is elsősorban középsúlyú.

» southpaw   válasz erre
    2014-07-27 21:31:02

@cecefly: Tudtam hogy megverte már amatőrként is, ettől még a meccsen azt láttam amit írtam.

» southpaw   válasz erre
    2014-07-27 21:29:46

"Azért igazi hall of fame nem hiszem hogy lesz, pl.egy Hopkins bolondot csinálna belőle."
Már két súllyal feljebbről kell egy legendás bajnokot ellenfélnek neki? Miért nem mindjárt Klitschko? Mellesleg miért akarsz olyan rosszat Hopkinsnak?

» bandi78   válasz erre
    2014-07-27 21:27:21

Sokan nyilatkozzák hogy egy magas és hosszú kezű bunyós nagy gond lenne neki, Andy Lee 2003ból ezt cáfolja a csaknem 190es magasságával, ugyanis 3szoros találati aránnyal kapott ki. Lucian Butet ugyanezen a versenyen kiütötte. Andre Dirrelt bár nem ilyen arányban, de meggyőző fölénnyel kipontozta 1 évvel később.

Teljesen alaptalan és gyenge lábakon álló állítás hogy Golovkint olyan könnyű kipontozni, kimondott nagyon jó bunyósok kellenek ehhez, számomra ebből ez derül ki, márpedig ilyen szint csak néhány van. Pl. igen ilyen Andre Ward, de más kérdés hogy aki azt írta még hozzá, hogy Ward ki is ütné őt, az nem biztos hogy reálisan átgondolta ezt /Golovkin soha nem volt padlón amatőrként sem, kimondott keményfejű, Ward pedig nem kimondottan nagy ütőerejű/ - hát szóval.. na mindegy. A realitást én is abban látom, hogy Andre Ward talán jelenleg a leges legjobb ha a pontozást nézzük. Aki viszont amatőr világbajnokságot tudott nyerni, az mindenképp nagyon technikás bunyós és elkerülhetetlen hogy ne találjon, aki azt mondja hogy nem így van az nem ért a boxhoz egyáltalán, csak elfogult. Sajnos vagy nem sajnos márpedig Golovkin amatőr világbajnok ergó igen nehéz megverni pontozással. Bizony én is azt gondolom hogy van néhány boxoló jelenleg aki pontozással sztem le tudná győzni, de az éremnek mindig két oldala van ha ő is találni fog, márpedig találni fog.

» cecefly   válasz erre
    2014-07-27 21:16:52

@southpaw: Nem értem miért nem néznek utána sokan dolgoknak mielőtt nyilatkoznak, Golovkin 2001ben amatőrként a fejvédős korszakban már bokszolt Osakában Daniellel, ötszörös találati aránnyal kipontozta akkor is már, miért nyert volna pont most Geale - nyilván semmiért.

» cecefly   válasz erre
    2014-07-27 20:58:54

Azért igazi hall of fame nem hiszem hogy lesz, pl.egy Hopkins bolondot csinálna belőle.

» southpaw   válasz erre
    2014-07-27 19:47:43

Gyönyörűen bokszolt Geale, de hát ilyen megalkuvást nem tűrő stílus ellen, ahol még az ütőerő is félelmetes, nem tudott mit kezdeni ha Golovkin nem ekkora ütő, Geale kibokszolta volna, de nagyütő ezért hamar lezárta a meccset és nem maradt kérdőjel.

» southpaw   válasz erre
    2014-07-27 19:43:29

@Gaius: GGG mar 32, az mar nem fiatal, sot.

» fixpont   válasz erre
    2014-07-27 18:46:58

@Streky: Én kb. ilyen meccsre számítottam. Szerintem a súlycsoportban érdemi, nagy pénzes kihívás valóban nem sok van Golo számára. Nagyközépben is csak Ward és Froch ellen lennének jól fizető és kétesélyes meccsei. Froch akármilyen kőfejű, egy eléggé üthető bunyós, ráadásul támadásban is nagyon kinyílik, ha Golovkin az ütőerejét nagyrészt át tudná menteni nagyközépbe, akkor képes lenne megoldani Froch-ot. Érdemes megnézni, hogy Golovkin, ha el is találják, akkor milyen jól gurul az ütésekkel, Froch meg eléggé merev nyakú pali. Mindenesetre ez egy várós, nagy pénzes meccs lehetne. Ugyanakkor Ward-ot nem hiszem, hogy meg tudná oldani Golo, ahogy egyelőre senki más sem nagyközépben (tán még félnehézben sem.)

» iceman   válasz erre
    2014-07-27 18:34:44

Ahogy olvasgatom a hozzászólásokat, én abban látok még fantáziát, hogy most, amikor még fiatal, és könnyebben hoz kisebb súlyt, bátrabban lemehetne egyet. Aztán amikor elmenekülnek előle felfelé, simán visszamér középbe, és még mindig lesz helye később is feljebb. Ward... technikás. Golovkin szintén. És nem úgy kell (tévesen) elképzelni, hogy egy ütőgép. Ward ellen is meglenne a fegyvere, efelől biztos vagyok.

