Rácz Félix félmilliós ajánlata

2012-02-02 19:45:40 / Rácz Félix - Erwin

A 12 összecsapás után is veretlen nagyközépsúlyú Kelemen Balázs napjainkban a Felix Promotion menedzser iroda legígéretesebb profi ökölvívójának számít, és promótere, Rácz Félix elképzelései szerint a 33 éves győri bunyós hamarosan interkontinentális, vagy kontinentális címmérkőzésen is bizonyítási lehetőséget kaphat, azonban előtte még a Magyar-bajnoki övet vennék célba, ehhez viszont ellenfelet keres védencének az üzletember, aki érdekes ajánlatott tett a címre, illetve Kelemen „skalpjára” ácsingózó hazai bokszolóknak. "Magyar bokszberkekben mindenki hangzatos mondatokkal, már, már a menetet megtippelve mondja meg, hogy hogyan verné meg Balázst, viszont valamiért mégsem állnak ki ellene...!?" – kezdte Rácz Félix. "Ezért arra gondoltam, hogy megpróbálom “megtörni a jeget”, kicsit motiválni a “szájzsákolókat” ebben a nehéz gazdasági helyzetben, és ha van olyan magyar ökölvívó, aki megoldandó feladatként tekint Balázsra, annak a következő ajánlatot tenném: Ha valaki legyőzi Balázst és megnyeri a Magyar-bajnoki övet, a cím mellé kap tőlem kerek félmilliót, azaz 500 ezer forintot! Ennyi pénzt tudomásom szerint még senki nem kapott egy magyar bajnoki címért itthon 2006 óta (azt is mi fizettük)! Ha döntetlent bokszol (amit ugyancsak értékelnék), akkor 400 ezer forinttal honorálom a teljesítményét, ha viszont kikap, nem kap semmit! Úgy gondolom ez egy fair ajánlat, ha már úgyis biztosak a győzelmükben! Ha úgy gondolják, hogy zsebben a meccs, akkor én a zsebükbe helyezem a pénzt! A kritériumok csupán azok, amelyek egy Magyar-bajnoki címmérkőzés megvívásához szükségesek: magyar állampolgárság, magyar licenc, megfelelő mérkőzésszám a címhez, pozitív rekord, és természetesen a rendben lévő orvosik."

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Namost.

Rácz Félix:

Javasolnék valamit. Toldd meg az ajánlatodat egy olyan opcióval, hogy amennyiben a kihívó nyer, úgy a pénzdíjon felül, vállalod a pályafutásának a menedzselését. Szerintem ez sokat dobna az ajánlaton. Így sok "vágóhídra szánt" bokszoló előtt felcsillan a remény, hogy egy professzionális menedzsment fogja egyengetni a karrierjét, és véleményem szerint ez jóval többet ér a pénzdíjnál.

Üdv,

A.

» Attilah   válasz erre
    2012-02-07 10:01:40

Elsőre ezt írtam:
"Az az érzésem, hogy nem fognak tolongani a jelentkezők... "

A további hozzászólások tükrében úgy érzem indokolnom kell. Nem azért nem fognak tolongani, mert kevés a győzelem esetére feldobott pénz, hanem mert a vereség esetére feldobottat keveslik.

Kovács Attila jó és látványos bunyós volt, de Nagy Jani fiaskója után (okokat részleteztem a Küzdőtér 2008 októberi számában) a tv2 szerződést bontott, és ilyen tőkeerős televíziós háttér nélkül Attilát nem lehetett világbajnoki címmérkőzéshez juttatni.

    2012-02-05 20:48:18

@ogreface: ez gúnyolódás volt,nem vicc.

    2012-02-03 23:00:04

@felix: Kedves a Félix, a "húzd le magad"-féle megjegyzésemet visszavonom. Igazából nem tükrözi a Rólad alkotott véleményemet, ami inkább pozitív. Valójában úgy vagyok ezzel is, mint az márkás sportszergyártókkal, akik egy marok rizsért dolgoztatnak gyerekeket. Igazából nem rájuk kell haragudni, hanem a rendszerre. Ez esetben is a rendszer igazságtalan, ahol az általad felkínált, kb. 10% eséllyel megnyerhető ~1.500 Euro egy profi bokszolónak már jó ajánlatnak számít. Hogy ki a felelős? Lehet, hogy nem Te, de hát csak Te látszol, így a felháborodásnak első hulláma rajtad csattant. Ne vedd személyesen!

