Morales úgy érzi, képes legyőzni Manny Pacquiaot

2012-01-17 16:26:01 / hollywood

Március 24-én pótolják be Erik Morales első kisváltósúlyú világbajnoki címvédését. A mexikói klasszis a veretlen Danny Garcia ellen bunyózik majd, de a felkészülés megkezdése előtt arról beszélt, hogy érzése szerint képes lenne most is legyőzni Manny Pacquiaot. "Úgy érzem, képes lennék legyőzni most Pacquiaot, mert sokkal jobb bokszoló lettem, amióta legutóbb ringbe léptem ellene. Ott több hibát is elkövettem, többek között a fogyasztásommal és a súlyválasztással is. Ma már sokkal meggondoltabb vagyok, és úgy hiszem, ez előnyömre válik." - mondta Morales, aki az utolsó bokszoló volt, aki legyőzte a félelmetes fillipínó szuperbunyóst, igaz, ezt követően kétszer is kikapott tőle.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@migelkotto: Szezon-fazon.. .Miért van az,hogy Marquez,Morales is jóval magasabb súlyban nyomja,mint amikor először játszottak?Ők is kokszolnak?A zseniális jelző pedig elég tág fogalom...De abba is belegondolhatnál,hog y mi van,ha a Pac-hívőknek van igazuk és tényleg kellett fogyasztania régen(mert ugye láttunk már ilyent...)?Az meg,hogy gyorsabb és erősebb lett...Akkor miért nem tudta lezúzni Marquezt?Pedig az elméleted alapján le kellett volna...-)

    2012-01-20 07:12:13

@én: kevered a szezont a fazonnal... egészen más amikor zseniális boxolók a képességeik révén nyernek magasabb súlycsoportokban is vb címeket... de mindenkire hat a fizika törvénye kivéve a kis kokszos törpét :) jé de meglepő. ő ahogy lépdel felfelé egyre gyorsabb erősebb és jobban bírja az ütést. régen egy légsúlyú balegyenestől is padlózott és alig tisztult ki ma pedig állja a váltósúlyú/nagyváltó súlyú boxolók legnagyobb ütéseit is és még mosolyog is rajta... kamu... :) persze jön ez a szánalmas magyarázat az elvakult pac tábortól mert már nem tudják mire fogni, hogy biztos ez a normális súlya csak régen sokat fogyasztott... erre a szánalmas szó már nem is megfelelő... :) ez valami durvább jelző

» migelkotto   válasz erre
    2012-01-20 02:18:49

@migelkotto: Mondok pár nevet,nézz utánuk,hogy hány kilót is nőttek jópár év alatt:Holy,Toney,Roy Jones Jr.(bár Ő csak egy meccs erejéig)...Vagy azt nézd meg,hogy Marquezzel egy súlyban voltak legutóbb...Akkor Marquez is egy kokszos törpe?-)

    2012-01-19 17:43:03

@Rajhi: Az első meccsen nem volt lassabb, gyengébb Pac, mint a másodikon, csak jobb taktikával lépett elő. No meg a kesztyű mizéria sem hátráltatta. Szóval nem kellett a dopping.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-19 16:22:14

@Sztrego: A második meccsen, már valóban nem volt szigorú doppingellenőrzés, és már Pac nyert. Tiszta szerencse, hogy megtalálták a kesztyűt, mint kifogást, másképp kénytelenek lettek volna a sérüléshez, mint végső mentsvárhoz nyúlni.

    2012-01-19 00:04:50

Ja bocs, nem May ellen volt Judah kacsatánca, hanem Tszyu ellen, elírtam. :)

» balutnepper   válasz erre
    2012-01-18 23:15:13

@zee1978: Ne okoskodj már. Ki csinált ilyet Pac-en kívül, hogy felugrik 10 súlycsoportot és átgázol sok nagyon jó boxolón. Még soha senki. Cucc és cucc között is van különbség.

» migelkotto   válasz erre
    2012-01-18 21:34:51

@Chiro: Mi tartott ki? Ne viccelj már!:) Én tényleg nem értem miről beszélsz!
Moralesnél tényleg egy csomó meccsén volt hasonló szitu, sztem távol volt attól hogy lemenjen, de a kiütéstől főleg. Ez a majdnem ki volt ütve eleve marhaság a bokszban. Pac majdnem ki lett ütve Margarito ellen, May meg Mosley ellen, de Pacnak Marquez 2-n is volt kacsatánca, és Morales is sasszézott jópárszor Barrera ellen pl. És? Egyikük sem lett kiütve.


Az a menet egy poén akart lenni egyébként MOralestől a fordított alapállással. Nem nagyon jött be, mert elég sok ütést kapott, de ha igazán bajban lett volna, akkor visszavált. Meg ha megnézed, amikor komolyabb ütéseket kapott, az a menet közepe inkább.
Még ha a menet legvége lett volna, lehetne azt hinni, hogy mi lett volna ha van még 20 másodperc, de így látszott, hogy a menet legvégére már annyira nem volt gáz.
Na mindegy egyébként tényleg lényegtelen. Ez inkább csak amolyan Sztregos magyarázkodás Pac vereségére.

Pac vagy győzött, vagy majdnem győzött.:)

    2012-01-18 21:25:19

@balutnepper: Az a megingás egész jól kitartott az eredményhirdetésig. De végül is mindegy, egyezzünk meg abban, hogy Pac tulajdonképpen senkit nem tud megverni.

    2012-01-18 20:25:15

@leibigab: "de ez nem csak akkor aktuális, ha szövetség rendeli el a számára???"

