×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Pénteken késő este, a Ferobox Event szentesi gáláján tette 2014-06-07 00:28:02 https://www.profiboksz.hu/2014/06/07/bedak-megosztott-pontozassal-vedte-meg-cimet/

Bedák megosztott pontozással védte meg címét

Pénteken késő este, a Ferobox Event szentesi gáláján tette kockára első ízben márciusban (újra) begyűjtött kispehelysúlyú WBO-Europe címét Bedák Zsolt. A korábbi világbajnoki kihívó - akit Erdei Zsolt készített fel az összecsapásra – a francia Amor Belahdj Alival mérte össze az erejét. A találkozó pörgős, sok ütésváltással tarkított nyitó menettel indult, és a szünetben higgadtságra utasította Bedákot Erdei. A második felvonásban ennek megfelelően némileg alábbhagyott az első etapban látott lendület, de a menet végén Bedák így is (vagy talán épp emiatt) megcsípte egy pillanatra a Francia-bajnokot. A következő percekben Bedák váratlanul hullámvölgybe került, amit Ali agresszív stratégiával próbált kihasználni. A közelharcos szituációkból ekkor rendre a francia öklöző jött ki jobban (közben Erdei folyamatos mozgásra, illetve vívásra bíztatta védencét), és ugyan Bedák ismét egyre többször talált, a védekezése továbbra is hagyott maga után kívánni valót. A találkozó záró harmadában a fordított alapállású Alit már egy kisebb szemöldök sérülés is hátráltatta (Bedákot több alkalommal is figyelmeztette fejelésért a vezetőbíró), és a záró, 10. menetre két rendkívül fáradt öklöző feszült egymásnak. Az utolsó 3 percben parázs ütésváltásokat láthatott a publikum, majd jöhetett a pontozás. A döntnökök közül ketten Bedákot látták jobbnak, míg a harmadik bírónál a francia kihívó győzött, így végül megosztott pontozással tartotta meg WBO-Europe címét Bedák Zsolt.

A rendezvény további eredményei (forrás: Nemzeti Sport Online):

Rácz József - Duka Krisztián (középsúly, 4 menet) p. gy.
Tóth Zoltán - Rafael József (nehézsúly, 4 menet) T. K. O. a 2. menetben
Török Ferenc - Balázs Dávid (félnehézsúly, 4 menet) p. gy.
Laki Róbert - Kassai Ignác (pehelysúly, 4 menet) p. gy.
Nagy „Lütyő” Imre - Mladen Zsivkov (szerb) (nagypehelysúly, 4 menet) p. gy.
Papp Zoltán - Dudinszki Mihály (nagyközépsúly, 4 menet) p. gy.
Baranyi Richárd - Harisz Csolakovics (szerb) (félnehézsúly, 6 menet) T. K. O. a 6. menetben
Nagy „Hóhér” József - Szatmári Attila (4 menet) T. K. O. a 2. menetben
Nagy Lajos Márk - Toni-Joel Camin (német, középsúly, 10 menet) p. gy.. a magyar ökölvívó megvédte a WBO youth övét
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

nem akarok ünneprontó lenni, nagyon szeretem ezt az oldalt, és meg is értem, de az itteni beszámolót is mintha egy másik meccsről írták volna...

    2014-06-10 11:26:23

Most nézem van ahol átütő sikernek nevezik ezt a gálát... na az már tényleg szánalmas. :) Bedák vs Rigo? Csak nem akarják megöletni Bedákot.

    2014-06-10 10:04:13

@Mamal Mamal: nézd meg hogy megüti donaire-t az utolsó menetben rigó, amitől szétmegy a szeme, egy ilyen ütéssel ketté lehet hasítani valakit, én semmi szín alatt nem engedném oda Bedákot, főleg abban a formában, ahogy most láttuk, nem lenne érdemes kockára tenni az egészségét

    2014-06-10 08:52:22

Ti még meglepődtök Csötönyin? Vagy ezen az eredményen? A bogesz vs Kiilu meccs utani nyilatkozatat hallotatok volna, ha lehet mondani az ennél is nagyobb csalás volt, persze azt is megmagyrazta. Neki nagyon nem kellene már ott lennie ahol és nem kellene meghívni ilyeneseményekre hogy beszéljen.

