Hopkinst nem érdekli Dawson, Shumenovval, vagy Cleverly-vel bokszolna

2012-01-04 08:07:31 / greg

A WBC 46 éves félnehézsúlyú világbajnoka, Bernard Hopkins nem kifejezetten érdeklődik egy újabb Chad Dawson elleni találkozó iránt, inkább címet egyesítene a WBA, illetve a WBO világbajnokával. "Szeretnék a WBA-s csókával, vagy a WBO angol világbajnokával bunyózni, aki már több weboldalon kihívott engem. Chad Dawson? Na persze! Megfelelő feltételekkel kiállok ellene. De a megfelelő feltételek alatt nem a WBC előírásait értem. Szeretném látni, hogy az ő emberei, illetve az enyémek találnak-e valakit, aki pénzt rak ebbe a meccsbe, én erősen kételkedem, hogy van ilyen.".

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@kritikus: te meg egy népművészeti..de most ebbe minek menjünk bele? :D

nem kell ahhoz gasztroenterológusna k lenni,hogy meg tudjuk állapítani,hogy Hopkins miért nem szeretne visszavágózni Chad-el. Vszínűsíthetően kikapna és emiatt választan könnyebb utat,nehogy lerombolja valaki a mítoszát.

» zsoltii   válasz erre
    2012-01-04 23:32:36

@kritikus: Na és Te: (Éles-szemű), mikén látod az öreg miért kerülné Dawsont?

» All In   válasz erre
    2012-01-04 22:51:44

Persze, hogy nem érdekli. Pontosan tudja, hogy tiszta KO vereséget szenvedne. Ha nyuszi kiállni, akkor lőttek a WBC címnek.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2012-01-04 22:15:42

@Iron Cat: Utolsó mondata is a pénzről szól, onnan.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-04 21:04:44

@All In : Hopkins fél! (Te a pszichomókus vagy )
@zsoltii : Hopkins beszart (Te meg a gasztroenterológus )

Az igazság meg a két szakvélemény együtt :)

» kritikus   válasz erre
    2012-01-04 20:43:49

@Sztrego: Pontosan így van,neki már nem az övek számítanak,viszont nem akar másodosztályúakkal bunyozni ezért dobta be a két nevet a köztudatba.Rangon aluli lenne már neki ...

    2012-01-04 16:20:49

@zsoltii: +1
Az év egyik legizgalmasabb meccse lehet. Valmi hasonló mint a Calzaghe elleni volt anno.

    2012-01-04 15:07:22

belizar

Szerintem hopkins elfenekelné Dawsont :D ....

    2012-01-04 14:48:15

Hop nem fél senkitől, de kikapni nem szeret. Shumit és Clevet biztosan veri + jön velük öv is, ezért azokat olcsóbban bevállalja. Dawsontól vélhetően kikap és megy vele együtt az öve is. Ebben is benne lenne, csak megfelelő számokat szeretne látni. Én így értem ...

» belizar   válasz erre
    2012-01-04 14:29:19

@zsoltii: akkor adja le az övet Hopkins, és menjen a megüresedett trónért a Pascal vs Dawson II.

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-01-04 13:56:17

@Beast_Pete: "..A Dawson elleni visszavágó engem sem érdekel, az előző mérkőzésük gyalázatos volt, inkább ne is lássák egymást többé, amondó vagyok!.."


Hogy lehet ilyet mondani? Oda nagyon is kéne egy visszavágó,mert semmi sem lett eldöntve..tulajdonké ppen mintha nem is találkoztak volna. Hop érezte a vesztét mert Dawson felkészült a mocskos bunyójára és ugyanolyannal válaszolt. Az a kamu sérülés meg csak azt bizonyítja,hogy Hop fél Dawsontól,emiatt sem vállalta be anno.Most azt hitte,hogy Chad meggyengült a slepp lehúzása meg az edző váltogatás miatt és a Diaconu meccsből kiindulva vette a bátorságot,csak ráfázott. Vagyis ráfázott volna,ha meri folytatni akkor,de nem merte.

Senki ne mondja,hogy egy Clev vagy Shumenov elleni meccsben több pénz lenne,sőt még az övét is bukja.

Jóhogynem azt mondta hogy Pascal 3 jön...

» zsoltii   válasz erre
    2012-01-04 13:31:12

Szerintem érthető, hogy Cloud-ot és Erdeit nem említi, utóbbinak nincs öve, viszont előbbivel kvázi lekötött mérkőzése van, tehát Cloud se jöhet számításba. Ráadásul az angoltól vagy a kecskepásztortól könnyebb behúzni egy övet, és akkor 46-47 évesen címeket egyesíthetne... nem akármilyen történelmi tett lenne.

A Dawson elleni visszavágó engem sem érdekel, az előző mérkőzésük gyalázatos volt, inkább ne is lássák egymást többé, amondó vagyok!

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-01-04 12:55:23

@Sztrego: Én meg ahogy elnézem Hopkins ellenfél-óhajait, szerintem csakis az öv számít!
Nem is értem, hogy te hogyan jutottál más következtetésre, mint amit Hopkins mondott...

» Iron Cat   válasz erre
    2012-01-04 12:42:09

@Sztrego: Ebben igazad van, ezért is írtam kifejezetten az övről. De nekem úgy tűnik, tetszik neki, hogy világbajnok öregségi rekordokat döntöget, szerintem ezért kell neki egy öv (a Shumenov vagy Cleverly elleni meccsekre más magyarázatot nem nagyon találok).
A WBC cím megtartásához Dawsonon át vezet az út, ami úgy látszik, nem annyira tetszik neki.

