×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A Fritz Sdunek mellett a legjobb európai edzőnek tartott Enzo Calzaghe szerint Wladimir Klitschko 2008-10-15 13:45:18 https://www.profiboksz.hu/2008/10/15/calzaghe-klitschko-a-legrosszabb-vilagbajnok-akit-valaha-lattam/

Calzaghe: Klitschko a legrosszabb világbajnok, akit valaha láttam

A Fritz Sdunek mellett a legjobb európai edzőnek tartott Enzo Calzaghe szerint Wladimir Klitschko minden idők legrosszabb nehézsúlyú világbajnoka. "Jelen pillanatban bárki sikeres tud lenni nehézsúlyban. Felhizlalom a fiamat, Joe Calzaghet 17,5 fonttal és máris tudna nyerni egy címet. Wladimir Klitschko a legrosszabb világbajnok, akit életemben láttam. Gyengébb, mint Primo Carnera. Személyesen nem ismerem, de bokszolni azt egyáltalán nem tud." - mondta Calzaghe papa, aki jelenleg fiát készíti fel a novemberi Roy Jones elleni ütközetre.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Ugyan gyerekek! A Klitschkok a nehézsúly bármelyik korszakában ott lennének a top 15-be, a nehézsúlyú bunyosok soha nem a technikáukról voltak híresek ezt mindenki tudja (kivéve talán Alit). Egy jó nehézsúlyú bunyosnak két dologban kell megfelelnie, baromi nagyot tudjon ütni és ha őt megütik azt el bírja viselni (ez mondjuk Wlad-ra nem igaz). A Cazaghe papa, ha felhizlalná a fiát csak nevetség tárgya lenne, bármelyik Klitschko testvér agyon verné, csak egy ütés elég lenne!

    2008-10-17 14:32:43

Miseta Gábor Dániel:
Lennox meg egy király bokszoló, de ha a véleményére vagy kiváncsi Vitalijjal kapcsolatban, akkor sz.rt se ér.
Tehát attól, h a tréner bácsi "elé nem ismersz senkit a tanyán" ( :) ), ő még szintén emberből van, és tévedhet is.

» qaz123   válasz erre
    2008-10-16 22:18:28

A boksznak megvannak a maga szabályai, és Lewis visszavonulása óta nincs olyan bunyós, akinek az eredményei megközelítették volna Klicskóékét, vagy akinek 50%-nál nagyobb esélye lenne ellenük. Sorra vernek le mindenkit, és aligha azért, mert teljesen bénák :) Tökéletesen megtalálták mindketten a számukra leginkább ideális stílust, és ezzel igen eredményesek tudnak lenni. Érzelmeket ritkán indítanak be a meccseik, ez tény :) Főleg Vova meccsei. Az is tény, hogy voltak náluk technikásabb nehézsúlyúak is. De azért itt asszem páran túlzásba estek kicsit :) Bárcsak Klicskók képessége lenne az átlag a nehézsúlyban... Akár még nézhető meccsek is lennének néha :)

    2008-10-16 11:38:05

"..hogy nem tud bokszolni, az nem újdonság.
Csak hüledezek, mennyi klicsko fanatikus van itt!
Enzo Calzaghe pedig egy élvonalbeli edző, aminél már nincsen följebb!
Itt meg le van hurrogva- magyar mentalitás "

Kedves Misi! (És nemcsak Te...)
Hagyjuk már állandóan ezt a magyarozást, meg magyar mentalitást. Nem ízlik a fagyi? Tipikus magyar vagy! Nem tetszett az új Nick Cage film? Tipikus magyar vagy! Nem egyezik a véleményünk? Na, látod, tipikus magyar vagy!! Ez ízlés dolga, de ha gondolod, a barátaid körében viszont nyugodtan társíthatsz kényszerképzeteket bárkihez...

