×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Vasárnap hajnalban ismét szorítóba lép minden idők legeredményesebb magyar profi ökölvívója, 2010-11-20 17:50:14 https://www.profiboksz.hu/2010/11/20/erdei-nem-hiszem-hogy-alapjaiban-valtoztatnom-kellene-a-stilusomon/

Erdei: Nem hiszem, hogy alapjaiban változtatnom kellene a stílusomon

Vasárnap hajnalban ismét szorítóba lép minden idők legeredményesebb magyar profi ökölvívója, Erdei Zsolt. A Samson Onyango elleni mérkőzésre készülő és Atlantic Cityben tartózkodó Madárt a pénteki mérlegelést megelőzően a Nemzeti Sport Online szakírója, Thury Gábor kereste meg egy rövid interjú erejéig. Zsolt a riportban elmondta, hogy az utolsó napon vigyáznia kellett a reggelivel, ugyanis a beszélgetés időpontjában még 10 dkg felesleg volt rajta (utólag kiderült, hogy nem okozott problémát a minimális súlytöbblet, és Erdei simán abszolválta a mérlegelést). Az interjúban szóba került az egyik - a szurkolók szerint legalábbis - legfontosabb kérdés, a stílusváltás. "Ne misztifikáljuk ezt a kérdést!" - kezdte válaszát Zsolt - "Nem hiszem, hogy alapjaiban változtatnom kellene a stílusomon, kicsit többet megyek majd előre. Úgy érzem, szakmailag nem kell elfogadtatnom magam, helyesebb a megfogalmazás, hogy itt Amerikában még nem ismernek. De nem görcsölök, s azzal sem fogom a magam dolgát nehezíteni, hogy miközben Onyangóval bokszolok, az járjon a fejemben, mi lesz később."

A teljes interjú ide kattintva olvasható

Fotó: Erdei Zsolt menedzsment

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

http://www.youtube.com/watch?v...

» Terence Hill   válasz erre
    2010-11-21 08:30:42

@WNB: Köszönöm a kimerítő választ, a cikk elég tanulságos. Most néztem Dan Rafael blogját. A következőt írta a meccsről:

Erdei cruises past Onyango

Former two-division titlist Zsolt Erdei has long been one of the top light heavyweights, but unknown outside of Germany and his native Hungary, where he has rock star status.

But at 36  and after a brief retirement  he decided to come to the United States to try to make another title run. He signed with promoter Lou DiBella and came to Boardwalk Hall to show his stuff to HBO executives and the American fans and press corps while a throng of his fans chanted and waived Hungarian flags from the upper deck throughout his fight.

Fighting in the United States for just the third time  the first two times were early in his career -- Erdei made it worth his fans' while as he easily outpointed Kenya's Samson Onyango (20-7, 13 KOs) in an eight-round light heavyweight fight.

It was good work for Erdei, who shook off the rust of a year-layoff. He hadn't fought since last November, when he moved up to cruiserweight and nabbed a title by outpointing Italy's Giacobbe Fragomeni. After the fight, Erdei (32-0, 17 KOs) retired, his contract with longtime German promoter Universum expired and he had not fought since.

"I worked out the rust tonight," Erdei said. "I was a little hesitant and my heart was beating. Next time it's another game."

Erdei dominated the fight. He was quicker with his punches and more accurate as he had Onyango backing up throughout the fight. In the end, the judges all had it for Erdei, 80-72 (twice) and 79-73.

"I controlled him with my jab," Erdei said. "I used the right a little but it wasn't precise enough. Next time I'll be able to hit anybody with it."

Erdei held a portion of the light heavyweight title from 2004 to 2009 and made 11 defenses before vacating the belt and making the one-fight move to cruiserweight.

Erdei, a two-time Olympian who received a bronze in 2000, would like to land a shot against the winner of the Dec. 18 fight between champion Jean Pascal and former champ Bernard Hopkins.

"It's up to my promoter but we're taking it step by step," Erdei said. "It's special for me to be in America and we're going to take it step by step."

Ezt én pozitívnak értékelem.

    2010-11-21 07:15:53

@loki: Sztem lássuk, mit írnak róla majd...

Ami pl. Dan Rafaelt a ringen kívüli világból elvarázsolni látszott (a szurkolói háttér stabil jelenléte), az simán elég is lehet akár a továbblépéshez...függetlenül attól, hogy egy ott ülő HBO-s éppen mennyire toleráns az idő előtti befejezés elmaradását illetően (ringrozsda, ellenfél kellemetlen stílusa, ellenfél esetleges motiváltsága a nem elfáradást illetően - nem egy kisebb lengyel-orosz-angol városban kell lemondani a folytatásról, hanem Atlantic Cityben).

DiBella a meccs előtti videós interjúban (ami egy másik topikban linkelve volt) arról beszélt, hogy Zsolti számára egy hasonló bázisú karriert képzel el, mint amilyen Adameké a sajátjaival - a kint élő magyar közösség megcélzásával-mozgósításával. Ez az út Adameknél pl. teljesen jól működik - de azért önmagában nem feltétlenül elég az HBO-s áttöréshez.

[ http://www.secondsout.com/feat...

Innen Kathy Duva nyilatkozatát érdemes elolvasni az Adamak/rajongói bázis/HBO/Al Haymon-témában. (De az egész cikksorozat nagyon jó.)

