×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://img.bleacherreport.net/img/images/photos/002/987/556/hi-res-b3c1aa3f2a3071816eadc75082473e3d_crop_north.jpg?w=630&h=420&q=75 Dereck Chisora sérülésével úgy tűnt, hogy meghiúsul 2014-07-26 11:01:14 https://www.profiboksz.hu/2014/07/26/tyson-fury-visszalepett-a-ma-esti-talalkozotol/

Tyson Fury visszalépett a ma esti találkozótól

Dereck Chisora sérülésével úgy tűnt, hogy meghiúsul Tyson Fury hétvégi ringbelépése, ám néhány nappal a mérkőzés előtt Alexander Ustinov személyében új ellenfelet kapott az angol óriás. A tegnapi mérlegelésen minden rendben volt, mindkét fél látszólag remek formát mutatott és az utolsó akadály is elhárult a ma esti manchesteri gála főmérkőzése elől. A mai reggel azonban nem várt fordulatot hozott, ugyanis Tyson Fury nagybátyja egészségi állapotára hivatkozva visszalépett a találkozótól, így Billy Joe Saunders középsúlyú Európa-bajnoki mérkőzése lesz a gála fő attrakciója. Tyson nagybátyja, Hughie súlyos betegsége miatt kórházba került, így Peter Fury (Tyson edzője) jobbnak látta, ha unokaöccse nem húz kesztyűt ma este. Frank Warren tájékoztatása szerint a Fury-Chisora mérkőzés pótlására jövő héten megkezdik a tárgyalásokat.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@udvari: Schumacher hatalmas bajnok, egy lapon nem lehet említeni Furyval...
De mi ez, hogy "csak egy angol"??
Frank Lampard anyja halála után focizott.. ő is "csak egy angol".

Nem szeretem ezt az általánosítást.

» wazza wazza   válasz erre
    2014-07-27 13:55:40

@Tikovytz: OFF

Ez nem vitatéma. Ez a stilus nem ide valo, senki nem fogja itt sokaig csinalni. Azert mert ökölvívásrol van szo, még nem kell feltételnul bunkóként megnyilvánulni. Ha Neked ez a stilus tetsztik, menj masik bokszoldalra.. nem kotelezo ide jarni.

    2014-07-27 13:44:23

félig off !
http://www.hetek.hu/sport/2003...

Kinek van még kérdése ezek után ! Ja ez csak egy angol !!! Aki érti az érti ,aki meg nem az meg nem !

» udvari   válasz erre
    2014-07-27 13:26:08

de jó, hogy egész nap nem voltam online és este 11-kor úgy ültem le a legjobb üdítők társaságában, hogy megnézem végre Fury hattyúdalát, erre mondják Kálmánék hogy elmarad.

    2014-07-27 10:30:08

@edge: ez nem az angolkisasszonyok teadélutánja, hanem a profiboksz.hu ezért nem értelek, hogy kitörlöd a hozzászólását.

de ha már ennyire kényes vagy a hangnemre akkor miért írja le az oldal pl. méjvödör nyilatkozatát amikor éppen nem éppen kazinczy díjasan nyilvánul meg. valljuk meg őszintén ez a stílus ide való amit meg is értünk.

a dolog másik része: mi a hazugság abban hogy fury befosott? semmi, akkor meg mi ebben a hiba? ő csak az igazat írta ki amit gondolt. ilyen a stílusa hát Istenem, én semmi kivetnivalót nem találok benne.

» Tikovytz   válasz erre
    2014-07-27 08:40:10

@bpjotruska: beleolvastam a commentekbe hát az angolok se nagyon zárták a szívukbe a visszalépés miatt! SZerintem nem lessz itt már újabb felhajtás a visszavágóért majd jon Haye és oktoberbe kiall valamelyikukkel remélem Fury-vel. A jegyeket említve a Haye-Fury meccsre én is el akartam menni anno mivel ott volt/lett volna tolem pár km-re de pont az nap mikor készultem lefoglalni a jegyet(125£ eggyik legolcsóbb:))akkor olvastam a hírekbe ,hogy lefújva az egész.....:(

» boda attee   válasz erre
    2014-07-27 01:00:45

Tenyleg: vajon van valami kis esely arra, hogy Fury - latvan a felhaborodast, meg a sajat nyilvanvalo sulyos imidzs-karosodasat - belemenne abba, hogy potoljak az Usztinov-elleni meccset? Szerintem nagyon sokan kivancsiak ra, ugyanakkor "high risk - low reward meccs". Ha kikap, vagy megszenved erosen Usztinov-al, akkor csunyan learazza magat, de nyerni olyan sokat nem nyerne vele, talan ha sikerulne kiutni gyorsabban es egyertelmubben mint Pulev, de az nem nagyon valoszinu...

