×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Április 26-án próbálja meg leverni a koronát az ausztráliai 2014-04-16 08:01:00 https://www.profiboksz.hu/2014/04/16/leapai-nem-hivna-pontozokat-a-klitschko-meccsre/

Leapai nem hívna pontozókat a Klitschko-meccsre

Április 26-án próbálja meg leverni a koronát az ausztráliai illetőségű Alex Leapai a nehézsúly uralkodójának, Wladimir Klitschkonak a fejéről. A WBO kötelező kihívója tisztában van vele, hogy Wladimir Klitschkot pontozással igen nehéz lenne legyőznie, de úgy gondolja, nem is lesz szükség a pontozólapokra: "A bokszban egyetlen ütés mindent eldönthet, de én nem akarok ebben az egy találatban bízni. Õszintén szólva, szét akarom tépni Klitschkot, nem csak egy ütéssel szándékozom eldönteni a mérkőzést. Tudom, hogy Németországban elég nehéz pontozással nyerni, főleg ez ellen a fickó ellen. Tizenkét menetre edzettem természetesen, de előre megmondom, hogy előbb vége lesz ennek az összecsapásnak. Ki fogom fektetni a csókát. Április 27-én új nehézsúlyú világbajnoka lesz a hazámnak."

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Kiss Bálint: szerintem is Peter, meg Thompson, de mindegyikük csak az első meccsen, a másodikon simán legyőzte őket Wlad.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-18 09:38:04

@Romsy: Szerintem hurkak nem vernek meg olyan bunyosokat, mint Boytsov. Nem volt egy nagy szam az orosz sem, de neki azert tobb ellenfel visszautott, mint teszem azt Wildernek. Dominick Guinn, Darnell Wilson es Taras Bigyenko sem arrol hiresek, hogy a ring kozepen pacsizas utan szetnezenek, hol kenyelmesebb lefekudni ; oket megoldotta Boytsov, aki szerintem egy jo masodvonalas, mert tovabb sosem lepett.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-04-17 23:42:07

Thompson, Peter

    2014-04-17 20:50:31

Teljesítményt tekintve szerintetek ki volt Wlad legjobb ellenfele?Persze itt nem azokra gondolok akik kiütötték :)

» Kiss Bálint   válasz erre
    2014-04-17 20:27:14

@bpjotruska: abszolút felhozóember ilyen szinten, úgy tudom azt hívják hurkának. most attól ne kelljen már annyira elismerni, hogy leveri azt a Boytsovot, akinek 30 meccsen keresztül meg se próbáltak visszaütni, nehéz lehetett motiválnia magát már bármilyen ellenfélre. pont ugyanannyi esélye van, mint az előző 10 ellenfélnek, hátha beakad egy kósza ütés.

    2014-04-17 20:23:43

őszintén szólva szét akarom tépni Klitschkot. Hát remélem is, hogy rá fog menni agresszívan Leapai, és tényleg szórni fogja az ütéseket, és minden erejével meg akarja majd semmisíteni Wladot. Én ezt várom tőle, Wladimir meg nagyon remélem, hogy ő is motivált lesz, és megmutatja, hogy nem felejtett el bokszolni, és a múltkori meccs, az csak rossz forma volt, tud ő annál többet, és nincs szüksége olyan sok fogásra.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-17 19:26:32

@Chico: "Leapainak mar megvolt a hatalmas meglepetes mikor kepes volt kikapni TKOval Kevin Johnsontol"
Nem lattam a meccset, mert tudtommal nincs fenn sehol, csak a legvege, de elegge kondi-KO gyanus. Ugy meg kapott ki Wlad is, nem is egyszer, pedig o mar akkor is full-time profi bunyos volt. Leapai eleve tul massziv darab ficko, gyenge kondival, gondolom nem is tudott felkeszulni 100%osan Johnson ellen, nagyon ki akarta utni, oszt elfogyott, es amikor mar alig allt a laban, Johnson szetverte. Nem tartom nagyra amugy a Kingpint, de azt azert meg kell hagyni, hogy nehezebben kiutheto bunyosnak tunik, mint Wlad. Leapai kondija szerintem itt nem fog sokat nyomni a latban, mivel az a pici eselye ami van, kb az elso 2-3 menetre vonatkozik, ha addig nem akad be egy falrengeto utese, akkor neki annyi szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-04-17 18:07:07

