×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Magyar idő szerint vasárnap hajnalban egyhangú pontozásos győzelemmel kezdte az új, Lou 2010-11-21 12:38:13 https://www.profiboksz.hu/2010/11/21/erdei-nem-mondom-hogy-maradektalanul-elegedett-vagyok/

Erdei: Nem mondom, hogy maradéktalanul elégedett vagyok

Magyar idő szerint vasárnap hajnalban egyhangú pontozásos győzelemmel kezdte az új, Lou DiBella promóter szárnyai alatt induló amerikai karrierjét Erdei Zsolt. A magyar klasszis a kellemetlen felépítésű és stílusú kenyai Samson Onyangot múlta felű 8 menetben egyhangú pontozással. Madár röviden nyilatkozott a találkozó után. "Nagyon örülök a győzelmemnek, és rettenetesen boldog vagyok, hogy ennyien kilátogattak buzdítani engem. Komolyan mondom olyan volt, mint ha Magyarországon bokszoltam volna. Nem mondom, hogy maradéktalanul elégedett vagyok, mert szerettem volna kiütni az ellenfelem, de az elejétől éreztem, hogy veszélyes. Nagyon nyiklett-nyaklott és fejelt, így nehéz volt pontosan eltalálni is. Nem szerettem volna kikapni, így óvatos voltam, de végül is eredményes, és ez most a lényeg. A promóterem elégedett volt velem, mert tetszett neki, amit látott, és ez a jövő szempontjából rendkívül fontos. Most hagyom leülepedni a meccset, elemzem, és tanulok belőle, hogy a következő alkalommal még jobb legyek. Óriási volt az elvárás velem szemben, így sosem vagyok elégedett, de örülök nagyon. Egy ilyen hosszú kihagyás után azonban jó belépő volt!"


Forrás: Erdei Zsolt menedzsment

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Blackpanther: Ez igaz,de Hopkins,és Jones komoly eredményeket tettek le az asztalra a múltban,míg Erdei sajnos semmit ( USA-ban).

» Walkersmith   válasz erre
    2010-11-22 13:16:00

"Igazad van, sportszakmailag tényleg Madár teljesítménye volt a jobb, viszont Amerikában dráma kell az embereknek."

Hopkins legutóbbi 2 mérkőzése, biztos "tetszett" az amerikai nézőknek. (Roy Jones Jr, Enrique Ornelas)

Értékelnem kellene Hopkins utóbbi teljesítményét egy 10-s skálán a végeredmény 1-es!

Madár ezen mérkőzésen, sokkal jobb teljesítményt nyújtott!

» Blackpanther   válasz erre
    2010-11-22 11:56:08

Azért egy év kihagyás, meg a történtek után jó volt ez:)

» udvari   válasz erre
    2010-11-22 11:34:59

@Dani1: Ha a lenti hozzászólások közé benézel, majdnem pontosan ugyanezeket az érveket hoztam fel. Van itt olyan is aki azért reálisan látja a dolgokat :D

    2010-11-22 02:32:30

Kerestem, de csak egy korábbit találtam, ahol Lou DiBella hosszasan beszél Zsoltról. Ha volt már, akkor bocs:
http://www.youtube.com/watch?v...

» Terence Hill   válasz erre
    2010-11-21 23:27:01

Valaki olvasta már Lou DiBella reakcióit? Az lenne még érdekes. Ha van linketek, akkor plíz...

» Terence Hill   válasz erre
    2010-11-21 23:14:02

Szerintem nincs itt baj. Magához képest ez egy közepes tejesítmény volt aminek egyszerű okai vannak: a ringrozsda, az edzőváltás, az , hogy későn utazott ki, kevés kesztűzés és a túlzott megfeleléskényszer miatti izgalom.
Legközelebb nagyon jó lenne ha már Sdunek készítené fel, nem csak a színvonalasabb edzésterv és taktikai felkészítés miatt, hanem mert tudjuk ,hogy Zsoltból nagyon nagy energiákat tud előhozni ha az öreg áll a sarokban. Ezenkívül sokkal előbb kéne kiutazni és sokkal több menetet kéne kesztyűzni minél keményebb partnerekkel. Ha ezek összejönnek akkor nem lesz itt semmi gond és biztos vagyok benne hogy a következő meccsen már mindannyian elégedettek leszünk Zsolti teljesíményével. Hajrá Madár!

