×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Bár nemrég arról számoltunk be, hogy Julio Gonzalez és Glen Johnson világbajnoki selejtezőn 2007-03-10 17:12:57 https://www.profiboksz.hu/2007/03/10/gonzalez-lett-woods-kihivoja-erdei-csak-ul-a-cimen/

Gonzalez lett Woods kihívója, Erdei csak ül a címén

Bár nemrég arról számoltunk be, hogy Julio Gonzalez és Glen Johnson világbajnoki selejtezőn csaphat össze Clinton Woods kihívási jogáért, időközben az IBF gondolt egyet, és hivatalos kihívói státuszba emelte a mexikói bunyóst, így elimináció nélkül mérkőzhet az angol bokszolóval. "Beszéltem Leon Margulesszel (Johnson promótere), azt hiszem Julio most élni fog a lehetőséggel és megszerzi Woods címét. Még nem értem el Hobsont (Woods képviselője), de 30 napunk van, hogy megegyezzünk." - mondta Dan Goosen, Gonzalez ügyeinek intézője.
Paul Briggs lehet a WBC-bajnok Chad Dawson következő ellenfele. Dawson promótere, Gary Shaw elmondta, hogy felvette a kapcsolatot Don Kinggel, a két bunyós összecsapására június 2-án kerülhetne sor a Showtime műsorában.
Eközben az ötödik helyre csúszott vissza Erdei Zsolt az ESPN félnehézsúlyú ranglistáján, megemlítve, hogy "mióta 2004 januárjában legyőzte Gonzalezt, azóta hétszer védte meg címét. Leszámítva a Thomas Ulrich elleni tisztességes győzelmét, Erdeinek nem volt komoly (elismert) kihívója. A tény az, hogy Erdei nem csinál mást, csak ül a címén."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Egy ember nem bújhat ki a bőréből, nem vehet erőszakot a saját természetén. Egy ember olyan, amilyen. Nem dönthet úgy, hogy másmilyen legyen, mert akkor a saját identitását (önazonosságát) veszítené el, tehát fennállna a veszélye, hogy elveszíti a természetesen meglévő képességeit is.

Ezt azoknak mondom, akik kárhoztatják Madárt, mondván, hogy „nem keresi a kihívásokat" „nem szeret gyűrődni", „nem is eszik rendesen" stb. Ezeknek a mondatoknak önmagukban ugyan van értelmük, de egyébként semmi értelmük sincs, mert azt sugallják, hogy MADÁR EGY LUSTA DISZNÓ, aki eltékozolja a tehetségét.
Ez pedig hülyeség. Aki amatőrben Európa- és világbajnok, aki olimpiai bronzérmes, aki WBO világbajnok, s ezt hétszer megvédte, aki mégiscsak magasan jegyzett bokszolókat győzött le (Gonzalez, Ulrich), az nem tékozolja a tehetségét.

Minden ember egy érzékeny műszer. Ha beavatkozunk nála pl. az étrendben (másként egyen), egy bizonyos fokon túl a szervezet visszareagálja a beavatkozást, neurotikus lesz, elmegy a jó kedélye, stb., úgy pedig megközelítőleg sem lehet olyan hatékonysággal dolgozni, mint a megszokott hangulatban.

» Bumbum   válasz erre
    2007-03-13 12:40:25

Örüljünk annak, hogy ennyit elért. Én már Balzsay jövőbeli nagy meccseit várom. Madarat nem nézem egy ideje, de az elvakult drukkerei ne féltsék a Garay III.-tól, mert akit már kétszer letudott, az harmadszorra sem okozhat gondot. A legjobbnak.

» Mike_Rame   válasz erre
    2007-03-12 16:39:21

Ez az „..ellenfeleit nem ő választja…” szöveg azért nem igaz. Õ nem egy alkalmazott az Universumnál, az a takarító meg a portás. (Sajnos a TV-ben mindig ezt a helytelen kifejezést használják.) Kihívhatna bárkit, mondhatná, hogy a legjobbakat akarja, de nem teszi. Miért? Mert egyszerűen nem keresi a kihívásokat, hanem a könnyű pénzkeresést. Nem szeret gyűrődni, ezért nem is eszik rendesen, mert nála sajnos az is túl megterhelő. A technikai tudásából él, pedig még fejlődhetne fizikailag is. Miért idegesít ez engem? Mert „A világ legszomorúbb látványa, az elpocsékolt tehetség.” Meggyőződésem, hogy rendes fizikai és mentális felkészültséggel, mindenkit legyőzne a súlycsoportban.