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-27 00:12:22

@bpjotruska: engem is erdekelt korabban, de nem talaltam rola infot. en 20-30 korul tippelnek ( a gala nagysagara es az erdeklodesre valo tekintettel ), de nem lepodnek meg se tobbon, se kevesebben...

» zolimt   válasz erre
    2014-07-27 00:03:06

@X: itt a cikk vegen a valasz:
http://www.boxingscene.com/tys...
Leforditani mar tenyleg lusta vagyok :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 23:51:57

@zolimt: Apropo: lehet tudni, hoigy egy ilyen meccsert kb mennyit kapott volna Usztinov? Marmint ugy nagysagrendileg, mondjuk 5 ezer font, 10 ezer, 50 ezer?

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 23:45:37

@X: De, olvastam valahol, hogy ha a nezok ugy valalsztanak, hogy inkabb nem erdekli oket a show, es nem mennek el, akkor visszafizetik a teljes osszeget. Ha megis elmennek, asszem van olyan opcio, hogy egy reszet fizetik vissza a jegynek, de ebben mar nem vagyok biztos, es lusta vagyok megkeresni, hol is irtak. asszem boxrec hirek kozott egyebkent

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 23:43:17

@VMVKWA: a briteknek igazabol mindegy. en meg nem voltam olyan angol rendezvenyen, ahol ne lett volna telthaz - legyen szo akar kisvarosi falu bikaja bajnoksagrol...

» zolimt   válasz erre
    2014-07-26 23:35:35

de tényleg ilyenkor nem tudja valaki mi van az eladott jegyekkel?

    2014-07-26 23:31:02

@Stone Cold: OFF

Stone Cold

Már többször lettél figyelmeztetve a komentjeid hangneme miatt. Most eppen a habiszti kutya, befosott, ugat, stb jelzok miatt toroltem a kommentedet, de korábban voltak sokkal cifrábbak is. Probálj már egy kis önmérsékletet gyakorolni, kulonben a kovetkezo hasonlo komment után ki leszel téve az oldalrol.

    2014-07-26 23:14:46

@edge: Persze ebben igazad van,de en biztos nem vennek jegyet Fury meccsre ill fizetnek elo ha brit lennek. Bebuknam a penzt tutira. Persze sok a naiv lelek,ugyh lenne piaca meg mindig.Gyakorlatilag akarmit csinal,az egyszeru halandok biztos megneznek a meccset.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-07-26 23:09:16

@VMVKWA: sztem meg tévedsz ebben a kerdesben. a brit bunyo nagyon belterjes... egy átlag brit nezo a nehezsulybol haye, fury es chisora nevét ismeri... talán még klitschkoét is... fury ázsioja nyilvan valamennyit esett a lemondás miatt... de ugyanugy kepes lesz meg a kovetkezo meccsével is 2-3-4-5 millo fontot kaszálni (foleg ha megint chisora ellen bokszol)

    2014-07-26 23:04:31

Viccen kivul,szerintem vonuljon vissza.Mindent kihozott a karrierjebol,amire a kepessegei predesztinaltak.Az o balszerencseje,hogy nem jott ossze a Haye elleni buko es busas osszeg.Szerintem az emberek mar arra se kivancsiak ezek utan hogy kiutve lassak szegeny madarat.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-07-26 22:54:47

Szerintem Ustinov az egyik lehető legrosszabb választás lett volna Fury-éknak. Akkora, mint Fury, csak erősebb, technikailag legalább azon a szinten van, mint ő, nagyot üt, kemény az álla. Engem meglepett a menedzsment választása. Szerintem azt hitték, hogy Ustinov beugróként, formán kívül jönne a meccsre. Aztán amikor a mérlegelésen látták, hogy erről szó sincs, elbizonytalanodtak. Nem lennék meglepve, ha gyorsan le a akarták volna vajazni a meccset, de ez nem jött össze, ezért kénytelenek voltak az utolsó pillanatban lemondani. Mindenesetre az utolsó pillanatban ilyen indokkal lemondani egy meccset ezen a szinten már megengedhetetlen.

