Couture nem ad visszavágót Toneynak

2010-08-31 13:06:58 / leone

A hétvégén az UFC-ben is kipróbálta magát James Toney, a korábbi többszörös profi világbajnok azonban sima vereséget szenvedett a sportág egyik legnagyobb sztárja Randy Couture ellen, a bokszoló gyakorlatilag ütést sem tudott indítani. A két sportág ütköztetése sokakban váltott ki ellenérzéseket, maga Couture is ennek adott hangot, mikor Dan Goosen promóter egy esetleges visszavágóról érdeklődött nála, ezúttal a profiboksz szabályai szerint. "Nagy hülyeség lenne elvállalni, legalább akkora hülyeség, mint ahogy Toney vállalta be a ketrecet. Nem fogok ringbe lépni, esélyem se lenne, Toney egy menet alatt kiütne." - nyilatkozta Couture.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Állítólag Toney vs Vitor Belfort bokszmeccs kovetkezik. Erdekes lenne, mert ugyan Belfort is UFCben nyomul (nyomult), de o is elsosorban boksztechnikákra epitkezett. En birtam nagyon a fickot (persze Toneyt jobban).

    2010-09-08 07:41:00

@ogreface: A Royce vs Saku első meccsről meg ne is beszéljünk. :D Nem a világ legnagyobb tempójú mérkőzése volt,(ennek ellenére véleményem szerint nem volt unalmas) de másfél óra az csak másfél óra.

    2010-09-02 13:42:17

@ogreface: Pont ezt mondom én is. Nem csak a meccs hosszúsága számít, hanem a terhelés is, és K1-ben, pláne MMA-ban az sokkal nagyobb, mint ökölvívásban, ez azt hiszem vitathatatlan. Pont azért határozták meg úgy a meccsidőket, ahogy, mert kb annyi időt lehet tökéletes állapotban végig hajtani. Nyilván rosszabb felkészülés, adottságok mellett annyit sem. Tehát bokszban 30 perc körül, MMA-ban, K1-ben meg max 10-15 percig.

    2010-09-02 13:27:52

Akinek nem lenne világos, ki kezdte a "beszólásokat". (MMA kontra bokszolók)

(Barin kettő hozzászólását olvassa végig!)

http://www.profiboks ...

» Blackpanther   válasz erre
    2010-09-01 00:18:35

@tomba: Fene tudja mennyit bírnak manapság. 1995. Ken Shamrocknak volt egy küzdelme Oleg Taktarovval, ami 33 percig tartott, puszta kézzel és fejjel is dolgoztak rendesen. Elég jól bírták...

» ogreface   válasz erre
    2010-08-31 20:47:30

@Dani1: OFF: Jah, elég durvára sikerült a film. A jelenetek véressége vetekszik a John Rambo-val. Az általad említett bunyó tényleg nagyon kemény lett :)

    2010-08-31 18:31:10

@N_Ricsi: "Couture viszont kapna korlátok rendesen, arról meg ne is beszéljünk, hogy 10-12 menetet egyedül sem bírna ki a ringben. "

Ez érdekes kérdés. Én 5x2 perceket bunyóztam thai-bokszban, és a meccsek végére keményen elfáradtam. Levezetésnek csináltam pár profi boksz meccset (pénzért persze) és ott egy 6x3 perces meccsen közel sem fáradtam el annyira.
És a thaiban sincs földharc, ami még sokkal fárasztóbb.

    2010-08-31 17:58:13

Nézzétek meg a The Expendables című filmet, brutálisat bunyózik a végén Couture Steve Austinnal! Egyébként igaza van Couturenak, korrekt nyilatkozat.

    2010-08-31 17:31:11

@Morgo: Jó,de azért lehet róla elmélkedni,vitatkozn i,eszmét cserélni.

» Farkas Krisztián   válasz erre
    2010-08-31 16:28:35

@Farkas Krisztián: Ez már megint egy mi lett volna ha című fikció. Nem ez történt és pont...

    2010-08-31 16:22:29

Aztán lenne egy harmadik visszavágó is amit K1 szabályrendszerben nyomnának,utána egy negyedik ahol csak rúgni lehetne meg térdelni de nyomhatnának pankrációt is.Különben mióta Toney csak nyögvenyelősen tudta legyőzni a teljesen ismeretlen,harmadvon albeli Danny Batcheldert boxban,Couture szerintem nem indulna teljesen esélytelenül boxban,mint,ahogy meggyőződésem,hogy ha Toney normálisra hozta a kondiját,súlyát és folyamatosan elmozogva nem áll meg Couture-val szemben,hogy az levadássza a lábait akkor elkerülhette volna a földharcot és bevihetett volna végzetes ütéseket.Ehhez viszont mozgékonynak kellett volna lennie de Toney lassan már szélesebb derékban mint vállban.Couture viszont tökéletes formában van még 50-hez közel is és még mindig villámgyors,Toneynak már sajnos az ütései is lassultak nem csak a mozgása.Persze lehet,hogy Toney jobb állapotába is vesztett volna,nem mondom,hogy biztos győzött volna de sokkal nagyobb esélyekkel indul és vereség esetén is hosszabb lett volna a küzdelem.

