×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Wladimir Klitschko edzője, Emanuel Steward is örül, hogy tanítványa legközelebb ismét 2007-03-19 07:55:08 https://www.profiboksz.hu/2007/03/19/steward-a-klitschko-vs-brewster-meccsrol/

Steward a Klitschko vs Brewster meccsről

Wladimir Klitschko edzője, Emanuel Steward is örül, hogy tanítványa legközelebb ismét Lamon Brewsterrel mérkőzhet. Nemhiába, hiszen a legendás edzőben is mély nyomokat hagyott a vereség, amikor első ízben dolgozott az ukrán sarkában. "Ez az meccs, amit bármi másnál jobban szeretnék. Mondtam Wladimirnek, 'Brewster csak akkor fontos, ha veled bokszol. Az elmúlt években a te legyőzésedből élt. Nekünk kell ez a meccs.' Brewster bokszolhat egy rakás emberrel és nem érdekel senkit. Ha Wladimir ellen bokszol, akkor egyből fontos lesz. Ha Wladimir nem bokszolhat a címegyesítésért, akkor Brewster tökéletes ellenfél lesz, mivel bárhová megyek, mindenki azt mondja, hogy Wladimirnek nincs álla, szíve, kondíciója, csak azért, mert kikapott ezen a mérkőzésen. Erre a meccsre emlékszik mindenki. Arra nem emlékeznek, ahogy megverte Samuel Petert vagy kiütötte Chris Byrdöt és Calvin Brockot. Nem, csak arra, hogy Brewster megállította őt. A visszavágó jót tesz az bokszsportnak, Wladimirnek és Lamonnak is. Ez egy nagy meccs, pont az első találkozó története miatt. Ha te vagy Brewster, akkor milyen más meccsnek lehet még érteleme a számodra? Õt csak úgy ismerik, a srác, aki kiütötte Wladimir Klitschkót."

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Akárki akármit mondd Lennox az isten:)

    2007-03-21 11:00:02

Frenki nem értem, amit mondasz.
Tökre komolyan.
Próbálj kicsit több írásjelet használni.

    2007-03-21 01:50:23

Ja meg sokra menne ha most megverné Tysont,Holyfildet amikor már minden 2. meccsükön kikapnak vmi hurka ellen:) Akkó jönne a szöveg hogy há persze a kiöregedett sztárokat veri bezzeg...:)

» Shaham   válasz erre
    2007-03-20 23:42:51

Nem is rajta múlt hogy ne boxoljon velük.pl Vitali nagyon akart boxolni Tysonnal nem jött össze neki.Meg ez is olyan mintha most eresztenéd össze Balzsait Calzagheval.Ezekböl akik tényleg a nagy nevek akkor is más generácio mert 10 év különbség van kb.

» Shaham   válasz erre
    2007-03-20 23:40:26

úgy gondolom hogy anno a Klitschko vs Lewis az ubp miatt nem jött össze. Lennox valószínű kiütötte volna az ukránt.

» undisputid   válasz erre
    2007-03-20 20:05:49

viszont abban igaazd van hogy a mai nehézsulyban jelenleg nincsenek olyan boxolók akikre azt lehet mondani. régota vannak az élvonalban és a legyőzésük nagy fegyvertény lenne. 22es csapdája,

» Frankie   válasz erre
    2007-03-20 17:08:14

Don: ez a Bowe megjegyzés olyan kákán is csomo keresés :)
van egy boxoló aki a legnagyobbak közés szeretne kerülni
versenyez hét évet
én felsorolom ez a hét év alatt versenyzö 10 legnagyobb nehézsulyut akik közül eggyel verekedett.
ez azért elég kevés a legnagyobbsághoz

én csak tényket közlök ugyhogy igazábol te a tényekkel kötekedsz nem velem.

na mindegy részemröl Klitchko sosem volt téma , csak most nincs aki ellenkezzen neked :)

» Frankie   válasz erre
    2007-03-20 17:03:58

Gyáva Bowe félt kiállni Lewis ellen...

