Adamek tudatosan készül a Klitschko elleni meccsre?

2010-09-01 17:59:44 / hollywood

Egyre jobb esély van rá, hogy a nehézsúlyba új színt hozó Tomasz Adamek 2011-ben összecsaphat az egyik Klitschkoval. A lengyel bunyós ennek megfelelően folyamatosan nagy termetű nehézsúlyúakkal bokszol. Adamek nemrégiben a hatalmas Michael Grantet győzte le, az év végén pedig a "Hegy" becenévre hallgató Lance Whitakerrel méri össze a tudását.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@bpjotruska: Persze,nagy ütő de szerintem azért Grant nagyobb.

» Farkas Krisztián   válasz erre
    2010-09-03 17:09:21

"A szövegével nem kompatibilis, és én nem tartom a trash talkot sportolóhoz méltónak (Toney-nél sem szeretem). Értem, hogy a profiboksznak része, de szerintem azért, mert műveletlen, iskolázatlan, gettóból jött (egyébként vitathatatlanul tehetséges) pasik sportja volt sokáig.
Ma már ezen túl lehetnénk. "

Én azt gondolom, hogy, ahogy az átlagemberek habitusa is más és más, nincs ez másképp az élsportolóknál sem. Azzal együtt, hogy ezeknek a beszólogatásoknak a nagyrésze nem komoly, de szerintem kellenek a profiboksz világába. Sokan, nem csak a ringben nyújtott teljesítmény alapján választanak maguknak kedvencet, hanem úgy összességében nézik az embert. Nem mindenkinek jön be ez a szerény vagyok, rendes vagyok, csöndbe vagyok, teszem a dolgomat típus. Van, aki számára a vagány, nagyszájú, inkább balhésabb figura a szimpatikus...és mindkét fajta az mellett egy kiváló ökölvívó. És ugye már régen bebizonyosodott az is, hogy reklám szempontjából szinte teljesen mindegy, hogy azért kiváncsiak rád az emberek, mert kedvelnek, vagy azért, mert utálnak. Úgyhogy, szerintem mindenképpen színesítik a palettát azok a fajta ökölvívók is, akik pl. lármával csapnak maguk körül hírverést. Ízlések és pofonok.

» leibigab   válasz erre
    2010-09-03 08:54:30

@Roy Jones Jr.: Nekem semmi bajom nem lenne Haye ellenfélválasztásáva l, Ruizt kifejezetten jónak tartom pl. A szövegével nem kompatibilis, és én nem tartom a trash talkot sportolóhoz méltónak (Toney-nél sem szeretem). Értem, hogy a profiboksznak része, de szerintem azért, mert műveletlen, iskolázatlan, gettóból jött (egyébként vitathatatlanul tehetséges) pasik sportja volt sokáig.
Ma már ezen túl lehetnénk.

    2010-09-03 08:10:11

@Roy Jones Jr.: Adamek már csak azzal is bizonyította a bevállalósságát, hogy felment nehézsúlyba, hiszen még Hayenél is jóval kevésbé oda való. Emellett 13 hónap alatt volt 4 meccse ebben a súlyban, míg Haye 21 hónap alatt tudott összehozni hármat. Ráadásul, Adamek a 3. meccsén kiállt Arreolával, akit lehet fikázni, de 86%-os ko mérleggel és 1 db Vitali elleni vereséggel rendelkezett a meccs elött.

» deniro2   válasz erre
    2010-09-03 08:05:55

@ogreface: Igazad van, szerencsétlenül fogalmaztam! :)

A mondandóm lényege, most is csak annyi, hogy senki se próbálja már úgy beállítani Adamek ellenfeleit, mintha a kihíváskeresés mintapéldái lennének! Vagy mint itt a címben, hogy tudatos készülés az, amikor egy atomlassú bokszoló ellen akarja valaki lemodellezni a Klicskókat... Tiszta röhej!

Mert akkor Haye is keresi a kihívásokat, hiszen Harrison amatőr olimpiai bajnok volt és sokkal nagyobb a reach-e, mint az angolnak! Ő is tudatosan készül a Klicskókra, nem igaz?


"Egyébként meg ki tudja még biztosan, hogy melyik volt cirkáló fog először a tesók valamelyikével találkozni a ringben? Valószínűleg az, amelyiket jobban hajtja majd a becsvágy és bevállalósabb."

