×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Nagyon ideges lett Ricky Hatton és csapata, amikor meghallotta, hogy Manny Pacquiao 60%-os 2009-01-14 09:14:37 https://www.profiboksz.hu/2009/01/14/komoly-vitak-a-hatton-vs-pacquiao-meccsrol/

Komoly viták a Hatton vs Pacquiao meccsről

Nagyon ideges lett Ricky Hatton és csapata, amikor meghallotta, hogy Manny Pacquiao 60%-os részesedést akar a május 2-án rendezendő szupermeccsből, annak ellenére, hogy korábban az igazságos 50%-os megosztásban egyeztek meg. Az angolok szerint maga Bob Arum jelentette ki ezt és nem értik, hogy a filippínó szupersztár miért változtatott a megbeszélteken. Hatton elmondta, hogy amennyiben Pacquiao ragaszkodik a magasabb fellépti díjhoz akkor nem vállalja a mérkőzést és új ellenfelet keres magának. Korábban Pacquiao is ugyanezt mondta arra az esetre, ha a kisváltósúlyú klasszis nem fogadja el a feltételeit.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Mi az, hogy sztorno??? Miért? Akkor mi lesz, ha ragaszkodnak a 60%-hoz?... Semmi sem. Beállnak abba, figyuzd meg!

» grabanc   válasz erre
    2009-01-15 19:32:40

Nem tudtok olvasni a sorok között? Arum jelentette ki, hogy 50-50%. Egyértelmű, hogy Pac Man sztorno.

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-14 23:15:00

Ha már itt tartunk akkor az lenne az igazságos ha a győztes vinne mindent.. volna némi inspiráció :)

» himpike   válasz erre
    2009-01-14 22:56:37

Meg lesz az... de tényleg folyik a zseton tornászása. Jó lesz Ricky-nek az az "ócska" 40%... :)

» grabanc   válasz erre
    2009-01-14 20:07:50

Ha megegyeztek az 50-50 -ben akkor miért kevernek Pacmen-ék... Igaz a 60-40 lenne igazságos, de ha megegyeztek az más téma.
Sokat akar egyszerre Pacmen, már azon a nyilatkozatán is látszott mikór Margaritot emlegette és Roach csak annyit mondott hogy ő nem tudja...

    2009-01-14 18:57:43

En Hatton helyeben ingyen is bevallalnam.Egyfajta befektetesnek kellene felfogni.Mondjuk valoszinuleg tisztaban van vele,hogy ez lesz az utolso meccse.Malignaggi talalkozo elott azt nyilatkozta,hogy visszavonul ha kikap.
Ezen a meccsen ugyan ugy fog jarni mint az enekes haverja. :-))

» miskacarus   válasz erre
    2009-01-14 17:38:03

Fixpont!

Teniszben a tornákon fix díjak vannak, amiket a tornák határoznak meg. Bokszban a pénzdíjak a bokszolók nevétől, igénytől, kereslettől függően bármennyi lehet.

Teniszben is van bizonyos preferencia, hisz a kiemelt könnyebb ágon juthat el a döntőig. Teljesen más a két sport, a pénzdíjak konstrukcióját is fölösleges összehasonlítani. A teniszezők évente megrendezendő tornákon indulnak szisztematikusan, a bokszolók évente csak 2-3-szor mérkőznek. Emiatt itt a nevek sokkal rugalmasabbá teszik a pénzdíjakat, és kevésbé működik szisztematikusan. De a ranglistákba ugyanígy bele lehetne kötni, a profi boksz nincs ennyire ízig-vérig racionális pillérekre felépítve, de a két sportág ellentéteiből kifolyólag szerintem ez rendben is van.

» manchester   válasz erre
    2009-01-14 17:08:43

Más bunyós is durván ki volt égve (nem a Tito, Quartey, Mosley stb. elleni volt), pont pac haverod ellen. Ja, jó, jó nem, tudom, "élete formája volt"...

» Nikike   válasz erre
    2009-01-14 16:40:16

"Aha, Castillejo szóra sem érdemes... Miért nem? "

Mert durván ki volt égve. Ez nem a Floyd elleni Castillo volt.

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-14 16:32:01

Talán az is benne van, hogy a boxban a nem csak a győzelem számít, hanem hogy azt mennyire látványosan teszi valaki. Pl. kis Klicsek szinte mindig nyer, mégsem ér annyit mint annak idején Gatti, aki ugyan veszített is sokat, de jóval többet adott a népnek. De hát ez csak tipp.

» belizar   válasz erre
    2009-01-14 16:10:36

Van benne igazság(a reklám és szponzorok miatt),csakhogy Federer ugyanolyan eséllyel indul a következő nagy tornán,akár nyer,akár veszít és ugyanannyi pénzt is nyer ott,míg egy ökölvívó egy esetleges vereséggel eleshet későbbi nagy meccsektől,ha mégis eljut oda,akkor rosszabb alkupozícióban lesz a veresége miatt,de legrosszabb esetben ketté is törhet a karrierje.Sztem igazságosabb ha előre megállapodnak.