    2010-11-21 22:30:06

Mindenki tudja hogy mekkora ütő volt a kenyai srác. Ennyien bokszoltatok ellene?

» fowler   válasz erre
    2010-11-21 21:34:04

Szerintem az elmaradt kiütés még egyáltalán nem tragédia. Hopkins se tudta kiütni Ornelast egy felhozómeccsen, pedig az 12 menet volt úgy emlékszem. Nem lehet mindenki KO király.

» Adrias   válasz erre
    2010-11-21 20:34:34

És mégis hogy gondolja Zsolt ha tényleg komoly mérkőzésre készül akkor is Karcsi bácsi:)lesz mögötte és ő készíti fel:)?

    2010-11-21 20:21:20

Két alkalommal néztem meg a meccset, nagyjából a következőket gondolom.
Zsoltinak valamilyen szinten biztonságos bunyóra kellett berendezkednie.
Hiszen ha jobban belegondolunk veszítenivalója csak neki volt ezen a meccsen.
Kétszeres veretlen világbajnok, sikerült bejutnia az USA-ba és egy elég ismeretlen ugyanakkor nem veszélytelen ellenfelet kellett legyőznie, (és itt a kelletten van nagyon erősen a hangsúly)aki nem igazán állt le verekedni.
Képzeljük el, hogy mi történik ha netán kikapott volna.
Egyrészt hatalmas presztizs veszteség, másrészt hogyan lett volna folytatás a dologból.
Mikor és ki ellen tudták volna bokszoltatni legközelebb odakint???
Gondolom a választ sejtitek ti is.
Minden meccs más.
Ez igy sikerült.
A nagy technikai fölény meg volt(véletlenül elpontozott egy menetet az egyik bíró), a tudásbeli különbség erősen kirajzolódott, magabiztos győzelem.
Persze lehetett volna ez egy első menetes közönségszórakoztató K.O. is, de már hallom is a fanyalgókat a fülemben : "hát ebből az 50. másodperces K.O.-ból nem nagyon derült ki, hogy Madár mire lenne képes a nagy nevek ellen".
Egy év kihagyás után az Egyesült Államokban Zsolti felmérhette, hogy mire volt elég a mostani kondija, bátorsága és boksztudása egy ilyen ellenféllel szemben.És hogy mennyi pluszt érez még magában a nagyobb megmérettetéshez.
Ebből lehet tovább gondolkodni a közeljövővel kapcsolatban.
Az biztos, hogy komoly ellenfél ellen muszáj lesz fölkapcsolni egy-két fokozatot és többet kell majd talán kockáztatni is, de odáig el is kell jutni, és ezt csak győzelmekkel tudja abszolválni.
Egyébként nem gondolom, hogy az új promoter számára csak is a K.O. lett volna elfogadható, és azt sem gondolom, hogy mindennek a tudatában ez lett volna a minimum elvárása.
Sokat fog számítani amikor már teljesen kint fog felkészülni bő két hónapot, akár egy kinti edzővel és komoly kesztyűpartnerekkel, jobban átérezve a kinti légkőr hangulatát és megérezve azt, hogy milyen felkészülést kíván meg egy komoly címmérkőzés egy komoly ellenféllel szemben.
A kinti szurkolókon nem fog múlni, hiszen most is hazai pályát varázsoltak Zsoltinak a rajongók, le a kalappal.
Madárnak azt kívánom, hogy vegye a következő akadályt is ilyen nagy különbséggel legyen bármilyen jó is az ellenfél.
Lehet K.O. is, de ha egy Hopkins-ot "csak" minden menetben elver, úgy is jó:)

