boxkesztyű, boxzsák, bandázs

Deontay Wilder kihívta Tyson Fury-t

2012-08-18 12:48:12 / greg

A napokban az amerikai nehézsúlyú reménység Deontay Wilder kihívást intézett a brit nehézsúlyú reménység Tyson Fury-hoz. A két veretlen ökölvívó csatája bizonyosan sok érdekességet tartogatna, ám Wilder szerint Fury úgysem fog kiállni ellene: "Én nagyon szeretnék összecsapni Fury-val, amilyen gyorsan csak lehetséges, de ő egyszerűen gyáva.". A brit ökölvívó egyelőre nem válaszolt a kihívásra és a provokációra.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@leibigab: Azért a vastagláb-lassúság párhuzamra rácáfolt Mike Tyson.

» Streky   válasz erre
    2012-08-22 17:48:52

@leibigab: leirtam ertelmesen, ha nem erted vagy nem akarod az ate bajod, de ne tegyel mar fel olyan kerdest amire lentebb mar valaszoltam. A legnagyobb baj az hoyg sokan nem tartjak fontosnak meg idejuk nincs ra bemagyarazzak hoyg nem fontos vagy nem is tudnak rola,hoyg mennyire az... De mondom ezt olyannak nehez elmagyarazni aki nem igen latogatja konditermet mert szerinte az csak arra jo hoyg a strandon a lanyoknak feszitsen az ember. Ennel azert joval tobbrol szol ez az egesz. Es az emberek 75% aki lejar az nem vegez normalis edzest. A miertjet ne kerdezd de en ezt tapasztaltam.

    2012-08-21 22:04:57

@Chico: Az a véleményem, hogy önmagához képest mindenki lassul valamennyit ha növeli a testömegét, még akkor is, ha ezt egy "minimális tömegnövekedésnél" szemmel kevésbé is lehet érzékelni.

"Tyson pl mennyire volt lassu a szemre 45karjaival."

Tyson nagyon gyors volt (szuper jó genetika), de a gyúrós termekbe vajon miért nem látni olyan gyorsaságú emberkéket? De a bokszvilágban sem látok hozzá hasonló gyorsaságú bunyóst hasonló alkattal. Nyilván, nem hallottak még az izmok nyújtásáról. Tyson is lassult önmagához képest, ahogy nőtt a tömege (és persze idősödött is)..és sztem nem azért, mert kezdte kihagyni a nyújtást az edzéséből.

» leibigab   válasz erre
    2012-08-21 21:35:57

@leibigab: Ha rendesen gyursz ami azt jelenti,hogy a sulyzos edzesek utan megfeleloen lenyujtod lelazitod az izmaid akkor semmifele lasulas nem fog bekovetkezni. Csak ezt nagyon kevesen csinaljak mert ez plusz ido szorgalom stb. ami manapsag nem nagyon jellemzo, de persze vannak kivetelek. Nezd meg Tyson pl mennyire volt lassu a szemre 45karjaival. Vagy a nagy kedvenced Pacqiuiao milyen labizmokat szedett magara az evek alatt mint valami testepito es megis ugyanaz a pattogos emberke maradt es nem veszitett a gyorsasagabol. Ugyhogy ilyet szerintem csak olyan jelent ki aki eleteben nem jart meg konditeremben csak max korulnezni.

    2012-08-21 21:08:07

@leibigab: Tényleg látszik hogy uborkaszezon van,szegény Wilder-t jól kitárgyaltuk,abban maximálisan egyetértek higy pálcikalábak ide vagy oda de bőven van még ideje,nincs lekésve semmiről.

    2012-08-21 20:59:37

A boksz és a kötelezés már eleve erősíti a lábat, de valamennyit Wilder is biztos tudna erősíteni rajta még súlyzós edzéssel. Stabilabban állna, de a lábmunkája lassabbá válna. Ez a láb dolog alkati kérdés. A bokszolók általában nem vékony lábúak, de mint az átlagemberek között, így köztük is mindig lesznek, és voltak is, vastag és pipaszár lábúak, alacsonyabb-tömör ill. magas-vékonyabb alkatúak. A vastag lábú bunyósok általában kevésbé mozgékonyak, így az egyensúlyúk és az egész állásuk stabilabbnak tűnik, mint a vékonyabb lábúaké. A test mozgáskoordinációja, így az egyensúlyi helyzete is fejleszthető...és ehez nem kellenk feltétlen olyan erős lábak, mint Tysoné vagy Foremané. Elég megnézni Holyfield lábait, ami szintén egy nehézsúlyúéhoz képest elég "vékony" volt, de ugyanakkor azzal a "vékony" lábakkal elég jól tudta koordinálni a mozgását, és meglehetősen mobilis is volt. Holyfield is egy vékonyabb csontozatú, elég sokat is dolgozott "plusszban" lábra, de mégsem lett neki egy Tyson vagy Tua combkerülete.
Viszont Emanuel Stewardnak (akire azért mondhatjuk, hogy az utóbbi évek talán legnagyobb szaktekintélye a legjobb nehézsúlyúaknak), nincs rossz véleménye Wilderről...a legpotenciálisabb amerikai nehézsúlyúnak tartja. Azonban ő is hiányolja már az egyre komolyabb megmérettetéseket számára. Wilder talán egy kicsit később érő típus (jelenleg 26 éves), így ha csak 2014-15-re jut el egy VB meccsig, még akkor sincs lekésve semmiről.

» leibigab   válasz erre
    2012-08-21 20:51:35

Par hete mar irtam sok lett a koksz de az altestet elhanyagolta az edzeseken. Ez mindaddig nem lesz baj amig ilyen harmadvonalas hurkakat aprit akik szinte meg tamadni sem mernek. De ha kap egy epkezlab bokszolot aki odaall kivancsi leszek ezek a pipaszar labak meddig birjak majd ha a ket szazkilos test egymasnak feszul. Semeddig es a Wilder lufi ki is pukkad. nem veletlen,hoyg egy epkazlab ellenfelet nem kapott idaig. Meg egy felnehezsulyu is leutotte. Benne latjak egyesek ajovo nagy bajnokat:) Hihetetlen...