A szövetségeknek semmilyen egységes szabályzata nincs, mely elrendelhet WADA szintű olimpiai tesztelést. Mindegyiknek megvannak a maga szabályai, "rutin" dolgai, de csak azokra kötelezheti a bunyósokat. A WADA pedig egy más, jóval szigorúbb szabályrendszert állít fel. Az olimpiai szintű kiterjedő vizsgálat egy olyan dolog ami a bokszra eddig nem volt jellemző, de egyre jobban elterjedni látszik. Mint a May-Pac-nál is, ebben az esetben is opcionális. Magyarul, ha Wlad azt mondja leszarja Povetkin-t és a szövetségnek nem tetszik valami, nem hívhatja fel a WADA-t...:) Természetesen ha félrebeszélt volna Wlad és azt csinálta volna mint Pac, nem is csodálkoznék ha előkerülne egy csomó ember aki koksziwladozna...

"Én meg azt mondom, hogy az nem biztos, hogy a hepatitis szűrést minden esetben közvetlen a meccs előtt levett vérből állapítanák meg..."

Az a biztos, hogy minden meccs előtt vért kell venni és vizsgálni ilyenekre. Tuti hogy nem az öltözőben csapolják le őket, de mivel boksz-vér stb. elég logikus is nem?

"Mondjuk egy sima orvosi vizsgálat során, hogy "öcsém, te hapatitis B-s vagy."

Szerintem nem egészen...

» Shaham   válasz erre
    2012-01-18 20:22:22

@Chiro: "Még csirketánc is volt, vazze!"

Messze volt az a csirketánctól. A May-Judah, na az csirketánc volt :), de ez itt a 12. menetben csak sima megingás, ami Moralesnél elég gyakori a győztes meccsein is. Semmit nem jelent.

» balutnepper   válasz erre
    2012-01-18 19:53:38

@Chiro: Dehogy volt. Morales volt pár meccsén hasonló szituban, de padlózás nélkül kijött belőle, és vígan bokszolt tovább.

    2012-01-18 19:46:12

@zappa: Még csirketánc is volt, vazze!

    2012-01-18 19:15:37

@leibigab: Röviden:

Pac elsősorban nem azért lett gyanús, mert olyan jó a teljesítménye.
Ezért ez a logikád, nálam nem is működik. Én a jó teljesítményt elméletileg el tudom képzelni tisztán.

Többször leírtad, hogy ebből vagy abból nem következik hogy Pac biztos doppingol. Sztem sem. Nyilván nem biztos.

A Morales elleni második meccsről hogy Pac többet pattogott, és többet is ütött, és láthatólag az ütései is élesebbek voltak a meccs második felében, csak azért írtam, mert Sztrego az ellenkezőjét írta, ami hülyeség. Bárki megnézheti egymás után a két meccset.

Persze lehet hogy ez taktika, vagy edzésnek köszönhető, veled ebben nem is vitatkoznék. Egyszerűen csak azt a dolgot cáfoltam, hogy Pac nem volt élesebb, pattogósabb és aktívabb a második meccsen, mert ez nem igaz.

Sztrego előjön gyakran a testütésekkel a második meccsen. Nos azok az első meccsen is mentek, ha Morales egyben van, nem lett volna gondja vele!
A kulcs sztem egyértelműen Morales elfáradásában és enervált bokszában volt. Pac egy már nem 100%-os Moralesnek vágott vissza, ez már Raheem ellen is látszott.

    2012-01-18 18:51:17

@Chiro: Dehogy volt majdnem kiütve. Láttam párszor a meccset, de ha már betetted megnéztem az utolsó menetet.

    2012-01-18 18:42:33

"Nincs semmi ha... Wlad azt nyilatkozta, hogy kész WADA szintű teszteknek alávetnie magát. "

nagy örömmel vettük tudomásul Klitschko bejelentését, mely szerint vállalja, hogy aláveti magát a WADA szabályai szerinti doppingvizsgálatokna k"

de ez nem csak akkor aktuális, ha szövetség rendeli el a számára???


""Ha ez így van, akkor igazat kelljek adjak. De, erre azért nagy összegbe nem mernék fogadni, hogy így van:)"

Nevada államban ez biztos hogy szabály és Barrera óta 18 meccséből 12 Nevadában volt. Kétlem hogy más államokban vagy országokban sem végeznének hasonló HIV, hepatitis stb szűréseket. Chagi-t mégis mi alapján kapcsolták le?:)"

Én meg azt mondom, hogy az nem biztos, hogy a hepatitis szűrést minden esetben közvetlen a meccs előtt levett vérből állapítanák meg...

"Chagi-t mégis mi alapján kapcsolták le?:)"

Mondjuk egy sima orvosi vizsgálat során, hogy "öcsém, te hapatitis B-s vagy."

» leibigab   válasz erre
    2012-01-18 18:40:18

@leibigab: "HA!!! a szövetség rendeli el."

Nincs semmi ha... Wlad azt nyilatkozta, hogy kész WADA szintű teszteknek alávetnie magát.

"tehát, ha a meccs előtt közvetlen vesznek vért, az jobban legyengít, mint ha a meccs előtt 2 héttel teszik ugyanezt."

Ezt most nem értem. 2hét nem elég regenerálodni negyeddeci vérvételről?

"Ha ez így van, akkor igazat kelljek adjak. De, erre azért nagy összegbe nem mernék fogadni, hogy így van:)"

Nevada államban ez biztos hogy szabály és Barrera óta 18 meccséből 12 Nevadában volt. Kétlem hogy más államokban vagy országokban sem végeznének hasonló HIV, hepatitis stb szűréseket. Chagi-t mégis mi alapján kapcsolták le?:)

"Ha elfogadták, akkor ezzel mi a probléma? Pac elfogadta, tehát nem doppingol...ennyi:) "

Inkább azt mondanám, hogy külső nyomás miatt változott az álláspontja... És ezt a elfogadjuk a teszteket már párszor eljátszották. Gondolom jó PR...

