×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Bár győzelme könnyednek tűnt, Erdei Zsolt mégis megszenvedett Danny Santiago ellen, hiszen 2007-01-29 17:21:09 https://www.profiboksz.hu/2007/01/29/erdei-torott-borda-roy-es-woods/

Erdei: törött borda, Roy és Woods

Bár győzelme könnyednek tűnt, Erdei Zsolt mégis megszenvedett Danny Santiago ellen, hiszen a harmadik menettől ismét törött bordával bokszolt. "Ez rosszabb mintha egy kiütés után állna fel az ember. A borda az egész mérkőzés alatt pokolian tud fájni." - mondja Zsolt barátja Kovács "Koko" István. "Mindig, amikor gondba kerül, a szíve kisegíti." Ami a jövőt illeti, Erdeit nem izgatja következő ellenfelének kiléte, Klaus-Peter Kohl-ra bízza a döntést. "Egy Roy Jones elleni meccs kitűnő lenne, de nincsenek különösebb kívánságaim, végülis számomra teljesen mindegy." "Zsolt nyugodtan bokszolt, láthattuk minden rutinját. Lassan egy igazi ütő lesz belőle."- utalván újabb KO sikerére. "Bárkit le tud győzni, a világ egyik legjobbja jelenleg." - mondja Kohl, aki egyértelműen a címegyesítésben vagy Jones megszerzésében gondolkodik. Előbbire, a Hamburger Abendblatt ma reggeli cikke szerint, jó esély kínálkozhat az IBF bajnok Clinton Woods személyében, esetleg június 2-án az FTC stadionban, míg Jones egyelőre irreális követeléseket támaszt.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Chunky_Lee_Chong!

Hát ha most ezt nem mondod nekem akkor hülyén halok meg. szerinted miről beszéltem? Nem jött le neked úgy látom. A 3 ember akiket írtam mit csinált ? Körbeverte egymást övek nélkül, zöldhasúért. Nagyon sok zöldhasúért. na ez a zöldhasú hiányzik a Zsoltiéktól ezért nem lesz meccs. Zsolti sajnos úgy fog nyugdíjba vonulni hogy az összes meccsével nem keres annyit mint az említett bokszolók 1 meccsükön.
Ez Amerika.

    2007-01-31 06:13:06

Jahát igen, nálam nem az a siker, ha sok pénzt össze tud kalapozni, hanem az, ha hírneve lesz a világban.
Lehet, hogy ebben különbözünk Kól meg én.

    2007-01-31 00:37:43

Nem hiszem, hogy Oscar arra vár mikor lesz Madár szabad.

Don! Az a gond, hogy más a fogalmad a sikerről neked és más Kohlnak. Az ő gondolatmenetük szerint Madár nagyon sikeres. 4 millió német ült le megnézni késő este és nem kellett Roy Jones gázsiát megfizetni, hanem csak ezt a kispályás amcsi kellett elhozni és Madár (meg az undercard) gázsiját kicsengetni.
Más dimenzióban mozog az Univerzum mint Don King, akár tetszik nekünk akár nem. Attól még ők sikeresek csak egy szinttel lejjebb...

    2007-01-30 23:37:26

Ebben igazad van Don! Erdei nem védte a testütéseket, nyilván mert közel akart maradni. és azért csapkodott rendesen a srác...
Kohl meg csak gondolkozik, lenni, nem lesz semmi:)
Zsoltnak meddig van szerződése??? Mert pl Oscar biztos szívesen fogadná:)
Persze Zsolt-nak jó Németo.-ban, csak utópia volt:(

» szakerto   válasz erre
    2007-01-30 19:47:47

A világért sem Zsoltira akarom pöckölni a zöldet, én őt nagyon sokra tartom. Meg az is igaz, hogy túlzás azt mondani, hogy rendre hurkákat kap, nem hurkák ezek legalább felerészben, csak nem igazán magasan jegyzett, nem túl ismert emberek. Ebből a szempontból a Garai a legrosszabb, nagyon kemény gyerek, de nincs neve.
Engem az idegesít módfelett, hogy Zsolti évek óta stagnál és most, amikor már kevés van hátra a pályafutásából, semmi jelét nem látom annak, hogy a klubja próbálná sikerre vinni. Pedig elvileg managernek hívják őket vagy mi (manager = sikerítő).