    2012-08-21 20:36:54

@apa: "Kissebb súlyokban voltak szöcskelábú arcok,de itt 100kilók feszülnek egymásnak." Nezd meg a 135-140 kilos Usztinov-ot: sokkal biztosabban all a laban, az egyensulya is jobb, es amig friss, talan konnyebben is mozog labon, mint Wilder meg sok mas nehezsulyu.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-21 19:39:08

Bár szerintem is vékony Wilder lába és a stabilitás érdekében nem ártana, ha megerősítené, főleg, hogy nehézsúlyban semmi hátránya nem származna a plusz súlytól, viszont azt azért látni kell, hogy a nehézsúly kivételével a bokszban nem igazán célszerű komoly combokat építeni, mert -lévén a legnagyobb izomcsoport- jópár súlycsoportot léphet az ember egy fejlett lábbal úgy, hogy többet veszít ezzel, mint amennyit a stabilitással nyer...

» deniro2   válasz erre
    2012-08-21 19:30:02

A kokszot jó értelemben írtam természetesen:))

    2012-08-21 18:38:07

@bpjotruska: Lehet hogy ebből adódhatnak stabilitási gondjai,de nemtom,nem értek a genetikához.Lehet hogy jó egyensúlyérzékkel lehet korrigálni.Kissebb súlyokban voltak szöcskelábú arcok,de itt 100kilók feszülnek egymásnak.Csak olyan furcsa látvány.Nyilván lábra sem lehet csak kokszolni,nem tudom....

    2012-08-21 18:34:56

@apa: Szerintem genetika miatt ilyen vékony a lába,és nem azért mert nem dolgoztatná meg.Egy ilyen adottságnál bokszolóként nem nagyon van mit csinálnia hogy vastagabb legyen,ha gyúrós lenne akkor nyilvánvalóan jóval több edzés ráfordításával lehetne javítani rajta.

» Árpád   válasz erre
    2012-08-21 18:12:31

Esetleg Herbie Hidehoz hasonlitható Wilder ?

» Leonard   válasz erre
    2012-08-21 18:03:44

@apa: Maradva a fiatal Lewis-os peldanal: Wilder a pipaszar labain meg a sajat uteseinek a lenduletetol is el-elveszti az egyensulyat, a fiatal Lewis meg az adott helyzetben problema nelkul lebirkozza a ritka eros testfelepitesu Ruddock-ot is.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-21 18:01:05

Elég érdekes felépítése van Wilder-nek ez tény,a felsőteste az oks,a virgácsa meg mint a cérnametélt,mint a mostani "divatgyúrósgézák" dobunk egy szemeset,aztán rátolunk bicepszre meg fekvenyomunk,a többi testrész nem lényeg.

    2012-08-21 17:47:18

@Irbisz: ...megérzés a videok alapján!...Iszonyato san gyors,robbanékony és nagyon hatásosan robban be ellenfeleinek az ütötávjába.."Vékony kának" tartom kissé,ezért" javasoltam neki" a plusz 6-8 kilo izmot..Üvegállu-e?Ne m biztos..--Izlések és pofonok srácok: De ezt a Tyson(mily szégyen ez a névhasonlóság Mike -al) Fury-t nem tartom igazán nagy bokszolonak,számomra egy " brit kreálmány ,egy felfuttatott vki"..Alvarez ,mint "félisten"??Igen,a sszem nem sokat tuloztak((..és még van 10 éve a ringben.. Mondjuk Erdei utja is ilyen "macskajancsik által kreált gyözelmi parádé" lenne??Igen,nagyobb részt összekapart ellenfelek voltak,igen..Viszont Zsolt ettöl még nem kevés:öt pl.félnehéz 4.-5 helyre tenném.

» Robi67   válasz erre
    2012-08-21 16:58:20

"Deontay Wilder kihívta Tyson Fury-t"

Akiből lesz majd egy Dzsamem Dzsubulu 3gy. - 27v. mérlegű ellenfél, akinek délben szólnak, hogy este tízkor meccse lesz. "KO King!!!" :P

» ogreface   válasz erre
    2012-08-21 16:13:12

@bpjotruska: baromi jó ez az interjú!

» kovacs alajos   válasz erre
    2012-08-21 15:59:26

Kicsi off, angolul tudoknak - ez egy nagyon jo interju egy sokat latott felhozoemberrel:
http://www.eastsideb ...

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-21 14:50:25

örömmel látom ,hogy milyen sokakat érdekel ez a meccs ,természetesen köztük engem is ilyen meccsek kellenének a nehézsúlynak ,hogy a feltörekvő veretlen reménységek keressék a kihívásokat és kiálljanak egymás ellen ,ne csak homokzsákokat püfölve jussanak el a címmeccsig ,hogy kiderüljün mire képesek ,és hogy meg legyenek méretve hogy bírják a strapát fel legyenek készülve Wladimir Klitschko ellen . Egyébként egy Wilder vs David Price meccs még jobban érdekelne ,és szerintem Price el is fogadná a kihívást ,és szerintem jó kis meccs lenne!!!!! :)))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-08-21 12:08:05

@Tigga: Csak azért mert 20-30 kilóval nehezebb és ennyivel nagyobbat tud ütni.Mert amúgy lent is nagy ütök vannak, és technikásabbak.Jobba n megnézek egy kisebb súlyt.

    2012-08-21 09:00:43

@Titok: az összes kisebb súlyút megvernék :)

    2012-08-21 05:39:33

én igazából egyiket se tartom még olyan nagy boxolónak, hiába mond a sok ember bármit.Tehát egy olyan boxolót se vert meg egyikük se akire az mondom hogy:"ez igen".Bár az is igaz hogy ilyen boxoló ebbe a súlyba nem nagyon van, én inkább a kisebb súlyúakat tartom most élen, most övék a box.

