boxkesztyű, boxzsák, bandázs

Meglepetés: Garcia kiütötte Khant!

2012-07-15 09:49:50 / Erwin

Helyi idő szerint szombaton este a las vegasi Mandalay Bay Hotelben csapott össze egymással a WBC kisváltósúlyú világbajnoka, Danny Garcia, és a WBA címet birtokló Amir Khan. A találkozó toronymagas favoritja utóbbi öklöző volt, és ennek megfelelően a 25 éves Khan jobban is kezdte a mérkőzést. A brit bunyós dominanciája azonban egy pillanat alatt semmivé lett, miután amerikai riválisa – aki már a második felvonásban felszakadt - padlóztatta a 3. menet végén. A leütés utáni szünetben a segédek megpróbálták magához téríteni a szédült Khant, és ki is engedték a negyedik etapra, de Garcia ekkor már nem kegyelmezett, és két alkalommal ismét padlóra küldte ellenfelét, akit technikai KO-val le is léptetett Kenny Bayless mérkőzésvezető. Khan ezzel sorozatban második vereségét szenvedte el (papíron legalábbis, ugyanis a Peterson elleni fiaskót sokan erősen megkérdőjelezik), a 24 éves Garcia pedig Erik Morales után újabb nagynevű bunyóst győzött le.

Videó: a mérkőzés felvétele

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@sziporka: Egyelőre ezek a tények,amikkel nem lehet vitatkozni:)

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-17 11:42:02

Erre tippeltem és bejött. Kiütötte ! Hurra!

» matador   válasz erre
    2012-07-17 10:43:16

@deniro2: http://www.you tube.com/watch?v=W5C PaLdgpvw&feature=rel ated

Íme a keresztbe verés lényege. Ez hasonló ahhoz amit Garcia
tett, csak pontosabb és még keményebb.
És akkor nézzétek meg azt hogy Martinez feje merre néz az ütés pillanatába.
kb. a bírókat nézi.. Gondolom ő is elbénázta.. Vagy tán így szokás jobb helyeken???

» janos lászló   válasz erre
    2012-07-17 09:04:37

@dudás istván: Ez a csóti nem sokáig lesz világbajnok. Garcia mint a WBA szuperbajnoka, WBC bajnoka, Ring Magazine övhordozója??? A meccs után azt mondták, hogy ezzel ő a súlycsoport legjobbja. Kész röhej.

» sziporka   válasz erre
    2012-07-17 00:05:12

@sziporka: Valószínűleg ezek a középszerű és ötlettelen veretlen világbajnokok veszik majd el a kedvét végleg a boksztól:)

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-16 23:12:51

@deniro2: "Annyiban volt ez tudatos szerintem, hogy Garciaék tudták, hogy Khan üthető és ezért folyamatosan dobálta ezeket a széles horgokat, majd csak lesz valami alapon, aztán lett valami"

Ez így van. Ez volt a taktika, megnézték, mi lehet a gyengéje Khannak, és bejött. Viszont ne magasztaljuk már az egekbe Garcia-t, aki igencsak középszerű és ötlettelen volt a leütésig. Ez a taktika 10-ből 8-szor nem jön be. Viszont Khannak le kell vonnia a tanulságot.

» sziporka   válasz erre
    2012-07-16 22:38:22

@deniro2: A fix, hogy egy pontos kontrával el lehetett volna kani, de sztem ott is tudatosan néz lefelé, így megfeszül a nyak, kevésbé kaphat be állast.

Persze ez ösztönös, de mikor egy egy bunyós nem követi végig a csapott vagy horogütését, hanem kicsit lefelé tartja a fejét, az azért is van, mert így nagyobb biztonságban van. Bár ezzel sok újat nem hiszem hogy mondtam.

    2012-07-16 22:17:51

@deniro2: MIndjárt megnézem, mert ezt általánosságban mondtam, hogy Garcia gyakran úgy ütött, hogy lefelé nézett, hogy az álla némileg le legyen szorítva, és kisebb esély legyen arra, hogy ő szed be egy veszélyes ütést.

    2012-07-16 22:13:36

@zappa: "Az hogy nem is nézte az ütését azért volt, mert közben a fejének leszorításával gondolom igyekezett "védettebb" helyzetben lenni egy esetleges bekapott ütéssel szemben"

Szerintem nézd meg mégegyszer a leütést... Garcia simán beleesett az ütésébe, egy jó szemű és gyors bokszoló ezért padlóval büntette volna már menetekkel elöbb...

» deniro2   válasz erre
    2012-07-16 22:06:43

@sziporka: Annyiban volt ez tudatos szerintem, hogy Garciaék tudták, hogy Khan üthető és ezért folyamatosan dobálta ezeket a széles horgokat, majd csak lesz valami alapon, aztán lett valami...:) Afolabi óta Macarinelli ellen is ugyanez jön be gyakorlatilag mindenkinek: addig kell dobálni a horgokat, amíg végre sikerül keresztbeverni és ott a vége...:)

» deniro2   válasz erre
    2012-07-16 22:01:01

@sziporka: Félre értesz, nem az volt a terv hogy nyakon vágja, nem az az egy konkrét ütés volt tudatos! De láthatóan kezdettől fogva tudatosan próbált beleverni Khan kombóiba, és sztem látszott, hogy benne is van a pakliban, hogy sikerülhet egyszer pontosan eltalálnia. (pontosan-on nem állcsúcsot értek, hanem egy olyan pontot, ami gondot okoz majd)

Sztem biztosan ezt gyakorolták, hogy ha Khan indul, ő is induljon. Az hogy nem is nézte az ütését azért volt, mert közben a fejének leszorításával gondolom igyekezett "védettebb" helyzetben lenni egy esetleges bekapott ütéssel szemben.
Látszott hogy a szerényebb gyorsaságával mit akart megvalósítani, és bár elméletileg mentek el a menetek, nem is nagyon változtatott ezen, a bekapott ütések ellenére igyekezett mind jobban bemérni, és eltalálni Khant.

Sztem nem arról volt szó, hogy kiállt a meccsre, hogy lesz ami lesz, Khan verte, de spontán elindított egy ütést ami véletlenül talált. Sokkal inkább éreztem, hogy ez volt a terv, hogy beleverni keményen a gyorsabb Khan akcióba. Azt nem mondom, hogy ez egy visszavágón vagy 3 másik meccsen is sikerülne, de nem kizárt.

    2012-07-16 21:55:56

@zappa: Éppen hogy ellentmond. Ez nem volt pontos ütés, éppen hogy nem a nyakát-csuklyásizmát találta el. Az első három menetben volt kb. 4-5 pontos, állas ütése, ami tisztább volt, és Khan meg sem rezdült. Szar ponton találta el Khant azzal a nagy lengővel, ennyi. Benne van a bokszban, csak ezt ne nevezzük már tudatosnak.

» sziporka   válasz erre
    2012-07-16 21:44:54

@sziporka: De most ebből mi mond ellent annak amit írtam? Kapott hármat, közben ütést indítot, oda se nézett, csak érzésből, és talált. Korábban is próbálta, korábban is talált, csak kevésbé pontosan.

    2012-07-16 21:38:53

@zappa: Én épp fordítva látom. Garcia-nak voltak igen pontos, állra menő kontrái (rengeteg luft mellett), amelyeket Khan fel sem vett. Ez egy eleresztett lengő volt, ráadásul le is csúszott, Garcia oda sem nézett, éppen bekapott három ütést Khantól.

» sziporka   válasz erre
    2012-07-16 20:46:38

Namost.
A nyakát érte az az ütés, ami letaglózta. Akkor milyen üvegállról beszélünk?
A.

» Attilah   válasz erre
    2012-07-16 20:45:43

"érződött a leütés előtt is a rés a pajzson. "

Garcia azért nyert ezen a meccen mert üvegállú Khan. Nem pedig azért mert jobban bunyózott.

    2012-07-16 18:43:19

@Golyo: Pontosan így gondolom. Messze nem a vak szerencse volt ez, és már a meccs közben is érződött, hogy veszélyesek ezek a közbeütések.
Többször írta leibigab már, hogy ez a szerencsés ütés nem egy jó kifejezés, hát erre a meccsre semmiképpen. Annak ellenére, hogy jobb volt Khan, érződött a leütés előtt is a rés a pajzson.