» iceman   válasz erre
    2014-07-26 22:48:22

-a nagybayjat megajandekozhatta volna egy gyozelemmel-talan elobb meg is gyogyult volna!-egyertelmu,hogy az igazi ok valami mas-kevesebb penz,nagyobb riziko-ha kikapott volna 2 even belul nem kerulhetne vilagbajnoki meccs kozelebe...

    2014-07-26 22:33:26

@lunatic2: Az első menetben kivégezte volna Furyt.....

» kovban   válasz erre
    2014-07-26 22:28:14

@lunatic2: Csak Ibeabuchi kb. 100x többet tudott erről a boxnak nevezett sportágról!

» kovban   válasz erre
    2014-07-26 22:26:43

@Subi: fury mentális problémákkal küzd. nem azért vicces mert jópofa hanem azért mert beteg. engem mindig Ibeabuchi-ra emlékeztet

» lunatic2   válasz erre
    2014-07-26 21:21:00

Most aztán Usztyinov állhatna neki, hogy micsoda egy p****. De ő azt hiszem, nem szájkarate-versenyző.

» Untouchable   válasz erre
    2014-07-26 21:05:55

Nagybátyja betegsége...Legközelebb meg majd az apósának a húgának a gyerekének a barátjának a náthája miatt. Tudni lehetett hogy felkészülés nélkül nem fog odaállni. Amikor arról beszélt hogy ő is a padlóra kerülhet, abba már benne volt az a szokatlan beszéd, ami utalt a komolytalanságra, illetve komoly félelemre a hirtelen jött váratlan új ellenfél miatt.

» suttyo   válasz erre
    2014-07-26 20:57:23

Szerintem mentálisan nem stabil szegény. A kissé fura nyilatkozata után egy kicsit tartottam tőle, hogy a mérkőzésen Golotára emlékeztető dolgokat fog művelni, vagy olyasmit, mint Oliver McCall Lewis ellen. De alaptalan volt a félelmem, hiszen nem lesz mérkőzés. Furyt még a kötélnégyszög elérése előtt elérte a mentális összeomlás.

Szerintem most szűnt a remény utolsó halvány kis szikrája, hogy komoly tényező legyen a nehézsúlyban. Az ilyen instabil emberek nem vihetik sokra.

    2014-07-26 20:37:33

@edge: Véletlen volt csak természetesen... :)

    2014-07-26 19:05:01

Mindenesetre a rakéta működött, amit Fury ígért. Csak az nem az öklébe, hanem a seggébe van beépítve.

» Pisti801227   válasz erre
    2014-07-26 18:41:45

Tenyleg, eszembe jutott valami: nem lehet, hogy megkerdeztek Lennox Lewis, ki gyoz ezen a meccsen, s ravagta kapasbol, hogy termeszetesen Fury? A tobbit mar csak a jozan esz diktalta...

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 18:37:25

@Bálint: Erre sajnos esélyünk sincs vagy 10 évig :)

» udvari   válasz erre
    2014-07-26 17:57:26

@...: wilder kétszer is jobb?:) egyszer biztosan, egyszer meg bizonytalanul mert kiprobálatlan?:)

    2014-07-26 17:02:03

@horváth gergely: Ki is fog, szerintem eléggé túl van értékelve, kikap amint egy normálisabb ellenfél jön vele szembe. Klitschko, Pulev, Povetkin, Stiverne, Wilder, Jennings, Perez, Haye, Glazkov, Takam, Wilder, Joshua, szerintem ezek mind jobb boxolók nála és jó eséllyel meg is ruháznák, utóbbi kettő persze bizonytalan, náluk csak megérzésből mondom, mert ők is kipróbálatlanok még.

    2014-07-26 16:56:26

bakker még tényleg Eddie is lemondta, legalább őt láttuk volna, no mindegy nem Fury-ék körül forog a bokszvilág, csak lejáratják magukat. Fury-nak egyébként nem szoktak rosszak lenni a meccsei, még ha nem is egy bokszzseni, azért szórakoztató tud lenni, sok meccsét láttam, vagy belenéztem, ezért is vártam ezt a meccset Ustinov ellen, de ha belegondolok túl szép volt, hogy igaz legyen, hogy Fury-ék bevállaljanak egy ilyen kemény ellenfelet.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 16:53:25

Tényleg akkor most a Fury-Chiso szeptemberi meccsére (ha lesz egyáltalán) ingyenjegyeket osztogatnak? Mert nem Billy Joe Saunders középsúlyú Európa-bajnoki mérkőzésére vitték így a jegyeket...