Nem vagyok Klicsek fan. ("Nem tetszik ági bunyója? Klicsek fan vagy!") Nem csípem kimondottan egyiket sem.
Ettôl függetlenül ne kelljen már elhasalnom az öreg ágin? Miért kéne? Ki, vagy kik miatt? "Bokszilag" az öreg Maytôl viszont elvagyok haslva...
(Zárójelben és halkan: az egyik kedvencünk egy és ugyanaz a személy, megsúgom. A többinek ne kelljen már feltétlenül egyezni és ha nem egyezik, ne ez döntse már el, mennyire bírok általad/általatok tipikus magyarnak vélt mentalitással...)

» Nikike   válasz erre
    2008-10-16 11:23:28

"Klitschko minden idők legszarabb nehézsúlyú világbajnoka. Ilyen mezőnyben nem nehéz annak lenni. "

:D:D:D - ez nagyon ott volt...

» grabanc   válasz erre
    2008-10-16 10:49:55

Szerintem volt szarabb bajnok is bőven nála. Viszont ha Wlad nem tud bokszolni, akkor mit mondana Vitalijra?
Ebből az egészből annyi igaz, hogy ha csak rajta múlik, Wlad dögunalmas meccset csinál.

» kiscapa   válasz erre
    2008-10-16 09:44:09

Igaza van. Klitschko minden idők legszarabb nehézsúlyú világbajnoka. Ilyen mezőnyben nem nehéz annak lenni.

» Munibaba   válasz erre
    2008-10-16 08:36:22

Én igazi, megkérdőjelezhetetlen bajnoknak a tekintem Vlagyimírt már évek óta. Lehet panaszkodni, de a 6 milliárdos földi populáció ennyit tudott kitermelni.

OFF: Gyerekek, túlreagáltok mindent... Megint megfeledkeztek a média szenzációhajhász, valóságot eltorzító voltáról. Szegény Enzoék most annyira reflektorfényben vannak, hogy nem tudnak egy jót szellenteni anélkül, hogy ne legyen ott egy újságíró a közelben. Ráadásul - mint minden rendes angolban vagy velsziben, - nyilván benne is ott dolgozik a Guiness minden este 7 után. Szóval akárhogy figyel, előbb-utóbb mond baromságokat, amiket a kontextusból kiemelve jó kis bulvárhírré lehet formálni.

» belizar   válasz erre
    2008-10-16 05:44:04

..hogy nem tud bokszolni, az nem újdonság.
Csak hüledezek, mennyi klicsko fanatikus van itt!
Enzo Calzaghe pedig egy élvonalbeli edző, aminél már nincsen följebb!
Itt meg le van hurrogva- magyar mentalitás

» Miseta Gábor Dániel   válasz erre
    2008-10-16 02:36:41

(... szavait... szakértelmét...) : )

» Nikike   válasz erre
    2008-10-15 23:04:22

Itt már akárki írhat (bármilyen hülyeséget)? Nézd te Klicsekéket, haver, akár helyettem is...! (Vagy nyalakodd Enzo bá akármijét tovább.)

» Nikike   válasz erre
    2008-10-15 22:55:34

Azért az már bőven a nevetségesség kategóriája, hogy a Klicskók sorra zúznak le félkézzel mindenkit, aki eléjük kerül, közben meg ilyen okosok böförésznek, hogy nemtud bokszolni...
Persze, mint tudjuk, állampolgári jog hülyének lenni, de mi értelme van reklámozni?

    2008-10-15 22:34:48

Klicskó a legrosszabb rémálmotok.

» Killjoy   válasz erre
    2008-10-15 22:18:49

Mennyi embernek csípi a szemét, hogy még ötletük sincs ki tudna, akár csak menetenként 1-2 pontozható ütést bevinni akármelyik Klicskónak. Szánalmas ez az erőlködés, hogy ha nem megy a ringben akkor szavakkal próbálnak ártani. Tiszta hiszti.

» Killjoy   válasz erre
    2008-10-15 22:16:34

Hol olvastátok azt a BAROMSÁGOT, hogy a Sárkány nehézsúlyba tart??? Noooormális???
Hogy lehet ezen a képtelenségen agyalni?
RRJ-t is kikészítette az 1xes nehézsége. Most pedig Joe fogja kikészíteni...

