Erőt próbál gyűjteni Marco Huck

2012-01-09 13:57:23 / greg

Komolyan készül az Alexander Povetkin elleni WBA nehézsúlyú címmérkőzésre a WBO cirkálósúlyú világbajnok Marco Huck. A bunyós természetesen tudja, hogy Povetkin ellen többek között fizikális hátrányban is lehet, éppen ezért mindent megtesz annak érdekében, hogy növelje erejét és minél egyenrangúbb partnere legyen a világbajnoknak. "Kemény feladat ez, az apám segíti a fizikális felkészülésemet. Sok esetben súlyokkal a karomon és a lábamon közlekedek. Nyers tojást iszom tejjel keverve, amitől hánynom kell. De az apám nagyon türelmes és segítőkész velem, hiszen az álom, amiért most dolgozom, megvalósítható." - nyilatkozta Huck.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@bpjotruska: Pl. pont a gyorsaság és robbanékonyság,ami a nagy mérettel csökkenni szokott.Ezért pl. a középsúlyúakhoz hasonló magasságú és karhosszúságú Tysonnak is volt fegyvere a hatalmas nehézsúlyúak ellen.Vannak persze olyan,tehetséges nehézsúlyúak,akiknek sikerül kihasználni a méretükből fakadó előnyöket,míg másoknál a nagy méret hátrányai ütköznek ki,hasonlóan a kisebb súlycsoportokból érkező bunyósokhoz,van aki ki tudja aknázni a mozgékonyság előnyeit,van aki nem.

» superman   válasz erre
    2012-01-12 11:42:42

@bpjotruska: Mielőtt fellépett nehézsúlyba, Haye maga nyilatkozta le, hogy 100 kg felett van az edzősúlya. Ruiz ellen a mérlegelésen is 100 felett volt.

Nem tudom egyébként most pontosan mennyi plusz tömeget tartanak magukon a küzdősportolók, de 20 éve, amikor én versenyeztem az alacsonyabb súlycsoportokban volt rajtunk 4-5 kg, a magasabb súlycsoportokban simán megvolt a 6-8 kg. És igen a nehézsúlyúakon is mindig volt többlet, bár mivel nem kellett mérlegelési szintet hozni, többnyire kevesebb, mint akiknek be kellett mérni.

    2012-01-11 22:15:31

@superman: Holyfield egy nagyon kulonleges bunyos volt, o es Roy Jones Jr. inkabb kivetelek, akik erositik a szabalyt. Megis, ha megnezed Holyfield azon meccseit, ahol vele egy szinten levo, de joval nagyobb termetu bunyossal talalalkozott, akkor 5-bol negyszer gyakorlatilag kikapott ( 2X Bowe, 2X Lewis ) - persze az ellenfelek sem mindennapiak voltak ;-)
Haye jol boldogult nehezsulyban, mert neki is vannak kiugroan jo tulajdonsagai - gyorsasag, utoero, robbanekonysag - de Adamek mar inkabb engem igazol: gyorsasagban meg a 40 eves Vitalij-nal sem volt jobb, az utoerejet pedig jobb, ha nem is firtatjuk sokat...

» bpjotruska   válasz erre
    2012-01-11 18:28:07

@bpjotruska: Szerintem Adamek és Haye pont olyan bunyósok,akik nagyon keményen készülnek egy-egy mérkőzésre és a felkészülés során leadnak jó pár kilót,valamint egész biztosan tudják,hogy esetükben az erősítés nem mehet a gyorsaság és mozgékonyság rovására,hiszen nekik pont ezek a fő erényeik a nagyobb,de lomhább naturális nehézsúlyúakkal szemben.