    2012-08-21 01:25:35

http://www.dominicse ...

Ezután a kínos eset után lett Wilder igazán az elhízott félnehézsúlyúak réme. :)

Ez nem lenne feltétlenül baj, csak az arca nagy kicsit az eddigi teljesítményéhez. Fury számomra elég "semleges", de profiként eddig szerintem is ő tett le többet az asztalra. Persze ha neki is csak egy hetet adnának a felkészülésre, lehet én is Wilder-re fogadnék.

» Layman   válasz erre
    2012-08-21 01:19:35

@leibigab: "Hát persze, merész dolog Lewishoz hasonlítani, dehát Lewis egy sokkal nagyobb amatőr tapasztalat után lett profi." Itt nem csak errol van szo szerintem... Ott van pl Tyson Fury: fiatalabb, mint Wilder, amatorkent is szerenyebb palyafutasa volt, profikent is kevesebb meccse van, megis vert mar meg par epkezlab bunyost ( Chisora, McDermott, Rogan, Maddalone ). Es lass csodat, az esetlen, magat pofan vero nagy mamlaszbol lassacskan turheto bunyossa erik - ha megnezed Rogan ellen, majd megnezed egy korai meccset, szerintem hatalmasat fejlodott. Nyilvan Wilder is fejlodott valamcsiket, de lassabban, gyengebb ellenfelek ellen, es mikozben meg semmit nem tett le az asztalra, maris van akkora pofaja, hogy gyavanak nevezzen egy bunyost, aki azert kiallt es legyozott mar komolyan veheto bokszolokat is.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-20 22:17:38

@bpjotruska: "Lewis azert szepen lekapcsolta a villanyt neki... "

Hát emlékszem, akkoriban vártam is azt a meccset, és bavallom, meg is lepett, nem is az, hogy Lewis megverte, hanem ahogy megverte...

Visszatérve Wilderre: Hát persze, merész dolog Lewishoz hasonlítani, dehát Lewis egy sokkal nagyobb amatőr tapasztalat után lett profi. Wildernek ezt pótolnia kell....ezt látjuk mostanában:) Aztán előbb utóbb ugyis jönnek majd az erősebb ellenfelek, ott pedig kiderül majd, hogy mennyi potenciál van benne. Mindenestre először a harmad-negyedvonalat teljesen kitakarítja:)

» leibigab   válasz erre
    2012-08-20 20:31:26

@leibigab: Lewis azert szepen lekapcsolta a villanyt neki... Lewis-nak szerintem tobbek kozott az utoerejet is alabecsulik sokan - elismeri mindenki, hogy kemeny uto volt, de nem soroljak a legnagyobb bombazok koze, pedig szerintem ott a helye. Nem is volt olyan KO-aranya, mint Tyson-nak - vagy Wilder-nek :-)) - de ezt az aranyt olyan bunyosok rontottak, mint Mercer, Tua, Holyfield 2X, Tucker... Egy szo mint szaz, engem Wilder sehogyan sem emlekeztet ra.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-20 20:14:33

@bpjotruska: "Teszem hozza meg egyszer, hogy ez a Ruddock tobbszor is feallt Tyson leuteseibol, es a masodik meccsukon ki is huzta a 12 menetet Vas Miskaval "

...és mindezt törött állal.

» leibigab   válasz erre
    2012-08-20 20:03:42

@bpjotruska: Teszem hozza meg egyszer, hogy ez a Ruddock tobbszor is feallt Tyson leuteseibol, es a masodik meccsukon ki is huzta a 12 menetet Vas Miskaval ; Manswell hany menetre lett volna eleg Tyson ellen?

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-20 19:24:23

@Leonard: Haaaat... itt van: hasonlitsd csak ossze a ket bunyos mozgasa-koordinacioj at, dinamikajat, sebesseget, ringbeli mozgasat, labmunkajat, jab-jet, uteseinek kivitelezeset + szamoljal az elottuk allo, megoldasra varo feladattal is - Ruddock hany ligaval all feljebb, mint Manswell? Miben nem jobb fenyevekkel?
http://www.youtube.c ...

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-20 19:19:04

@Chico: Ezen meccsre alapoztam a Lewissal való hasonlóságot :

http://www.youtube.c ...

» Leonard   válasz erre
    2012-08-20 18:54:42

"Wilder tényleg nagyon jó, fiatal Lewist idézi"

Te meccset is lattal tole vagy csak akep alapjan irod? :) Komolyan nehanyan itt olyanokat kepzelnek bele Wilderba ami nincs meg benne. Fury egy igazi bokszanalfabeta, de szerintem meg o is elverne. Majd ha talakozik egy igazi bokszoloval akit nem egy hettel a meccs elott kukaznak elo es gyozelmi szandekkal lep ringbe szerintem otmenetet nem fog kihuzni. Negy ev alatt nem hoztak neki egy epkezlab ellenfelet akit bokszolonak lehet nevezni, ez nem veletlen. Ez egy lufi kb. mint anno Michael Grant.

    2012-08-20 18:17:20

@Leonard: "Wilder tényleg nagyon jó, fiatal Lewist idézi, de azért Price is elég kemény." A fiatal Lewis a 21. profi meccsen brutalisan szetkapta Donovan Ruddock-ot, aki elozo meccsen a 25-0 merlegu Phil Jackson-t verte, nem sokkal azelott meg 12 menetben pontozassal kapott ki Tyson-tol. Osszehasonlitaskeppe n Wilder a 21. meccsen a 37 eves Jesse Oltmanns-et verte, aki egy 10-16-1 merlegu felhozoembertol kapott ki elozo meccsen ( egy evvel korabban ). Egyebkent ha megnezed egy-egy meccset a fiatal Lewis-nak es Wilder-nek, kb annyira hasonlitanak, hogy mindketto magas, atletikus neger srac...