    2014-07-27 17:39:54

A videóhoz írtam ezt, de átkopizom: Hát ez brutál ismét. Golovkinben benne van minden, ami miatt az ember szereti ezt a sportot. Gyors, erős, képzett, intelligens és fegyelmezett a ringben, és nem szöszmötöl, hanem látványos meccseken, az utóbbi hat évben KO-val nyer. Emberileg is úgy tudom, hogy egy teljesen normális srác. Nem tudom, hogy ebben a mezőnyben ki szoríthatná meg, én nem látok ilyet.

    2014-07-27 17:36:18

@TITANIUM: Akkor Golovkin menjen Ward ellen, ahol szerintem menetet sem hozna, és padlózna is. Vagy akkor már menjen Stevenson meg Kovalev ellen. Ha már May menjen Golovkin ellen.:)

» Streky   válasz erre
    2014-07-27 17:28:30

"El kellene fogadni őt középsúlyúnak. Hagler sem liftezett ide-oda, mégis nagy bajnok volt." Igen de ahhoz hogy Hagler ekkora név legyen kelletek olyan ellenfelek mint Sugar Ray Leonard meg Thomas Hearns. Kérdés hogy jön-e ilyen ellenfél ha Golo középben marad, a közeljövőben biztosan nem. Sztem a nagyközép simán menne neki, csak nem kell Ward ellen kezdeni, hanem olyanok ellen kéne mérkőzni mint Froch vagy Groves.
Quillint nem akartam leírni, tehetséges srác, csak elég szellős még a védekezése, sztem most még nincs sok esélye GGG ellen.

» Amador   válasz erre
    2014-07-27 16:11:47

@horas: style makes fights,
Canelonak az olyan bunyósok kifejezetten fekszenek, akik jönnek rá, mert jól kontrázik és ügyes kombinációkat üt, neki azzal szokott gondja lenni, ha valakit le kell vadásznia. Nem mondom, hogy kedvére kontrázhatná Golovkint, mint pl Angulot, mert Golovkin nem nyílna ki annyira, de azért adnék esélyt Canelonak, szerintem az a meccs nem volna lefutott.

    2014-07-27 15:44:02

Golovkinek nagypenzes meccseket szeretnenek de ebben a sulyban Cotton kivul nem igen van ilyen. Mondjuk szerintem sokan megneznenk egy ilyen merkozest de szerintem Cottoek inkabb lejjebb fognak lehetosegeket keresni.

» Slajos   válasz erre
    2014-07-27 14:54:03

Canelo? Aki Xes meccseket boxol Trouttal, meg Larával? Õ sem állna ki 5 menetet...Azt kell kitalálnia a GGG bandnek, hogyan tud felvenni 5-6 kilót GGG.

    2014-07-27 14:33:02

Miért May? Akkor már miért nem Wlad ennyi erővel...

    2014-07-27 14:26:38

@TITANIUM: Nem lenne ertelme.

» fixpont   válasz erre
    2014-07-27 14:06:04

Nagyvaltoban kene osszehozni GGG-Mayt,szerintem szetkapna Money-t par menet alatt. Akkora uteseket meg nem erzett Floyd.

» TITANIUM   válasz erre
    2014-07-27 14:05:04

Én azért a súlyába megnézném Quillin ellen is. Õ az aki még komoly középsúlyba. Az utolsó meccsét leszámítva jó amit csinál, ő is erős, magas, hosszú kezű, és ügyes is. Szerintem azért őt sem szabad leírni. Cottot is megnézném Golo ellen,de szerintem ő ahhoz túl kicsi, bár úgy tudom hogy kesztyűztek már.

Ha meg súlycsoportot akar váltani akkor nem csak Ward jöhet szóba, ott van Froch, Groves is akik jók, és ha jól tudom Groves le is ütötte kesztyűzésen.
Sakio Bikat és Abrahamot szerintem megoldaná, de azért nem olyan egyszerűen mint most Gealet szerintem. Ha meg a tv-ket nem nézzük akkor lentebb ott van Canelo, még Lara is, aki ellen jó meccset csinálhatna, és szerintem Demetrius Andrade-t szintén megoldaná könnyedén. Nem rossz Golovkin csak nem tudhatjuk meg mennyire jó ha nem vált súlyt, mert szerencsétlenségére nem túl erős a súlycsoportja.

