×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Állítólag nagyon komolyan foglalkozik a visszatérés gondolatával Nagy "Csönttőrő" 2007-02-01 15:46:31 https://www.profiboksz.hu/2007/02/01/nagy-janos-visszaterne-de/

Nagy János visszatérne, de....

Állítólag nagyon komolyan foglalkozik a visszatérés gondolatával Nagy "Csönttőrő" János. A nagypehelysúlyú bunyós a Pro-Box Promotion színeiben versenyezne újra, de korábbi menedzsere Rácz Félix ezt csak abban az esetben engedné meg neki, ha közel 22 millió forintos nevelési díjat kapna cserébe. Az üzletember azzal indokolja a magas összeget, hogy ő építette fel Nagy karrierjét és a kezdeti időszakokban ő invesztált a bunyósba jelentős összeget, amit most szeretne viszont látni. Nagy János ezt az összeget természetesen sokalja, hiszen állítása szerint soha életében nem keresett ennyi pénzt, így érthetetlen a magas lelépési díj. Rácz mindezekkel ellentétben azt állítja, hogy Csonttörő pályafutása utolsó évében 33,5 millió forintot keresett nála a reklámszerződései nélkül. Mivel Nagy Jánosnak még két évig érvényes szerződése van Rácz Félix cégével, így jelenleg patthelyzet alakult ki.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

felix azert kerult a tevebe, mert
1. okos srac, es elhozta chacont
2. tv2-nek kellett musor a rtl boxmeccsei ellen.

    2007-02-03 21:58:39

Szvsz Félix visszavonulásához sok köze van Janiéhoz. Janóka visszavonult, aztán visszatérne, jattolni viszont nem akar. eléggé gyengén védhető álláspont a részéről. erősen kétlem hogy Félix nagy álma egy, azaz egy, numerikusan 1 nagy világbajnoki meccs tető alá hozása volt. Janinak hamarabb kellett volna gondolkoznia.

» himpike   válasz erre
    2007-02-03 10:28:18

Nem is mondtam, hogy van. Csak megjegyeztem hogy ott biztos nem keresett volna ennyit.

    2007-02-02 21:24:25

Srácok az a baj,h ti nemismeritek a Félixet.Tudnák több dolgot is elmondani róla,de csak leirnék egy kis történetet vele kapcsolatba!Na szóval az egyik 2évvel ezelőtti gálája előtt, az egyik haveromnak,aki történetesen az ő bunyósa volt, elmaradt a meccse!A Félix ezt csupán egy mobiltelefon csörgetéssel jelezte a srác edzőjének!Vágjátok,még az edző hivja vissza a menedzsert,azért ,hogy a Félix közölje az információt,hogy elmarad a srác meccse!(ami 2 nap mulva volt esedékes)Kegyetlenül kapzsi,pénzéhes ember! Nemtagadom sokat tett a profi bunyóért Magyarországon,de szerintem itt vele van a bibi a Jani esetében is!
Romsy,szerintem a többi ökölvivónak sincs jobb szakmája,mint a pék!Sőt néhányuknak szakmájuk sincs,de még nyilatkozni se tudnak!Szerintem a pék szép szakma:)

» Maximus   válasz erre
    2007-02-02 21:04:15

Na de Félix előtte csomó évig csak nyomta be a lét, semmi tv-s "költségtérítés". Az az igazság, hogy Jani civil szakmájával (pék) 10 év alatt sem keresett volna annyit, mint amennyit tisztán akasztott a Barrios elleni tragikomédiával, de ennek - és a teljesítménye - ellenére keveselte a pénzt és dobálták a fekáliát Klein Csabával Félix felé. Ha velem csinálta volna ezt, minimum én is 8-számjegyű összegért engedném el a szerződés lejárta előtt. A többiekkel nem volt baj, őket el is engedte ingyen. Popovics mondjuk azóta kinyitotta már a száját egy élő műsorban, hogy odamondjon valamit, de ez inkább őt minősíti.

    2007-02-02 18:49:34

Én ezzel nem feltétlenül értek egyet. Félix képernyőre kerülését bizonyos módon Janinak köszönhette. Anno elsősorban Chacon miatt volt lehetőség képernyőre kerülni, különben a kutya se nézte volna meg a noname bunyósokat, a tv2 meg ugye nem sok pénzt fektetett volna bele (bár újabban sportot űznek a hatalmas bukta műsorokból :)). Emlékezzetek vissza miről szólt a gála reklámja: "Az ismert Chacon ellen fog küzdeni egy bunyósunk, akiről egyébként azt kell tudni, hogy...". Aztán Jani érdekes győzelme segített képernyőn maradni, de a bunyósokat önmagukban nagyon nehéz lett volna a nép elé tolni. Így már volt egy arc, akiről az emberekben az maradt meg, hogy ez a srác megverte azt, aki kiütötte Kokót. De minimum partyban volt vele, és a mogyorózásig vezetett.

