×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBA veretlen váltósúlyú világbajnoka, Miguel Cotto is megkezdte a verbális hadjáratot 2007-12-14 08:01:46 https://www.profiboksz.hu/2007/12/14/cotto-szerint-mayweather-mindig-kifogast-talal/

Cotto szerint Mayweather mindig kifogást talál

A WBA veretlen váltósúlyú világbajnoka, Miguel Cotto is megkezdte a verbális hadjáratot egy Floyd Mayweather elleni meccs reményében. A tehetséges Puerto Rico-i bokszoló azt érzi, hogy a világ legjobbjának tartott amerikai kerüli őt. "Mayweather fut előlem. Mindig talál valami kifogást, hogy nem kelljen Miguel Cotto ellen ringbe lépnie. Itt vagyok, várom a nagy neveket. Ha azonban ők nem akarnak ellenem bokszolni akkor semmit sem tehetek. Mayweather legyőzésének titka, hogy folyamatosan nyomás alatt kell tartani, el kell vágni a menekülő útvonalait és sokat kell ütni. Nagy ütésekkel kell bombázni 12 meneten keresztül." - mondta Cotto, aki Mayweather mellett Oscar De La Hoyaval, Ricky Hattonnal és Antonio Margaritoval is szívesen megmérkőzne.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Ez is egy velemeny. Lattam a meccset, es szinte az osszeset Cottorol. Kepesnek tartom, hogy rovid idon belul vegezzen Floyd-al. Majd az ido mindent eldont. Persze lehet vitazni ezen, es elismerem Floyd kepessegeit, de mindenkinek megvan a parja elobb-utobb. Ha Hatton nem faradt volna, sikerult volna megtornie Floydot. Cotto nagyobbakat csap oda Hattonnal.....

    2007-12-16 01:19:41

Lurko, olyan lazán hozta Cotto, hogy Malignaggi végig törött állal bunyózott, és még így is partiban volt, nem tudom, láttad-e a meccset. Oké, tény, hogy ütés okozta, de én egy visszavágón azért nem tenném nyugodt szívvel a pénzem Cottora. Sztem Cotto az egyik legtúlértékeltebb bunyós manapság, rengeteg necces meccsel a háta mögött, melyeket üggyel-bajjal sikerült hoznia, de nagyon kijárna már neki egy zakó. Mayweather egyértelmű, hogy verné, Paul Williams is nagy valószínűséggel legyőzné Cottot. Sőt, Clottey ellen se rá fogadnék, akit nagyon jó képességű, majdnem Mayweather szintű bunyósnak tartok. Sztem legalább 3-4 jobb bunyós van váltóban Cottonál.

» manchester   válasz erre
    2007-12-15 04:31:00

Kisebb csoda lenne ha Cotto legyőzné Floydot!

    2007-12-15 00:56:59

Mayweather-nek esze ágában sincs visszavonulni véleményem szerint. Az utóbbi időben minden meccse után eljátsza ezt, egy kis pityergéssel fűszerezve. Tisztában van ő azzal, hogy Cotto-t gond nélkül legyőzheti és azzal is, hogy ez sok pénzt hozhat a konyhára. Szerintem jövőre lesz Mayweather vs Cotto. Úgy gondolom Cotto még egyet bokszol és utána.

    2007-12-15 00:41:09

Szerintem Cotto hozna Floydot. Malinaggit is lazan hozta, pedig az is nagyon gyors.Hatalmas bombakat helyezett el a fejen.....

    2007-12-15 00:37:40

Kínlódik a kezeivel nem? Mintha azt olvastam volna hogy fizikotaerápiázik.

» himpike   válasz erre
    2007-12-14 23:14:10

Menjen békével. Ez után a hétvége után nem kérdés hogy p4p király. Sombrerot is vigye magával .)

» hul345   válasz erre
    2007-12-14 22:51:08

Jones is a csúcson volt Ruiz után! Õ érzi .ha úgy dönt befejezi akkor az is teljesen elfogadtható! Mindent elért amit lehetett, kihivók sose fogynak el! De szerintem fog még Õ boxolni! Nem hiszem hogy övekre , inkább pénzre fog menni! Az hogy Cotto bajnok a súlycsoportban és nem mérköztek meg, és úgy vonul vissza semmit nem vesz el Mayweather érdemeiből!