Ha nem fog addig botlani, akkor nyilvánvalóan Adamek lesz az, de nem a bevállalósság lesz itt a fő szempont, hanem az, hogy a lengyelnek nincs semmi ütőkártya a kezében... Adamek nem bajnok, nincs komoly televíziós háttere, érdeklődnek iránta, de az ellenfél személye meghatározó jelentőségű a közvetítése szempontjából. Haye meg regnáló világbajnok, önálló tv-s háttérrel, az ellenfél személye lényegtelen tkp, mert már el tudja adni egy gálára önmagát is!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-09-02 23:28:46

@Roy Jones Jr.: Most őszintén Roy, kinek volt "Valuev paraméterekre" felhozó meccse? :)

Egyébként meg ki tudja még biztosan, hogy melyik volt cirkáló fog először a tesók valamelyikével találkozni a ringben? Valószínűleg az, amelyiket jobban hajtja majd a becsvágy és bevállalósabb.

» ogreface   válasz erre
    2010-09-02 22:51:42

http://www.youtube.c ...

Ez nagyon tetszett!

» kilcsko   válasz erre
    2010-09-02 21:19:59

@bpjotruska: Valuev akkor sem volt "igazi" választás, mert 3 emberből lehetett 1-et választani. Lehet, hogy Valuev kiugróan a leggyengébb, de Haye-nek nem volt felhozó meccse Valuev paraméterekre! Azon kívül Valuev jóval nehezebb feladat, mint Grant vagy most Whitaker lesz!

Igazad van, hogy Haye nem keresi a komoly kihívásokat (nem is vitatta senki), de Adamek SE, az biztos! Csak ahogy már a múltkor is írtam, Haye "nem szimpi", Adamek meg igen, ezért szépen működik a kettős mérce...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-09-02 20:23:18

@Roy Jones Jr.: Haye-nek idaig egy nem altala valasztott ellenfele volt, John Ruiz - szolid top-15 bunyos szvsz. Valasztotta viszont Monte Barrett-et - teljesen korrekt bemutatkozo meccsre nehezsulyban. Utana jott Valujev - az elerheto 3 vilagbajnok kozul kiugroan a leggyengebb. Most meg talan Harrison kovetkezik - szinten az elerheto leggyengebb ellenfel, akivel meg lehet penzt keresni. Egyaltalan nem keresi a komoly kihivasokat az angol, szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2010-09-02 19:06:27

Viszont lassunak mar fiatalon is lassu volt, s nem is valami nagy tehetseg. De azert Adamka jobb ha vigyaz az allara, nehogy meglepetes erje :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2010-09-02 18:59:02

http://www.youtube.c ...
Whitakernek pont az utoerejevel nincs semmi baj : ahogy itt lathato, eleg szepen kicsapta Maszkajevet. Bar Oleg nem a kemeny allarol volt hires, de pl. a nehezbombazo Sam Peter ellen sokkal tobb es latvanyosabb utes utan is allva maradt, ugy lett TKO, itt meg sima KO 1-2 utestol.

» bpjotruska   válasz erre
    2010-09-02 18:58:14

Whitakker nem olyan jó ütésálló mint Grant és talán Grantnél is lassabb meg kiégettebb,nincsenek is olyan kemény ütései,viszont ha jól emlékszem 205 cm,magasabb mint a Klicskóék.Szerintem Adamek hozza őt is,asszem Estrada is kipontozta Whitakkert.

» Farkas Krisztián   válasz erre
    2010-09-02 16:22:15

@mola: Ne várj nagyon Peter győzelmet, nagyobb ruhát fog kapni mint a bátyustól, pedig az sem volt kicsi :)
Hiába az önbizalom ha a meccsük óta ő nem sokat fejlődött, Vova meg messze jobb mint akkor volt.

» Irbisz   válasz erre
    2010-09-02 12:55:35

Az önbizalom nem minden. A lényeg a ringben dől el. Összefossa e magát, ha találkozik Klicskoval v beáldozza magát. Mindkét Klicskó hozni fogja a meccsét. Manapság nincs ellenfelük.

    2010-09-02 11:14:20

Lesz az egy év, most Vitali legyőzi az "ágyut", viszont Peter-nek akkora önbizalma lesz Vova ellen, hogy én ott Peter győzelmet várok! És akkor Vitalinak "bosszút" kell állnia, tehát az Adamek elleni meccs jövő szeptember!

    2010-09-02 10:40:32

Nem vagyok egy Klicsko fan, de elismerem, hogy jelenleg valószínűleg nincs olyan ellenfelük, aki igazán komoly esélyekkel rendelkezne ellenük. Haye-nek szurkolok, de nem lennének egyenlők az esélyek szerintem /talán ezért is kerüli még valóban ??/.