» superman   válasz erre
    2012-01-10 22:05:32

@bpjotruska: csakhogy a gyakorlat azt igazolta,hogy a legjobb cirkálósúlyú bunyósok (különösen,ha az hasonló méretű nehézsúlyú bokszolókat is ide számítjuk) simán versenyképesek a legjobb nehézsúlyúakkal (Holyfield,Haye,Moor er és még sokan mások,köztük a régi bajnokok nagyobb része,akik hozni tudták volna,vagy hozták is a mai cirkálósúlyt).A nagy méretnek hátrányai is vannak és bizonyos nagyságon túl ezek már egyre inkább meghaladják a mérettel járó előnyöket (pl. Valuev).

» superman   válasz erre
    2012-01-10 22:00:11

@Morgo: Es az valoban kulonlegessege a nehezsulynak, hogy aki ebbe a sulycsoportba lep, az vallalja, hogy adott esetben az ellenfel nem 3-4 kiloval lesz nehezebb ( es nem kenyszerithetjuk szerzodesekkel, hosszu koplalasra, ha netan 5-el nehezebb lenne ), hanem 15-20 kiloval, akar tiszta izomban is. Pl. hogy lesajnaltak sokan Chambers-et, hogy semmire nem volt kepes Wlagyimir Klicsko ellen - de vajon Pacquiao-t vagy Mayweather-t is le kene sajnalni, ha kiallnanak felnehezsulyban egy Chad Dawson, vagy cirkaloban egy kissebb cirkalosulyu ellen, es romma vernek oket?

» bpjotruska   válasz erre
    2012-01-10 20:56:51

@Morgo: "Miért esne más kategóriába? A legtöbb cirkáló súlyú bunyós simán 100 kg körül tartja az edző súlyát a mérlegelésre hozza a 90-et, majd a ringbe már ismét nehézsúlyúként lépnek be." Ez igy szerintem nem igaz. David Haye, aki egy nagyon massziv, eros cirkalosulyu volt, es csak nehezen tudta hozni a 90.7 kilot, nehezsulyukent 95-98 kiloval merlegelt. Nehogy mar fogyasztott volna nehezsulyukent is a merlegelesre, szerintem o is, es ( foleg ) Adamek is erosodni probaltak, kis plusz izmot szedtek magukra, megsem ertek el a 100 kilot. En ugy gondolom, hogy a nagy, massziv cirkalosulyuak is inkabb 95 kilo korul lehetnek, ha csak meg nem hiznak a meccseik kozott.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-01-10 20:50:03

@tibi: Miért esne más kategóriába? A legtöbb cirkáló súlyú bunyós simán 100 kg körül tartja az edző súlyát a mérlegelésre hozza a 90-et, majd a ringbe már ismét nehézsúlyúként lépnek be.

A véleményed másik fele, miszerint Huck nem tett le semmit nehézsúlyban az asztalra egyébként rendben van, de tudjuk, hogy a gyakorlat többnyire nem követi a szurkolók véleményét.

    2012-01-10 20:30:20

@superman: Melyik részére gondolsz? Arra hogy Huckics nem érdemli meg a vb mérkőzést? Először talán cirkálóba kellenne elismert bajnoknak lennie,lenne még ott bőven tennivalója,Lebedev, Cunningham stb.Vagy h a nehézsúly más elbírálás alá esik? Ez nem tom jobban neked elmagyarázni,ez a királykategória.

    2012-01-10 19:47:16

@Tar: "Úgy vélem, ő nem játszadozna évekig a Klicsko-meccs lehetőségével, hanem tökösen oda fog állni (már ha túljut Povetkinen." Na ez az... ha tuljut Povetkin-en, akkor allhat neki strucctojast enni, nyersen :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2012-01-10 18:43:54

@tibi: És ez mi másért lenne így,azon kívül,hogy te állítod?

» superman   válasz erre
    2012-01-10 16:10:06

@Tar: Általában a ringbelépésig minden Klitschko ellenfél irtózatosan magabiztos és bikatökű. Aztán marad a "na nem baj, legalább rohadt jól keresek".
Igaz, hogy Huck bátor, de annyira azért nem, hogy kiált volna cirkálóban Hernandez, Wlodarczyk ellen vagy visszavágózzon Cunnigham és Lebedev ellen. Valahogy annak idején Adamek és Haye is kimaradt a listájából...