    2014-07-27 13:32:03

Szerintem is, Golovkinnak várnia kéne először, hogy hajlandó e kiállni vele bárki a középsúlyból, aztán, ha nem akkor vagy lefelé vagy felfelé súlycsoportot váltani.
Quillin meccs kizárt, Haymon előbb fogja levágni egy karját, mintsem, hogy hagyja, hogy Quillin Golovkin ellen menjen, meg hát ugye Golovkinnak az HBO-val van szerződése, Quillinnek meg,ha jól gondolom van szerződése a Showtimemal.
Amúgy Quillinnek el van rendelve kötelező kihívónak Korobov, még nem most fog vele bunyózni, eőtte szeptemberben a MAy gálán megveri Andy Leet de utána, ha összejön, ott nem kizárt, hogy Korobov győzne és szerintem az már simábban összehozható meccs lenne Golovkinéknak. Szerintem is mindenkit verne a mostani középsúlyból amúgy, én egyedül Canelot tartom esélyesnek ellene, ha fellép 160-ba, meg persze 168-ban Ward.

    2014-07-27 13:29:20

Hagler valóban nagy bajnok volt,...mindig eszembe jut,amikor Leonardról,Hearnsról beszélünk...

    2014-07-27 13:23:13

@Berényi Péter: off !
http://www.hetek.hu/sport/2003...

Ennyi !

» udvari   válasz erre
    2014-07-27 13:22:59

Lehet,hogy rosszul látom,de szerintem Golovkinnak ez a súly az ideális....a nagyközép már lehet,hogy sok lenne.
Nagyváltót is képes lenne hozni,de azt is értelmetlen dolognak tartom a fogyasztás és dehidratáció miatt...
Itt a mérlegeléseken is jól látszik,hogy nincs leaszalva,agyon hajszolva.
Természetesen megnézném mondjuk Canelo ellen vagy éppen Ward,Froch,Groves ellen,de szerintem szemmel láthatóan ez az ideális súlya...
Esetleg nem tudja valaki,hogy mennyi volt a ringsúlya Golovkinnak?? Most nincs kedvem kutatni utána... :)

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-07-27 13:20:08

@fixpont: Átgondoltam és teljesen igazad van Ward valóban más kategória.

» palfipisti   válasz erre
    2014-07-27 13:16:22

Alkatát és méreteit tekintve nem kellene feljebb mennie. De lefelé sem, csak izomból adhatna le. El kellene fogadni őt középsúlyúnak. Hagler sem liftezett ide-oda, mégis nagy bajnok volt.

» Untouchable   válasz erre
    2014-07-27 13:12:00

@penge: Sztem valamit felreértettél.. sosem irtam olyat, hogy May bunyozzon Golovkin ellen.

Azt mondtam, hogy sztem May ellen kozepsulyig bezárolag egyetlen embernek lenne esélye, senki másnak. Az az egy pedig Golovkin.

    2014-07-27 13:11:44

Le a kalappal Golo előtt, nem gondoltam hogy Geale nem tudja kihúzni legalább a 6.menetig. Jól mozgott az ausztrál, látszott hogy jól képzett, de ez semmit nem számít ha az ellenfél ilyen jól zárja a szöget és a brutális ütőerő mellett még a keze is gyors. Geale elhajolt az első ütés elől, be is talált szépen, aztán jött a Golo jobbhorog.. hiába állt föl Geale, meg volt szédülve, nem tudta folytatni azért is jelzett a bírónak. A Sturm, Quillin meccseknek semmi értelmük, Golonak súlycsoportot kell váltania..

» Amador   válasz erre
    2014-07-27 12:57:52

..tőlem maradhat itt is,...és majd húsz címmeccs és 35-0 után jön valaki,aki legyőzi,és Golovkin lesz a középsúly Hamed-je...:)

    2014-07-27 12:54:35

@penge: Egyertertek a felvetes ertelmetlen, hogy Maynek valaha is bunyozni kellene GGG ellen, de hipotetikusan el lehet kepzelni, hogyha naturalisan ugyanabban a sulycsoportban lennenek mi lenne, es szerintem sima May gyozelem, de ezt sosem fogjuk megtudni. ;)

» fixpont   válasz erre
    2014-07-27 12:47:50

@edge: ...az is nagyon jó,hogy Maynak egy középsúlyú ellenfelet képzeltek el...
ő már felment pár súlycsoportot és az ottani bajnokokkal küzdött meg,...miért olyan eretnek gondolat az,hogy nekik nincs méltó ellenfelük a saját súlycsoportjukban,akkor ne tökölődjenek egy helyben ,hanem lépjenek egyet felfelé a kihívások,és az elismerések lehetőségei felé.
bocsi hogy én nem hozsannázom agyon az ilyen egy súlycsoportos bajnokokat...ezekből még a legnagyobbak is vagy elfelejtődnek,...vagy csak mint igazi csillagok ellenfelei címszó alatt ugranak be.Ha arra az útra akarnak lépni,mint May,Pac,Cotto,Leonard,Hearns,stb,akkor bizony minimum még egy súlycsoportban meg kell mutatni a tudásukat a legjobbak ellen....

