×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A korábbi vitathatatlan nehézsúlyú világbajnok Lennox Lewis kijelentette, hogy a királykategória 2008-07-15 08:59:15 https://www.profiboksz.hu/2008/07/15/lewis-szerint-klitschkonak-nincs-ellenfele/

Lewis szerint Klitschkonak nincs ellenfele

A korábbi vitathatatlan nehézsúlyú világbajnok Lennox Lewis kijelentette, hogy a királykategória mai mezőnyében egyetlen olyan bunyós sincs, aki komoly kihívás elé tudná állítani az IBF és a WBO öveket birtokló Wladimir Klitschkot. Az angol bokszoló elmondta azt is, hogy szerinte David Hayenak sincs esélye az ukrán óriás ellen, aki minden ellenfelével szemben nyomasztó fizikai és technikai fölényben van. Lewis az interjú végén hozzátette, hogy véleménye szerint az ő visszatérése jelenthetné a Klitschko uralkodás végét, mert más nem tudja megtörni az ukrán bokszoló hegemóniáját.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Hi! Today I have written the review specially for www.profiboksz.hu Read and tell that you think about AdultFriendFinder :)
16]Free Adult Friend Finder Review...
Things You Should Know About AdultFriendFinder Before You Join


http://adult-friendfinder.idoo...

Learn everything you need to know about AdultFriendFinder now before you decide to join with this online dating site for adult sex personals and swingers contacts.

If you are looking for a little spice in your sex life, FREE Adult Friend Finder site can assist you! With more than 18,936,844 active members looking for a good time, adult friendfinder is the most popular, largest and busiest adult personals site on the web. With 1000's of registered members posting explicit photos, it's the most excellent place to meet up hot and sexy women and men.

Adult Friend Finder Site Slogan:
"The World's Largest Sex and Swinger Personals Community"

Adult Friend Finder Overview From Site:
"You can make new friends; find the hottest singles, wildest couples and sexiest groups. Whether you're straight or gay, looking for sexy women or men, you'll find everything you want on Adult Friend Finder. Indulge your fantasies."

How Adult Friend Finder Works?

- You simply complete the free registration form available here... The whole process takes you only a few minutes.
- Sneak a quick look at millions of profiles of eager sex seekers around your area.
- Read and reply to emails from members who are looking forward to meet you in person.
- Participate in cyber sex or read erotica submitted by adultfriend finder active members.
- Hop into a closet-full of other nasty activities - all for FREE! It's that easy.
16]Join AdultFriendFinder Here...

Adult Friend Finder Membership Features:
Adult Friend Finder will assist you meet new friends, swingers & real partners for sex and fun within your own city or wherever you go.

- Browse millions of explicit profiles with sexy photos looking for real "adult" action from real members.
- Send and receive email anonymously and safely. Your information is completely confidential - so no one knows your real identity unless you give it to them.
- Chat LIVE and meet new friends in exclusive nude video chat system. Have Cyber sex, set up local parties, or arrange other panty-bunching activities.
- If you are fond of reading hot erotic stories, pull your pants down and read the night away in their FREE online adult magazine section, subscribe to monthly newsletter. Or create some sticky (or stinky) questions about sex on advice line.
16]Take AdultFriend Finder Tour Here...

You Can Search Members By:

Your condition: Man, Woman, Couple (man and woman), Couple (2 women), Couple (2 men), Group (men and/or women), TS/TV/TG.
What you are seeking for (Interested in meeting): Man, Woman, Couple (man and woman), Couple (2 women), Couple (2 men), Group (men and/or women), TS/TV/TG.
Between the ages of: 18 and __. (upto 99)
What you are looking for: 1-on-1 Sex, Group Sex (3 or more), Discreet Relationship, Erotic Chat/Email/Phone Fantasies, Bondage & Discipline, Cross-Dressing, Miscellaneous Fetishes, Exhibition/Voyeurism, Sadism & Masochism, Fun, Other "Alternative" Activities.
16]Become Adult FriendFinder Member Now...
http://adult-friendfinder.idoo...
Adult Friend Finder Costs:
Adult Friend Finder standard membership is free for life. You’ll never be asked for credit card information. As a standard member, you can chat, send instant messages and browse through the global database of profiles. If you prefer to speed up your search process or want sex over and over again, then adult friendfinder do offer premium membership option for as little as 25 cents (or less!) per day with far more privileges which includes:

- Pinpoint "super searches" by keywords (like bi or busty) or exact location.
- Regular email notifications providing you with 20+ new member matches.
- Unlimited email, chat, ICQ action and more!!!

What's Unique about Adult Friend Finder:
You can search profiles right down to your local area and that’s worldwide. This feature makes adultfriend finder stand out from the crowd of other most adult dating sites. You will also gain access to the network of Friendfinder online dating services like Asia Friend Finder, Senior Friend Finder, Passion.com, Amigos, Alt.com, OutPersonals and Gay Friend Finder etc…

Adult Friend Finder Site Link:
Over 18,000+ new people like you join adultfriendfinder on a daily basis, so you'll always find new hot friends. The adult friend finder membership is FREE, simple and anonymous to join! You have nothing to lose for giving them a try, we know you won't be disappointed.

If you are ready, here's the link to register your free account...
16]Click Here To Visit AdultFriend Finder ...

WARNING: Adult Friend Finder site contains adult content and nudity. If that kind of material offends you, don't click on the link above.
Tags:
adultdating
adultfriends
adultpartners
adultpersonals
chatonline
chatroom
datingchat
datingservice
datingsite
findsexpartners
freechat
freedatingonline
friendfinder
fuckfriends
fuckpartners
girlfriend
groupsex
hotgirl
hotguy
hotwoman
hottestsingles
internetdating
internetpersonal
matchmaker
meetsingles
nudewebcams
onlinedating
onlinepersonals
personalwebsite
romanceonline
seniordating
sexchat
sexfriends
sexpartners
sexygirl
sexywebcamvideos
sexywebcams
sexywoman
singleconnection
singleman
singlemanseekingwoman
singleromance
soulmate
swingeraction
swingerpersonals
wildestcouples

» LofeAleno   válasz erre
    2008-11-11 08:07:31

Hi! Today I have written the review specially for www.profiboksz.hu Read and tell that you think about AdultFriendFinder :)
16]Free Adult Friend Finder Review...
Things You Should Know About AdultFriendFinder Before You Join


http://adult-friendfinder.idoo...