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-20 17:46:13

Valamint a boxban nincs olyan hogy valaki biztos nyer.Egy rossz lépésen, egy rosszul kivitelezett támadáson, akár egy rossz levegővétellel is eldőlhet a meccs.

    2012-08-20 13:50:25

@deniro2: Ezzel egyetértek,nyilvánva lóan így van,én azt nem szeretem amikor tényként közli valaki hogy pl Fury jobb mint Wilder és elfenekeli,Alvarez jobb mint Cotto ilyesmik.Vannak esélyesek de ugye a labda gömbölyű,mostanság mindenki kiscsavez buktát jósolna Martinez ellen,de nem jósol hanem kijelenti hogy alázás lessz stb.Nem szeretem a túlsztárolt bokszolókat,de ha méltatlanul lehúznak valakit azt sem.

    2012-08-20 13:21:04

@apa: Azért jobban meg lehet ítélni valaki képességeit a másodvonal, mint portások ellen...

» deniro2   válasz erre
    2012-08-20 12:55:31

@deniro2: Na de attól hogy valaki a másodvonalat veri még nem lessz "vörösjézus" és ha valaki a 200ból ütöget attól még nem lessz szar bunyós,nemtom érthető e.A lényeg hogy tudjuk helyén kezelni a legényeket.

    2012-08-20 12:48:16

Most úgy néz ki, van néhány igéretes feltörekvő a nehézsúlyban. Vajon 5-10 évvel ezelőtt, Lewis visszavonulása után is voltak, csak mind kikaptak ? Azaz lehet, hogy a mostani feltörevőket is megvernék a Klikcskók ? Lehet, ez sose fog kiderülni, mert azok megvárják, hogy az ukránok visszavonuljanak. Lehet, Wilder lesz az új bajnok, de ehhez valószinüleg Price-on keresztül kell hogy vezessen az út. Haye is visszavonul szerintem hamarosan. Lehet, jövőre már lenne, aki meg tudná verni az ukránokon kivül, de nem megy bele ilyen meccsbe, árt a hirnevének és nincs benne elég pénz. Chisorát szerintem jövőre helyrerakják, lehet, Price lesz az aki helyrerakja. Wilder tényleg nagyon jó, fiatal Lewist idézi, de azért Price is elég kemény.

» Leonard   válasz erre
    2012-08-20 12:37:04

@Titok: Alvarez 5 évvel fiatalabb Wildernél és -bár a szűk elittel még tényleg nem találkozott- az ellenfelei minősége sehogy nem hasonlítható hozzá... Nagyon nem mindegy, hogy a másodvonalat vagy a top 200-at veri valaki...

» deniro2   válasz erre
    2012-08-20 12:20:45

@apa: teljesen jogos!
Én szerintem Alvarez nem egy rossz bunyós (amit idáig mutatott).Egy nagy nevet vert meg, az Mosley, de hogy öszinték legyünk, az nem ér mert azért már pöppet kiöregedett a boxból.

    2012-08-20 11:57:07

Sajnos komoly tényként kezelhető dolgokat nem állíthatunk Wilder-ről hisz valóban nem ismert neveket győzött le,kíváncsian várom a legújabb nevet aki kiáll ellene majd.Kicsit Alvarezhez tudom hasonlítani aki ugyan világbajnok és máris "félisten" mexikóban,de azért a nagy neveket kerülik ők is.

    2012-08-20 11:40:47

@Robi67: ezt mégis miből szűrted le? :))

Wilder noname bunyósok ellen fényezte a rekordját, egyetlen egy épkézláb ellenfele nem volt (vajon miért? :))), Fury ellenfelei jelenleg 5* komolyabb szintet képviselnek.

» Irbisz   válasz erre
    2012-08-20 10:37:47

@Arcos Harcos: ...Wildernek még adnék 2 évet és raknék rá 5-8 kilo izmot és persze letesztelném az ütésállóságát..Ha mind három megvan,kész lehet korunk egyik legjobb nehézsulyu feltörekvöje..Fury egyszerüen "angolosan távozni fog " a felkérés elöl"..(pl."kevés a pénz,vagy fujt a déli szél",vagy hasonlok miatt..((Fury egy" brit boksz-csinálmány"

» Robi67   válasz erre
    2012-08-20 08:58:45

bocs a dupla hozzászolásért, a netem szarakodott és így oldotta meg:/
Amúgy én Tyon Fruy-ba is több fantáziát látok mint ebbe a Heleniusba.És néztem mind a 3tól egy meccset most, én igazándiból Deontay Wilder-be látom a legnagyobb fantáziát.

    2012-08-19 23:57:22

Hát ne sértödj meg, de szerintem ez a Helenius nem egy rossz boxoló, de nem is az a jó.Néztem tőle 2 meccset, és hát nem épp gyors, bár lehet erős mivel 17ből 11et ko-val vert.Igazából elkezdtem nézni a Chisora meccsét, és eszembe jutott hogy "ezt már láttam, ez volt az a meccs amit elnyomtam a tv-ben, mert felesleges végignézni, a néger nyer" de hát mégse:D.Szerintem egy technikásabb boxoló elveri.Néztem a kezét végig a feje alatt tartja, inkább az állánál, valamint ha kiüt is állhoz húzza vissza a kezét, de nem teljesen.Tehát akár egy erős odacsapottal akár a saját kezével is meg lehet széditeni, vagy akár feljebb is lehet ütni, mondjuk halántékost.Persze ezt ki is kell vitelezni, ezért mondom hogy egy jobb boxoló verné szerintem.