» Shaham   válasz erre
    2014-07-26 16:49:31

@boda attee: Mondjuk én sem értem hogy ki fog jegyet venni a meccseire ezekután. Mostanában sok az ilyen gond nehézsúlyú brit bunyósokkal.. Haye, Chiso, Fury meg eszembe jutott Danny Williams is amikor elcsúszott a kádban nálunk :)

» Amador   válasz erre
    2014-07-26 16:39:09

@boda attee: hát azért sokan meg fogják nézni más nem azért, hogy burulni lássák, sokan akarják, hogy kikapjon Fury !! :-D ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 16:30:59

Hát ez katasztrófa. Biztos túl jó formában volt Ustinov...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-07-26 15:48:38

@horváth gergely: ezek után ki kiváncsi rá? még ha box értéke lenne is ,de megint úgy lesznek vele a szurkolók ,hogy majd egy héttel a meccs elott rettegni kell ,hogy ki mondja be az unalmast. Egyébként meg szerintem amúgy se lenne olyan hú de nagy meccs ,lásd Fury vs Chiso I.,csak hát úgy felkonferálták mint ha valami oruletesen nagy harc lenne .....mind1 bizzunk Jennings -ékbe

» boda attee   válasz erre
    2014-07-26 15:18:02

Chambers is lemondta a meccsét, mert "olyan komoly a szitu" a Fury családban, hogy Peter Fury nem tud ott lenni a ringsarokban...

» zolimt   válasz erre
    2014-07-26 15:12:39

A Klitschko vs. Haye óta nem vártam ennyire nehézsúlyú meccset, erre... pfff.
Golo miatt viszont felkelek hajnalban.

Ogre: Percekig röhögtem a belinkelt videón. :D

» balutnepper   válasz erre
    2014-07-26 15:09:18

@tomba: szerintem összehozzák azért a Fury-Chiso meccset, csak kérdés, hogy mikor, ki tudja lehet, hogy csak év végén.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 14:42:12

pedig én úgy gondolom, hogy Ustinov azért nem lett volna megoldhatatlan feladat Fury-nak, persze nem volt lefutott meccs ez egyértelmű, de okosan, és fegyelmezett, taktikus bokszal győzhetett volna Fury.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 14:40:35

kb. úgy képzelem ezt a fury chisora dolgot, mint mikor két autó ezerrel száguld egymás felé, de nem akarnak ütközni, csak kakaskodnak.
chisora kapta félre előbb a kormányt, fury meg akkora hülye, hogy majdnem elverette magát egy másik bokszolóval. de a végén az ő bárorsága is inába szállt.

    2014-07-26 14:38:14

@zolimt: ok persze értem én, hogy mit mondasz, de azért ez egy jó lehetőség lett volna neki, és nem pont a pénz szempontból, de hát Fury beijedt. Szerintem Ustinovot kerülik mert elég veszélyes azért, de nem lehet ellen nyilván olyan pénzeket keresni, mint pl Haye ellen, meg olyan elismerést, hírnevet. csak az olyan bátor harcosok állnak ki vele, mint Pulev. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 14:37:06

@wazza wazza: nem fogja mert a mereteit meg az erejet jol kihasznalja a nala kissebbek ellen. A pofazasban meg ebben klasszis. Azt Varja hogy Klicsko visszavonuljon, sejteni lehetett. Wilder-ral es Joshua-val pedig sosem fog merkozni mivel ok is hasonlo nagyok. Marad tehat a valogatott kissebbek ameddig ossze nem csaphat egy nala kissebbel cimmerkozesen.

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-07-26 14:33:10

@horváth gergely: Ustinovot nem igazan szivattak meg, mert amugy is Londonban volt, edzett Chisoraval, jott egy lehetoseg o meg elvallata. egy hettel tobbet toltott itt Warren penzen, max azt a penzt nem kapja meg, amit igertek neki...

» zolimt   válasz erre
    2014-07-26 14:30:06

Vicc ez az ember, mindig is tudtam, hogy ennyire gerinctelen...
Még nem akartam bokszolót ennyire kiütve látni, remélem ha tényleg összehozzák Chisora ellen, az első percben kicsapja őt egy parasztlengővel.