    2007-01-30 18:52:25

Pjotr

Tudod, a zöldhasúak csak akkor jönnek a nagy nevekhez is, ha másik nagynevű bokszoló ellen mérkőznek be. Amennyiben ők is hurkák ellen bokszolnának sorozatosan, akkor nem jönnének a dollár milliók, elhiheted.

» Chunky_Lee_Chong   válasz erre
    2007-01-30 15:54:34

Szerintem sem érdemes becsmérelni ezeket az ellenfeleket és fikázni őket. Én örülnék, ha Santiag szintű emberek ellen menne rendszeresen 3 magyar boxoló és ilyen "szar" meccsen ütnék szét az aktuális "hurkákat". Nevezzetek meg más magyar boxolót, aki Santiago szintű ellenféllel boxolt. Arról nem is beszélek, hogy az elmúlt sorozatnak csak pihenős állomása volt Santiago...

    2007-01-30 15:35:20

remélem összejön 1 címegyesítés de szerintem erre a Branco vs Drews győztes ellen van igazán esélye. Jones Hopkinst fogja választani sajnos pedig megnézném madár ellen.
még mindig vannak WBO fikázók pedig ha tetszik ha nem odaért már régen a másik 3-hoz. ezenkívül a 4 nagy szervezet közül bármelyik bajnok elismert akinek valamely öv a derekán van és itt az állítja fel a rangsort hogy bajnok teszi az övet naggyá nem pedig fordítva. csak 1 példa: Calzaghe WBO világbajnokként mindenkit érdekel de a WBC bajnok Markus Beyer övére anno ki volt kiváncsi?

» undisputid   válasz erre
    2007-01-30 13:57:58

D-guy

Woods nem Gonzalez, hanem a veretlen Rico Hoye ellen szerezte meg a megüresedett címet (aki azért szintén nem hurka), és ha Erdeinél nem volt hurka Gonzalez, akkor Woodsnál is megemlíthető mint egy erős ellenfél. Woods pedig komolyabb ellenfeleken keresztül jutott el a bajnoki mérkőzéseig mint Erdei. (pl. Ashley, Yawe Davis vagy Ole Klemetsen)

» leibigab   válasz erre
    2007-01-30 12:02:23

D-guy neked tökéletesen igazad van. Csak tudod vannak itt emberek akik azt mondják ha nem Tarvernek, Johnosnnak vagy Joensnak hívják az ellenfelet akkor az nem címvédés hanem hurkaverés meg tinglitangli meccs. fenti embereket pedig egyáltalán nem érdeli az hogy kinek milyen öve van Az Õ övüket ZÖLDHASÚNAK nevezeik a többit lesz@rják. Mivel zsoltiék oldalán nincs ennyi lóvé ezért ezek a meccsek soha nem fognak összejönni. Sajnos.

    2007-01-30 12:00:05

Don, Atush, Chunky, stb.

Próbáljátok lécci tárgyilagosabban és nem csak fikázva áttekinteni Zsolt ellenfeleinek listáját.

Gonzalez-t címvédőként söpörte le, most is top 10-ben van mind a 4 nagy szervezetnél.
Garay anno mind a 4-ben top 15 volt, most is ott van a WBA-nál és a WBO-nál a top 3-ban, pimaszul fiatal, megnézném, hogy mire menne vele bármelyik "nagyágyú".
Lakatus bár valóban gyengébb, de akkoriban nem csak a wbo-nál volt a 15 között.
Shanoune ex világbajnok, komoly KO aránnyal, ha jól emlékszem top 15-ben volt mind a 4 nagy szervezetnél.
Szeretjük, nem szeretjük, de Ulrich is ott van a top 15-ben mind a 4 szervezetnél, korábban jellemzően a top 10 -ekben volt.
Murdoch is gyengének tűnt Zsolt mellett, de szintén ott volt 2-nél is a top 15-ben.
Santiago tényleg nem igazán illet a képbe, hacsak nem egy USA felé kikacsintás előszele volt.

    2007-01-30 10:47:03

Kicsit átestek a ló másik oldalára szerintem. Azért arról beszélni, hogy Zsolt "rendre hurkákat" ver meg, kicsit túlzás. Ulrich, Sahnoune, Garay, Gonzalez nem voltak hurkák egyáltalán. Nézzétek meg kik ellen védtek címeket a többi világbajnokok. Branco egyelőre senki ellen, Adameknek ott volt Briggs és Ulrich (ez még mindig csak feleannyi, mint Zsoltnak), ráadásul egy évet kihagyott, és a legutóbbi meccse finoman fogalmazva véleményes volt.
Woods Gonzalez ellen szerezte meg, neki viszont egyetlen igazán erős ellenfele volt Johnson személyében, elismerem. Hangsúlyoznám, KÖTELEZÕ címvédés volt. De ettől függetlenül szép teljesítmény. Azóta semmi hír Clintonról.