Hogy jogilag mi a helyzet, azt nemtom. De abból kiindulva, hogy Félix ki tudott szállni a buliból, a bunyósainak nincs olyan védelme a szerződésben, hogy Félixnek mindenképpen kell a szerződés lejártáig meccseket szerveznie. Különben nem tudott volna így kivonulni (vagy hülyék a bunyósok, és belementek valamibe). Úgyhogy ránézésre Félix egyoldalúen felbonthatja a szerződést valamilyen indokkal. Ami nem a cég megszűnése, hisz akkor Janit nem tudná gátolni a bunyóban. Tehát a cég megmaradt (vagy van valamilyen jogutódja), ezért Jani szerződése még él.

Az egész cécónak meg tuti köze van a Barrios meccs utáni balhéhoz. Nem véletlenül vonult akkor vissza Jani se. Azért remélem meg tudnak majd állapodni, és kicsit lejjebb lehet szorítani azt a pénzt. Ami egyébként simán reálisnak tűnik. Az erősen túlzó, az a 33,5 milkó. Vagy az egy eléggé bruttósított összeg, amiből még lejön egy csomó minden (szauna :), Klein Csaba, masszőr, kutyafüle), és úgy jön ki az a tizenpár millió plusz 1-2, amiről olvasni lehetett, hogy Jani annyit kaszált.

    2007-02-02 18:11:38

fly
maximálisan egyetértek. gondolom Félixnek borzasztó szüksége van pont arra a 22millára. majd belevág megint valamibe, azt is megunja és megint kimegy nyaralni amcsiba. szimpatikus gyerek:-)
tény hogy tehetséges promóter volt és nélküle a bokszolói nem jutottak volna el idáig. de az is tény hogy miután cserbenhagyta a bokszolóit most az új istállót kritizálja és nem engedi vissza nagy janit sem pedig nem hiszem hogy éhen halna ha nem pont 22millát kapna...

» undisputid   válasz erre
    2007-02-02 17:42:27

egyetértek:)

» Shaham   válasz erre
    2007-02-02 17:06:39

Szerintem Felix nélkül ma lehet, hogy azt sem tudnánk ki Nagy Jani, Csábi Bettina vagy Kovács Attila..... ha Felix nincs...az Universumnak nem kelettek volna.. másképp mega büdös életben nem kerülnek képernyőre.. oha nem lettek volna ismertek.. persze Jani volt a legmagasabbra taksált név a bokszoli között, de nélküle is rendezett gálákat... szóval Felix nem volt kifejezetten ráutalva ..nélküle is meg lett volnaa tv2-s szerződése, stb... pont abbból látszott, hogy mennyire Felixtől függnek, hogy mindenki meg volt rémülve a a Felix-Promotions megszünésének bejelentése után...

Összegezve: lehet, hogy soknak tűnik amit most Félix kér (bár sztem úgyis meg fognak a töredékében egyezni), az, hogy egyáltalán bármilyen pénzről vagy további szereplésről szó lehet.. az szinte csakis neki köszönhető egyedül..

» Edgegod   válasz erre
    2007-02-02 15:55:18

vissatér? DE hova?

    2007-02-02 14:30:37

Nem tudom, hogy a Félix-imádók melyik műsort nézték eddig, de itt szerintem minden a pénzről és az egoizmusról szól. Az meg, hogy a régi bunyósainak sok szerencsét kíván, egy nagy kamu. Legszívesebben bezáratta volna az egész profi-boksz cirkuszt Magyarországon, hogy még esélye se legyen senkinek túlszárnyalni az Õ sikereit, pedig állítólag már nem érdekli ez a sport…

» barman   válasz erre
    2007-02-02 13:31:09

"Janit jegyzik még valahol?"

Szerintem nem, mert visszavonult. Ilyenkor le szokás kerülni a ranglistákról. Hacsak nem lett tiszteletbeli bajnok az IBC-nél. ;-)

» pifpaf   válasz erre
    2007-02-02 13:15:30

Azzal, hogy Félix kijelentette a kivonulását a profibokszból, megszűnt a szerződés, ami közte és Nagy Jani között állt fenn.
Mégpedig „lehetetlenülés" címén szűnt meg, hiszen Nagy Jani képtelen teljesíteni a vállalt kötelzettségeit (amiért egyébként Félix tartozik kártérítéssel).