» wazza wazza   válasz erre
    2014-07-26 14:29:21

sajnálom Ustinovot, hogy így megszivatták, remélem, hogy kap majd lehetőséget valami jó bunyós ellen.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 14:24:18

ezek szerint mégis lesz majd Chiso elleni meccs valamikor, hiába mondta azt Fury, hogy nem akar majd bokszolni vele, és azért Dereck nem olyan veszélyes, mint Ustinov.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 14:10:46

basszameg. bocsánat.

    2014-07-26 13:59:22

ok nem akar bokszolni Ustinov ellen, de ezt mondhatta volna korábban is, nem értem akkor minek vállalta el, miért kellett a szurkolókat beetetni, ez sunyi húzás volt... :-((

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 13:56:44

Komolyan mondom éreztem hogy ez lesz. Bár én váratlan "sérülésre" gyanakodtam.
Nagy kár ezért a meccsért. Érdekes lett volna. Szerintem érezte, hogy kikaphat. Nyilatkozta is hogy lehet padlón lesz.....

    2014-07-26 13:49:35

@horváth gergely: Sose fog pénzt keresni az Ürge ! Sejtem miért utálják a honfitársai !

» udvari   válasz erre
    2014-07-26 13:29:36

@ogreface: Hát.....

» udvari   válasz erre
    2014-07-26 13:26:53

@menyus: Bexart egyértelműen ! Sose fog ezek után bokszolni max. magával és ki is üti magát :(

» udvari   válasz erre
    2014-07-26 13:25:28

@boda attee: nem biztos, mert ha bepótolják a Chisora elleni meccset, és meg is nyeri azt Fury akkor kihívhatja Wowát, bár szerintem ott sem keres majd annyit, mint mondjuk egy Haye elleni meccsel keresne. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 13:24:17

@Einfug: Igen a gyermek mindig őszinte !

» udvari   válasz erre
    2014-07-26 13:22:02

@horváth gergely: szerintem így is távol kerult bármilyen nagy meccstol:)

» boda attee   válasz erre
    2014-07-26 13:21:14

Bakker, remélem bevonják az angolok az engedélyét !

» udvari   válasz erre
    2014-07-26 13:20:32

sebaj nézzük majd a többi meccset, hátha lesz valami jó kis atrakció, és hát Eddie Chambers is ringbe lép ugye, és hát Eddie is egy remek képességű bunyós, igaz, hogy nem egy nagydarab, és nem is egy ko király, de jó bunyót csinál azért. Meg ott van a hajnali gála Golovkin, Perez, Afolabi azért nem hangzik rosszul!! tudom, hogy csalódottak vagytok a Fury meccs elmaradása miatt ahogy én is az vagyok, de azért jó szórakozást a többi meccshez!!! ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 13:18:38

@boda attee: hát igen lehet, hogy azért itt sem keresett volna rosszul Fury, de szerintem közel nem annyit, mint pl ugye Haye ellen, és hát nem mindegy, ha kikap esetleg Ustinovtól, akkor nagyon távol kerülne a nagy meccsektől, ahol még jobb összegeket keres. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 13:12:00

Még mindig jobb ez, mintha ezt tette volna. A lényeg a 26. másodperctől kezdődik. :)
http://youtu.be/mQMs-Rg8r08

» ogreface   válasz erre
    2014-07-26 13:05:32

ehhhh.... ilyen nincs, úgy vártam már ezt a meccset... Lehet Fury akkor ijedt be, mikor látta, hogy Ustinovot más fából faragták mint az eddigi ellenfeleit... Csodálkoztam is, milyen laza a mérlegelésen, valószínűleg már rég tudta, hogy nyugodtan lazulhat, úgysem lép ringbe...

» bandi78   válasz erre
    2014-07-26 13:04:20

@horváth gergely: szerintem a pénz is renbe lett volna a jegyeket már eladogatták a TV s elofizetések szinten elmennek szombatra! ráadásul szerintem már Fury se all túl fényesen anyagilag az állandó halasztások meg a felkészulések sokat elvittek +hát o se az a spórolós fajta ha már Beantley -re tellik neki....

» boda attee   válasz erre
    2014-07-26 13:04:02

éreztem ,hogy valami lessz túl szép lett volna elobe látni ahogy Furyt megruházzák ! tiszta szánalom komolyan mondom ekkora egy hulladékot remélem tobbet nem keres egy meccsen se tobbet annál ,ami a létfenntartáshoz elég mert nem érdemel meg egy pénzes meccset se ,csak lejáratjak a boxot. ok szídják a kelet europaiakat ,hogy unalmasak meg minden .......de ok legalább ringe lépnek !!!