» laikus3   válasz erre
    2010-09-02 09:57:26

@greg: Én is kíváncsi vagyok az esetleges mérkőzésre, de én nem hiszem, hogy Adameknek jelentős esélye lehet. Nem olyan nagy ütő, hogy folyamatos védekezésre kényszerítse Vitali-t, úgyhogy nem egyforma sebességgel fáradnának.

    2010-09-02 09:24:04

@greg: Ugyan már... Greg, most Te el tudod képzelni, hogy mondjuk a legrosszabb esetben is 150-200 ütéssel találó Vitali-t kibírja Adamek, védekezése nem lévén, pusztán a lábmunkájára alapozva?! A papíröklű Estrada kivételével minden ellenfele ellen megfigyelhető volt, hogy nagyon tartott az ütőerejüktől. Most Grant ellen ráadásul elfogyott egy cseppet, így aztán az amerikai fel tudott jönni a meccsbe a totális semmittevés után és a kiütés szele igencsak megcsapta Adameket, pedig hát ez Grant volt, nem valamelyik Klicskó...

Amit Adamek most csinál az csak arra jó, hogy ismerkedjen a Klicskó-méretekkel, de egyébként semmit sem profitál belőle... Ami ezeknél a lassú, gyenge védekezésű melákok ellen megy, az nem fog egyik Klicskó ellen sem...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-09-02 08:50:24

@greg: nagyobbat,de nem nagyot,szerintem Vitalij is simán bevállalná

» superman   válasz erre
    2010-09-02 08:41:38

Valószínűnek tartom, hogy Vovának "osztják majd ki" Adameket, nem Vitalijnak, szerintem az idősebb Klitschkora nagyobb veszélyt jelenthet a lengyel.

    2010-09-02 08:10:05

Whitaker jó ellenfél, jobb mint Grant, de nem jelent kiugróan nagy veszélyt Adamek számára. A lengyel egyértelműen valamelyik Klicsko ellen készül, egy Haye elleni meccset egyenlőre nem vesz számításba. Jól teszi, az angol úgyis csak elfutna előle, miként mások elől is teszi.

» Rajhona János   válasz erre
    2010-09-02 06:56:15

Azt azért jó látni hogy Adamek ilyen tudatosan készül a Klicskók ellen, legalább tud majd valamit kezdeni a ringben ellenük. Rossz nézni amikor a Klicskó ellenfeleknek fogalmuk sincs hogy mit csináljanak, pl. Peter üti Vitali mellkasát. Sok esélyt én sem adok Adameknek ellenük, de mindenképp egy üde színfoltja a súlycsoportnak. Whitaker kb. egy szinten van Grant-el sztem.

» Amador   válasz erre
    2010-09-02 00:49:21

@bpjotruska: Te is tudod, hogy Haye-nek világbajnokként fele részt nem szabadon választja az ellenfelet, míg Adamek azzal bokszol, akivel akar. Eléggé sportszerűtlen azután azt mondani, hogy a lengyel bevállalósabb! Lehet, hogy így lenne, de ezt nem tudhatjuk!
Az, hogy Arreola jobb Haye ellenfeleinél valamivel, az hány ellenfelet vált még ki?! Mert a Barrett (a Haye elleni), Valuev, Ruiz-trió bármelyik Adamek-ellenféltől jobb!

Egyébként meg Haye még próbára sem volt téve az ellenfelei által, Adamek meg az összességében gyengébb ellenfeleivel, bizonyos aspektusokban igencsak megszenvedett. De én legutóbb sem erről beszéltem, hanem arról, hogy Adamek ellenfelei nagyon is tudatosan vannak kiválasztva és Arreolán kívül, nincs itt szó extrém bevállalósságról. Adameket szokatják a paraméterekhez ilyen atomlassú Grantek által, meg Whitakerek formájában...

Azt mondod, Adamek szinte túlvállalja magát, hát ja.. Szerintem a céljait is messze túlvállalta a nehézsúlyú bajnoki címmel...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-09-01 23:59:33

@bpjotruska: "Erdekes, hogy altalaban jobban ertekli mindenki az adottsagokat - amivel szuletik valaki - mint azt munkat, aldozatot, batorsagot, szivet, akarmit, amivel valaki kihozza a maximumot az adotsagaibol."