Hogy Al Haymon (mint zenei és bokszmenedzser, de hivatalosan nem promoter) tényleg befolyásos arc a háttérben, azt az is mutathatja, hogy Dan Rafael is az alábbi szerény módon emlékezett meg róla a közvetítés közben a twitter-oldalán:

"Al Haymon just made his way over to ringside press to say hello to a few of us." :)) ]

De lehet más irányból is közelíteni: ha mondjuk Hopkins a nem-feketékkel szembeni frusztrációit tényleg úgy látja jónak levezetni, hogy Pascal után akar magának egy legyőzendő fehér arcot Calzaghe emlékének elmosására, akkor az ő akarata által is mozgatva simán folytatódhat Zsolti promóciója (min. egy közös meccsig), akkor is, ha most egy tv-s (bármelyik nagytól) nem lett volna maradéktalanul elégedett a produkcióval - mivel Hopkins mögött a GBP elég erős tv-s befolyással bír.

    2010-11-21 06:53:44

@Beast_Pete: azért érdekes volt, ahogy ment az az ütés, mert kicsit olyan volt amit csinált, mint fociban egy test csel, az egész törzse a másik irányba állt és talán ez vitte el williams figyelmét. nem tudom hülyeség e.

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 06:07:16

@BlaZe: "Egyébiránt Williams kockázatvállalása (intergalaktikus hülyesége) jó válasz lehet a Zsolti vállaljon több kockázatot rigmusra."

Nekem is nagyjából ez jutott eszembe hirtelen, amikor pár szép ismétlésben különböző szögekből láthattam éppen arccal előre eldőlni W-t...

    2010-11-21 06:06:51

@WNB: WNB neked mi a véleményed az Erdei meccsről, mi lehet a jövőben? Válaszod előre is köszönöm!

    2010-11-21 06:06:01

@Amador: Martinez csak 20 évesen kezdett el egyáltalán bokszolni, addig focizott, meg biciklizett (nem feltétlenül csak a sarki boltig). Sztem nagyjából a Richard Williams elleni IBO címmeccsein már kiderülhetett, hogy elég jó, aztán egy darabig Spanyolországban élt, nem volt mögötte nyomásgyakorlásra képes háttér - tökéletes kombináció a "versenyképes konkurrens, akit az épp aktuálisan futtatott elitnek egyáltalán nem is éri meg közelebbről megismerni" elfekvő státuszhoz. Aztán ő is eljutott DiBellához egy idő után...

    2010-11-21 06:03:06

@BlaZe: ez így van. Nagyon amatőr hiba volt, és ez egy olyan dolog, amit Zsolt nem fog megengedni magának, és így a jobb. Azért ennyire óvatos nem lesz a jövőben szerintem, mint amilyen most volt. Egyrészt a ringrozsda, másrészt a kellemetlen stílusú ellenfél, aki félt is tőle.

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-21 05:59:12

Egyébiránt Williams kockázatvállalása (intergalaktikus hülyesége) jó válasz lehet a Zsolti vállaljon több kockázatot rigmusra. Aki nem a saját komfortjában bunyózik, az könnyen így járhat egy komoly ütő ellen. Williams is odaállt, hogy agyonüti. Erőltette, de közben kinyílt. Erőltetni nem szabad.

Jó, mondjuk Williamsé nagyon buta hiba volt. Ugyanettől majdnem lent maradt az első meccsen is, csak az asszem jobb horog volt. Kár érte. Leültem, hogy nézek egy jó meccset, és mire leértem a kanapéra, vége is lett :)

    2010-11-21 05:55:00

@vizslahal: Egy ilyen bunyosnak mar nem a bosszu a lenyeg hanem a penzes meccsek, 35 eves mar, ossze kell hoznia valamit oregkorra es boldog ember lesz. Oda fog menni ahol a nagyobb penz van. Es en meg is ertem.

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:48:37

még annyit megjegyeznék Zsoltival kapcsolatban, hogy a kinti magyarok óriási hangulatot csináltak. és ez fontos lehet a jövőre nézve.

    2010-11-21 05:48:31

@fixpont: hát ki tudja :). akárhogy is úgy tűnik azon a meccsen csúszhatott el az amerikai karrier anno. esetleg lehetne egy meccs margarito ellen, hogy bosszút álljon :)

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 05:47:19

@Koller Jozsef: szép estét!

Én sajnos ezek után már nem tudok aludni, pedig 10-től edzés. :D

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-21 05:46:54

@loki: Sot, vissza lenne erdemes egyet menni, mert most ott vannak a feltorekvo jo bunyosok, kisvaltoban.

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:45:26

@vizslahal: Csak rövid időre mert pár évvel később IBO meg Latino bajnok volt. Úgy látszik nem volt meg a háttér hogy nagyobb címekért küzdhessen. Mind1 végülis mert úgy tűnik 35 évesen is bomba formában van és ezekután mindenki nézni fogja..

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 05:45:01

@Koller Jozsef: szia

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:44:52

Na mindegy emberkek nekem mara kopott a maci (Laci) Koszonom a streamet es udvozlok mindenkit mivel uj avgyok itt. Remelem lesz sok vitank es sok kozos oromunk Zsoltiban meg a tobbi magyar bokszoloban. Kitartas!

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:44:23

@BlaZe: Teljesen egyetértek. Õ így is P4p nr.1(vagy 2, kinek hogy). Elég lesz neki ott váltó környékén garázdálkodnia

    2010-11-21 05:44:01

@BlaZe: Ez igaz. Csak Floyd van felfele a tobbi majdnem mindegy. Esetleg ha jon egy feltorekvo csillag, de nem valoszinu.

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:43:51

Én nem szeretnék egy Pac-Martinez meccset. Egyszerűen nincs értelme. Ha Pac megy fel, akkor bizony nagyon csúnyán kikap, ha 150-ig lefogyaszt Martinez, akkor meg jó kérdés, hogy fogja -e bírni kondival. Igaziból nem tudnék megfelelő ellenfelet megnevezni középsúlyból sem Martineznek, most már max az övek gyűjtögetése jöhet szóba, meg majd jóval később esetleg egy harmadik mérkőzés Williams ellen.