» lefthook   válasz erre
    2007-03-12 15:33:34

egy bokszolónak legyen kockás a hasa

» Mike_Rame   válasz erre
    2007-03-12 11:40:10

Már mondtam el is lehet szerződni máshova :)
Pl.A Don-hoz :)
De Zsoltnak így jó mi is elégedjünk meg ezzel !

» udvari   válasz erre
    2007-03-12 08:53:41

Megint a régi nóta. Vannak a "legjobbak": Johnson, Dawson, Woods, Tarver, Adamek. Aztán szakadék, és jönnek a "C karegóriás ratyik": Gonzalez, Garay, Sahnoune, Ulrich, Lacatus. Ezt a hozzáállást soha nem fogom megérteni.

» keryke   válasz erre
    2007-03-11 21:49:22

Nem értem miért Erdeit bántják, az ellenfeleit nem ő választja, akit hoztak neki azokat az embereket megverte.

» fowler   válasz erre
    2007-03-11 18:53:52

Akik Erdeit szinte lesajnálva említik, azoknak figyelmébe ajánlanám, hogy bárki, ismétlem, bárki, Erdei minden elenfele óriási elánnal megy neki egy WBO bajnoki címnek, hiszen élete nagy lehetősége ez a kiugráshoz.
Ne gondoljátok, hogy egy ilyen „bárki" ellen könnyű győzni. Garay, Sahnoune, Ulrich, de még Lacatus is, olyan ellenfelek voltak, akiknek a legyőzése nagyon sokat kivesz egy emberből, s nagyon komoly sportteljesítmény. A nagy meccs pedig összejön még, meglátjátok...!

» Bumbum   válasz erre
    2007-03-11 16:53:12

kicsit szórakozott a billentyűzetem :
ttó = attól
nyíltan nem bevallja = nyíltan bevallja :)
sorry

» bandi78   válasz erre
    2007-03-11 14:58:51

Talán Erdei nem véletlenül nem olyan elismert. Ha el tud az ember vonatkoztatni ttó, hogy Zsolt magyar és a hazait védeni kell, akkor objektívebben látja a helyzetet. Egyszerűen Zsolt nem bokszolt a legjobbakkal, soha nem is nyilatkozik arról, hogy a legjobb akarna lenni vagy legalább, hogy bármi ingerenciája lenne arra, hogy megmutassa a világnak, hogy ő a legjobb.
Hozzák neki a kvázi hazai szervezetnél (általában meglepetésszerűen, hirtelen) top10-es ellenfeleket, ezt ő nem is tagadja, hogy ez így neki jó, nem is vágyik többre. örülünk neki, hogy ennyink is van. Képzelt csatákat meg sajna fölösleges olyan menedzsmenttel meg olyan bunyóssal kreálni, amelyik nyíltan nem bevallja, hogy nem igazán mozgatja az ellenfelek minősége meg a rajongók elégedettsége. Pont.
Lehet örülni, ami van, mert azért az sem kevés.

» bandi78   válasz erre
    2007-03-11 14:57:17

Lehetséges, hogy az UBP rosszul menedzseli Erdeit, de az sincs kizárva, hogy az UBP szerint ez a maximum, amit ki lehet hozni Erdeiből. Végül is az ő szakembereik látják, és ismerik Erdeit a legjobban, és ha megítélésük szerint a Garaynál keményebb bunyósok csak elvennék az övüket, akkor megértem, hogy ebből a „C” kategóriából választanak ellenfelet. Gondolom, még van egy-két név a tarsolyukban Darek korábbi sparringpartnerei közül. :)

» Chunky_Lee_Chong   válasz erre
    2007-03-11 12:39:14

Glen Johnsont félreállították az IBF-nél, hátha szemet vet a WBO övre...
Az itt a baj, hogy senki sem akar WBO bajnok lenni. A rizikó nagy, mert Zsolt jó, s ellene elszenvedett vereség után nehéz visszakapaszkodni.
Azért bízzatok...!

