×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Továbbra is elzárkózik a visszatérés elől Lennox Lewis az utolsó vitathatatlan nehézsúlyú 2008-02-05 07:41:06 https://www.profiboksz.hu/2008/02/05/lewis-nem-ter-vissza/

Lewis nem tér vissza

Továbbra is elzárkózik a visszatérés elől Lennox Lewis az utolsó vitathatatlan nehézsúlyú világbajnok. Az angol bunyós egy helyi újságnak nyilatkozott arról, hogy mindig lenne lehetősége ringbe lépni az éppen aktuális sztárok ellen, de ő büszke arra, hogy a csúcson tudta abbahagyni. Lewis mellett mindössze olyan legendák tudják ugyanezt elmondani magukról, mint Gene Tunney vagy Rocky Marciano.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Amiért nem jött létre a visszavágó az pont az lehet,hogy a top Lewis-t valószínűleg már nem láthattuk volna,mert elkezdett megöregedni.Számára Klicsko csak egy ugyanolyan kihívó volt,mint a többi,nem is jelenthetett nagyobb motivációt számára a legyőzése,viszont Klicskonak ez lett volna az egyetlen igazán nagy meccs,ő biztos,hogy nagyon motivált lett volna,nem véletlen,hogy még a vissszavonulása után is csak a Lewis elleni visszavágót emlegette.

» superman   válasz erre
    2008-02-07 17:57:01

Flex

Akkor bocsi, ha nem te mondtad.

"Annyit mondtam,hogy egy visszavágó érdekes lett volna minden szempontból.
Ott nem lett volna motiválatlanság,túls úly,ráadásul mindkettő megtapasztalta a másik erelyét.
Klicsko esélyét egy visszavágón abban láttam volna,hogy tudja mi vár rá,és atlán még bátrabb lesz.Annyira meg volt rutinos,és magas,hogy nem hagyta volna talán lefogni magát. "

Ezzel így egyetértünk.

» leibigab   válasz erre
    2008-02-07 17:43:13

megint meg kell ismételni 1 mondatomat: Klitschko lesérült Lennox ütésétől azon a meccsen. ha folyik a vér a szemedből melyet később több órás műtétel kell helyrehozni miközben attól rettegsz hogy a bíró leléptet hogy tudsz figyelni 1 ilyen klasszis bunyós mint Lennox felütéseire?

» undisputid   válasz erre
    2008-02-07 15:44:24

"Klicsko esélyét egy visszavágón abban láttam volna,hogy tudja mi vár rá,és atlán még bátrabb lesz."

Annyit tudott volna, hogy egy jól felkészült Lewisszal kerül szemb, nem többet. A top Lewis nem ugy bokszol, mint a túlsúlyos.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-07 14:18:24

"ezért írtam hogy a visszavágón valszeg figyelt volna erre. a viszavágón"

Egy jó bokszernek nem a következő meccsre kell figyelnie, hanem az akkorira. Kötve hiszem, hogy tanult volna belőle.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-07 14:11:24

Leibigab

Azt melyik hozzászólásomból olvastad ki,hogy ha tovább megy Klicsko kiüti?
Meg azt,hogy egy visszavágón megverte volna?
Egyszer sem mondtam ilyet.
Annyit mondtam,hogy egy visszavágó érdekes lett volna minden szempontból.
Ott nem lett volna motiválatlanság,túlsúly,ráadásul mindkettő megtapasztalta a másik erelyét.
Klicsko esélyét egy visszavágón abban láttam volna,hogy tudja mi vár rá,és atlán még bátrabb lesz.Annyira meg volt rutinos,és magas,hogy nem hagyta volna talán lefogni magát.