» Shaham   válasz erre
    2007-12-14 19:16:05

Na de Floydon azt érzed, hogy teljesen kiöregedőben van? Mert akkor azt mondom én is, hogy inkább fejezze be, de szerintem most van kb a csúcson....

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 17:59:16

Mayweather ugrált a súlycsoportok közt és úgy vert el mindenkit (1-el feljebbi súlycsoportokban). Az ellenfelek sose fogynak el, addig amig valaki teljesen ki nem öregszik és szétverik a végén mint Ali... stb. Akkó má siessenek 1 kicsit ne huzzák az időt és hozzák össze Klitcskoval. :) Ha Õt is megveri senki nem fogja fikázni! :)

» Shaham   válasz erre
    2007-12-14 17:03:01

Magasabb súlyból meg azért nem mondok ellenfelet (onnan is lenne jelőltem), mert még megint megkapnám, hogy megakarom veretni:-)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 16:57:56

Sztrego

Vagy nézzünk neki valami gyengébbet alulról?:-)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 16:38:05

Sztrego

Akkor még mindig nem értem, miért akarod visszavonultatni Mayt?:-) Nem szereted nézni ahogy bunyózik? Nem szeretnéd látni, hogy még bunyózik? Vagy az öregedés jeleit fedezted fel rajta, ezért vonuljon inkább vissza? Ha nem ezekről van szó, akkor feltételezem, hogy szeretnéd látni bunyózni, namármost, ahoz pedig kell egy ellenfél is. Cotto (de Williams is) sztem jobb ellenfél lenne mint Hatton volt.
Te mit mondasz???

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 16:36:01

Cott sztem is túl van egy kicsit luihegve. Judaht mostanában már csak az nem verte meg, aki nem is akarta. Mosley meg nyerhetett volna, de igazándiból már ő sem az igazi.

» Sztrego   válasz erre
    2007-12-14 16:00:37

leibigab

Attól nem tartok, hogy Cotto megveri Mayt. Sőt, kizártnak tartom. Cott túl lassú, Floyd bolondot csinálna belőle. De legrosszabb esetben is ugy járna, mint ODH.

» Sztrego   válasz erre
    2007-12-14 15:59:01

És akkor mi van ha kikap? Aki kikap az azt jelenti, hogy túlértékelt? :-)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 15:53:24

Taylor-nál is megmondtam régebben, túl van értékelve és ugyanez a véleményem Cotto-ról is. Hamarabb kikap mint gondolnátok.

» Blackpanther   válasz erre
    2007-12-14 15:43:26

Ennyi erővel egy kissé durvább példával, Pacquiao is jogot formálhatna, hogy kihívhassa Hattont. (Nincs ellenemre az se, megnézem ha így lesz, de mégis azt gondolom, hogy Pacmannél pl. jogosabb kihívó lenne Paul Malignaggi)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 15:17:16

D-Guy

Cotto Mosley elleni győzelmével jelenleg már biztosan többet tett le az asztalra. Cotto elvette Quintana veretlenségét és kiütötte Judaht amivel a váltósúly második számú bunyósává lépett elő. Hatton eredményei tekintélyt parancsolóak KISVÁLTÓSÚLYBAN! De milyen eredményt mutatott VÁLTÓSÚLYBAN??? Váltósúlyról van szó nem kisváltóról.

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 15:10:50

Szerintem Cotto nem jogosabb kihívó, mint Hatton. Hatton évek óta a kisváltósúly ELSÕ számú bunyósa volt! Nem Cotto volt az, a félreértések elkerülése végett. Hatton kisváltósúlyban legyőzött ellenfelei szerintem meggyőzőbb listát mutatnak, mint Cotto produkciója, különösen ha ehhez hozzáveszem pl. Cotto szenvedését Torres ellen. Hatton viszont megverte Tszyut, méghozzá teljesen egyértelműen - és itt ne jöjjünk azzal, hogy ki volt égve, mert ez nem igaz. Tszyu 3 menet alatt söpörte el Mitchellt egy fél évvel azelőtt, egyáltalán nem keltette kiégett bunyós benyomását. Ezek után Hatton 4 menet alatt intézte el Castillot, akit korábban jóformán csak Corrales tudott megrendíteni.