Learn everything you need to know about AdultFriendFinder now before you decide to join with this online dating site for adult sex personals and swingers contacts.

If you are looking for a little spice in your sex life, FREE Adult Friend Finder site can assist you! With more than 18,936,844 active members looking for a good time, adult friendfinder is the most popular, largest and busiest adult personals site on the web. With 1000's of registered members posting explicit photos, it's the most excellent place to meet up hot and sexy women and men.

Adult Friend Finder Site Slogan:
"The World's Largest Sex and Swinger Personals Community"

Adult Friend Finder Overview From Site:
"You can make new friends; find the hottest singles, wildest couples and sexiest groups. Whether you're straight or gay, looking for sexy women or men, you'll find everything you want on Adult Friend Finder. Indulge your fantasies."

How Adult Friend Finder Works?

- You simply complete the free registration form available here... The whole process takes you only a few minutes.
- Sneak a quick look at millions of profiles of eager sex seekers around your area.
- Read and reply to emails from members who are looking forward to meet you in person.
- Participate in cyber sex or read erotica submitted by adultfriend finder active members.
- Hop into a closet-full of other nasty activities - all for FREE! It's that easy.
16]Join AdultFriendFinder Here...

Adult Friend Finder Membership Features:
Adult Friend Finder will assist you meet new friends, swingers & real partners for sex and fun within your own city or wherever you go.

- Browse millions of explicit profiles with sexy photos looking for real "adult" action from real members.
- Send and receive email anonymously and safely. Your information is completely confidential - so no one knows your real identity unless you give it to them.
- Chat LIVE and meet new friends in exclusive nude video chat system. Have Cyber sex, set up local parties, or arrange other panty-bunching activities.
- If you are fond of reading hot erotic stories, pull your pants down and read the night away in their FREE online adult magazine section, subscribe to monthly newsletter. Or create some sticky (or stinky) questions about sex on advice line.
16]Take AdultFriend Finder Tour Here...

You Can Search Members By:

Your condition: Man, Woman, Couple (man and woman), Couple (2 women), Couple (2 men), Group (men and/or women), TS/TV/TG.
What you are seeking for (Interested in meeting): Man, Woman, Couple (man and woman), Couple (2 women), Couple (2 men), Group (men and/or women), TS/TV/TG.
Between the ages of: 18 and __. (upto 99)
What you are looking for: 1-on-1 Sex, Group Sex (3 or more), Discreet Relationship, Erotic Chat/Email/Phone Fantasies, Bondage & Discipline, Cross-Dressing, Miscellaneous Fetishes, Exhibition/Voyeurism, Sadism & Masochism, Fun, Other "Alternative" Activities.
16]Become Adult FriendFinder Member Now...
http://adult-friendfinder.idoo...
Adult Friend Finder Costs:
Adult Friend Finder standard membership is free for life. You’ll never be asked for credit card information. As a standard member, you can chat, send instant messages and browse through the global database of profiles. If you prefer to speed up your search process or want sex over and over again, then adult friendfinder do offer premium membership option for as little as 25 cents (or less!) per day with far more privileges which includes:

- Pinpoint "super searches" by keywords (like bi or busty) or exact location.
- Regular email notifications providing you with 20+ new member matches.
- Unlimited email, chat, ICQ action and more!!!

What's Unique about Adult Friend Finder:
You can search profiles right down to your local area and that’s worldwide. This feature makes adultfriend finder stand out from the crowd of other most adult dating sites. You will also gain access to the network of Friendfinder online dating services like Asia Friend Finder, Senior Friend Finder, Passion.com, Amigos, Alt.com, OutPersonals and Gay Friend Finder etc…

Adult Friend Finder Site Link:
Over 18,000+ new people like you join adultfriendfinder on a daily basis, so you'll always find new hot friends. The adult friend finder membership is FREE, simple and anonymous to join! You have nothing to lose for giving them a try, we know you won't be disappointed.

If you are ready, here's the link to register your free account...
16]Click Here To Visit AdultFriend Finder ...

WARNING: Adult Friend Finder site contains adult content and nudity. If that kind of material offends you, don't click on the link above.
Tags:
adultdating
adultfriends
adultpartners
adultpersonals
chatonline
chatroom
datingchat
datingservice
datingsite
findsexpartners
freechat
freedatingonline
friendfinder
fuckfriends
fuckpartners
girlfriend
groupsex
hotgirl
hotguy
hotwoman
hottestsingles
internetdating
internetpersonal
matchmaker
meetsingles
nudewebcams
onlinedating
onlinepersonals
personalwebsite
romanceonline
seniordating
sexchat
sexfriends
sexpartners
sexygirl
sexywebcamvideos
sexywebcams
sexywoman
singleconnection
singleman
singlemanseekingwoman
singleromance
soulmate
swingeraction
swingerpersonals
wildestcouples

» LofeAleno   válasz erre
    2008-11-11 06:40:33

Kicsit késtél...

» Nikike   válasz erre
    2008-07-16 15:18:19

azt hallottátok már, hogy egy Zamora nevő srác szarrá verte Alit?????

:-))))))

    2008-07-16 15:00:18

Amúgy nagyon ott van ez a kép. : )

» Nikike   válasz erre
    2008-07-16 12:49:59

Flex
pontosítok csak 1 képen láttam őket fiatalon de konkrétan hogy egymást verték volna azt nem . de azon a képen ha jól emlékszem bantázs v kesztyű volt rajtuk és ebből gondoltam hogy volt meccs.

» undisputid   válasz erre
    2008-07-16 09:13:50

Tökéletesen igaza van. Wladot simán kicsapná. Azon a meccsen a "kisklicskó" nézne olyan ilyedten a ringben, mint ahogy ellen szoktak. Persze kár erről beszélni, amíg Lewis nem tér vissza.