    2008-02-07 13:12:18

Flex

Szerintem nem ugyanaz, hogy pl. Tyson a versenysúlyával lépett ringbe Douglas ellen (tehát készült) vagy Lewis élete legmagasabb súlyával (ami arra enged következtetni, hogy kevesebbet készült fizikálisan...(ahogy pl. Rahman ellen is, és ahogy a visszavágóra már mindjárt komolyabb felkészüléssel érkezett) Ha meg mentálisan zokni vagy, akkor meg készülhetsz bárhogyan, veszíteni fogsz.
De most ez ebből a szempontból csak részlet kérdés, hisz Lewis így is hozta a meccset. Te azt feltételezed, hogy ha tovább engedik, Klitschko kiütötte volna, én meg azt, hogy ez inkább fordítva történt volna, mert Lewis kezdett magára találni, Vitali pedig inkább gyengülni. Te azt gondolod, hogy 1 visszavágón Klitschko megverte volna, én meg azt, hogy így sem bírt a túlsúlyos Lewisal, aki ha vállalta volna a visszavágót, ahogy Rahman esetében is, jobban rákészült volna Klitschkora. Lewis is elismerte, hogy komolyabb ellenfél volt mint várta, és hát 38 évesen a pályafutása legvége felé multimilliomosan már nem biztos, hogy az embernek van kedve visszatérni az edzőterembe és megkezdeni egy kőkemény felkészülést.....(Ezt azért nem gyávaságnak nevezném)
A fogás védekezési mód lehet a birkozásban is, és az ökölvívásban is. Az edzők erre okítják is a bunyósaikat...Ha szarban vagy, fogj. Ha jobban megnézed, nagyon sok meccsen látni fogást, a bíró szétválasztja őket és mehet tovább. De meg kell találni azt a pontot, amíg még belefér, mert egy idő után a bíró figyelmeztet érte, utána meg int, majd leléptet.
Elismerem, hogy Lewis fogott ha kellett, de nem mondanám, hogy túlzásba vitte, és halkan jegyzem meg, hogy bíroknál is belefért ennyi fogás a meccsein.

"Te is elismerted hogy Lewis sokat fog,ott a dulakodásban simán fejelgethet stb.. "

Igaz, akár fejelgethetett volna, de sokszor megnéztem már azt a felvételt, de nem igazán látni fejelgetéseket .

"Hány olyan meccs volt ami egyetlen őtéstől leszakított egy fél fejet?"

Klitschko feje nem 1 ütéstől nézett ki úgy ahogy. A legsúlyosabb repedés volt 1 ütéstől, a többi meg más ütésektől...
A kérdésre válaszolva: Szóval ezt nem tudom neked így megmondani, de láttam már jónéhány olyan mérkőzést, ahol hasonló kaliberű sérülést szenvedtek el ütésektől.

» leibigab   válasz erre
    2008-02-07 11:45:30

"Vitali a sokadik Lewis felütést kapta be, mégis lehajolt. Ebből nekem az jött le, hogy messze nem az a tanulós, okos bunyós. "
épp ezért írtam hogy a visszavágón valszeg figyelt volna erre. a viszavágón. nem azon a meccsen. a súlyos sérülés zavarta és emiatt nem tudott úgy figyelni/változtatni a stílusán. ha nem elég egyértelmű leírom mégegyszer.

» undisputid   válasz erre
    2008-02-07 10:08:41

Ezt reggelig boncolgathatjuk.
De röviden:
A második meccsen Vitali is magabiztosabb lett volna,ebből kifolyóleg keményebb.
A fogás védekezési mód...A birkózásban.
Hány olyan meccs volt ami egyetlen őtéstől leszakított egy fél fejet?Te is elismerted hogy Lewis sokat fog,ott a dulakodásban simán fejelgethet stb..
A Tyson téma csak azért jött ide,mert mindig te szoktad mondani hogy ne hozzuk fel Tysonnál a mentális,és felkészületlenségéből adódó vesztes meccseit.
Ha a Vitali-Lewis szóba jön,akkor meg az első mondta az hogy:"dehát Lewis élete legnagyobb súlyával állt ringbe!"