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-21 05:43:36

@loki: tudom mert en is bokszoltam meg regen de csak amatorben igy fogyasztottam nem egyszer..na de mennem kell aludni

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:42:59

@Koller Jozsef: Argentín

    2010-11-21 05:42:44

@vizslahal: Hat azert nem hiszem, hogy Margi 10 even at ugy boxolt. :D

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:42:31

@Koller Jozsef: Azért mondom, hogy a meccsen. Margarito ellen is ha jól emlékszem közel 8 kg súlyhátrányban volt. Martinez még feljebbről jönne le, és elhangzott, hogy az utolsó héten adott le 10 kg-t. Lehet túloztam kicsit a 12 kg-val, de 10 körüli különbség lenne köztük, az biztos. És óriási méretbeli különbség. Nem kell addig fellökdösni Pacet, amíg valaki ilyen állat módon ki nem üti, mint Martinez Williamst. Már így is hihetetlen, amit elért. Gyűjtsön még be pár skalpot váltó környékén, aztán jöhet a visszavonulás szép lassan. Neki 1 meccs van még "följebb", Floyd ellen. Ha az bejön, akkor örülünk, ha nem, akkor meg már nem tud überelni semmit, csak elbunyózgat.

    2010-11-21 05:42:27

@vizslahal: ez most argentin vagy spanyol? :-)

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:41:49

@Koller Jozsef: pedig a meccs napján simán lehet óriási a súlykülönbség, nem ritka a dolog. nagyon durva pilácsoltás volt. Kicsit meg is érdemelte Paul a multkori meccs miatt, és a gyermeteg hibák miatt. Ebből majd tanul. Martinez meg, huhh. Durva P4P. És mentálisan iszonyatosan egybe van. Dibella legalább jókedvű, ez ránk nézve is pozitív:). Számomra ez az év gálája volt:)

    2010-11-21 05:41:47

@Amador: most nézem a bocrec szerint margaritotól kapott ki kétezerbe és utána argentinában meccselt egy ideig megint. lehet maragarito bandázsa törte meg a karrierjét anno? :(

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 05:40:36

@fixpont: Majd meglátjuk :-)

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:40:03

@BlaZe: Nem hát. Nem hogy annyival nagyobb mint Margesz, még kegyetlen gyors is.

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 05:40:01

@Koller Jozsef: Huh, nem nem, ez nem igy megy. :D

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:38:42

@kolompar: nem fogadok,,neked nem csak a neved kolompar de a jellemed is vazze

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:38:37

@BlaZe: Miért Pacman nem ugrál súlycsoportról súlycsoportra? Köztes súlyról beszeltem nem 12 kg különbségről. Szerintem ha pénz kérdése akkor simán összehoznák.

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:38:13

@kolompar: Arra fogadok veled, hogy sosem lesz ilyen meccs, azt is tartod? :D

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:37:02

én megnéznék egy harmadik willams elleni meccset is akár. baromi jó volt az előző is és ez is.

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 05:36:40

@Koller Jozsef: Persze, aztán a meccsen Martinez 12kg-val több lesz, mint Pac :) Meg 10 centivel magasabb, 23!!! centivel nagyobb fesztáv... Semmi értelme nem lenne egy ilyen meccsnek.

    2010-11-21 05:35:57

@Koller Jozsef: may nyer,simán kipontozza.fogadás?

» kolompar   válasz erre
    2010-11-21 05:35:48

Tényleg felmerül a kérdés, hol volt ez az ember pár éve? :) Szenzációs bunyós Martinez, technikás, rendkívül jó ütemérzékkel és még ütőereje is van.

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 05:35:23

@fixpont: pedig megnéznem őket egymás ellen az tuti

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:35:08

@Koller Jozsef: Pedig hidd el nekem, semmi alapja. :D

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:34:28

@BlaZe: köztes súlyban bokszolhatnak... gondolom ha nem lenne valóságalapja akkor nem kérdezték volna őt egy ilyen mérkőzés lehetőségéről

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:33:48

@vizslahal: 150 fontot reálisnak tart, de majd az ajánlattól függ, hogy kivel kűzd meg legközelebb.

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-21 05:33:23

Egy ilyen KO utan nem fognak kiallni ellene, akkor se ha lemenne.

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:32:29

@Koller Jozsef: Tekintve, hogy 2 súlycsoport különbség van köztük, ez a kérdés elég értelmetlen :)

    2010-11-21 05:32:17

Az mondjuk tény, hogy a korai menetekben ennyire nem használni a megelőző jobbost hihetetlenül amatőr hiba. Már a múltkori meccsükön is emiatt ment el az első négy menet. Sokkal hosszabb karja van Williams-nek. Mindenesetre Sergio a múltkori döntetlenszagú mérkőzésnek a kimenetelét most egyértelműsítette.

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-21 05:31:53

@vizslahal: vazeg pont most ment el a stream amikor pacról és mayről kédezték, hogy képes e lemenni egy köztes súlyra. mi volt a válasz?

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 05:31:25

@vizslahal: Pacnek nem szabad Martinez ellen menni szerintem. Ez a súly már végképp sok lenne. A nagyváltó is sok neki egyértelműen.

    2010-11-21 05:31:22

Martinez vs Mejveder :-) Kíváncsi lennek mire menne a nagypofájú ez ellen a spanyol ellen!

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:30:59

Hat akkor terjunk oda vissaz, hogy mi is kell az amerikai kozonsegnek, melyik box. :D Mert Martinez ezutan a meccs utan azzal boxol akivel akar es minden feltetelt o diktal, az vilagos asszem. :D

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:30:53

csoro williams,szia pacman

» kolompar   válasz erre
    2010-11-21 05:30:14

Valamennyire magának köszönheti Williams, nem használja ki a magasságát, szellős védekezés, Martineznek tökéletes volt a közeli hirig.