@bpjotruska: Tyson szerintem sajat magat gyozte le az ejszakazassal. Amugy en nem neztem uatana de 36X szorzora emlekszem. Ha Wlad annyit rormlanyozna es colazna mint tette azt anno Mike akit le is tekertek a Douglas meccs elott edzesen sokkal komolyabb eselyei lennenek Leapainak. Alulrol megkozeltene a nullat,de igy nem tudom elkepzelni a nagy meglepetest. Wowa onmagahoz kepest elegge megkopott a Povetkin meccset nalam nem nyerte meg, lebirkozta bokszolni nem is akart egy szanalom volt az a mutatvany. Minden jabet ami regen meg pontos volt egy tehenkedes lefogas kovetett. Robbanekonysag nem volt pontossag se. Fizikai folenyet es a biro korruptsagat kihasznalva lebirkozta szerencsetlent. Leapainak mar megvolt a hatalmas meglepetes mikor kepes volt kikapni TKOval Kevin Johnsontol. Meg oahhoz igazi profi bokszolo is kellene ami a mai nehezsulyu mezonyben nem nagyon van.

    2014-04-17 15:22:55

@zappa: Lehet felreertheto voltam: nem akartam Leapai-t mint bunyost, osszehasonlitani az emlitett nevekkel, akik szerintem is mind jobb kepessegu bunyosok voltak. Csak arra utaltam, hogy maga a meccs elotti hangulat lehetett hasonlo, ha nem tevedek, Douglas gyozelmere ketszer akkora szorzo volt, mint most a Leapai gyozelmere ( 47x vs 25x igy olvastam valahol ). Lewis ket veresege talan nem volt akkora bomba-meglepetes, de Tyson-t korullengte egy olyan verhetetlensegi mitosz, hogy Douglas tenyleg sokkolhatta a vilagot. Es ilyen sokkolo meccsek mindig is lesznek a profi bunyoba, szerintem eppen azert szeretjuk, mert nem lehet beutni egy szamitogepbe a magassagot, sulyt, eletkort, merleget, KO-aranyt stb, es kiszamolni a vegeredmenyt. Leapai-nak van kb 10% eselye szerintem, mert az a fajta bunyos, aki a legtobb ellenfelet kepes lecsapni egy jo, tiszta utesevel, benne van a KO mindket kezeben, es Wlad szerintem az oregedes jeleit mutatta elozo meccsen.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-04-17 15:05:52

@horváth gergely: Igen, ez a helyzet sajnos, ráadásul a Haye vs Klicsko meccstől is többet vártam. Azt gondoltam, hogy a hatalmas tét, a vitathatatlanság megszerzése miatt egy elkeseredett, drámai küzdelem lesz de egy totális taktikai mérkőzés kerekedett belőle. Haye volt az egyetlen méltó vetélytárs, rajta kívül tényleg nem maradt senki már.

» Farkas Krisztián   válasz erre
    2014-04-17 13:19:10

@Farkas Krisztián: hát igen mondasz valamit én sem bánnám, ha visszavonulna Wlad is már. Meg végül is mindent elért már ő a vitathatatlan bajnok, megverte Hayet is, és azóta meg nem nagyon talál olyan ellenfelet aki komoly veszélyt jelentene rá, vagy egy jó és izgalmas meccset vívhatna vele. Vagy pedig, ha van egy jó ellenfél aki azért nem rossz, és lehetne vele egy jó meccset csinálni, mint pl Povetkin akkor meg inkább fog, bírkózik tehénkedik Wlad, és elcseszi a meccset.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-17 13:04:00

Bocs Klicskó fanok de én már várom a Klicskó korszak végét. Szeretném, hogy ha izgalmas, pezsgő meccseken dőlne el a címek sorsa. Olyan színvonalú VB meccseket szeretnék látni mint pl a Haye vs Chisora volt. Remélem a WBC címért küzdő Stiverne és Arreola meccse is olyan lesz legalább mint az első meccsük. Szóval részemről hajrá Leapai, Pulev vagy bárki aki Wlad ellen indul és Vitalijt sem szeretném, hogy ha visszatérne a ringbe. Azt sem bánom, hogy ha Wlad győzelemmel visszavonul, sok sikert neki és a tesójának a civil életben de a nehézsúlynak frissítésre van szüksége. Meg izgalmas, jó meccsekre.