» ogreface   válasz erre
    2012-01-10 15:51:52

A hozzáállása miatt nálam egyre jobbak az esélyei Povetkinnel szemben: 60-40 Povetkinnek.

    2012-01-10 15:06:07

Huck nem közönségkedvenc a Profiboksz.hu-n. Nem tartják itt őt túl sokra általában. Én sem látok benne egy korszakos zsenit, de becsülöm a bátor kiállását és az elszántságot. Úgy vélem, ő nem játszadozna évekig a Klicsko-meccs lehetőségével, hanem tökösen oda fog állni (már ha túljut Povetkinen. amit nem hiszek) és bátran sz.rrá vereti magát.

    2012-01-10 15:05:09

@ogreface: :))

» Perkins   válasz erre
    2012-01-10 14:56:32

@alterego: Az itteni kommentekből is világosan kitűnik, nemhogy Huck elszántságát méltatja mindenki ezerrel, hanem a nyilvánvaló butaságán gúnyolódik, úgyhogy ezt nagyon elrontotta a "Kapitány". Ezt már csak talán azzal tudná űberolni, hogy egész nap csak az "Eye of the Tiger" című számot hallgatja és eltorzult arccal gyakorolja az "Adrian!" minél artikulátlanabb üvöltését. :)

» ogreface   válasz erre
    2012-01-10 14:19:26

nyers tojás+tej?inkább fogynék a rengeteg fosástól:)
ért hozzá a fater látom...

    2012-01-10 13:03:46

@Morgo: Igen,ez így van,de a nehézsúly mindig is más kategóriába esett és fog is esni mindig.Itt nem pár pár kilóról van szó,mint mondjuk pehelyből felugrok nagypehelybe.Roy Jones 2 kategóriát ugrott de tőle nem lehetett elvitatni a nagyságát.De Huckics? Először talán verjen meg egy olyan nehézsúlyút akinek a van vmi neve azért(Grant,Liakhovi ch) utána meg egy Arreola v Adame kaliberű embert.Ha velük bír akkor megérdemli hogy vb-övért mehessen.

    2012-01-10 10:52:42

@deniro2: Köszi a hasznost:-)
bár èn nem kimondottan a tejsavo proteinre gondoltam..
A szojával viszont bánj csinján,mert az bizonyitott tèny,h a tesztoszteronszintet apasztja.
Nem vagyok szakèrtõ,c sak olvastam több helyen,ha èrdekel ès megtalálom akkor szìvesen
belinkelem v.melyik hirhez ahol megtalállak.

    2012-01-10 07:59:59

@tollanik: Szerintem is, alapvetően arról van szó, hogy valami érdekeset, bizarrt mondjon, amiből süt az elszántság. Felidézve a legendás idők bajnokainak az önkínzó specialitásait, mint pl. gyantarágás, tengervízben cserzett arcbőr, ólombetétes cipő, stb.

» alterego   válasz erre
    2012-01-10 07:43:59

@Morgo: jaja, az is lehet, hogy csak a laikus közönség felé nyilatkozta ezt, hogy lássák milyen komolyan veszi a felkészülést:) nehezen tudom elképelni , hogy ilyen alap dolgokkal nincsenek tisztában az élsportolók..