    2007-03-20 16:24:09

Hát ha Riddick Bowe (akit Golota gyakorlatilag kétszer megvert) a legjobbak közé kerülhetett, akkor Wlad máris ott van.

    2007-03-20 14:43:09

Frankie mintha kihagytad volna Frank Brunot:) Igaz mindig kikapott de mindig nyerésre állt.

    2007-03-20 14:05:55

Csak egy dolgot sajnálok hogy a Lewis-Holyfield meccsek elég gyengék voltak kivéve talán 1-2 menetet!

    2007-03-20 14:02:44

a korszak legjobb bunyosai.
Wladimir Klitchko: profi 1996 -- 2007+
elsö komoly bajnoki cime 2000

a korszak igazán jelentős aktiv bunyosai 2000-2007 közt
sztem ők.
Larry Holmes, Mike Tyson, Lennox Lewis, Evander Holyfield, Riddick Bowe,

a 2-3 vonal akik még ideszámithatnak : Chris Byrd, John Ruiz, Oliver McCall, Hasim Rahman,. Michael Moorer, David Tua,

meg persze vannak az uj bajnokok akik még keveset bizonyitottak.

Wlad Klitchko: eddig 2x vert Byrd-et a felsoroltakbol.annak ellenére hogy a korszak jelentös boxoklóival elméletileg összecsaphatott volna.

ezt abszolut pártsemlegesen irtam, tiszta staisztikailag nézbve a kérdést.

» Frankie   válasz erre
    2007-03-20 13:19:10

Lennox revansot vett mindekettőn és Királyként visszavonult !
Lehet folytatni :)

Ennyi !

» udvari   válasz erre
    2007-03-20 13:14:28

Oceans 11-ben összejöttek azér :) tök vicces volt nézni hogy hadonásznak:) Szerintem ha Wlad hozza magát és körbever mindenkit méltó útódja lehet Lennoxnak.

» Shaham   válasz erre
    2007-03-19 23:33:08

Asszem amikor Wova a WBO bajnoka volt (úgy 2000 és 2003 között),akkortájt volt a másik 3 öv tulajdonosa Lewis, akivel ilyen-olyan okok miatt, de nem küzdött meg az ukrán.
Abban nincs vita közöttünk , hogy most Wlad a legjobb a súlycsoportban.

» dermedt   válasz erre
    2007-03-19 23:09:41

ez a mondat tökéletesen fedi a valóságot. Donnál a 10 pont.
ha még elver 1-2 jegyzett bunyóst akit jónak tart a szakma akkor Wladimirre is emlékezni fognak. de úgy gondolom ha nem is viszi(k) végre azt mint Tyson v Lennox akkor is tudják és tudni fogják kik is voltak a Klitschko fivérek. elég ismertek és népszerűek mindketten úgy Európában mint a tengerentúlon.ha megkérdeznek valakit ki is a nehézsúlyú világbajnok (annak ellenére hogy nincsenek 1 kézben az övek) és valamennyire jártas a bokszban valószínűleg nem Valuevet, Briggset, Maskaevet említi..

» undisputid   válasz erre
    2007-03-19 22:13:14

Szerintem bekerülhet a legnagyobbak közé az, aki korának az összes nagynevű szereplőjét legyőzi.
Akkor is, ha - szubjektív megítélés alapján - a kor gyenge.

    2007-03-19 21:20:34

Álmodozni jó dolog , kell az az egézséges élethez.
Klicskó jó bunyós , de nincs és szerintem nem is igen lesz olyan ellenfele, akinek legyőzésével bekerülhetne a legnagyobbak közé.
Kénytelen voltam rákérdezni, mert úgy hittem, hogy nem gondolhatod komolyan amit írtál, de úgy tűnik mégis.