    2008-02-07 10:00:33

Flex

"
1.Lewis jobb mozgású binyós mint az ukrán lépegető,de egy biztos.Ha Vitali valakit eltalál,az lemegy.Eszméletlen nagyot üt.Szinte be kéne tiltani.Lewis többek között ezért nem vállalta.Hiába fogy le,és készül fel jobban,ha Vitali eltalálja lemegy"

Hát eltalálta és nem ment le, úgyhogy ha azon múlt volna, akkor be is vállalhatta volna a visszavágót is:-)


"2.Ez a ki fél kitől dolog...
Nekem Lewis bunyója jött le úgy a folyamatos fogások miatt hogy kerüli a komoly összecsapást. "

Ha valaki fél, az nem fog ringbe lépni! A fogás meg 1 egyfajta taktikai védekezés. Vannak olyan taktikus bunyósok, akik ezt alkalmazzák is ha szükség van rá. Nem látványos, de időnként belefér.

"3.Eltalálta szépen sokszor Vitalit,de ilyen csúnya sérülést nem lehet szerezni tiszta jobbegyenestől.Ott dörgölte bebe a raszta haját a sebbe,ment a könyök is sunyin stb,stb. "

Ezerszer ki lett már vesézve ez a dolog, hogy az a legsúlyosabb sérülés egy jobbegyenestől keletkezett. Én nem igazán láttam ott haj bedőrzsölést a sebbe, és súlyosabb szabálytalanságokat sem láttam...max. annyit amennyi egy átlagos bokszmeccsen előfordul.

"4.Tysonnál nem lehet megemlíteni hogy nem volt formában mikor kikapott,Lewisnál ez az első mondat ha szóba jön ez a meccs.
Egy biztos,én nem bírom a Klicskókat,(Lewist sem),de ott nagyot nőtt a szememben Vitali. "

Itt konkrétan melyik Tyson meccsre gondolsz??? A súlyából következtethetsz valamennyire a formára.

» leibigab   válasz erre
    2008-02-07 07:45:07

Kb......Olyan volt mint a gyerekek a játszótéren.Minden boxtudását pikk-pakk elfelejtette.Gondolom úrrá lett rajta az "Úristen!....Lehet,hogy legyőzöm Lennox Lewist!" állapot.(ritka suta egy boxoló az biztos)

    2008-02-07 01:07:30

Klicskó Kick-Box ütésekkel akarta megnyerni a meccset.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-07 00:33:37

Brutál jó meccs lett volna szerintem ha nem fejeződik be idő előtt!Mindenesetre az 50%-os Lewis gyönyörűen alázta fantasztikus felütéseivel a módosult tudatállapotba került,össze-vissza vagdalkódzó Klicskót.

    2008-02-06 23:38:30

Igen greg, és azt a hármat mind az utolsó menetben. Az utolsót (amitől jojoztak a szemei) is ugyanugy nyelte be, mint az előzőt. Annyi esze sem volt, hogy erre figyeljen.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-06 18:44:27

Elég hosszan részletezve van ez a dolog. Akkor annyit kérdeznék, hogy Lewis a rossz kondival végig bírta volna a 12 menetet? Lehet, hogy kipukkadt volna a nyolcadikban, kilencedikben... Senki nem tudja. De a végeredmény megvan.

» Marci30   válasz erre
    2008-02-06 17:50:34

Sokadik felütést??? Szám szerint max 3-at...

    2008-02-06 14:40:50

No hát látom ma is folytatódik a vita... Azért Vitalij is adott neki jópár olyat, amitől látszott, hogy zavarban van Lewis, rá is ugrott, de nem tudta kiütni... Mondjuk persze, hogy a vége felé már jött fel Lewis, hiszen Vitalij akkor már gyakorlatilag csak fél szemmel bokszolt... Azt meg én sem hiszem, hogy ha lett volna visszavágó, akkor Lennox átgázolt volna Vitalij-on, nagy meccs lehetett volna ez a visszavágó, és mindenképpen kétesélyes. Csaknem lógatta volna ott ennyit a kezeit Vitalij, mert akkor nem sok esélye lett volna a győzelemre Lewis ellen... Ajaj, valóban kicsit sok már a "volna", meg a "ha"...

» Zoli74   válasz erre
    2008-02-06 12:42:50

"Klitschko okos bunyós ő is tanult az 1. meccsen lévő hibáiból."

