×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Hivatalosan is bejelentették, hogy november 30-én Ausztráliában lép ringbe a WBC cirkálósúlyú 2011-09-14 16:08:39 https://www.profiboksz.hu/2011/09/14/wbc-vilagbajnok-lehet-danny-green/

WBC világbajnok lehet Danny Green

Hivatalosan is bejelentették, hogy november 30-én Ausztráliában lép ringbe a WBC cirkálósúlyú világbajnok Krysztof Wlodarczik. A lengyel bunyós ellenfele a helyi sztár Danny Green lesz, aki legutóbb Antonio Tarvertől szenvedett vereséget. A Perthben rendezett összecsapást hatalmas érdeklődés kíséri a kontinensnyi országban, ahol Green igazi nemzeti hősnek számít.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

"Miről? Én nem tudom..."

Mindjárt gondoltam...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-11 22:09:09

@Roy Jones Jr.: "Mégis miről beszélhetett szerinted Al Haymon meg Arum, az HBO akkori sportfőnökén keresztül?"

Miről? Én nem tudom...

» Walmer   válasz erre
    2011-11-11 21:02:17

Az öreg lenyomott pár fekvőtámaszt, mielőtt szétrúgja valakinek a seggét! :-)

http://href.hu/x/gga0

» Blackpanther   válasz erre
    2011-11-11 16:29:23

@keoma: "Teljesen mindegy, hogy mi miatt azok a szabályok, amik. Szabályok és kész."

Mint a súlycsoportok, amik egyébként mindenhol a világon ugyanazok és nem államonként változnak mint a doppingszűrés?

» Shaham   válasz erre
    2011-11-11 15:42:52

@Shaham: Teljesen mindegy, hogy mi miatt azok a szabályok, amik. Szabályok és kész.

    2011-11-11 15:35:49

@keoma: A szövetségeknek azért lightosak a szabályai (vagy nincs), mert ilyen vizsgálatokat altalánossá tenni nagyon drága. Ennyi. Nézd csak meg mennyit keresnek a többiek általában. Egy ilyen vizsgálat USA-ban többe kerül, mint egy "gálát" összehozni Magyarországon. Ezen a szinten viszont lehet kérni, alkudozni stb. Nem muszáj semmit, de akkor ne sértődjön meg Pac, ha az emberek fejében megfordul, hogy miért is nem akar vért adni ha tiszta?

» Shaham   válasz erre
    2011-11-11 15:24:14

@Roy Jones Jr.: Egyetértek!

» Shaham   válasz erre
    2011-11-11 15:17:33

@Roy Jones Jr.: Ha nem akar "rosszat" azzal, amit kér, akkor kérje az atlétikai szövetségtől. Minden bizonnyal fontolóra veszik majd...

    2011-11-11 13:35:46

Walmer

"Mi a definíciója a "valaminek" ebben a kontextusban?"

Mégis miről beszélhetett szerinted Al Haymon meg Arum, az HBO akkori sportfőnökén keresztül? Ez az a "valami"...


Keoma

Ez így szép, csak Floyd nem akar "rosszat" azzal, amit kér. A maszlag, amit köré tesz, hogy sport megtisztítása, meg ilyesmi, az nyilván kamu, de egy szigorúbb doppingvizsgálat az mindig jó, főleg, ha ilyen kaliberű az esemény. Õ maga is vállalja ugyanezeket, szóval nincs itt probléma, ha mindenki tiszta. Azt pl., ha valamelyikük többet kérne, mint 50%, az nálam sokkal inkább kibúvókeresés lenne, mert nincs joga egyiknek sem, hogy többet kérjen, meg a másik nem is menne bele és nyilvánvaló lenne, hogy erre ment ki az egész, de a teszteket el lehet vállalni és megoldódott a dolog.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-11 10:08:16

@Roy Jones Jr.: Szerintem ebben a tekintetben az adott állam atlétikai szövetségét kell mérvadónak tekinteni. Õk döntsék el, hogy milyen vizsgálatnak kell lennie. Aki ezt nem fogadja el magára nézve, az csak kifogásokat keres.

    2011-11-11 08:31:22

@Layman: Arum már mindenben biztos,ahelyett,hogy azzal törődne hogy összejöjjön a May-Pac május 5-re...