    2014-06-10 00:01:29

@szamo: Én még megfelelő kondi esetén sem vagyok abban biztos , hogy a mostani Bedák megoldotta volna. Azóta mióta Bedák újra kezdte arra voltam kiváncsi, hogy Bedák vissza tér-e arra a szintre, amin az Unis időkben volt. Sajnos azt kell mondjam, hogy még csak meg sem közelíti azt. Lehet, hogy Félix elviszi VB. címmeccsig, de ott simán elbukik, persze nyilván nem várnak tőle sokat, de a szurkolók( mármint az igaziak) ettől azért többet szeretnének. Persze lehet, hogy naív vagyok.

» kovban   válasz erre
    2014-06-08 19:31:03

Szerintem Bedaknak egyertelmuen a kondival volt baja. Madar hiaba mondta neki, h mozogjon el labon, mert az 5. menettol a seggen szedte a levegot. Kell neki egy komoly eronleti edzo. Ha rendben lett volna a kondi, meggyozodesem, h siman verte volna ezt a francia gyereket.

    2014-06-08 12:42:15

@Roy Jones Jr.: Az igaz, de azért mondtam, mert jelenleg a súlycsoport legjobbja Rigo, de a nála "gyengébb" világbajnokok ellen is felsülne Bedák, csak erre akartam célozni.

    2014-06-08 09:05:11

"A kommentátorok hozzá nem értését már megszoktuk.
A bajnokot nagyon meg kell verni, meg hasonlóak. "

Hozzátenném, én Boros Tamást hiányolom, mint szakkomtátot a stúdióból! Tárgyilagos, nem részrehajló, arról beszél, ami a ringen belül történik, és nem estimesét tart, és talán még az ökölvíváshoz is ért...
Persze lehet, hogy ez nem mindenhol előny...

» Aliakirály   válasz erre
    2014-06-08 08:42:54

@zappa: "Jó hogy azt nem mondta, hogy azért rendeztük itthon a gálát, mert így sokkal könnyebb megvenni a 3-ból két pontozót. "

Ezt mondta Zappa. :)

» fixpont   válasz erre
    2014-06-08 08:14:52

@Roy Jones Jr.: "Aztán Csötönyi úr gondolata koronázta meg az estét, hogy azért jó, ha mi rendezünk egy gálát, mert szoros meccsen akkor a mi bunyósunkat hozzák majd ki a pontozók... "

Ez döbbenet.

A kommentátorok hozzá nem értését már megszoktuk.
A bajnokot nagyon meg kell verni, meg hasonlóak.

De ez? Jó hogy azt nem mondta, hogy azért rendeztük itthon a gálát, mert így sokkal könnyebb megvenni a 3-ból két pontozót.

    2014-06-08 08:06:22

Már az sem volt szerencsés választás, hogy a WBO ellenőre Koko volt. Ráadásul a bemutatásoknál Eredeivel összeölelkeztek, ami a kívülállók felé nem túl pozitív üzenetet sugalt, persze nincs kétségem a kettejük fair play hozzáállásával kapcsolatban a sport iránt. Nem ezért lejtett a hazai pálya. Én nem állítom, hogy ezt nem lehet magyarázni a pöntozók szubjaktív véleményeként, mégis a végeredmény összeesküvés-elméletre adhat okot az ellenhél táborában...
Remélem Koko fog még nyilatkozni ezzel kapcsolatban a mérkőzésről!

» Aliakirály   válasz erre
    2014-06-08 07:14:44

@Roy Jones Jr.: Majd Félix leigazolja Rigondeaux-t, aztán mehet az álommeccs Kecskeméten :)

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-06-07 22:08:59

Rigo ellen esélye nem lenne,de végigmenne szerintem. Én emlékszem rosszul,vagy tényleg bokszoltak amatörben egymással?

» Mamal Mamal   válasz erre
    2014-06-07 21:51:54

@Titok: "Viccet félretéve, nem kell hogy a WBO vonalon keressen világbajnokot akivel bokszolhat, szerintem Leo Santa Cruz és Kiko Martinez is KO-val nyerne ellene."

Mivel Bedák csak a WBO-nál van rangsorolva, emiatt nem hiszem, hogy más szervezet irányában próbálkozna Félix, egyrészt mivel Kokó személyében van egy segítőnk a WBO-nál, másrészt ha tényleg tárgyaltak már egy Rigondeaux elleni meccsről, az szintén ezt az irányt erősíti. Rigondeaux-nak egyébként is az utolsó meccse következik a Top Rankkel, utána nem tudom, mennyire fognak kapkodni érte a promóterek...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-06-07 21:11:13

@Roy Jones Jr.: Csötönyinek indulnia kéne valami hogyan mondjunk minél kevesebb szóval minél nagyobb baromságot versenyen. Tuti befutó lenne.