    2008-07-15 22:41:38

És mi van akkor, ha Lewis azért fényezi Wladimirt, mert jól tudja, látja a boxát, hogy általa verhető lenne.
Mert zavarba hozható, felborítható: És esetleg egy titkos edzőteremben már néhány hónapja meg is kezdte Lennox az edzéseket. Titokban talán már Stwearttal is dumcsizott telefonon.....:)
Egy két győztes Klicsko meccs, ésetleg mégegy világbajnoki öv, és színrelép majd Lewis, és kiüti Klicskot....az lenne a parádés visszatérés!
és ezzel méginkább legendává válhatna....

Sztem hülyeség, kizártnak tartom szinte ezt a dolgot!




De mi van ha mégis????? :)

    2008-07-15 21:35:18

Azt már megszoktuk, hogy szar a nehézsúly, de én attól tartok, hogy a félnehéz is ilyen lesz! Max egy év és Roy, Hopkins, Calzaghe is eltűnik.
Az Tyson rajongásról csak annyit, hogy Õ azt csinálta amit a nézők szerettek! Kivégzésre készült minden meccsen, ezért nézik az emberek a boxot. Aki taktikai csatára kiváncsi az nézzen sakkot. Szerintem sokkal látványosabb meccsekt produkált mint bárki más.

» emondeo   válasz erre
    2008-07-15 21:08:11

Most olvastam, hogy a harmatsúlyú Alfonso Zamora legyőzte Alit!

(Amúgy te egy állat vagy, Leibi, ha meg nem haragszol! : ) De a legjobb értelemben véve!! - Ez bók lett volna, amolyan én módra.)

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 21:02:59

Jaj de unalmasak már ezek a szövegelések Lewis-tól. Vitalij-jal se mert újra kiállni, és Vlad-dal se fog, akkor meg minek mond ilyeneket?! Ja hogy szólásszabadság van?! Akkor nem szóltam semmit... : )

» Zoli74   válasz erre
    2008-07-15 19:53:43

Csak aztán fél év múlva nehogy azt olvassam valahol, hogy még a harmatsúlyú Alfonso Zamora is legyőzte volna Muhammad Alit :-)))

» leibigab   válasz erre
    2008-07-15 18:52:36

Na akkor egy kis ajándék tőlem a hardcore fanoknak:-) Címe: (A 70-es évek)harmatsúlyú bajnoka Alfonso Zamora, "hogyan verte meg" Muhammad Alit

Zamora, egy harmatsúlyú, kiütötte Eusebio Pedrozat, aki kipontozta Locky Lockridget, aki kiütötte Roger Mayweathert, aki kipontozta Vinny Pazienzat, aki a 3-ból kétszer is jobbnak bizonyúlt Greg Haugennél, aki az első meccsükön legyőzte Hector Camachot, aki megverte Roberto Durant, aki meglepetésre legyőzte Iran Barkleyt, aki megállította a volt nehézsúlyú bajnok Gerrie Coetzeet, aki kiütötte Michael Dokest, aki 1 menetben megállította Mike Weavert, aki jobbnak bizonyult James Tillisnél, aki pontozással megverte Ernie Shaverst, aki pillanatok allatt elpusztította Ken Nortont, aki pontozással legyőzte Muhammad Alit!

bocs az offért

» leibigab   válasz erre
    2008-07-15 18:25:34

Ja és a máktól az picikét messze volt:))))

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 18:11:37

De erről nem vagyok hajlandó többet írni!!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 18:10:57

Vitya menet 1,2,4,a többi Lennoxé volt:)Bár a hivatalos pontozás nem ez volt!:))

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 18:10:23

lefthook!!!A 2-ban volt megfogva!!Vitya viszont a 3-ik 10-ik másodpercében a bal-jobbtól amitől leszakadt majdnem a fél feje!!!!:))))

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 18:09:26

Ahhoz, hogy győzzön nem visszatérnie kellene, hanem időt utaznia. Inkább örüljön, hogy Vitali nem ütötte ki legutóbb, sőt győzni is tudott. Elég mákja volt, mert iszonyatosan meg volt fogva a 3. menetben, Vitali meg nem ment rá érthetetlen módon.

» lefthook   válasz erre
    2008-07-15 18:06:01

Az utolsó mondatod nagyon nagy igazság.

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 17:21:09

Ez már akkoriban is téma volt ugyhogy onnan valahonnan!:)De hogy miben és hol azt ne kérdezd,de nem kurirban vagy mai napban!:))

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 17:12:20

2:03, Savarese. Ezen mit röhögtem. : )

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 17:04:40

Bagira 70 ...

Te ezt ,hol OLVASTAD ... ?????

Nem vagyok elfogult,ANNYIRA .....

Pl ... Roberto Duran ,na ő egy igaz KRETÉN VOLT,de értékeltem ..... Mert egy ikon volt ..

Ajándék Srácok ... http://www.youtube.com/watch?v...

» Iron .01   válasz erre
    2008-07-15 16:59:54

Mé'választódik el a szövegem????

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 16:50:49

Mielôtt valaki megint betalál, milyen mekkora hülyeségeket írok, csak szeretném megjegyezni a téma "eltávolodottság" miatt, hogy ezen gondolatmeneten "szárnyaltam" tovább...

"Csak, hogy pontosítsak egy csöppet. Aki Alit elverte az nem az a Spinks volt akit Tyson kiütött...(De mielőtt leírod, tudom, Berbick szarrá verte Alit, Berbicket meg szétcsapta Tyson)"

Egyébként tényleg nem kell különösebb reklám a Klicskó fivéreknek. Csak itt, ezen az oldalon is mindig parázslik a hangulat, ha egy hírben benne van a nevük.