    2012-08-19 23:43:02

Hát ne sértödj meg, de szerintem ez a Helenius nem egy rossz boxoló, de nem is az a jó.Néztem tőle 2 meccset, és hát nem épp gyors, bár lehet erős mivel 17ből 11et ko-val vert.Igazából elkezdtem nézni a Chisora meccsét, és eszembe jutott hogy "ezt már láttam, ez volt az a meccs amit elnyomtam a tv-ben, mert felesleges végignézni, a néger nyer" de hát mégse:D.Szerintem egy technikásabb boxoló elveri.Néztem a kezét végig a feje alatt tartja, inkább az állánál, valamint ha kiüt is állhoz húzza vissza a kezét, de nem teljesen.Tehát akár egy erős odacsapottal akár a saját kezével is meg lehet széditeni, vagy akár feljebb is lehet ütni, mondjuk halántékost.Persze ezt ki is kell vitelezni, ezért mondom hogy egy jobb boxoló verné szerintem.

    2012-08-19 23:43:02

@Leonard: Tyson Furyt se írnám le.

    2012-08-19 23:27:27

Klicskók és Haye visszavonulásával szerintem nem lesz sokáig kaotikus időszak (ilyen volt Holmes és Tyson előtt, amikor John Tate, Mike Weaver, majd később Trevor Berbick, stb. voltak bajnokok). Szerintem 2 éven belül vagy új bajnok lesz, aki egyesiteni fogja a súlycsoportot. Az a kérdés, ki lesz ő. Price ? Helenius ? Wilder ? Vagy ismét ki alakuk egy a mostanihoz hasonló krém, akik egymással nem bunyóznak, ezuttal anyagi okok miatt. De szerintem egyértelmű bajnok lesz. Én leginkább Heleniusra és Pricera fogadok

» Leonard   válasz erre
    2012-08-19 23:07:47

@bpjotruska: Akiket felsoroltál neveket,a klicskókat vegyük ki innen,szóval azok közül melyik jobb mint a másik?Vajon ha Wilder elfenekelné őket,de kikapna valamelyik ukrántól akkor jó bunyós lenne e vajon vagy sem?Hát ez a baj a jelenlegi nehézsúllyal:))

    2012-08-19 22:44:24

Hát ha megverte volna Hayet akkor igen.És szerintem ha ezek a Klichkoék visszavonulnak meg a Haye akkor jönnek ezek a "balkéz üti jobbot" emberek.Mert ahogy én elnéztem a felhozatal elég gyenge abba a súlyba.És lássuk be, ezeket a Klichkoékat mindenhol kritizálják hogy nem tudnak boxloni, és mégse tudták őket megverni ezek.Akkor mi lesz ha már nem lesznek.Én szerintem esetleg úgy lesznek majd ott jó bunyosok, hogy a mostanság kezdett öklözök jók, vagy kisebb súlyból mennek fel oda.

    2012-08-19 22:25:13

Végül is mindegy, hogy élvonalnak hivjuk e ezen pár ember csoportját, mindenesetre van most egy 3 fős szűk legjobbak csoportja (a Klicskok és Haye), és vannak a többiek. Ennél a 3 főnél nem lehet megmondani, hogy most ki nyerne egy mérkőzésen. Haye szerintem visszakerült ebbe a krémbe, mégpedig úgy, hogy kiütötte azt a Chisorát, aki Vitalijt megizzasztotta. Ezzel került vissza Haye a krémbe. Illetve kellett még az is, hogy korábban egy Klicskoval boxoljon egy jót, és az ne alázza meg.
Ebbe a krémbe azzal lehet bekerülni, hogy jót meccsel a krém egyik tagjával, illetve meggyőzően veri a krém alatti szinteken lévő öklözőket. A Haye előtti meccs előtt szerintem Chisora közel volt a krémbe való bekerüléshez, de onnan Haye egyértelműen visszalökte

» Leonard   válasz erre
    2012-08-19 22:17:18

@bpjotruska: én nem is azt mondtam hogy nem azért nem élvonalbeli, mert nem vertem meg Klichkot, hanem azért mert csak hurkákat vert meg, és komolyat egyet se, valamint semmit se tett le azt asztalra.Tehát semmiféle komolyabb ővet sem birtokolt, és meg se vert olyat akire azt mondom hogy az már valami.Tehát mondom velem a baj, de nekem ez nem élvonal.Én ezt probáltam idáig elmondani.

    2012-08-19 21:52:53

@Titok: "Lehet én vagyok a hülye, de akinek van 4 esélye egy nagyobb nevet megverni, és egyszer se sikerül, az nem élvonal számomra." Egyszer sikerult... az, hogy harom vak, balfasz vagy korrupt biro pontozott, nem az o hibaja. Az elvonal meg ertelmezes kerdese. A ket Klicsko-t hosszu evek ota nem verte senki meg, de megszorongatni sem tudtak ( talan Chisora volt, aki legalabb megizzasztotta az egyiket ), ilyen ertelemben elvonal nem is letezik... En elvonalbelinek tartom pl Haye-t, Arreola-t, Adamek-et, Chambers-et, Povetkin-t, Pulev-et meg jopar bunyost akik mar bizonyitottak, hogy nem csak hurkak ellen tudnak villogni, hanem a masodvonal, ill egymas ellen is eredmenyesek.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-19 21:18:13

@bpjotruska: Figyelj, én csak a tényeket mondom.Papiron elverték.Én nem láttam Wilder-től meccset(de fogok nézni mostmár!)de én nem is mondtam róla véleményt.Én Chisorárol mondtam véleményt.Nekem igazából szimpatikus, és hiába tudtam előre (éreztem, mielőtt belém kötnétek.) hogy nem nyer Haye ellen, neki szurkoltam.
Lehet én vagyok a hülye, de akinek van 4 esélye egy nagyobb nevet megverni, és egyszer se sikerül, az nem élvonal számomra.Bár mondom lehet bennem van a hiba.

    2012-08-19 21:11:58

@bpjotruska: én is Heleniusnak drukkoltam (sőt őt is tartottam magasan esélyesnek), de simán kikapott. Függetlenül a "hivatalos" eredménytől, ahol a meccsről olvastam külföldi cikkekben, mindenhol az volt, hogy Heleniust elverték, vagy legalábbis erősen vitatható a végeredmény.