» Shaham   válasz erre
    2012-01-18 18:16:55

@zee1978: "Mindenki nyomja a cuccot! Morales is szeren volt Pac ellen,es Peterson is Khan ellen!!!
Tudom 100%"

Én ebben nem vagyok biztos, és remélem is, hogy nincs igazad:)...ha esetleg igazad van, az szar.

» leibigab   válasz erre
    2012-01-18 18:08:59

@Shaham: Az idézett cikkben annyi van, hogy Klitschko "aláveti magát a WADA szabályai szerinti doppingvizsgálatokna k". Ezt meg is mondta...

HA!!! a szövetség rendeli el.

"Ha meg vagyok győződve róla, hogy a meccs előtti vérvétel legyengít, akkor amennyire lehet, tiltakozom egy meccs előtti vérvétellel szemben, mert sztem az legyengít"

El lehet ezt fogadni mint magyarázatot, de nem lehet vita alapja, ha már 2hetes ablakot ajánlottak"

Ha vérvétel legyengít, az elsősorban minnél közelebb a meccs kezdési időpontjához vett vérvételre érvényes... tehát, ha a meccs előtt közvetlen vesznek vért, az jobban legyengít, mint ha a meccs előtt 2 héttel teszik ugyanezt.

"Érdekes mert minden egyes meccs előtt kell vért adni, HIV, hepatitis stb miatt. Pac-nak is. Ezek egességügyi és nem dopping ellenőrzések. A szigorú dopping ellenőrzés nem azt jelenti hogy több vért csapolnak le, hanem hogy több módon vizsgálják."

Ha ez így van, akkor igazat kelljek adjak. De, erre azért nagy összegbe nem mernék fogadni, hogy így van:)

"Mert lehet hogy May nem a sportért csinálja, de viszont nem lehet tagadni, hogy hasznos és nincs benn semmi rossz. Tehát a tesztekkel járó "kellemetlenség" már nem lehet téma, ha már elfogadták. Elvileg..."

Ha elfogadták, akkor ezzel mi a probléma? Pac elfogadta, tehát nem doppingol...ennyi:)

» leibigab   válasz erre
    2012-01-18 18:01:02

"JMM leverte néhány hónapja 115:113 / 116:112 -re csak elcsalták , de JMM is fel volt túrva alaposan arra a meccsre :D nem szarozott ő se a szerekkel" "

Meg az a jo,hogy te megmondod a tuttit!:) Ha valaki nem tudta volna megnezni!:)

Mindenki nyomja a cuccot! Morales is szeren volt Pac ellen,es Peterson is Khan ellen!!!
Tudom 100%. Es a szemet Klicsek is Haye ellen,es Ali is Fraser ellen na meg mindenki,
Cottorol nem is beszelek,hogy most is szeren volt Margarito ellen!
Torolni kellene az osszes elert eredmenyt amitt OLIMPIAI szintu teszt nelkul bokszoltak!

Vagy akkor nem is lenne profiboksz??!

» zee1978   válasz erre
    2012-01-18 17:52:37

"tulajdonk éppen ezt mondta Klitschko is."

Wlad túllépett a szövetségi szabályzatokon és vállalta a WADA szintű tesztelést. Pedig Pov nem May és a két helyzet sem igazán passzol. Ha Haye kérte volna, még jogos is lett volna, hiszen kb. ugyanakkora volumenű bunyós, legalábbis az eladhatóság, népszerűség tekintetében...
http://www.profiboks ...

"Ha ez így van, az nem biztos, hogy feltétlen azért van, mert Pacquiao tuti doppingol."

Természetesen. Arum érdekeiről van szó, ami közvetetten Pac érdeke is. Hogy mit miért csinálnak azt csak ők tudják, a közönség max csodálkozva nézheti és nem érti...

"Miért, mondjuk Klitschko ezt jobban kommunikálta le, az biztos, de attól még lehet, hogy ő is ugyanúgy doppingol,... csak jobban kommunikálta le...nem?"

Lehet. Viszont kielégítő válaszokat adott. Pac nem és az okok is zavarosak.

"Ha meg vagyok győződve róla, hogy a meccs előtti vérvétel legyengít, akkor amennyire lehet, tiltakozom egy meccs előtti vérvétellel szemben, mert sztem az legyengít"

El lehet ezt fogadni mint magyarázatot, de nem lehet vita alapja, ha már 2hetes ablakot ajánlottak. Másrészt profi sportoló, különböző ellenőrzések rutinfeladatnak számítanak, éppúgy mint a vérvétel. Érdekes mert minden egyes meccs előtt kell vért adni, HIV, hepatitis stb miatt. Pac-nak is. Ezek egességügyi és nem dopping ellenőrzések. A szigorú dopping ellenőrzés nem azt jelenti hogy több vért csapolnak le, hanem hogy több módon vizsgálják.

"de ha csak az ellenfelem akarja a vérvételt, akkor azzal szembe fogok menni, mert ő egy senki ahoz, hogy szabályokat hozzon nekem..."

Ez így nem teljesen igaz. A May-Pac meccs a legnagyobb derbi mostanában, eszméletlen pénzekért. Sokkal több dologról szól, mint egy May követelésről. Ezt a Pac tábor is tudja, azért is fogadták el a teszteket. Ha nincs külső nyomás leszarták volna. Mert lehet hogy May nem a sportért csinálja, de viszont nem lehet tagadni, hogy hasznos és nincs benn semmi rossz. Tehát a tesztekkel járó "kellemetlenség" már nem lehet téma, ha már elfogadták. Elvileg...