    2014-06-07 20:45:12

@Romsy: Láttam már 80-79-es pontozást is.

    2014-06-07 20:21:33

@Roy Jones Jr.: Pedig szerintem Rigonak szüksége van Bedákra... Egy jó mérlegű ember ellen bebizonyítja hogy tud izgalmasan bokszolni, és szerintem a 3.-ig menetig bezárólag ki is ütné Bedákot.

Viccet félretéve, nem kell hogy a WBO vonalon keressen világbajnokot akivel bokszolhat, szerintem Leo Santa Cruz és Kiko Martinez is KO-val nyerne ellene.

    2014-06-07 20:20:59

@Roy Jones Jr.: Erre nehéz bármit is mondani...
Szurkolok Zsoltnak, de ne csodálkozzunk ha máskor más bunyósunkkal ugyan ezt játsszák el.

Érthető a végkifejlet, de ilyen esetben inkább legyünk diplomatikusan szűkszavúak. Ne bizonygassuk a bizonyíthatatlant.

» Tóth Lajos   válasz erre
    2014-06-07 20:00:47

Nagyon nehéz bármi pozitívumot is írni ezután a meccs után. Valahogy nagyon nem volt meggyőző Bedák és ha Félix betartja az ígéretét, hogy eljuttatja a világbajnoki címmeccsig, még belegondolni is rossz, hogy mi vár majd rá a WBO-bajnok Rigondeaux ellen, de semmi jó, ez az egészen biztos.

De még jött a következő pofon, amikor az ember a meccs utáni véleményeket hallgatta, amikor szinte minden interjúalany már mantraként ismételgette, hogy "a bajnokot nagyon meg kell verni hazai pályán és hogy nem történt meg".

Aztán Csötönyi úr gondolata koronázta meg az estét, hogy azért jó, ha mi rendezünk egy gálát, mert szoros meccsen akkor a mi bunyósunkat hozzák majd ki a pontozók...
Egészen elképesztő...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-06-07 19:29:13

Ha valaki lemaradt a gáláról és megnézné jó minőségben, az megteheti itt:
http://www.telesport.hu/rovato...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-06-07 17:37:15

@Mamal Mamal: ...ha már a megköszönésen gondolkodik Bedák Zsolt, én nem Kokót alánlanám a figyelmébe... :)
Pl. Kokó barátjáról, Enyedi Zoltánról ugye, tudjuk, milyen korrekten pontozott.

    2014-06-07 17:30:51

Részemről az szomorú, hogy a meccs megnézése után a pontozás kihirdetése előtt biztos voltam benne, hogy kihozzák győztesnek.

Bedák Zsolt kapott egy újabb esélyt. Bízom benne, hogy a meccset visszanézi, elgondolkodik rajta és az edzője segítségével tovább tud lépni.

Hajrá Bedák Zsolt!

    2014-06-07 15:07:12

Bedák sem örült igazán a pontozásnak, ő is érezte, hogy ez nem úgy sikerült, ahogy eltervezték. Valőszínű a balkezes ellenfél nem fekszik neki, viszont, ha nem görcsöl rá, hanem megpróbál folyamatosan vívni, kívülről megoldhatta volna, de úgy látszik, ez a harcmodor sem ment neki, ami részben betudható a nem megfelelő erőnléti állapotnak is.
Az ökölvívásról az az általános nézret, hogy egy becsületes sport. Nem tudom, hogy Csötönyi nyilatkozata mennyire erősítette ezt az általános képet.
Hallottam már máskor is érdekes "szakvéleményt" tőle. Nem régen, egy Feroboxos gálán szakkommentátor volt, ahol az egyik versenyző két testre mért ütéssel okozott gondot ellenfelének, amit Csötönyi úgy kommentált, mint "vesére"(???) mért pontos ütések...! Több kérdés, és némi kétely merült fel bennem vele kapcsolatban...!

» Aliakirály   válasz erre
    2014-06-07 14:39:39

hehe, gyerek mérlegében 8 menetes meccs 80-77-es pontozással az érdekes meccs lehetett.

