×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Vitali Klitschko menedzsere kijelentette, hogy igazak azok a hírek, melyek a Juan Carlos Gomez 2009-01-07 08:48:10 https://www.profiboksz.hu/2009/01/07/lesz-klitschko-vs-gomez/

Lesz Klitschko vs Gomez!

Vitali Klitschko menedzsere kijelentette, hogy igazak azok a hírek, melyek a Juan Carlos Gomez elleni meccsről szólnak. Bernd Bonte szerint a felek már majdnem mindenben megegyeztek és valószínűleg március 21-én rendezik meg az összecsapást Németországban. Ez a hír azt is jelenti, hogy a júniusra tervezett Vitali Klitschko vs David Haye csúcsmeccs valószínűleg átcsúszik a nyár végére.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Rj,azt hiszem elég érv és ellenérv elhangzott,ez utóbbi hozzászólásoddal még egyet is tudok érteni.

» superman   válasz erre
    2009-01-09 08:56:37

Ugyan nyalatkoztam, h Haye hogy is kerül az asztalra, de oly szépen elvitatkoztok rajta, hogy gratulálnom kell...eszem szerint mindenkinek, szívem szerint RJJ-nak..:)

» grabanc   válasz erre
    2009-01-08 23:35:55

OK, belizar,bár én Haye-t sem érzem egy igazán nagy nehézsúlyú durranásnak. Valahol ő is a jelenlegi nehézsúly jellemzője, - ha sokak szerint a Klicskóknak nem lett volna esélye sok korábbi bajnok ellen, ez fokozottan érvényes Haye-re. Ez nem Haye kritikája, és még kevésbé a Klicsko testvéreké.

    2009-01-08 21:19:02

mola

Hogy miért nem számít nagy névnek, Gomez? Mert van 2 meccse a valamikor szebb napokat látott Oliver McCall ellen, meg ez a legutóbbi Virchis ellen, ezen kívül semmi... Ezért...
Az mindegy, hogy jobb-e Gomez, mint Rahman vagy Maskaev, csak meg kell nézni ez utóbbiak kikkel bokszoltak már... Gomez kikkel?!

superman

Én meg azt mondom, hogy Haye-n rajta volt a nyomás rajta, hiszen a nehézsúly "megmentőjének" de legalábbis üdvöskéjének harangozták be, illetve ő is saját magát... Ezért szerintem kicsit még összeszedetlen volt az elején...

Haye undisputed volt, Gomeznek nemhogy címegyesítése, még ellenfele sem volt, csak olyan bokszolt ellene, akit az Universum megengedett...

Haye a Carl Thompson még egy kis hülyegyerek volt 10-0-0 (10KO) mérleggel odavitték világbajnoki címmeccsre... Pfff... Az 1.menetben ronggyá verte Thompson-t, csak nem tudta kiütni, eltaktikázta magát Haye, kiütötte magát... Ennyi történt...

Amit meg Gomez gyorsaságáról írsz lehet, hogy úgy van, de Haye nem egy lassú, agyatlan, nehézkes nehézsúlyú, aki ellen csakúgy meg lehet csinálni az "iskolázást"...

A Gomez vs Díaz-on meg nem a hideg fej volt a gond, hanem az, hogy Gomez-nek túl nagy volt az arca... Sőt, mintha dagadt is lett volna, úgy rémlik...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-01-08 19:10:39

bocs greg,pedig tényleg úgy emlékeztem.
RJ,Barrett csak egy bokszzsák volt Klicsko ellen,Haye ellen viszont többet talált,többet támadott és leütötte.De ezt felesleges tovább ragozni.
Olyan gyors egymásutánban érkező ütésekből álló kombinációkat és kontratámadásokat soha nem láttam Haye-től,amilyeneket Gomez üt.Õ is tud ügyes dolgokat,de ezeket így nem.
Az hogy Haye nagyobb neveket vert meg cirkálósúlyban,azt úgy mondják másként,hogy többet bizonyított,nem úgy,hogy sokkal jobb,mivel ez utóbbit nem tudhatjuk.
Díaz valóban nem sokkal jobb Thompsonnál,csak ő egy hideg fejre mért lucky punch-al nyert nehézsúlyban,míg Thompson cirkálósúlyúként több ütéssel módszeresen szétverte Haye-t.