» Farkas Krisztián   válasz erre
    2014-04-17 12:53:32

ááá hát nem nem hiszem, hogy győzhet Leapai, és már csak azért sem mert Wlad egyáltalán nem könnyelmű, nem becsüli le az ellenfeleit, nagyon óvatos, mindegy csak jó meccs legyen. Még ha mondjuk Pulevtől kikapna az nem lepne meg annyira, de leapaitól az azért igen. Az ilyen alcsony ellenfelek nem nagyon szokták eltalálni Wladot, pl Chagaev se nagyon emlékszem, hogy talált volna, vagy Mormeck. De viszont Povetkin azért betalált párszor, de hát ő magasabb, és jobb, gyorsabb bunyós náluk. Ha meg eltalálják akkor egyből fog Wlad.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-17 12:32:59

@bpjotruska: Végülis van valami abban amit mondasz. És ha belegondolok pl. a Leapai-Travis Walker meccsre ahol a 4. menetben Leapai már majdnem ki volt ütve amikor talált egy jobbosa és Walkernek lényegében vége is volt.
Mindenki egy ütésre van a győzelemtől ez igaz és ez speciel Leapaira is vonatkozik csak elég nehéz ezt elképzelni,hogy Wlad ellen megcsinálja. De ha megcsinálná akkor esküszöm egy hétig iszok folyamatosan:)

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-04-17 12:16:59

folyamatosan rossz előérzetem van a meccsel kapcsolatban, mármint, hogy Wladnak nem lesz valami kellemes estéje Leapai ellen, de hát mégis annyira nehéz elképzelni Leapai, hogy tényleg elintézi Wladot. Mert tényleg nagyon nagy a tudásbeli különbség, meg hát a méretbeli különbség is, és hát Wladimir már egy nagyon tapasztalt bajnok, szóval szinte semmi esélye sincs Leapainak. De mégis valahogy féltem Wladot ettől a meccstől pedig nem vagyok rajongója, egy olyasmi megérzés van bennem, mint a Price-Thompson 2 meccs előtt, bíztam benne, hogy Price vissza fog vágni Tonynak, de mégis ott motoszkált bennem egy olyan érzés, hogy ki fog kapni megint. Szóval most is ilyen érzésem van valamiért. De nem hinném, hogy most be fog jönni, szerintem Wlad behúzza a kötelezőt. Szerintem csak túl sokat beszéltünk erről a meccsről, de az nem baj, csak talán azért kezdem ilyenekre gondolni, hogy Leapai győzhet, mert hát az igazság az, hogy, ha végigállná már az is meglepetés lenne.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-17 11:04:25

@bpjotruska: "a nagy nehezsulyu meglepeteseket altalaban nagyon lesajnalt, tobb vereseggel erkezo bunyosok okoztak"

Ez így van. Különben nem lett volna meglepetés a győzelmük... :)

» Perkins   válasz erre
    2014-04-17 09:28:53

@horváth gergely: "szóval a kérdésem az, hogy Lucas Browne egy elfogadható kihívó lenne? szerintem igen."

Hát, ha Leapai-t "elfogadható kihívó"-nak nevezhetjük, akkor -asszem- Brown-t is nevezhetjük annak. :)

» Perkins   válasz erre
    2014-04-17 09:25:51

@zappa: Ez is a mai nehezsulyt minosositi hogy igazabol mar Leapai-ba is bele akarnak eggyesek latni meglepetesembereket.

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-04-17 00:18:51

@Sarközi Róbert: Ez így van. Azért ha az említett meglepetésembereket idehoznánk, hét Douglas vagy McCall a mai korban a legjobbak között lenne, nem lesajnált ihívók lennének.

    2014-04-16 23:33:29

@bpjotruska: "Ugyanakkor komoly nevet nem gyozott le Wlad elott Sanders sem, es ket KO/TKO veresege volt neki is."

Nelson, Cooper, De Leon, Czyz, Cole. Ebbol 3 igaz volt cirkalosulyu bajnok de azert ez is valami. Cooper pedig 2szeres bajnoki kihivo esleprobalt nehezsulyu volt.

"ha jobban belegondolsz, a nagy nehezsulyu meglepeteseket altalaban nagyon lesajnalt, tobb vereseggel erkezo bunyosok okoztak: Buster Douglas ( 3 kiuteses vereseg Tyson elott ), McCall, Rahman, Sanders"

Ebben tevedsz. Buster Douglas egyreszt meretbeli folenyben volt masreszt megverte Berbick-et es McCall-t is az ominozus Tyson meccs elott kozvetlen.
McCall megverte a mar emlitett Douglas-t, Seldon-t, es Damiani-t mielott Lewis-nak meglepetest okozott. Rahman pedig megverte a mar emlitett Sanders-t es Berbicket mielott szinten meglepte Lewis-t. Tehat ezek a bunyosok azert mar rendelkeztek par bajnoki skalppal mielott lehetoseget kaptak. Leapai legnagyobb gyozelme hogy kipontozta Boytsov-ot aki.....igazabol nem gyozott le meg senkit csak a jo menedzselesnek koszonhetoen veretlen volt.