Ezzel vitatkoznék. Vitali a sokadik Lewis felütést kapta be, mégis lehajolt. Ebből nekem az jött le, hogy messze nem az a tanulós, okos bunyós.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-06 12:17:06

flex
úgy gondolom írásod nagyon korrekt.
ennek a visszavágónak akkor még lett vona értelme. aláírom Lewis esélyesebb lett volna de ki tudja. 1 ütés végezhetett volna az oroszlánnal. mindenki azt mondja hogy a visszavágón Lewis tanulva az 1. meccsen elkövetett hibájából simán átgázolt volna az ukránon. csak 1-et felejtünk el: Klitschko okos bunyós ő is tanult az 1. meccsen lévő hibáiból. hatalmas meccs lett volna az biztos. mondjuk ha Titó, Morales, Barrera stb. visszatérnek akkor Lennox pláne visszajöhetne. esélyesebbként lépne világbajnoki címért mint bármelyik veterán. Klitschko szurkoló léttemre nem fogadnék Wladra 1 visszatérő Lewis ellen sem.
jah és mégvalami: sztregó megint sikerült elírnod a kommentet: Vitali sem Lewis ellen készült hanem 1 veretlen amerikai ellen....

» undisputid   válasz erre
    2008-02-06 11:14:27

1.Lewis jobb mozgású binyós mint az ukrán lépegető,de egy biztos.Ha Vitali valakit eltalál,az lemegy.Eszméletlen nagyot üt.Szinte be kéne tiltani.Lewis többek között ezért nem vállalta.Hiába fogy le,és készül fel jobban,ha Vitali eltalálja lemegy.
2.Ez a ki fél kitől dolog...
Nekem Lewis bunyója jött le úgy a folyamatos fogások miatt hogy kerüli a komoly összecsapást.
3.Eltalálta szépen sokszor Vitalit,de ilyen csúnya sérülést nem lehet szerezni tiszta jobbegyenestől.Ott dörgölte bebe a raszta haját a sebbe,ment a könyök is sunyin stb,stb.
4.Tysonnál nem lehet megemlíteni hogy nem volt formában mikor kikapott,Lewisnál ez az első mondat ha szóba jön ez a meccs.
Egy biztos,én nem bírom a Klicskókat,(Lewist sem),de ott nagyot nőtt a szememben Vitali.

    2008-02-06 10:37:11

leibigab
Vitali szerintem nem félt Rahmantól,szerintem ott valós sérülések hátráltatták a felkészülését!
Ezen a meccsen pedig valóban Lewis győzött a szabályok szerint,tényleg szabályos ütéstől sérült meg,de azért ez a győzelem mégsem olyan mint amikor vkit sérülés nélkül kiütnek,vagy kipontoznak,azért itt mégiscsak a sérülés vetett véget a küzdelemnek,és szerintem a végefelé Vitali a sérülés miatt kezdett alulmaradni.
Na és Lewis miért csak jóval később jelentette be a visszavonulását? Miért nem rögtön a meccs után,ha már ugyérezte hogy nem akar többet ringbe lépni!
Lewisra meg ugy emlékszem én hogy a Rahman elleni első meccsre ment élete legnagyobb súlyával!
Vitali pedig nem csak az ellefelei elleni teljesítményére értettem hogy jobb formát mutatott a Lewis elleni meccs után,hanem ugy összességében,mozgásban,védekezésben....
Joe Loust pedig én is említeni akartam e kapcsán,ő már a Walcott elleni első meccs ELÕTT bejelentette hogy eredménytől függetlenül visszavonaul és mivel kétes lett a pontozás,igy adott visszavágót!!! Azért érzitek a különbséget....