» Bumbum   válasz erre
    2007-03-11 11:42:26

Többek között az ESPN :) igazad van örüljünk hogy van Magyarországon 1 öv, amit védegetnek.Amerikában közben folynak a nagy meccsek és meg se probálják összehozni 1 nagyobb név ellen.Lehet szidni a többi bajnokot kihivokat az öregeket:) (hogy semmivel nem jobbak Erdeinél) de legalább bokszoljon velük!Igy sose derül ki ha még megveri +2x Garay-t ...stb.Semmivel se jobb a nevük?:) Talán annyival hogy nem kerülgetnek senkit és legjobbakkal boxolnak mindig,akkor is ha körbe verik egymást!

» Shaham   válasz erre
    2007-03-11 11:33:39

D-guy egyetértek veled. Ezt már én is leírtam párszor csak az a baj vannak itt akik semminek nem tudnak örülni de persze a fikázáshoz értenek rendesen.

    2007-03-11 07:54:22

Az a legnagyobb baj,hogy az uni nem fog lépni addíg amíg nem lesz kényszerpályán Zsolti.Garantáltan nem "top" bunyósok jönnek mert nincs annyi vb-övük mint Darius idejében....ráadásul anno nagyobb nevek és reklám reményében több is jött a konyhára.Most meg kiben lett volna pénz....szerintem a németek Urlichnak örültek volna a legjobban.....nem is tudom,hogy őt mennyire védenék....ennyire biztos nem mint Zsoltit.Persze ez csak feltevés.Tudom,hogy hiú ábránd de így kéne rendet tenni a súlycsoportban:

01.Johnson-t végleg lehúzni és nyugdíjba küldeni(szerintem tutira menne és nem is lenne annyira drága...meg Johnson is eljönne)

02.Dawsonnal csak akkor ha pl elver a re-meccsen(ha lesz) Adamek.Még szerintem itt is megvan az a lehetőség,hogy a németek rendezzék és 60% esélye min van a mi Zsoltinknak a győzelemre.

03.Ha megvan akkor kéne Adamekkel egy semleges pályán nagy lóvéért akár az USA-ban egy nagy gálán eldönteni,hogy ki menjen Woods ellen.Itt még benne van a keresztbeverések miadt az is,hogy akár a vesztes is mehetne.

Ja és sokan emlegetik Garait.....oda kéne figyelni rá mert ha jobban menedzselik a srácot a akkor sima top lesz mert.....tudjuk miért:)))

Jones ellen csak akkor örülnék egy meccsnek ha pl Jones elverné Woodsot vagy Adameket....de ugye itt meg a lóvé az ami hibádzik...na meg Jones is sajnos.

Mindenesetre aki mer az nyer......ha pl 4-5 meccset tervez Madár akkor is ha az utolsó kettőbe beletörik a foga több pénzt kaszálhatna mintha ül a babérjain és noném ellenfelek ellen tartja a rekordját.Itt bizony már kockáztatni is kéne,hogy jobban megismerjék kicsiny hazánkból megküldött nagy pofonjait:)
Ha ezt belátná az Universum akkor kicsit összeszedné magát mert ez így rettenetesen gyenge.Ráadásul Zsolti nem fogja leadni az övét egy fostalicska unisnak csak,hogy a pénz maradjon ha nyugdíjba menne.....legalább is nagyon remélem....szal így is úgy is az öv kockára van téve.

» Victor   válasz erre
    2007-03-11 02:54:12

Egyébként a WBO listán már megint Garaynál tartunk... :P

Viszont szerintem - ha jól értem a cikkben foglaltakat - most van két név, akik biztosan eljönnének egy VB címért: Adamek és Johnson. Szerintem mindkettőre lenne pénze az Universumnak , s mind kettő jó meccs lenne.
Rajtuk kívül opicó Garay ( :-P) , Diaconu (hmm), Rico Hoye (ha ló nincs, szamár is...) Õk vannak top 10ben. NAGYON örülnék, ha ebből az 5 névből kerülne ki a kövi ellenfél.