» belizar   válasz erre
    2012-02-03 21:04:39

Igen, Attila sokunk nagy kedvence volt,igazi harcos.Mindene megvolt szerintem ami nagy bajnokká tehette volna.Nagyon tetszett a stílusa,és nem értem,hogy miért nem láttak benne potenciált.Félix indulatát ugyanakkor nem igazán értem,hiszen üzletemberként tudhatná,hogy fél milla manapság nem nagy összeg,pláne ha az ember a szó szoros értelmében a ringben az életét és a testi épségét teszi kockára.

    2012-02-03 19:54:14

@shiro: Attilla nekem is és még valszeg nagyon sok embernek tetszett,a bunyója,a hozállása,én azt gondolom hogy Erdei és Balzsay után őt lehetett volna még eljuttatni komoly szintre,nagyon sajnálom h nem így történt,kár érte nagyon....

    2012-02-03 16:54:35

Én nem a Félixet minősítettem, amikor az írtam, hogy gyakorlatilag az időráfordításhoz képest még ez az összeg is rendkívül alacsony. Főleg, ha meg sem kapja, de ehhez tényleg nincs mást hozzéfűzni, mint azt amit 2 sorban hozzáfűztem. Amit a Félix leírt, az tisztán mutatja, hogy üzletileg talán ennyit sem érdemes felajánlani, hiszen nem éri meg gálát szervezni, mert nincs rá kereslet. Innentől kezdve az az egyik alternatíva, hogy a bunyósok bokszoljanak, ha ennyire szeretik, amit csinálnak, aztán vagy kapnak érte néhány tíz, vagy százezer forintot, vagy nem , esetleg akár ők maguk fizetnek. Akinek ez jó, az csinálja. Én nagyon szerettem bunyózni, de hogy apróért csináljam azt nem tettem volna meg, mert degradálónak éreztem volna igen keményen, így maradt hobby, és mellette profi üzletember maradtam :-) hála a józan eszemnek. Remélem, Balázs (aki szerencsére nem ebből próbál megélni) hamarosan eljut egy olyan szintre, ahol már normális keretek között folynak a dolgok. Sajnálom, hogy pont a kedvenc sportomban hiányzik (és mindig is hiányzott) ennyire a pénz, és úgy tűnik, ez nem változik. Sajnos ez van, ilyen a gazdasági helyzet. Nem lehet minden nagyszerű dolgból megélni, csak ami üzletileg pénzt is termel, és ehhez fizetőképes kereslet kell, mint tudjuk.

» lefthook   válasz erre
    2012-02-03 15:21:19

Egy nem a temahoz tartozo kerdes.Nekem mint romaniai magyar amator okolvivonak a magyar profi boksz tünt az egyetlen lehetosegnek a bokszbol valo megelhetesre.Most adjam fel a celomat amiert heti 7 napon at 1.5,2 orat dolgozok(edzek)???

    2012-02-03 14:21:46

@felix: "Mondjuk 500-500 ezer a két boxoló, birói dijak, öv (durván 1.2m a MB cim), előmeccsek mondjuk 3 (az 6 ember), (durván 1.5m), fény-hangtechnika (kb. 700e), csarnok (kb 200e), egyéb költségek, felhozó mérk. birói dijai + útiköltségek, nyomdai anyagok elkészitése (plakát, jegy, szóró anyagok, stb...), szállás-étkezés, mentő, összesen kb. 1.5m."

Hja ez így van, ezt hívják úgy, hogy a vállalkozó kockázata, cserébe a leeső haszonért.
A vállalkozó saját döntése, hogy felvállalja-e, vagy nem, rendez-e gálát vagy nem. Ha kell a haszon, akkor azért bizony kockáztatni kell.

Amúgy szomorúan olvasom a boksz helyzetét magyarországon, ez egyben magyarázatot is ad arra, miért tart ott a boksz ott ahol. Ha egy diplomával többet lehet keresni havi szinten, mint egy magyar címmérkőzéssel - amire évtizeden keresztül készül az ember, akkor nem csoda, ha kevés a jó bokszoló.

De az jó, hogy Félix is írogat ide, rég akartam már kérdezni, hogy Kovács Attillában nem látott-e annyi lehetőséget, hogy elmanagelje vb-szintig? Nekem így távolról úgy tűnik, mintha értelmetlenül félbeszakadt volna egy mindkét fél számára gyümölcsöző munkakapcsolat, amiből nagy dolog is lehetett volna, Attila stílusa is látványos volt, ráadásul a közéletben is elég népszerű lehetett volna a vicces-jóképű stílusával. Egyszerűen nem fér a fejembe, mi volt a gond.