» Antuofermo   válasz erre
    2008-02-06 08:58:34

Baromság azon vitatkozni, ki kit ütött volna le, ha nem történik ez meg az. Van egy lényeges és fontos mondás: "A történelemben nincsen HA." Lennox és Vitali meccse eldöntetlen maradt, már bokszTÖRTÉNELEM, mind1 ki melyik félnek szurkol. Volt nem egy ilyen a boksztörténelem során, nem ez lesz az első és nem is az utolsó. Vívtak egy félig lefutott meccset, amit félbe kellett szakítani Vitali komoly sérülése miatt. Ez eddig a tény. Tökmind1, innentől kezdve mi mit gondolunk és vélünk, az már sose fog valósággá válni. Én inkább Vitali szurkoló vagyok, de ez a meccs egyszer eldőlt és akkor félbe kellett szakítani, függetlenül attól erről ki mit gondol. Lehet hogy Vitya félig leszakadt arccal is ugyanolyan elánnal támadott volna, de ez most már spekuláció. Inkább örüljünk neki hogy volt egy Lennox Lewis és egy Vitali Klicsko, akik megalkuvást nem ismerve álltak ki mindenki ellen, és mi láthattuk őket...mert ahogy most elnézem a felhozatalt, még ezt a meccset távolról megközelítő mérkőzések se nagyon lesznek mostanában...

» Steelman   válasz erre
    2008-02-05 23:55:14

Ha jól számolom, akkor 2064-ben Lewis "még csak" 99 éves lenne. ;-D

» IMiKeT   válasz erre
    2008-02-05 23:09:02

Ez jó poén volt! Azt hiszem ezzel le is zárhatjuk ezt a témát...

» Zoli74   válasz erre
    2008-02-05 22:26:52

Ring Magazin 2064. 05.11. 784237234száma: Lewis, még mindig nem tér vissza!
A 112 esztendős Lewis ismét megerősítette, hogy nem kíván többet ringbe lépni......................................................................

» szakerto   válasz erre
    2008-02-05 22:09:07

A visszavágó után kárálóknak akkor lenne igazuk, ha Lewis valaha visszatérne, mitegy "elkerülve" a Vitalij elleni meccset. Amúgy ha nem szakad fel a szeme, akkor Lewis kb 2-3 meneten belül kiütötte volna szerintem. Akkora állasokat kapott hogy majdnem lement tőlük hídba a végső menetekben. volt 3 jó menete, ennyi.. Ezzel az erővel Darius minden ellenfelének is volt...

» himpike   válasz erre
    2008-02-05 20:40:51

Azért nem erőltette a visszavágót, mert érezte azt hogy öregszik és már csak nagyon nehezen tudta volna végigcsinálni egy újabb kőkemény felkészülés és ráhangolódás embert próbáló programját. Visszavonult mert érezte hogy már ettől neki csak lefelé van út, és nem akarta méltatlanul befejezni a pályafutását. És tartja magát ehhez, nem tér vissza és nem csinál bohócot magából, nem úgy mint most sokan mások....Nem kedveltem különösebben Lewis-t, de ezt nagyon tisztelem és becsülöm benne, sokan vehetnének róla példát ez ügyben: akár nehézsúly, akár félnehéz, nagypehely, könnyűsúly stb. bőven van példa az ellenkezőjére. Nem csak attól lehet valaki nagy boksoló hogy megver a ringben szinte majdnem mindenkit, hanem attól is hogy felismeri: eddig és ne tovább, mert csúnya, méltatlan befejezés lehet a vége...

» Steelman   válasz erre
    2008-02-05 20:20:20

Jó tegyük fel, hogy tényleg nem félt Vitalij-tól, de tartott tőle az tuti, hiszen utána nem igazán erőltette a visszavágót, hiába hangoztatta Vitalij többször is, hogy kész kiállni újra ellene... Talán Feri utolsó mondata jó végszó lehetne, azt hiszem abban az egy mondatban tulajdonképpen minden benne van...

» Zoli74   válasz erre
    2008-02-05 19:57:23

Ha én elmegyek vizsgázni, nem hivatkozhatok arra hogy az előzőek milyen jól sikerültek. Akkor és ott kell teljesítenem. Felszakadt a szemhéjja, ennyi. Ha Lewisnak szakadt volna fel, akkor Vitalij a Vbajnok.