» tollanik   válasz erre
    2012-01-09 22:33:03

@Irbisz: erősebb sem lesz, mert akkor bizonyos erősportolók ezt csinálnák, de mégsem csinálják mert erősödés helyett hamarabb szarrámegy főleg a gerinc meg az izületek

mindenesetre kizárt, hogy huck ekkora barom legyen

    2012-01-09 22:02:01

Ez a nyers tojás szerintem hasonló kamu, mint a balut, meg Marquez pisije. Az is lehet, hogy mindezt vigyorogva poénként mondta, egy hülye kérdésre, a firkász meg szó szerint leírta. Nem ez lenne az első eset a történelemben :)

    2012-01-09 21:16:07

@tibi: Hogy mást ne mondjak Erdei Zsolt is cirkáló súlyú meccs nélkül kapott címmérkőzést, méghozzá a WBC-nél. Tudtommal elég régi hagyomány, sőt talán több szervezetnél még szabály is, hogy a regnáló bajnok, bármikor kihívó lehet egy magasabb súlycsoportban.

    2012-01-09 21:13:01

"Kemény feladat ez, az apám segíti a fizikális felkészülésemet. Sok esetben súlyokkal a karomon és a lábamon közlekedek. Nyers tojást iszom tejjel keverve, amitől hánynom kell."

Atyaisten, hogy gyűlölheti az apja! A tej és a nyers tojás is igen nehezen emészthető, pláne a sárgájával együtt, úgy, hogy még nem is kívánja, tényleg nagyon jót tesz a szervezetnek! Én már azon sem csodálkoznék, ha a technikai részt is a fater vállalta, aki fénykorában favágóbajnok volt. Akkor mindenre megvan a magyarázat... :P

» ogreface   válasz erre
    2012-01-09 21:02:21

Hihetetlen:D Világbajnok srác és nincs mellette se erőnléti edző, se étkezési tanácsadó:D sok sikert!
Holyfiled 20 évvel ezzelot kicsit másképp kezdte...

» Roberto   válasz erre
    2012-01-09 20:38:10

Úgy is lehetne csinálni, ahogy egy kabaréban hallottam: engedjük meg a doppingolást mindenkinek, és majd fehér köppenyes tudós doktorbácsik derekára akaszthatják a szépen díszített öveiket kiváló szervezeteink. :)

» Iron Cat   válasz erre
    2012-01-09 20:29:42

"Sok esetben súlyokkal a karomon és a lábamon közlekedek. "
Ez is ritka nagy marhaság, már 100 éve kipróbálták, erősebbnek erősebb lesz tőle a delikvens, de cserébe lassabb. Ami egy bokszolónál mind a lábmunkába gond, mind a kézsebességben.
Egyre inkább kétséges, mennyire profi a háttere a legtöbb profinak ...

» Irbisz   válasz erre
    2012-01-09 19:16:20

@kori: Egy tejsavó fehérje semmilyen doppinglistás anyagot, sem koffeint nem tartalmaz, egyszerű kivonat, nem több. Édesítőszer, színezék, ízesítő anyag (mint gyakorlatilag minden feldolgozott élelmiszerben) meg csomósodásgátló van a legtöbben hozzáadva, de pl. amit én eszek, abban semmi más nincs csak szója lecitin (csomósodásgátló) meg tejsavó fehérje koncentrátum. Túl vannak ezek a táplálékkiegészítők misztifikálva, egy fehérjeturmix nem több és nem kevesebb, mint ami: kaja.

» deniro2   válasz erre
    2012-01-09 19:05:36

@tollanik: Feherjeben nincs egy gram koffein sem!:)

Taplalaek kiegeszito nem feherje.
A tojas helyet neki inkabb feherjet kellene igyon,ma mar vannak 95% tiszta feherje amitt
nagyon gyorsan lebont a szervezet.

» zee1978   válasz erre
    2012-01-09 18:59:48

Csak abban remenykedem, hogy a meccs elotti heten abbahagyja ezt a kurat, nehogy naposcsibeket kezdjen okadni, amikor Povetkin jol megsorozza testen ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2012-01-09 18:48:24

@deniro2: "A XXI. században, mikor minden sarkon lehet normális táplálékkiegészítőke t kapni, érdekes ekkora hülyeséget olvasni egy kvázi élsportolótól..:)" A nyers tojastol nekem sem jott meg az etvagyam, de azert igy telidoben hiaba lehet kapni C-vitamint minden sarki patikaban, egy citrom leve par kanal mezzel nekem jobban bejon. Szerintem nem feltetlenul jobbak a mesterseges taplalek-kiegeszitok .