    2012-07-16 18:12:49

Bár nem állastól ment le Khan de mekkora szívás már, hogy egy top bunyós és egyszerűen nem bírja az ütést. Ezen csúszik meg a karrierje. Ez a győzelem "természetesen" nem Garcia érdeme volt.

    2012-07-16 17:41:47

Nem lehet Vovához hasonlítani, mert a súlycsoportjánál fogva nincs masszív fizikai fölényben az ellenfeleivel szemben.
Egyszerűen ilyen állal és regenerációs képességgel nincs keresnivalója az elitben, hiába nagyon gyors, az ütőereje nem meggyőző, szépen kifigyelik, mikor, merre sebezhető, oda elkezdik ütni a proaktív kontrákat - mint Garcia; előbb-utóbb beakad, lefinishelik. Látszik, hogy sem Khan, sem Roach nem tudja ezt kezelni. Garciánál meg sokkal gyorsabb, pontosabb bokszolóval tele a mezőny, eggyel feljebb is.

» Brebbia   válasz erre
    2012-07-16 15:20:33

Khant én leginkább a fiatal Wladimir Klischkohoz tudom hasonlítani, Khan még nem elég "érett" ahoz, hogy az "üveg állát" tudással, technikával, taktikával meg tudja védeni és Roch nem az az ember aki erre meg tudja őt tanítani, edzőt kell váltania, egy ilyen nem ütésálló bokszolónak, mint Khan nem lehet így nekirontani már a meccs első harmadába az ellenfélnek! Emlékeztek még a Prescot elleni meccsre, na ez egy kicsit tovább tartott, mert Garcia nem találta el az első menetbe az ész nélkül rohamozó Khant!

    2012-07-16 11:58:50

@greg: Akkor lehet, hogy erről már nem is tudják leszoktatni...!?

» Aliakirály   válasz erre
    2012-07-16 10:59:41

Az első két menet után én nem ezt vártam! Khan mindent jól csinált csak védekezni felejtett el, meg is lett az eredménye. Garcia ezzel elindult a nagy pénzes meccsek felé, kíváncsi leszek a következő ellenfelére...

» ogreface   válasz erre
    2012-07-16 10:55:08

@Aliakirály: Tudod, mi a fura az egészben? Hogy Roach anno pont ezt használta ki, mikor Pacquiaot Hatton ellen készítette. Ott észrevette, hogy Hatton állandóan leejti a kezét a támadások előtt és direkt erre alapozta a stratégiát. A saját tanítványánál nem tudta ezt a hibát kijavítani?

    2012-07-16 10:49:28

@Golyo: Lehet, hogy tévedek, de én a vereség fő okát Khan védekezési hiányosságában, ill. rossz beidegződésében látom. Khan folyamatosan leejti a jobbketét, és a fejét sem veszi ki, vagy dugja el, hogy ne adjon fix célpontot, amikor ballal indít. Viszonylag hosszú nyaka, kiemelt álla tiszta támadási felületet nyújt az ellenfélnek.Szerinte m ezt, egy valamirevaló edzőnek eszre kéne vennie. Nem értem, hogy Roach miért nem szoktatta le erről már régen.

» Aliakirály   válasz erre
    2012-07-16 10:37:22

@George: Szerintem ez nem magyarázkodás. Ezt az eredményt nem lehet magyarázni, mindenki látta, hogy mi történt a ringben. Ez bármikor előfordulhat a bokszban. Ez a jó és rossz benne, hogy bárkinek becsúszhat egy ilyen pofon.

Csak kicsit idegesítőek a Khan-haterek, akik most örömünnepet ülnek, és a visszavonulását sürgetik, meg azok, akik itt Garcia óriási taktikai győzelméről beszélnek. A K.O-ig nem volt benne a levegőben a dolog. Igen Garcia találgatott egy-egy pofont visszakézből, de láthatóan nem tett kárt vele Khanban. Nézzétek meg a Pac-Marquez III-at, ahol Pac nyomul, csépel, kap egy Marquez kontrát, ami rendesen ül, és utána meg is van zavarodva rendesen. Itt ilyenről szó sem volt. Amir fel sem vette azokat az ütéseket, ment tovább simán.

Ettől függetlenül olyan győzelem volt, amire Garcia büszke lehet, lehet rá karriert építeni (amíg Marquez vagy Maidana be nem jelentkezik az övéért), Khan-nak meg ideje váltania.

» sziporka   válasz erre
    2012-07-16 10:27:00

@Vereckei Lacika: Túl sok itt a magyarázkodás már.

» George   válasz erre
    2012-07-16 09:34:28

Eddig csak egyszer láttam a meccset, de ez a végkifejlet nagyon is benne volt. Garciat meglepte, hogy Khan milyen agresszívan kezd, de nem zökkent ki a kerékvágásból, higgadt tudott maradni. Egyáltalán nem arról van szó, hogy Khan ütéseire Garcia csak egy-egy eldobott csapottal reagált volna, várva, hogy valamelyik majd csak beakad. Garcia végig kombinációkkal dolgozott. Khan sokkal gyorsabb és pontosabb volt, de Garcia is rendszeresen talált, főleg a jobbosai rendre elérték az angolt. Khan és Roach elszámították magukat, mert a gyorsa kombinációkra Garcia nem vonult fedezékbe, nem lépett hátram hanem folyamatosan válaszolt. Egyáltalán nem a szerencsének köszönhető, hogy az egyik Garcia kombótól Khan a földre került. Ami utána következett meg leginkább arról szólt, hogy Khan megpróbálta saját magának és a közönségnek bebizonyítani, hogy bírja az ütést. Nem volt okos dolog, bár szerintem ez pszichésen nagyon fontos lehetett neki. Garcia kicsit ki is ütötte magát, annyira próbálkozott. Ezzel együtt is látszott, hogy Khan bármelyik pillantaban elfogyhat. Garcia nem taktikázta túl a dolgot: addig ütötte, amíg valamelyik ütése megint földre nem küldi Amirt. Ez be is jött.

Továbbra is azt látom, hogy Khan egy remek sportoló, akinek kiváló fizikai adottságai vannak, de nem egy vérbeli bunyós. Sajnálom, mert amúgy egy szimpatikus, intelligens figura. A nagy hype nem tőle jön, hanem a környezetétől. Én még csak korrekt nyilatkozatokat hallottam tőle.

    2012-07-16 09:03:26

Kettőjük közül Khan a sokkal jobb boxoló, ez nem is lehet kérdés! Viszont a bunyó társas játék. Ez most így sikerült. 10-ből 8-szor Khan nyerne. Várom a visszavágót.

» jozsika   válasz erre
    2012-07-16 07:42:52

Rossz nézni a sok gyűlölködőt... felfordul a gyomrom. Khan megmellény ? Garcia verte magát végig meg a sleppje. Sajnálom khant mert sokkal jobb, 10 meccsből ő nyerne többször. Most kikapott, ez van. Remélem visszavág majd Garciának is és Prescottnak is. Peterson elleni meccs sima pontozásos győzelem ráadásul még csalt is steroiddal, szóval ott nincs sok értelme 3. meccsnek. Első leütés után ha leállítja azt mondom oké , így viszont nem kellett volna. Kezdett kitisztulni. Az biztos hogy hatalmas szive van. Kéne neki Steward mester edzőnek.

» Vereckei Lacika   válasz erre
    2012-07-16 02:12:16

@Vig Szabolcs: Khan eddig is sokszor a bírói tévedések által lett megmentve most is kómás volt már az első leütés után is,nem lett volna szabad már akkor sem továbbengedni,tényle g nem tudta a kezét sem felemelni már.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-16 00:25:48

@zappa: A bíró a leléptetésnél kérte Khant,hogy emelje fel a kezét,amire semmit nem reagált....ezért léptette le.De már az első leütésnél le kellett volna léptetni.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2012-07-15 23:31:23

@zappa: Taktikának azért túlzás nevezni, az összes csibészbunyós tudja, hogy ha csépelnek, keresztbe kell verni. Még csak bokszolónak sem kell hozzá lenni.

    2012-07-15 23:20:24

@zappa: Pontosan. A taktika volt tudatos, ebben egyetértünk. És bejött.