    2012-01-04 12:29:17

Shumenovval vagy Cleverly biztosan kisebb érdeklődést hoznának mint egy Dawson elleni visszavágó. Ha az öreg mégis kihátrál a WBC öv és a visszavágó elől, akkor nagyon olyan érzésem lesz, hogy az első meccsből ő azt a következtetést vonta le, hogy Dawson sok neki már.

    2012-01-04 12:25:56

@Lemmy: Hop szintjén nem az öv számít már, neki megvolt mind. Vitathatatlan bajnokként.
Elsődleges a pénz, ha az nincs meg, akkor biztos az öv sem tényező.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-04 11:20:53

Hopkins beszart:)

» zsoltii   válasz erre
    2012-01-04 10:45:40

@Sztrego: A WBC előírta a kötelező visszavágót, ez most nem kívánságműsor Hop-nak. Ha nem áll ki, bukja az övet (eddig legalábbis ez az utolsó infó), így a címegyesítés is kútba esik. Bár ettől másik címet még szerezhet, csak a WBC övet bukja el...

    2012-01-04 10:38:53

Elég egyértelmű a helyzet, amíkor tévesen Dawsonnak adták az övet, az kizárta a visszavágó lehetőségét is, most, hogy Hop jogos tulajdonába került, már kaparna a meccsért. Várja ki a sorát, és ahogy Hop mondta, hozzon elég pénzt.

» Sztrego   válasz erre
    2012-01-04 10:31:29

"Megfelelő feltételekkel kiállok ellene."

Milyenek lehetnek azok a "megfelelő feltételek"? Ő visz egy kedvenc bírót, akinél van egy nagy csomag papírzsepi, ha szokás szerint sírdogálna egy kicsit + a pontozókat is Ő választja, Dawson egy menetben csak egyet üthet, tilos védekeznie és 90 / 10 százalékban osztoznak a pénzen? :P

» ogreface   válasz erre
    2012-01-04 10:19:26

Lehet, hogy nincs benne elég pénz, lehet, hogy nem lenne elég látványos, de azért itt mégiscsak arról van szó, hogy a két legjobb félnehézsúlyú megmérkőzik egymással.
Azért ez engem igencsak érdekelne.

» kiscapa   válasz erre
    2012-01-04 10:14:43

@matador: A hírben benne van, hogy Hopkins címet szeretne egyesíteni, Zsoltnak meg perpillanat nincs világbajnoki öve.

» ogreface   válasz erre
    2012-01-04 10:14:31

Nem rossz hír ez. Így legalább szabadon maradnak az igazi nagyágyúk. Cloud kihagyása a szórásból nem azt jelenti véletlenül, hogy az a csapat már határozottan elkötelezte magát Zsolti mellett? GYERÜNK ZSOLT!

    2012-01-04 10:05:10

@zappa: Ha Erdei keze rendbe jön és erről hallani is fogunk valami pozitívumot,akkor már bizakodóbban nézhetünk előre a jövőt illetően.Valóban jó lenne egy Hopkins vs Cloud ütközetet látni,de szerintem ebbe Hopkins már nem fog belemenni.

» Einfug   válasz erre
    2012-01-04 09:14:07

@Tar: kb bandi78 válaszolt helyettem is.

    2012-01-04 09:00:34

@Tar: Nem kedvelem Hopkinst, de az tény, hogy a meccs után Dawson zárkózott el a visszavágó elől (amíg úgy volt, hogy ő nyerte, ugye). Persze mikor más szelek fújtak meg már ő akarja a visszavágót annyira. Szerintem illene egy visszavágó, bár nem hiszem, hogy túl sokakat érdekelne. Vagy ha nem, hát Hopkins mondjon le az övéről, mindegy kivel bokszol, úgyis eladható a meccs a nevével (nem a stílusával persze). De ahogy nézem B-Hop papa öveket akar egyesíteni? Milyen nagy kár, hogy Zsoltinknak éppen egy sincs a tarsolyában :S

» bandi78   válasz erre
    2012-01-04 08:57:07

@greg: Igen én is jobban megnézném Cloud ellen, csak még bízok benne, hogy kis csúszással meglesz a Cloud-Erdei.

    2012-01-04 08:54:29

@Tar: Nekem is van egy ilyen érzésem.

    2012-01-04 08:53:42

Én Cloud ellen jobban megnézném, mint az említett két bunyós ellen.

    2012-01-04 08:52:10

@apa: Miért lenne felmelegített leves? Ha van a fiúknak vér a pucájukban, akkor újra összecsapnak. A visszavágó elől az fog kihátrálni, aki gyengébbnek érezte magát az első meccsen.

    2012-01-04 08:47:01

Igaza van felmelegített leves lenne egy második meccs,nézzen szét másfelé.

    2012-01-04 08:43:07

Érdekes,hogy a két "leggyengébb", címmel is rendelkező embert hozta fel...

WBC nem a legtisztább szervezet, de mégis neki is ilyen öve van.

» ironnoodle   válasz erre
    2012-01-04 08:39:36

Hopkins fél! :-)

» All In   válasz erre
    2012-01-04 08:38:44

@matador: Hopkins és a félelem? Ne vicceljünk már. Egyértelműen Zsoltiban még nincs meg a lóvé.

» George   válasz erre
    2012-01-04 08:26:17

Erdei-vel nem akar ? Félnek Zsoltitól vagy nem látnak pénzt azon a mecsen ?

» matador   válasz erre
    2012-01-04 08:24:59
fel