» Farkas Krisztián   válasz erre
    2010-08-31 16:10:59

Jól jött ez egy kis extra reklámnak a 'The Expendables' című filmhez :)

» bandi78   válasz erre
    2010-08-31 15:01:44

Bocs Tom1!
A 2010-08-31 14:52:59-kor küldött hozzászólásom véletlenül ment neked.
A cikk címére írtam.

» Dr Evil   válasz erre
    2010-08-31 14:59:46

@vizslahal: Szerintem ezzel a megjegyzéssel Toney bátorságát méltatta, ami szerintem inkább volt vakmerőség. Ő meg csak egyszerűen bátor de megfontolt és tudja hogy hol a helye. Ahogy írja is:
"Nagy hülyeség lenne elvállalni, legalább akkora hülyeség, mint ahogy Toney vállalta be a ketrecet. Nem fogok ringbe lépni, esélyem se lenne, Toney egy menet alatt kiütne."

» ogreface   válasz erre
    2010-08-31 14:56:32

@vizslahal: "de akkor minek tesz megjegyzéseket a bokszolókra pl a meccs után, hogy csak ritkán merészkednek az ufc-be"

Mi a bajod ezzel e megjegyzéssel? Szerintem teljesen normálisan nyilatkozok Toney nyomdafestéket nem tűrő megnyilvánulásihoz képest.

» Dr Evil   válasz erre
    2010-08-31 14:56:31

Mondjuk nyomhatnának egy 4 menetes meccset, akár Butterbean övéért.

    2010-08-31 14:55:06

@Tom1: Minek adna?
Attól, hogy Toney elmet megveretni magát UFC-be még nem kell Couturenak bokszolnia.
Egy 47 éves, veterán földharcosnak kb. annyi esélye lenne ott Toney ellen, mint Federer ellen tenniszben.

» Dr Evil   válasz erre
    2010-08-31 14:52:59

@ogreface: "Bolond lenne Randy olyan visszavágóba belemenni, aminek a szabályai között teljesen esélytelen."

de akkor minek tesz megjegyzéseket a bokszolókra pl a meccs után, hogy csak ritkán merészkednek az ufc-be?

» vizslahal   válasz erre
    2010-08-31 14:51:00

Ahhoz képest eléggé örült a győzelem után, ha ez annyira egyértelmű volt, akkor kb miután Toney lekopogta ki kellett volna inteni a közönségnek azt jóvan.

    2010-08-31 14:26:56

Toney a szokásos nagy szájával indult neki, Couturet lesajnálta, verte a mellét, hogy Ő született harcos és sehol sincs ellenfele. Szerintem senki sem kényszerítette erre a mérkőzésre, kizárólag az óriási egója meg a zsebe. Bolond lenne Randy olyan visszavágóba belemenni, aminek a szabályai között teljesen esélytelen. Maximálisan igazat adok neki.
Azért az öreg James előtt is le a kalappal a bátorságáért, de ez a végeredmény várható volt.

» ogreface   válasz erre
    2010-08-31 14:23:21

Szipatikus figura Couture nagyon, és igaza vana, hogy boxban borulna.
De sokkal igazságtalanabb lenne őt belekényszeríteni és lekorlátozni a box szabályrendszerei közé.
Toney bevállalta, helyén vannak a tökei, de ő mindent alkalmazhatott volna a saját sportjából amit csak tud, senki nem mondta neki pl. hogy nem üthet...
Couture viszont kapna korlátok rendesen, arról meg ne is beszéljünk, hogy 10-12 menetet egyedül sem bírna ki a ringben.
Ennek még annyi értelme sem lenne, mint ennek az UFC-s mecsnek volt szvsz.

» N_Ricsi   válasz erre
    2010-08-31 14:18:09

Legyen a visszavágó bokszban! Az érdekesebb lenne!

» prince   válasz erre
    2010-08-31 14:11:31

Egyetértek.A suszter maradjon a kaptafánál.

» Bruneor   válasz erre
    2010-08-31 13:41:20

Hát, Couture sokkal szimpatikusabb és intelligensebb, mint Toney, az biztos!

» Perkins   válasz erre
    2010-08-31 13:19:18

Teljesen igaza van, viszont ezek után eléggé nagy gyíkság lenne nem bevállalni, hamár ő kiállt Toney ellen MMA szabályokkal. Amúgy se ütné ki őt egy menet alatt szerintem.

» Beast_Pete   válasz erre
    2010-08-31 13:18:49

Szerintem meg nagy hülyeség lenne kihagyni. A visszavágóban talán még több pénz lenne. És mi van ha veszít? Semmi.

    2010-08-31 13:16:38

akkor ezek után kicsit fura ez az ufc vs boxing, meg nem merészkednek a bokszolók az ufc-be megjegyzések...

» vizslahal   válasz erre
    2010-08-31 13:15:43
fel