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 16:50:47

Nikike hát te mindig meglepsz!:)))))Inkább meg sem szólalok!:))))

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 16:50:22

Flex ne légy ebben olyan biztos!:)Lehet hogy aki máshogy fogad az lenne utcán!:)))Mint már írtam 7 évvel a meccselésük előtt kitért azért Lewis elől!!És nem a pénz volt az oka!:)Hollie 30 milla,Lewis 45 milla azé'ez Mikenak sem aprópénz volt!;))

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 16:49:23

... Jones pedig elverte Toney, Toney meg nagyon lenullázta Holyfieldet, aki viszont elverte Tysont, mint a bokrot... Jones a valaha volt legnagyobb nehézsúlyú. Úgyhogy lehet csöndelni Lewis-zal, Alival, Bowe-val, Klicsekekkel, bárkivel, akivel csak szerettetek volna példálózni... : )

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 16:46:19

Bagira,akkor most lengethetnéd a "fedél nélkült" valamelyik kereszteződésben:)

    2008-07-15 16:45:48

Az bizti jó meccs lett volna!;)))))Valószínűleg!!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 16:45:14

Most akkor van vagy nincs?Undisputid azt mondja látta!

    2008-07-15 16:44:07

Tysont 2szer egy Michael Bennt nevű emberke is leütötte sparring közben!Õ ütötte ki Morrisont az első menetben!Aztán Hide meg őt ütötte ki!!!:))Undisputid mivel Lewis sem félt Tysontól én meg rá tettem volna az összes pénzem:)))))

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 16:43:45

Iron

Csak, hogy pontosítsak egy csöppet. Aki Alit elverte az nem az a Spinks volt akit Tyson kiütött...(De mielőtt leírod, tudom, Berbick szarrá verte Alit, Berbicket meg szétcsapta Tyson)

» leibigab   válasz erre
    2008-07-15 16:41:24

Igaz akkor már Tucker sem volt túl fiatal!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 16:36:43

És ha már ott tartunk volt pár közös ellenfele Mikenak és Lennoxnak és Brunót kivéve Mike szenvedett velük tovább,sőt volt akit ő ki sem ütött!Tuckerrel pedig végig nyomták mindketten!:)Hide pedig kiütötte a 4-ben!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 16:35:41

Én pl.nem csipáztam Lewist az elején,de érdekes módon megkedveltem!!:)Tysont szerettem de aztán megutáltam a barbár sportszerűtlen viselkedése miatt!!:)Ettől még mindkettő topon volt!Iron .01 ennyire ne légy elfogult!!Ali akkor már nem annyira volt Ali azért ezt tedd hozzá!!Senki nem vitatja Tysont de Lewist se kéne olyan kép pedig nincs!!!Ha lenne ahogy alant irták akkor már mindenki látta volna a meccsük előtt!!!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 16:31:52

off: leibigab-ot gyereknek beállítani, ha profibokszról van szó... hhhmmm... hát nem tudom... kedves iron.01, tény hogy ez itt nem egy nyelvész oldal, de azért ha annyira nagy szakértő és rajongó lennél, először jó lenne, ha le tudnád írni a neveket rendesen, és csak utána mennél neki másoknak ennyire...
on: a mai nehézsúlyú mezőnyben ne csodálkozzunk, ha Lewis-t, Vitalij-t kérdezik lépten-nyomon...

    2008-07-15 16:30:06

(Jó lesz az Leibingernek is.)
Tetszenek a következetes érveid és tényleg, milyen igazad is van. A baj, hogy nagyjából olyan komolyan hangzik, mint hogy a te papád erôsebb, mint a mieink.

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 16:30:03

Persze,Persze ......

Ezt tudom,hogy ki írta elöször ... Lempinger Gábor vagy valami Hasonló box Mágus meg a hasonló írok .. Viccc

Azt is írták,hogy Koko jobb mint Hammed meg Morales ... Jajjjj ne !!!!!!

Az nem volt FAIR,hogy ökörségnek véled azt ami neked,nem hiteles ..

Meg már ilyenek is,hogy ez volt jobb az volt jobb ??????

Pl .. Tyson laposra Verte Holmest ..... Mig Holyfiled kemény 12 menetig görcsölt vele,söt bajban is volt ... Tyson szintén Laposra verte Spinks emberkét is AKI ... elverte Alit ...

Ilyenkor Mi van ??????

Ezzekről miért nem beszél senki GYEREKEK ...

» Iron .01   válasz erre
    2008-07-15 16:22:37

McCall volt az edzôpartner? Ô volt, aki sírt a Lewis meccsen?

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 16:16:15

Köszi, Leibi.

Holyfield pedig nemcsak Mike-tól nem félt. Az öreg nagyon nem az a hú de félôs fajta.

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 16:14:58

Iron.01

Mi nem fair? Csak egyszerűen megjegyeztem, hogy ez nem egészen így volt. Amúgy nem vagyok Lewis fan, sőt semmilyen fan nem vagyok.

Ja és még valami. Az a bokszoló, aki évekig Tyson edzőpartnere volt és aki laposra verte Lewist, az lecsapta Mike-ot is edzésen, viszont Tysonnak soha nem sikerült leütnie McCallt. - tegyük hozzá ezt is - csak a történeti hűség kedvéért.

» leibigab   válasz erre
    2008-07-15 16:12:09

Nikike

1984 elején Damato edzőtáborában néhány napig együtt készült a 17 éves Tyson és a 18 éves Lewis. (egyikük az olimpiára másik az arany kesztyűre) Ott sparringoltak néhányszor.

» leibigab   válasz erre
    2008-07-15 16:04:31

Leibi, akkor most tényleg volt ilyen házibuli?
Iron, kinek a stílusára gondolsz? Szerintem senki nem írt most olyan rettentôen bosszantó hangnemben. A többit viszont már - szokásomhoz híven - nem is értem.