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 05:29:08

@BlaZe: pac martinez? :)
előtte megnéztem az ismétlést az előző meccsből és ott is baromi szép volt amit ez a Martinez csinált. baromi jók voltak a beugrási meg ahogy elhajolgatott az ütések elől.

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 05:28:31

De benézte ezt Williams. Ennyit a Pac meccsről, meg a lemegyek váltóba dologról.

    2010-11-21 05:26:16

Hát ez sokkolt... :S

Pedig milyen szépen kezdett Williams.

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-21 05:25:31

Azt a kurva mekkora KO!!!

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 05:25:02

NEEEEEEEEEEEEE!!! :o

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-21 05:24:33

Aztakurva mekkora KO

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 05:24:25

Ennek vege

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:24:23

Ennek vege

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:24:20

ATYAÚRISTEN!!!!!

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 05:24:20

Ez milyen csúnya KO.

    2010-11-21 05:24:05

Ritkan lattam ekkora KO-t.

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:23:58

Aztapicsa.

    2010-11-21 05:23:47

hú ez az első menet baromi jó volt, remélem így folytatják.

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 05:23:06

Remelem nezitek a Martinez meccset, kicsit mas stilus, hangulat, eleterzes... :D

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:22:34

én kicsit máshogy látom mint a többség. Dibella vajon mit várhatott? KSI, Hawerkamp 2nd Assist, Balzsay edző. Ez csak egy ringrozsda lerázása volt. Ez rutin volt Zsoltnak, és ha kiüti szerintetek kit érdekelt volna a kinti médiában? szerintem senkit. lényg, hogy sok magyrt vonz, jó hangulatot csinálnak. én tökéletesen megvagyok elégedve. Inkább ne üsse ki, de ne kockáztasson egy lucky punchot, vagy egy komoly sérüléstt, mert akkor over az egész karrierjének

    2010-11-21 05:19:26

@crisis: miért adamek mennyivel látványosabb?

végre kezd a williams meccs!

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 05:16:26

Dan Rafael - már nem twitternyi terjedelemben
http://sports.espn.go.com/spor...

Kiemelve a semleges hangnemben írt lényeg:

(E.)...came to Boardwalk Hall to show his stuff to HBO executives and the American fans and press corps while a throng of his fans chanted and waived Hungarian flags from the upper deck throughout his fight.

Fighting in the United States for just the third time...Erdei made it worth his fans' while as he easily outpointed Kenya's Samson Onyango (20-7, 13 KOs) in an eight-round light heavyweight fight.

It was good work for Erdei, who shook off the rust of a year-layoff. He hadn't fought since last November...

Erdei dominated the fight. He was quicker with his punches and more accurate as he had Onyango backing up throughout the fight.

(Semmi fanyalgás, figyelembe veszi az egyévnyi kihagyás utáni ringrozsdát, aminek a lerázására a meccs hivatott volt, E. jó munkát végzett, végig dominált, gyorsabb és pontosabb volt, míg az ellenfél végig védekezett. A rajongói bázis "jelenlétéről" itt is megemlékezik. [Azt, hogy a teljesítményről mi is lehetett a cikk elején említett HBO-döntéshozók véleménye, nem vázolja...])

A twitter oldaláról még ezeket is érdemes idézni azért:

# I have decided that Hungarian fans rule! They are singing and chanting throughout this fight. about 1 hour ago via web

# Zsolt Erdei has a ton of fans here going crazy for him. Pretty cool. about 2 hours ago via web

Ilyen szintű érzelemnyivánítás tőle sztem már szinte eksztázisnak számít - szóval legalábbis a magyar rajongói bázis irányában már kiépült a stabil kötődés. :)

    2010-11-21 05:16:19

Szerintem ebből nem lehet azt leszűrni, hogy Zsolt túl van a zeniten. Nagyon sok volt az egyéves kihagyás, Fragomeni előtt is 10 hónappal korábban lépett szorítóba, és azelőtt se tett sokat az UNI azért, hogy gyakran léphessen ringbe a Zsolti. A következő mérkőzésen valami kevésbé hajolgatós, nem ennyire nyurga srácot kell hozni, és akkor a harmadikra már be lehet vállalni Hopot. Az öreg és DiBella nyilatkozatai alapján nagyon úgy fest, hogy a Hopkins vs Erdei mérkőzést szeretnék összehozni.

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-21 05:12:50

azt gondolom, hogy fantasztikus, hogy Madár kijutott az USA-ba és itt bunyózik. De azzal is tisztában kell lenni, hogy itt az, hogy marha jó vagy az alap. ezen túl fel kell hívnod valamivel magadra a figyelmet, show-t kell csinálnod és ez nem Zsolt erőssége. Persze tudom, hogy senkitől nem várhatjuk el, hogy pillanatok alatt megváltozzon, de kell valami ami miatt emlékeznek rá. Szerintem ez nem egy olyan meccs volt. A menedzsment egyelőra szuper munkát végzett és Madár vette az első akadályt, de ennél sokkal többet kell kockáztatnia, sokkal sokkal

» crisis   válasz erre
    2010-11-21 05:12:00

@fixpont: jól látod

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 05:10:14

Szépek a lányok :-)

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:08:14

@edge: Koszi az infót mondjuk nem nagyon írok bokszról csak politikáról,majd javítom :-)

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 05:06:06

Koller Jozsef

a cikkedhez: Dempsey nem volt veretlen bajnok...

ui: most lett vége az elso meccs ismetlesenek..remelhetoleg jon a fomeccs végre...