» dermedt   válasz erre
    2007-03-19 20:16:58

Igen dermedt, én írtam, és ezt nem sikerült megértened. Sikeres visszavonulás, ami nyilvánvalóan nem most lesz még, valamint Sanders lecsapása IS, mindebből annyit bírtál érteni, hogy csak Sanders hiányzik. Legalább ne kérdeztél volna rá...

    2007-03-19 19:59:03

bz77:az Eurosporton nevelkedett emberek nagyon jól ismerték Sanderst és Brewstert (nem te említetted) is , mielőtt meccseltek volna Vladimirral.Sanders olyan volt cirkálósúlyú bajnokokat ütött ki sec perc alatt , mint Alfred Cole vagy Bobby Czyz és még sorolhatnám!
Ettől függetlenül tényleg csak a hardcore rajongók figyeltek fel rájuk.

    2007-03-19 19:51:11

En nem szoktam pontozni, de most megteszem. megint megindult a Klicsek agymenés nem szeretnék belekavarodni. De Romeknél a pont.

» Justin   válasz erre
    2007-03-19 19:29:49

Don!
Ezt Te iírtad?: "Úgy tud elismerten a legjobb lenni és sikeres visszavonulás esetén a halhatatlanok közé bekerülni, ha lecsapja Sanderst (is)."

» dermedt   válasz erre
    2007-03-19 19:18:35

az a lényeg minél több hiteles bokszolót verjen meg. sajnos én már letettem a címegyesítésről...

» undisputid   válasz erre
    2007-03-19 18:52:25

Thoer!

Talán félreérthető voltam (ez mostanában sokszor megesik).
Szóval cseppet ironizálni szerettem volna megint , de úgylátszik nem sikerült egyértelművé tennem a szándékomat.
Tehát tiszta vizet öntve a pohárba, természetesen én sem gondolom , hogy Wova bekerülhet a legnagyobbak közé . Legalábbis eddigi teljesítménye alapján írom ezt.

» dermedt   válasz erre
    2007-03-19 18:36:22

Na ezt jól leirtam, mindegy értitek:)

    2007-03-19 17:25:37

Eddig wlad meccsei baromi unalmasak voltak kivéve talán a Peter ellenit, Vitalij nak is csaka a Sanders elleni bunyója tetszett, meg persze Lennox ellen..
Istenem mikor lesz egy Lennox csak hasonló kvalitású bokszoló...

    2007-03-19 17:24:47

greg,

Brewster is kövér,inaktiv,ráadásul már félig vak is:)

    2007-03-19 17:23:00

Nem tudom, hogy Sanders mivel is érdemelné ki, hogy VB címmeccset boxoljon az IBF-nél! Mert egyszer legyőzte a most éppen uralkodó bajnokot? És a "lista" az smafu?

» Maris_szomszed   válasz erre
    2007-03-19 17:22:27

Érdekesek a hozzászólások, azért egy dologban egyet érthetünk hogy amíg nem bokszolsz egy nagy név ellen addig sose fognak ismerni.. Ki ismerte Sanderst a Wlad meccs elött? Ki ismerte Tarvert a Jones elleni meccs elött? Ki ismerte Chad dawsont Adamek meccs elött? stb rengeteg jó bokszoló van akik nem mindig tudnak jó nevek ellen bunyózni de ha oda kerülnek...

    2007-03-19 17:22:01

Bírom azokat, akik előre ilyen frankón megjósolják a majdani történelmet.
Meg azokat is, akik szerint az, hogy valaki majd sikeresen visszavonul, miután Sanderst (is) lecsapta, egyenlő azzal, hogy csak Sanders kell neki a halhatatlansághoz.
No de miért is remélnénk ennyire, hogy valaki az olvasott szöveget képes megérteni. Végülis nem azért van.