Ehhez képest Erdei Zsolt toronymagasan a legjobb ellenfelekkel rendelkezik eddig.

    2007-01-30 10:41:51

A WBO szerintem jó lesz 4. számú viláxervezet is.
Mert azt nehezen tudom elképzelni, hogy a szervezetnek ne lenne köze ahhoz, hogy a bajnoka éveken át anélkül bajnok tudjon maradni, hogy egy magasan jegyzett ellenfél ellen kelljen bunyóznia.
Szóval az Universum (szándékos vagy nem szándékos) töketlensége mellett a WBO is bőven kell ahhoz, hogy "teljesenmindegy" Zsolti rendre hurkákat verjen dagadtra.
A "teljesenmindegy" pedig szerintem abszolút nem igaz, csak politikai okokból Zsolti nem bírálhatja nyilvánosan az őt terelgető klub vezetését.

    2007-01-30 10:33:58

Most már értem miért volt ez a rossz teljesítmény. Ezek szerint jól sejtettem ezért vol 0 a teljesítménye a 4. menetben. Ezt sürgősen rendbe kell hozni mert gondok lesznek a jövőben.

    2007-01-30 09:40:01

Én mindig is a valós teljesítményt értékelem, így azt tudom mondani, hogy Zsolt benne van a súlycsoport TOP 20-ban, s ez is szép eredmény. Amíg nem csap össze a súlycsoportból nagyobb nevekkel, addig nem mondhatom azt, hogy a súlycsoport legjobbjai közt van, mert ez csak szimpla találgatás.
Azt kívánom, hogy küzdjön ilyen magasan rangsorolt nevekkel, és akkor azt fogom mondani, hogy a TOP 5 tagja, ennyi.

» atusch   válasz erre
    2007-01-30 08:15:22

Hat nem tudom.Sokan mondanak sok mindent,de szerintem orulhetunk,hogy vegre van egy ilyen bokszolonk,aki idaig eljutott.Az egyik nagyszervezet vilagbajnoki ov van Zsoltinal,es csak gratulalhatunk neki.Mindenki szeretne latni nagyobb nevek ellen is,de talan mindennek eljon a maga ideje.Es remelem ott is megallja a helyet.

» Ateszka   válasz erre
    2007-01-30 01:45:42

Persze, hozzák csak újra össze Gonzalez ellen, és akkor újabb fél évre meg lesz hosszabbítva az öv birtoklása. Az igazán keményebb ellenfelek közül persze valóban a kiöregedő Roy Jones-nak örülnének a legjobban, ezt meg tudom érteni, de persze ahogyan a Pofonláda című remek filmben beigazolódott, az igazi bajnok bárki ellen nyer. Szóval Roy Jones hazavágná Erdeit előbb-utóbb. Viszont ahogyan azt Don írta nagyon helyesen, Roy Jones azt sem tudja ki az az Erdei, sőt, elképzelhetetlennek tartom, hogy elutazna Németországba, valamint, hogy motiválná a 3. számú világszervezet öve.

» Chunky_Lee_Chong   válasz erre
    2007-01-30 01:27:54

Leone,
off: nem értem, hogy egyesek miért veszik a fáradtságot a fikázásért??? lehet őt szeretni nem szeretni, de hogy így minősítsd...
on: Woods vagy Jones ellen teljesen egészséges bordára lenne szükség...

    2007-01-30 00:48:18

Talán továbbra is Gonzalez a legesélyesebb, Kohl is megemlítette a mai Uni-s sajtótájékozatón. "... Julio Gonzalez ist hinter Roy Jones die Nummer zwei. Auch dieser Kampf wäre noch einmal reizvoll. " Gonzalez második Jones mögött, ismét izgalmas mérkőzés lehetne."
Woods: az IBF-nél talán a legnehezebb címegyesítést kicsikarni, az elmúlt években hat bajnokot fosztott meg címétől ilyen szándékai miatt, vagy mert nem állt ki a kötelező kihívójával.