    2010-11-21 05:02:14

@Amador: jé tényleg. de nagyon jó meccs volt :) és akkor még most lesz a rendes meccs vagy most mi van?

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 05:02:05

Hopkins tenyleg kivetles, felesleges hasonlitani, es a kiutesben sem az a lenyeg, hogy most ezt a tagot kiutotte-e vagy sem, hanem az, hogy Zsolt bunyojaban nincs benne a kiutes, sosem "log" a levegoben. Es a kiutesnek van 1 nagyon fontos hozadeka, hogy nincs kovetkezo menet, ahol az ember bajban lehet. Ezert nehez mindig minden meccset pontozassal nyerni, mert ameddig van erod es nyeregben vagy, addig rendben, de mi van amikor a vege fele mar fogy a kondi es bajban van az ember, akar ki is uthetik, le is uthetik. Ezert erdemes minden meccset a leghamarabb rovidre zarni, hogy sose tudjuk meg mi lett volna ha vegigmegy. Ez ezt nem latom Zsolt bunyojaban, es erre egyszer rafazik, attol tartok.

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 05:01:24

Az visszajátszás amit most néztek, a 2009s meccsüknek :)

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 04:53:59

Martinez szerintem hozza ezt a meccset

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:49:22

@vizslahal: szerintetek hogy áll a willias meccs? nekem fogalmam sincs :) de tetszik ez a Martinez.

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 04:48:30

Hopkinsal példálóznak, hogy 46 évesen hogy tolja, de akármennyire is nem kedvelem a formát, azért az elég ritka és zseniális hogy valaki nagypapa korában is az élvonalban legyen. Zsoltin szerintem picit látszik azért hogy túl van a zeniten

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 04:46:32

Zsolti a nyilatkozatában megmondta, hogy nagyot ütött a csávó, óvatosnak kellett lennie. Azért lehet 32-0-0 a rekordja Zsoltinak, mert óvatos. Ez is egy erény. Én örülök, hogy így alakult, látszott, hogy harcosabb a szokottnál, szurkoljunk neki továbbra is!

» Bumbum   válasz erre
    2010-11-21 04:44:56

@FunkyFish: Mit mondtak az HBO-s kommentatorok?

    2010-11-21 04:44:04

@Amador: Az orosz gyerek ellen sérülés miatt lett vége a meccsnek, bár lement a másodikban. Legalábbis boxrec szerint, én nem láttam a meccset. Cleverly meg egymagas Onyangoval, az nagyon nem mindegy. Ott sokkal nehezebben veszi ki magát.

Kosteczki ütötte még ki, de ő meg egy kimondottan verekedős bunyós, amennyire tudom. Õt még nem láttam.

    2010-11-21 04:42:40

@vizslahal: Igen igaz bocsi ezt rosszul tudtam. Lehet hogy ez a neger is olyan kemenyfeju mint Briggs vagy Peter

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:41:53

Szegő is megkérdezte a tapadást. Madár mondta, hogy nagyon kemény jobb keze volt a gyereknek és sokat fejelt, vagy sok fejelés veszélyes szitu volt, ezek elkerülésére kellett figyeljen, így is repedt kicsit, meg zúzódott a fejelésektől. Ezen kívül úgy érezte, hogy a srác csak a nagy vereséget akarta elkerülni, meg néha ütött egy monstert, hátha.

    2010-11-21 04:37:15

@BlaZe: Köszi, Pisti meglátásai mindig tökéletesek. Van egy olyan érzésem, hogy ez a mindenképp kikell ütni dolog csak a magyar médiában lett felfújva. Lehet Dibella úgy küldte ki, hogy oktasd, verd meg, jó ha kiütöd, de nem létszükséglet, csak rázd le a ringrozsdát, stb...

    2010-11-21 04:36:17

vegyesek az erzelmeim de inkább még megvárom a következö meccset madarnak majd ott minden kiderul

» kolompar   válasz erre
    2010-11-21 04:34:59

Tudja valaki,hogy mit nyilatkozott KoKo?

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:34:53

@fixpont: reméljük tényleg az lesz, ami régen: nyer itt is :)

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 04:34:37

Cleverly egy menet alatt kiütötte Onyangót, egy feltörekvő orosz 5 menet alatt állította meg februárban. Ki lehet ütni azért a Kenyait, de úgy gondolom én is hogy Erdei nem tud parancsra megváltozni hirtelen.. ez van.

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 04:34:31

@Koller Jozsef: ő sem ütötte ki a boxrec szerint.

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 04:33:44

Szerintem meg legyen egy nagy meccse és függetlenül attól hogy azon győz vagy nem méltó visszavonulása lesz. Lehet kritikusan nezni a teljesitmenyet de nagyon nem akarom mert gyozelem szuletett-magyar gyozelem es ez a lenyeg! :-)

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:33:15

@Bumbum: Fenykoraban is gondja volt a nagy munkatempoju allandoan tamado, rakkolos bunyosokkal, itt is az lesz.

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 04:31:30

@loki: Lényegében hogy Madárnak kint kell készüljön, a KSI nem megfelelő terep az USA elvárások kiszolgálására. És hogy más típusú bunyóst kellett volna és kell majd hozni neki, aki akar harcolni és lehet vele szép meccset csinálni. Meg hogy kicsit jobban kell tapadni. De hát az nem olyan egyszerű egy ilyen higanyos, cél nélkül ütőgető, meg lépegető bunyós ellen.