» Mr.Chapel   válasz erre
    2010-11-21 19:51:54

@lipako: Igazad van, sportszakmailag tényleg Madár teljesítménye volt a jobb, viszont Amerikában dráma kell az embereknek. Martinez és Williams meccsének volt előzménye, a vitatott pontozás az első meccsen, az üzengetés meccs előtt és egy óriás KO a meccsen. Hiába tudjuk, hogy akár Williams is kiüthette volna Maravilla-t, akkor is benne volt a meccsben egy nagy KO. Ez az ami Zsolt meccsén ki volt zárva: Onyango nem tudja volna kifektetni Zsoltit, ő pedig túl óvatos volt és nem erőltette a KO-t. Én persze nagyon örülök Madár győzelmének, de az amerikai embereket ez nem érdekli, nekik dárma kell: verekedés a sajtótájékoztatón, doppingolás, csalás, magánéleti botrányok, véres meccsek, nagy KO-k. Ott kicsit bulvárosabb az egész boxélet. Ez az amire ők igzulnak és legyünk őszinték, ezt Zsolt-tól nem kapják meg. (Ugyenzért nem kellenek a Klitschko-k sem odaát: botrányoktól mentes magánélet, közepes ellenfelek elleni kiszámítható, nem túl látványos box és győzelem. Erre ott egyszerűen nincs igény.) Szóval hiába örülünk mi a sikernek, ha a második meccs is ilyen lesz Madártól, akkor a harmadikat vszeg már nem is kell végigcsinálnia mert szerződést bontanak vele még előtte. Gyerünk Zsolti, most kell a következő ellenfelet rendesen összetörni, hogy feljkapják a fejüket az amerikaiak is!

» marquez   válasz erre
    2010-11-21 19:51:19

Olvasgatom itt a több tucat hozászolást és látom hogy Madár teljesítménye
nagyon meg ossza az embereket! De most meg mondom őszintén már nem tudom mit gondoljak!
-Egy kétszeres világbajnok és nem tudót kiütni egy felhozó embert...Ha nem ismerném a teljes történettét..St azt mondanám amerikai objektivitással hogy
egy teljesen átlagos európai bokszoló semmi extra!

De ha a másik oldalát nézem akkor azt mondom ennyi kihagyás és a többi probléma..st st után egy ilyen egyhangú pontozásos győzelem tökéletesen meg felel!(Csak az a baj hogy nekünk felel meg az amerikaiak nem)

» kilcsko   válasz erre
    2010-11-21 19:28:39

Kis kitérőt engedjetek meg: én csak most láttam a Martinez-Williams meccset. Amit láttam, az 5 perc meleg ölelkezés volt, majd egy remekül helyezett ütés, és vége. Két férfi nyilvános ölelkezését nem nevezném show-nak (talán majd a VV4-ben azzá válik), a KO persze nagyon látványos volt. Ha show is volt, csak két menetig tartott.
Zsolti technikája, még ha nem is jött ki maximálisan, azért 8 meneten át követhető volt. Bármekkora üzlet is a profi boksz, egyelőre azért a sport kategóriába sorolják. És Zsolti volt egyértelműen a sportoló ma hajnalban.
Első indulatomban kissé lehúztam Zsolti teljesítményét, most már azonban reálisabban látom. Nem nyújtotta élete legjobbját, de hogy bokszolni tud, azt nem rejtette véka alá. Eddig minden meccsén vagy egy hajszállal, vagy kettővel vagy sokkal jobb volt aktuális ellenfelénél. Pedig voltak minőségi különbségek rendesen. Most ismét hozott egy sima győzelmet. Simán el tudom képzelni, hogy bárkit raknának elé a lebegtetett nevekből, azzal a bizonyos paraszthajszállal Zsolti képes volna felülkerekedni, alkalmazkodva az ellenfél stílusához. Persze, az is benne van, hogy akár már jövő tavasszal kikap. Kívánom neki, hogy hozza ki a lehető legtöbbet ebből a szituációból, és tegye meg még a szükséges 2-3 lépést egy neves skalp begyűjtéséhez. Szeretném, ha Zsolti balját megismerhetnék még néhányan odakint!

» lipako   válasz erre
    2010-11-21 18:02:35

@himpike: Sztem az azért is volt, mert kesztyű nélkül a csontos fejet ütni nem túl kézkímélő dolog.

    2010-11-21 17:56:42

Ez nagyon király kép! :D

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-21 17:49:47

Mikor még nem volt kesztyű sokkal többet ütöttek testre mint fejre... Nemtom' hova lett ez a bokszból. A testütéseket sokkal nehezebb elkerülni. Most általánosságban beszélek, nem az adott meccsről. Ezzel a meccsel kapcsolatban max annyit tennék hozzá hogy Zsolt előbb se volt KO király, miért pont 1 év kihagyással jönne össze egy olyan győzelem?