    2014-06-07 14:07:28

A mérlege ellenére nagyon jó bokszoló a kis francia, rámutatott Bedák minden hiányosságára! Nagyon ki kell elemezni ezt a meccset, és javítani a hibákat, hajrá!

» VITAMINKIRÁLY   válasz erre
    2014-06-07 13:32:36

A következő ilyen meccsnél már át kell adja az övet - ha ezzel akkor már Beladhj Ali nem is megy semmire.
Bedák egy offenzív bunyós gyér védekezéssel. Nincs meg az ütőereje sem hogy egy ütéssel befejezze a meccset (ugye a balos épp nem üzemel), viszont hirigben sem volt jobb a franciánál. Zsolt minden irányból nyelte az ütéseket és még a befejező ütések is inkább az ellenfélnek sikerültek. Védekezés? Kérdezhetné: az mi?
Erőnlét két - három menetre... címmeccsen??? Túledzette magát vagy eleve hibás edzésterv?
Madárt sajnáltam a sarokban, egyszerűen lepattantak a tanácsai Bedákról :( Talán lesz jobb. Ha nem, akkor bizony ide lesz beárazva Bedák Zsolt. Ettől pedig nem csak ő, mi is többet szerettünk volna...

» grabanc   válasz erre
    2014-06-07 13:25:25

Hát igen, ilyen a magyar fiúkkal is megesik, hogy kimennek külföldre, megynyerik a meccset, mégis vesztesként jönnek haza, mert a bírók nem úgy látták. Én azért gondolom, hogy jobb egy nagyobb promóciónál versenyezni, hogy ne nagyon csaljanak el tőled meccset, mert neked hozzák az ellenfelet, és nem téged visznek áldozatnak.

Zsolti meg amúgy az első 2-3 menetbe jó volt ahogy emlékszem, csak elkezdett fogyni a kondia, és egyre rosszabb volt. Elsődlegesen kondi miatt vesztette el a meccset, mert ahogy emlékszem az első néhány menet valamelyikébe meg is fogta ellenfelét, és szerintem ha 10 meneten keresztül tudta volna azt csinálni, akkor le is tudta volna zárni a meccset. Zsoltnak szerintem a kondián kéne sürgősen javítania.

    2014-06-07 12:47:54

ha láttátok a Szerepcserét Eddie Murphyvel, akkor az is lehet, hogy 1$-ban fogadnak egymással promóterek, hogy ki tud jobban elcsalni egy meccset :D

    2014-06-07 12:39:18

Nagyon nehéz egy ilyen meccs után mit mondani, Zsolt inkább egy verekedő bunyós, mint vívó, és hát az ellenfele sokkal jobb volt verekedésben mint ő, és ugye a vívás meg nem ment neki, Zolinak jár a gratuláció, hogy kihozta reálisan a franciát, és hát látszott Kokon is amikor átadta az övet, hogy nem felhőtlenül boldog. Mondjuk nagyon nehéz kérdés ez, hogy a TV mit közvetít, hiszen ha valaki kimondja, hogy a mi fiunk veszített az hazaáruló, nem támogatja a magyar bokszot, sőt hátráltatja és ilyen közegben nem lehet dolgozni...stb, stb.

    2014-06-07 12:32:22

Sziasztok,valaki tud linket a mecssrol,mecssekrol?Koszi

» Pernyez Gergely   válasz erre
    2014-06-07 12:26:24

@ogreface: Igen, az a másik. A "nagyon" elég relatív fogalom. Mennyire nagyon? Ki kell ütni? Azzal egyetértek, hogy a kihívó nem nyerhet, ha csak annyira bokszol jól, mint a bajnok és csak annyiban emelkedik ki, hogy támadóbb szándékú, vagy valamivel többet talál be, azaz, ha nem meggyőzően jobb, de a tegnapi meccsen nagyobb különbségről volt szó. Az utolsó 5 menetet láttam és sokkal összeszedettebnek, pontosabbnak, technikásabbnak tűnt a francia srác. Természetesen Bedáknak is kijár a tisztelet, mert hatalmasat küzdött és azt is elhiszem neki, hogy belül úgy élte meg, hogy győzött.

A szakma szerplői (pl pontozók) egyébként nem vesztik el ilyenkor a hitelüket a nemzetközi prondon? Vagy mindenki összekacsint, tudják, hogy ez miről szól és megy tovább minden?

» Vitya fan   válasz erre
    2014-06-07 12:03:38

Csötönyis témához: Kokó miért is hagyta ott őket??? Pedig ha azt mondjuk, hogy szívén viseli a magyar amatőr ökölvívást, akkor még keveset is mondtunk...