» grabanc   válasz erre
    2008-10-15 21:26:28

Látod Sztrego,megvan a Messiás!Joe fogja legyőzni a Klicskó testvéreket,hogy ne legyen időhúzás,egyszerre a kettőt...Hát persze, hogy egyet értesz a papával,hiszen fikázza Klicskót...Mellesleg Enzo osztja az észt a nagyérdeműnek?Sorra buknak el a bajnokai, már csak a fiacskája maradt,remélem az sem sokáig.Go Roj!!!

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2008-10-15 21:21:42

Bagoly mondja verebnek nagyfeju.Az o fia aztan egy nagyon ugyes bokszolo,csak neha ugy utt mint ahogy a macskak karmolnak.Majd mikor egy jol eltalalt felutestol amit roy fog neki kuldeni ajultan fog fekudni ,akor majd a papa rafog jonni,hogy korulbelul mi is igazan a boksz

    2008-10-15 21:08:49

Enzo Calzaghe azt hiszem többet ért a bokszhoz,mint a túlfűtött profiboksz.hu Klicskó hívői. Ennyit erről. Szeressétek az egyoldalú unalmas meccseit,mert megérdemlitek :))

» akárki   válasz erre
    2008-10-15 21:05:34

Most a legjobbak , ki volt nagyon régen, ki volt a közel múltban, ki lesz a jövőben más kérdések . De most a legjobbak és egyben kritika a jelenben igaz. Ki tehet róla ? senki
Vitya most letarolna az egész mezőnyt, de meg kell fizetni ezeket a veréseket. Jó pénz nélkül senkit nem fog hülyére verni.
Ha nektek van pénzetek ? szerencsére nekem nincs

» matador   válasz erre
    2008-10-15 20:58:44

Én kedvelem Calzaghe bunyóját, de amióta Roy-jal lekötötték a meccsüket, mintha megbolondult volna kicsit, az apja meg még inkább...

Hogy lehet ilyet kijelenteni Wladimir Klicsko-ról?!
Tiszta hülye... Ahogy valaki már mondta, nosza verje már meg valaki ezt a lúzert... Emmanuel Steward is az idiótákat szereti edzeni...
Calzaghe nehézsúlyban?! :) Még viccnek is rossz! Miért nem arról beszél, hogy az öregapó leütötte a fiát az 1.menetben félnehézsúlyban, akkor mit akarna nehézben?! Pfff... Tegyen már valaki szájkosarat az öregre...

És ahogy qaz123 megírta, hogy valakiktől el kellett venni ezeket az öveket, akkor azok mik, ha Klicsko a legrosszabb...?!
Egy kicsit paradox...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2008-10-15 19:42:23

Szálljon már le a földre azért ez az öreg!

    2008-10-15 18:52:44

Nekem szimpatikus bunyós Calzaghe, de azért ez kicsit sok. A papa is tisztában van vele, hogy kb az első komoly ütésig bírná a fiacskája!

» Miskolci   válasz erre
    2008-10-15 18:15:51

Azé igy vagy ugy, Klicsek ledarálná kolbásznak Calzagét, pffff

» uzsidoboz   válasz erre
    2008-10-15 17:16:42

Sztrego lefizette Ági papát? :)))

» chubba   válasz erre
    2008-10-15 16:44:55

Ez van ...
Itt nem a BÖRSZIN számit vagy az adott név !!!! Egyszerüen a Klitscko testvéreket MINDENKI csak lehúzza,mert szánalmas a Nehézsúly és mellette még ÖK sem nevezhetőek Igazi Vitathatatlan Bajnokoknak ,még ebben a könnyen játszható Activity játék időszakban sem .... Max ,megvernek egy öreg Legendát !!