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 16:03:38

"Cas Damató házában még ugymond gyereként .. Boxolt egymás ellen Lewis és Tyson ."
akkor ezek szerint jól láttam. van 1 Tyson-ról szóló dokumentum filmem amiben ezt a képet láttam. csak nem akartam hinni a szememnek.
persze ez a küzdelem nem jelent sokat. ill. nem jelentett volna. a fénykorában lévő Tyson a fénykorában lévő Lewis ellen. az már igen. Tysonra tettem volna nem létező dollárjaimat.
viszont nagyon érdekes Tyson verhetetlenségi mítoszára annó Hollyfield reakciója: miszerint Tyson ellen ha nem félsz és keményen visszatámadsz akkor van esélyed a győzelemre. persze rajta kívül ezt nem sokan tudták véghez vinni. mindenesetre Hollyfield volt az egyik olyan ember aki nem illyedt meg vasmiskától. Lewis elég más stílusban küzdött. először én sem szerettem de aztán rájöttem hogy az egyik legrutinosabb róka. aki ravaszságban még Hollyfieldet is fölözte. ha mondjuk elkezdene edzeni és visszatérne Wologya ellen nem az ukránra tennék.

» undisputid   válasz erre
    2008-07-15 16:02:33

Én normálisan írtam,Akkor te is legyél FAIR velem... Ez a stilus nem ide való ..

Ha Lennox Fan vagy megértem,mert tényleg egy Legenda volt ...

A fénykép meg itt van NÁLAM,meg a Kenedy gyilkosának az önéletrajza is ....

Ilyet APÁM ?????????

Te aztán ...

Olvastam Uram ...És miért lenne ökörség ??????

Olyan LEKVÁR boxoló verte LAPOSRA Lewist,akii Tyson EDZÕPARTNERE VOLT ÉVEKIG ... Ezt szinte mindenki TUDJA ... Szakálas TÖRTÉNET uram ..

Jajjj ,kicsit PIPA lettem ... Elnézést Kérek Srácok mindenkitől ,DE EZ NAGYON BRÚTÁL VOLT ...

» Iron .01   válasz erre
    2008-07-15 15:59:28

Iron.01

Nem vagy egy kissé elfogult Ironnal?:-) Dehogynem...

"És még valami, ezt nagyon kevesen tudják,hogy Cas Damató házában még ugymond gyereként .. Boxolt egymás ellen Lewis és Tyson .. És fényképes bizonyiték volt rá,hogy Lewis FENÉKRE ÜLT ám,de rendesen ... egyszóval Tyson kiütötte ... "

Ez pedig nem egészen így volt! Tyson sleppjéből beszéltek egy ilyen fényképről, de azt soha senki nem látta:-) (Ha lenne ilyen, hidd el már rég megtaláltad volna a neten. Sem Lewis, sem az edzője (aki ott volt) nem így emlékszik erre. De még Tysontól sem olvastam ilyet, hogy azt mondja, hogy egyszer sikerült leütnie Lewist.....
Lewis is adott Tysonnak, és Tyson is Lewisnak, de leütés nem történt, max. csak néhány elvetemült Tyson fan szeretné ezt gondolni, hogy úgy volt.:-)

» leibigab   válasz erre
    2008-07-15 15:57:26

De ha még azt mondod, hogy mondjuk Tyson és Bowe gyerekkorukban... Csak nem értem Lewis mit keresett volna D'Amato kéglijében. Ha e téren hiányosak az ismereteim és a jam-kan-ang is csiszolódott valamilyen formában a kisöreg kezei között, javítson ki bárki, nem veszem zokon.

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 15:51:16

Arra a fényképre szerintem sokan kíváncsiak lennének, tényleg mutasd meg, vagy ne gyere ilyen ökörségekkel.

És akkor mi van amúgy, ha gyerekként leütötte esetleg? De most komolyan?!

    2008-07-15 15:48:17

Lewis; Cus D'Amato házában...?
Figyelj, ha erre a képes bizonyítékra van valami elérhetôséged link formájában, örömmel venném, ha bekopiznád. Úgy szívesen megnézném. (Pedig én pont nem vagyok az a nagy Lewis párti, csak ez így ebben a formában elég erôsen városi legendás. Abban a tekintetben meg fôleg, hogy mi a nicked.)

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 15:44:42

Hááááát Srácok AZ a helyzet,hogy nagyon ELTÉRÕ modón ÉRTELMEZÜK ezt a Box - történelmet ÉS PERSZE UGYMOND A SZEREPLÕKET IS !!!!!!!!!

Egyszerüen HIHETETLEN komolyan mondom,De ez van ......

Lennox Lewis tény,hogy undisputed bajnok volt ... stb

De én pl,soha nem voltam TV előtt hajnalig mert most Õ fog boxolni .... Soha nem jött át nekem az ő boxa ... Nem és Nem .. De persze a tisztelet jár NEKI ..

A 80 - as években Õ még egy sehol nem volt ,de ez Igaz Holyfoldre is mert ő cirkáló volt ,Bowe pedig még ért mint egy Jó bor ... Vajon akkor ki vitte a HÁTÁN ezt a nehézsúlyt ...

Tyson ... Hmmmmm

És még valami, ezt nagyon kevesen tudják,hogy Cas Damató házában még ugymond gyereként .. Boxolt egymás ellen Lewis és Tyson .. És fényképes bizonyiték volt rá,hogy Lewis FENÉKRE ÜLT ám,de rendesen ... egyszóval Tyson kiütötte ...

Még annyi,hogy tartom,hogy Lewis nem volt FAIR,mert Haye jóóóó boxoló és NEM kell őt leírni ...

Már lewisnak sem menne,mert okos boxoló azt tény ,DE már nincs NÁLA annyi Kondi,hogy Oda tegye magát .... Kizárt !!!!!!!!!


És ki Lenne az Edző ????????
Jó viccc mi ??????

» Iron .01   válasz erre
    2008-07-15 15:36:37

"Manny bácsi, Manny bácsi, játszhatok én is Vova szép kesztyûivel?"
http://www.klitschko.com/eng/i...
http://www.klitschko.com/eng/i...

"Igen Vityus, de aztán add szépen vissza nekünk, mert kell az öcsédnek"
http://www.klitschko.com/eng/i...

Na, jó ez az off végképp gyenge volt, de valahogy nem szerettem volna kihagyni.

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 14:57:11

Azért túlzásokba se essünk, az összeveszéstôl ez igen messze volt.