» janos lászló   válasz erre
    2012-07-15 22:44:20

Üdv!

nemrég néztem meg, és majd a felvett verziót is meg tudom nézni a hét második felében. sztem nem az érvényes ütőfelülettel - magyarán a kesztyűje elülső felével - ütötte le először, hanem az alkarjával találta el az állkapcsát.
amúgy nekem az a személyes véleményem, hogy az utóbbi években egyre többször fültöves (és tenyeres) ütéssel fejeződnek be meccsek. Sajnos nem tudom, hogy a fej mely része minősül szabályos ütőfelületnek, és ha még valószínűleg le is van ez írva minden szervezetnél, az nem egy éles határvonal.

» fakekorom   válasz erre
    2012-07-15 22:43:13

@sziporka: Én úgy emlékszem, a bíró kérdezte Khant hogy minden oké,-e stb, és Khan válaszolt. Sztem a beszéde lehetett zilált, amiből a bíró arra következtetett, hogy nincs képben.

    2012-07-15 22:41:26

@sziporka: Nem fel magasztalom, csak jó taktikával jött ki. Szerintem altatta, a "relatív passzivitásával" és a keresztbeverésre épített. Az első egy-két menetben nem találta el, aztán ahogy belőtte magát már volt néhány találat, aztán lekapcsolta a villanyt. Most pont azon vitatkozunk, hogy milyen sz.r bunyós ez a Garcia, miközben kicsapta a Khan gyereket. Megjegyzem nem vagyok Garcia rajongó, de így látom.

"4. A második rászámolás bírói hiba volt, botlás volt."

Előtte,2-3 ütéssel eltalálta, az utolsó az egy egyenes volt ami az épp kiforduló, és szaladni készülő Khan fején landolt. nem véletlenül kuszálódtak össze a lábai.

» janos lászló   válasz erre
    2012-07-15 22:40:46

"Kicsit le is csúszott az ütés, szerintem is duma, hogy erre készült, meg ez mennyire tudatos volt."

Nem konkrétan arraaz egy ütésre készült, de egy tudatos taktikának tűnt az, hogy ha a gyordsabb soroz, ő megpróbál beleverni. Ez az x-edik ütésre pontosan bejött. Előtte is be be talált, szóval látszott, hogy lehet ilyenekkel keresnivalója, és volt is.

Senki nem gondolja, hogy Garcia várt várt, és abban a pillanatban elhelyezte az a bizonyos ütést.
De elég kevesen vannak, akik meg merik lépni ezt a taktikát, hogy bár lassabbak az ellenfélnél, de mint egyetlen esélyüket igyekeznek egyszerre ütve beleverni az ellenfél támadásába.
Ez garantáltan együtt jár jó pár bszedett ütéssel, ami meg is volt garciánál, de nem törte meg nem hagyta abba a próbálkozást, nem kezdett alibizni.

    2012-07-15 22:38:59

@sziporka: hát találtam kivetni valót:
4.Elötte kapot két ütést és elvesztette az egyensúly érzéket.
5.Szerintem azért nem volt teljesen tiszta az arca, meglátszott rajta az az ütés, de tényleg inkább az 1 leütés után kellet volna léptetni amikor szinte állni se tudott.

    2012-07-15 22:29:40

Páran felhozták Moralest Garcia kapcsán. Morales az egyik kedvencem, de már bőven vissza kellett volna vonulnia, és a nagy meccsit legalább 10 fonttal lejjebb vívta. Szóval nem tartom akkora teljesítménynek, bár azok után nem kellett volna leírni Garcia-t, másért nem akkor az ütőerő miatt.

» Ben H.   válasz erre
    2012-07-15 22:20:51

@Layman: Roachon látszódott, hogy semmit sem tud kezdeni a helyzettel. És én ezért mondom, hogy Khannak váltania kell. Amit Roach adni tudott neki, azt megtanulta tőle.

Másodszorra nézve:
1. Khan a leütésig akkor és annyiszor ütötte meg Garcia-t, ahányszor akarta.
2. Garcia jött a kontrákkal, kissé lomhán, de párszor talált vele, és ezt Khannak/Roachnak észre kellett volna vennie.
3. A leütés nagyon benne maradt Khan-ban. Ki kellett volna bekkelnie a 4. menetet, csak védekezéssel, ehelyett támadott. Nagy hiba volt.
4. A második rászámolás bírói hiba volt, botlás volt.
5. A harmadik után tiszta volt az arca, érthetetlen, miért állították le.
6. Az első után pedig alig tudott állni, akkor viszont le kellett volna léptetni.
3.

» sziporka   válasz erre
    2012-07-15 22:11:07

@horas: Sajnos Roach hiába az egyik legjobb edző, a meccs közbeni taktikaváltásokkal, B tervvel sokszor komoly gondjai vannak. Nekem eddig akárhányszor gondban volt egy bunyósa, mindig az volt az érzésem, hogy a sarokban kb ez mehet:
1. menet után: jó volt, de ne 80-at üss, hanem 100-at!
2. menet után: jó volt, de üss 120-at!
3. menet után: jó jó, de üss többet, 140-et!

Csak az a baj, hogy ez nem mindig válik be, más terv meg sokszor nincs. Ráadásul nem csak meccsek szünetében, de sokszor még visszavágókra sem dolgoz ki új stratégiát, hiába döcögött az első meccsen ez a bunyó.

» Layman   válasz erre
    2012-07-15 21:17:23

@sziporka: Így van, kb. 3 Khan ütés landolt Garcia fején, míg kb. a harmadik Khan ütéssel egy időben elindított Ő is egyet, ami talált, az éppen kombinációt ütő Khan fülénél. Kicsit le is csúszott az ütés, szerintem is duma, hogy erre készült, meg ez mennyire tudatos volt. Egyébként nekem feltünt az is, hogy Khant szinte akárhol találta el, mindegyikből rogyás volt. Egyszer eltalálta homlokon, abból is marha nagy bicsaklás lett, és lecsúszós volt a harmadik találat is. Amit mondani akarok, hogy Khannál komoly gondot okoztak olyan ütések, amik más meccsek, pontatlan, hárított, lecsúszott ütéseknek tűnnek, itt komoly baj volt szinte mindegyikből. Bár, az is igaz, hogy Khan nem tudott kitisztulni, de ez szerintem megint ide kapcsolódik, hogy abszolút nem tudott visszajönni az ütésből, pedig szünet is volt, és még kb. egy perce ment már a menet is. Ennyi elég szokott lenni általában, de ő továbbra is kótyagos volt, és ezáltal újabb ütéseket szedett be. Nekem egyébként feltünő és meglepő volt a Roach sarokban, a döbbenet, a meglepődöttség, az, hogy egyáltalán nem tudtak mit kezdeni a szituval, látszott rajtuk, hogy fingjuk sincs mit kéne csinálni. Roach is kereste a szavakat...

    2012-07-15 20:51:24

@horas: Tökéletesen egyet értek. Szerintem is túl sok volt a PR körülötte. Az utóbbi két meccse pedig kihozta a hibáit. Lehet, hogy nem tett jót az, hogy Petersonnál kimutatták a szert, mert így magában tudta mentegetni magát, hogy nem benne van a hiba, hanem az amerikai volt felpumpálva, így nem vette észre a hibáit.

Szerintem most van itt az alkalom, hogy szemléletmódot váltson, és elgondolkozzon. 25 éves, ami még mindig nagyon fiatal. Még el sem érte a fizikai teljesítőképessége csúcsát, még van hova fejlődnie, de el kell felejtenie, hogy ő a boksz hercege. Több alázattal újra a legjobbak között lehet, de ez fejben fog eldőlni nála (ahogy azt korábban is írtam).

» sziporka   válasz erre
    2012-07-15 20:46:34

@janos lászló: Na, ez a belemagyarázás. Garcia felmagasztalása. Szerintem is úgy van, hogy az amerikai ezekkel a nagy kontra-lengőkkel tudott operálni, mert sokkal lassabb Khannal. Edzéseken is ezt gyakorloták, és bejött. Nincs itt varázslat. Főleg az nincs, hogy "Garcia végig várt a kellő pillanatra.". Ha megnézed a lassítást, ez nem egy előkészített, kigondolt ütés volt. Belé verte az edzője, hogy ha Khan megsoroz, indítod a nagylengőt. Kész. Ő ezt tette. Semmiképp sem az történt, hogy az okos és mindenre figyelő Garcia, várt-várt, aztán meglátta a sok ütés közül, hogy, na most lehet kontrázni. Oda se nézett konkrétan, épp egy ütést kapott, és eleresztette reflexből a kezét egy ilyen nagy parasztlengőre. Nem akarom ezt a taktikát fikázni, és nem is akarom mondani, hogy lucky punch volt, mert erre készültek, ez látszott az elején, de ez egy kockázatos, és elég ritkán bejövő taktika. Most bejött Garciának, szerintem főleg Khan hibájából. Jó meccs volt. Garcia megérdemelten nyert, de összességében nem tartom jó bunyósnak.