» Shaham   válasz erre
    2012-01-18 17:45:59

@Shaham: "Nincs kilőve, mert Pov ugrált, Wlad azt mondta mehet. Nem akadt meg a szövetségi szabályzaton."

Persze, azt mondta, hogy mehet, de ez ugyanolyan, mintha Pacman mondta volna azt, hogy mehet, ha a Szövetség ezt elrendeli. Ha nem a szövetség rendeli el, akkor meg leszarom...tulajdonk éppen ezt mondta Klitschko is.

"Azt értem alatta, hogyha az aranytojást tojó chicken-t May elintézi, csak ezüst tojásokat fog tojni. Talán ezért is érdeke Arum-nak minél tovább húzni a meccset és a végén búcsúként lesz ami lesz alapon May-el meccseltetni."

Ha ez így van, az nem biztos, hogy feltétlen azért van, mert Pacquiao tuti doppingol.

" Az hogy Pac doppingol-e egy gyanú, a szar kommunikáció és a kitérő-elutasító viselkedés miatt, amit tanúsított a témával kapcsolatban."

Miért, mondjuk Klitschko ezt jobban kommunikálta le, az biztos, de attól még lehet, hogy ő is ugyanúgy doppingol,... csak jobban kommunikálta le...nem?

Nézd, én is megfogom a gombomat, ha egy kéményseprőt látok. Ez egy babona, amiről meg vagyok győződve, hogy így talán valamennyi szerencsét hoz. Ha meg vagyok győződve róla, hogy a meccs előtti vérvétel legyengít, akkor amennyire lehet, tiltakozom egy meccs előtti vérvétellel szemben, mert sztem az legyengít ...még akkor is, ha ez esetleg nincs így. Ha szövetség mondja, hogy márpedig ez szabály, akkor azzal nem tudok mit tenni, kénytelen vagyok alkalmazkodni...de ha csak az ellenfelem akarja a vérvételt, akkor azzal szembe fogok menni, mert ő egy senki ahoz, hogy szabályokat hozzon nekem...

» leibigab   válasz erre
    2012-01-18 17:15:36

@leibigab: "Kik ezek? Itt min. több tucat nevet várok:) Klitschko pl. kilőve"

Nincs kilőve, mert Pov ugrált, Wlad azt mondta mehet. Nem akadt meg a szövetségi szabályzaton. Ugye meg lehet említeni az egész supersix-et, amiben alap volt az emelt szintű vizsgálat, Ward, Dirrell, Kessler, Abraham, Green, Johnson, Froch, Taylor, May ellenfeleit, Marquez, Mosley, Ortiz, Hopkins-Pascal, Teddy Atlas, Emanuel Stweart, sok bunyós nyilatkozott a témában, ha jól rémlik Magnilaggi, Andre Berto, Huck és Lebedev is vállalták és a WADA és USADA is nem egyszer nyilatkozott a témában...stb

"Nem tudom, hogy ezen a "Arum menedzselésen" mit értesz. A tényeken annyiban változtat, hogy most akkor Pacquiao doppingol vagy "Arum menedzselése"?"

Azt értem alatta, hogyha az aranytojást tojó chicken-t May elintézi, csak ezüst tojásokat fog tojni. Talán ezért is érdeke Arum-nak minél tovább húzni a meccset és a végén búcsúként lesz ami lesz alapon May-el meccseltetni. Azon változtat ez csupán, hogy mi miatt nincs meccs. Az hogy Pac doppingol-e egy gyanú, a szar kommunikáció és a kitérő-elutasító viselkedés miatt, amit tanúsított a témával kapcsolatban.

"Hány olyan helyzetet írjak, ami előtt az egész emberiség értetlenül áll?"

Nem kell általánosítani, mert ez egy egyértelmű helyzet. Mindenki megmondta a magáét, "minden akadály elhárult" és mégsem...

» Shaham   válasz erre
    2012-01-18 15:07:01

Én még mindig ugyanazt a követ fújom:
MEgint elgurult valakinek a gyógyszere.....
és egyre gyakrabban fordul elő.
Hétfőn megnéztem a Barrera-Marquez meccset ( még nem láttam )
A végeredményről nem tesznek említést azok, akik a JMM vs Pacman meccsen bizony 2:1 vagy 3:0 arányban JMM-t látták jobbnak!
Arról a meccsről mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy a pontozólapok szerint nyert!
A punchstat pedig ott, azon a meccsen semmit sem bizonyít, mert a 8,9. menetig Barrera volt nyerésben. Az, hogy 3 menetben annyit talált JMM, hogy behozta a statisztikában Barrerát, az nem azt jelenti, hogy övé is lett a meccs.

Az pedig mindent elárul bizonyos tagokról, hogy Pakimanót akár balutszökevénynek, akár más, negatív jelzővel illetik, pl kis kokszosnak.
Ezek az emberek nem objektívek, elfogultságukat el nem ismerik.

JMM-Pacman 2:1
és igen, az utolsó meccset nálam, aki szereti Pacman bunyóját és többször megnéztem a meccseit ( utoljára az összeset a feleségemmel ).

Hiba azt hinni, hogy azért , mert az egyik pontozó hibázik, és 10-7-re ad egy menetet, így a végén szoros döntés történik, azért mi itt vitázunk!!!
Peterson sem verte meg KHAN-t, de azért nyert, mert a szabálytalanságok miatt, szvsz jogosan, levontak tőle 2 pontot!!!

Marhára különbözőek vagyunk, ami jó hír. De néha komolyan nem tudom megérteni egyes emberek miért nem tudnak tisztán látni.....

...mert ugye nem állok le vitatkozni egy Fradistával, aki a csőd szélén álló országban arról akar meggyőzni, hogy szükség van a milliárdos beruházásra!!!