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-04-16 23:09:18

kezd totál ilyen Rocky Balboa fílingem lenni hejj!! neki sem adtak semmi esélyt sem Apollo ellen, hogy az egér nadrágszíját neki!! :-D de tényleg mit szólnátok, ha Wlad egyszer megmérkőzne Lucas Browne-al, tudom, hogy most Leapai a téma, de csak kíváncsi vagyok, mert Browne egy elég kemény, agresszív, és nagy ütő bunyós, és nem is kisdarab 193 cm asszem, és ő sem az a csenevész fajta,ő sem lehet kevesebb úgy 110 kg-nál, és elég szépen lerendezte Towerset ráadásul Angliában. szóval a kérdésem az, hogy Lucas Browne egy elfogadható kihívó lenne? szerintem igen.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 22:24:31

@Sarközi Róbert: "Nezd szerintem senki nem gondolja komolyan hogy leapai legyozheti Wlad-ot. Meg komoly nevet sem gyozott le 37 meccse alatt es raadasul nem kicsi merethatranyban is van."
Szerintem is nagyon keves eselye van. Ugyanakkor komoly nevet nem gyozott le Wlad elott Sanders sem, es ket KO/TKO veresege volt neki is... Volt egy rakas veretlen ellenfele Wlad-nak, de valahogy sosem ok okoztak a nagy meglepetest. Sot, ha jobban belegondolsz, a nagy nehezsulyu meglepeteseket altalaban nagyon lesajnalt, tobb vereseggel erkezo bunyosok okoztak: Buster Douglas ( 3 kiuteses vereseg Tyson elott ), McCall, Rahman, Sanders - nekik anno tobb eselyt adtak, mint Leapai-nak?
Az viszont teny, hogy Leapai-ban a Wlad ellen kulcsfontossagu dolgok kozul lenyegeben csak az utoero es az elszantsag van meg... meglatjuk mire lesz eleg.
Egyebkent barmilyen siman is nyert legutobb, szerintem Wlad ritka szarul bokszolt Povetkin ellen, es itt nem csak a fogasokra gondolok, hanem gyorsasag, robbanekonysag, pontossag, labmunka, valahogy minden hibadzott, uh van esely ra, hogy egy lesajnalt ellenfel ellen meg szarabb formaban lesz.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-04-16 21:43:25

jól bordán kéne találnia Wladot, tiszta erőből, üssed amíg nem fáááj !!!!! :-D egyébként meg igaz, hogy Leapai jóval alacsonyabb, mint Wlad, de viszont bivaly erős szóval szerintem nem lesz könnyű lebírkózni sem!4

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 21:12:19

Tény,nagyon nem Lepai az esélyes.
Azonban neki igy is, ugy is élete meccse következik.Ha három menetet kihúz,már büszke lehet arra,amit elért.

» chubakka   válasz erre
    2014-04-16 21:02:47

szerintem sem valószínű, hogy nyerhet Leapai, de valahogy jobban várom ezt a meccset, mint az előbbieket, mondom szerintem Leapai stílusa miatt. De hát még az sem valószínű, hogy Wlad lebecsüli, mert nem szokta, nagyon óvatos. De egyébként Wlad is megérdemli az elismerést, mert igazi sportember, és már tíz éve veretlen, nem semmi, hogy olyan kiütéses vereségek után vissza tudott jönni. Egyébként meg úgy látom, hogy legalább is a hozzászólások alapján, hogy sokan várják ezt a meccset, gondoljátok mi lenne, ha mint már lentebb említettem, szóval hogy ha nem Leapai lenne az ellenfél hanem Lucas Browne, azért neki sokkal több esélyt adnánk mi?!4 most meg a digi fogja közvetíteni, a kiskésit neki
, miért nem a sport tv?!! :-((

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 20:57:41

@Hamed1.0: Így minden világos,nem zavar csak folyton előjön a neve,legyőzte a rákot és Klicskónál is szerintem minden tőle telhetőt megtett.Ezt én nagyra becsülöm.De amúgy abszolút egyetértek veled. :)