» zsoltii   válasz erre
    2011-11-11 07:12:24

@Roy Jones Jr.: "Aztán mégis csak kiderült, hogy VALAMI egyeztetés mégis csak volt Haymon meg Arum között Greenburgon keresztül... "

Jajj de szeretem az ilyen mondatokat. Olyasmi, mint a "magát megnevezni nem akaró", vagy XY-hoz "közelálló forrásunk".
Most komolyan. Mi a definíciója a "valaminek" ebben a kontextusban?

» Walmer   válasz erre
    2011-11-11 04:20:15

@zsoltii: "ó,hát felmerült,meg beajánlották,de ugy sem lesz May-Erik meccs. Ezek szerint szó volt róla,de a neten szinte csak az Arum verziók vannak fent"

Arum verziója:
"Tudják, ki az a kisember, akit már meg is környékeztek? Erik Morales, aki biztosan el fogja fogadni az ajánlatot. Bele fog menni, hiszen nagy pénz van ebben a mérkőzésben. Biztos vagyok benne, miért ne tenné?"

Ebben akkor most melyik rész nem volt igaz? Itt egyetlen dolgot állít, hogy Mayék megkörnyékezték Moralest. Erre Morales is utal, tehát ez valószínűleg igaz. Az összes többi baromság, hogy Morales biztosan elfogadja, egy sima vélemény a részéről, aztán vagy igaza lesz, vagy nem (nyilván ő sem akarja, hogy igaz legyen, ezért provokál).

Félreértés ne essék, Arum elég ellenszenves figurának tűnik, és valószínűleg nem ő az igazmondó juhász reinkarnációja. De ez megint egy jó példa arra, hogy elég azt elhinni, amit a nekünk szimpatikus fél állít, és kezdődhet a sárdobálás. :)

» Layman   válasz erre
    2011-11-11 00:57:38

@vizslahal: ó,hát felmerült,meg beajánlották,de ugy sem lesz May-Erik meccs. Ezek szerint szó volt róla,de a neten szinte csak az Arum verziók vannak fent,illetve hogy Floyd egyik nap ezt mondja,másik nap azt.
Gomez:"The problem is, it's very to hard get Floyd because he says one thing today and another thing tomorrow."

szerintem húzzák a nép agyát,(ahogy eddig is),májusban remélhetőleg Pac lesz az ellenfél már végre. Floyd sem örökfiatal, vagy most vagy soha..

» zsoltii   válasz erre
    2011-11-10 23:54:01

@vizslahal: Hoppá... :) Ha Morales is azt mondja, csak beszélgettek valamiről...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 23:26:16

@zsoltii: ez nem arum kitalációja volt, morales maga is megerősített, hogy megkeresték:
"ESPN: Morales in the negotiation tables there is talk of a fight with Antonio DeMarco, Floyd Mayweather or even a possible rematch with Maidana. What is next for El Terrible?

Morales: I've been talking with Golden Boy and they are offering me Floyd Mayweather. There is nothing concrete nothing clear they are just seeing if we can come to terms."

» vizslahal   válasz erre
    2011-11-10 23:23:03

@zsoltii: Az lett volna a minimum, ami a korrektséget illeti. De én akkor sem mondtam rá semmi rosszat, ez a különbség...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 23:17:10

@Roy Jones Jr.: hadd ne idézzem fel a cikkeket,amelyekben mindenkit arra buzdítassz,hogy na most akkor mindenki ugassa le a Klicskokat,mert annak idején Haye-t is mindenki leugatta Mormeck miatt,pedig ott csak felmerült és nem állt ki végül vele...én sem mocskoltam Pac-et csak a May fikázóknak üzentem ,hogy nem kell egyből nekiesni és Arumnak mindent elhinni...

MIvel Arumnak se Moraleshez se Floydhoz nincs köze,így inkább hiszek annak,amit a Golden Boy mond,mint amit a Top Rank vezér..


az utolsó mondatoddal egyetértek maximálisan.

» zsoltii   válasz erre
    2011-11-10 23:06:15

@zsoltii: "csak rávilágítottam arra,hogy amit te csinálsz ugyanugy fanatizmus...sőt."

Akkor mondhatnád ezt rám, ha én is elkezdtem volna mocskolni a Klicskókat, válaszul azoknak, akik Haye-t mondták el mindennek, de én nem ezt tettem. Nekem legfeljebb az elszántságot róhatod fel, amivel kiálltam mellette, ha egyáltalán azt bárki felróhatja nekem.

Szóval nem is értem, hogy miről beszélsz egyáltalán...

"Nem tudom miért fáj neked az,hogy szóvá tettem,hogy most ugasson a sok Arum,Roach,Pac párti,mert amikor megjelent a hír Arum szájából,mindenki nekiesett May-nek,pedig nem is volt biztos a forrás."

