×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png 2010. 11. 18.Erdei Zsolt kedden éjszaka megérkezett Atlantic City-be, amivel képletesen 2010-11-19 05:41:25 https://www.profiboksz.hu/2010/11/19/erdei-zsolt-amerikai-utinaploja-megerkezes-es-sajtotajekoztato-atlantic-cityben/

Erdei Zsolt amerikai útinaplója - Megérkezés és sajtótájékoztató Atlantic Cityben

2010. 11. 18.

Erdei Zsolt kedden éjszaka megérkezett Atlantic City-be, amivel képletesen megindult a kétszeres világbajnok ökölvívó visszaszámlálása a Samson Onyango elleni mérkőzésig. Madár egy iskolázást követően szállt autóba, hogy a több mint kétórás utazást követően megérkezzen a keleti parti Las Vegasba, ahol az összecsapásig az utolsó napokat tölti. Itt már nincs fárasztó edzés, sokkal inkább a mentális felkészülésé a főszerep, azaz a napi pihenés mellett egy laza átmozgatás, esetleg egy kis iskolázás szerepel a “hivatalos” programban. Zsolt a reggelit követően egy rövid sétára indult edzőjével id. Balzsay Károllyal. Átsétáltak a környező szállodákon, a kaszinók termein, majd ebéd előtt még egy jót levegőztek a kellemes, bár szeles óceánparton. Ezt egy rövid hivatalos program követte, ugyanis a Cesar Hotelban tartották a Sergio Martinez – Paul Williams sajtótájékoztatót, ahol természetesen Zsoltnak is szerepe volt. Madár kezdet elsőként a felszólalást, és mint a Lou DiBella Entertainmet új ökölvívója örömét fejezte ki, hogy itt, Amerikában bokszolhat, és biztosította a jelenlévőket arról, hogy mindent megtesz a látványos és eredményes bunyó érdekében.

“Jól telt az utazásom Atlantic Citybe, bár edzés után közvetlenül ültünk autóba és jöttünk több mint két órát. A megérkezést követően kicsit sokára sikerült elfoglalnunk a szobát, így másnap reggelre maradt a szálloda és környék felfedezése Karcsibával. Egy könnyű reggeli után aztán bejártuk a saját és a környező szállodákat, megnéztük a játéktermet, de természetesen nem ültem le játszani. Sokkal inkább hiszek a valós teljesítményben, vagy magamban, mint a szerencsében (nevet). Aztán részt vettünk a sajtótájékoztatón, iskoláztam egyet, és újra pihenek, hiszen nekem most az a legfontosabb, hogy minél jobban összpontosítsak a közelgő mérkőzésre.” – nyilatkozta Erdei Zsolt.

Forrás: Erdei Zsolt menedzsment

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Szerintem sem ez a meccs most a lényeg, viszont a következőn már lehet és kell is olyan ellenfelet találni, amit be lehet nyomni tv-s undercardba. Valami regionális övet is meg kéne célozni...

A WBC-nél a WBC International-öv éppen szabad és Zsolti is visszakerült az 5.helyre a WBC-listán!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-11-19 18:37:22

@miskacarus: Én most csak saját magamra gondoltam nem az amerikai közönségre de őket szerintem nem egy felhozómeccsel szeretné meghódítani. :)

2010-11-19 18:27:26

@Chico: ja lehet de sport1 nincsen Amerikaban.amerikai kozvetites kell ha azt a piacot akarja meghoditani.

» miskacarus   válasz erre
    2010-11-19 18:25:15

@miskacarus: a sport1ben bízom azért hátha úgy vették meg a tvs jogokat hogy be tudják suvasztani valahova.

2010-11-19 14:43:49

csak eppen az a gond,hogy az HBO nem fogja adni a meccset,mert inkabb a Pac/Margaritot ismetlik. Igy csak az fogja latni,es megismerni aki ott tud lenni a merkozesen.

» miskacarus   válasz erre
    2010-11-19 14:39:10

bocsi nem todná valki megmondani hogy mi a iskolázás milyen edés az ??
it olvastam

2010-11-19 14:22:40

hájrá zsolt nyerned kell !!!!

2010-11-19 14:21:51

De jó lenne ha utána nem a gála főmérkőzéséről beszélni többet a világ, hanem Zsolt fantasztikus "bemutatkozásáról"!

» ogreface   válasz erre
    2010-11-19 12:46:54

Nagyon régen vártam már ennyire mérkőzést, mint ezt. Hajrá Madár!