De remélem, Morales egészségesen hagyja ott a box világát , köszönöm, hogy láthattam a meccseit!!!!

» tizedes   válasz erre
    2012-01-18 14:53:16

"Nem szükséges logikusan levezetni vélt helyzeteket és következményeket. Az egész dolog indulási pontja a lényeg. Pac nem vállalt be egy olyan dolgot, ami szinte minden sportolónak alap kell hogy legyen és ahogy Roger úr is említette, Nevada államban is kötelező a vérvétel minden meccs előtt (nem dopping, hanem aids szűrés céljából), így teljességgel érthetetlen hogy miért hagyott eddig úszni egy bomba meccset a világ másik legjobbjával, hacsak... Ez a dopping dolog mára már eléggé elterjedt és Pac-on kívül kivétel nélkül tudták a dolgot kezelni... "

Kik ezek? Itt min. több tucat nevet várok:) Klitschko pl. kilőve, hisz ő csak annyit mondott, majd ha a szövetség ezt előírja...de addig bekaphatod:)


"Természetesen lehet sok dolog a háttérben és én a legvalószínűbbnek Arum "menedzselését" érzem, de a tényeken nem változtat."

Nem tudom, hogy ezen a "Arum menedzselésen" mit értesz. A tényeken annyiban változtat, hogy most akkor Pacquiao doppingol vagy "Arum menedzselése"?

" Rossz kommunikáció, vagy nem, ez van és ez nemcsak itt egypár ember véleménye, hanem hosszasan lehetne sorolni az edzőket és bunyósokat, vagy esetleg USADA-WADA, akik ezzel kapcsolatban nyilatkoztak és értetlenül álltak a helyzet előtt."

Hány olyan helyzetet írjak, ami előtt az egész emberiség értetlenül áll? És akkor most mi van, én mondjam meg a frankót? Mert megmondom, ha Te nem érted:)

» leibigab   válasz erre
    2012-01-18 14:44:31

@leibigab: Így volt. Fontos megemlíteni, hogy Pac Man nagyon jó taktikát valósított meg Roach mesterrel a 2. meccsen, szisztematikusan rombolta Morales kondicíóját a testütésekkel. Amikor Morales előregörnyedt egy-egy testütéstől már látszott, hogy a taktika működik és eredményes lesz. Az is lett.
A másik, hogy Pac semmivel nem volt gyorsabb, ersőebb, mint az első meccsen, amikor vért vettek tőle, egyszerűen kiváló taktikával álltak ki.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-18 14:38:29

@keoma: Két hozzászólásom volt a témában, úgy érzem, hogy Te csak az elsőt olvastad el...

» ogreface   válasz erre
    2012-01-18 14:23:49

@leibigab: Nem szükséges logikusan levezetni vélt helyzeteket és következményeket. Az egész dolog indulási pontja a lényeg. Pac nem vállalt be egy olyan dolgot, ami szinte minden sportolónak alap kell hogy legyen és ahogy Roger úr is említette, Nevada államban is kötelező a vérvétel minden meccs előtt (nem dopping, hanem aids szűrés céljából), így teljességgel érthetetlen hogy miért hagyott eddig úszni egy bomba meccset a világ másik legjobbjával, hacsak... Ez a dopping dolog mára már eléggé elterjedt és Pac-on kívül kivétel nélkül tudták a dolgot kezelni... Természetesen lehet sok dolog a háttérben és én a legvalószínűbbnek Arum "menedzselését" érzem, de a tényeken nem változtat. Rossz kommunikáció, vagy nem, ez van és ez nemcsak itt egypár ember véleménye, hanem hosszasan lehetne sorolni az edzőket és bunyósokat, vagy esetleg USADA-WADA, akik ezzel kapcsolatban nyilatkoztak és értetlenül álltak a helyzet előtt. Azóta megint elfogadtak mindent, de most sajnálatos módon hiányzik egy összecsomagolható stadion és még az is lehet hogy Pac monoklija nem gyógyul be fél év alatt...

» Shaham   válasz erre
    2012-01-18 14:23:24

@migelkotto: "JMM leverte néhány hónapja 115:113 / 116:112 -re csak elcsalták , de JMM is fel volt túrva alaposan arra a meccsre :D nem szarozott ő se a szerekkel"

Hmmm, de jól informált vagy, tán csak nem te szállítottad neki a cuccot.:)
Marquez mit szedett? Miguel tol valamit, vagy ő tiszta?

» leibigab   válasz erre
    2012-01-18 14:23:11

@leibigab: JMM leverte néhány hónapja 115:113 / 116:112 -re csak elcsalták , de JMM is fel volt túrva alaposan arra a meccsre :D nem szarozott ő se a szerekkel

» migelkotto   válasz erre
    2012-01-18 14:09:30

Számomra ebben a koksz témában a következő az érthetetlen: Pacquiao túl jónak tűnik, ezért biztos kokszol. Ha valaki le tudná verni, akkor annak is kokszolnia kellene, hisz ez másképp lehetetlen. Mivel, ha valaki képes koksz nélkül Pacquiaonál jobb teljesítményt leadni, akkor az azt jelenti, hogy, egy Pacquiao szintű teljesítményre képes lehet az ember koksz nélkül is. Ha erre képes lehet egy emberi test, akkor az az ember miért ne lehetne pont Pacquiao (is)???


Zappa

"A második meccsen nem csak jobban pattogott Pacquiao de több ütést is indított, ez tény!"

Persze, ha valakitől kikapok, akkor stratégiát kell váltani. Az egyik ilyen terv lehet, hogy többet kell ütnöm. És azért, mert az előző meccsemen indítottam X mennyiségű ütést, az nem feltétlen jelenti azt, hogy ennél ne tudnék többet, főleg, ha mondjuk az előzőhöz képest még keményebben edzek.