    2012-08-19 20:46:28

@Titok: "Ami Chisorát illeti, Helenius megverte Chisorát.Lehet vitatható volt de akkor is nyert.És az utolós 5 meccséből 4szer kikapott, 1x még koval is.És ebből a 4 vereségből 1 volt amire azt mondják hogy vitatható volt.Szerintem az ilyen boxoló nem élvonal:)" Nrm vitatni kell azt a meccset, hanem megnezni... Helenius vitt kb 2-3 menetet, es "nyert". Ezen nincs mit vitatni, aki latta a meccset, tudja ki nyert ( Helenius-nak szurkoltam egyebkent ). Chisora merlege persze sokkal szarabbul mutat, mint a Wilder-e, viszont a veresegeit olyen bunyosok ellen szenvedte el, akik ellen Wilder egy impozans 0-4(4KO)-t tudna produkalni, kulonosen ha tizenpar meccs utan kuldik ellenuk.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-19 19:30:03

@apa: "harmadrangúa k at ütött ki,mintha más bunyós az első húsz meccsén kizárólag arreolával és klicskokkal harcolna 10x oda vissza.Tehát itt mindenki szerint az eddigi meccsein kizárólag a legjobb huszat kellett volna elkalapálnia.Fury egy bohóc fingja nincs az ökölvívásról legalábbis Wilder-hez képest"
Jopar bunyos van manapsag, akik feleannyi meccs utan mint Wilder, mar sokkal jobb bunyosokat vertek meg ( Helenius, Pulev, Ortiz, Price, Fury ). Ezt sem tagadni, sem szepiteni nem nagyon lehet. Fury is egy olyan bohoc, akinek jelentosen jobb bunyosokat hoztak ellenfelul, mint ennek a nagypofaju KO-kiralynak, es eddig megoldotta oket.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-08-19 19:22:39

@Árpád: Ez a másik hogy nincsenek készen,ettől is a falra tudok mászni...

    2012-08-19 12:11:44

Apa

Már vannak igazán tehetséges reménységek,Price,Pu lev,Wilder,Fury,Mitc hell,Helenius,Ortiz, akik egy-két éven belül beérnek és kellő rutint szereznek.

Mielőtt valaki beírja hogy miért nincsenek még készen az nézze meg hogy Klicsóék hányadik mérkőzésükön álltak ki vb övért(kb 35-dik meccsük körül) és hát Chris Byrd v Herbie Hide nem igazán egy nagy falat.

» Árpád   válasz erre
    2012-08-19 11:54:07

@deniro2: Én megértem hogy mindenki várja a nehézsúly felemelkedését,hisz mindíg is ez volt a súlycsoport zászlóshajója,mostan ság viszont csak egy összetákolt bárka szerintem.Azt tudjuk hogy amíg az ukránok a színen vannak semmi értelme bárkinek is rohannia bárhova is.De látatlanban ne ítéljünk el senkit/Wilder/és ne is dicsőítsünk/pl Alvarez/mert ezek a dolgok nem állják meg a helyüket.Minden akkor kerül e helyére amikor elkezdődik az első menet,addig csak találgathatunk,az normális,de ha tényként kezeljük a fikciókat és nem lessz igazunk utána csak mentegetőzhetünk.

    2012-08-19 11:33:04

@apa: "mintha amatőrben boksz helyett almacsutkákkal dobálnák egymást az olimpián"

Pszt, ne mondd el senkinek, de Wova és Harrison is nehézsúlyú olimpiai bajnokok...:)
Egyébként meg nem a meccsszámmal van a fő probléma Wildernél, hanem azzal, hogy 4 év alatt a dupla nullás ellenfelektől a két nullásokig jutott mindössze...

» deniro2   válasz erre
    2012-08-19 11:03:59

Érdekes hozzászólásokat lehet itt olvasni,nincs tesztelve az álla,mintha amatőrben boksz helyett almacsutkákkal dobálnák egymást az olimpián,nehogy bajuk legyen,harmadrangúak at ütött ki,mintha más bunyós az első húsz meccsén kizárólag arreolával és klicskokkal harcolna 10x oda vissza.Tehát itt mindenki szerint az eddigi meccsein kizárólag a legjobb huszat kellett volna elkalapálnia.Fury egy bohóc fingja nincs az ökölvívásról legalábbis Wilder-hez képest ezt csak az nem látja aki nem akarja.Nézzétek meg Wilder meccseit az olimpián,akkorákat kapott hogy majd leszakadt a feje,nemtom ki honnan szedi hogy üvegállú stb.Ne vakítsunk.

    2012-08-19 10:31:46

Szerintem Wildernek vérében van a boksz, Fury meg tanulja.

» maflás   válasz erre
    2012-08-19 09:24:06

Szerintem Wilder mindenben felülmulja Furyt, és ahogy sokan mondjátok, egyedül az ütésállósága kétséges, ami tényleg nem lett még tesztelve. Azt viszont a vak is látja, hogy Wilder klasszisokkal jobb boxoló, mint Fury.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2012-08-19 03:05:46

@Roy Jones Jr.: ez fontos info.
wladimir-effektusban szenved?
ezt hol hallottad róla?

» kovacsik   válasz erre
    2012-08-19 01:43:21

@TITANIUM: azért több volt az vitali részéről, mint hagyom hadd ügyeskedjen..
(wladimir is ezért padlózott?)
és a fura, h wladimir (lewissal ellentétben)nem akart visszavágót..
mind1.

wilder nekem is jónak tűnt, fury(nem láttam meccsét)elég puhók alak benyomását kelti.
de semmit nem akarok ezzel mondani eredmény tekintetében.
megnézném!
sőt, már-már várnám is e meccset.