    2010-11-21 04:31:27

Madár azt hozta, amit várni lehetett, kezdeményezőbb, harcosabb volt a szokottnál, de alapvetően nem változott meg (na-ná, vezényszóra megváltozni nem lehet, de nem is kell), s ez ennyire volt elég. Ezzel a stílussal Madárból kijön, ami benne van. Ami így nem jön ki, az nincs is benne. Lesz nagyon komoly ellenfele és meccse, de az kötéltánc lesz.

» Bumbum   válasz erre
    2010-11-21 04:29:56

@MKB-VP: Igen ez igaz. Nem mutatott sokat labon es ami azt illeti sok luftot is utott,mert ha megfigyelted a lassitasokban szinte csak ezeket mutattak. Kivancsi leszek Di Bella hogy fog ezekutan hozzaalni a dolgokhoz. Vagy bedobja ot felhozoembernek vagy betartja amit igert. Zsoltnak meg ideje lenne kicsit atertekelni a dolgokat mert ezt a kenyait meg Tomi Kid is kiutotte. Igaz az 12 menetes merkozes volt.

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:28:00

Dan Rafael twitter: "Erdei outpointed Onyango with ease. 80-72 (twice) and 79-93. Dude draws a crowd." Azaz: "Erdei konnyeden verte pontozassal Onyango-t. 80-72 (ketszer) es 79-73. Es nagy tomegeket vonz". Nala tehat semmi cikizes, nem ugy mint az idiota tartalek HBO kommentatoroktol (mert ha valaki nem tudna, ezek nem az igazi HBO kommentatorok, ok csak a fomeccset kozvetitik majd).

» FunkyFish   válasz erre
    2010-11-21 04:27:37

Hat, nem 36 evesen kell az usaba menni, azert szep volt Zsolt palyafutasa mindent egybevetve, de felek mar a csucson tulvan, viszont a jovo generacio (ha lesz a boxban...) azert tanulhat Zsolt palyafutasabol.

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 04:27:30

Nem is az a baj, hogy fáradt, hanem hogy ez a nyurga csávó bukdácsol egy lépést hátra, már kint lóg a kötélen, Madárnak meg az 2-3 lépés, hogy ütőtávba kerüljön.

    2010-11-21 04:23:56

@Koller Jozsef: A legjobbak ellen jelen állás szerint főleg lábon kevés lenne.

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 04:22:56

@BlaZe: nincs sport2-m, mi Koko véleménye?

    2010-11-21 04:22:49

@BlaZe: szerintem is gáz volt neki, hogy a fickó a nagy lábaival hip-hop elszökdécselt amikor elkapta valamennyire és benne meg már nem volt annyi energia, hogy menjen utána, hiába volt ott a lehetőség, hanem inkább fújt kettő és folytatódott ahol korábban is volt a meccs.

ettől függetlenül, szép egyértelmű győzelem volt. kérdés, hogy mennyire tűnt ez jól eladhatónak kint. mondjuk adamek sem arról híres, hogy kiüti az ellenfeleket és mégis megy a szekér :)

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 04:22:04

@Dzsipi Eszter: Köszi az értesitést!
Hajrá Madár !!

Éljenek a Magyarok!

    2010-11-21 04:21:19

Kokó meg jókat mond megint.

    2010-11-21 04:21:19

@Koller Jozsef: ezt nem Zsolt ellen írtam, hanem azért mert ezen a piacon a nagy körítésre van kereslet. ettől még nagyon szimpatikus és zseniális bunyós. max respect

» crisis   válasz erre
    2010-11-21 04:20:14

Szerintem az elejen egy kicsit tulzottan erolkodott, hogy tamadjon, es az utolso harom menetre elfaradhatott egy kicsit. Nagyon esetlen volt az ellenfele, es szepen megoldotta, mert az ilyet nem konnyu... de ha az elejen egy kicsit lassabban, fegyelmezetten kezd, tobb jab-bel felpuhitja, es utana porgeti fel, akkor talan ki tudta volna utni. Osszesegeben nagyon gyors es eles volt Zsolt, es nagyon jo kombokat utott... a kommentatorok meg nem tudom, hogy mi szivnak, de en is szeretnek belole!

» FunkyFish   válasz erre
    2010-11-21 04:18:15

nem találom rajta

    2010-11-21 04:18:13

Sajnos Zsolt már nem tudja levetkőzni az univerzumnál ráerőltetett biztonsági boxot, üt egy kombót aztán visszalép, nem volt Onyangó folyamatos nyomás alatt rövid ideig sem. Nem mondom hogy nem bokszolt szépen Madár, de egy picit kevés..

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 04:17:56

@crisis: Zsolt 3 esélyt kapott az elso nem ugy sikerult ahogyan szerette volna ez látszott is az arcan es oszinten szolva a fáradság is előjött nala a vegere.
Nem tudom mire menne egy ilyen bokszal a legjobbak ellen csak azt hogy ha nyer ha nem,ha rosszul bokszol ha jol nekunk mindig mellette kell hogy álljunk

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:16:23

Hát jobb lett volna, ha kiüti, de szerintem azért elég jó volt. Szép kombinációkat ütött, de azért a ziccereket jobban ki kell majd használni, bontáskor néha utána menni stb.

Mondjuk hozhattak volna kicsit kevésbé higany embert is. Ilyen tag ellen nehéz szépet bunyózni.

    2010-11-21 04:15:27

@gabor: Mar sehol elben mert lement.Zsolti nyert egyhangu pontozassal. Udv neked,en meg Australiaban vagyok.

» Dzsipi Eszter   válasz erre
    2010-11-21 04:14:00

ez sajnos kevés lesz az USA-ban, itt kapsz egy esélyt és akkor virítanod kell méghozzá nagyon meggyően.

» crisis   válasz erre
    2010-11-21 04:13:48

@gabor: http://boxingguru.co.uk/gurutv...