Tehát ahogy célozgatunk a kokszra, ugyanúgy meg is védhető a sportoló, hogy ha "többet edz, mégjobb lesz"... koksz nélkül is!

» leibigab   válasz erre
    2012-01-18 13:51:40

@Chiro: Igen, ugy volt.

    2012-01-18 13:25:08

http://www.youtube.c ...

    2012-01-18 13:24:10

@zappa: Az első meccs 12. menetében tényleg majdnem kiütötte Moralest. Moralesnek szorítottam, azért emlékszem, hogy az agyvérzés kerülgetett, mikor kongatják már le, mert pofozta rettentően. De ez szerintem nem olyan nagy hír, úgy emlékszem állást váltott Morales, az zavarta meg.

    2012-01-18 13:18:54

@Layman: Én soha nem kokszostörpéztem le, és olyat sem írtam, hogy biztos tolt valamit. Hogy lehetne már ez biztos?
Hagyjuk is a témát tényleg!

    2012-01-18 12:48:08

@zappa: "Szted kizárt, hogy akkoriban használt valamilyen cuccot?"

Szerintem az kizárt, hogy bármilyen Pac hírnél valaki ne kezdjen el kokszosozni. Napjaink és az elmúlt évek egyik legnagyobb bunyósáról beszélünk (koksszal vagy anélkül), elég szomorú, hogy mindegy milyen meccséről van szó, megy a gyanúsítgatás, meg célozgatás.

A személyes véleményem lényegtelen a témában, tekintve, hogy soha nem bukott meg semmilyen teszten. Ez az egy, ami tény a kérdésben, illetve az eredménylistája, minden más okoskodás.

Nem azért mondom, mert nagy Pac-fan vagyok (szeretem a bunyóját, de messze nem ő a kedvencem), viszont ez a "kokszostörpézés", meg "biztos akkor is tolt valamit" szövegek lassan elérik a "fosmékerezés" szintjét a szememben.

» Layman   válasz erre
    2012-01-18 12:43:30

A harmadik meccsrol nincs mit vitazi. Az nagyon egyertelmu volt, ott nincs ha meg de.Megsemmisitette Moralest

» TITANIUM   válasz erre
    2012-01-18 12:11:53

@Sztrego: Egyébként érdemes megnézned az első meccsen mondjuk a 7-8-9 menetet, és a másodikon. Ordít a különbség, mind Pac mind Morales szempontjából.
Az pedig tény, hogy Pacot amikor szigorúan szűrték, kikapott, és azóta nem hajlandó kötélnek állni.

    2012-01-18 12:10:04

@Sztrego: Ez a majdnem kiütés a legnagyobb urban legended Sztregotól. Olyan szituban Pac nem csak az első de a második meccsen is volt! :D
De egyébként Sztrego abban is hülyeséget beszél, mert az első meccsen éppenséggel pont a meccs második felét bírta jobban Morales, és Pac a 6. menettől elég enervált volt.
A második meccsen nem csak jobban pattogott Pacquiao de több ütést is indított, ez tény!

Ettől függetlenül, sztem az is inkább Morales gyengesége miatt ment el, ha nem fárad el, azt is nyeri.



De egyébként elsősorban Morales gyengesége miatt nyert Pac a második harmadik meccsen.
Ha nem fogy el a kondi, a második meccset hozta volna Morales.

    2012-01-18 12:04:43

@Rajhi: Nem így történt, ugyanis pont az a vérvétel tanusítja, hogy Pac nem kokszol, hiszen a meccset nem amiatt veszítette el, mert nem lett volna benne szufla sőt, a végét is sokkal jobban bírta, mint Morales, akit majdnem kiütött az utolsó menetben. Pacnek nem volt kondi problémája, nem volt lassabb, nem volt darabosabb, de egy fontos tényező, a neki nem passzoló kesztyű, amit rá eröltettek, pont azt vette el tőle, amivel nyerhetett volna.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-18 11:37:36

@tomi: Így van. Mikor le hajdúpéttereztük, akkor még az is viccnek tűnt, hogy egyszer komolyabb szinten bokszol majd. És azért Maidana, Cano, ha nem is a legjobbak, de nem is a futottak még kategória. Én magam sem gondoltam, hogy egyszer a szintet visszahozza Erik. (még ha nyilván ez el is marad a kispehely-pehelysúly ú fénykorától)
Garcia se rossz annyira sztem.

    2012-01-18 11:01:50

Mondjuk Morales az egyik abszolút kedvencem, de azért sokan úgy tekintenek erre az újrakezdésre, mintha ez 4 győzelem 1 szoros vereség semmi volna, bezzeg amikor 90+ képek láttak róla napvilágot akkor még arra sem fogadott volna senki hogy valaha ringbe fog még lépni...

    2012-01-18 10:23:50

@ogreface: Maidana szerintem jobb a futottak még kategóriánál.

    2012-01-18 09:59:15

@Layman: Szted kizárt, hogy akkoriban használt valamilyen cuccot?

    2012-01-18 08:22:42

baromság. ő maga is tudja, hogynem lett jobb azota, és azt is, hogy nem lenne sok eselye... ellenben jól jönne egy pénzes mérkőzés igy a karrerje vége felé, ezért nyilatkozik ilyeneket. irreális amiről beszél.

» leslie   válasz erre
    2012-01-18 06:37:24

"a franc tudja mi lett volna, ha ő is szigorúbb teszthez köti a meccset!"