Én nem is szóltam hozzá annál a hírnél. Lejjebb is írtam, hogy lehet, hogy semmi alapja és tényleg csak Arum dobta be, hogy ne velük foglalkozzanak. Nekem csak szemet szúrt ez az "indoklás", hogy Arum tutira hazudott azért, mert a Golden Boy azt mondta, hogy nem tárgyalnak. Akkor tutira így van, ja. Tavaly is váltig állították, hogy ők abszolút nem beszéltek a Pac-Floyd meccsről, mikor Arum azt állította, hogy igen. Aztán mégis csak kiderült, hogy valami egyeztetés mégis csak volt Haymon meg Arum között Greenburgon keresztül...

De mondom, én nem húzok egyikhez se, mindkettő hibás lesz a szememben, ha nem jön össze a meccs közöttük, bár inkább azt gondolom, hogy Pacquiaonak kellene engednie, hiszen ha nincs mit takargatnia, akkor semmi gond...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 20:56:27

@Roy Jones Jr.: "Ahhoz, hogy Floyd olyan eladásokat produkáljon, ahhoz olyan szintű ellenfelek is kellettek."

Tévedés. Olyan szintű ellenfeleket kellett megvernie. Mivel a GBP-nek is muszáj meccseket szerválni a bunyósaiknak és Floyd most már mint főpénzcsináló, bajnok, PPV király, P4P, egyszerűen elkerülhetetlen. Pac-al Arum miatt nem lehet megegyezni, May-el pedig könnyű, mert jó a viszony. May most már többet hoz a GBP-nek, mint fordítva. A beinduláshoz nagy szerepe volt a GBP-nak, de nem azért csinálták mert Floyd olyan "pretty" volt... Ha holnap a GBP lehúzná magát a WC-n, akkor sem lenne semmilyen hatással May-re, fordítva már neccesebb. Hacsak De La Hoya nem kezd el egy perverz reality show-t csinálni magáról, még mindig May a legnagyobb partnerük...

» Shaham   válasz erre
    2011-11-10 20:36:34

@Roy Jones Jr.: már ne haragudj,de én kezdtem el fikázni az elsők között Klicsko-t, amint bizonyos lett a Mormeck elleni meccs..nekem semmi bajom Haye-el és nem is akarom ezt a témát a nehézsúly siralmas helyzetével szét offolni,csak rávilágítottam arra,hogy amit te csinálsz ugyanugy fanatizmus...sőt.

Nem amiatt nem bírom Pac-et mert kedvelem May bunyóját. Elismerem,hogy Pac jó bunyós,de azt nem,hogy ő a legjobb vagyis a p4p. Nekem gyanús ez a tű téma,és az is,hogy súlycsoportokat feljebb ugrálva olyan ütőerőre tett szert a végén,hogy lassan Vityát is kiütné,ha kiállna vele.

Nem tudom miért fáj neked az,hogy szóvá tettem,hogy most ugasson a sok Arum,Roach,Pac párti,mert amikor megjelent a hír Arum szájából,mindenki nekiesett May-nek,pedig nem is volt biztos a forrás.

» zsoltii   válasz erre
    2011-11-10 20:08:26

@Shaham: "Vajon a Golden Boy-os bunyósok egymagukban miért nem olyan eladhatóak mint May?"

Ahhoz, hogy Floyd olyan eladásokat produkáljon, ahhoz olyan szintű ellenfelek is kellettek. Szerencséjére a GBP-nek voltak ilyen bunyósai, akik ellen nagy PPV-ket lehetett produkálni és mivel ő is hozzájuk tartozik, mégha lazábban is, ezért sokkal könnyebb volt megegyezniük is. Arról nem is beszélve, hogy így megteheti, hogy évek óta semmilyen Top Rank-es bunyóssal nem kellett kiállnia...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 19:57:16

Most komolyan van még olyan, aki bármit is komolyan vesz a Pac-May meccs kapcsán? Arum szava meg aztán tényleg megkérdőjelezhetetlen, csakúgy mint a házirangadói tisztasága. . . Ha elkezdődik a meccs, majd elhiszem, addig nem. Simán kinézem belőlük, hogy eljutnak a mérlegelésig és May kesztyűjének mintázata vagy Pac bajuszpödrőjének a márkája miatt a másik megsértődik és a mérlegeléssel véget is ér a meccs. Hihetetlen, hogy amúgy teljesen értelmes emberkék majd' vérre menően vitáznak minden kis Pac-May hírnél. Lesz még 100 ilyen hír pro és kontra, jó itt a társaság, nem éri meg a személyeskedést a két primadonna körüli herce-hurca. Bocs az offért.