Szerintem mindketten kb. ugyanannyit tettek le az asztalra. Cotto Mosley legyőzésével talán már többet, de egyébként nem.

Egy Cotto-Williams meccsen Cottora fogadnék. Szerintem Margaritohoz hasonlóan 7-8 meneten keresztül hátrányban lenne, de ő viszont ki tudná ütni a végén a hórigorgas amerikait. Viszont De la Hoya ellen nem tudom, mire menne... Mosley ellen is az volt a szerencséje, hogy Sugar Shane védekezése csapnivaló volt. Oscar viszont profin védekezik.

    2007-12-14 14:48:23

Hattonnak a súlycsoportváltás azért nem jött be, mert technikailag egy nulla tehát erősebb/nagyobb emberekkel már nem tudja csak erővel felvenni a versenyt.
Cotto pedig nem csak egy stílusban bokszol, a Mosley meccs közben is váltogatta a pressziót és a sok mozgásos vívást.
Ja, és Mosley csak 2001-ben győzte le ODLH-t, természetesen nem papíron.

    2007-12-14 14:37:46

Sztrego csak a May-Pacmanre kíváncsi:)
Egyetértek leibigabbal, Cotto tűnik a megfelelő (pénzes meccs és viszonylag nagyobb kihívásra készteti). De May igazán megdönthetné Oszi rekordját és lehetne 7 súlycsoportban bajnok:)

» VMVKWA   válasz erre
    2007-12-14 14:21:12

Sztrego

Amúgy kétségtelen, élveztem a Hatton elleni mérkőzésnek a felhajtását és magát a mérkőzést is. DE, azt talán te is elismered, hogy Cotto az eredményei alapján jogosabb kihívó, mint Hatton. (és megkockáztatom, hogy Hatton gyengébb ellenfele volt, mint lett volna Cotto. Márpedig ez alapján kiváncsi lennénk, az erősebb kihívó elleni ütközetére. Vagy te nem????)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 14:02:07

Malignaggi-nak ha lenne egy csipetnyi ütőereje, akkor nagyon nagy bunyós lehetne.
Hatton számára egyébként tényleg azért kritikus a súlycsoportváltás, mert az ő boxa egyértelműen a fizikai fölényen alapul. Minél feljebb megy, ez egyre kisebb lesz. A többi említett bunyósnál a box a fizikai erőn kívül másra is épült. Cotto legnagyobb erényének azt tartom, hogy képes meccs közben taktikát változtatni. Sugar Shane esetében ezt hiányolom mostanában, bármennyire is az egyik legnagyobb kedvencem. Ha May nem áll ki Cotto ellen és Cotto vmikor csúnyán elbukik a jövőben, akkor később semmi visszhangja nem lesz annak, hogy nem mérkőzött meg vele Floyd.. Ha viszont Cotto sikert sikerre halmoz és esetléeg veretlenül vonul vissza, nos ez esetben a jövőben mindenhova oda fog kerülni, hogy votl két korszakos zseni, akik közül az egyik visszavonult, mielőtt a másikkal megmérkőzött volna.
Floyd helyében vagy azt mondanám, hogy nyaljatok sót, visszavonultam, vagy azt, hogy a 3 leghitelesebb kihívó verje körbe egymást és a nyertessel játszik egy búcsúmeccset. (Lehet, hogy Williams lerendezné Cottót mondjuk).

» bandi78   válasz erre
    2007-12-14 13:57:36

Sztrego

Szted kivel kellett volna most mérkőznie? A kisváltósúlyú bajnok Hattonnal vagy a váltósúlyú bajnok Cottoval??? És utána hasonlítsd össze mondjuk a legutóbb legyőzött ellenfeleiket.
Lehet, hogy most azzal jönnénk (ez a hibánk, hogy szeretjük nézni Mayt bunyózni), de mivel úgy alakult, hogy Floyd csak a kisváltósúly legjobbját győzte le, ezért megnéznénk a saját súlya beli másik bajnok ellen is, aki sztén veretlen. De nem értem, te miért akarod visszavonultatni Mayt ereje teljében? :-) Vagy te már nem szeretnéd őt látni bunyózni? Vagy félsz, hogy kikap???