    2012-02-03 13:51:47

Nem csak Magyarországon hanem a világ többi részén is zsebpénzért boxolnak azok akik mögött nincs támogatás,nem azt mondom hogy kiváló Felix ajánlata,de azért nem is rossz.Nekem is van pár haver akik küzdősportokkal foglalkoznak és kb a 10-12 meccsükre jutottak el oda h vmi pénzt is kapjanak,és ne az ő pénzük menjen az utazásra meg a többire.

    2012-02-03 12:52:12

@apa: Egy csöppet vegyél vissza légy szíves! Ha nem értékeled a humoromat, ne olvasd, de legfőképpen ne szólj hozzá, pláne nem ilyen hangnemben!

» ogreface   válasz erre
    2012-02-03 12:49:04

@felix: lehet esetleg tudni,hogy kik ezek a potenciális ökölvívók? Marosi? Rajkai? mert ahogy ogre leírta lentebb,nem nagyon van nagyközepes felhozatal pozitív mérleggel és Balzsayt tényleg kivehetjük..

» zsoltii   válasz erre
    2012-02-03 12:36:59

Igen a fanyalgók most elhalgatnak asszem....

    2012-02-03 12:08:34

Igazabol az a legszomorubb hogy tenyleg egyes managerek a bunyosuk rekordjat felhizlaljak hulyegyerekek ellen aztan meg viszik a vagohidra az embereiket kulfoldi galakra. Es tenyleg annyira eselytelenek kint, mert ezeknek a felig visszavonult,kiegett bunyosoknak egy sokszor joval nagyobb, 15 evvel fiatalabb, ereje teljeben levo orosz,urkran stb. ellen kellene helytallni.Felix legalabb kifizeti az embereit es nem tolja vagohidra oket.

» TITANIUM   válasz erre
    2012-02-03 11:49:03

@én: Szerintem Felix ajanlata eleg fair mert"csak" egy magyar bajnoki cimrol van szo.
Off: Ezt termeszetesen nem magyarorszagon hozom ossze,kb. 17e kilometerre delre. De ez barmennyire is szep osszeg, itt kicsit dragabbak a koltsegek.

» TITANIUM   válasz erre
    2012-02-03 11:31:39

Tomi

A levél első részével egyetértek! A másodikkal (a végével) már nem annyira...
A potenciális ökölvivók, hivatalosan is meglettek keresve, viszont előfordult már az is, h azt mondták a képviselőjük nem értesítette őket a lehetőségről pedig ők szivesen ringbe szálltak volna. Ezért úgy gondoltam, hogy ha már a hivatalos megkeresésekre nem reagáltak, (gondolom elfoglaltságuk miatt) akkor legyen nyilvános, h senki figyelmét el ne kerülje a lehetőség!

    2012-02-03 11:26:01

Mondjuk nekem nem tisztem senkit sem megvédeni sem pedig ócsárolni, de azért abba érdemes belegondolni, hogy mennyi munka kell hozzá hogy valaki pl lefusson egy maratont, vagy felkészüljön egy karate versenyre, stb..., én azt gondolom hogy ezeket munka mellett is simán be lehet vállalni, én és még több társam akik úgymond harcművészetet gyakorlunk egy- egy vizsgára igen komoly felkészülést csinálunk 2-3 hónapon keresztül heti 4-5 edzéssel (2-3 óra) és mindegyiküknek van mellette munkája, de kondi tekintetében szerintem egyiküknek sem kell szégyenkezni. Ezt csak azért írtam, mert ugye Magyarországon senki nem él 100 %-ig a bokszból, ergo gondolom azért csinálja mert valamilyen szinten szereti ezt a sportágat. Ha ebből a szemszögből nézzük akkor ez egy korrekt ajánlat, és hát azok a kommentelők akik azt írják hogy ennek az összegnek a "300 X -sát" is megkeresik elég demagógok. A másik oldalról meg azt mondom, hogy nem biztos hogy egy ilyen nyílt levéllel kell ellenfelet keresni, főleg úgy hogy a potenciális jelölteket simán meg lehet keresni személyesen is.

    2012-02-03 11:05:17

@ogreface: ne légy szánalmas....

    2012-02-03 11:02:53

@felix: Szerintem kiváló ötlet. A mi szintünkön az ökölvívó nem a meccspénzért edz, hanem, hogy formában tartsa magát, és mindig készen álljon egy esetlegesen beugró jó lehetőség megragadására.Tehát akkor is edz, ha semmilyen pénz nincs kilátásban.
Itt most előre le lehet fikszálni az időpontot, a kihívónak van lehetősége az alapos felkészülésre,még ha nem is csúcskörülmények között, csak a szokásos baráti-edzőtermi társaságban. Meg van a megfelelő motiváció. Egy győzelem esetén megtérül a befektett munka, pénz, energia + talán a jövőre nézve is megnyílhat a kapu egy-két fizetett külföldi mérkőzés felé.
Nem olyan rossz perspektíva ez azoknak, akik nem tartoznak pl. Európa tágabb értelemben vett elitjéhez.