» superman   válasz erre
    2009-01-14 15:44:17

De felsorolhattam volna termeszetesen a vilag osszes tobbi sportagat, esetleg ha nem tudod ki az a Federer akkor mondok mas peldakat. Termeszetesen attol hogy a Federer a federer 100x annyi reklamban szerepel mint a lofaszjoska, 100x annyi ceg kot vele szponzori szerzodest, ahogyan ez a profi sportoloknak jar, aki hiresebb, jobb stb az felkapottabb, gazdagabb. De amikor a palyan teljesiteni kell akkor teljesiteni kell, es akkor azt a penzt veszi fel a kasszanal, ahanyadik lett az _adott_ versenyen.

» fixpont   válasz erre
    2009-01-14 15:31:14

superman: azert mert a vilag osszes tobbi sportagaban igy van Federer nem elore viszi el a Grand Slam penzt, hanem csak amikor megnyeri, hiaba o a Federer vagod?

» fixpont   válasz erre
    2009-01-14 15:29:25

Igaza van Hatton-nak,iszonyat lóvé lesz ebben a mérkőzésbe,annak az 50%-a jobban hangzik,mint a 40.Jó kis reklám,semmi több,meg fognak egyezni 50-50-ben,ha nem 40-ért is bevállalja Pac-et,az is iszonyat lecsó lesz neki.Gyűjtögetni kell a nyugdíj alapot.Romsy! A héját is edd meg,abban van a sok vitamin...

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-01-14 15:15:30

fixpont,a meccset követően a vesztes ára csökkenni fog,a győztesé növekedni,mért vinne az aktuális meccsen is többet a győztes?

» superman   válasz erre
    2009-01-14 15:12:16

Való igaz. : ) Elsôre még sikerült...

» Nikike   válasz erre
    2009-01-14 15:00:21

Castillo, nem Castillejo...:-)
Nyugi, majd megallapodnak 55-45-ben es mindenki elegedett lesz...

    2009-01-14 14:51:37

Jó étvágyat!

» Nikike   válasz erre
    2009-01-14 14:44:19

Ja, Castillejo szóra sem érdemes, de Mayweather eredménylistájába tutira besorolta volna.

    2009-01-14 14:41:29

Basszameg, pont borsófőzeléket akartam ebédelni :(

    2009-01-14 14:41:02

Aha, Castillejo szóra sem érdemes... Miért nem?
Ha a kedvenced leendô ellenfele (vagy egykori legyôzôje) ver meg valakit, az a valaki ezért volt sz@r, meg azért, ha a kedvenced ver meg valakit, az a valaki meg ezért volt csúcsformában, meg azért. De ennyi, most nem hányom falra a borsót...

» Nikike   válasz erre
    2009-01-14 14:28:55

En azt nem ertem, miert kell rogziteni a fellepti dijakat. Miert nem mondjak azt (nem csak ezen a meccsen, a tobbin is), hogy a 100% egy fix resze jar mindkettonek, a tobbit viszi a gyoztes. Ebben az esetben mondjuk 40% jar Pacnak, 40% jar Hattonnak, es a 20-at viszi a gyoztes. Ha Pacnak van igaza, es o a jobb, nagyobb nev stb, es megveri Hattont akkor elviszi a 60-at amit akart, ha Hatton nyer, akkor meg o erdemli meg. Szoval en hulyesegnek tartom, hogy nincs penzugyi tetje, kockazata a meccsnek.

» fixpont   válasz erre
    2009-01-14 14:26:59

Httonnal szemben a 40% is túlzás, 30-at érdemelne.

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-14 14:19:35

"Tszyu, Castillo... "

Tehát van két neves ellenfele... akiket le tudott győzni. Tszyut szabálytalanságok árárn, Castillot meg hagyjuk, szóra sem érdemes....

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-14 14:18:25

"A P4P és kit vert meg Hatton, hogy ennyit kér között?"

Nem tudom, mások hogy vannak ezzel, de én ezt a mondatot nem értem.

    2009-01-14 13:28:13

De ez megint kezd túlpörögni. Én személy szerint szeretném megnézni ezt a meccset és tök legyantázom, hogy melyikük mennyit kap érte.

» Nikike   válasz erre
    2009-01-14 13:26:05

Fogadja el a 40 %- át és igyon egy pár sört. Nem érdemli meg az 50 %-t.

» matador   válasz erre
    2009-01-14 13:23:37

Tszyu, Castillo...

» Nikike   válasz erre
    2009-01-14 13:12:48

Igazságos 50-50%? A P4P és kit vert meg Hatton, hogy ennyit kér között?

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-14 13:12:01

Meg fognak egyezni. Ez olyan evidencia, mint hogy az alma lefelé esik. A pénzen való nyilvános marakodás már hozzá tartozik a kampányhoz. Hamarosan bejelentik, hogy nem lesz meccs, aztán meg hogy talán. Ha én valakivel meg akarok egyezni, akkor zárt ajtók mögött alkudozok, nem pedig nyílvánosan üzengetek vagy nemzeti csúcsot hívok össze.

» belizar   válasz erre
    2009-01-14 11:35:37

hattontól nem az lenne a normális hozzáállás (persze túlzással), hogy a jelenleg legjobbnak kikiáltottat akár "ingyen" is megveri? pacquiao szempontjain kicsit gondolkodnom kell még :)

» Feverlast   válasz erre
    2009-01-14 11:07:36
Ugrás az oldal tetejére