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 13:43:08

Ha meg Cottot vert volna bucira, most azzal jönnének, na de hát ott van Hatton!

» Sztrego   válasz erre
    2007-12-14 13:34:07

Az utolsó 5 meccse alapján azt mondom Cotto simán méltó kihívó....Cotto azt a Mosleyt győzte le aki megverte deLaHoyat. Cotto azt a Judaht kiütötte akit Floyd csak kipontozott. Floyd megverte Baldomirt és Mitchellt? Cotto meg Urkalt és Quintanat. Floyd legyőzte Hattont? Ott a válasz, Cotto meg Malignaggit....és még azt sem mondhatjuk, hogy Floyd viszont megverte azt az embert aki legyőzte Cottot. Szóval sztem is, Cotto méltó kihívó.....és ha Floyd nem mérkőzik meg vele, akkor a pályafutása után az elemzők felróják és fel is róhatják neki, hogy inkább mérkőzött a kisváltósúlyú Hatton ellen, mint a saját súlyában egy "igazi" trónkövetelő ellen. és ez mindenképp negatívum. Erre ha valaki azt mondja, hogy na de hát nem okozott volna neki gondot....lehet, de ez csak feltételezés, míg a biztos választ csak a mérkőzés adná meg, ami valszeg csak Floydon múlik.

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 13:16:46

Williamset nehezen tudná kibokszolni mert gyors magas és birja az ütés Margarito sem tudta leütni pedig ő az 1ik legnagyobb ütő váltósulyban.Pengével egyetértek előbb williams-Cotto kéne utána 1mega meccs habár ha Williams győzne nem hiszem h össze jönne.

» Monzon   válasz erre
    2007-12-14 13:12:59

Szerintem Cotto megérdemelné ezt a meccset. Tényleg évek óta a legjobbakkal bokszol. Mindig egyenletes, jó teljesítményt nyújt. Nem csak egy stílusban bunyózik. Mindenki ellen úgy, ahogy éppen kell. Pl. Abdulajev ellen végig vívott. Judah ellen verekedett.

» mattila   válasz erre
    2007-12-14 12:58:42

Greg
Ez azért lehet, mert Hatton boksza az ellenfél fizikai elnyomására irányul. A többieké nem.

» Hollywood   válasz erre
    2007-12-14 12:56:37

Az a probléma, hogy Mayweather annyira bírja az ütést és annyira jól is védekezik emelett, hogy Cottonak, Williamsnek, Margaritonak és a többieknek esélyük sincs kiütni. Ha Oszi még csak megcsípni sem tudta akkor ezek sem fogják tudni. Floydot egyszer láttam megfogva eddig Corley ellen, de azt is nagyon profin lereagálta.

» Hollywood   válasz erre
    2007-12-14 12:55:57

Egyébként érdekes Hatton, ha már a témánál vagyunk. Eddig nem sok olyan bokszolót láttam, akinek gondot okozott volna, hogy az eredetijéhez képest egy súlycsoporttal feljebb lépjen. Oscar, May, Jones, Toney, Hopkins, Barrera, Morales, stb. mind simán vették ezt az akadályt, Hatton-nek viszont, a történtek nyomán (a Collazzo és a May elleni meccs is ezt mutatja), ez nem jött be annyira.

    2007-12-14 12:40:20

penge!
Én is ezt akarom!:)

» Antuofermo   válasz erre
    2007-12-14 12:04:40

Én meg legszivesebben egy Cotto-Williams meccset látnék. Ezután a veretlen maradt bajnok visszacsábíthatná egy jó ajánlattal Floydot a ringbe. Ha ez csak a jövő év végén jönne össze,addig meg egy szinten tartó meccsen Floyd leverhetné Mózlit,hogy a sugar hívők is megnyugodjanak.

