×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Úgy tűnik sikerül megegyeznie egymással Manny Pacquiaonak és Ricky Hattonnak a május 2009-01-20 16:25:36 https://www.profiboksz.hu/2009/01/20/hattonek-engedtek-johet-az-alommeccs/

Hattonék engedtek, jöhet az álommeccs

Úgy tűnik sikerül megegyeznie egymással Manny Pacquiaonak és Ricky Hattonnak a május 2.-ra tervezett szupermeccset illetően. Az új elképzelések szerint a bevételekből Pacquiao 52%-ot kapna és övé lenne az ázsiai és a dél-amerikai televíziós jogdíjak jelentősebb százaléka is. Hatton ezzel szemben az összdíjazásból kapna 48%-ot és az angliai televíziós közvetítési jogokból egy jelentős szeletet. Az ajánlat állítólag mindkét félnek elfogadható, így valószínűleg még a héten bejelentik az összecsapást. Ha valamelyik fél mégsem megy bele az egyezségbe akkor Bob Arum promoter szerint kútba esik a találkozó és mindkét bunyósnak új ellenfelet kell keresni.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

dehogy, csak feltettem egy egyszerű kérdést, amire nem kaptam választ :)))

» arrogant   válasz erre
    2009-01-24 01:09:03

te most kóstolgatsz majom?

    2009-01-24 00:52:42

minden esetre szórakoztató, ahogy erőlködsz. :))) viszont lenne egy kérdés, amiben a segítségedet szeretném kérni, bár nem nehéz: az Oscar-Floyd derbit milyen súlyban vívták? :)))

http://www.profiboksz.hu/cikk....

esetleg Koko és vele együtt a fél világ rosszul tudta? :)))))

» arrogant   válasz erre
    2009-01-24 00:15:26

Ja................Már akkor húzogattam a szemöldököm amikor se a könyvemben se a boxrec-en nem találtam a valamivel ismerősebben csengő super welter-t.Gondoltam,ők biztos jobban tudják mint én.....Most egy kicsit utánanéztem és sokkal nagyobb a kavarodás mint vártam(nem csak váltóban).Ha viszont a szervezetektől független besorolásokat nézem,akkor nem nagyon használják a super weltert profiknál

    2009-01-23 23:52:22

3000

superwelterweight -et használja a WBA és a WBC is, kisközepet pedig az IBF és a WBO

» leibigab   válasz erre
    2009-01-23 08:49:44

mondom, legyen igazad. tehát akkor profi bokszban nincs nagyváltósúly. feljegyeztük. :))))))

» arrogant   válasz erre
    2009-01-22 22:35:57

A Kálló-féle Profiboksz lexikon nem említi a nagyváltót.Váltó után a kisközép jön.......de legegyszerűbb ha felnézel a boxrec-re és csak akkor válaszolsz ha megtaláltad ott a nagyváltót.
Amatőröknél hívják így,azokkal a súlyhatárokkal amit te is írtál.
Minden jót!

    2009-01-22 22:18:31

igazad van, akkor biztos én tudtam rosszul. :)))

http://www.profiboksz.hu/cikk....

» arrogant   válasz erre
    2009-01-22 11:22:39

Elvileg a nagyváltó kifejezést csak az amatőröknél használják.

    2009-01-22 10:13:10

tudod mit? legyen igazad. de azért a hitelesség kedvéért mondhatnál nekem legalább egy jelenlegi profi "kisközépsúlyú" bajnokot. :)))

» arrogant   válasz erre
    2009-01-22 08:14:24

arrogant
Engem különösebben sosem érdekeltek a súlycsoportok súlyhatárai.Ha megkérdeznék tőlem hova esik a 51.8,lehet,hogy mellélőnék kettővel....de te nyíván betéve tudod az összeset!Azt meg,hogy a "nagyváltót is átlépte" Pac,az nálam inkább azt jeleti,hogy azt is kihízta.

66.6-69.8kg(kisközép) : (

    2009-01-22 01:03:18

Apa kezdőőődik!

» ogreface   válasz erre
    2009-01-21 18:06:54

"Milyen furcsa, hogy csak egyetlen bunyós tudta elintézni, a túlértékeltsége ellenére..."