» Gergoke   válasz erre
    2014-06-07 11:27:44

@Hamed1.0: és ez még TV-s meccs volt, láttam olyan 4 menetes mérkőzést, ahol 2-szer leütötték a magyar versenyzőt és értékelhető akciója sem volt végig, Nagy Imre meg megoldotta 38:38-al egyedüli pontozóként. :D

    2014-06-07 11:25:28

@Hapci07: Azért az egyértelműbb volt még ennél is.

» Pablo Escobar   válasz erre
    2014-06-07 11:17:36

Bedák Zsolt ugyanaz az ökölvívó, mint aki volt az Universumos időkben. Lehet, hogy most kevésbé van jó formában, de akkor is ugyanaz az anyag. Ezért érdekes, most persze sokan látják, hogy van bőven fejlődni valója a komoly címek elérésének érdekében, hogy finoman fogalmazzak, anno meg oly' sokan a közvetlen élvonalba várták. Akkor még lett volna lehetősége drámaian nagyot fejlődni, ma már erre (én) nem látok sok esélyt.
Bedák Pali szerintem sikeresebb profi lehetett volna, már csak a stílusa miatt is, más kérdés, hogy pechére az ő súlycsoportja Európában nem túl kurrens.

» Gergoke   válasz erre
    2014-06-07 11:16:34

@Vitya fan: Szégyen volt ez a nyilatkozat, pláne a magyar bokszélet tejhatalmú ura, a "Don", aki habzószájjal szokta felhozni, hogy külföldön milyen igazságtalanság történnek a mi fiainkkal. Nem csodálkoznék rajta, ha egy ilyen elbaltázott elszólás miatt hátrányba kerülnének, mert melyik az a promóter, aki ilyen kilátások mellett Magyar honba engedi a védencét egy komolyabb címmeccsre.
A másik, a "bajnokot nagyon meg kell verni". Ezek szerint ez más sportokra is érvényes kellene, hogy legyen. Például a bajnokcsapatnak jár egy jutalom büntető, a futó tíz méterrel előrébbről indulhat, a súlyemelőnek hozzáadnak plusz tíz kilót a teljesítményéhez stb...

» ogreface   válasz erre
    2014-06-07 10:58:36

Nem véletlen ,hogy amatőrben sem nyert igazából semmi komolyat . Középszerű és a jó bokszolok között van valahol és sajnos olyan merev mint egy telefonfülke .
Nagyon csúnya volt ,de nem csak ez a meccs .

» Maestro   válasz erre
    2014-06-07 10:31:24

Bedák már az előző dzsugásvili ellen is élet-halál harcot vívott. Várható volt, hogy az eggyel magasabb szintet már nem ugorja meg. Valahol a másodvonal végén van ő, sajna.

» Balogh Ádám   válasz erre
    2014-06-07 10:23:46

Pontaranyban ez pont akkora csalas volt mint az Erdei-gracsov

» Hapci07   válasz erre
    2014-06-07 10:04:32

@Vitya fan: Hát evvel a kijelentésével Csötönyi nagyon lejáratta magát. Egyszerüen nem tudtam nem szóvá tenni.Teljes mértékben igazad van.

» Einfug   válasz erre
    2014-06-07 10:03:43

Ha egy magyar idegenben így kap ki akkor mindenki világraszóló csalásról beszél. Sajnos Bedák nem csinálta azt amit Erdei mondott neki, hanem erőlköldve izomból akarta leverni a franciát. Pedig az a stílus a franciának jobban feküdt. :-(

» fowler   válasz erre
    2014-06-07 09:57:21

Pedig a Erdei edzöként jókat mondott neki, de az erönléti edzö ne ö legyen, mert a kondi az 5.menettöl öt idézte, csak Bedák sokkal görcsösebb, a vívós bunyó nem megy neki, belharcban meg ahogy most kiderült az európai B osztályban van aki szükebben, zártabban és pontosabban bunyozik...

» Hapci07   válasz erre
    2014-06-07 09:57:11

@Romsy: Ezért érdekes szöveg itthon olvasni,hogy Olaszban akkor vagy jó a döntetlenre ha kiütöd a ragazzot.