Wlad meg egyáltalán nem csak veszíthet egy Sanders elleni meccsen, győzelem esetén abszolút mértékben rehabilitálhatja magát. Mármint saját maga előtt, mert aki betegesen gyűlöli, az úgysem fogja elismerni a teljesítményét soha, bármit is csinál (vö. csak egy golfozó nagypapát ütött le).

    2007-03-19 16:14:54

dermedt, Klicskó sosem lesz igazi halhatatlan. Holmes szintjét talán elérheti, de őt is csak a hardcore bokszrajongók ismerik és fogják ismerni húsz év múlva.

    2007-03-19 16:07:01

Szerintem meg egy rakás hülyeség, hogy nem érdekelnek senkit Brewster meccsei. Neki minden meccsében bennevan, hogy szuper lesz, Lyakhovich és Krasniqi ellen jobb meccset vívott, mint Klitschko bármikor fog. Engem az ilyen meccsek jobban érdekelnek, mint 5-6 menet balegyenes és szerintem sokak vannak ezzel így.

    2007-03-19 15:58:28

Sanders-szel csak veszíthet Vladimir. A fanyalgó hangok hangoztatnák, hogy öreg, hogy kövér, hogy már nem volt Vitya óta komoly meccse... Semmi értelme, viszont kockázata annál inkább.

    2007-03-19 15:52:01

Szerintem a nagypapa veszélyesebb Klicskora mint Brewster

    2007-03-19 15:11:50

Klicskónak már csak Sanders kell a halhatatlansághoz....

» dermedt   válasz erre
    2007-03-19 14:44:12

Faceload,ott a pont!!!!!!!!

    2007-03-19 14:27:51

Sandersnak szakmailag semmi értéke sincsen szerintem!! Brewster jobb név.
Nem értem miért akarják csomóan egy 41 éves nagypapa ellen látni, aki már csak otthon levezet...

» faceload   válasz erre
    2007-03-19 14:16:03

Sanders fölfüggesztette a golfozást, ezt nemrég mondta. Mert újra bunyózni akar.
Wladnak meg mindenképpen kell Sanders ellen is verekednie, ezt nem szabad kikerülni.
Úgy tud elismerten a legjobb lenni és sikeres visszavonulás esetén a halhatatlanok közé bekerülni, ha lecsapja Sanderst (is).

    2007-03-19 13:02:59

Teljesen egyetértek Veletek ! Én személy szerint jobban megnézném a Sanders elleni visszavágót, de örülök ha ez összejön.

» CSISZLIKO   válasz erre
    2007-03-19 12:19:02

és milyen igazatok van! pontosan ez az a meccs amivel újabb hiteles ellenfél+revans Wologya számára. +így az IBF legrangsoroltabb és legkeményebb kihívóján túljutna.
ha sikerülne legyőzni és még mindig nem tudna címet egyesíteni akkor jöhetne Sanders!

» undisputid   válasz erre
    2007-03-19 11:29:08

Bizony majdnem teljesen igaza van. Persze annyiban nem, hogy a citrom megdádázta Golotát is, meg úgy összességében egy becsülendő bunyósnak bizonyult. No de ki ismerte azelőtt, hogy Klicskóval összeakadt volna?

Tehát akár tetszik, akár nem, valóban Klicsko farvizén fölevezve vált híressé.
Ahogyan Tarver is attól lett "valaki", hogy kiütötte rojt.

    2007-03-19 11:04:40

Ezzel a nyilatkozattal teljesen egyetértek, azért nem lebecsülendő Brewster címvédő meccsei sem! Van ütőereje az amerikainak ez láthattuk a Klicskó utáni meccseken, de ha most az első 3 menetben nem találja úgy el Klicskót, hogy le tudja finiselni, akkor a későbbiekben már nem adok esélyt neki! Szerintem az elején Klicskó nagyon óvatos lesz és tartani is fog tőle!

» oakenfold   válasz erre
    2007-03-19 09:45:10
Ugrás az oldal tetejére