    2008-02-05 19:42:56

Én szintén nem értem,miért gondolhat bárki is ilyen hülyeséget,hogy Lewis bárkitől is félt volna...Hogy lett volna vitathatatlan bajnok,ha kerülgette volna az ellenfeleket.Aki akkor számított,mindenkit legyőzött!Azt ugye nem gondolta senki komolyan,hogy bekapott ütés nélkül kellett volna lezárni egy ilyen pályafutást....Vitalijnak megvolt a lehetősége,hogy legyőzze Lewist.Megtette?NEM!!!Mitől sérült meg?Lennox kemény ütéseitől.Lennox Lewis minden idők egyik legjobb nehézsúlyúja,ez talán nem kérdéses!Valószínűleg az egyik legokosabb is...

    2008-02-05 19:37:09

Enyhén szólva is túlzás azt állítani, hogy Lewis félt Vitalitol, miért félt volna? mindenkivel bokszolt aki számított, annak a korszaknak ő volt a Leg-je.
Ésszerübb lett volna azt mondani, hogy Rahmantol félt, hiszen csúnyán padlózott ellene, de úgy néz ki összeszedte a "bátorságát" aztán a visszavágón iskolázott.
Zoli:
Az igaz, hogy Vitali jobban kezdett, de a leállítás pillanatában már nagyon kezdett át billenni a mérleg nyelve Lenox felé, egyszerűen ledarálta volna Vitalit.

    2008-02-05 18:22:03

sztem egyszerűen azért nem adott visszavágót Lewis,mert túl nagy kockázatot jelentett volna számára az a meccs és véletlenül sem akart vereséggel befejezni egy ilyen karriert.Az is lehet,hogy érezte a saját teljesítményén az öregedés jeleit. A nagy kockázat ellenére ő lett volna az esélyes,de Jones is az volt Tarver meg Johnson ellen.Neki több esze volt és az utókor számára elég egyértelmű,hogy ő vagy Klicsko volt e jobb ökölvívó.

» superman   válasz erre
    2008-02-05 17:27:30

"Jah, Lewis felkészült, csak éppen nem Vitalira."

Sztregokám, ugyanannyit készült Lewis Vitalira, mint amennyit Vitali (idősebb Vova) Lewisra. Ha jól emlékszem, mindketten más ellen készültek.

» manchester   válasz erre
    2008-02-05 16:50:43

VRRRT

Rendben, igazad van. Joe Louis részéről az egy óriási gesztus volt! Kevés hozzá hasonló kaliberű bajnok született!

» leibigab   válasz erre
    2008-02-05 16:27:23

Ez nem volt túl humoros...
Annyit akartam csak azzal, h ott a bajnok, mivel a legutolsó meccsét igencsak vitathatóan nyerte meg, visszvágót adott, és bebizonyította, h ő a legjobb...

    2008-02-05 16:24:10

emlékszünk

Louis-Lewis de az JOE LOUIS volt ez meg LENNOX LEWIS :-)

emlékeztek a Klitschko V Rahman meccsre?:-)

» leibigab   válasz erre
    2008-02-05 16:18:47

A szerencséjét annak köszönheti, hogy ennyire elkezdett Vitalij vérezni, mert ott ő nem érdemelt győzelmet az biztos! De mindegy ebbe kár jobban belemenni, mert csak egy visszavágó tehetett volna pontot ennek a dolognak végére, ami nagy valószínűséggel már sohasem fog összejönni...

» Zoli74   válasz erre
    2008-02-05 16:17:07

Emlékeztek a Joe Louis-Jersey Joe Walcott meccsekre?

    2008-02-05 16:13:11

Antuofermo

Ha egy bokszoló úgy érzi, hogy már nem képes 100%-ra felkészülni (nincs kedve v. nem tud, vagy bármiért...stb.) akkor annak miért kellene visszavágót adni vagy egyáltalán szorítóba lépni????

"Azon az egy meccsen nem múlt volna már,még fél évet kellett volna aktívan töltenie"

Nyilván te így érzed, nem neked kellett volna rákészülni a meccsre:-)

"És ha valaki itt félt akkor az Lewis volt,mivel nem adott visszavágót!"

Ha Lewis nem félt kiállni először, akkor miért félt volna tőle másodszor egy győztes meccs után?