» sziporka   válasz erre
    2012-07-15 20:38:28

@sziporka: Szerintem a csoport többi bajnoka közül mindegyik megverné (még Peterson is).

igen ezt elmondtad a meccs előtt is:))

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 20:38:04

@sziporka: Az volt a baj, hogy Khanból előbb akartak - illetve hype szinten meg is csinálták - világsztár boxolót csinálni, mint amikorra ő erre készen állt. Hatalmas PR, meg legjobb edző, logó, stb, aztán bőven van hiba a srác bunyójában. Alvarez hasonló dologba futhat bele, ha végre kikeveredik a felhozó emberek elleni meccsből.

    2012-07-15 20:34:35

@Aliakirály: "Nem gondolnám, hogy ez Garcia-nál tudatos lett volna. Ahhoz neki jobb reflexekre és gyorsabb raakció késségre lett volna szüksége, ami neki pedig nincs. Szerintem egyszerűen belevert Khan indításába. Valószínű ezt gyakorolták edzésen is."

"Valószínű gyakorolták Gárcia-val, hogy üssön közbe, mégha kap is . Ettől ez még nem olyan tudatos, mintha az ütés mellé lépne, és indítína egy ütést valamely iütési pontra. Garcia az 9ilyen tudatos kontrához nagyon lassú."

Bocs, de ez a két hozzászólásodban némi ellentmondást érzek, még mindig.
Tehát, ha gyakorolták, akkor készültek rá. Ha megcsinálta, akkor tudatos volt. Most az más kérdés, hogy milyen módon kivitelezte, mellélépve, vagy
beleverve egy csapottat, de mindenképpen tudatos volt. Garcia végi várt a kellő pillanatra. És egyébként, már a leütés előtt is eltalálta így Khan-t,
csak nem volt annyira pontos az ütés.

» janos lászló   válasz erre
    2012-07-15 20:29:30

@leslie: Pontosan. Sztem Garcia nagyon tudatos volt a Khan fölény ellenére. Gondolom tisztában voltak vele, hogy Khan lesz a gyorsabb, többet is üt. Így arra sok esély nem volt, hogy kipontozza, és eltalálni is igazából úgy lehet egy gyorsabb ellen felet, ha egyszerre indít ütéseket. nyilván ez kockázatos, de Garcia elég keménynek és eltökéltnek tűnt, és bejött neki.

    2012-07-15 20:03:15

Hát ez tényleg meglepő volt, de akit így kiütnek, az nem reklamálhat. Garcia jól csinálta, de szerintem sem lesz sokáig ő a bajnok. Azért itt kicsit túlértékelitek, nem igazán jó bunyós ő. Betalált szépen. Nem nevezem Lucky Punchnak, mert látszott, hogy ezért ment oda. Khan ott követte el a hibát, hogy nem látta a fától az erdőt. Az első két menetet magasan hozta, és bizonyítani akart a világnak, ezért nem figyelt rendesen, azt hitte zsebben van meccs. Bebukta. Garcia-t viszont ettől még nem tartom jó bunyósnak. Meglátjuk mi lesz belőle. Szerintem a csoport többi bajnoka közül mindegyik megverné (még Peterson is).

Khan jövője meg bizonytalan. Túl nagy tehetségnek volt ő kikiáltva, hogy ezek után simán cím közelébe kerüljön. Szerintem most alulról kell építenie mindent. Ez meg már a mentális képességein fog múlni. Ha fel tudja dolgozni az elmúlt két meccsét, és levonni a tanulságot, akkor még erősebben is kijöhet a dologból, ha nem, akkor szerintem még sok ilyen meccse lesz, amíg végleg fel nem adja. Kár lenne érte.

» sziporka   válasz erre
    2012-07-15 20:00:05

@Hógolyó: Majd a Kischavez!

» Tony Montana   válasz erre
    2012-07-15 19:49:05

@udvari: Mi?

    2012-07-15 18:38:20

@Layman: Lehet jót tenne neki edző és stílusváltás,igen valszeg így van.

Viszont az ütésállóképessége nem javítható.

Emiatt minden meccse necces.

Vlagyimirnál azért ott van egy nagy fizikai fölény az ellenfeleivel szemben,maga a testsúly miatt is nehéz kiütni őt(bár ugye nem lehetetlen láttuk már)

Viszont Khan nincs fizikai fölénybe az ellenfeleivel szemben,ill ha van akkor sem olyan nagy különbséggel.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 18:23:56

@Layman: "Szerintem Wlad is így járt volna, ha Roach-al marad."

Nezd... Mindeki aki bokszol annal ez benne van a pakliban.
Ahozz,hogy us ki kell hogy nyisd a vedekezesed.
Wlad anti bokszolt csinal nem ut igy nem is kap utest.
Nezd meg az osszes mexikoit vagy az osszes igazi harcost.
Elobb utobb belefutnak ilyenbe. Khan semmi hibat nem kovetett el
ilyen a boksz.Remelem atesik rajta es visszajon ha meg nem
akkor igazabol mi vesztettunk el egy ujabb jo bokszolot.

» zee1978   válasz erre
    2012-07-15 18:22:20

Khan ütésállósága engem Wladimir Klitschkora emlékeztet. Viszonylag komoly leütésből is feláll, de annyira szétesik a mozgása, hogy utána már esélytelen. Vagy fejben is szétesik egy leütés után, vagy csak nem tud kitisztulni rövid idő alatt, de mindegy is.

Szerintem Wlad is így járt volna, ha Roach-al marad. Valószínűleg lett volna pár látványos/győztes meccse, aztán megint beleszalad egy KO-ba, akár egy középszerű ellenfél ellen is. Lehet Khan-nak sem ártana megfontolnia egy edzőváltást, mert a Roach-féle "sarabolás a halálig" stílusban - az ő állával - egy ilyen KO mindig benne van.

» Layman   válasz erre
    2012-07-15 18:04:42

Pacquiao ellen valszeg egy ennél is keményebb ko vereséget szenvedett volna.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 17:52:26

...én örülök ennek az eredménynek,mert egyeseknek megvilágosodást hoz....többen ebben a Khanban vélték felfedezni Floyd legyőzőjét is. Neki már Garcia is sok volt....

    2012-07-15 17:35:17

@Aliakirály: Kokó nyegle és nagyképű volt azon a meccsen ahogy most Khan is kezdte félvállról venni a második menet után.Erre gondoltam nem a sportszerűségre.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 17:32:20

@Aliakirály: Ez már igaz.....de ha ezen a szinten megengedi magának ezt a luxust az nem vall profizmusra.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2012-07-15 17:30:46

@Vig Szabolcs: Iyen a boksz...Egyetlen hiba is végzetes lehet, de ez még nem jelenti a tisztelet hiányát a másik fél iránt, legfeljebb könnyelműséget jelent.

» Aliakirály   válasz erre
    2012-07-15 17:20:39

ettol a veresegtol csak erosebb lesz Amir Khan.Persze neha azert leseggel majd a jovoben is.

» Frankeinstein   válasz erre
    2012-07-15 17:19:20

én nem értem, hogyha Garcia csak csapkod, és nem tud boxolni, akkor hogyhogy ő nyert?!Akkor ezek szerint Khan nem elég jó ahhoz hogy legyőzzön egy csapkodót!(Bár szerintem Garcia mérlege azt mutatja hogy nem csak ő).
Valamint a Lucky Punch az a szerencsés ütés, és nem tudom de akkor Garcia olyan szerencsés hogy 2 menet alatt 3x is sikerült neki a Lucky Punch(Mivel 3x számoltak Khánra)
Nehogy félre értsetek, nem vagyok se Khan, se Garcia rajongó, de ha valaki nyert, akkor nyert! Ezt el kell ismerni.

    2012-07-15 17:18:22

@Aliakirály: Itt nem a fair playről van szó...inkább arról,hogy 1-2 menetnyi teljesítmény után elkönyvelte az ellenfelét!Könnyelmű vé vált és olyan dolgokat engedett meg magának,amit nem lett volna szabad!