» kovacsik   válasz erre
    2012-08-19 01:41:52

@Irbisz: Azért Manswell pl. Chagaev ellen végigállta a meccset. Pusztán annyit állítottam, hogy szerintem Wilder nem egy ügyetlen srác és amit láttam tőle az ígéretesnek tűnik. Képzett is, amatőrben olimpia bronzig jutott, ha jól tudom.

» iceman   válasz erre
    2012-08-19 00:07:35

@Árpád: Hat a Vitalij ellen azert csinalt kemeny merkozest mert allta a bombakat egy ideig Sanders,nem azert mert olyan szoros volt. Sokan azon izgulnak be hogy Sandersnek volt az elsoben egy jo kontrautese es Vitalij hatramenetbe kapcsolt. De szo sem volt ott "majdnem kiutotte" meg "meg volt fogva".Vitalij ugy gondolta hogy hagy usse ki magat,majd a kovetkezo menetektol lenyeletek vele 100 jeb-et aztan lenyugszik. Ilyen alapon Lewis-Tua meccs is szoros volt mert Tua-nak volt egy jo utese az elejen...

» TITANIUM   válasz erre
    2012-08-18 23:53:49

Én is így látom, Irbisz! Manswell, aki amúgy is országos hurka, készülhetett 1,5 hetet erre a meccsre, szóval marha nagy "felkészülés" lehetett. Az ütésállóságáról meg nem is érdemes beszélni...

Owen Beck ellen sem sok minden derült ki, de talán annyi, hogy Wilder védekezés gyanánt nem sok mindent tesz és elég könnyű eltalálni, ha valaki nem tojja már eleve össze magát az ütőerejétől, mert az úgy tűnik van azért...

Az ütésállósága éles meccsen még abszolút nem volt tesztelve, nyilván ilyen kaliberű ellenfelek ellen nem is lehet, csak kérdés, hogy nem pont ez volt-e eleve a cél, hogy nehogy idő előtt kiderüljön, hogy a "KO-király" az első komoly pofon után lefekszik aludni. Mert lehetett olvasni, hogy sok mai jónevű bunyósnál megfordult, mint sparringpartner, de valahogy semmit nem lehet olvasni ezekről, a rossz nyelvek szerint mert Deontay sűrűn látogatja a padlót, így aztán "hírzárlat" van...

Persze, ez lehet, hogy csak kamu, majd kiderül...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-08-18 23:51:12

@iceman: Hát abból, hogy univerzumos hurkatöltögetésnek is gyászos negyed-ötödvonalas hobbistákat, beugrókat végigver, nagyon nem következik hogy a másodvonalat valaha is eléri, nemhogy Lewis-hez hasonlítgatjuk.
Főleg hogy 4 év alatt képtelenek voltak egy épkézláb ellenfelet hozni neki, míg Lewis, de még Wlad is világbajnok lett ennyi év alatt ...

» Irbisz   válasz erre
    2012-08-18 23:12:02

@Árpád: igen,lehet.De 4?Meg igazából vannak nála nagyobb boxolók is akik kikaptak párszor, de ő neki nem is volt olyan sok meccse és csak 2-3 rangú embereket vert meg, a komolyabb emberek ellen elhasalt.Az ilyennek nincs helye az élvonalba.Viszont ha most visszajönne, és megverne pár nagy nevet akkor viszont élvonalba tartozna, de még 1-et se vert meg, és akár hányszor volt esélye, kikapott.

    2012-08-18 22:13:14

Ez a Wilder gyerek igen jó, ahogy néztem. Magas, erős, nem ügyetlen, elég gyors, keményen üt. Engem valahogy a fiatal Lenox-ra emlékeztet. Ha az álla is bírja a strapát és nem hülyüli el a karrierjét, akkor akár dominálhatja is majd a nehézsúlyt. Szerintem Fury nem éri el ezt a szintet.

» iceman   válasz erre
    2012-08-18 21:44:01

Titok

Azért szerintem a Lennoxot kiütő McCall végigverné a mai elsővonalat,Vitali és Haye az a két ember aki megállíthatná őt,McCall akkor is jónak számított ma meg a pár legjobb között lenne.Sanders mint írtam nemcsak hogy elsöpörte Vladot,hanem Vitalijjal is nagyon kemény mérkőzést csinált.

Sokan vitatkoznának azzal hogy Helenius verte Chisorát,inkább csak papíron győzött ellene.Aztán kikapott a világ 2 legjobbjától(Itali,H aye),meg van egy Fury elleni vereség de hát becsúszhat egy rossz nap bárkinek.

» Árpád   válasz erre
    2012-08-18 21:12:04

@Árpád: Van olyan boxoló aki szerencsével megver egy nagy nevet, esetleg az a nagy ember nem készül a meccseire, mert nem veszi komolyan, lásd Lennox Lewis-t aki 2 vereségéből mind a 2-őt olyantól szenvedte el, akik nem voltak valami jók.Ennyit Sandersről, mert szerintem ő is kb így verhette meg Wladimir-t.

Ami Chisorát illeti, Helenius megverte Chisorát.Lehet vitatható volt de akkor is nyert.És az utolós 5 meccséből 4szer kikapott, 1x még koval is.És ebből a 4 vereségből 1 volt amire azt mondják hogy vitatható volt.Szerintem az ilyen boxoló nem élvonal:) És ha nem köpte volna le, vágta volna pofon Kilchkoékat, valamint nem verekedett volna össze Haye-val a sajtótájékosztaton, most nem is beszélnénk róla szerintem.

    2012-08-18 20:59:28

deniro2


Nálam 4 menetet vitt el ellene,a középtájt voltak Derek menetei 5-6-7-8.

Egyébként ahoz képest hogy szerinted Vitalij "félkarú" volt feltűnően sokat ütött a sérült kezével.Helenius tényleg komolyan meg lehetett sérülve hisz azóta sem volt meccse és műtétje volt,de Chisora verte őt ez nem változtat a tényeken.