Ezt én is így látom. És emiatt is tartom sokkal többre Adameket mint Hayet

    2010-09-01 23:45:47

( A sziv vs adottsag csatajara szamomra meg mindig a Francois Botha - Shannon Briggs meccs a legjobb pelda, ahol a gyakorlatilag minden lathato, merheto dologban hatranyban levo Botha gyakorlatilag megverte a fiatalabb, nagyobb, erosebb, gyorsabb es technikasabb Briggset - a padlorol felallva )

» bpjotruska   válasz erre
    2010-09-01 23:35:13

@Roy Jones Jr.: Azert, mert Adameket tokosebb, bevallalosabb csavonak tartom, mint Haye-t. Grant es Whitaker nem nagy eresztes, de szvsz Arreola veszelyesebb volt, mint Haye barmelyik eddigi nehezsulyu ellenfele. Raadasul Haye adottsagai a nehezsulyuhoz alapvetoen jobbak - erosebb, nagyobb, robbanekonyabb, es ami a legfontosabb, megvan a nehezsulyhoz merten is gyilkos utoereje. Na, ezekhez kepest vallal Haye nagyon keveset, Adamek meg szinte tulvallalja magat. Erdekes, hogy altalaban jobban ertekli mindenki az adottsagokat - amivel szuletik valaki - mint azt munkat, aldozatot, batorsagot, szivet, akarmit, amivel valaki kihozza a maximumot az adotsagaibol.

» bpjotruska   válasz erre
    2010-09-01 23:27:24

@bpjotruska: "Ha oriasokkal akar gyakorolni, akkor az eddigi logikajuk alapjan jobb valasztas lenne Dimitrenko, aki - szerintem - egyreszt megverne Adameket, masreszt meg a legyozese sem garantal semmit - lathattuk mennyit ert Eddie Chambers szamara."

Ha már számodra is lehullott a lepel az "Adamek-átverésről ", akkor igazán érdekelne, hogy miért vitáztál velem nemrég ugyanennek kapcsán?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2010-09-01 23:09:25

Amugy birom Adameket, de meg a mostanaban verhetobbek tuno oreg Klicsko ellen is csak a szokasos 10 % ( = serules ) eselyt adnam neki. A kisebbik Klicsko ellen ott szokott lenni a lucky-punc eselye, de ha Grantot nem tudta megrenditeni a legjobb uteseivel sem, akkor ezt is nyugodtan el lehet felejteni. Ha oriasokkal akar gyakorolni, akkor az eddigi logikajuk alapjan jobb valasztas lenne Dimitrenko, aki - szerintem - egyreszt megverne Adameket, masreszt meg a legyozese sem garantal semmit - lathattuk mennyit ert Eddie Chambers szamara.

» bpjotruska   válasz erre
    2010-09-01 22:54:25

@Gaius: Az azert rejtely szamomra, hogy a mostanaban borzalmasan lassu Vitalij miert nem veszit gyakorlatilag menetet sem az altalaban elerheto legjobb kihivok ellen. Oke, en sem mondom, hogy gyors Vitalij, de szvsz kb 50 evesen lesz olyan, mint manapsag Grant vagy Whitaker. Lassu, oreg, pontatlan, kiegett - de meg mindig nem nagyon tudnak kozelebe menni es rendesen megutni... ill. az ugyesebbeknek sikerul meccsenkent kb. ket alkalommal, de ez nem eleg a gyozelemhez, foleg hogy altalaban ki is uti oket.

» bpjotruska   válasz erre
    2010-09-01 22:48:44

Én inkább további "edzésbentartás"-r ól beszélnék. Remélem ezt a gólemet is hozza Tomasz... :P

» grabanc   válasz erre
    2010-09-01 22:22:49

Hát ez a Whitaker picivel gyengébb eresztés mint Grant-volt!

De minden tiszteletem Adamek-é!

» kilcsko   válasz erre
    2010-09-01 20:24:44

szerintem nem lesz az egy év, inkább egy fél. arra tippelnék, hogy még valamikor az év első harmadában meglesz egy klicskó meccs. az érdekes kérdés, hogy melyikük lesz az.

amúgy a negyedik meccse lesz ez az idén!

» vizslahal   válasz erre
    2010-09-01 20:09:56

Nagyon helyes. Vitalij simán hozza ezeknek a sebességét, pláne, hogy még egy év, mire esetleg összejön. Már az utolsó meccsen is borzalmasan lassú volt, úgyhogy Adamek okosan csinálja.

    2010-09-01 19:36:27
fel