» superman   válasz erre
    2009-01-08 18:37:59

Gomez miért nem számít nagy névnek a "harmat gyenge nehézsúlyban"? Mennyivel kevesebb ő mint SamPeter vagy mondjuk Rackhman? Szerintem mindkettőt verné, sőt Haye ellen is lenne keresnivalója! Klitschko meg fogja dádázni mint a többieket is, de Gomez nálam inkább benne van a top 10-be, mint mondjuk Rackhman, Peter vagy Maskaev vagy Tony vagy McCline!

    2009-01-08 16:59:08

Barrett partiban volt Haye ellen???
Már a kötelek megállították mikor még be sem lépett a ringbe...
Szerintem Haye elég hamar felmérte, hogy kivel áll szembe és ennek megfelelően "kezelte"... Talán túl szellősen is...

Nem gondolom azt sem, hogy Haye rosszabb lenne a gyorsaságban és kombinatív bokszban...

Egy magasak, az ütőtávuk szintén hasonló...

Arról nem is beszélve, hogy Haye sokkal jobb cirkálósúlyú bokszoló, mint Gomez... 11 címvédés, DE KIK? Az Universum kiszelektált hurkái?! Mert megcsinálták ezt a WBC-nél is...
2db "név" van a listában: Aurino és a középsúlyból induló Castro... Õk a nagy nevek?!
Ilyeneket találunk Haye-nél, sőt sokkal jobbakat is...
Rossito, Gurov, aztán az azóta világbajnok lett Fragomeni, a korábbi undisputid Mormeck és Maccarinelli, aki azért szintén nem egy hurka...

Gomeznek a balkezessége egy fegyver lehet, de ez önmagában nem lehet elég, más olyan tényezőt, meg nem látok, amivel Gomez Haye fölé kerekedhetne...

Ja igen... Ha szerinted Thompson egy másodrangú kiöregedett bunyós, akkor Yanqui Díaz-t minek mondanád...?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-01-08 16:36:56

omega: "kérnék mondjuk 5 nevet, akik ellen a Klicskók nem a "címvédés mániája" által vezérelve állhatnak ki... "

Inkább csak egyet mondok: Haye. Nyilvánvaló, hogy az lenne a pénzesebb és az érdekesebb meccs is, már csak az ellenfél nemzetisége miatt is. Vitya simán lesérülhet a Gomez meccsen, vagy az arra való felkészülésen. Ezért érzem kalandorságnak. Amúgy Gomezzel sincs semmi bajom, de ha nem akarnának 4 övet egyszerre birtokolni a Klicskók, akkor szerintem tojnának Gomezre. Ezt próbáltam leírni, de valamiért felkapták páran a vizet.

» belizar   válasz erre
    2009-01-08 13:53:35

"Jirov-ot konkrétan a legjobbnak tartották,amíg el nem bukta a címegyesítést Toney ellen"

Az címvédés volt, nem egyesítés!

    2009-01-08 13:18:52

ja és elfelejtettem kiemelni Gomez kontratámadásait,amit ilyen magas súlycsoportban nem tud más jelenleg emlékeim szerint(még Toney-nak voltak szép kontraütései).Haye legnagyobb előnye vele szemben az ütőereje,de ha nem sikerülne padlóztatnia Gomezt,akkor sztem kikapna tőle.

» superman   válasz erre
    2009-01-08 13:18:03

Ha nem érted,elárulom,mért hasonlítom Cole-t és Jirov-ot Haye-hez: mindhárman cirkálósúlyú világbajnokok voltak és cirkálóban a legjobbak közé tartoztak(Jirov-ot konkrétan a legjobbnak tartották,amíg el nem bukta a címegyesítést Toney ellen,ahol esélyesként lépett ringbe,nem úgy mint Haye Mormeck ellen,de ez most nem lényeg).Szóval Cole nehézsúlyban csak felhozóembernek volt jó,Jirov meg szépen visszahúzott cirkálóba,mivel esélye sem volt a nehézsúlyúak ellen.