"Klicsko ha nem félt Lewis ellen kiállni,akkor Rahman ellen főleg nem"

De ennyi erővel akkor Klitschko is félt Rahmantól, Õ egy lehetőséget sem adott Rahmannak, pedig háromszor is időpontot egyeztettek.

(De komolyra fordítva, nem gondolom, hogy bármelyik is félt volna a másiktól)

"És szerintem az nem igaz hogy Lewis felkészületlen volt és Klicsko meg jó napot fogott ki,és ezt tudta Lewis is!"

Nézd meg a súlyát (a létező legmagasabb súlya volt:-) és a mozgását (ennyire rosszul nem sokan látták még bunyózni:-) Amúgy meg az, hogy fél évvel korábban mi volt lényegtelen, mert nem arról van szó. Fél év alatt is bőven formán kívül lehet kerülni. Senki nem azt mondja, hogy Lewis hirtelen a Klitschko elleni meccsre öregedett ki, hanem, hogy alábecsülte Klitschkot....és kissé könnyebbre vette a felkészülését. (Ezt pedig a súlyból és a mozgásából lehet látni)

"Klicsko pedig a későbbi meccsein szerintem még jobb formát mutatott mint a Lewis ellen!"

De kik ellen? Könnyebb ellenfél ellen, könnyebb jobb formát mutatni...

» leibigab   válasz erre
    2008-02-05 16:12:32

"Mert így csak a szerencséjének köszönheti a "győzelmét" Vitalij felett a váratlan sérülés miatt."

Az a sérülés egy tiszta jobbegyenestől keletkezett! Köze nincs a szerencsés ütésekhez!
Butaság, hogy Lewis félt volna Vitalitól. Formán kívül volt, mégsem bírt vele egy csúcsformában lévő bokszoló. Akkor mitől félt volna?

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-05 16:05:44

Igen én is úgy éreztem akkor, hogy Lewis mintha félt volna újra kiállni Vitalij ellen, mert nem gondolta, hogy Vitalij ennyire jó... Lewis akkor tekinthette volna magát szuperbajnoknak, ha visszavágót ad Vitalij-nak, és egyértelműen le is győzi őt. Mert így csak a szerencséjének köszönheti a "győzelmét" Vitalij felett a váratlan sérülés miatt. Azt azonban el kell ismerni, hogy Lewis egyike a közelmúlt legnagyobb bokszolóinak, Vitalij pedig valóban még többre vihette volna, ha nem jönnek közbe azok a sérülések... De azért én még szívesen látnám őt a ringben, ha már Lennox nem akar visszatérni...

» Zoli74   válasz erre
    2008-02-05 15:55:58

Jah, Lewis felkészült, csak éppen nem Vitalira. A túlsúlyos Lewisegy jól felkészült bokszer benyomását keltette?
A tény az, hogy Vitali még egy ilyen lusta Lewist sem volt képes megverni!

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-05 15:53:37

Ez a Klicsko-Lewis ügy szerintem is elvarratlan,ahogy Lewis pályafutása is ezáltal! De már nem lenne értelme a visszavágónak! És ha valaki itt félt akkor az Lewis volt,mivel nem adott visszavágót! Azon az egy meccsen nem múlt volna már,még fél évet kellett volna aktívan töltenie,nem többet és amugyis csak jóval később jelentette be visszavonulását! Klicsko ha nem félt Lewis ellen kiállni,akkor Rahman ellen főleg nem... És szerintem az nem igaz hogy Lewis felkészületlen volt és Klicsko meg jó napot fogott ki,és ezt tudta Lewis is! Lewis fel volt készülve,mert nem sokkal előtte ütötte ki a hülyesége miatt Rahman,Klicsko pedig a későbbi meccsein szerintem még jobb formát mutatott mint a Lewis ellen! Meg ugye Lewis még a ringbe megígérte Vitalijnak a visszavágót....