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2012-07-15 17:07:38

na, most értem haza, a hír nekem teljesen új, ÉLJEN!

» alterego   válasz erre
    2012-07-15 17:03:45

@BlaZe: több csinbe ütés is volt előtte és mind veszélyesnek tünt... csak idő kérdése volt, hogy valamelyikük belenéz... Khan volt az...

» leslie   válasz erre
    2012-07-15 16:54:17

érdekes kérdés, hogy számított e, hogy nem ariza volt az erőnléti tréner.

» vizslahal   válasz erre
    2012-07-15 16:37:46

@dudás istván: Szerintem nem kellene összekeverni a tiszteletlenséget a profibokszban megszokott lélektani hadviseléssel! Kokó mindig is az a versenyző, aki maximálisan a fair play szerint küzdött. Talán pont ez volt a legnagyobb hibája profiként. Én nem nagyon emlékszem, hogy akár csak ey "mélyet" is ütött volna valamelyik meccsén.

» Aliakirály   válasz erre
    2012-07-15 16:30:09

Ha Khan az ilyen parasztlengők ellen nem tud semmit tenni, nem sok keresnivalója van az élvonalban.
A végét láttam, ütött Garcia 6-8 ilyen luftot jobbal-ballal, aztán egyszer véletlenül telibe találta.
Képszakadás.

    2012-07-15 16:28:10

Ideje volt már hogy kiüssék, sajnos nem láttam a mccset, de azert szép volt Garcia!!!

    2012-07-15 16:23:37

@Vig Szabolcs: Kokó sem mutatott kellő tiszteletet.meg is kapta...

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 16:04:57

Nem tudom hogy jó e a boksznak hogy Khan eltűnik a top-ból most már végleg,nekem személyszerint kicsit túl sok volt az érdekes meccse/Barrera,Judah ,Maidana,Peterson/ kicsit túl volt misztifikálva,de sajnálom amúgy,jó arcnak tűnik.Kár érte.....viszont van Garciánk helyette,veretlen,so kra viheti még.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 16:03:14

@BlaZe: Valószínű gyakorolták Gárcia-val, hogy üssön közbe, mégha kap is . Ettől ez még nem olyan tudatos, mintha az ütés mellé lépne, és indítína egy ütést valamely iütési pontra. Garcia az 9ilyen tudatos kontrához nagyon lassú.

» Aliakirály   válasz erre
    2012-07-15 16:01:34

@BlaZe: Ezt pontosan én is így éreztem a meccs közben....nekem is a koko-chacon meccs ugrott be....

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2012-07-15 16:00:33

Garcia védjegye a csapott horgok...egy ilyenbe nézett bele Khan is.Miért kell Lucky punchot kiáltani rögtön,ha egy esélytelenebbnek tartott ember leüti a toronymagas favoritot??Az lett volna lucky punch,ha a bírót csapja ki vagy a pontozók közül valakit!Fejen akarta eltalálni és el is találta.A 2. és a 3. menetben elég sok ilyen csapott horgot beszedett Khan.Ha nem jött rá,hogy mire készül Garcia és nem védekezett ellene,akkor nincs is miről beszélni!

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2012-07-15 15:58:18

@Aliakirály: "Nen gondolnám, hogy ez Garcia-nál tudatos lett volna." "Valószínű ezt gyakorolták edzésen is."

Most akkor melyik? :)

    2012-07-15 15:50:31

@menyus: Nyilván Khan hibázott, hogy ez így történhetett. De attól lucky punch a lucky punch, hogy egy totál vesztes helyzetben lévő bunyós eldob egy ütést és azzal nyer. Itt meg erről szó sem volt. Garcia végig tudatosan kontrázott és találgatott is. Khanék meg nem tudtak váltani. Nekem kicsit Kokó-Chacon utánérzetem van. Mármint ami a meccs lefutását illeti.

    2012-07-15 15:49:34

@Aliakirály: Ha ezt gyakorolták edzésen akkor mestermunkát végzett :-)

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 15:43:39

Nen gondolnám, hogy ez Garcia-nál tudatos lett volna. Ahhoz neki jobb reflexekre és gyorsabb raakció késségre lett volna szüksége, ami neki pedig nincs. Szerintem egyszerűen belevert Khan indításába. Valószínű ezt gyakorolták edzésen is.

» Aliakirály   válasz erre
    2012-07-15 15:35:50

@janos lászló: Az a baj Khannal, hogy egy valamiben kiemelkedő, és szinte minden másban közepes vagy még az sem. Nagyon gyors, ez az egy skillje van. Egyébként nincs ütőereje, nem tud védekezni, nem bírja az ütést, nem tud elmozogni sem amikor kéne. Messze nem akkora kaliber Ő mint ahogyan megpróbálták őt felfuttatni, meg Hamed 2.0-ként eladni. Vagy menjen egy súlycsoporttal lejjebb, ahol az ütőereje talán ér valamit, és a pofonok sem akkorák, vagy találják ki, hogyan tudna jobban védekezni, vagy hogyan bírja jobban az ütéseket, mert eléggé vékony a fegyvertára. Hiába nyer meg minden menetet, ha bármelyikben kiüthetik, illetve ő meg nem tud komolyabb kárt okozni az ellenfelében, a több tucat tiszta találat ellenére. Zsákutca.

    2012-07-15 15:34:56

@KlicsKO: Nem állt le verekedni. Verekedés már csak akkor volt, amikor az első padlózás
megtörtént, utána. Előtte Khan, látszólag oktatott... Nem verekedett, hanem inkább vert. (kis túlzással.)Aztán egyszer csak robban a horog, a fültövön.

» janos lászló   válasz erre
    2012-07-15 15:27:36

@janos lászló: Így van észrevették Amir bunyójában amit írsz és Garcia kiméletlenül lecsapott a lehetőségre.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 15:25:13

Szerintem ez a meccs olyan volt sok tekintetben, mint a Froch- Bute összecsapás. A technikás bunyós leállt verekedni és kicsapták! Szép volt Garcia! Khan nagyon megérdemelte! :)

» KlicsKO   válasz erre
    2012-07-15 15:14:04

Nevezhetjük lucky punch-nak is, de szerintem inkább Khan védekezési hiányossága miatt kapta be az ütést.Ráadásul nem is állra kapta, hanem nyakra. Régen is gyakran követte el ezt a hibát, bár azt gondoltam, Roach kineveli belőle, de úgy látszik, a meccs hevében megfelejtkezik magáról, ás amikor üti a balhorgot, a jobbkezét leejti egészen mélyre. Khan ha nem tud fegyelmezett maradni, és nem tud ja levetkőzni ezt a rossz beidegződést, máskor is beleszaladhat ilyen pofonba. Garcia egy lassú, középszerú bunyós, szerintem nem sokáig fogja az öveketr birtokolni.

» Aliakirály   válasz erre
    2012-07-15 15:12:34

A kiütés nem véletlen volt szerintem, mert Khan az első menetben 1:30 ig is kettő balos és 1 jobbosba nézett bele és azok sem voltak véletlenek. A második menetben is szép jobbosai voltak Garcia-nak. Khan sok ütése landolt Garcia kesztyűjén így szerintem kicsit csalóka az ütésstatisztika.
Amikor ütött Khan mintha nem is történt volna semmi....hihetetlen hogy Garcia milyen keményfejű.
Azt gondolom Ez egy hatalmas taktikai hiba volt Roach részéről hogy így visszaengedte harcmodor változtatás nélkül.....
Garcia szépen fegyelmezetten megoldotta a meccset és szerintem megérdemelte a győzelmet.

» BigSkull   válasz erre
    2012-07-15 15:10:52

Én teljesen tudatosnak láttam Garcia működését a mérkőzés elején szinte nem is támadott csak kontrázott.. Hagyta,és magára húzta Khan-t.Arra figyelt hogy túl nagy és tiszta ütést ne szedjen be.
És Khan amikor már kellőképpen elbízta magát, s felbátorodott, keresztbe lett verve. Ez nem lucky P. volt.
Emlékezzetek rá, Prescott ugyan ezt csinálta. Ez az ellenszere Khan-nak.
Ha kellő ütőerő van, és megfelelő ritmusérzék,+jó szem a bunyóhoz,akkor ez a taktika kifizetődő lehet Khan ellen.