» himpike   válasz erre
    2010-11-21 16:33:52

A kenyai egy fejjel volt magasabb, nehéz volt eltalálni a fejét, amit folyton elkapott, hajlongott, menekült. 12 menetet nem bírt volna így a kenyai, mert elfáradt volna, viszont 8 menetre éppen elég volt az energiája. A keze is hosszabb volt, messziről indított ütéseket, amit Zsolt jól védett. Talán inkább testre kellett volna támadnia Zsoltnak, azt nehezebben védte volna, de kiütésre akart menni, ami nem sikerült. Kemény is volt a feje az ellenfélnek. Összességében elfogadható meccset láttunk, inkább sport volt, mint show.

» mátyás   válasz erre
    2010-11-21 16:25:28

@D-guy: ilyen kondival nyilván kettőt is :D

    2010-11-21 15:52:31

Ne vicceljetek, szerintem Cloudból hülyét csinálna...

    2010-11-21 15:49:58

Várjuk meg, hogy mi lesz, ha már rendesen tud készülni, és a családja is ott lesz a meccsein. Ha fejben rendben lesz, és egy jobb ellenfelet kap, akkor biztos jobban fog harcolni.

» ironnoodle   válasz erre
    2010-11-21 15:42:31

Az a baj hogy zsolti egyszer sem ahsználta ki a ziccereket.. nem ment utána. Nem volt ez olyan angy ütő srác hogy félnie kellet volna.. Ha meg fél akkor rossz sportot választott.. Csak akkor lenne esélye zsoltinak a nagyok ellen ha a kondiját rendbe tennék és kétszer ennyit ütne. Ezzel a bokszal talán brahmert ,schumenovot szoros mecsen de talán egyhanguan verné. a többiek ellen talán nmár nem ő az esélyes. talán még Chris Henry-vel bokszolhatna egy ki-ki mecset.. Amugy gratulálok zsoltnak.. nagy sportember.. bár csak akkor került volna ki amerikába ami után megverte gonzalest.

» Lesenci Zsolt   válasz erre
    2010-11-21 15:12:43

A kesztyű mögül minden máshogy néz ki. Madárnak akkor és ott kellett döntéseket hoznia, és nagyon nagy teher volt rajta. Ezt mi nem tudhatjuk, csak ő tudja. Tény, hogy sok volt az üresjárat, amikor semmi nem történt, de ezt majd látni fogja Madár is, és biztos, hogy változtatni fognak rajta. Igazából szerintem nem nagyon kellene változtatni a bunyóján, csak az üresjáratokat kellene ritkítani. Most lépett be egy másik világba, hozzá kell még szoknia, de menni fog neki, én ebben biztos vagyok.

» Booker   válasz erre
    2010-11-21 15:03:37

@Zoli: én nem remélem, hogy veretlenül vonul vissza. szerintem veretlenül visszavonulni annyira természetellenes dolog :) menjen előre amíg bír és meg nem állítja valaki :)

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 14:52:06

Zoli,

Ez igaz, hiszem így is maximális respect iileti Zsoltit, azért, amit eddig elért, csakhát a komolyabb ellenfelektől féltem őt, de persze ne legyen igazam. Valahogy rossz az előérzetem vele kapcsolatban, de nagyon örülnék, ha rám cáfolna majd...

» Zoli74   válasz erre
    2010-11-21 14:45:16

@Zoli74: A lenyegen ugysem valtoztat! 2szeres vilagbajnok, a valaha elt legeredmenyesebb magyar profi okolvivo! neki mar nem kell bizonyitania! boven kihozta a karrierjebol a maximumot! ha esetleg osszejon a nagy meccs es egy nap veretlenul vonul vissza az csak a gyemant lesz a koronajan! nem jott volna ossze az amcsi szerzodes, akkor sem lehetne egy szavunk sem! persze lennenek kerdojelek, de akkor is o lenne (meg ki tudja meddig) a magyar P4P no1...! :D

    2010-11-21 14:35:02

@Zoli: Aztán meg felmenne nehézbe leütni Klitschkoékat!:D
Azért így edző váltással, sok kihagyás után nemvolt ez olyan szörnyű. Jó lenne most tudni ki lesz az edzője tényleg, mert mindjárt év vége és nemsokára jön a következő meccse. Nem bánnám ha összeszokottabb és koncentráltabbá válna.