» bandi78   válasz erre
    2011-11-10 19:42:52

@zsoltii: "ennek örülök.fantasztikus képességgel vagy akkor megáldva."

Miért? Csak úgy lehet kedvelni valakit, hogy automatikusan utálni is kell valaki mást ezzel egyidőben?! 2 különböző bunyós, akik a saját stílusukban zsenik...

"De legalább ne te mondanál ilyen hülyeségeket nekem,aki Haye-t ugy védi,mint egy anyatigris a kölykét.."

Gondolom neked azért nem volt semmi bajod a parttalan mocskolódással minden Haye-hírnél, mert te is egyetértettél vele... Én meg már úgy éreztem, hogy felborul a pálya, mert senki nem érdemli meg ezt, miközben egy baromi jó képességű bunyós, plusz kedvelem is...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 19:26:05

@Roy Jones Jr.: "Nekem régóta kedvencem volt Pacquiao, de sosem Floyd ellenében. Ma már mindkettőjüket ugyanúgy kedvelem, mert mindkettőjük bokszát baromi jó nézni...Így is lehet..."

ennek örülök.fantasztikus képességgel vagy akkor megáldva.Ízlések és pofonok.

"De mi értelme van fanatizmusra, fanatizmussal válaszolni? :)"

Erről szól az egész boxvilág.De legalább ne te mondanál ilyen hülyeségeket nekem,aki Haye-t ugy védi,mint egy anyatigris a kölykét...

Jogtalannak éreztem az Arum-os hírnél Floyd támadását,miközben csak Arum mondott pletyka szintű dolgokat.Most itt van rá a válasz,és a Pac drukkerek megálltak a fejlődésben,hogy nem tudják szidni May-t...

» zsoltii   válasz erre
    2011-11-10 18:45:43

@Roy Jones Jr.: "Vajon kivel csinálna nagy PPV-ket, ha sehová sem tartozna?!"

Vajon a Golden Boy-os bunyósok egymagukban miért nem olyan eladhatóak mint May?
A Golden Boy kapcsolatai nyilván hasznosak voltak, de a PPV-ket May adja el. Tehát az egyenrangú partner is eléggé reális. Sőt, ha pénzről van szó nincs egyenlőség...

» Shaham   válasz erre
    2011-11-10 18:37:25

@Shaham: *ja meg persze a legfontosabbat ki ne hagyjam: a Golden Boy-os bunyósokat, mint ellenfeleket. Vajon kivel csinálna nagy PPV-ket, ha sehová sem tartozna?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 18:21:20

@Shaham: Itt van hogy ne keress sokáig: http://www.goldenboypromotions...

» kritikus   válasz erre
    2011-11-10 18:18:35

@zsoltii: "Ameddig sok Pac szurkolónak ÉRV volt Arum szent szava,és ezért percek alatt szétfikázták May-t,akkor hadd legyen már nekünk érv az,amit a Golden Boy-osok mondanak viszont az ügyben.."

De mi értelme van fanatizmusra, fanatizmussal válaszolni? :)

Nekem régóta kedvencem volt Pacquiao, de sosem Floyd ellenében. Ma már mindkettőjüket ugyanúgy kedvelem, mert mindkettőjük bokszát baromi jó nézni... Így is lehet...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 18:16:49

@Shaham: "Maradjunk annyiban, hogy jóban vannak Schafer-rel."

Maradjunk annyiban, hogyha nem lenne szüksége a Golden Boy piaci erejére, pozíciójára, kapcsolataira, promótálására, a GBP-nek az utóbbi években meglévő szabad felhasználású HBO-s időpontjaira meg a Golden Boy bunyósaira az undercardba, akkor úgy csinálná ő is, mint Roy Jones csinálta mindig is... De valamiért mégsem szólóban nyomja, kicsi Floyd, vajon miért...

Meg nyugodtan benézhetsz a Golden Boy honlapjára, hogy szerepel-e a bunyósaik között Mayweather vagy ő egy egyenrangú partner, ahogy hirdetni szereti magáról... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 18:11:21

@Roy Jones Jr.: "Floyd és Morales is a Golden Boy-hoz tartozik, nincs harmadik promóter."