» bpjotruska   válasz erre
    2012-01-09 18:35:10

@kori: mondjuk azt nemtom melyik fehérjébe találsz koffeint :)

» tollanik   válasz erre
    2012-01-09 18:06:52

lehet, hogy bicsérdista

    2012-01-09 18:06:14

Most már teljesen világos hogy boxolhat Vb-címért egyből Huck.A Kalapos Úr keze messzire elér........

    2012-01-09 17:51:52

@kori: Így van. Nyilván ha csak a bevitt fehérjemennyiség a szempont, akkor léteznek hatékonyabb szerek. Valszeg a természetesség is lényeges Hucknak.

    2012-01-09 17:48:11

@deniro2: Igen,csak ne felejtsd el hogy a feherjen kivul ezek a taplalekkiegeszitok mennyi mas ugynevezett "adalekanyagot" tartalmaznak...
nehany termekben akadnak olyanok is ami rajta van a doppinglistan,de akad olyan is amelyikben nincs ilyen,viszont pl a megengedett mennyiseg tobbszoroset tartalmazza,pl koffein

    2012-01-09 17:29:05

Ha súlycsoportot akar ugrani, akkor inkább balutot egyen nyers tojás helyett... :)

    2012-01-09 17:27:31

Nem szeretnék tiszteletlen lenni, de Huck-nak pontosan annyi esze van, amennyi első ránézésre látszik. (Meg az apjának is.)

Ha valaki rábeszélné őket a Jackie Chan, vagy "JCVD"-filmekre, akkor még biztosabban nyomorék lenne Huck, mire elérkezne a mérkőzés...

» Perkins   válasz erre
    2012-01-09 17:24:39

@deniro2: nem pártolom a nyerstojást, de te 1 dl tejben oldasz fel annyi fehérjét amennyiben 20 g van?

ha fél l tejbe egy edzés után szomjas gyúrós beleüt 2 tojásfehérjét, az már 23g
a gond a nehezen emészthetőséggel van

    2012-01-09 17:18:06

@pipee: Jól tetted...:) 1 dl tejben van 3g fehérje, 1 tojásfehérjében 4, 1 mérő tejsavó fehérje porban pedig kb. 20... Ízről és praktikumról nem is beszélve:)

» deniro2   válasz erre
    2012-01-09 16:24:35

de röhögnék, ha pár év múlva khannak is megnőne a feje

    2012-01-09 16:22:17

@Beast_Pete: mert fél, hogy megnő tőle a feje :)

    2012-01-09 16:21:26

Igyon hozzá pisit, az majd fertőtleníti ... :)

» belizar   válasz erre
    2012-01-09 16:19:13

@fist: Dehogy nem volt vereség, méghozzá TKO, miután dúrván szét lett verve Vitalij képe!

    2012-01-09 16:18:29

miért nem kér kölcsön egy kis fehérrizst Roachéktól? :)

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-01-09 16:04:12

@Sztrego: Én is nyomtam vagy 2évig a nyerstojásfehérjés tejturmixot és még mindig élek.


Azt hiszem Huck a lehető legjobban áll a dologhoz, más kérdés, hogy nem fogadnék rá Povetkin ellen.

    2012-01-09 16:01:12

@K. Péter: az nem volt vereség :)

    2012-01-09 15:40:22

ja igen és wba ahol haye papírbajnok lehetett vagy másfél évig (amit akkor chagával, valuval meg az övvel csináltak egy siralom volt), meg minden súlycsoportban van legalább 3 világbajnok meg szuperbajnok meg iyesmi

ez messze a legratyibb szervezet, már említést sem érdemel povetkinnek véletlenül nem klicsek ellen kéne bunyóznia?