» Miskolci   válasz erre
    2010-11-21 14:33:32

Nem feltétel a kiütés. Zsolti nem az a tipikus nagyütő, többütéses kombókkal tud fektetni gyengébb állú ellenfelet. A kenyai nem tűnt üvegállúnak, de meg lehetett volna fogni.
Mondjuk nem volt lehetőség a megfelelő felkészülésre, "új" edzővel készült, nem volt megfelelő sparringpartner, az utolsó pillanatban sikerült kiutazni és bár azt mondta sikerült aklimatizálódnia, azért még 1 hét ráfért volna.

Én azt mondom, ha ezek az apróságok a helyükre kerülnek akkor nem lehet gond, persze megfelelő ellenfél is kell hozzá.
Én továbbra is maximálisan drukkolok Zsoltinak.

    2010-11-21 14:32:38

A magyar pesszimizmussssssssssssssssssssssss ,Zsolt sokkal jobb lesz no para emberek.

» MARION   válasz erre
    2010-11-21 14:21:22

Csak nehogy a következő meccsén meg kikapjon...:S Akkor mit fogtok mondani rá? Hogy magyarázzátok meg a dolgot? De persze ez azért ne történjen meg, csakhát nem hiszem, hogy a következő ellenfele is ilyen "hurka" lesz, mint ez az ugra-bugráló kenyai szöcske. Illett volna kiütnie Zsoltinak, még így ringrozsdásan is... Félek, hogy jön majd egy olyan közepes bokszoló, mint Chacon volt Kokónak, és vége lesz a dalnak... :S

» Zoli74   válasz erre
    2010-11-21 14:11:35

@zappa: Freddie Roach...! :D

    2010-11-21 14:04:00

A következő meccsre ki fogja felkészíteni? Ki lesz az edzője?

    2010-11-21 14:00:18

Hm, őszintén mondom, nem tudom, mit írjak. Jó volt Zsoltit ismét a ringben látni, az akarást is láttam rajta, de igazi eredményesség helyett inkább csak görcsös próbálkozások voltak. Nem volt igazán szerkezetileg összerakva a bunyója. Egy nyurga, izgő-mozgó ellenfélre is lehet speciálisan készülni. Érdemes lett volna néhányszor beszorítani a sarokba, és megdolgozni a bordáit, azokat ugyanis nem védte megfelelően. Nem látok a színfalak mögé, de jó volna tudni, hogy a promótere most hogyan látja a dolgokat. Mi magyarok ismerjük a lelki előzményeket is (hosszú kihagyás, UBP-saga, stb.), de az amerikai TV-s guruk előtt Zsoltinak most ez a 8x3 perce volt, hogy megmutassa, miért is kell őt Amerikában képernyőre rakni. És nem érzem úgy, hogy megmutatta volna az igazi tudását. Meglátjuk, a következő meccse sok kérdésre választ adhat.

» lipako   válasz erre
    2010-11-21 13:57:23

Zsolt nagyon szepen boxolt! Onyango jobb ellenfel volt mint jonehany vilagbajnoki kihovo az elmult nehany evben. szep, technikas bunyot mutatott be Zsolti, jobban is boxolt mint az elmult evekben, de mint ahogy a kommentatorok is mondtak, ez keves!szerintem ok is arra szamitottak,hogy egy veretlen 2szeres vilagbajnok szetkapja ezt a nyegleo sracot, nem pedig biztonsagi bunyot bemutatva vegigpotyogi a 8 menetet!ez nem az "ide nekem az oroszlant is" hozzallas!erre nem kapja fel a fejet egyetlen "sztar" sem, hogy igen, vele akarok kuzdeni! a kovetkezo meccset nagyon meg kell huzni, mert igy nem lesz +2 meccs opcio, sem nagy meccs...!
felreertes ne essek, nekem nagyon tetszett ez a meccs, de itt nem en vagyok a fontos...!

    2010-11-21 13:41:08

az a baj, hogy ha ezt a sracot sem uti ki, akkor telleg keves lesz amerikaban... ertem en, hogy egy ev kihagyas, meg ilyenek, de igy nincs esely nagy meccsre...

    2010-11-21 13:26:06

Zsolt hagyta regenerálódni az ellenfelet egy-egy erős kombináció után. Ha ezt nem tette volna, legkésőbb abban az ominózus 4 menetbeli sorozatban vége lett volna a meccsnek. Így sem rossz azonban. Legalább hosszabb highlight-ot tudnak összevágni az amerikai nézőknek.

» Terence Hill   válasz erre
    2010-11-21 12:55:41
Ugrás az oldal tetejére