» janos lászló   válasz erre
    2012-07-15 15:08:11

Nem igazán értem mit akart Roach. Khannak nem szabad leállni verekedni egy ilyen keményfejű bunyós ellen, mint Garcia. Az első két menetet szépen elvitte, a harmadikban meg belement a hirigbe. A leütés után meg időhúzás helyett megint verekedés? Szimpatikus, de roppant buta...

    2012-07-15 15:04:01

@menyus: "Sztem nem sokáig lesz pfp szupersztár" = nem lesz :)

» menyus   válasz erre
    2012-07-15 15:00:40

@BlaZe: Szerintem ez abból a szempontból lucky punch volt hogy bizony bóven elkerülhető lett volna Khan részéről ha egy kicsit okosabban építi a meccs menetét. Az már elejétől (de még a meccs előtti felvezető filmecskéből is) világos volt hogy ezzel a széles test-fej dupla horoggal akarja majd kontrázni Garcia a offenzívák után sokszor ottmaradó Khant. Szóval tudatosan készült rá, de szerintem nem volt ez annyira zseniális hogy Khan ne tudta volna elkerülni.
Már az első menetekben is beszedett azért párat ebben a formában, sztem sokkal hatékonyabb lett volna ha nem ő erölteti a ko-t hanem inkább bevárja Garciát és keresztbeveri, a sebessége meg a tudása bőven elég lett volna hogy feltegye rá a bohócsapit.. Szerintem taktikailag egy 0 volt a Khan csapat.
Gratula Garcianak de én nem vagyok elájulva tőle, ezt a meccset inkább Khan bukta el minthogy ő nyerte meg. Sztem nem sokáig lesz pfp szupersztár a srác, sőt bajnok sem lesz sokáig sztem.

» menyus   válasz erre
    2012-07-15 14:57:38

Szerintem Khan pályájának vége

» Leonard   válasz erre
    2012-07-15 14:50:52

@Chiro: Garcia legyőzte Moralest és Khant is.Ez már nem lehet csak a "véletlen"

Maidanával is egyenlő félként állna oda.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 14:50:00

Én legközelebb Maidana ellen nézném meg Garciat....jó kis ringfight lehetne belőle!Ha esetleg sikerrel behúzná azt a meccset is,akkor jöhetne a nagy kedvencem,J.M.Marque z!:D
Garcia csak azt tette amit a meccs elött mondott!
Ha Khan feljebb akar lépni egy súlycsoporttal,ott ki fogják csontozni!

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2012-07-15 14:47:57

@Chiro: Az semmiképp nem volt lucky punch :) Több kontrája is ült Garciának. Szerintem át is szaladt 1-2 már előtte Khanon, de nem vette komolyan. Vagy nem tudott mit csinálni.

    2012-07-15 14:26:08

Na Roach bácsi! most kivel tovább??

» Hógolyó   válasz erre
    2012-07-15 14:04:39

LOL.

Na, a nagyképű Khan megkapta. Nekem már az sem tetszett tőle, amikor Peterson megbukott dopping-teszten és elkezdett mocskolódni, illetve ahogyan és amennyire lekezelte Garciát. Ezt nagyon megérdemelte, ahogy Roach arroganciájából is sok volt már. Megérdemelték mindketten.

    2012-07-15 13:55:34

@Árpád: Maidana úgy az 5-6. menetben halottra fogja verni Garciát.

    2012-07-15 13:42:47

@tomi: Speciel a második menet végén az volt az utolsó, amit Garciáról mondtam volna, hogy koncentrált. Akkor teljesen szétesett Garcia fejben (szerintem kondiban is). Ezután Khan ütésváltásokba állt, azt gondolta, hamar kiüti. Aztán belenézett Garcia lucky punchába, a 4. menetben meg totál bután folytatta ugyanezt. Mint már írtam, ez szerintem Roach nagy hibája. A 4. és az 5. menetet be kellett volna áldoznia nagyon zárt védekezéssel, megelőző jabekkel, fogással és sok elmozgással.

    2012-07-15 13:42:10

@charlie.firpo: Igen. Valószínűleg azért állította le, amit válaszolt...

    2012-07-15 13:34:03

@udvari: Így járt Khan.Nagy mellényel érkezett,Garcia meg megragadta a lehetőséget.Készülte k belőle ez látszott.

Azért Khan és Morales legyőzése igen komoly fegyvertény tőle.Nála van 2 cím.Ez mondhatjuk h igen jó "kezdés" :)

Jó bunyós Garcia.Teszi a dolgát.

Maidanaval sztem nagyon komoly tűzijátékot csinálnának.Jó lenne ez a meccs.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 13:21:55

Szép volt Amir :DDDD

    2012-07-15 13:15:04

@tjl: Ez box nem szimpátia, tudod KO ????

» udvari   válasz erre
    2012-07-15 13:11:03

@dudás istván: Igen most egy darabig nem hallunk majd felőle :)))

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 13:08:03

@Árpád: Megint leütik és kiütik a ringből !
Nem a küzdő fajta a fiú ! ( most 2. ra verték xa....rá és most megfontoltan) megint szaladt emberünk szokás szerint , de nem volt hova , ki akarták végezni és kivégezték jó gyorsan :(

» udvari   válasz erre
    2012-07-15 13:07:41

@charlie.firpo: Hm.. tovább engedi, lehet belehal egy nagy nagy balkezesbe, halántékon ???? Nemis kellet volna engednie a brutális leütés után !!!!

» udvari   válasz erre
    2012-07-15 13:03:49

Írtam a másik topicba Khan és Garcia még egyszer összeszólalkozott
Garcia Ko és kész, befejeződik a végtelen történet (mármint Khan-é) :)
Meg lett !

Miért is gondoltatok mást ??? Garcia le akarta ütni, le is ütötte és kiütötte !

» udvari   válasz erre
    2012-07-15 13:00:19

Hát ez van, mikor túlsztárolnak valakit. Csak nem olyan jó az álla...

» Hógolyó   válasz erre
    2012-07-15 12:59:52

Hát ez tökéletes eredmény..., mondjuk szerintem az volt a kulcskérdés amit Stuart mondott, hogy Garcia az erős Khan kezdés után is nyugodt és koncentrált tudott maradni, és a harmadiktől testen és fejen is szépen megütögette Khant, a végén meg kivégezte. Mondjuk Bayless nem tudom mi a fenéért engedte tovább a meccset a 3. menetben, pont ő aki sokkal kisebb leütések után leállítja a meccset, na mindegy az a lényeg, hogy Khan kikapott és mehet a lecsóba. (az mondjuk igez, hogy a negyedikben szépen állt a lábán.)

    2012-07-15 12:58:21

Nem az álla a probléma, hanem a papír ökle, aki számolatlanul tudja bevinni az ütéseket egy közepes, lassan mozgó, statikus iparosbunyósnak, annak gyúrnia kéne. Semmiféle kárt nem tudott Garciában tenni, aztán jött a Prescott-faktor. Az hogy van 18 ko.-ja névtelen bunyósok ellen az nem ütőerő, csak béna felhozómeccseket mutat. Ez a csávó egy bolha, ugrál, csíp, ugrál, csíp, lecsapják vége. Garcia meg pfff, nem sokáig lesz bajnok.

» Rimouski   válasz erre
    2012-07-15 12:54:58

@leslie: sokadszorra,ná la pont ez a baj

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 12:42:22

tanulság: nem szabad olyannal leállni verekedni aki a kocsmai bunyóban sokkal jobb...
sajnálom, mert khan bunyúja nagyon kedves számomra, de egy kicsit elbízta magát...

» leslie   válasz erre
    2012-07-15 12:30:49

@Árpád: Khan-al kapcsolatban a stáb egyelőre hallgasson mint szar a fűben,ezt mindenkinek emésztenie kell egy darabig.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 12:30:41

Istvánnak ment az előző.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 12:25:51

@Árpád: Ha újra neki kezd a bunyónak akkor otthon egy bemelegítő meccs vmelyik angol másodvonalas ellen.Hogy ezután kit céloznak meg jó kérdés.Mert ezután a veresége után már sokkal jobban meg fogják gondolni hogy ki ellen engedjék oda. És a súlycsoport tele van komoly bunyósokkal.Kiváncsi vagyok most a veresége után hogy nyilatkozna egy Peterson ellenni visszavágóról.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 12:24:38

@Romsy: Azt még adrenalin hatása alatt mondta,pár nap múlva kiderül mije is fájt valójában:))

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 12:22:19

Na akkor végre helyükre kerültek a dolgok. A kis Papír Kánt ismét összegyűrte egy jó közepes bunyós. Erről ennyit.