» Iron.01 The Legend Tyson_   válasz erre
    2008-10-15 16:37:17

Végere egy olyan nyilatkozat amivel majdnem teljes egészében egyet tudok érteni. Ági nehézben egy kicsit túlzás de a többi teljesen helytálló.
És srácok én sem rajongok ági stílusáért de boxolni azt bizony nagyon tud. Ez vitathatatlan. Roy-nak pedig már semmi esélye sincs ellene, 4-5 évvel ezelött kellett volna beválalnia Ágit, Ez a meccs már csak a pénzről fog szólni Roynak.

    2008-10-15 16:28:05

Jó lenne 1 Calzaghe Wlad meccs....:) 3 menetig simogatná Wlad hasát, addig Wlad rátehénkedne, a 4. menetben meg Calzaghe olyan fülest kapna hogy kiesne a csarnokból! Megörült az öreg! Még szerencse hogy a fia nem fogadja meg apja tanácsat a sarokban ,hanem a saját feje után megy! :)

» Shaham   válasz erre
    2008-10-15 16:20:35

Lehet,hogy unalmas a meccs Klitchko-nál,de hatásos,az tuti!

» Tom-Boy   válasz erre
    2008-10-15 16:19:30

Így van, ági sem az a letisztult, tanítanivaló bokszstílusáról ismert egyén. (De nem ismételgetem most általános jelzômet vele kapcsolatban.)

Viszont egyet megint nem értek. Itt tényleg olyan hirtelen lesz mindenki fedhetetlen szupersztár. Dawsont orrba-szájba fikázta itt szinte mindenki, de frankón. A Johnson meccs után konkrétan még "számon is lett kérve rajta", hogy mit keres vb-cím a tulajdonában egyáltalán. Lecsavarta a hétvégén polírgyíkot (akit szintén túlértékeltnek tartunk), most hirtelen ô a legnagyobb királyaduász. (De Margyval majdnem ugyanez volt a szitu Cotto elôtt. Elismerve ugyan, de valahol mégis lesajnálva - a többség simán vereséget jósolt neki, mert Cotto a hegy csúcsa... Cotto bukott - nem a hegy csúcsa és persze mindenki tudta eddig is... -, most Margesz a világ legnagyobbika.) Értem, hogy változnak a vélemények olykor, de ennyire, kedves "ezerfejû Cézár" szakértôi kara?

» Nikike   válasz erre
    2008-10-15 16:17:13

A fia sem tud bokszolni, csak csephadarni. A Klicskonak legalabb latvanyos kiutesei vannak, nem ugy, mint a fianak. Remelem, hogy Roy visszatalal a regi formajahoz, es akkor nyugdijba kuldi ezt a digot a fiaval egyutt!

» Ivánka András   válasz erre
    2008-10-15 16:02:30

Tény, hogy ritka sz.r meccseket bokszol az utóbbi időben, de azért enyhe túlzás ágipapa kijelentése. A papa meg ne felhízlalja a fiacskáját, hanem készítse fel Dawson ellen a RJJ elleni mecss után. Ha őt megverné tényleg jó bokszoló, persze ez csak akkor érvényes, ha sikeresen túllép Roy Jones Jr.-on.

    2008-10-15 15:53:33

"Felhizlalom a fiamat, Joe Calzaghet 17,5 fonttal és máris tudna nyerni egy címet."
Aha, és a hatalmas ütőerejevél simogatná a 110 kilós fiúkat? Sokra menne vele...

» Maris_szomszed   válasz erre
    2008-10-15 15:36:38

greg!

Byrd-re sok mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy nem tud bokszolni. Látványra amúgy a többi általad említett sem rosszabb Wladimirnál. Persze ha az ember leporolja a világbajnoksága előtti meccseket, akkor rájön, hogy Wlad is tud szépen bunyózni, csak nem igazán mer vagy akar.

    2008-10-15 15:10:11

kritika és kritika között óriási különbség lehet. Mondjuk szerintem az öreg Calzaghe ülepet csinál a szájából, de így legalább kap egy kis reflektorfényt. Ha neki megéri, felőlem csinálja...