» Kiss Bálint   válasz erre
    2014-04-16 20:45:57

@bpjotruska: Nezd szerintem senki nem gondolja komolyan hogy leapai legyozheti Wlad-ot. Meg komoly nevet sem gyozott le 37 meccse alatt es raadasul nem kicsi merethatranyban is van. Wlad-nak elete legrosszabb formajaban es Leapai pedig elete legjobb formajaban kellene szoritoba lepniuk hogy ebbol az uj zelandi keruljon ki gyoztesnek. Nem ledagradalom de stabil masodvonalas nehezsulyurol beszelunk es en helyen tudom kezelni meg tokmindegy mit beszel,

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-04-16 20:37:05

@Kiss Bálint: Hát Pianetát meg Wachot és Mormecket én szoktam mindig felhozni ha Wladról van szó.
És a képességeik miatt írom be őket de szigorúan csak Wladhoz viszonyítva,nem Mormeckhez szoktam mérni Pianetát.
Nekem elfogadhatatlan,hogy a legjobb nehézsúlyú aki vitathatatlan címre akar törni fél éven belül megmérkőzik Pianetával és Wach-hal,mindkettő címmeccs.
És ha még Mormecket is hozzávesszük akkor ők hárman együtt 14 hónap alatt.Ez gyalázat,ezt nekem senki nem magyarázza meg még ha pénzről van csak szó akkor sem fogadom el:)

De ha zavar akkor abbahagyom a jövőben,már én is unom.

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-04-16 20:33:40

a védekezésre viszont nagyon kell majd figyelnie Leapainak, mert láttam egy videót mikor Johnsonnal kesztyűzik Leapai, és hát eléggé nyelt a jabjeit. És hát Wladnak nagyon jó,pontos, és erősek a jabjei, szóval sokat kell majd mozognia törzsből Leapainak, olyan Tysonosan.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 19:58:30

@Timber Jack: az ilyen kiütésekre szokták mondani, hogy brutális. durva volt tényleg.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 19:52:35

Én többek között azt sem értem Pianetát miért kell folyton egy lapon emlegetni Mormeckkel...Mindkettőjük ki lett ütve az tény,de Pianéta legalább ütést is indított és látszott szegényen h nem fetrengeni ment hanem próbált is bemázólni Wladnak.

» Kiss Bálint   válasz erre
    2014-04-16 19:50:25

http://youtu.be/jj5e7NPWnrY

» Timber Jack   válasz erre
    2014-04-16 19:47:12

@VMVKWA: De tenyleg: kinek mifele oka lehet, hogy ne kedvelje Leapait? Meg kell nezni par meccset... Unalmas? Gyava? Sportszerutlen? Keruli a kihivasokat? Nem ad bele mindent abba, amit csinal? Nagykepu?... szerintem mindenre nem a valasz, es megis, sokan mintha utalnak, leneznek. Oke, nem egy nagy tehetseg. De hat a tehetseg es az adottsagok joreszt veleszuletettek, nem tobb tiszteletet erdemel valaki, aki abbol, ami neki jutott, legalabb megprobalja kihozni a maximumot?

» bpjotruska   válasz erre
    2014-04-16 19:37:01

@horváth gergely: Jah, "delivery truck driver" azt irtak rola. Ez az elso meccse, amikor teljesen a bokszra koncentralva keszul, nem kell meloznia kozben.
Kidoboembernek meg lehet nem lenne jo, mivel anno pont azert volt bezarva, hogy megvert nehany kodobot, es az egyik sulyosan megserult.
Itt van egy szerintem remek cikk, azoknak, akik szeretnenenk kicsit tobbet tudni Leapai-rol... mikor olvastam, gondolkodtam rajta, hogy leforditom, de tul hosszu es tul nehez szoveg, legalabbis nekem. De aki tud angolul, elvezni fogja:
http://www.fightnews.com/Boxin...

» bpjotruska   válasz erre
    2014-04-16 19:32:02

@VMVKWA: a hozzáállása szimpatikus, az elszántsága, nem ismerem persze személyesen, hogy milyen ember. De mint bunyós, a stílusát nagyon bírom látványos kiütései vannak. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 19:21:45

Azt hiszem Leapainak nincs is más reális lehetősége a győzelemre csak a nyílt sisakos erőszakos kőkemény verekedés. 3 Menetre kell beállni és ami a csövön kifèr. Támadni támadni támadni. Maximum elveszíti a meccset , K.o.-val vagy pontozással Szinte mindegy! Remélem megprobalkozik vele :) francba a taktikaval!