    2007-01-29 23:35:07

Don! Szerintem lehet azt mondani, hogy az eddigi magyar profi ökölvívók közül a legsikeresebb. Ez nem azt jelenti, hogy a legjobb. Papp Laci sajnos önhibáján kívül nem tudott ilyen sikereket elérni profiként, mint Zsolti. Ez tény.
Lehet nekemugrani....:)

» scarggy   válasz erre
    2007-01-29 22:43:09

Nyilván Woods a könnyebb út. A mérkõzésnek is nagyobb a realitása, és Zsolti számára Woods egy kétségtelenül verhetõ ellenfél. Viszont ugródeszkának nagyon is jó, hiszen egyesített bajnokként a tengerentúlon is kaphat figyelmet.

» pifpaf   válasz erre
    2007-01-29 21:42:37

Lezli szerinted jelenleg ő a legsikeresebb, vagy ő a valaha élt legsikeresebb?
Mert a kettő együtt nem megy.
Valah éltnek meg ott van ugye pl. Paplaci...

    2007-01-29 21:01:07

d-guy, szerintem csak akkor lesz sansza zsoltnak komoly ellenféllel búnyózni, ha garay agyonver valakit odakint... szóval szerintem egyáltalán nem reális, egy tizedesjeggyel odébb gondolkoznak a tengeren túl... túl nagy a kockázat túl kevés pénzért. esetleg roynak kéne egy cím, és bevállalja apróért.

» gallien   válasz erre
    2007-01-29 20:25:33

Virgil Hillnek, ha jól emlékszem, nem egyetlen bordája törött el Jones ellen...

    2007-01-29 20:18:12

1. Zsolt nem manager, hamen ökölvívó, tehát nem biztos hogy ért hozzá. Mint a ahogy P. C. Khol sem áll ki bokszolók ellen, mert látott már életében két sportlót.
2. Egy mérkőzés tető alá hozása nem annyiból áll, hogy írok egy levelet a Johnsnak, hogy "Roy, nem tudom ráérnél-e 2 hónap múlva szombat este, mert szertetnénk megmérkőzni veled. Ettől egy kicsit összetettebb dolog.
3. Akár törött, akár repedt bordával küzdött Zsolt, mindenképp elismerés illeti. Jelenleg Õ a legsikeresebb valaha élt magyar profi ökölvívó.

» leslie   válasz erre
    2007-01-29 20:17:47

"Nincsenek különösebb kívánságaim, végülis számomra teljesen mindegy."

Na ez a probléma... Nem értem Zsoltit, nem lenne jó érzés a derekán két vagy három öv?? Számára ez reális lehetőség, bőven elérhető közelségbe került már és mindhárom másik világbajnokkal szemben esélyesként lépne ringbe.

    2007-01-29 19:37:49

Azért törött bordával nem semmi. Bár, ha visszaemlékszem Virgil Hillre, akkor azért felmerül bennem, hogy nem csak repedt volt-e az a borda? Persze félreértés ne essék, így is bőven tisztességes a helytállás és gratula Madár! A másik, hogy szerintem azért sem mehetett annyira jól a bunyó, mert pszichésen már ő is vár egy nagy falatot. Emlékezzetek Joe Calzaghera. Fikák ellen padlózott, szenvedett, majd amikor Lacy jött, felszántotta vele a ringet. Más szellemi állapotban állt oda. Sztem Madár is kicsit kezd tele lenni a "folyamatosan várom a nagy feladatot" helyzettel. Bízni mindig lehet. Ha az elkövetkező két ellenfele nem lesz nagy név, akkor a nagy név örökre elkerüli Zsoltot.

    2007-01-29 17:49:34

"míg Jones egyelőre irreális követeléseket támaszt"

Hogyan tud irreális követelményeket támasztani, amikor nem is tudja, hogy Zsoltival akarják meccseltetni? :)

    2007-01-29 17:45:34

Nem lesz olcsó Woodsot idehozno, ha egyáltalán sikerül.

» fowler   válasz erre
    2007-01-29 17:42:10

Szolgálati közlemény! A Hamburger Abendblatt független média, nem csak debil ringorvosok számára írja híreit.

    2007-01-29 17:30:45

Ezt a fránya bordát annó még Vagyim Tokarjev zúzta össze a Sahnoune elleni felkészülés során. Valószínűleg már sosem lesz olyan, mint új korában. Esetleg Gyurcsók para-sámán a BP tvből segíthetne Zsoltin....:

» Chagaev   válasz erre
    2007-01-29 17:27:18
Ugrás az oldal tetejére