    2007-03-11 01:33:49

Akkor nézzünk kicsit körül félnehézben:
Woods? Gonzalez, Johnson meg DeLisle. Ez aztán tényleg sokkal jobb, mint Zsolté....
Branco? ? ? ?
Dawson? ? ? Adamek? Who else?
Johnson? Zakó Woods ellen? ? ?
Tarver? él még?
Adamek? Zakó Dawson ellen???

Megnéztem kiket sorol az ESPN Zsolti elé: B-Hop (oké, teljes joggal), Woods (???), Johnson (???), Dawson (???)... ez a lista úgy ahogy van ratyi. Woods eredményei semmivel se jobbak Zsolténál. Johnson neve tényleg nyomós, viszont ott van a tőle elszenvedett vereség. Azon kívül verte Gonzit (Zsolt is), Hoyet és De Lislet. Ez sztm kb. hasonló kaliberű lista, mint Zsolté, bár jóval inaktívabb Madárnál.

Dawson? Mire föl? Majd 1 év múlva, ha tartja a formáját... Ez olyan, mintha Zsoltit Gonzi után egyből a top2be sorolták volna... Egy fecske nem csinál nyarat, még Woods is jóval többet bizonyított egyelőre, mint Chad Dawson.

Johnson?... nem tudom, kicsit ördögi kör ez... Tarver volt anno az első mert megverte Johnsont, meg Johnson, mert megverte Tarvert, meg Woodst... aztán meg Woods, mert megverte Johnsont, szóval hogy is mondjam... nemtom kit tartanak elismert kihívónak... Nem értem, mire föl elismertebb Hoye vagy Briggs, mint Garay vagy Sahnoune... Ja de tudom. Azért mert előbbinek Gary Shaw vagy épp Don King a promotere.

Ennyi a nagy büdös helyzet. Ettől függetlenü szomorú, hogy nincsenek nagy meccsek a súlycsoportban... de tisztán kell látnunk: e súlycsoport világbajnokai közül Erdei Zsolt bizonyított eddig messze a legtöbbet.

    2007-03-11 01:29:30

Mike_Rame: Én nem cserélnék vele. Fent a kezem. Én bunyóznék a legjobbakkal, még nyugdíj előtt. Így pénze egyre több lesz, de elismertsége sosem. Még nem volt olyan Magyar profi bunyós, aki ott volt a csúcson és mégsem akart megküzdeni a legjobbakkal. Ugyan eddig csak Kokó (őt sajnos pont Naz kerülte ki), és fél évszázada Papp Laci bácsi volt lehetőség közelében. Mindketten a legjobbakat akarták. Zsolt lehetősége még jobb, de ő már csak nyugdíjra gyűjt. Engem már nem is érdekelnek a meccsei. Karrierje elejétől mind megvan, kivétel az utóbbi 2. már fel sem veszem. Unalmasak is, épp elég egyszer látni. Nálam ezt érte el. A Németek is rá fognak így unni, sosem éri el negyedét sem Darius népszerűségének.

» lefthook   válasz erre
    2007-03-11 00:21:11

Erwin!
Semmi konkért dolgot nem írtam ami bárkire sértő lehet. Ha valaki akar tőlem valamit szívesen megadom a címem és egy sör melett vagy máshogy megbeszélhetjük. Amúgy uzsidoboz hozzászólása inkább szimpi. A kínai gyerek nem tetszik de ez más kérdés.

    2007-03-11 00:10:44

pjotr

Fejezd be a személyeskedést és normális hangnemben fogalmazd meg a mondandódat. Egyébként közel sem azt jelenti uzsidoboz beírása, amire Te gondolsz, szóval relax :-).

    2007-03-10 23:56:11

Hát ebből az üzenetből nehéz a megfelelő konzekvenciát levonni.
Talán menjek a p....ba?
Nyugodtan üzenj vissza uzsidoboz kíváncsivá tettél !