» Dirhanka   válasz erre
    2014-04-16 19:13:12

@horváth gergely: Meg kell kèrdeznem: Neked ki nem szimpatikus akkor kinèzet alapjàn?:)

» VMVKWA   válasz erre
    2014-04-16 18:54:14

Leapai soforként dolgozik tényleg? ahhoz képest tényleg nagy eredmény, hogy eljutott vb meccsig, elismerés neki ezért. A kinézete alapján inkább kidobóembernek gondolná az ember, szimpatikus figura egyébként. hajrá Leapai !!! (Y)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 18:39:15

@zolimt: Csak vicc volt,nemrég szereztem csak tudomást erről az anyagról,sosem olvastam róla,néztem egy csomó torz bicepszet,ez ugrott be erről a képről,bár nyilván ő nem használ ilyet,csak hátráltatná.

» zoltán   válasz erre
    2014-04-16 18:31:55

@bpjotruska: jogos , Leapai megdolgozott tiszteletért.

» Dirhanka   válasz erre
    2014-04-16 18:13:21

@Sarközi Róbert: "Kevin Johnson ellen kellett volna megmutatni a nagysagodat. Ot szinte minden kihivoi posztra hivatott nehezsulyu elagyabugyalta."
Akarcsak Ross Puritty-t a 90-es evekben. Igy mondhatjuk, hogy ez a meccs ket kulonleges nehezsulyu bunyos talalkozoja lesz ;-)
Mivel Puritty mar reg visszavonult, ezert Leapai kenytelen volt Kevin Johnson ellen megtanulni, hogy nem lehet mindenkit kiutni, es rossz erobeosztassal biza forditva sulhet el a dolog. Persze, Wlad meg zoldfulu koraban szivta meg Puritty ellen, de o egy bokszbol elo, tokeletes alkatu verprofi ex-olimpiai bajnok volt, mig Leapai egy nem is igazan bunyohoz valo alkatu, focis-rogbis multtal rendelkezo botcsinalta bokszolo, aki mellesleg soforkent keresi a kenyeret...
Nyilvan minimalis eselye van gyozni, de hogy miert kell mindennek lehordani - itt nm kimndottan rad gondolok - egy kepessegeihez merten mar-mar eron felul teljesito, szimpatikus, latvanyos stilusu bunyost, aki raadasul meg is dolgozott elete nagy meccseert, az szamomra erthetetlen...

» bpjotruska   válasz erre
    2014-04-16 18:00:19

@liviano: Mark Hunt probalkozott mar a profi bunyoval, de ezekkel az eredmenyekkel nem igazan lett VB-kihivo:
http://boxrec.com/list_bouts.p...

» bpjotruska   válasz erre
    2014-04-16 17:50:57

kasimir, romsy: Szivesen megneznem, amint ennek a "nulla-hurkanak" a szemebe mondjatok azt, amit itt leirtok ;-)
Szerintem egy profi bunyos, aki mar letett valamit az asztalra, es nem a szomszed joskapistat verte meg azert, hogy VB-kihivo lehessen, valamint az eletet kockaztatja a ringben, megerdemelne egy kicsit tobb tiszteletet.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-04-16 17:50:05

(...azert egy zeniten levo Mark Hunt ellen lehet, nagyot aludna Vladimir, a boksz Paganinije. Okolvivo szabalyrendszerben. Ha mar az a foldrajzi videk...)

» liviano   válasz erre
    2014-04-16 17:19:00

Engem már az izgat, hogy mi lesz a "Klicsko tesók korszak" után. Vitalij kiszállt a boxból, nem hiszem, hogy élni fog a lehetőséggel, amit a WBC felajánlott neki, hogy egyből címért mehet, hogy ha visszajönne. Wladimirban pedig győzelmek esetén sem látok két, esetleg 3 meccsnél többet, sőt ki is kaphat meglepetésszerűen valakitől. Nemsokára itt a Stiverne vs Arreola meccs és már a WBC cím sem marad betöltetlen.