» Rimouski   válasz erre
    2012-07-15 12:19:38

@dudás istván: ott van a videó végén a nyilatkozat, semmi ilyet nem mondott..

    2012-07-15 12:18:06

@dudás istván: Hát ehez sokat nem tud hozzátenni Khan,akármit is mond. Szép kis bunyó volt,de ezt nagyon elbukta.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 12:17:14

@Árpád: Oda a türelem a bokszvilág szemében,bár az igaz hogy a szigetországban ezzel a tudással még elbokszolgathat egy darabig.Kíváncsi vagyok a nyilatkozatokra majd,gondolom megsérült,törött volt a lába,keze,megmérgezt ék,fáj a válla,valamelyik kezét nem tudta használni,fájt a bütyke,mittomén,ez mostanában kevés meccs után nem hangzik el valaki szájából.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 12:11:48

a meccset még nem láttam, de ez nagyon meglepett :D végleg kipukkadt a khan- lufi :)))

» tollanik   válasz erre
    2012-07-15 12:07:52

Kinek lehetne felhozóember? Szerintem mindenkire veszélyes lehet!

» balint   válasz erre
    2012-07-15 12:04:06

@deniro2: Nagyon beszédesek ezek a számok!
A véleményeddel is egyetértek.

    2012-07-15 12:03:20

@deniro2: Vedd ki a képletből Khan jabjeit, és látod, hogy nem volt ez olyan egyértelmű Khan fölény. A 3. menetben már amúgy is inkább Garcia akarata érvényesült, rendszeresen belevert Khan kombinációiba. És ráasdásul a menet végén még le is ütötte. Ezt Khan nagyon benézte...

    2012-07-15 12:00:52

@dudás istván: Hát azért a felhozóember kategóriától még távol áll sztem,de az biztos h akik korszakos zseninek kiáltották ki azok most el lettek hallgattatva.

Angliában viszont mindig is jól fog menni neki,ott azért eladható lesz mindig.

Jó mérkőzéseket csinált,nekem főleg a Peterson ellenni meccse tetszett ahol kikapott ugyan,de nagyon látványos volt a meccs,és nagyon tetszett a Maidana ellenni mérkőzése(itt nem értek egyet a döntéssel nagyon-nagyon szoros volt az a találkozó akár az argentínnak is lehetett volna adni)

Az viszont tény hogy a Golden Boynál most ingatag a lába alatt a talaj.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 11:48:21

Ütésstat: http://www.boxingsce ...
A leütésig teljesen esélytelen volt Garcia, ezt a meccset pontozással soha az életben nem nyerte volna meg.

» deniro2   válasz erre
    2012-07-15 11:43:35

Hát addig amíg nem került először, a földre Amir addig jól bokszolt. És látszot nagyon akart bizonyítani, és az én szemembe nőt is mert a leütésekből is vissza akart jönni a meccsbe ,de sajnos nem sikerült ez most, kíváncsi leszek ez mennyire be folyásolya e a további stílusát ez a vereség.

» Right hook   válasz erre
    2012-07-15 11:41:14

@Árpád: Igen minden buktája után ezt mondták,csak ezt megunják az emberek előbb utóbb.Mint felhozóember eladható ezek után még,mint bajnokaspiráns már nem nagyon.Nincs aki pénzt áldozzon rá.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 11:40:04

először mondom meglepetés lesz, de aztán biztattam magam egy Khan Wp-vel, el is buktam.....

» Andorka Zoltán   válasz erre
    2012-07-15 11:39:13

@dudás istván: Kell neki minimum 1 felhozó mérkőzés,persze előtte pihennie is kell,aztán majd egy komolyabb meccs-címmeccs.

Ez úgy 1 év.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 11:37:12

Nagyon jó meccs volt adok kapok,és védekezésben a nagy ütések ellen Garcia volt a jobb és a válaszai kőkeményen a kiütési pontokra mentek.Látszott a tudatosság megérdemelten nyert.Khan pedig leakarta sarabolni főleg a szemhéj felrepedés után,elfelejtette a védekezést én éreztem ,hogy Garcia mindent egy lapra tesz fel nehogy leléptessék a sérülés miatt és bejött neki.Gratulálok!

» Cs Aladár   válasz erre
    2012-07-15 11:35:27

@Árpád: Lehet hogy vissza tudna jönni a kérdés az hogy érdekel e még valakit ezek után.3 zakó az sok plussz a véleményes meccsek.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 11:33:13

Hála istennek !!!!!!!!!!
Tudom kárörvendő vagyok de sajnos kevesebbet ée mint amennyire tartják. Ez most ismét bebizonyosodott.....

    2012-07-15 11:29:51

Én örülök, hogy Khan kikapott, mert mindig túl volt értékelve. Azonban a sors iróniája, hogy ezen a meccsen találtam szimpatikusnak életemben először. Harcolni, küzdeni akart, és mindent megtett azért, hogy visszajöjjön, és esetleg nyerjen.

    2012-07-15 11:24:04

Szerintem Khan sokkal jobb bokszoló, mint Garcia. Pontozással Khan gond nélkül nyert volna, de az első két menetben Garcia testütései nagyon hatásosak voltak.

Khan felvállalt egy olyan harcot a harmadikban, amihez ütőerő hiányában kevésnek bizonyult. Az első padlózása előtt nagyon szép kombinációt ütött, csak Garcia meg sem érezte.

Minden tiszteletem Khané, ahogy megpróbált visszatámadni vesztes helyzetben.

Ha gonosz akarnék lenni, akkor

Run Amir, run...

    2012-07-15 11:23:45

Garcia nekem most sem tűnik klasszisnak, de ezt a meccset okosan megoldotta. Khan nagyon akart az első leütés után, de úgy tűnt nem tudja, hogy lehet túlélni ilyenkor, pedig szerintem meg volt az esélye, hogy visszajöjjön a mérkőzésbe.

» phillyshell   válasz erre
    2012-07-15 11:23:26

@dudás istván: Hát azért ne írjuk még őt le mert most kikapott.Nagyon tehetséges srác,jól cseng a neve,vissza tud kapaszkodni sztem.

Az viszont más kérdés h a vereség mennyire fogja megváltoztatni a mentalitását,ill a stílusát,mert ha ezek után egy pontozós-biztonsági bunyóra rendezkedik be akkor tényleg nem nagyon fog a köztudatba forogni a neve.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 11:23:12

@dudás istván: Maidana és Peterson nagyon jól megmutatta hogy kell eredményesen harcolni ellenne,ill h lehet is,mert sokan nagyon túldimenzionálták az angolt.

Garcia nem csinált "egyebet" mint felkészült Khanból,bement a ringbe és tette a dolgát.Mindezt úgy hogy nagyon levolt nézve mint bokszoló Khanhoz képest.

Ha nem lett volna a mexikói legenda ellenni meccse talán nem is hallunk róla.Így azért nem volt teljesen a "feketeló" kategória.

De Khan azért jól bokszolt.Egy visszavágót megnéznék.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 11:19:39

@Árpád: Viszont sztem Khannak stílus(edző) váltásra van szüksége.

Promóter legyen a talpán aki ezek után még el tudja majd adni:)

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 11:15:17

@deniro2: Igen a védekezése nem jó,ebben akadna igencsak fejlődnivalója. A támadásai sem precízek,eléggé csapkodó-lengő ütései vannak.Viszont Készültek Khanból ezt vhogy érezni lehetett a bunyóján,aki viszont alábecsülte őt.

A harmadik leütés előtt nem volt kizárható egy olyan forgatókönyv h a túlságosan is nyílt sisakkal rohamozó Garcia esetleg nem szalad bele egy Khan ütésbe,kapott is,de ez már igazán komoly kárt nem tudott tenni benne.

Khan jól bunyózott,a leütések után nagy szívről tett tanúbizonyságot,de jól tette a bíró h leálította,ha mégegyszer padlózik az lehet sokkal csúnyábban végződött volna.

Most lenne igazán érdekes egy visszavágó Petersonnal.Hisz mindkettőnek szüksége van a visszakapaszkodásra.

Viszont sztem Khannak stílus(edző) váltásra van szüksége.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 11:12:48

@deniro2: Szerintem meg teljesen átgondolt volt, amit itt csinált. Sok kontrája ült, mire az egyiktől felborult Khan.