    2008-10-15 15:07:22

Tommy Burns, vagy Sharkey szerintem gyengébb volt Primo Carneránál, ha már így visszamentünk... De visszatekinthetne a közelmúltra is, hiszen volt világbajnok Trevor Berbick, Hasim Rahman, John Ruiz, Chris Byrd is...

    2008-10-15 15:07:04

Szerintem nem kell minden szót szószerint értelmezni...Ez csak egy újabb kritika a Klitschkok és a nehézsúly felé egy szakember szájából. Millió edzőt, bokszolót, szakírót lehetne mondani, akik megtették már a kritikájukat Klitschkoék és a jelenlegi nehézsúlyú mezőny felé.

» leibigab   válasz erre
    2008-10-15 15:01:49

Ennyi erővel a fia is gyenge, mert csak csapkod. Bokszolni egyáltalán nem tud. :)))

    2008-10-15 14:53:10

Nem értem mit érte meg ezt nyilatkozni azt leszámítva, hogy a hírkben szerepel. Ráadásul ez most nem is aktuális. Ha Vityáról mondja az más. Persze annak sem lett volna semmi értelme, mint ahogyan ennek sem volt.

    2008-10-15 14:36:26

Enzo bácsinak nem tanította meg az anyukája hogy halottakról vagy jót vagy semmit.De ezt írjuk a nyilatkozat előtt legurított több pintnyi Guinness számlájára! :-p

» ogreface   válasz erre
    2008-10-15 14:33:53

Enzo ugyanazt a gyógyszert szedi, amit Don King? :)

    2008-10-15 14:31:57

Ha Klicsko a legrosszabb, akkor vajon mit gondolhat Shannon Briggsről, Liakovich-ról, Ibragimovról? :)

» molino   válasz erre
    2008-10-15 14:29:42

Én nem hiszem, hogy egy olimpiai aranyérmesre ilyet kéne mondani, hogy "nem tud bokszolni".

    2008-10-15 14:22:17

Ági és a papa, hétvégén cumit fog szopogatni.

» Blackpanther   válasz erre
    2008-10-15 14:21:49

Ekkora badrságot régen hallottam. Egyszerűen hihetetlen hogy ilyen cikkek egyáltalán megjelennek. Honnan az idézet?

    2008-10-15 14:19:27

Ha a legrosszabb alatt a "legunalmasabb bunyót produkáló" kifejezést érti akkor igaza van, különben pedig nem tudja mit beszél. Megérdemelné a papa, hogy megpróbálja bebizonyítani amit mond, de Áginak ezt nem kívnom. qaz123-mal teljes mértékben egyetértek.

    2008-10-15 14:09:17

Soha nem fognak egymás ellen bokszolni.

    2008-10-15 14:06:10

MOST VOLT A TV-BEN, HOGY DON KING 100 MILLÁT AD A KÉT KLICSKÓNAK, HA LÉTREJÖN EGY CSLÁDON BELÜLI MECCS!!!
100 milla, dollárban....

» qaz123   válasz erre
    2008-10-15 14:03:20

ennyi erővel Vova is mondhatná hogy Joepapa meg a legrosszab edző, aki csak a fia miatt van ott ahol van, de a többi emberét valahogy mostanában kipucolták az élvonalból... A jelenben Vova a legeredményesbb, az pedig h jó vagy nem azt az eredmények határozzák meg sztem... gyenge?? győzze le valaki ezt a gyenge bajnokot...

    2008-10-15 14:02:22

Miért nem az a legrosszabb bajnok, akiktől már elvette az övet?
Két rossz közül akkor melyik a jobb?
Idióta.

» qaz123   válasz erre
    2008-10-15 13:53:19

De azért ez a fiamat felhizlalom még ráér RJJ utánra is. :)

    2008-10-15 13:49:12

Én is. :)

    2008-10-15 13:48:09

Most először értek egyet Ági papával.

» Sztrego   válasz erre
    2008-10-15 13:46:49
Ugrás az oldal tetejére