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 14:52:52

most nem összeveszni akartam csakhát meg kell védenem néha ezt a szerény 2méteres izomkolosszust hisz itt mindenki bántja:-)

» undisputid   válasz erre
    2008-07-15 14:49:15

Jajjjaj, undis, kérlek ne magyarázd meg ismét a vicc poénját. Te jófej gyerek vagy, ne akadjunk már mindig össze (itt). : ) (Vagy az én savam nem elég magas vagy te olvasod félgôzzel...)

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 14:37:52

Lewisnál???Rahmannál ok de Lewisnál??És az hogy nézhetetlen eldobom a séróm!!?:)))))

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 14:35:53

ehez csak annyit (már hogy kötekedjek) hogy Klitschkónak ez ép itt 1 védekezése mert sokszor 2-ős fedezék helyett (amit nem is ismer) kinyújtott kezekkel hátrál. ezt láttam már sokszor Rahmannál és Lewisnál is.

» undisputid   válasz erre
    2008-07-15 14:34:23

A képhez meg még annyit, hogy jópár évvel ezelôtt egy rádiós nyereményjáték egyik beugratos kérdése az volt, hogy érvényes-e, ha bokszban egyszerre üt két kézzel a versenyzô? Nos, mindjárt magam elé vízuáltam egy vérprofi bunyóst, amint mindkét karja egyszerre lô ki, egy finom kis "párosjab" formájában. Na, gondolat-képileg szintén termékeny "kollégák", hogy tetszik? A fantáziában kevésbé jeles résztvevôknek pedig ez az aranyos kis Klicsek öcskös be is mutatja!

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 14:26:37

Na, azért Roy ellen biztos megnézted a légypapírost, Greg, igaz...? : )

Talált, süllyedt:)! Az mondjuk egy olyan szitu volt, amikor lehetett sejteni, hogy komoly alázás lesz. De pl. Rahman ellen nem néztem meg, mint utólag kiderült, jól tettem...:)

    2008-07-15 14:21:00

Na, azért Roy ellen biztos megnézted a légypapírost, Greg, igaz...? : )
"Nem hiszem, hogy bárkinek kötelező lenne leülni és megnézni Klicsko meccseit"
Elhiszed, hogy el is tettük (jójó, sokadmagammal néztem, de ha mondjuk ketten vagyunk, akkor sem nézzük...)? De ez most megint egyéni szoc részemrôl... : )

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 14:17:26

Nem kifejezetten, de Sztrego biztos kajálni fogja. (Ez jelent meg a fightnews-on a meccs után, de gyorsan ki is cserélték. Vajon miért...?)
De te ezzel az LL-el hirtelenjében jól bekavartál... aztán rájöttem, hogy Lewisra gondolsz. : )

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 14:11:54

"Én bízom benne, hogy David H. megállítja őket és újra látjuk fetrengeni a 2 "klasszist"! :) "

Alex, Te mikor láttad Vitalijt "fetrengeni"? Mert én nem emlékszem, hogy padlózott volna bármelyik meccsén is.

Én továbbra sem hiszem, hogy Vlagyimir Klicsko tehetne róla, hogy jelenleg ilyen a nehézsúly, és nincs ellenfele. Azt sem gondolom, hogy kerülné a kihívásokat, és kikerülné a jelenlegi súlycsoport potenciális keményebb ellenfeleiet. Tény, hogy nincs most a mezőnyben egy Holyfield, egy Tyson, egy Lewis, egy Holmes, Frazier, stb., sőt, még egy fiatal Tua szintű kihívó sem, de erről hadd ne az ukrán tehessen már! Õ hogy oldja meg ezt a helyzetet, hogy nincs a nehézsúlyban jelenleg egy potenciális valódi bajnok sem?!

Tisztára marhaság és értelmetlen azzal jönni állandóan, minden Klicsko hírnél, ötvenezer hozzászóláson keresztül, hogy mi lenne, ha Holyfield mondjuk most lenne aktív, és hú, akkor aztán hogy megverné Klicskot, meg Tyson hogy kiütné egy meneten belül, meg mittudomén. Lehet... És, akkor mi van?! Van esély ilyen meccsre? Nincs! Akkor meg minek állandóan, megállás nélkül ezt taglalni, hogy mi lenne, ha...? Mi lesz, ha Haye-jel találkozik, és esetleg elveri? "Nagy cucc kiütni egy cirkálósúlyút, akinek ráadásul gyenge az álla, bezzeg ha ez nem Haye, hanem Holyfield lett volna..., hú, akkor aztán...". Povetkin meg rutintalan; Toney középsúlyú, dagadt és öreg; Rahmant minden jóravaló bunyós kiszórta már; Tua csomót volt inaktív; Peter technikailag nulla és már majdnem McCline-tól is kikapott; Valuev lassú és csak a mérete miatt tart ott, ahol; Chagaev állandóan sérült, vagy beteg, stb. Szóval, mindenkire lehet mit mondani. Kb. Larry Holmes volt így a maga idejében, akárki ellen bizonyított (Ken Norton, Ernie Shavers, stb.), mindig le volt sajnálva.

Nem hiszem, hogy bárkinek kötelező lenne leülni és megnézni Klicsko meccseit, ha ez egyeseknek ekkora büntetés. Én például utáltam Michalczewskit, nem is néztem a meccseit. Ruiz összecsapásait úgyszintén.

    2008-07-15 14:10:58

Vovát sokáig bírtam,de egyre inkább megutálom a stílusát.A régi meccsein agresszív volt,mindenki tartott a brutális jobbosától.Vitya tényleg sokkal látványosabb,de technikailag még képzetlenebb
Még mindíg Holy a kedvencem,megközelíthetetlen

» magicheads   válasz erre
    2008-07-15 14:09:10

Don,persze,Wlad hasonlóan nyeri a meneteket mint anno Roy:DDDDDDDDD

greg,az a nehézsúly újboli fikája,hogy Lewist sírjuk vissza.Én most is tartom azt a véleményem,hogy ő is nézhetetlen volt.És amikor mindenki jön azzal hogy "dehát kiütötte Tysont!",hát no comment...