Szegény Pac, már 128 fontra is úgy kokszolta fel magát. :)

» Layman   válasz erre
    2012-01-17 23:49:32

@shade: Mióta visszatért, Maidanán kívül ki volt még igazán nagy név, akivel bokszolt?
Mellesleg ha jól emlékszem, Tőle ki is kapott. Nagyon jól helyt állt, de kikapott. A csúcson lévő Morales, szerintem simán verte volna a kemény, de egysíkú argentint...

» ogreface   válasz erre
    2012-01-17 23:47:43

@ogreface: :DDD

» zee1978   válasz erre
    2012-01-17 23:41:26

@Sztrego: "Valóban, sokan látják úgy, ahogy levezetted a történetet, de Morales szava a döntő."

Így van. Épp most mondta el, hogy még ma is jobb formában érzi magát, mint Pac ellen az utolsó meccsen.

"Ki tudta kiütni Moralest Pac Manon kívül?:)) Nincsenek véletlenek."

Így van. Nem véletlen volt. Egyszer Pac régi Padlózási kapcsán azt írtad, a fogyasztások miatt voltak. Így volt ez Moralessel is.

Egyértelmű, hogy ma már nem tudja Morales hozni a legjobbját, de lehet hogy nehezebb lenne pl. leütni kiütni, mint szétfogyasztva annak idején.

A második meccs sima kondi KO volt. Amíg bírta kondival, még azon a meccsen is lejött, hogy alapvetően ő tudott jobban bokszolni.
(a franc tudja mi lett volna, ha ő is szigorúbb teszthez köti a meccset!)

    2012-01-17 21:45:50

@ogreface: "Mióta Morales számára szalagon futtatják a "futottak még" embereket, hogy világbajnok legyen, azóta teljesen elvesztette a realitás érzékét. Szerintem nyugodtan összelehet hasonlítani a mai meccseit azokkal, amiket például Barrera ellen vívott + a Pac elleni elsőt. "

tehát Maidana is egy ilyen ellenfél lenne?

    2012-01-17 21:36:27

@Sztrego: "Manny rá volt kényszerítve olyan apró, de annál fontosabb és jelentős kompromisszumokra, ami miatt nem tudt akihozni magából a maximumot."

Egyetértek. A komoly doppingteszt olyan fontos és jelentős kompromisszum volt, mely a vereséghez vezetett.
De büszkén hirdetheted, hogy tanultak belőle, azóta se állt ki Manny olyan meccsre, amelyen komoly doppingtesztet követeltek tőle.

    2012-01-17 21:01:10

@Sztrego: "Manny rá volt kényszerítve olyan apró, de annál fontosabb és jelentős kompromisszumokra, ami miatt nem tudt akihozni magából a maximumot."

A dopping vérvétel pont egy ilyen volt... gyanús...

"Valóban, sokan látják úgy, ahogy levezetted a történetet, de Morales szava a döntő."

Hát igen, a bunyósok tudják a legjobban. Lásd JonesJr, Holyfield...

» Shaham   válasz erre
    2012-01-17 20:49:58

@Morgo: Azt elfelejtitek, hogy miért nem bírta a tempót... Manny okosan testre dolgozott, ez kiváló taktikának bizonyult.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-17 20:40:40

@zappa: Igen, az a meccs szoros volt és szerintem is a kondi döntött. Pontozással talán hozhatta volna Erik, de nem bírt a Duracell nyuszival :)

    2012-01-17 20:37:48

@Sztrego: "A harmadik meccs előtt élete formájáról beszélt és azt is kiemelte, hogy nem kellett annyit fogyasztania mint máskor, ezért volt annyira bizakodó."

A meccsek előtt mindig minden bunyós élete legjobb formájában van. Amúgy pedig tudjuk, hogy arra a meccsre már túl sokat fogyasztott. Ő is ezt mondta később. Egyébként szerintem senki nem bagatellizálja Pac győzelmét vele szemben. Tény, hogy kiütötte azt az embert, aki végigverekedte a 12 menetet Maidanával, ezt senki nem tudja elvitatni. Az, hogy a meccsen a körülmények neki kedveztek nálam azt jelenti, hogy okosabban készítették fel, mint Moralest.

    2012-01-17 20:35:27

Mióta Morales számára szalagon futtatják a "futottak még" embereket, hogy világbajnok legyen, azóta teljesen elvesztette a realitás érzékét. Szerintem nyugodtan összelehet hasonlítani a mai meccseit azokkal, amiket például Barrera ellen vívott + a Pac elleni elsőt. Aki ezek után is a fejlődést látja Erik bunyójában, annak javaslom, Dr. Nagy Zoltán kiváló szemészprofesszor mielőbbi meglátogatását a Mária utcai klinikán...

» ogreface   válasz erre
    2012-01-17 20:34:16

Még valami a Pac Morales elleni győzelmét elbagatellizálóknak. Ki tudta kiütni Moralest Pac Manon kívül?:)) Nincsenek véletlenek.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-17 19:29:26

Valóban, sokan látják úgy, ahogy levezetted a történetet, de Morales szava a döntő. A harmadik meccs előtt élete formájáról beszélt és azt is kiemelte, hogy nem kellett annyit fogyasztania mint máskor, ezért volt annyira bizakodó.
Rögtön a meccs után hangsúlyozta, hogy soha, senki nem ütötte meg úgy, ahogy Pac Man.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-17 19:26:26

@Morgo: A második meccset ha nincs a komoly fogyasztás sztem még hozta volna Morales.
Valamennyire az érződött tényleg, hogy kicsit erőtlenebbek voltak Morales ütései, de igazából a meccs első fele még kb. hasonlóan zajlott mint az első meccsen, valszeg vezetett is Morales a meccs felénél. Ha kitart a kondi, akkor valszeg veri Pacot.