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 04:13:19

Hat engem nem gyozott meg ez a meccs, hogy ebbol barmi komoly lesz.

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 04:13:14

sos lenne

    2010-11-21 04:13:10

@gabor: http://boxingguru.co.uk/gurutv...

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:13:05

a tuz hianyzik talan...

» Dzsipi Eszter   válasz erre
    2010-11-21 04:12:28

hol tudjátok nézni a mecset? kint vagyok Canadába! Köszi a segitséget

    2010-11-21 04:12:27

ez csak a kezdet reméljük hogy magara talál hiszen ne feledjük el hogy rengeteg időt kihagyott

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:11:47

@pepeq: Igen talán így hamarabb kiállnak vele mert nem kockázat Bar ezt a srácot ki kellett volna ütnie

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:09:59

Pedig az első négy menet milyen jó volt... pfff.

» Nagypapi   válasz erre
    2010-11-21 04:09:23

Röhejes amit a kommentátorok mondanak: "nem tudom nem üt-e vissza Erdeinek hogy nem támadott jobban".. "talán Erdeinek adnám az előnyt".. mi az hogy talán?!

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 04:09:08

Most, hogy Zsolt harcos támadó bunyót csinált, DE nem ütötte ki ellenfelét, majd mindenki csak legyint rá, hogy "áhh, jöhet, megeszem", és ez nekünk jó... Bízzunk most a fanyalgás helyett ebben! :D

    2010-11-21 04:08:13

Ez végigmegy de ne legyen igazam

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 04:01:01

@MKB-VP: szerintem nem nagyon jöhet össze mert a fickó folyton elugrál a zsoltban meg már nincs annyi szufla, hogy menjen utána. így csak ez a kölcsönös szurkálás megy, amiben a zsolt a pontosabb.

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 04:00:43

Sajnos az amerikai kommentátorok folyamatosan kritizálják már Erdeit: miért nem megy rá jobban? miért nem üt többet? miért nem üt testre? úgy boxol mintha edzésen lenne.. kicsit zavaróak kezdenek lenni és nem teljesen fair szerintem.

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 04:00:36

ki kéne ütni a srácot

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 03:57:54

Na, ez kicsit pihenős volt... most kell felpörögni.

» Nagypapi   válasz erre
    2010-11-21 03:57:03

5:0, de ez most egy kicsit pihenős volt...

    2010-11-21 03:56:20

@Amador: azért zsolt is kevesebbet mozog most mint az elején. én nem érzem a kiütést a meccsben.

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 03:55:59

Onyango a fülén is levegőt vesz... De túl nagy a rutinja, végighiganyozza szerintem, hacsak....

    2010-11-21 03:54:50

De nagyon jó Madár...

    2010-11-21 03:52:12

Szerintem meg lesz az idő előtt, Onyango fáradt.

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 03:51:02

De szép volt ez a kombó :)

    2010-11-21 03:49:28

@pepeq: Igen lassan be kéne fejezni, lehetőleg nagyon látványosan

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 03:48:45

3:0. NEm úgy néz ki a kenyai, mint aki végig bírni fogja.

    2010-11-21 03:48:20

A pontozásos győzelem valójában "vereség" Zsoltnak, ugye vágjátok?

    2010-11-21 03:47:07

@MKB-VP: igen, szerintem is állati, le a kalappal előttük.

Zsolti sem rossz egyébként. :)

» Nagypapi   válasz erre
    2010-11-21 03:45:34

2:0. Nem üt kicsit ez a srác, de kezdi megtalálni Zsolti a ritmust. A közönség meg hihetetlen :)

    2010-11-21 03:44:59

@MKB-VP: valaki írta a chatbe a stream mellet, hogy úgy tűnik erei több fant hozott ki a meccsre mint williams :D

» vizslahal   válasz erre
    2010-11-21 03:42:46

Onyangonak milyen jó adottságai vannak, még jó hogy nem tudja használni őket. Erdei nagyon élesnek és gyorsnak tűnik.

» Amador   válasz erre
    2010-11-21 03:42:45

Nem veszélytelen ez a fekete azért

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 03:41:28

Nem tudom hogy vagytok vele, de kurva jó hallani a tv-n át a magyar tábort :)

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 03:41:21

Jó nagy ütőtávja van ennek a tagnak.

    2010-11-21 03:40:47

1:0

    2010-11-21 03:40:13

még jó hogy 10 perccel előbb keltem direkt:)

    2010-11-21 03:40:00

De baromira izgulok... :)

    2010-11-21 03:36:00

hali

» fixpont   válasz erre
    2010-11-21 03:35:52

most lép Zsolti a ringbe

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 03:33:33

@MKB-VP: Igen bocsi -) máskor türelmesebb leszek

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 03:30:21

@Koller Jozsef: Azért nem mert 3.45 kor kezdődik a közvetítés...

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 03:27:30

Na ez gyors volt az öregtől :-)

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 03:21:55

Én ma írtam róla egy cikket a Szent Korona Rádióra http://szentkoronaradio.com/sp...

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 03:10:03

Szuper a link es nem, Zsolt meg nem volt. Dan Rafael twitter oldala alapjan meg nem volt, viszont allitolag a helyszinen tartozkodo magyar szurkolok nem hoznak szegyent rank:

"We have yet another intermission. But I am being amused by the Zsolt Erdei fans (for real) in the in the upper deck who keep chanting.". 17 perce irta.

» FunkyFish   válasz erre
    2010-11-21 03:07:43

Toni Thompsont Adjak most..ezek szerint Zsolti mar bokszolt?

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 03:04:10

http://boxingguru.co.uk/gurutv...