Nem is nagyon volt jó ellenfele. Collazo is majdnem kiütötte.

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-21 17:33:15

Úgy látom a bwint meggyőzte Pac múltkori szereplése.

    2009-01-21 14:54:18

Azért ment ugyanez mert itt valóban kétesélyesebb, mint ott volt. (Csak ott azért volt max a hurrogás, mert sokan szerették volna bukva látni Floydot az arca miatt, de ezen emberek egy része most ugyanúgy éljenzi...)

» Nikike   válasz erre
    2009-01-21 14:33:58

"Mégis ugyanez ment. Hatton túlértékelt."

Milyen furcsa, hogy csak egyetlen bunyós tudta elintézni, a túlértékeltsége ellenére...

    2009-01-21 14:33:20

Mégis ugyanez ment. Hatton túlértékelt.

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-21 14:25:22

Pac nem Floyd.
Mindenesetre ez az a meccs, amikor én spec meg nem tudnám mondani elôre ki gyôz. Mindkettejük oldalán vannak nem kis fegyvertények...

» Nikike   válasz erre
    2009-01-21 12:46:37

Igen, ehhez hasonlókat halottam a Floyd meccs előtt is. Aztán Hatton feküdt ki, csúnyán.

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-21 12:44:36

betlizni fog pacman nem lessz alom meccs mert hosszan fog aludni...hatton kivegzi

» sydney   válasz erre
    2009-01-21 12:38:37

belizar

meglátjuk. ;)

» arrogant   válasz erre
    2009-01-21 10:51:05

Okos megoldás. Már csak a meccsre kell várni, ami szerintem
óriási csemege lesz. Hiába vagyok tudatában, hogy Pacman
egy varázsló, de úgy érzem, most meg lesz fogva...

» Connection   válasz erre
    2009-01-21 10:30:32

arrogant: Igazad van, rosszúl fogalmaztam. Amit mondani akartam, hogy Pac bőven nem elég erős a kisváltóhoz sem. Kb. úgy volt váltósúlyú, ahogyan Roy nehézsúlyú volt. Bárkire rá lehet dobni elég gyorsan jó pár kilót (puding edzés + megfelelő szerek). A szavaimat légyszíves így értelmezd.

» belizar   válasz erre
    2009-01-21 09:58:58

.........

nagyváltósúly: 67-71 kg. ennél egyszerűbben már nem tudom. :(

» arrogant   válasz erre
    2009-01-21 07:22:23

arrogant
Igazad van,tényleg nem kisváltóban volt a meccs,és nem a "nagyváltót" lépte át Pac,hanem a váltót.....de tök mindegy,szerintem ez nem változtat azon,hogy Pac váltó környékén már nem lesz az a bűntető láncfűrészes mint aki volt 50 kilósan.
Sztrego.......Pont ez az,hogy Manny úgy elverte mint még senki és mégsem tudta kivégezni.Az igaz,hogy Oszinak jó álla van de hát volt ő már padlón.Az is igaz,hogy volt olyan momentum a meccsen amikor mintha "megkegyelmezett" volna neki Pac,na de ez nem volt jellemző a mérkőzés egészére.

    2009-01-20 23:24:48

"gondolom hatton azért ki bírja fizetni a sörét 48%-ból is:-D "
undis!
Mostanában ritkábban kerülsz elő, de ez cseppet sem hátráltatja az intuitivitásod.. .:-)

» grabanc   válasz erre
    2009-01-20 22:22:01

Ki gondolta volna???!!! Röhej... oszt ennyi:(

» grabanc   válasz erre
    2009-01-20 22:16:23

3000

Jah, csak ott a bibi, h az Oscar-Pac-et váltósúlyban rendezték, Pac meg a ringben már a nagyváltót is átlépte (bár azt hittem, ez egyértelmű az adatok alapján)... szal az, h mennyire lesz erős kisváltóban, Hatton ellen fog igazán kiderülni. de van egy olyan halovány-kósza megérzésem, nem lesz lekvár. :)))

» arrogant   válasz erre
    2009-01-20 21:34:35

Jön a kizökkenthetetlen, betáplált duma.