    2012-01-17 19:12:09

@Sztrego: "Az első meccsen Manny rá volt kényszerítve olyan apró, de annál fontosabb és jelentős kompromisszumokra, ami miatt nem tudt akihozni magából a maximumot."

Ennél körmönfontabban egy politikus, vagy egy válóperes ügyvéd sem tudna ekkora semmit mondani :D Véleményem szerint az első meccsükön mindketten nagyon jó formában voltak és mivel Morales tanult Barrera és Marquez hibáiból, alaposan felkészült Pacmanból. A második-harmadik meccsen Erik már nem volt csúcsformában, sőt a harmadikon kifejezetten formán kívül bokszolt. Ezzel szemben Manny egyre jobb lett, így az eredmények önmagukért beszélnek.

    2012-01-17 18:59:41

Szeretem Morales-t,most sem inogtam meg ezügyben hogy itt bizony hülyeségeket beszél.Sajnos rátette a névjegyét a pályafutására a hosszabb pauza,már nem rúgna labdába Pac ellen.Azt hogy ő páholta el anno utoljára a világ egyik legjobbját,viszont már nem veheti el tőle senki.

    2012-01-17 18:56:06

Hajrá Erik verd szét a népet!!:)))

    2012-01-17 18:42:18

@Sztrego: Pacman ellen a fogyasztas miatt nem volt 100%-os szerintem. ahogy a Barrera elleni harmadik meccsen sem. Azt viszont erdemes figyelembe venni,hogy Erik volt az utolso eki legyozte Pacet, egy olyan meccsen ami elott erdekes modon vettek vert Pactol. Es nem is gyalogolt at Moralesen... :) Ma mar ez a hajo elment Eriknek akarmit is erez meg magaban.

    2012-01-17 18:19:10

Maidana ellen meggyőző volt,de számomra az a kérdés vajon tudja e tartani azt a formát vagy pedig csak sikerült egyszer még jól "felszívnia" magát.Ez garcia ellen megint nem fog sztem kiderülni.

    2012-01-17 17:46:35

@Sztrego: "Köszönöm a megerősítést Moralestől, miszerint nemhogy ki van égve, de egyre jobb, azaz Pac ellen kiváló formában bokszolt!"

Nahát ennek pont az ellenkezőjét mondta most Morales, én mondtam neked már akkor!

    2012-01-17 17:28:14

Morales nyilván nincs már olyan jó mint fénykorában, de azért elég beszédes dolog az, hogy úgy érzi Pac ellen még gyengébb volt.

Sztrego is elismerte annak idején, hogy Pac ellen Morales nem volt 100%-os. (ő volt az egyik ilyen a sok ellenfél közül)
Már akkor is nyilvánvaló volt amiről most Morales beszél, a Raheem elleni sima vereség után nem kellett volna Paccal meccselni, és főleg nem olyan durva fogyasztással.

    2012-01-17 17:24:33

@migelkotto: Köszönöm az infót!

» Iron Cat   válasz erre
    2012-01-17 17:15:10

@Sztrego: Sztrego! Az első mondatodban nem tudom, hogy mire gondolsz, persze ettől még abban igazad lehet.
A visszavágókon Morales indiszponáltan, fantázia nélkül bokszolt, nem volt ereje sem az ütéseinek. A legutóbbi meccsein is lehetett látni, hogy a szeme még megvan a bokszhoz, de az erő és a dinamika hiányzik az ütéseiből.
Pacman jó bunyós, és ezt sok dologgal lehet igazolni, kár Moralest felmagasztalnod ezért.

» Iron Cat   válasz erre
    2012-01-17 17:14:30

*javít: mosley is ugy gondolja hogy nincs kiégve

» migelkotto   válasz erre
    2012-01-17 17:11:34

@Iron Cat: Akkor volt komoly doppingteszt is előtte :)

» migelkotto   válasz erre
    2012-01-17 17:10:40

@Sztrego: mosley is ugy gondolja hogy ki van égve. meghülyül az ember öregkorára :) ez nem megerősítés

» migelkotto   válasz erre
    2012-01-17 17:09:33

Az utolsó boxoló aki legyőzte pacmant az JMM és most volt. Írtok itt össze vissza hülyeségeket :)

» migelkotto   válasz erre
    2012-01-17 17:08:54

@Iron Cat: Az első meccsen Manny rá volt kényszerítve olyan apró, de annál fontosabb és jelentős kompromisszumokra, ami miatt nem tudt akihozni magából a maximumot. A visszavágókon aztán helyére tette a dolgokat, pedig Moralesnek kitűnő formában volt, még ma is nagyon jó.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-17 17:02:58

Moralesnek most kellene visszavonulnia kábé! Kedvelem és tisztelem, de jó helyen és jó időben volt ahhoz, hogy címet szerezzen, sajnos a kisváltósúly közvetlen élvonalába is csak nehezen fér bele.
Sztrego, nekem az okfejtésedből az a régi vicc jut eszembe, hogy "nekem hiszel vagy a szemednek?"
Pac ellen kiváló formában bokszolt Morales. 2005-ben, amikor meg is verte.

» Iron Cat   válasz erre
    2012-01-17 16:53:20

@Sztrego: "Ott több hibát is elkövettem, többek között a fogyasztásommal és a súlyválasztással is." Ez a megerosites a tokeletes formarol? Szivesen! Moralesnek mar keso sajnos, bar Marquez utan elgondolkozik az ember (stilusoktol fuggetlenul)...

» 4man4ever   válasz erre
    2012-01-17 16:37:56

Köszönöm a megerősítést Moralestől, miszerint nemhogy ki van égve, de egyre jobb, azaz Pac ellen kiváló formában bokszolt!
Viszont sajnálatos módon elfelejti, hogy Pac Man is jobb lett, nagyon.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-17 16:34:28
fel