    2012-02-03 10:59:49

Uraim! Munka után mehetek valamelyikükhöz jó pénzért kocsit mosni? Ha kell, akkor akár egy szál gatyában is, ami garantált fogyást eredményez Önöknél a folyamatos hányás miatt! Na jó, egy félórás gerinckezelés is belefér, de ez az utolsó ajánlat! :)

» ogreface   válasz erre
    2012-02-03 10:37:13

Tisztelt kommentelők!


Nagyon meglepődtem a hozzászólásaikon! S sajnos most jöttem rá arra, h az itt szorgosan kommentelők nincsenek kapcsolatban egy magyar aktiv profi ökölvivóval sem... :(
Kis hazánkban egyesek, egy ideje ingyen boxolnak 4-6 menetes mérkőzéseket, h megfelelő rekordjuk legyen ahhoz, h mások kivihessék őket valamelyik külföldi mészárszékre menetenként 100 (azaz száz euróért) !!!! igen jól olvasták!!!!
M-on útóbbi időben nem divat fizetni a boxolóknak...!!! Ezt páran bevezették 2-3 éve és a naivak belementek, abban a reményben, h majd külföldön jó sok pénzt fognak keresni!!! Hát ez nem történt meg...:(
Lehet, h én egy "kapitalista" vagyok , ahogy sokan neveznek itt is, viszont mindig, minden ökölvivó aki hozzánk tartozott ki lett fizetve! (és ezt nem véletlenül hangsúlyoztam ki)!
Az, h egy félmilliós ajánlat mennyire fair vagy sem úgy gondolom, h még mielőtt le kellene huznom magam vele, az erre sarkalóknak javasolnék egy gyors számolást!
Mondjuk 500-500 ezer a két boxoló, birói dijak, öv (durván 1.2m a MB cim), előmeccsek mondjuk 3 (az 6 ember), (durván 1.5m), fény-hangtechnika (kb. 700e), csarnok (kb 200e), egyéb költségek, felhozó mérk. birói dijai + útiköltségek, nyomdai anyagok elkészitése (plakát, jegy, szóró anyagok, stb...), szállás-étkezés, mentő, összesen kb. 1.5m.
Ez összesen: 5.1m!!!!! Nincs rendezvény csak főmeccssel. Undercardra szükség van a világon mindenhol. Amit felsoroltam egy alap költségvetésű magyar esemény.
Arra kérném azokat a "szakembereket" akik fikázták a felajánlott összeget (ami netto összeg), h gondolkozzanak el azon, h ebben a gazd. helyzetben mennyire könnyü ezt az összeget évi 3-4 alkalommal nem csak előteremteni de ki is termelni, majd nyereségbe futni...
Remélem kicsit átértékelődött sokak számára a szerepünk (promotereknek). Nem vagyunk mártirok, sőt senki nem kötelez minket erre, de hülyék sem vagyunk! Tehát addig mig mások beszólogatnak és okoskodnak mi saját pénzünket kockáztatjuk azért, h egyeseknek legyen mit kommentelni...! :)

Nagyon örülök, h ilyen tehetős brigád gyült össze. Ha tényleg komolyan szeretik az ökölvivást nem csak mondják kitalálhatunk egy olyan rendszert akár a Magyar Szövetséggel karöltva, ami által azt a szerény összeget amit én felajánlottam Önök a leírt lehetőségeiknek köszönhetően megsokszorozhatják és felemelhetjük a magyar profi ökölvivást olyan szintekre ahol még talán soha nem volt! Várom a jelentkezőket az ökölvivás igaz barátait, h megmutassák, bebizonyítsák, h azt amit én-mi évek óta csinálunk M-on rossz és ennél lehet sokkal jobban csinálni!

    2012-02-03 10:15:13

Úristen!Ekkora ajánlatot!Sajnálhatj ák a tengerentúlon,hogy nincs Magyar licencjük,mert ennyi pénzért akármelyik nagyágyú kockáztatna ez ellen a klasszis ellen.

    2012-02-03 08:25:07

@én: ja tényleg, én 3-szorossal számoltam.