Gomez játszi könnyedséggel intézte el valamennyi cirkálósúlyú ellenfelét a 11! címvédését is beleértve,Haye kikapott egy kiöregedett másodvonalas bunyóstól és mások ellen is voltak nehéz percei.

Gomez kézgyorsasága sztem jobb,mint Haye-é és ő már bizonyította,hogy elég precíz és intelligens,hogy simán megverjen egy akár fizikai fölényben lévő nehézsúlyút is.

Gomez fordított alapállású,kiemelkedő a kézgyorsasága és olyan sokütéses kombinációkat indít,amiket rajta kívül senki a súlycsoportban.Technikailag ,kézgyorsaságban sztem jobb mint Haye.11 nehézsúlyú meccsen megszorítani sem tudták (egyszer belelépett egy ütésbe az első menetben,de Haye ennél sokkal nagyobbat is botlott ugye).

Azért van különbség Klicsko és Haye meccse közt,ugyanis Barrett-nek semmi esélye nem volt a gyenge állú Klicsko ellen,míg Haye-el azért partiban volt és padlóztatta is.
Így néznek ki a tények kicsit más megvilágításban.Nem állítom,hogy Gomez megverné Haye-t,de nem lehet annyira leírni,ahogy azt te teszed...

» superman   válasz erre
    2009-01-08 13:11:53

superman

De miért hasonlítod Cole-t, meg Jirov-ot (akit amúgy kedveltem cirkálóban) HAYE-hez?! Nem is értem... Egyikük sem volt Undisputed cruiserweight... Nem tudom, milyen jobb belépő kellene még ennél a nehézsúlyba?!

Haye és Gomez cirkálósúlyú ellenfeleit pl. össze sem lehet hasonlítani...

Haye azért lehet sikeres nehézsúlyban, mert nagyon gyors itt, ütőereje is van (nagyobb, mint Gomeznek), precízen üt... Nagyon intelligensnek tartom Haye-t a ringben... Az ütőtáv is általában neki fog kedvezni és ez nagyon fontos előny...

Haye egyetlen hibája a védekezésének szellőssége... Ebből még akár lehet is problémája a ringben...
Egyébként Gomez mit tud, amivel megverheti Haye-t? Szerintem semmit...

Másrészt Haye most jött fel idén véglegesen nehézsúlyba, annyiszor padlóztatta Barrett-et, mint egy "nagyütő" Wladimir Klicsko, Gomez meg már 6 éve bohóckodik ebben a súlycsoportban, persze, hogy TÖBBET BIZONYÍTOTT... Pfff...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-01-08 12:09:46

RJ,nehézsúlyról beszélünk,emlékezz vissza hogy járt a volt cirkálósúlyú bajnok Al Cole vagy Vassily Jirov, Haye még juthat akár az ő sorsukra is,Gomez viszont bizonyította,hogy simán ki tudja pontozni a nagy ütő nehézsúlyúakat is.Ennek tükrében az a megállapításod,hogy kizártnak tartod,hogy Gomez legyőzze Haye-t,nem tűnik igazán megalapozottnak.

» superman   válasz erre
    2009-01-08 08:50:09

omega: olyanokat fogsz hallani akiknek már köze nincs a bokszhoz, pl James Tony meg David Tua.

» himpike   válasz erre
    2009-01-08 06:35:34

Kíváncsi vagyok melyik bokszoló dobná el azt az övet amit amiért több éves kihagyás után egyből bokszolhatott. Elég érdekesen nézne ki....