» Bumbum   válasz erre
    2007-02-02 13:03:15

Janit jegyzik még valahol?

» Liston   válasz erre
    2007-02-02 11:43:57

Sajnos ismernünk kéne a szerződés szövegét, mert anélkül csak tippelni tudunk. De nem tartom valószínűnek, hogy Félix jogilag ne biztosította vna túl magát. Így azzal, hogy ő nem menedzsel, sem szegi meg a szeződést. Ez a különbség a profi és az amatőr box között. Ennek a résznek a sporthoz semmi köze, csak a pénzhez, a sértődöttséghez és a büszkeséghez. Ha Félix pénzt akar keresni boxszal, akkor folytassa menedzserként, de ne akadályozza a magyar versenyzők szereplését! Nálam ezzel a húzással nagyon átrendezte a népszerűségét és gondolom ezzel nem vagyok egyedül.

    2007-02-02 10:56:55

Nehogy azt higyéttek hogy Jankó ugyanaz az ember akit a TV2-n mutogattak:) A szorgalmas, jólnevelt, illedelmes srác.Akit az a sátánfajzat Rácz kihasznált és most le akarja húzni:) Azért irom mert magánéletben is ismerem, és tudom miket müvel(elt), de nem vagyunk haverok:) Az biztos hogy sokat dolgozott, de Félix jutatta el Barriosig.Megadta neki az esélyt, de Jani ennyit tud 1 bajnok ellen 48s :D Szerintem inkább az van a háttérben hogyan viselkedet!!!

» Shaham   válasz erre
    2007-02-02 10:48:49

painegoh:
Én Barrios ellen 15 millára emlékszem, bár lehet, hogy nem jól, mert megesküdni nem mernék rá. De persze így is furcsa az arány, mert úgy gondolnám, hogy a Barrios elleni meccspénz nagyságrendileg kellene, hogy meghaladja a többit. Ez alapján a többiből nehezen jön össze a maradék 18 és fél.

» pifpaf   válasz erre
    2007-02-02 09:00:04

Szerintem a cég ami alatt futott a Felix-Promotion az létezik.

» Hollywood   válasz erre
    2007-02-02 08:38:27

Fly fater már negint beszúrta az igazságot!

    2007-02-02 08:38:10

Igen létezik. Muszáj léteznie neki mert ha, megszűnik akkor az összes élő szerzdős is hatályát veszti.
Létezik csak nem folytat semmiféle gazdasági tevékenységet.

    2007-02-02 05:54:42

Csinálok egy céget, szerződtetek embereket, elég jól megy...
Bejön egy baki, veszekszem fűvel-fával, veszekszik velem fű&fa.
Megunom az egészet és abbahagyom, mindenkit szélnek eresztek.
Az egyik emberem folytatná a szakmát, erre felháborodom és követelem a "pénzem"... miután kidobtam az utcára...
Elég kretén szitu... vagy én nem értek valamit?

Egyáltalán létezik még a Felix-promotion, vagy van jogutódja ami örökölte mindennemű dolgát? Mert ha nem akkor milyen szerződésről beszélünk?

    2007-02-01 23:53:39

Nyilvánvalóan kellett mindenhez Jani tehetsége és szorgalma is, ezt senki nem vitatja el. Mint ahogy a másik oldalnak is kellett a tehetsége. Én úgy látom a helyzetet, hogy Jani aláírt egy szerződést, aminek az egyik részéhez tartani akarja magát (a meccspénz felvétele) és a másikhoz (más arassa le a befektetett munka gyümölcsét) pedig nem. Ha már tudta, hogy inkorrekt az egész akkor minek írta alá? Mikor szabadügynök lett akkor elmehetett volna a Polishhoz, Universumhoz vagy bárkihez, de ő inkább aláírt a Felixhez. Ezu nem lehet véletlen. Gondolom én...

» Hollywood   válasz erre
    2007-02-01 23:32:44

Most hogy van ez a 33,5M? Én úgy tudtam, hogy a Barrios elleni meccsel keresett olyan 10M körül. Ezek szerint a noname senkik ellen többet akasztott le? Ugyanis ha a 2006-os évről beszél, akkor Evgeny Strausov és Jorge Barrios volt, ezek szerint E.S. ellen 20M körül akasztott? Vagy a 2005-ösben Chiddy, Romanovich, és Tonchev ellen keresett meccsenként 11M-t? Kezd egy kicsit átlátszó lenni a kamu, vagy a Barrios meccsről vannak rossz infóim?