» boda attee   válasz erre
    2014-07-26 12:57:18

Szappanopera bár hány részben. Mi meg majd mindent jól bekajolunk :(
De nem bánnám ha Haye visszajönne és szétcsapná.

» grabanc   válasz erre
    2014-07-26 12:51:19

és öregem nem hiszem el, hogy az utolsó pillanatban kell így kicseszni a szurkolókkal akik, már nagyon várták ezt a meccset. Szerintem Furyék átgondolták, és úgy voltak vele, hogy Ustinov elég veszélyes, és nem kockáztatnak, mert annyira nagy pénzt sem keresnek, nem éri meg egy lehetséges vereség. Haye ellen biztos nem mondaná le, mert ott nem számít, hogy kikapna, mert keres egy valag pénzt ami után esetleg vissza is vonulhatna, és vígan élhetne. ez van.........

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 12:50:48

@Amador: Ha jol ertettem, Fury-nak van egy Hugh nagybacsija is, es o volt az elso edzoje, most meg a Peter nevu nagybacsi edzi. Persze ez nem valtoztat semmit azon, hogy Fury most kozrohej targyava tette sajat magat.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 12:49:48

Pfffff.
Ez most letaglózott :(
Pedig mennyire vártam.

» butterhand   válasz erre
    2014-07-26 12:47:37

Én úgy tudtam hogy a nagybácsi, Hughie az edzője Fury-nak, nem az öccse. Mondjuk akkor is mind1 hogy ki sérült le, egy ilyen visszalépés nevetséges valakitől aki beszari alaknak hívja a hasonlóan visszalépő ellenfeleit.

» Amador   válasz erre
    2014-07-26 12:42:30

francba. 5.5x szorzó volt ha Ustinov nyer, egy csomó pénzt felraktam volna rá....

    2014-07-26 12:40:44

Mutattak Furynak pár Ustinov meccset videón és rájött a hasmenés?

    2014-07-26 12:37:48

ha ez igaz akkor nagyot csalódtam Fury-ban, azt gondoltam róla, hogy tökös harcos, bátor, és helyén van a szíve, de úgy látszik, hogy nagyot tévedtem........ :-((

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 12:37:25

én ezt nem hiszem el elsőre, ugye csak valami rossz ízű tréfa, vagy vicc, elmaradt áprilisi tréfa, vagy mittomén, de ha igaz akkor lehet, hogy Fury ellen fogok szurkolni ez után, mert ilyet nem lehet csinálni a szurkolókkal!!!!! :-(((

» horváth gergely   válasz erre
    2014-07-26 12:34:08

Nem tudja valaki Fury címét? Küldök neki egy csomag Liberót.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-07-26 12:27:27

Beszart....

» Vitya fan   válasz erre
    2014-07-26 12:23:29

@fixpont: "Ez a vicc kategoria, a szurkolok szembekopese."

Ott a (fix)pont!

Helenius azért beugorhatna Ustinov ellen.

» southpaw   válasz erre
    2014-07-26 12:22:50

Tele lett a gatya!

    2014-07-26 12:21:17

Szánalmasan nevetségessé vált Fury.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-07-26 12:16:12

Púder az egész nem is értem hogy lehet ezt csak így visszadobni

Ha a nagybácsi súlyos beteg akkor vaszleg nem egy nap alatt lett az.. Fury meg tegnap még nagyon jókedélyűen szólogatott be Ustinovnak, most meg hirtelen az ő ringbe (nem) lépésén múlik a bácsi egészsége??
..nanemáá :/

» menyus   válasz erre
    2014-07-26 12:02:51

Hát ez még vicesebbé teszi az elméletem amit pár napja még Chisora sérülésénél írtam, bjpotruska emlékezhet is rá, őt érdekelte is :). Ez mostmár tuti így volt kitalálva, hogy végeredményben ne legyen meccs. Csak nemcsak Chisora-ra volt leosztva a visszalépő szerepe. Itt van a téma, a Fury rajongók elemezhetik ezt.