    2008-07-15 14:08:42

Lewis sokkal angolabb (bar original kanadai:)) es uriemberebb annal, minthogy direktben ilyeneket mondjon. Mellesleg akar direktben mondta, akar utalaskeppen, mindenkeppen letett annyit az asztalra, hogy megengedhessen ilyen nyilatkozatokat maganak. Egy csomo olyan embert legyozott meg regebben (tehat nem a palyaja vegen), akik komoly gondott jelenthettek volna Klicskora az akkori allapotukban (pl... Ruddock, Morrison, Bruno, Briggs,Oliver McCall (na ot LL is benezte azert :)), Tucker, Golota, stb...
Nem egy kategoria Vova meg Lewis, na...

Nikike, nagyon Sztrego kedveben akartal azzal a keppel jarni :DD

» bandi78   válasz erre
    2008-07-15 14:08:05

A jelenlegi legjobb nehézsúlyú:
http://www.fightnews.com/klits...

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 13:53:43

"Fizikailag óriási fölényben van,de technikailag..?:)
Na ezért dícséri Lewis,hogy a végén bemondhassa hogy nagyon ügyes,nagyon jó,senki nem jobb nála,de ő ennek ellenére megveri:)
Komolytalan nyilatkozat. " Flex, totálisan egy a vélemény. És Chico, veled is.

Don, te meg jó, hogy mindjárt Roy Joneshoz hasonlítod Klicseket. Még ha számadatok alapján is... (de ez a rész különben sem a számtanról szól.)

» Nikike   válasz erre
    2008-07-15 13:28:35

Na, Jöhet a Vita-Lewis 2?

    2008-07-15 13:26:22

abban igaza van Lewisnak hogy Wologya a legjobb. sajnos hogy Vitali sérülékeny mert ha nem így lenne és úgy boxolna mint az amerikai meccsein akkor 1 igazán izgalmas világbajnok meccseit nézhetnénk manapság. nagyon örülnék ha visszatérne de erre nem sok az esély. én bírom mindkét Klitschkót de Vityát sokkal jobban szeretném nézni.
Wologya meccse azért talán most izgalmasabb volt de elég pánikszerűen boxolt. én is azt mondom tud ő ennél jobbat is de a mentális hullámai mintha újra előjöttek volna. attól függetlenül hogy 1-2 tiszta ütést viszonylag szépen kezelt. mindezek ellenére 1 ilyen forma boxtudás-ütőerő-magassági fölény ide v oda végzetes lehet 1 Peter, Valuev, Chagaev esetleg Haye és Povetkin ellen. talán egyenlőre saját maga a legnagyobb ellensége. mindenesetre pozitívum hogy már az első menettől elővette a jobb kezét és lám volt felütés is.
akár hogy is sokan itt utálják és fikázzák jelenleg ő a legstabilabb világbajnok és én a részemről sokkal szivesebben nézem mint az egymásnak övet-adogató tiszavirág élető bajnokokat.

» undisputid   válasz erre
    2008-07-15 13:24:06

:DDDD elolvastam a hozzászólásokat.Enyhén szólva némelyik nevetséges...Jó, jó a Klitschko páros, de nem favoritok!!!Egy szerencséjük van, hogy nincs 1 normális nehézsúlyú bunyós jelenleg(Holyfield, Tyson, Foreman és még sok klasszis!), aki helyrerakná őket.Én személy szerint mindig is utáltam őket és nem is tetszett a bunyójuk, de remélem, hogy a David Haye elég jól fog ebben a súlycsoportban is szerepelni és akkor végre nyugdíjjazni lehet a tesókat :)))
Iron.01 egyet értek veled!Én bízom benne, hogy David H. megállítja őket és újra látjuk fetrengeni a 2 "klasszist"! :)

    2008-07-15 12:56:56

:DDDD elolvastam a hozzászólásokat.Enyhén szólva némelyik nevetséges...Jó, jó a Klitschko páros, de nem favoritok!!!Egy szerencséjük van, hogy nincs 1 normális nehézsúlyú bunyós jelenleg(Holyfield, Tyson, Foreman és még sok klasszis!), aki helyrerakná őket.Én személy szerint mindig is utáltam őket és nem is tetszett a bunyójuk, de remélem, hogy a David Haye elég jól fog ebben a súlycsoportban is szerepelni és akkor végre nyugdíjjazni lehet a tesókat :)))
Iron.01 egyet értek veled!Én bízom benne, hogy David H. megállítja őket és újra látjuk fetrengeni a 2 "klasszist"! :)

    2008-07-15 12:56:48

En azt hiszem lattam ezt az interjut eloben a meccs utan es nem egeszen igy hangzott.
Eloszor is Haye re azt mondta hogy masfel ve mulva (18 honap igy hasznalta konkretan) lehet eselye Wladimir ellen, de jelenleg az ukrant tartja jobbnak.

Viccesen megjegyezte, hogy micsoda kar, hogy az egyetlen ember, aki meg tudna jelenleg is verni, az visszavonult.

A riporter megkerdezete, hogy vissza akar e terni, amire ismet hatarozott nem volt a valasz.

» Gulyas Istvan   válasz erre
    2008-07-15 12:54:28

Nem is ő lenne ha a végén nem hintette volna el hogy, amíg Õ vissza nem térne addig uralkodhatna Vova...:D most majd pár nap múlva nyilatkozik Vitya hogy bárhol kiállna Lewissal... Tényleg ez fog menni még a nyugdíjas otthonban is...

    2008-07-15 12:09:26

A mai Lennox papa már nem verné meg egyik Klitschkot sem szerintem, fénykorában, viszont az ukránok hozzá se tudtak volna szagolni. Lewis Utolsó meccsén élete legroszabb formáját nyújtva kis szerencsével detronizálta Vitali-t. Ha azon a meccsen a 2 évvel korábbi Lewis lett volna, akkor az ukrán sokkal nagyobbat kapott volna. Az volt a vég kezdete, Lewis pont jókor vonult vissza, és azért remélem is, hogy nem változtat a döntésén, mert csak lerontaná azt a nimbuszát, hogy világbajnokként vonult vissza.