    2014-07-27 12:46:00

@palfipisti: En is mindegyik ellen ra tennek, kiveve Wardot. Ward szeirntem meg igy is mas kateogria.

» fixpont   válasz erre
    2014-07-27 12:42:12

Középsúlyban Canelo,Cotto, nagyközépben Ward ,Froch,Chaves Jr, ellen látnám szivesen és mindegyikükkel szemben komoly esélye lenne.

» palfipisti   válasz erre
    2014-07-27 12:39:07

@penge: Bunyozzon Wladdal nem?

» TITANIUM   válasz erre
    2014-07-27 12:30:31

@edge: Fene egye meg, pont leirtad amit en akartam es ugy irtam hogy a tiedet meg nem olvastam kozeben. :)))

» fixpont   válasz erre
    2014-07-27 12:18:14

@penge: Az en listamon Ward mindegyik felett van. Mondjuk kar, hogy ehhez sulycsoportokat kell lepegetni ide-oda, mert a sajatjukban mar senki nincs emlitesre melto. :)

» fixpont   válasz erre
    2014-07-27 12:17:45

@penge: sztem mar az is megmutatja, hogy mennyire jo, hogy a sajat sulycsoportjában nem javasolsz neki egyetlen ellenfelet sem :)

    2014-07-27 12:16:13

..
..bokszoljon Wardal,...az majd megmutatja,hogy mennyire jó....

Wardot meg Kovalev és Adonis tudná letesztelni,hogy hol van most

    2014-07-27 12:11:57

Geale.

» gulogulo   válasz erre
    2014-07-27 12:03:51

Meg volt szédülve Gaele, részben azért adta fel.

» gulogulo   válasz erre
    2014-07-27 12:03:37

Jó volt Geale is. Szépen küzdött, sokszor talált is. Ehhez képest meglepetés volt, hogy milyen könnyen feladta. Úgy érzem, tudta volna folytatni.
Talán az volt frusztráló számára, ahogy GGG egy benyelt power punch után egy ütemet se kihagyva már le is ütötte őt?

» belizar   válasz erre
    2014-07-27 11:33:55

Azt hiszem, hogy a nagymenők közül hirtelen mindenkinek fontosabb dolga lesz, mint GGG menedzserét hívogatni egy esetleges meccs ügyében :)
Valaki azt mondta, hogy túlértékelem GGG-t és az a ko-őrület hülyeség. Nos, inkább alulértékeltem GGG-t, még hamarabb kivégezte Geale-t, mint gondoltam. :)
Azért az nem semmi, hogy mennyire szerény és sportszerű Gena ilyen pusztító erő birtokában is. Csak így tovább, Gennady! :D

» bandi78   válasz erre
    2014-07-27 11:25:25

Nagyon remélem, hogy feljebb lép Golovkin. Nincs értelme tovább vesztegetni az idejét középsúlyban.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-07-27 11:21:07

@fixpont: Szerintem Quillin is csak nagy pénzért lenne hajlandó elveretnie magát. :-)

» gulogulo   válasz erre
    2014-07-27 11:14:16

Cotto nem fog kiallni ellene. Ide nekem a bokot, hogy nem lesz ilyen meccs.

» fixpont   válasz erre
    2014-07-27 11:12:19

Nagyon nagy különmbség volt közöttük, és nem azért mert Geale olyan gyenge lenne. Golovkin meg jobban is mozgott, mint a legutübbi pár meccsén, én látok rajta fejlődést. Jó hogy nem jött össze az a Martinez meccs... Nem Cotto lesz az esélyes ellene.

» Gergoke   válasz erre
    2014-07-27 11:10:19

ennyi erővel fury is kiállhatott volna ma, jobban ő sem lett volna beszarva... Én a negyedikre gondoltam.

» Berényi Péter   válasz erre
    2014-07-27 11:08:01

Ahogy neztem a videot, Gaele nem akarta folytatni, szerintem tudta volna, de belatta amit be kellett, intett a fejevel hogy nem. Golovkin teljesen egyertelmu hogy kimagaslik a mezonybol, es ahogy edge irta valahol, az egyetlen aki esetleg meg tudna verni May-t.

» Istvan   válasz erre
    2014-07-27 10:59:30

Én azért bíztam benne,hogy egy kicsit tovább fog tartani....
Reméltem,hogy Gaele kihúzza a 6. menetig.....Jöhet Cotto és Quillin.... :)

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-07-27 10:42:46

Nem volt egy nagy meglepetés :-P

» Maestro   válasz erre
    2014-07-27 10:40:30

Ahogyan ezt sejteni lehetett.

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-07-27 10:39:47
Ugrás az oldal tetejére