    2012-02-03 08:22:45

@zappa: "Titánium! Ez viszont jól hangzik!750000/hó"- Ez hogy jött ki Neked?-)500000-nek a 3,5X-ese 1,75 millió,aminek a fele nem 750000...Zappa!Gyakr an hiányoztál matekóráról?-)

    2012-02-03 08:21:01

Hát igen, két hónapra, összességében ez nem egy nagy összeg.
ÉN úgy gondoltam, van alapból valamennyi fizetés, ez csak bónusz.


Off:
Titánium! Ez viszont jól hangzik!
750000/hó

    2012-02-03 07:44:46

Ez siralmasan gyenge pénz. Ha ebből adót/járulékot fizet valaki, akkor 250eFt. Ebből készüljön fel valaki, fizessen edzőt, tartsa el a családját?
Ennél többet megkeres bármelyik magyar takarítónő két hét alatt Németországban.
És még ezt a keveset se kapja meg, hiszen vélhetően a pontozók se a kihívó barátai lennének. Szóval menjen Félix és húzza le magát a "fair ajánlatával"!

» belizar   válasz erre
    2012-02-03 05:36:21

En meg a 3.5X-et,es meg egesz nap kajalhatok is es nem utik a fejemet. Asszem most megsem.

» TITANIUM   válasz erre
    2012-02-03 05:18:30

8 het alatt ennek a 2,5x-esét keresem meg.
és az biztos pénz, ez meg nem.
asszem most ezt a lehetőséget kihagyom...

» leslie   válasz erre
    2012-02-03 03:22:29

Egy komoly meccshez legalább 8-10 hét felkészülés kell. Ezalatt egy taxis, vagy egy jobb szakács is keres ennyi pénzt vélhetőleg. Ezzel van itt a baj. Ezért NINCS profi boksz nálunk.

» lefthook   válasz erre
    2012-02-03 00:07:06

Sajna en csak angol, amator liszenszel rendelkezem...! Es most a fogyasztas is gondot jelentene...

» zolimt   válasz erre
    2012-02-02 23:27:32

ez tré.

» zsoltii   válasz erre
    2012-02-02 22:24:39

A BoxRec listáján megnéztem a súlycsoportban regisztrált magyar profikat és Félix által kiírt feltételeknek - pozitív rekord, megfelelő mérkőzésszám - max négy ember felel meg: Balzsay Károly, Rajkai Adrián, Marosi György, Nagy Róbert. A többieknek vagy alig van még meccsük, vagy pedig negatív rekorddal bírnak. Nem valami nagy a felhozatal, pláne úgy, hogy Balzsayt nyugodtan kivehetjük a sorból...

» ogreface   válasz erre
    2012-02-02 22:10:34

Vegre ujra egy kis pezsges a magyar profi bokszban.Az ilyen kezdemenyezesek hirverest okoznak es ezaltal talan(remelhetoleg) ujra koztudatba hozzak a magyar profi bokszot.Jo kezdemenyezes,gratul a Racz Felix!!!

    2012-02-02 21:48:56

@Jor-El: Felix itt most magát reklámozza, semmi köze az ajánlatának a meccshez.

    2012-02-02 21:43:44

De komolyra fordítva a szót szerintem sok a fél millió. Én csak 250ezret ajánlottam volna Félix helyében.

» Jor-El   válasz erre
    2012-02-02 21:05:32

Nézzük csak: magyar állampolgár vagyok, magyar licencem van a pc-s bokszjátékomban, a rekordom (cheat-el) 50-0-0 (50 KO), ezért mérkőzés szám oké, orvosi oké hiszen én vagyok Jor-El Superman apja. Szóval felőlem mehet a meccs. :-DDDDD

» Jor-El   válasz erre
    2012-02-02 21:03:29

Azért kíváncsi vagyok, hogy a hozzáértőbbek hogy taglalják...

Nem értem mi a háborgás? Tán körül kéne nézni kishazánkban. Vagy Félix ajánlata ennyire unfair volt? Nincs profibokszunk???

» grabanc   válasz erre
    2012-02-02 20:48:49

Félmillióért nem hiszem el hogy nem áll ki senki ellene.

» lacix76   válasz erre
    2012-02-02 20:45:39

Az az érzésem, hogy nem fognak tolongani a jelentkezők...

    2012-02-02 20:40:51

Hát máshol is aprópénzekért boxolnak az ismeretlenek.

    2012-02-02 20:09:40

Atya ég....itt tart a renoméja egy magyar profibokszolónak jó esetben?
Ezt hobbi szinten is siralmasnak tartanám....jó tudom,hogy ez a magyar piac de akkor is...alul informált vagyok az biztos:S

» Victor   válasz erre
    2012-02-02 20:04:45
fel