» Miskolci   válasz erre
    2008-07-15 11:20:02

Flex: technikailag is fölényben van mindenkivel szemben. Mutass egyetlen bunyóst, aki akár csak meg tudta közelíteni pontozással.
Klicsko majdnem olyan kevés menetet veszít el, mint Jones a fénykorában (közel a 0-hoz). Lehet akármennyire is utálni, látom, sikerül is, de attól még ez az igazság, meg kell nézni a számokat.
Még akkor is, ha rossz formát mutatott a mostani meccsen. Tud ő ennél sokkal jobbat is.

    2008-07-15 11:07:27

Wladot pedig azért dicséri mert Lennox ugyanúgy jóban van Manny Stewarddal!:))Ok a Haye leszólás nem volt szép mert tényleg jó boxoló!:)

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 10:45:28

A ha nem kell:))

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 10:43:27

Iron.01 ha Lewis SEMMIVEL nem KISEBB boxoló mint Iron Mike!Õ is kitért Lewis elől 96-ban,inkább 15 millával kevesebbért boxolt Hollival és zakózott is!Lewis unalmasabb meccsei inkább az ellenfelek miatt voltak!!:)És fényezett ő mást is csak magát jobbnak tartotta,és ezt bizonyította is!;)

» Bagira70   válasz erre
    2008-07-15 10:43:06

Gyere vissza Lewis bácsi!
Gyere vissza, és csapd ki a sok málészájú feltörekvő, parlamenti szóvívőket megszégyenítő hazugságokkal operáló ifjoncot!
Gyere vissza, és bokszolj Vitalijjal is - sokan örülnek neki és sokan nem.
Szavamra! Ha fiatalabb lenne pár évvel, élvezet lenne nézni és lelkesedni a meccsén, de sajnos... Ha valami nem jön össze, már csak veszíthetsz. Egy meccs lett volna, amit nagyon akartam látni - a Vitalij elleni visszavágó -, de már annak sincs jelentősége.
Ha visszajönne, rövid ideig még lehetne világbajnok. Utána pedig kiütéssel győzneaz abszolút esélyes - az Idő.
Nem véletlenül beszél ő is feltételes módban - tudja, hogy ebből már semmi se lesz.

» qaz123   válasz erre
    2008-07-15 10:23:04

Az Gond Srácok,hogy ugymond 40 -45 éves Legendáktól kéne valami csodát várni,mert ENNYIRE szánalmas most ez súlycsoport ....

Francba ....

Pedig az USA. egy Szuper hatalom és Hatalmas Ország,nincs Kb 10 olyan boxoló,aki véget vetne már ennek az UNALMAS sorozatnak ...

Egy kicsi Bowe,Holyfiled ...na meg persze egy Iron Mike Tyson...

De vajon lesznek - e még ilyen boxolók URAIM ??????

Lewis azért kicsit szemét volt Haye ügyet illetően ,mert az a Srác jóóóó boxoló erős,gyors és nagyon ravasz...... és mellette ő is Brit

Lewis mindig CSAK SAJÁT magát szerette FÉNYEZNI ...

Szerintem ő soha nem volt ugymond MEGVÁLTÓ ...

Talán Rasta haja ????????

ui ... Azért az öreg George Big Papa 44 - 45 évesen is tudod valamit ... Nagyon Király volt az Öreg,nem semmi dolgot csinált anno akkor !!!!!!!!!

» Iron .01   válasz erre
    2008-07-15 10:10:20

Hát azt nem hinném, hogy valaki az izgalmas meccseiért sírná majd vissza Klicskot.

    2008-07-15 10:02:11

Emlékszem, mikor Lewis volt a súlycsoport uralkodója, Õt fikázta mindenki, hogy milyen unalmas a stílusa, hogy nem üt eleget, hogy nem üt ki mindenkit, hogy túl sokat taktikázik, nem megy bele verekedésekbe, stb. Akkor Tyson volt a mindenható, amíg ki nem lett csapva...

Most, hogy Vova van, most már Lennox az isten, most az ukránt fikázza mindenki. Kíváncsi vagyok, ha az ukrán visszavonul, hogy fog kinézni ez a képlet.

    2008-07-15 09:56:16

Lewis boven letett az asztalra, neki nem kell semmit be bizonyitania!Bokszolt a legnagyobb nevekkel, legyozte oket es a csucson vonult vissza.
"O" az aki barmikor nyugodtan mondhat ilyeneket.

» Megalodon   válasz erre
    2008-07-15 09:52:15

Gaius,szívesen fogadnék veled,csak valószínűleg,ha Lewis a visszatérés mellett döntene is netán,a felkészülés közben rájönne,hogy nem tudja már hozni a régi formáját és ő meg nem az a fajta,aki megkockáztatja a nimbuszának lerombolását,ami abból is látszott,hogy nem adott visszavágót Vitalijnak,pedig ott még ő lett volna az esélyesebb.

» superman   válasz erre
    2008-07-15 09:40:38

Fizikailag óriási fölényben van,de technikailag..?:)
Na ezért dícséri Lewis,hogy a végén bemondhassa hogy nagyon ügyes,nagyon jó,senki nem jobb nála,de ő ennek ellenére megveri:)
Komolytalan nyilatkozat.

    2008-07-15 09:35:03

Lewis rutinból elverné Wladimirt, erre akármennyit hajlandó vagyok feltenni.

    2008-07-15 09:15:12

Az a baj, hogy Lewis miért mondja, hogy csak Õ vethetne véget KisKlics hegemóniájának, ha lépten-nyomon hangoztatja, hogy nem jön vissza.
Én örülnék, ha visszajönne, szerintem színfolt lenne még akkor is, ha bizonyosan csak árnyéka lenne régi önmagának.
Sosem kedveltem, de ma sztem kicsit akár még érvényesülhetne is.

» IMiKeT   válasz erre
    2008-07-15 09:05:44
Ugrás az oldal tetejére