» himpike   válasz erre
    2009-01-08 06:29:36

"... és most jön a szokásos Lewis előrángatás+564 "mi lenne ha" meg "ki is nyert valójában" hozzászólás.De akkor rögtön eret vágok magamon! :-) "
Ne tedd ogreface, ha annyiszor vágsz eret magadon ahányszor ez elő fog jönni, akkor szerintem ered nem marad márciusra :)

    2009-01-07 23:13:20

Egyesek azért nem beszélnek ide, mert pl. egy Klicskó-Gomez topikban előkerül egy harmadik (Haye) és előjönnek a fikázók... vitatkozzon velük az APEH...
Nincs miről, tele vannak elégedettséggel... gas

» grabanc   válasz erre
    2009-01-07 21:13:33

csak egy kérdés belizar felé:
kérnék mondjuk 5 nevet, akik ellen a Klicskók nem a "címvédés mániája" által vezérelve állhatnak ki...

    2009-01-07 20:53:07

Ezt jó, hogy hozzátetted, hogy nehézsúlyban... Mindazonáltal Haye-nek ez volt a 2.meccse a "nagyfiúk" között, ennyiből nehezen lehetett volna többet kihozni, mint amit ki hozott...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-01-07 19:20:06

Gomez sokkal többet bizonyított nehézsúlyúként Haye-nél.

» superman   válasz erre
    2009-01-07 18:43:05

Én is kizártnak tartom, hogy Gomez megverné Haye-t...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-01-07 17:58:22

Gomez nem nyerne Haye ellen..szvsz
Nagyobb a sérülés veszélye ha még beiktatnak még egy rizikófaktort :(.....nehogy ez miatt maradjon el a Haye elleni meccs.

» Victor   válasz erre
    2009-01-07 16:47:22

Sokan lenézik Gomezt, pedig ha becsülettel felkészül elég nehéz ellenfél lehet. Igaz hogy párszor rossz útra tért, de szerencsére átgondolta a dolgokat. Haye ellen ő nyerne véleményem szerint. Haye most fel van kapva mert volt pár jó meccse cirkálóban, de Gomez meg tízszer védte meg a WBC címét cirkálóban! Haye-t túlbeszülik, Gomezt meg lebecsülik. De Vitali ettől függetlenül mindkettő ellen nyerne.

    2009-01-07 16:35:05

Így van Gomez megérdemli, ha nem is fog pár menetnél többet kihúzni akkor is.

    2009-01-07 16:03:00

Az a helyzet, hogy Gomez is megérdemli a címmeccset, kivárta.
Ne csak a nagy nevek "játszhassanak" egymással. Én se hiszem hogy nyer Gomez, de meddig várjon még és kire hogy címmeccsen bizonyíthasson?

    2009-01-07 16:02:08

" Vitali és Vova még a harmatgyenge nehézsúlyban sem tudta az öveket begyűjteni. De, ők sztárok... "
A hatalmas sztár David Haye, pedig ebben a harmatgyenge nehézsúlyban sem lesz képes semmi érdemlegeset alkotni.

    2009-01-07 15:48:09

... és most jön a szokásos Lewis előrángatás+564 "mi lenne ha" meg "ki is nyert valójában" hozzászólás.De akkor rögtön eret vágok magamon! :-)

» ogreface   válasz erre
    2009-01-07 15:37:44

Apa kezdődik 2009-ben is...

» Iron Cat   válasz erre
    2009-01-07 15:17:15

"Vitali és Vova még a harmatgyenge nehézsúlyban sem tudta az öveket begyűjteni."

Látom, Sztrego, nem tettél újévi fogadalmat...

    2009-01-07 15:06:29

Auntofermo igázad van, Gomez vs Haye, a győztes pedig kap egy nagy verést Vitalitól. Egyik se birna a nagy pofonokat. Hajrá Vitali

» matador   válasz erre
    2009-01-07 15:01:51

Jah Vitali végül is csak évek múlva tért vissza(nemrég, boksz nélkül meg elég nehéz öveket gyűjteni)és hülyére verte Sztrego üdvöskéjét, Samupetit, a másiknak meg 2 öve van.. A 4. övön meg Valuev ül, és a Sauerland nem is fogja hagyni felállni egyhamar. A szokásos magas színvonalú postok egyikét olvashattuk megint lol.. A cirkálósúly meg a nehézsúly között hatalmas külömbség van.