» Pisti801227   válasz erre
    2014-07-26 11:58:12

Fury fél :D

» Justin   válasz erre
    2014-07-26 11:55:44

Szánalmas... Remélem kezd mindenkinek leesni, hogy mennyire kell komolyan venni ezt az embert, mint komoly kihívót...
A szája hatalmas meg csinálja a fesztivált, de valószínűleg aztán összefosta magát, hogy most egy vele hasonló méretű ellenfél ellen kéne helytállnia, nem elhízott portások és volt cirkálósúlyúak ellen és így inkább nem vállalta.

    2014-07-26 11:53:16

Túl szép is lett volna egy Ustinov k.o.! :)

Végleg leírta magát, jöhet a visszavonulás.

» Bruneor   válasz erre
    2014-07-26 11:52:30

Na jól van, már azt hittem a nyula beteg:)

» deniro2   válasz erre
    2014-07-26 11:42:57

@bpjotruska: Még várjunk ezzel is.. :)

    2014-07-26 11:42:26

Én már csak a hajnali meccsben bizok, Gena majd kárpótol minket.

» Einfug   válasz erre
    2014-07-26 11:34:16

:)

» ogreface   válasz erre
    2014-07-26 11:31:39

@Berényi Péter: Ettol a hetvegetol mar csak az hianyzik, hogy Perez vagy Jennings kijelentse, hogy madarinfluenzas a kanarija, es sajnos nem tudja vallallni a ma esti meccset... szerencsere oket mas fabol faragtak.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 11:28:08

ez a nehézsúly :D

» Berényi Péter   válasz erre
    2014-07-26 11:26:20

Fury telecsokizta a nadrágját!!!! Kapott egy nagytermetű kemény bokszolót erre eláll a mérkőzéstől, Wlad ellen is nyilván barna csíkot húzott volna csak abba meg lett volna az a pénz hogy elvállalja. Nagyot égett Fury most!

» margarito   válasz erre
    2014-07-26 11:24:27

@greg: Haye es Chisora tulajdonkeppen csak ki kene copypastelje azokat, amiket nekik irt anno twitteren, es visszakuldjek neki...
Hogy lehet valaki ennyire komolytalan? Vagy csak latta, hogy Usztinov le sem szarja a frocsogeset, es ettol elment az onbizalma?

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 11:24:19

Bohócok b..dmeg.....

    2014-07-26 11:23:17

Na, ő ugat Haye-re, meg Chisorára? Klitschko apja már haldoklott, mikor kiállt Haye-jel. Nevetséges ez a faszi, kíváncsi vagyok, fordított esetben mit mondott volna az ellenfeléről.

    2014-07-26 11:20:17

Remelem David Haye es Chisora twitter-kozelben vannak, es lesz nehany jo szavuk hozza ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 11:19:21

Te jó Isten:D link ez a gyerek nagyon!:S

» czirjak88   válasz erre
    2014-07-26 11:18:48

Igen-igen Mi szúrkolók is kaphatunk KO erejü letaglózó ütéseket.Komolyan mondom, hogy egy ötéves gyereknek több a szavahihetősége.

» Einfug   válasz erre
    2014-07-26 11:16:35

Nekem már tegnap hihetetlennek tűnt, hogy bevállalta Ustinovit, ide a rozsdást, hogy előre tudta :(

» kovban   válasz erre
    2014-07-26 11:16:28

Ez kész röhej. Ez a Fury egy komolytalan idióta. Szórakozzon a jó édes....

» Apacsabi   válasz erre
    2014-07-26 11:14:17

"Pussy" Wlad nem sokkal az edzoje halala utan bokszolt ; Cunningham-nek ha jol tudom a lanya volt eletveszelyes allapotban tobb meccsen is... es meg sorolhatnam, ha kicsit utananezek
Fury-nak ez a harmadik alkalom, hogy egy igazan veszelyes ellenfel elol behuzza a farkat, es meg o szidja az ellenfeleit, amikor leserulnek?!

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 11:13:01

Akkor Chisoranak csak várnia kellett volna egy kicsit és Fury lépett volna vissza a meccstől..... :) vicc az egész.....

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-07-26 11:10:26

Na ez gáz... És kapóra is jött...

    2014-07-26 11:10:07

Ez a vicc kategoria, a szurkolok szembekopese. Komolytalan.

» fixpont   válasz erre
    2014-07-26 11:09:38

Na ezt nee... komoly?

» bpjotruska   válasz erre
    2014-07-26 11:08:25

Profi vagy "amatőr"?!

» Blackpanther   válasz erre
    2014-07-26 11:08:14
Ugrás az oldal tetejére