Ezt már én is hallottam edzőteremben de csendben maradtam nem akartam ellentétes példákat hozni mert rám ragasztják,hogy nem vagy magyar,hazafi stb ami most épp menő.......mókás

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-06-07 09:50:32

Azért Csötönyi nyilatkozata sem volt semmi. Valahogy úgy hangzott, hogy azért rendezik itthon a gálákat, hogy az ilyen nehezen pontozható (nem emlékszem milyen kifejezést használt) meccseket a mi fiainknak adják. Ezt kb úgy kell értelmezni, hogy ha csak 2-3 ponttal kapunk ki, akkor az hazai terepen azt jelenti, hogy nyertünk. Értem én, hogy ilyen a boksz, de ezt alapvetésnek tekinteni és világgá kürtölni kicsit kiábrándító számomra.

» Vitya fan   válasz erre
    2014-06-07 09:40:40

Sajnos ez nem sikerultt,at kell gondolni a realitast. A kuzdoszelleme ezzel egyutt dicseretes Zsoltnak es ez egy fontos tenyezo.

» liviano   válasz erre
    2014-06-07 09:37:49

nem láttam ameccset, de szomorúan olvasom a végét... mi történt, Bedák Zsolti? :(

» bandi78   válasz erre
    2014-06-07 09:19:40

Hát igen, sajnos ez a meccs a franciáé volt, hiába küzdött nagyot Zsolti. És a franciánál még vannak jobbak is, sőt még Vazquez sem a világklasszis szint...

» Zoli74   válasz erre
    2014-06-07 08:36:38

Zsolti sajnos nem nyerte meg ezt a meccset.
Egy döntetlen adható lett volna az kevésbé lett volna véleményes.

» Pablo Escobar   válasz erre
    2014-06-07 08:02:50

Egyébként azon csodálkoztam,h Harcsa a hülye kérdéseket milyen jól viselte,és nem tépte tőle a haját:D

» Mamal Mamal   válasz erre
    2014-06-07 07:43:04

Hát ez nem volt meg,köszönd meg Koko nak Zsolti. Viszont sokat lehet belőle tanulni,főleg taktikailag kéne fejlődni.Azért hajrá Bedák

» Mamal Mamal   válasz erre
    2014-06-07 07:40:14

ha klasszikust idézünk; "Enyedi megőrizte neutralitását"

    2014-06-07 01:47:15

mikor tanuljátok már meg, hogy Magyarországon nem lehet külföldiként pontozással nyerni?

    2014-06-07 01:37:31

A bajnokot otthon... Ezt rossz még hallani is. Nagyon a nép fülébe adták, és sajnos ma is le akarják tolni a torkunkon.
Ahoz képest hogy azt hittem az 5. után Zsoltot kiüti a francia gyerek, szépen visszajött a bunyóba. Ezért grat.

» Tóth Lajos   válasz erre
    2014-06-07 01:30:15

@edge: A sajnost szerintem vedd ki a mondatból:) Az M1 nívója alul múlta a legvadabb TV2ös idöket:) Menczer-Kótai kettös és Mérei Andrea megidézte nekem a Gundel-Winkler-Csisztus szintet és a végén még Csötönyi bácsi is megerösítette az elmondottakat.

» Hapci07   válasz erre
    2014-06-07 01:06:28

Sajnos nem láttam a gálát, de ahogy a tobbiektol hallottam, a francia ficko jobb volt.. es Enyedi Zoli volt az egyetlen korrekt pontozo, aki ot is hozta ki gyoztesnek.

    2014-06-07 00:40:51

Szerintem ezt tegyük tisztába. Nekem a magyarok közül Erdei mellett Bedák Zsolt a kedvencem, viszont ezt a meccset NEM nyerte meg. A 97-93 a franciának volt a reális. Az viszont felháborító, hogy a meccs után öt perccel pofátlanul elkezd mindenki hazudni, hogy ez a meccs így meg úgy megvolt. Szerintem inkább ilyenkor, ha nem akarják kimondani az igazságot, akkor maradjanak csendbe. Jó meccs volt, de a francia sokkal jobb volt.
Kicsit olyan érzésem van most, hogy a francia, ha kiüti Zsoltit, akkor is döntetlennel Zsolti megvédi a címét, és ez ennek a dicső sportnak a szégyene.

» Wieszt Dániel   válasz erre
    2014-06-07 00:40:09

Gáz volt ez, felhozó szintű ellenfél ellen. :(

» iceman   válasz erre
    2014-06-07 00:40:07
Ugrás az oldal tetejére