» Antuofermo   válasz erre
    2008-02-05 15:25:38

Wladéknál a testvérbosszú ment, csak Lewis a kivétel(Vitali kiütötte Sanderst és Purittyt, Wova Byrdet, Brewstert pedig saját maga)

    2008-02-05 15:22:50

Az elvarratlan szál Mayweather és Valuev csatája. :))

    2008-02-05 13:52:47

Igaz, Lewist ketszer kiutottek, de aztan revansott vett eleg kemenyen, nem ? Ugyan ez nem mondhato el Wladrol. (Sanders)

    2008-02-05 13:41:13

Szerintem semmi sem elvarratlan. Lewis egyszeruen leszakitotta Klicsko arcat a helyerol. Nem kell ezt tovabb ragozni. Klicsko meg Lewis zoknijat sem szagolhatna meg, annyira nincsenek egy szinten....

    2008-02-05 13:39:44

Nehogymá' egyenlőségjelet tegyünk Lewis és Marciano teljesítménye közé!
(Marciano minden nagy névvel bokszolt. Lewist kétszer kiütötték.)

» Mike_Rame   válasz erre
    2008-02-05 12:54:55

Megértem a keserű szájízt, de valójában azt a sérülést Lennox okozta szabályos körülmények között...
Klitschko jól kezdett azon a meccsen, de aztán kezdtek felcserélődni a szerepek a végére. Én is szívesen megnéztem volna utána azt a visszavágót egy jól felkészült Lewis ellen.

» leibigab   válasz erre
    2008-02-05 12:43:45

Persze ez nyílvánvaló, hogy visszavágó már nemigen lesz köztük, de azért a Klicsko-rajongóknak /így nekem is/ örökre lezáratlan marad ez az ügy... Azért ne felejtsük el, hogy valójában a sérülés győzött azon a meccsen, és nem Lennox...

» Zoli74   válasz erre
    2008-02-05 12:32:40

Zoli74

Lewis élete egyik legrosszabb formájában volt, Klitschko pedig igen jó formát vitt arra a meccsre....és így sem tudott győzni ellene. Visszavágó már nagy valószínűséggel nem lesz közöttük, Klitschko megkapta az esélyt, de nem tudott vele élni...ezért szerintem itt már elvarrható az a szál.

» leibigab   válasz erre
    2008-02-05 12:15:19

Azért emlegetjük folyton a Klicsko vs Lewis csatát, mert ez egy örök elvarratlan szál marad a bokszban, mert így nem derül ki, hogy melyikük a jobb valójában. Szerintem meg kétesélyes lett volna, de persze most már kár beszélni erről, akkor kellett volna rögtön egy visszavágó, mert ez az egész így már csak amolyan komédia...

» Zoli74   válasz erre
    2008-02-05 11:59:07

Vitalijnak miért járna ki? Egy dagadt, formán kívül levő Lewis agybafőbe verte. Attól függetlenül, hogy Klicsko élete legjobb meccsét hozta azon a napon. De nincs egy kategóriában Lewissal. Nem értem, hogy miért kell Klicskót és Lewist egyszerre emlegetni állandóan. :)

    2008-02-05 11:45:33

Teljesen igaza van Lewisnak, lassan leszállhatnának már róla, meg a folyamatos visszatérős dolgokról. Azonban azt is meg tudom érteni, hogy Holyfield és Jones miért folytatja. Õk is szeretnének úgy visszavonulni, hogy bajnokok voltak még egyszer. Ebben sem találok sok kivetnivalót.

    2008-02-05 11:42:40

Hát igen, valahol becsülendő, hogy nem tér vissza, bár az is igaz, hogy Vitalij Klicsko-nak nagyon is kijárna egy visszavágó... Így lenne teljes az ő pályafutása szerintem, akár nyerne, akár nem...

» Zoli74   válasz erre
    2008-02-05 11:41:58

Elbeszélgethetne kicsit Jones-al és Holyfield-el, talán meggyőzhetné őket...

» Steelman   válasz erre
    2008-02-05 10:28:20

A harcosok a ringben "halnak" meg!

    2008-02-05 10:12:26

Lewist nagyon tudom becsulni ezert, nem csinal bohocot magabol, mint oly sokan....

» fixpont   válasz erre
    2008-02-05 08:59:11
Ugrás az oldal tetejére