» menyus   válasz erre
    2010-11-21 03:02:16

@menyus: Igen mar én is megtaláltam .. remélem hogy adjak köszönöm

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 02:57:56

http://nadnerbsregdor.com/ ..elvileg
most épp a Pavlik vs Martinez megy, hogy Zsolt meccsét adják e nemtom.

amúgy ha vas sopcast akkor a sport.ro is eslyes

» menyus   válasz erre
    2010-11-21 02:51:48

MKB-VP egyik sem működik

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 02:47:58

Srácok belinkeltem korábban az oldalt ahol össze vannak gyűjtve a streamek.

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-21 02:45:09

Itt mutatják Erdei nevet meg a mérkőzés időpontját de nem tudom,hogy fogjak-e tényleg adni http://www.rojadirecta.com/

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 02:41:00

Jó lenne,én sem tudom hol nézni

» Koller Jozsef   válasz erre
    2010-11-21 02:39:13

csak legyen működő stream... ha találok, kirakom majd ide a linket

    2010-11-21 02:05:57

Jajj csak el ne aludjak

    2010-11-21 01:57:02

Madar az isten

» MARION   válasz erre
    2010-11-20 23:38:50

Hű hát te tényleg fanatikus vagy..D

(Mondjuk ha nekem se lenne sport2 én is át libbennék az unoka öcsémhez:)

» kilcsko   válasz erre
    2010-11-20 20:29:16

Nincs Sport2-m, csak Sport1-em, de kizárt, hogy ne tudjam meg a meccs eredményét holnap délután 4-ig. Nagy kalandra készülök: hajnal fél 4-kor ébredés, aztán autóba ülés, és irány a néhány km-re lakó ismerősöm, akinél van Sport1. Zsolti, tedd oda magad cserébe! :-) HAJRÁ!

» lipako   válasz erre
    2010-11-20 20:14:46

@Booker: 04:00-nál kezdődik a vége...:)

» Booker   válasz erre
    2010-11-20 19:40:50

@Chico: Pl. így?
http://www.youtube.com/watch?v...

» Booker   válasz erre
    2010-11-20 19:39:49

@BlaZe: Nekem is feltűnt ám nem csak neked. Főleg a befejező balos testre. Könnyen lehet hoyg egy ilyen után szépen lent marad a srác.

    2010-11-20 19:32:41

@geri07: Persze, de nem is meccsre gondoltam. A Sdunekes iskolázásoknál se láttam ilyen balhorgokat, nem csak meccsen. De lehet már rég volt és rosszul emlékszem. Mindenesetre pár óra és kiderül, hogy mozgó célpont ellen hogy működik az a bal :)

    2010-11-20 19:25:25

http://www.myp2p.eu/broadcast....

itt tuti lesznek streamek

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-20 19:20:23

Esetleg nem tudjátok neten hol nézhetem? Sajnos olyan helyen vagyok, ahol nincs tv, de internetet tudok varázsolni :)

» Somefire   válasz erre
    2010-11-20 19:18:26

http://www.pixter.hu/video?id=...

mérlegelés

» MKB-VP   válasz erre
    2010-11-20 19:10:13

http://www.youtube.com/watch?v...

Hajrá Madár!!!

    2010-11-20 19:05:49

@BlaZe: :)) Én például sehogyan sem fogok aludni addig. Már nyomtam egy esti kv-t és megterveztem, min dolgozog ma éjjel, így nem hagyom ki a meccset :)
Ha pl. tényleg nyomna hangsújosabb balhorgokat, az önmagában sem lenne rossz kezdés az USA-ban. Van pár bokszoló, akik marha híresek lettek és szinte ez volt az egyetlen igazi fegyverük.

    2010-11-20 19:01:52

@BlaZe: az iskolázás és a kesztyűzés azért nem ugyanaz. a ringben nem biztos hogy olyan jól kijön az a balhorog/balfelütés, mert ott az ellenfél nem egy ütőpad :). viszont ha összejön és elsül akkor ott vége szokott lenni a mérkőzésnek.

» geri07   válasz erre
    2010-11-20 19:00:05

Sajnos :-) rövid meccs lesz. Első menetes K.O. Samson fekszik.

    2010-11-20 18:39:45

Gyerünk Zsolti vazze!!Verd szét,tépd szét a f.szba! :)

» astone   válasz erre
    2010-11-20 18:35:36

Ennek örülök. Csak lazán, és ennyi! :)

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-11-20 18:28:18

@atya: Nem is volt erről szó soha, csak kicsit félreértelmezték páran azt az interjút Balzsayval. Az viszont feltűnő volt, hogy amikor iskolázásnál meghúzta a befejező balokat, azok többnyire nagyon kemények voltak. Lehet csak a memóriám viccel meg, de nem rémlik, hogy világbajnok korában ilyen balhorgokat, meg bal felütéseket ütött volna. Pedig nagyon jól üti őket. Nemtom hogy fogok aludni a meccséig, már most is rendesen fel vagyok pörögve :)

    2010-11-20 18:26:52

Azert lehet szegenyen nyomas rendesen. Nem hiszem el, hiaba mondja hogy nem aggodik.

Hajra Madar! Mindent bele.

» moRtiZ   válasz erre
    2010-11-20 18:16:04

"Ne misztifikáljuk ezt a kérdést!" - kezdte válaszát Zsolt - "Nem hiszem, hogy alapjaiban változtatnom kellene a stílusomon, kicsit többet megyek majd előre.

Ezt én is pont így gondolom.

    2010-11-20 18:12:21

Megnyugtatott. Ilyenkor már nehéz szerintem igazi stílusváltást csinálni. Ha csak kicsit akar igazítani a meccstaktikáján az sokkal reálisabb lehet.

    2010-11-20 18:09:21
Ugrás az oldal tetejére