» Farkas Krisztián   válasz erre
    2014-04-16 15:50:18

ilyen ellenfelek ellen azért Wlad a toronymagas esélyes, mert Leapainak az ütőerőn, a keménységén, erején, és elszántságán kívül nem sok fegyvere van Wlad ellen. Túl alacsony, és képzetlen, és nem is túl gyors, a védekezése sem a legjobb szóval nem túl jók az esélyei. Viszont Leapai után már Pulev következik ugye, és ő azért nem veszélytelen egyáltalán, van esélye győzni. Puleven kívül még az olyan bunyósokat, mint pl Lucas Browne, Luis Ortiz, vagy Bermane Stiverneét nagyon veszélyesnek tartom. Wlad lenne az esélyes ellenük is, de azért egyáltalán nem toronymagasan, csak egy kicsivel, mert bizony az ilyen bunyósok ellen benne lenne a vereség lehetősége is szerintem. Wladnak szerintem el kéne azért gondolkodnia lehet a visszavonuláson, főként a Povetkin ellen látott produkciója miatt, mert hát én ott nem láttam őt egyáltalán magabiztosnak. De Leapait azért meg fogja oldani.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 15:26:55

@zoltán: az szep is lenne...! nem tudom hogy a karjaban lotyogo olaj mikent segitene a karrierjet?!? egesz egyszeruen egy nagydarab, eros fizikumu, de zsiros sportolo

» zolimt   válasz erre
    2014-04-16 15:16:32

@chubakka: synthol

» zoltán   válasz erre
    2014-04-16 14:50:38

Csak tudnám a bokszrajongók melyik rétege jön izgalomba a Wlad meccsektől.

» zoltán   válasz erre
    2014-04-16 14:49:53

Nem láttam még Leapait-t boxolni de majd rákeresek youtube-on. Nagyon-nagyon erősnek tűnik a képeiről itélve, amiket láttam. De Wladimir K.-hoz gyorsaság is kell bőven. Kérdés, hogy időközben Klicsko romlott-e és ha igen akkor mennyit. Mert azért ő is egyre közeledik a kritikus életkorhoz amikor már nem biztos, hogy úgy mennek a dolgok, ahogy addig és egyik meccsről a másikra romolhat a formája. Lehet, hogy nem véletlen fogott ennyit Povetkin ellen is a múltkor.

» Farkas Krisztián   válasz erre
    2014-04-16 14:46:53

ezt a meccset is várom azért valamennyire Leapai stílusa, ütőereje, és elszántsága miatt, de azért a másik auszi nehézsúlyú harcos ellen Lucas Browne ellen sokkal jobban várnám a meccset, ő azért sokkal veszélyesebb lenne Wladra. De hát most Leapai a kihívó ráadásul kötelező, ez van.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 14:28:42

Milyen karizma van, te jó ég... Nem éppen egy boxoló-alkat.

» chubakka   válasz erre
    2014-04-16 14:25:01

Egyébként komoly teljesítmény Wladtól, hogy ilyen mormeck, leapai stb ellenfelekre is felkészül rendesen. Én valszeg nem lennék elég motivált a helyében.

    2014-04-16 13:04:49

@horváth gergely: persze,az elején valószínűleg eldob majd pár ütést,de miután elkezdi megérezni a Klitschko-jabakat,sok hasonló alkatú ellenfél hajlamos lesz inkább a kettős fedezékére koncentrálni. Majd kiderül,hogy Leapai milyen típus...

» superman   válasz erre
    2014-04-16 12:56:06

egyébként meg azért reménykedem benne, hogy Wlad jól fog bunyózni, mert már rég láttam tőle jó teljesítményt talán a Wach elleni meccsen tetszett utoljára a bunyója. Mert hát legutóbb Povetkin ellen nagyon nem tetszett amit csinált, nagyon sokat szabálytalankodott.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 12:53:04

@superman: szerintem fog, csak sajnos nem nagyon fog majd találni, mert azért Wladot nem nagyon lehet már előkészítés nélküli nagy parasztlengőkkel eltalálni.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 12:50:07

@horváth gergely: azt majd meglátjuk,hogy tényleg ütni is fog,vagy inkább csak szeretne majd ütni...