» himpike   válasz erre
    2009-01-07 14:58:59

Sztrego elfogult és összevissza vagy mint mindíg....

    2009-01-07 14:29:18

Hay nem nagy sztár, acsak vitathatatlan cirkálósúlyú bajnok volt....
Hány ilyen bajnok volt eddig?
Vitali és Vova még a harmatgyenge nehézsúlyban sem tudta az öveket begyűjteni. De, ők sztárok...

» Sztrego   válasz erre
    2009-01-07 14:15:29

Ez így van. Hayenek csak az arca nagy nehézsúlyban. Meg a ringen kívüli stílusa bunkó. De egy Barrett letekerte ahogy azt kell is az ilyenekkel. Pislogott is és szerette volna ha számolnak rá...
Majdnem rosszul lejtett a hazai pálya... Gondolom ő nyár végéig pihen szépen, nehogy hitelét veszítse, ha véletlenül kicsapja valami felhozóembernek szánt senki. Így megmarad a remény a Klitschko utálóknak. És azoknak akik oly nagyra tartják kb. a semmi miatt meg azért mert jól mutat a ringben...

    2009-01-07 13:25:52

Szerintem sem akkora sztár Haye.... Vitali Gomezzel sokkal jobban meg fog szenvedni! Haye a gyenge álla miatt hamar feküdni fog. Egy Gomez-Haye eliminátorit szívesen megnéznék...és ebből nem biztos hogy Haye jönne ki jól!

» Antuofermo   válasz erre
    2009-01-07 13:04:01

Belizar!

Haye nem akkora nagy név, hogy dobja érte Vitya az övét. A két Klitschko uralja most a kategóriát, így fogalmam sincs, miért kéne neki azért kompromisszumot hoznia, hogy ő adjon lehetőséget másnak.

» manchester   válasz erre
    2009-01-07 12:12:48

Minek ez a meccs, ugyis mindenki tudja, hogy vagy kiütés vagy nagy verés lesz a vége és Klicskónak ez megint csak egy edzőmeccs lesz.
Nem kéne komolytalan meccsekre pénzt áldozni, ha pedig erre van pénz és az emberek ezt szeretik akkor a nehézsúly tényleg nagy válságban van.

    2009-01-07 11:54:53

amúgy szerinem is nyerni fog.

» belizar   válasz erre
    2009-01-07 11:32:14

Mindez csak a Klicskók övgyűjtő szenvedélyének köszönhető. Nagyon beégett az agyukba ez a "négy öv egyszerre" idea. Más ekkor a sztár simán dobná az övet a jobb meccsért.

» belizar   válasz erre
    2009-01-07 11:32:01

vitali leuti Black Panther-t..gyerunk Klics

» slovakia   válasz erre
    2009-01-07 10:53:35

Vitali az igazi bajnok most nehézben.A gyér mezőnyhöz képest jó ellenfelei lesznek,már csak Valuev kell a végére,és róla el lehet majd azt mondani,hogy a lehetőségeihez képest mindenki ellen kiállt.

    2009-01-07 10:00:22

Oke vettem az adast!!

» gyilok   válasz erre
    2009-01-07 09:29:35

Arra föl, hogy Gomez a WBC-nél kötelező kihívó, Vitalij pedig a világbajnok, és ha az is akar maradni, akkor le kell gyűrnie Gomezt. Ennyi!

    2009-01-07 09:22:39

Juan Carlos Gomez fekudni fog csak nem ertem mire fol ez a mecs. Felhozo meccs??? Arra talan jo lesz.
Csak Vitali Klitschko meg ne seruljon mert latni akarom hogy uti szet a nagyszaju David Haye-t.

» gyilok   válasz erre
    2009-01-07 09:18:45
Ugrás az oldal tetejére