    2012-01-09 15:38:21

@superman: lennox átlagos méretü?

» K. Péter   válasz erre
    2012-01-09 15:31:54

a nyers tojástól jó nagyokat lehet fingani, de szalmonellamentesítv e vannak az eun belül (15 évesen én is voltam "kemény" hülyegyerek)

egyébként a valóságban stallone is inkább növekedési hormont szurizik, hucknak is inkább az kéne (meg egy kis szteroid)

    2012-01-09 15:31:42

"Nyers tojást iszom tejjel keverve"

A XXI. században, mikor minden sarkon lehet normális táplálékkiegészítőke t kapni, érdekes ekkora hülyeséget olvasni egy kvázi élsportolótól..:)

» deniro2   válasz erre
    2012-01-09 15:23:30

@tibi: "Egy nehézsúlyú mérkőzés nélkül Huck máris vb-mecsset kap? Ez már az ökölvívás szégyene. Persze mindez a WBA égisze alatt.Most már érthető..... "
Más súlycsoportokban is kihívhatja egy másik súlycsoport világbajnoka a felette lévő kategória bajnokát,szóval érdekes,hogy milyen sokan tesznek úgy,mintha a nehézsúly esetében ez valami abszurdum volna.A jelenlegi felhozatalt tekintve,valamint,ho gy Povetkin nem is rendes vb,nem érzem igazán jogosnak a felháborodást.Az egyetlen érv amellett,hogy a nehézsúlyt másként kéne kezelni,az,hogy nincs felső súlyhatár,de ne felejtsük,hogy a mai cirkálósúlyúak pár éve még nehézsúlyúaknak számítottak volna és sok hasonló méretű bunyós bizonyította,hogy ekkora mérethátrány még kompenzálható (pl. Holyfield,Haye,Tyson ,régebbi bajnokokról nem is szólva.Mielőtt valaki ezzel jönne:a Klitschkok nem átlagos méretű nehézsúlyúak,viszont a vereségeiket egytől egyig átlagos vagy kisebb nehézsúlyúaktól szenvedték el...).

» superman   válasz erre
    2012-01-09 15:14:40

szoljon mar neki valaki hogy van az az ize.. hogy is hivjak.. protein shake cucc... kb minden megvan benne ami a tojasos tejben.. (vagy tejes tojas.. tudom is en) sot meg talan tobb is.. raadasul az ize sem hanyinger kelto a legtobb esetben... szegeny martir... tejes tojast kell innia hogy megnojjon nagyra.. c c c c

    2012-01-09 15:01:05

Ezt a nyers tojás ivászatot Rocky Balboától lesték el, de azóta eltelt 30 év és rájöhettek volna, hogy a nyers tojásban van egy olyan fehérje, amit miatt csak főzve vagy sütve fogyasztható.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-09 14:38:15

Egy kis "szalmonella" és vége !

» matador   válasz erre
    2012-01-09 14:14:02

Azért én még mindig szívesebben nézném Povetkint Huck ellen, mint mondjuk a kutyaütő Rahman ellen, aki habár naturális nehézsúlyú, mégis jobbára már csak egy áldozati bárány lenne, aki a Klitschko elleni fiaskója után csak nímandokat aprított, és mégis ő a WBA hivatalos kihívója. Kérdem én, mire föl??? Vicc az egész szervezet...

» Carlsson   válasz erre
    2012-01-09 14:11:13

nemhiszem el, hogy ilyen szinten, ennyire amatőr legyen valaki, hogy nem tudja nyersen nem szabad fogyasztani a tojást... :S

» tollanik   válasz erre
    2012-01-09 14:11:03

Egy nehézsúlyú mérkőzés nélkül Huck máris vb-mecsset kap? Ez már az ökölvívás szégyene. Persze mindez a WBA égisze alatt.Most már érthető.....

    2012-01-09 14:01:18
fel