    2007-03-10 23:31:34

You are right, pjotr!

» uzsidoboz   válasz erre
    2007-03-10 23:17:02

Jól mondod, nézőpont kérdése, én sem állnék össze egy olyan bokszolóval, aki kizárólag Németországban hajlandó bunyózni, ráadásul még a mérkőzés ellenőre is a csapatuk tagja. Továbbá maga az ellenfél teljesen ismeretlen a világ előtt, így komoly bevételekre nem számíthatnék, ez által se anyagilag , se dicsőségileg nem járnék jól.
Komoly kockázatot csöppet sem jelentene Erdei, mivel ha ő tényleg annyira jó lenne, akkor biztos lehetsz abban, hogy a legjobb helyeken a legjobb ellenfelekkel szemben parádézna már. Éppen ezért a pénz az úr!

» Chunky_Lee_Chong   válasz erre
    2007-03-10 21:51:13

Ez nézőpont kérdése !!
Emlékezzünk csak melyik "nagy név " akart egyáltalán Zsolti ellen bokszolni. Szerintem komoly gondok vannak a szemlélettel.
A " nagy nevek" kevés haszon ellenében nagy kockázatnak tekintik Zsoltit ezért nem jönnek össze a meccsek. Ez vajon kinek róható fel. Sajnos ez a mai világ már nem a tényleges tudásról szól hanem a lóvéról.

    2007-03-10 21:33:43

Erdeinek már nem lesznek megélhetési problémái, az pedig, hogy ő szemet huny a harmat gyenge ellenfelein, illetve az UBP menedzsment hozzáállásán, hát lelke rajta, őt ezek szerint csak a pénz boldogítja. Szerintem éppen ez az a hozzáállás, ami miatt sosem kerül a világ elitjébe, na meg még sok más dolog miatt sem. :)

» Chunky_Lee_Chong   válasz erre
    2007-03-10 21:24:22

Ha az üzleti részét nézzük , akkor valóban szép karrier , de pont ez teszi tönkre a sportértékét a dolognak.
Erről persze Zsolti egyáltalán nem tehet , túl kevés az ideje ahhoz , hogy elérjen egy olyan anyagi szintet, ahol már ne kelljen a pénz miatt aggódnia.

» dermedt   válasz erre
    2007-03-10 21:02:39

Irigylésre méltó karrier. Így kell csinálni. Kezeket fel, ki nem cserélne vele?

» Mike_Rame   válasz erre
    2007-03-10 20:25:46

Szégyen és gyalázat, hogy jóval gyengébb képességű bunyósok ennyivel jobb lehetőségekkel húznak el Zsolti mellett!
Universum mondjon le! Elegem van ebből!

    2007-03-10 20:02:20

Szerintem már a visszavonulást is betervezte.4-5 meccset még bevállal keres 1 kis pénzt és elmegy szntem.Nem hiszem hogy valaha is komoly ellenfelekkel hozzák össze.Sahnoune? Igen világbajnok volt 1 meccs erejéig utána Branco kiütötte.Nem hiszem hogy komoly név lenne.De jó meccs volt, pedig Erdei rosszul állt.

» Shaham   válasz erre
    2007-03-10 19:13:15

Pontosan!
Meg hát valami olyasmit is mondott Zsolt, hogy neki teljesen mindegy , hogy kivel bunyózik.....

» dermedt   válasz erre
    2007-03-10 18:42:18

Azt ugyebár Zsolt is lenyilatkozta, hogy senkinek semmi köze ahhoz, hogy ő kivel is bokszol. Egy dolog, hogy hogyan menedzselik, de Erdeinek ez úgy látszik ez tökéletesen megfelel. No comment...

» bandi78   válasz erre
    2007-03-10 18:38:44

Sahnoune?

    2007-03-10 18:04:07

Gáz, ha Zsoltival kapcsolatban komoly helyen fogalmaznak meg ilyen kemény kritikát. De nem Zsolti hibája, ilyen au UBP versenyzőket szponzoráló mentalitása.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2007-03-10 17:24:51
Ugrás az oldal tetejére