» superman   válasz erre
    2014-04-16 12:46:34

Leapai úgy néz ki mint egy kidobóember, kemény a csávó, Boytsovot is, hogy elverte, kis híján ki is ütötte, kiharcolta magának, hogy menjen a címért. Szerintem azért Leapai jobb kihívó mint mondjuk Mormeck, mert Leapai egy igazi nehézsúlyú, és erősebb is, nagy ütőerővel, és agresszív rámenős stílusa van, és ő ütni is fog, Mormeck nagyon keveset próbálkozott.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 12:40:25

@Romsy: régebben menetpénzt kaptak úgy tudom,így akarták elkerülni azt,hogy első ütés után vége legyen(ettől függetlenül pl. az argentín bajnok anno jó sok éve szinte Wlad első ütése után kifeküdt,volt is fütyülés)
Nem tudom ez a rendszer még működik-e

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-04-16 12:40:13

@horváth gergely: Tyson mondta, hogy mindenkinek van egy terve amíg meg nem kapja az első ütést.
Hiába hiszi el Leapai,hogy kiüti Wladot ha az első ütés után már ki sem bír egyenesedni mert úgy összerántja a fájdalom.
Ezeknél a Mormeck,Pianeta,Leapai meccseknél csak az a kérdés,hogy Wladnak szólnak-e előtte a menetek közti reklámok miatt.

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-04-16 12:37:55

ezeknek a hurkáknak fix meccspénze van, vagy a reklámbevételből is kapnak? ha utóbbi, akkor én is ilyen baromságokat beszélnék a helyükben.

    2014-04-16 12:36:02

végre* (hülye angol helyesírás ellenőrző)

» Layman   válasz erre
    2014-04-16 12:27:44

Én csak attól félek, hogy minden ilyen keménykedő nyilatkozat plusz egy menet biztonsági ölelkezést vált ki Wladból, mielőtt rászánná magát, és verge kiütné az ausztrált. :)

» Layman   válasz erre
    2014-04-16 12:26:25

Végül is csak ilyen hozzáállással lehet nekimenni Klitschkónak.Persze az egy másik dolog,hogy mi sül ki belőle.

    2014-04-16 12:10:53

Kevin Johnson ellen kellett volna megmutatni a nagysagodat. Ot szinte minden kihivoi posztra hivatott nehezsulyu elagyabugyalta. Az hogy kikaptal egy dolog de hogy meg ki is utott az gaz. Szinte nem is ut a pali csak vedekezik

» Sarközi Róbert   válasz erre
    2014-04-16 11:36:53

@zolimt: akkor inkább úgy mondom, hogy jól eladja magát Leapai, egyre jobban várom a meccset, tudom én hogy nem sok esélye van Leapainak, de hát őt sem szabad azért lebecsülni. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 11:17:28

@horváth gergely: ha gondolod, minden nap magabiztosan elmondom, hogy megverem Wovat! Azt is elhiszed nekem ? Mert en tenyleg meg tudnam verni!!! :D

» zolimt   válasz erre
    2014-04-16 11:10:52

Azért Leapai túlzásba viszi , nézzük meg ki is ütötte ki ezt a Leapait és mindjárt össze áll a kép hogy inkább Wladimir fogja leütni pár menet alatt .

» gigaboly   válasz erre
    2014-04-16 11:04:24

már tényleg annyiszor elmondta, és olyan elszántsággal ezt Leapai, hogy ki fogja ütni Wladot, hogy már kezdem azt gondolni, hogy tényleg így lesz, pedig tényleg nem sok az esélye. De olyan határozott a srác, nagyon tetszik a hozzáállása, tényleg úgy mondja ezt, hogy ő tényleg el is hiszi, hogy megveri Klitschkot, és én is kezdem elhinni. De hát a meccs toronymagas favoritja továbbra is Wladimir Klitschko, és az ő győzelmére számítok kiütéssel.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-16 10:47:13

@Jor-El: Azért legyünk már több tisztelettel kicsit a kihívó fele. Ha Vlad a meccsig megkapja az ausztrál állampolgárságot, akkor az utolsó mondat akár valós is lehet.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-04-16 10:05:09

Én már széttéptem Klicskót!
Lerajzoltam és összetéptem. :-DD
Ezt ajánlom a kihívónak is.
Tuti siker. :-DD

» Jor-El   válasz erre
    2014-04-16 09:50:22

Mekkora nulla ez a Leapai. Dögunalmas, egyoldalú meccsre számítok.

» kasimir   válasz erre
    2014-04-16 08:34:37

Az tuti, uj vilagbajnoka lesz a hazadnak, Alomorszagnak.

» fixpont   válasz erre
    2014-04-16 08:27:04

Teljesen egyetértünk komám!
Bár az utolsó két mondat nem kellett volna.
:)

    2014-04-16 08:23:01

Jaj.

    2014-04-16 08:22:21
Ugrás az oldal tetejére