Furytól kikapott.Mindenkinek lehet rossz formája,napja.


Nem kell klasszisnak lenni ahoz hogy jó meccset csináljon az ember.Elég ha van szíve és keményfejű a bunyós,nyerni akar.

Nyilván Sanders sem egy klasszis aztán láthattuk hogy Vlagyimirt legyalulta,és Vitalijt is majdnem kiütötte az első menetben :)))

» Árpád   válasz erre
    2012-08-18 20:33:11

@Árpád: Melyik menetet vitte el egyértelműen Chisora a félkarú Vitali ellen? http://www.boxingsce ...
Pár szoros menet egy 40 éves, sérült Klicsko ellen...
A szintén komolyan sérült Heleniusszal sikerült szoros meccset vívnia, Haye ellen pedig totál simán kikapott, ráadásul a padlón is végezte...
A Fury elleni tragikus szereplésről ne is beszéljünk... Impozáns...:) Egyértelműen klasszis a srác:)

» deniro2   válasz erre
    2012-08-18 20:12:03

Titok

Chisora egyfelől keményen megizasztotta Vitalijt,jópár menetet elvitt ellene,másfelől verte Heleniust,és Hayel is jó meccset csináltak.Ha ő másodvonalas akkor kik az elsővonalasak? Rendben hogy a balhék miatt megnőtt az ismertsége,de azért bokszolni is kell hozzá.

Fury fejlődött a korai meccseihez képest,meg ez a Wilder gyerek is jó,két góliát összecsapása nem lesz unalmas :))

» Árpád   válasz erre
    2012-08-18 20:02:01

@Árpád: Chisora mióta élvonal?:D
Nem egy jó boxoló, csak nagy nevet csinált magának a balhékkal, amúgy nem egy olyan jó öklöző, olyan másodosztály.Vagyis szerintem az nem egy élvonal beli boxoló akit sorra vernek meg.

Viszont én is megnézném ezt a meccset, pedig amúgy nem néztem egyikőjük meccsit se.Vagyis Furynak néztem egy régebbi meccsét, már nem tudom melyiket, de az förtelmes volt:D de most azt mondják mindkettőre hogy jók úgyhogy csak tudnának produkálni valamit.

    2012-08-18 19:46:05

Röhögnék, ha összejönne a meccs és a magától teljesen elszállt Wildert kicsapná az első valamirevaló ellenfele...:) A sansz megvan rá, nem tűnik betonállúnak a srác...

» deniro2   válasz erre
    2012-08-18 16:32:51

megnézném.
egyikük 'felhozómeccseit' sem néztem soha, de egymás ellen megnézném őket.(illetve 1 wilder meccset néztem)

» kovacsik   válasz erre
    2012-08-18 16:28:45

szerintem Fury ki fog állni vele ,de nem az amerikai debütáló meccsén ,vagyis nagyon remélem hogy ki fog jó meccs lenne ,de Wildert még szívesebben látnám David Price ellen!!! :)))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-08-18 15:03:15

Szep a merlege de meg masodvonalast sem nagyon vert meg. Klicskok utan talan lehet vilagbajnok.

» TITANIUM   válasz erre
    2012-08-18 15:03:07

Ez a Wilder egy állat, elég szimpatikus,teknikás boxoló szerintem a Klitschkokig menetelni fog.

» Németh Kristóf   válasz erre
    2012-08-18 14:54:47

@horas: Nem tudom,igazán kipróbálva még csak Fury van(Chisora,Rogan),W ildernek a másodvonal végén horgonyzó Manswell volt az első vmennyire értékelhető ellenfele,rajta kivül csak harmadvonalasokat aprított eddig.

Wilder dinamikusabbnak tűnik nekem,jobban is mozog lábon,viszont Fury kemény nagyon jó ütőerővel,tudatosan bokszol.Gyorsaságba nem tudom melyik a jobb,szerintem közel azonosak.

Kellenne egy ilyen meccs,két jó képességű feltörekvő között.

» Árpád   válasz erre
    2012-08-18 14:48:58

Szerintem Wilder meglehetősen simán nyerne. Elképesztően jónak, és erősnek tűnik.

    2012-08-18 14:18:47

Ez jolhangzik es egesz jo kis meccslehetne belole. De ezt a ket bokszolot annyi jonevu ellenfellel hoztak mar ossze elmeletben. Aztan ahogy kozeledett a meccs idopontja a jo nevekbol semmi nem lett helyette aztan jottek a hurkak az arcuk meg csak no a meccseik pedig egyelore szamomra siralmasak.

    2012-08-18 14:06:01

@Árpád: hát igen szerintem sokakat érdekelne ,reméljük összejön !!! :))))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-08-18 13:22:23

@horváth gergely: Jó lenne látni a 2 Torony összecsapását!!! :))

» Árpád   válasz erre
    2012-08-18 13:19:18

na Wilder már elkezdte kóstolgatni Fury-t ,reméljük eléri célját és kiáll vele ,engem nagyon érdekelne egy ilyen meccs, 2 veretlen nagydarab feltörekvő ,szerintem akár Angliában ,vagy Amerikában is el lehetne adni egy ilyen meccset ,úgy gondolom ,hogy ez egy jó meccs lenne ,szerintem Fury győzne ,de egyáltalán nem könnyen ,aztán az is benne van a pakliban hogy Wilder kiüti . Wilder legalább keresi a kihívásokat ,remélem Fury elfogadja a kihívását és kiáll vele valamikor !!! :)))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-08-18 13:02:47

Jó meccs lenne! Bár nem hinném, hogy Wilder managerei ezt engednék létrejönni. Fury se nem öreg, se nem elhízott félnehézsúlyú. Ha mégis létrejönne biztos érdekes lenne, a nagyobb rutin miatt én a pikey-ra tennék.

» Miskolci   válasz erre
    2012-08-18 13:00:37
fel