» painegoh   válasz erre
    2007-02-01 23:19:23

Szerintem ha Jani, meg az edzője nem szarakodtak volna a Barrios meccs után (nem fizetett szauna díj meg hasonlók miatt...), akkor Félix sem szórakozna most vele.
Ha Janiék így viselkedtek vele, akkor ő mie fel legyen gáláns?
Egyébként Jani val. sehol máshol nem jutott volna el komoly szervezetnél világbajnoki címmérkőzésig, szóval lehetett volna egy kicsit hálásabb is.

    2007-02-01 21:27:40

Hollywood!
Azért az nem úgy megy , hogy felépítünk, és befuttatunk valakit.
Speciel Félix engem futtatgathatott volna évekig, de nemvalószínű , hogy sokat értem volna el, nemhogy VB címmeccsig eljussak.
Szóval csak azt akartam írni , hogy kellett a sikerhez Nagy Jani tehetsége is.
És a meccspénzt sem ajándékba kapta Jani szerintem , vagy Félix edzett hónapokon át , és Õ lépett be a ringbe?
Mindenki elvégezte a dolgát maximálisan. Félix is.
A baj ott van , hogy Félix azt hitte, nélküle itt majd megáll az élet évekig sírnak majd a népek , hogy bezzeg a "Félix Promotion idejében..." Oszt mégsem.
Bár az is lehet , hogy csak kell a lóvé Tiger Woods vendégül látásához.

» dermedt   válasz erre
    2007-02-01 21:12:23

Ha 22 millát emleget Félix, de ha Jani nem tér vissza akkor nem kap egy buznyákot se, akkor szerintem kb 3-5 milla körül van a reálisan kifizethető pénz egész a mizériáért. Ez monnyuk csak az én becslésem, ennél többet nem adnék.

» ecstasy999   válasz erre
    2007-02-01 20:51:01

Nem azért mondom, de szerintem nem Félix a hibás. Õ futatta be Janit, ő szerezte neki a TV-s szerződést és ő intézte el neki az újságcikkeket. Ez eleinte pénzbe került neki illetve nyilván a kapcsolati tőkéjét használta fel ehhez. Nagy Jani elétett egy szerződést, hogy ennyi és ennyi pénzt keres, de ha elmegy ennyi és ennyi a bánatpénz. Ha ez gond lett volna akkor nem kellett volna aláírni és nem kellett volna felvenni a meccspénzt se mert valószínűleg az sem volt kevés.

» Hollywood   válasz erre
    2007-02-01 20:35:47

kivancsi lennek, janika mit csinalt, hogy felix igy beragott ra ;)

    2007-02-01 20:21:46

Félix egy sz@rházi... Ilyen összeget nem fog fizetni neki senki, ezt jól tudja, de csakazértis tönkreteszi Jani karrierjét és párszázezer bokszrajongó szórakozását. King papa még a sírból is meccseket fog szervezni, ez meg belekóstolt egy kicsit, aztán megunta. Szánalmas...

    2007-02-01 19:20:43

Azért nem csinálja másoknál, mert Jani jutott magasan a legmesszebbre. Ízléstelennek tartom, ha magát a sport támogatójaként mutatja be ezután. Most bebizonyítja, hogy mennyit tud tenni a hazai sportért.

    2007-02-01 19:06:35

Jani nem tett mást csak visszahozta a földre Félixet, a meccs után rájött Félix, hogy nem tud betörni az amerikai piacra.

» fowler   válasz erre
    2007-02-01 18:17:52

Szerintem Nagy Jani magának csinálta!Biztos voltak ott dolgok amiket tehetett, hogy Félix igy áll hozzá!A többiekkel nem csinálja ezt miért pont vele?:) Nem hiszem hogy "szegény" János olyan ártatlan lenne és csak ki akarják használni.:)

» Shaham   válasz erre
    2007-02-01 16:40:28

Ez nem ilyen egyszerű. Szervezhet neki mérkőzéseket névtelenek ellen bagóért.

» Tyll Vietta   válasz erre
    2007-02-01 16:23:19

Ezt a szerződést Nagy Jani elcseszte Félix meg kihasználta a lehetőséget. Persze utólag okos az ember. Bár szerintem Félix is szerződést szeg mert nem foglalkoztatja Janit. Jogilag talán csak emiatt lehetne a szerződést támadni. Persze ehhez kell az hogy a Jani hivatalosan is bejelentse a visszatérést. Én a Jani helybe szépen megjelennék Félixnél és mondanám itt vagyok haver tedd a dolgod szervezz nekem meccset. Ha nem teszi meg ezt a Félix márpedig nem fogja megtenni, akkor be kell perelni.

    2007-02-01 16:17:38
Ugrás az oldal tetejére