    2012-07-15 11:09:18

@dudás istván: Sajnálom Khant de sok volt már az érdekes meccse,oda került elismerésben ahova való.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 11:03:14

@deniro2: Garcia nem is követte, csak eldobta, ráadásul el is szállt az ütéssel, ha valaki itt keresztbe veri, tuti 1 hétig nem tér magához.

Mondjuk ez épp elég ,meglehetősen fürge ütés is volt.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 10:56:27

Garcia - Ortiz, "egyik kutya másik eb".

» Blackpanther   válasz erre
    2012-07-15 10:52:14

A tippjátékban nem sok telitalálat lessz/johnson,khan/: )

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 10:50:37

@Árpád: Átgondoltam és továbbra sem látok semmit Garciában. Nem gyors, nem védekezik jól, nincs ötlet a támadásaiban. Ha megnézed az ütést, amivel Khant leküldte, látni fogod, hogy egy baromi mélyről indított, nagyon széles horog volt, Garcia nem is követte, csak eldobta, ráadásul el is szállt az ütéssel, ha valaki itt keresztbe veri, tuti 1 hétig nem tér magához.

» deniro2   válasz erre
    2012-07-15 10:46:51

@dp: Egyetértek.

Garcia nagyon jól felkészült Khanból,tudatosan bunyózott,még a sérülés sem zökkentette ki abból a taktikából amit terveztek a meccsre.

Tetszett a meccs.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 10:43:11

@George: Azért az nem mindegy, hogy valakit rendszeresen telibe kapnak, vagy együtt tud mozogni az ütésekkel.

» deniro2   válasz erre
    2012-07-15 10:40:20

@deniro2: "Garcia semmi olyat nem mutatott, ami alapján bármi keresnivalója lenne az elitben. Marquez 38 évesen is kivégezné szerintem."

Ezt szerintem gondold át mégegyszer. Garcia nem egy virtúóz,zseni bokszoló,dehogy ezen a meccsen kiválóan teljesített ez tagadhatatlan.És ez már a második olyan győzelme amikor egy igazán komoly bokszolót győz le.


Nagyon kemény a srác,jó az ütőereje,bátor,a gyorsaságával sincs gond.Ezek olyan tulajdonságok h bárkinek feladhatja a leckét vele.

A meccsről még annyit hogy Khan elég sokat használta a könyökét,amivel finoman szólva sem szimpatikus számomra(ezen a meccsén). Valamint a bíró is őt segítette,olyan lassan számolt rá amennyire csak lehet,és húzta az időt h kitisztulhasson.

Így még jobban felértékelődött nálam Garcia győzelme.

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 10:38:58

Garcia készült erre az ütésre, semmiképp nem véletlen volt. Tudta, hogy ütéskombináció után Khan leejti a kezét - bejött az amit gyakoroltak. Ügyes volt, de ettől még nem született új világsztár.
Alapból én nem kedvelem Khant, de itt a leütés után tényleg a szí@e vitte előre - sokkal tovább mint ahogy számíottam rá.
Az első leütés (ami a meccs kimenetelét alapvetően meghatározta) nem az állára hanem a nyak/kisagy környékén talált be elemi erővel. Egy ilyen ütés után nem csoda, hogy lefeküdt.
A további ütések amiket kapott többször is tisztán találták el az állát, de állva maradt.
Nekem ma a vereség ellenére sokat nőtt Khan a szememben, de a taktikati hibát ki kell küszöbölnie.
Ettől függetlenül Garcia újabb jó nevű skalpot húzott be rendkívül taktikusan. :-) Külön tetszett nála, hogy miután felszakadt a szeme akkor sem esett pánikba.

    2012-07-15 10:38:37

ez aztán a meglepi

    2012-07-15 10:38:11

Iszonyat mennyiségű tiszta ütést beszedett Khan. Nem csoda, hogy bedobta a törölközőt végül. A 3. és 4. menet csúnya verés volt. Garcia szépen felkészült belőle, grat.

    2012-07-15 10:36:39

azonnal bólintott a kérdésre és aztán válaszolt is.

» charlie.firpo   válasz erre
    2012-07-15 10:32:55

@charlie.firpo: a vilagat nem tudta Khan, nem hogy tiszta volt...! jo dontes volt a leleptetes...

» zolimt   válasz erre
    2012-07-15 10:31:37

talán kicsit korán állította meg kenny a meccset. egyre még ki lehetette volna engedni, nekem elég tisztának tűnt ahhoz, pláne egy vb címegyesítő meccsen

» charlie.firpo   válasz erre
    2012-07-15 10:29:57

Hiába nagyon jók a tulajdonságai Khannak,az ütésállósága gyenge közepes. Sokkal jobb bunyós mint Garcia,de a latinó bunyós kemény és nem feltett kezekkel érkezett,győzni akart,rengetegen leírták a szakma és a nézők közül is,azt hiszem Khan is lebecsülte.

Nem akarom ismételni magam,de amikor legyőzte Moralest azzal letette a névjegyét.

Túlnéztek rajta.

Nay hiba volt.........

» Árpád   válasz erre
    2012-07-15 10:28:17

Kár hogy ilyen fiatalon más szakma után kell néznie,mint javallottam a múltkor próbáljon meg megtanulni hegedülni.

» dudás istván   válasz erre
    2012-07-15 10:24:24

arra leszek kiváncsi hogy innen hogyantovább......?? ??

» kolompar   válasz erre
    2012-07-15 10:19:30

@deniro2: Ennyi indított ütéssel senki a világon nem tud hatékonyan védekezni, de Roach ugye csak ezt a bunyót tudja ráerőltetni. Az ilyen bunyóhoz viszont komoly ütésállóság kell. Úgyhogy vagy edzőváltás és kezdeni mindent előlről vagy jöhet a visszavonulás.

» George   válasz erre
    2012-07-15 10:14:38

Khan szépen kezdte a meccset és komoly előnyben volt sebességet tekintve, ami várható is volt, de Garcia-t nem hozták zavarba a beszedett találatok és a Morales elleni meccset is eldöntő széles horgokkal belevert Khan támadásaiba, amit pakisztáni barátunk kissé lazán kezelt. Később egy ilyesmi ütés okozta ugyanis a vesztét. Roach-ék egyértelműen hibáztak. Lebecsülték Garcia ütőerejét és talán Khan állát is erősebbnek, gondolták ennél. Bayless is hibázott, mert az első leütés után Khan már nem reagált érdemben Bayless kérdésére és a lábai is bizonytalanok voltak, így majdnem egy menetnyi felesleges verést kapott még Khan.

» George   válasz erre
    2012-07-15 10:09:39

Kahn az egyik kedvencem,de sajna az ütésállósága nem tartozik a legjobbak közé.És akkor még finoman fogalmaztam.Nem nevezném üvegállúnak,de nem is egy acélállú..sajnos.
Ez van,Garcia megérdemelten győzött úgy,hogy az első két menetben nem sok köze volt Kahnhoz..

» Laptopnet   válasz erre
    2012-07-15 10:03:26

Ezt a meccset Khan bukta el a gyenge álla miatt, Garcia lassú és ötlettelen volt, nagyon nagy verés nézett ki neki, de aztán csak beakadt egy nagy ütése... Az a probléma Khannal szerintem, hogy támadás közben nem igazán tud hatékonyan védekezni, mindig benne van a pakliban, hogy belenéz valamibe, mégha az egy ilyen eldobált, széles ütés, akkor is és ehhez úgy tünik nincs meg az álla...
Garcia semmi olyat nem mutatott, ami alapján bármi keresnivalója lenne az elitben. Marquez 38 évesen is kivégezné szerintem.

» deniro2   válasz erre
    2012-07-15 10:02:14

Gazdagodtunk egy újabb jónevű felhozóemberrel(Khan ).

» gyurcio   válasz erre
    2012-07-15 10:01:37

azt a mindenit,nem maradtam fent erre a meccsre

» kolompar   válasz erre
    2012-07-15 09:57:36

most kifejezetten sajnáltam Khant, hogy ilyen üthető képességgel lett megáldva.
ahogy a negyedik menetben próbált visszajönni az sztem óriási szívre vall. szimpatikus volt, ahogy még hitt magában.

» Gabodo   válasz erre
    2012-07-15 09:55:06
fel