Nem tudtam, hogy csodálatos May, Golden Boy igazolás. A Mayweather Prom biztos csak jól hangzik a haveri körben...:) Maradjunk annyiban, hogy jóban vannak Schafer-rel.

» Shaham   válasz erre
    2011-11-10 17:55:43

@zsoltii: Ez egy jó hír de ettől még tovább fogom b@szogatni May-t mert megérdemli.

» kritikus   válasz erre
    2011-11-10 17:54:38

@Roy Jones Jr.: Mivel Morales Golden-es bunyós,így hitelesebb az ő szájukból,hogy nincs tárgyalás,mint Aruméból,aki pont a riválisuk.

Ameddig sok Pac szurkolónak ÉRV volt Arum szent szava,és ezért percek alatt szétfikázták May-t,akkor hadd legyen már nekünk érv az,amit a Golden Boy-osok mondanak viszont az ügyben..

» zsoltii   válasz erre
    2011-11-10 17:44:47

@Beast_Pete: Nézd, Floyd és Morales is a Golden Boy-hoz tartozik, nincs harmadik promóter. Egyébként mindenkinek, mindenhol vannak informátorai, akik ismerik a szereplőket és leadják a drótot, hogy ez meg az itt találkozott, vagy látták xy-t egy bunyósnak a menedzserével együtt ebédelni vagy akármi és ez elég is...

Persze, lehet hogy ennek a Floyd-Moralesnek nincs semmi alapja, csak ne ez legyen már az érv valakiknek, hogy "a Golden Boy azt mondta". Pff...
Egyébként ez egy nagyon okos húzás volt szerintem Arumtól, akár van alapja, akár nincs, mert így legalább biztosan nem lesz Floyd-Morales, amire semmi szükség nincs, amúgy sem...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 17:37:18

@Roy Jones Jr.: van abban is igazszág, amit te mondasz, de azért tegyük hozzá, hogy ha Arum azt mondja, hogy valaki teljesen más promóter tárgyal egy harmadik promóterrel két öklész ügyében, akihez Arumnak semmi köze, akkor nyílván az érintetteknek hisz jobban az ember, mint egy külső félnek. Nem kizárt, hogy volt/van tárgyalás, de én ebben az esetben inkább hinnék a GBP-nek, mint Arumnak.

» Beast_Pete   válasz erre
    2011-11-10 17:13:02

Én nem tudom, hogy Arum igazat mondott-e vagy nem, de azért, mert a Golden Boy azt mondja nincs tárgyalás, akkor ez szentírás? Ne vicceljünk már...

Valaki itt, aki fennen hirdeti, hogy a szemét Arum tutira hazudik, az tűzbe tenné a kezét Schäferért vagy De La Hoyáért? :)

Mayweatherék mondták, hogy lefoglalták az MGM-et májusra, minden újságíró szaladt Arum nyakára, hogy ugye akkor Pac lesz ott a másik sarokban, erre Arum bedobta ezt, hogy Moralesszel tárgyalnak, most minden újságíró szaladt a Golden Boyhoz, hogy reagáljanak... A lényeg, hogy ne az ő nyakán legyenek...

Egyébként meg a pletykáknak általában szokott lenni valami alapja, mikor több, mikor kevesebb, de honnan tudja ezt valaki biztosra, hogy tutira nem tárgyaltak, mikor Mayweather évek óta csak Golden Boy-os bunyósokkal bokszol?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-11-10 17:09:04

Arum úr eddig is összevissza beszélt! De amíg vannak olyanok akik csak a nekik tetsző nyilatkozatokat jegyzik meg, nyugodtan mondhatja is a magáét...:)

» Shaham   válasz erre
    2011-11-10 16:51:10

@zappa: dehogynem... arum egy pestis a boxnak

» migelkotto   válasz erre
    2011-11-10 15:46:41

Reméljük a legutóbbi :"mindent elfogadunk!" kijelentése nem egy ugyanilyen kamu.

    2011-11-10 15:02:41

@zsoltii: pontosan! Nem is értem, minek kell így szapulni valakit azért, amit nem is ő mondott...

» Beast_Pete   válasz erre
    2011-11-10 14:32:23

Na, ez mindennek az alja. Arra kérem a portál szerkesztőit, hogy ennek a Bob Arumnak a böfögéseit a jövőben ne közöljék le. De most komolyan.

    2011-11-10 14:24:36

na most dumáljon a sok May-t b@sztató,akik Arum szavaira egyből haraptak..

» zsoltii   válasz erre
    2011-11-10 13:51:38
Ugrás az oldal tetejére