    2007-12-14 11:56:26

Na igen, de Hatton csak egy kemény kisváltósúlyú, míg Cotto egy kemény váltósúlyú....és akkor most a két kemény közül jöhetne a nagyobbik kemény:-)

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 11:51:42

Naja, Castillo is ezzel a taktikával verte meg anno Floyd-ot, csak hát ugye a bírók másképp látták... Azonban egyvalamit nem szabad Cotto-nak elfelejtenie: Mayweather tanult abból a meccsből, és a visszavágón ugyan szoros pontozással, de egyértelműen győzött. Hatton ellen pedig kiderült, miért is zseni Floyd: szinte saját bunyójával győzte le Hatton-t, azaz bebizonyította hogy képes többféle stílusban is eredményesen bunyózni, akkár meccs közben is váltva. Cotto viszont eddig csak egyféle stílusban küzdött, igaz azt nagyon hatékonyan tette. Ha tudna esetleg mást, meglephetné Floyd-ot, de nem elég jó ehhez, pusztán keménységgel nem fogja Floyd-ot legyőzni.

» Steelman   válasz erre
    2007-12-14 11:44:07

Valaki mondta anno, hogy a legnagyobb művészt többnyire egy jó iparos szokta legyőzni.

» himpike   válasz erre
    2007-12-14 11:16:31

D-Guy

Szerintem teljesen igaza van Cottonak, így (is) meg lehet verni Mayt. (Csak meg kell valósítani a taktikát :-) De amit te is írsz, az sem hangzik rosszúl, csak nagyon gyorsnak kell lenni hozzá...ezért nézném meg először Cotto aztán Williams ellen is.

» leibigab   válasz erre
    2007-12-14 10:53:52

Könnyen lehet, hogy D-guy-nak igaza van, mivel annak idején Hamed legyőzésére is ezt a taktikát látták megfelelőnek és Barrera egész másképp győzte le. Williams lehetne a megfelelő ember, ha már minden áron meg akarjuk veretni. Persze lehet, hogy kicsi Floyd őt is összevágná mint a tököt.

» soti69   válasz erre
    2007-12-14 10:47:39

Szerintem nincs több esélye, sőt inkább kevesebb. Hatton azért tudta megnehezíteni Mayweather dolgát, mert folyamatosan rohant utána, mihelyt Cortez szétválasztotta őket, azonnal beugrott egy balossal és tapadt. Cotto nem "nyomul" ennyire. Valamivel jobb a védekezése, de szerintem lassabb Hattonnál. Ha a Mosley meccsből indulok ki, hülyére lesz verve... pedig szimpatikus bunyós, neki szurkolnék, de kevés amit tud.

És vitatkoznék is Cottoval. Szerintem Mayweathert pont nem pressure fightrer verhetné meg, hanem egy unalmas meccsen egy magas, hosszú kező, gyors és másodszándékú bunyós. Nagyobb esélyt adnék Forrestnek vagy Williamsnek, mint Cottonak.

    2007-12-14 10:26:20

Cotto elmondta a titkot! Kicsit a régi vicc jut eszembe: kinyitom a hűtőt, beteszem az elefántot, becsukom a hűtőt - ilyen egyszerű.

» belizar   válasz erre
    2007-12-14 09:48:03

Nevetséges nyilatkozat. Ajánljatok fel annyi pénzt és nem fog elfutni.

» trendyrobee   válasz erre
    2007-12-14 09:24:44

Cottonak több esélye van Vödör ellen mint Hattonnek volt

» faceload   válasz erre
    2007-12-14 09:13:00

A taktikát mindenki el tudja mondani, de megvalósítani eddig még senki sem tudta.

» fowler   válasz erre
    2007-12-14 09:07:07

Cotto azért hergeli Floydot, hogy hátha sikerül annyira felpiszkálnia, hogy mégse vonuljon vissza. (Már ha egyáltalán tényleg vissza akar vonulni...) Mert ellene azért jóval nagyobb pénzért bunyózhatna, mint az eddigi ellenfelei ellen.
Ha létrejönne a meccs, szerintem ismét nagyon sima Floyd győzelmet látnánk.

    2007-12-14 08:39:31

Ezt a taktikát próbálta Hatton is...

    2007-12-14 08:16:33
Ugrás az oldal tetejére