» Nikike   válasz erre
    2009-01-20 21:32:00

Go Ricky, Go.....

» Martien   válasz erre
    2009-01-20 21:28:12

Nem sokan verték meg úgy Oscart, ahogy azt Manny tette. Sőt, talán senki.
Hatton Maliggnagi elleni formája is kevés.

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-20 21:27:13

Ha Pac annyira erős lenne kisváltóban akkor Oszit hordágyon vitték volna el a ringből.Hatton pedig boxolt már erősebbekkel is........de tény,hogy a győzelemhez nagyon össze kell szednie magát.

    2009-01-20 21:19:03

De Hatton nagyon meggyőző volt Malliggiani ellen. Ha hasonló színvonalt hoz, nyerni fog..

    2009-01-20 20:56:49

Nekem mint bokszoló baromira nem volt szimpatikus eddig. De mint ember, szerintem egy jópofa gyerek lehet.

» Nikike   válasz erre
    2009-01-20 20:56:24

Hatton amióta Floyd Mayweather Sr. kezeibe van erősebbnek látom őt,és úgy érzem nyugodt szívvel készülhet erre a meccsre.Nagyon jó kezekben van és kicsit változhat Hatton ismertebb játéka,taktikája,ami nagy meglepetést válthat ki a mérkőzés során.Én szorítok Hattonnak,mert egy nagyon szimpatikus boxoló.

» Schneider Máté   válasz erre
    2009-01-20 20:54:05

"Ráadásul a teljesen indiszponált ODLH még segített is azt a benyomást kelteni, mintha Pac már igazából kisváltó-váltó magasságában lenne, pedig nem."

nem szeretnélek elkeseríteni, de azon az estén Pac a ringbe lépéskor 148,5 font volt (67,3 kg) míg Oszi 147 (66,6 kg)..... Pac már bőven váltósúlyú. mindez lefordítva annyit jelent, h könnyedén fogja hozni a súlyt és bivaly erőben is lesz.

» arrogant   válasz erre
    2009-01-20 20:38:13

egy fülessel megfogja a kis mazsolát, s onnantól KO.

    2009-01-20 20:24:38

Sajna Hatton kiütéssel nyer...

    2009-01-20 20:23:21

Jaj én már úgy látnám őket! Kár hogy két kedvencem mérkőzik egyszerre!

    2009-01-20 20:22:38

Véleményem szerint,csunya vereség elé néz Hatton,itt nemsokat fog érni a lökdösödés és a birkozás.

» gazdika   válasz erre
    2009-01-20 20:20:06

Biztos volt, hogy Hattonék belemennek, nekik sokkal fontosabb ez a meccs...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-01-20 20:19:01

Igazából hatalmas lehetőség előtt áll Hatton, mert úgy verheti meg a P4P legjobbját és növelheti jelentősen saját értékét, hogy neki nem is kell igazán top teljesítményt hoznia, hiszen a súlycsoport maximálisan neki kedvez. Ráadásul a teljesen indiszponált ODLH még segített is azt a benyomást kelteni, mintha Pac már igazából kisváltó-váltó magasságában lenne, pedig nem.

» belizar   válasz erre
    2009-01-20 20:15:51

Szerintem nem örömében hanem bánatában fog sörözni a meccs után...

    2009-01-20 19:19:05

itt látszik ha nagyon össze karnak hozni 1 meccset akkor sikerül is. gondolom hatton azért ki bírja fizetni a sörét 48%-ból is:-D

» undisputid   válasz erre
    2009-01-20 18:57:38

Ez a beszéd!A pénz szétosztva,mehet a bunyó!

» ogreface   válasz erre
    2009-01-20 17:39:18

hú, már nagyon várom!

» belizar   válasz erre
    2009-01-20 16:59:57

Micsoda meglepetés :) Egy kis szellőztetés, aztán látszat engedmények, és meg is van a meccs :) Ilyen még eddig nem volt...

    2009-01-20 16:52:55

Nah végre!
Ez okos gondolat volt szerintem, így Pac többet kap, de Hatton sem kap túl keveset.
A meccs szerintem tuti összejön. :)

» IMiKeT   válasz erre
    2009-01-20 16:30:05
Ugrás az oldal tetejére